Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Nejlepším rodinným autem je Octavia, kombíkem zase Superb, hodnotí časopis What Car?

Každoroční hodnocení vozů časopisem What Car? patří nejen ve Velké Británii k významným automobilovým událostem. Hned dvakrát letos bodovala mladoboleslavská Škoda.
Zpět na článek
24. 1. 2018 14:40
24. 1. 2018 14:43
24. 1. 2018 14:54
24. 1. 2018 14:57
24. 1. 2018 16:57
25. 1. 2018 08:36
24. 1. 2018 16:02
24. 1. 2018 16:35
24. 1. 2018 17:06
24. 1. 2018 18:48
24. 1. 2018 19:11
24. 1. 2018 21:56
24. 1. 2018 22:11
24. 1. 2018 22:30
24. 1. 2018 22:38
24. 1. 2018 22:51
24. 1. 2018 23:00
24. 1. 2018 23:06
25. 1. 2018 00:16
25. 1. 2018 08:19
25. 1. 2018 09:18
25. 1. 2018 08:35
25. 1. 2018 08:45
25. 1. 2018 09:24
25. 1. 2018 09:37
25. 1. 2018 09:46
25. 1. 2018 09:51
25. 1. 2018 10:00
25. 1. 2018 10:01
25. 1. 2018 10:04
25. 1. 2018 10:43
25. 1. 2018 10:46
25. 1. 2018 10:54
25. 1. 2018 10:56
25. 1. 2018 11:11
25. 1. 2018 11:18
25. 1. 2018 12:57
25. 1. 2018 13:21
25. 1. 2018 14:34
25. 1. 2018 17:00
25. 1. 2018 17:13
25. 1. 2018 17:50
25. 1. 2018 17:58
25. 1. 2018 18:23
26. 1. 2018 10:48
26. 1. 2018 10:56
26. 1. 2018 11:48
26. 1. 2018 12:23
26. 1. 2018 15:41
26. 1. 2018 16:21
26. 1. 2018 10:51
26. 1. 2018 10:58
26. 1. 2018 15:54
25. 1. 2018 18:57
26. 1. 2018 11:54
26. 1. 2018 12:20
26. 1. 2018 12:35
26. 1. 2018 12:41
26. 1. 2018 13:11
26. 1. 2018 14:59
25. 1. 2018 11:26
25. 1. 2018 11:35
25. 1. 2018 12:20
25. 1. 2018 12:24
25. 1. 2018 12:40
25. 1. 2018 13:00
25. 1. 2018 13:43
25. 1. 2018 17:02
25. 1. 2018 13:15
25. 1. 2018 10:58
25. 1. 2018 11:19
25. 1. 2018 11:36
25. 1. 2018 11:41
25. 1. 2018 11:53
25. 1. 2018 12:45
25. 1. 2018 12:55
25. 1. 2018 10:10
25. 1. 2018 10:46
25. 1. 2018 11:06
25. 1. 2018 17:34
25. 1. 2018 18:45
25. 1. 2018 17:36
25. 1. 2018 18:41
26. 1. 2018 10:55
26. 1. 2018 10:57
26. 1. 2018 11:56
26. 1. 2018 12:12
26. 1. 2018 12:40
26. 1. 2018 12:43
26. 1. 2018 13:14
26. 1. 2018 15:01
25. 1. 2018 09:52
25. 1. 2018 10:05
25. 1. 2018 10:12
25. 1. 2018 10:50
25. 1. 2018 11:02
25. 1. 2018 09:33
25. 1. 2018 09:46
25. 1. 2018 10:09
25. 1. 2018 10:15
25. 1. 2018 11:00
25. 1. 2018 11:14
25. 1. 2018 09:47
25. 1. 2018 10:22
25. 1. 2018 10:28
25. 1. 2018 10:45
25. 1. 2018 10:33
25. 1. 2018 10:34
25. 1. 2018 09:27
25. 1. 2018 09:40
24. 1. 2018 22:27
24. 1. 2018 22:32
24. 1. 2018 22:50
24. 1. 2018 23:00
24. 1. 2018 23:01
24. 1. 2018 23:04
24. 1. 2018 23:07
24. 1. 2018 23:12
25. 1. 2018 00:11
25. 1. 2018 00:13
25. 1. 2018 08:25
25. 1. 2018 09:19
25. 1. 2018 14:33
24. 1. 2018 14:40
nie
nie, nie najlepsie auto vytobene v Cesku je predsa Hyundai!!! >:D >:D >:D >:D >:D
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Uživatel_5340709
24. 1. 2018 14:55
Re: nie
Vzal jsi mi to z úst. >:D Tolik jsem se těšil na nejlepší anglický kombík Hnojdé I30 combi. :-!
Avatar - Aoyagi
24. 1. 2018 14:43
Hm.
Taky zvolili BMW 520d jako nejlepší "luxusní auto". Velmi důvěryhodné >:D
Rozbalit vlákno
4
Avatar - Emel
24. 1. 2018 14:54
Re: Hm.
Ono je to v kategorii do 50.000Ł... a pak... je to prostě jejich vidění světa, na jízdu po anglické dálnici bude 520d jistě dobrá volba.
Avatar - Aoyagi
24. 1. 2018 14:57
Re: Hm.
520d je hodně pod Ł50,000
Avatar - Emel
24. 1. 2018 16:57
Re: Hm.
Jo, podíval jsem se a máš pravdu, do 50t se dá i 530d... asi to je prostě ten jejich "účetní" přístup k autům.
Avatar - Aoyagi
25. 1. 2018 08:36
Re: Hm.
Britové nemají obecně přístup k autům jiný, než kdokoli ostatní. To si prostě nějaký hňup v redakci řekl něco ve smyslu "máme sice strop Ł50k, ale 520d je tak populární, tak to tam mrskněte spolu s nějakou trapnou výmluvou". Což "má pro firmy levnější provoz" u ceny za "luxusní auto" je.

