...... no povedal by som skor asi najdiskutovatelnejsich ;-) , pocet prispevkov ste za to mohli pod jednotlivymi testami zoradit podla poradia, no dobre nejdem zase hladat chyby , stastne a vesele, :yes:
mna prekvapilo sandero v tomto pomyselnom rebricku poradia je pekne vysoko, ten pocet skodoviek je snad uz klassa nikto zrejme necakal ze v 20tke ich bude menej ako 10 ( cize polovica ) takze vsetko po starom ako pred rokom :yes:
zaujimave by bolo mozno aj urobit nejaky takyto rebricek dikutovatelnosti podla tried aut to znamena napr ake male auto alebo miniato budilo v teste najvacsi zaujem alebo aky sportovy automobil a podobne. Lebo je uplne jasne ze ak to zoberieme celkovo a nezohladnime triedy aut tak z 20 naj testov bude 10 skodoviek, co sa aj teraz opat potvrdilo.
Stastne a vesele a uz sa tesim na silvestrovske vydanie, snad redakcia ma nejake "funny" videa nachystane :yes::yes::yes:
PS: inak ten zaver videa Alesa s rapidom spaceback nema chybu, vzdy si to rad pozriem ;-)
Já taky ne.Ale nečtu to a ani to nekomentuju.Ale nedivím se tomu,že se kolem škodovek točí nejzuřivější diskuze,jezdí jich tady nejvíc a tak je pochopitelné,že se o nic taky nejvíc mluví.
Mierne by som upravil zname porekadlo, ze polovica ju ma a druha polovica ju chce, na: 1./3 ju ma 2./3 ju chce a 3./3 nesmie cez garazove dvere. Ked sa vsetci stretnu v diskusii, tak je o reklamy google postarane.
Ještě, že máme ty chytré slováky, kteří nám rozhodnou, co je české a co ne... co bychom si bez nich počali.
Ber to bez toho, že bych nějak slováky zhazoval, naopak, mám je rád, obzvlášť některé slovenky... ale taky bych nikdy neřekl, že Kia je slovenské auto.
Ta Mazda se tam asi dostala nějakým omylem redakce, jinak z těhle testů jsem nečetl ani jeden (možná to Sandero, ale protože je v dýzlu, tak asi ani to).
kdybychom byly ve švedsku, budeme číst pořád o Volvu, kdybychom byly v německu, tak o VW, BMW a Mercedesu. Kdyby v Italii, tak o Fiatu a Alfě a kdyby ve Francii...však víte.
Nevím co se pořád diskutujícím nelíbí....tohle je prostě normální a komu to vadí, ať to jednoduše nečte.
Přesně tak,nečtu to,ale vůbec se nedivím tomu,že jsou to nejčtenější testy.Spíš mě udivuje,když tady majitelé některých značek naprosto ztrácejí soudnost a považují své plechové miláčky za to NEJ,kterému se NIC nevyrovná...
M5 e39 z r.99 není nikdy úplně dobrý kup,váhy vzduchu a jakési výfukové čidla nebo jak se to jmenuje to teď už fakt nevím,se s.rou u všech,teprve facelift to vyřešil.
se přiznám,že mě testy oktávek taj nějak nechávájí chladným,nic proti nim nemám,ale nijak mě ani nepřitahují.Z této dvacítky mě zaujalo srovnání empětek a také diskuze pod tímto článkem,hlavně některé bláboly lidí,kteří v empětku řídili leda tak na nějakém playstationu,přesto si však hráli na velké znalce.Na druhé straně se zas může někdo smát mně,já jsem žádné Ferrari taky nikdy neřídil(seděl jsem jen vedle řidiče) a taky tady o něm rád vyprávím "zasvěcené" komentáře.Omluvou mi budiž to,že Ferrari prostě není autem pro běžného smrtelníka a tak holt musím papouškovat názory redaktorů mého oblíbeného Evomagazínu. >:D
U Ferrari si holt s papouškováním musíme vystačit,protože 99% čtenářů Autowebu ho nikdy neřídilo a ani řídit nebude.U empětkek je situace zcela jiná,protože novou si může pořídit docela dost lidí,ojetou kdekdo.Takže tam by měli mudrovat hlavně ti,kteří ví,která bije.