Edit: Pokud teda "jejich" nemyslíš WhatCar
Avatar - Dzakobo
24. 1. 2018 15:33
Důvtip Octavie
Spočívá v tom, že jako nová skvěle funguje v roli "reprezentativní/neurážející" služebák (zejména liftback) a následně výborně jako ojetá poslouží rodině svým prostorem. Jsa idealista, teď nemyslím ten případ, kdy firma na tom natočí hodně přes 250tkm a pak se prodává stočená s krásnými 148tkm...

Jasně, že v druhé generaci těžko vybrat dobrý motor, nejlépe asi 2.0TDI CR.
3.gen. je fajn, že se z ní už nekradou světlomety a navigace, ale bohužel se začalo razantně šetřit.

A k velkému kombi - nevím, co by mě donutilo koupit místo Insignie Superba, fakt nevím. Možná nižší spotřeba DSG vs. měnič, ale i tak, Insignia :yes:
Rozbalit vlákno
16
Avatar - Aoyagi
24. 1. 2018 15:49
Re: Důvtip Octavie
Však na základě toho vyhrála. Ale s 1.5 TSI, ne se sazometem. Nicméně ale velikost kufru (a obecná prostornost) a nízká cena je proč Škodovka vyhrála 2x. V ničem jiném ta auta nevynikají.
Avatar - Emel
24. 1. 2018 16:59
Re: Důvtip Octavie
No, to úplně pravda není. Vynikají třeba i v dynamice... jak hezky dokumentuje Superb 2.0TSI v kontrastu třeba právě s tou Insignií 2.0T.
Avatar - Aoyagi
25. 1. 2018 08:39
Re: Důvtip Octavie
Tu cenu ale nedali 2.0 TSI, dali jí sazometu se 110 kW :-) . A ten 2.0 TSI má celkem fajn zrychlení, to jo. S podvozkem a převodovkou ve scénářích mimo lineární zrychlování v přímce už to je ale horší.
24. 1. 2018 16:00
Re: Důvtip Octavie
Tak na otázku proč Supa a ne Insignii má What Car? odpověď ve svém srovnávacím testu.
[odkaz]
Avatar - Emel
24. 1. 2018 16:07
Re: Důvtip Octavie
Odpověď relativně tupou... ale přesto odpověď. Oni klidně postaví 1.6TDI proti 2.2SkyD a ve finále sbírá body 1.6 za to, že má nižší company tax.

Je to už několikátý test z UK, kde mám pocit, že ho píšou účetní...

PS: tím nechci říct, že je Insignia lepší auto než Superb, to takhle paušálně určitě říct nejde.
24. 1. 2018 16:23
Re: Důvtip Octavie
Tak Ma6 nemá slabší diesel, takže nemá co postavit, ale Insi a Sup jsou ve srovnatelných motorizacích a proč preferují Supa před Insi mají v testu popsané. Obecně máš pravdu, všechny britské testy jsou hodně citlivé na parametr cena/výkon. Je asi na každém kdo kupuje tuto třídu aby hlasoval svou peněženkou co je lepší nabídka. Osobně si myslím, že Sup a Insi jsou v současnosti hodně vyrovnané a záleží na cenové politice na tom či onom trhu čemu dát přednost. Třeba u nás je Insi výrazně levnější (což u novinky docela s podivem) než Passat, Sup nebo Mondeo a měla by mít slušné prodeje.
Avatar - Emel
24. 1. 2018 16:54
Re: Důvtip Octavie
Hele tady dejme tomu, jsou to fleetová auta, tak fleetová logika. Minule jsem četl něco podobného u hothatchů :-)

Že Mazda ten test projela na podvozku (komfort + handling) a Superb vyhrál na kvalitě interiéru působí ve světle místních "zaručených pravd" dost zvláštně a asi by se dalo polemizovat... minimálně u té Mazdy.

Jinak souhlas, Sup a Insi jsou obecně vyrovnaná auta a bude záležet na konkrétní verzi a nabídce.
24. 1. 2018 18:14
Re: Důvtip Octavie
Tak u handligu záleží co tím kdo myslí, někdo má na mysli subjektivní pocity při řízení a v těchto případech má často Ma6 navrch.
Jiné redakce handling prostě změří na slalomové dráze a při vyhýbacím manévru a berou jako lepšího toho, kdo projede oblouk nejrychleji, no a tam často Ma6 propadá, tady jsou všichni soupeři hbitější než Ma6.
[odkaz]
Avatar - Dzakobo
24. 1. 2018 16:56
Re: Důvtip Octavie
Ti pitomci srovnávají Supa s 1,6TDI, což je snad nejméně prodávaný motor. Možná, že zápaďáci ho kupují, ale je to nesmyslná verze.

Na trhu mi schází lftback okolo 4,5 m, což sice napravuje i30 "fastback" ale je to hnusotka. Do O2 se vešlo všechno, co normální člověk potřeboval, plus s tím autem šlo dobře parkovat a přitom bylo pěkné. O3 je už moc dlouhá (pro mě) a Golf s Leonem jsou jen kombi. ;-\
Avatar - Emel
24. 1. 2018 17:05
Re: Důvtip Octavie
U nás Sup 1.6TDI vypadl z nabídky už před nějakou dobou, ale v UK je to zjevně hit :-)

Fastback se mi náhodou docela líbí, sice to nemá moc vlastního stylu, ale jinak je to koukatelné.
24. 1. 2018 17:42
Re: Důvtip Octavie
Soucasna octavia zase o tolik delsi neni a dvojkova porad jeste trpela nedostatkem mista vzadu. Ale zadani liftback okolo 4,5 presne splnuje rapid.
Avatar - Dzakobo
24. 1. 2018 18:00
Re: Důvtip Octavie
V O2 lift. jsem se vzadu párkrát vezl dlouhou cestu (800 km) a nebylo to tak zlé, až na to dunění 1,9... Rapid je lowend, i po stránce motorů. Myslím 4.5 metrové auto, kde by bylo možné si připlatit za např. 1.6T s 200k.
Avatar - wakantanka
24. 1. 2018 21:20
Re: Důvtip Octavie
Hm. Megane sedan? Ci musi byt LB?
24. 1. 2018 22:17
Re: Důvtip Octavie
Mas pravdu. A predovsetkym whatcar dava velky doraz pri testoch, ako si to sam nazval na ucetnictvi. Vsetky dane a poplatky spojene s prevadzkou auta castokrat zohravaju hlavnu rolu pri konecnom posudzovani aut. Ked si pozries len tak poslednych 10 rokov whatcar awards tak taka 5ka so zakladnym 2l dieselom je tam pecena varena. Na druhej strane je v uk coraz menej miest kde sa da normalne zajazdit, cely den sa motas v zonach 20+retardery, 30, 40 mph takze zakladne motorizacie v kontexte s nakladmi na prevadzku smeruju ku kupe z rozumu.
Avatar - Hammunasakra
24. 1. 2018 22:26
Re: Důvtip Octavie
Sesterskej [odkaz] patří taky k tomu nejhoršímu v oboru :no: :-!

To asi nebude náhoda >:D
Avatar - Hittman
25. 1. 2018 07:49
Re: Důvtip Octavie
Tak to jsme na tom stejně, taky nad tím přemýšlím, měla to být Insignie... :-(
24. 1. 2018 15:34
Mě by zajímal ten srovnávací test..
BMW 5er vs Superb vs Fabia

To by bylo počteníčko :-) :-) :-)
Rozbalit vlákno
4
Avatar - Dzakobo
24. 1. 2018 15:38
Re: Mě by zajímal ten srovnávací test..
Záleží jaká by byla ta Fabia - když se dá sehnat nová Monte Carlo 1,4TSI DSG okolo 300 táců.... To je pak těžkej poměr hodnota/cena >:-[]
24. 1. 2018 15:48
Re: Mě by zajímal ten srovnávací test..
Já se obecně snažím pochopit smysl těch anket porovnávajících neporovnatelné, ale prostě mě nic nenapadá. Ale jestli díky anketě alespoň jeden člověk rozhodnutý pro Fábii nakonec koupil Superba, tak určitě měla smysl >:D Stejné platí pro zájemce o 5er, kteří po zveřejnění výsledků raději sáhli po Superbu kvůli simply clever vychytávkám. :yes:
Avatar - Dzakobo
24. 1. 2018 17:01
Re: Mě by zajímal ten srovnávací test..
Někdo sice na leccos říká, že je to "neporovnatelné", já myslím, že to porovnatelné je, však volant a 4 kola mají oba. :-)
Jinak zrovna v UK mi 520d v automatu bez xDrivu dává smysl. Kdo chce cestovat pohodlně a nikam se nežene, supr volba.
24. 1. 2018 22:08
Re: Mě by zajímal ten srovnávací test..
Tak o tom žádná, jen by mě zajímalo, jak došli k tomu výsledku, že Superb je lepší než Fabie, ale připlácet si za BMW už se nevyplatí. Resp. když se na to podívám okem průměrné londýnské mzdy, tak to asi jistou logiku má :-)
24. 1. 2018 16:02
No,
dnes bude diskuze, navzdory bouřlivému očekávání, poměrně komorní.

Půlku místních čtenářů totiž, po přečtení článku, trefil šlak >:D >:D
Rozbalit vlákno
116
Avatar - Uživatel_5340709
24. 1. 2018 16:08
Re: No,
Ale no tak, je třeba fandit naší národní automobilce a našim německým bratrům. :-)
Přes všechny překážky se společné dílo daří, dokonce nad míru očekávání. ;-) :yes:
Avatar - JDM
24. 1. 2018 16:35
Re: No,
Národní automobilka? Němečtí bratři? Blázen... Zavolejte někdo blázince... Je tady blázen...
Avatar - Dzakobo
24. 1. 2018 17:06
Re: No,
"Wir schaffen das!" to známe >:D Německé bratry bych měl i rád, kdyby tam nevolili CDU/CSU a SPD jako stádo a pak si 51% Němců nemyslelo, že si z nich zbytek Evropy sedne na zadek a rozebere si jejich migroušky... Vidím to z první ruky u příbuzných, budiž jim omluvou, že jsou staří, ale to budou za chvíli skoro všichni echt Němci, jelikož dětí moc nemaj.
Avatar - white label
24. 1. 2018 18:48
Re: No,
U nás jako stádo nevolíme (viz Babiš/Zeman)?
Co si asi tak o nás, s touto "povedenou" dvojící v čele, říkají za našimi hranicemi...
Avatar - Dzakobo
24. 1. 2018 21:56
Re: No,
S Babišem souhlas, se Zemanem je to složitější - když vezmeš v potaz protivníky... Jo, pan Hynek by byl fajn, nebo i apolitický Marek Eben, který by národ spojoval.

Jinak se na mě nezlob, ale z tvého příspěvku cítím myšlení typického "pražáka" ač jsi z Moravy, tzn. jen EU je super, vše co je z Ruska a Číny je fuj, vše co udělá Trump je fuj atd..
Avatar - Hammunasakra
24. 1. 2018 22:11
Re: No,
Já sem pražák ;-)

Babiš zpátky na Slovensko = fakt mě *** a bonus že českej premiér neumí česky = mě taky *** :-)

To s EU a Ruskem a Čínou je ale přece jinak = ruská nebo čínská historie kultura atd. je zajímavá = ale my nejsme a nebudeme Švýcarsko takže politicky = díky bohu že sme zpátky tam kde sme od Karla IV = v Evropě :-!

Navíc katastrofální vzájemnej obchod s Čínou kdy jim posíláme 300-400 000 000 000 kč rok co rok = to fakt ne = tady je to se Zemanem velmi velmi jednoduchý = má makat pro nás čechy a ne rusy a Číňany ;-)

A sme blbí že stejně jako minule sme do finále poslali 2 důchodce = jeden z nich aspoň chodí :-)

Jak vidíš toho nechodícího na jaře 2023? ;-)

Ta malá holka měla bohužel pravdu [odkaz] >:-[]
Avatar - Dzakobo
24. 1. 2018 22:30
Re: No,
Ti dva protivníci jsou průšvih, jeden za 18 a druhý "za 17" >:D
2020 - co já vim, třeba bude kandidovat Kubera >:D

Jinak Putin má koule a nebojí se Rusům připomínat jejich identitu, politici západní Evropy jsou vesměs s-ačky, Hollandem počínaje a šílenou Andělou konče, na to západ dojede. Dřív než si myslíte, rozhodně dříve, než USA na "barevňáky" (afroameričany, hispánce, mexikány atd. - to bude obdoba apartheidu z Afriky).
Avatar - Hammunasakra
24. 1. 2018 22:38
Re: No,
Jestli je 18 směr západ a stovky miliard plus a 17 východ a stovky miliard mínus = tak jo s takovym výkladem souhlasim :-)

Až 2020? >:-[]

Hollande už je dost dlouho mimo = možná by sis měl aktualizovat SW ;-)
Nějaká Adéla místo oligarchy by nám sakra bodla [odkaz] = a to si vem že všem everopskym státum bejvalýho ruskýho bloku posílaj biliony na stavbu dálnic, tratí, školství, zdravotnictví
Ale spousta lidí dá víc na hoaxy a neznalost

Koule politiků mě moc nezajímaj = netušim proč tebe jo :-)
Viz výše stát je o maličko důležitějších věcech :-! ;-)
Avatar - Dzakobo
24. 1. 2018 22:51
Re: No,
Máme jiné názory, což beru. Třeba tě živí dotace z EU.

Hollanda jsem vytáhl proto, jelikož koncentruje v 1 osobě to nejhorší - předposr-nost, nekompetentnost, vlezdopr. EU atd.

Napíšu to takhle: v naší společnosti je vakuum, žijeme bez identity, všechno je dovoleno (i když v reichu přitvrzují se svobodou slova) nikdo nezná mantinely, vše se dá relativizovat. Vakuum má tu vlastnost, že se na jeho "místo" vždy snaží vecpat něco jiného, zde je to Islám, životaschopnější kultura nahrazující postkřesťanskou. Komu to nevadí, alláh s ním.
Avatar - Hammunasakra
24. 1. 2018 23:00
Re: No,
Ne to fakt neživí [odkaz] ale česko-slovenskej předseda vlády jich pobral přes 4 000 000 000 kč :yes: >:D

Ale vim něco málo o ekonomice a vim jakej je pro nás přínos západ a jak velkej mínus východ ;-)

Hollande správně skončil v propadlišti dějin = ale když si vytáh frantíky = oni posílaj miliardy nám = ty miliardy který my pak posíláme do Číny. Mě z toho pro mě vychází furt líp frantík :-)

Tady shoda = sme stále eště v době postkomunistický = ale největší škůdci [odkaz] co tu napáchali nejvíc škod sou už pokročilý důchodci = bude líp :-)
Avatar - Dzakobo
24. 1. 2018 23:06
Re: No,
Když ono nejde vše brát jen přes peníze, je zapotřebí nadhled a vidět kam se EU valí jako celek. Až přijmeme euro, to budou těžké časy - živit it., gr., šp., zkrátka jižany, kteří to prožrali a teď eurozono starej se.
Avatar - Hammunasakra
25. 1. 2018 00:16
Re: No,
Tak samozřejmě je to přesně obráceně = všechno je jen a jen o penězích = jak už na konci komunismu správně napsal jeden z prezidentskejch kandidátů [odkaz] >:-[]

Evropa se valí přesně tam kam rozhodneme = to je taková docela výrazná změna proti socialismu = koho tam zvolíme = takovym směrem půjdeme
Zatim Evropa nás státy bejvalýho sovětskýho bloku během pár let posunula o biliony nahoru = i ve věcech jako skokovej růst věku dožití. Kterej se za celou dobu normalizace se zved o 0,25 roku >:D
Jinými slovy průměrnej občan stamilionovýho socialistickýho bloku umřel úplně zbytečně o mnoho let dřív = to sou peníze ;-)

Euro je taky dobrej hoax = chudší část před 100 lety založenýho Československa nás čechy nemohla ekonomicky dohnat celý to skoro 100letí = než před 9. lety narozdíl od nás přešli na €
A najednou to co nešlo 90 let [odkaz] [odkaz] a neni to jen Slovensko který nás najednou dohání a bohužel i předhání ale i další státy s eurem [odkaz]

Doporučuji zavzpomínat odkud tenhle rozšířenej hoax máš = a ekonomický informace nebrat od kecálků a politiků ale třeba od nějakýho respektovanýho ekonoma :-!

My si třeba teď zvolili komunistu estébáka slováka oligarchu tuneláře atd. a pozejtří možná zvolíme [odkaz] to naštěstí asi nebude na celý volební období ale stejně :-)

Kdybys to chtěl nejen z ekonomickýho pohledu kterej je bohužel fakt extrémně důležitej, tak tady pohled sociologa Univerzity Karlovy [odkaz]
Avatar - Dzakobo
25. 1. 2018 08:19
Re: No,
Vůbec nebereš v potaz fakta, která píšu, no holt máš svojí pravdu.
Ale co čekat od člověka, který by za euro prodal i vlastní mámu, že. Geld über alles. - Tohle myšlení se nám vymstí.
Avatar - Hammunasakra
25. 1. 2018 09:18
Re: No,
To bude ten problém = žádný fakta nepíšeš = opakuješ info co máš z nějakejch hoax zdrojů = a jak to vypadá: Chceš jim věřit ;-)

S tim Slovenskem atd. = to je bohužel pravda = i pro tebe snadno ověřitelnej fakt = tohle myšlení cos teď předved = se nám bohužel fakt může vymstít :-|

Máma je jako většina rodiny ekonomka = mj od ní tyhle info mám :-)
Avatar - JDM
25. 1. 2018 08:35
Re: No,
Co je výhodný na tom ze jsme jako země upsana dalším zemím EU? Dyt tady se věž dotaci nekopne, nějaká parta si dala tu práci a spocitala že u nás se vyřídí nějakých 100 dotaci denně... Kde to jsme pak se nn můžeme divit kvotam a dalším hovadinam jinak nám utnou peníze a nazdar.. Spousta lidí se na dotacích živí, korupce atd... Je normální vozit brambory přes celou Evropu někde ze Španělska?? To se na polích pěstuje kukuřice která se pak navazi do bioplynek kterejma si vytapi garáže dilny... Tahle země dluží kam se podívá... Rusko možná není ráj na zemi ale nemá zadnej dluh, hromadu nerostnyho bohatství a jak by západ rád tam vběhl a všechno to tam rozkradl a zadotoval... Nevím kde vidíš to bahatstvi západu... Nejspíš na východě třeba v Číně tam to bohatství je opravdový
Avatar - Emel
25. 1. 2018 08:45
Re: No,
Výhodná je ta integrace. USA mají obrovskou výhodu společného trhu, měny a jazyka. Pokud si rozjedeš u nás firmu a ta prosperuje, tak není vůbec lehký rozšířit podnikání třeba do Polska a na Slovensko - potřebuješ jinou řeč (to se asi nedá nic dělat), jinou měnu, jiné účetnictví, jiné EET. Tohle je to rácio za snahou o integraci... abys v ideálním případě v tom Polsku prostě otevřel další pobočku a nemusel se o nic dalšího starat.
Avatar - Hammunasakra
25. 1. 2018 09:24
Re: No,
A proto se Lucemburkové už od dob Karla IV snažej o něco jako Spojený státy evropský = což má obrovský ekonomický přínosy. To ale velký státy jako Čína a Rusko vědi a proto tu tak intenzivně prováděj kampaň proti = mnohem snazší je zpracovat [odkaz] než velmi silnej kontinent = zajímavý kolik ekonomicky neznalejch = stojí proti svejm zemim a svýmu kontinentu :yes: :yes: >:-[]

Což časem povede k tomu = že to už taková sranda nebude :-|
Avatar - JDM
25. 1. 2018 09:37
Re: No,
Lucembursko je hlavně stát kde nejsou žádný daně to je dost výhoda... Čína s Rusko mají svoji partu... Západ se pořád snaží hlavně Rusko odstrihnout od světa... V Číně bude vyrobeny to zařízení že kterýho píšeš, s Čínou kdo neobchoduje jako by nebyl... To je pokrytectví na jednu stranu je Čína hrozne špatná ale jak jde o byznys nekouká se nalevo ani napravo...
Avatar - JDM
25. 1. 2018 09:46
Re: No,
Nejlepší ekonomický přínos by byl volný trh a žádný daně tak jako v to tvým Lucembursku jenže dokud budeš platit většinu toho co vydelas státu EU který ty peníze použiji na nesmysli a do svých kapes pak to dobrý nikdy nebude ne pro zemi jako je ČR... A to že Rusko se snaží bojkotovat nějaký plány Lucemburska o společném evropském království není hoax jo??? >:D Rusko chce hlavně prodávat, obchodovat tak jako každý... Jenže západ si to nemůže dovolit kam by pak přišel kdyby měl ekonomicky bojovat s Ruskem viz ropovody a plynovody jaky by to bylo kdyby k nám tekla ropa 100%z Ruska levná?? To by se jistým lidem ze západu moc nelíbilo...
Avatar - Emel
25. 1. 2018 09:51
Re: No,
Pokud chce Rusko hlavně prodávat a obchodovat, tak nemělo obsadit část území jiného suverénního státu... sorry, přes to u mě nejede vlak, Krym je ukrajinské území a není možné si ho jen tak vzít, dokonce ani kdyby si to obyvatelé přáli.
Avatar - Hammunasakra
25. 1. 2018 10:00
Re: No,
Nojo = ale ono to neni jen jednoho cizího státu [odkaz] ten Krym [odkaz] je tak velkej = že už před tim prostě nešlo zavřít oči :-)

Velká otázka kterou fakt nechápu = je že některý češi stojej na straně Rusa [odkaz] [odkaz]

Krymci si rusa u sebe doma fakt nepřejou = něco jinýho sou rusové který tam v polovině minulýho století uměle přesadil Stalin :-)
Avatar - JDM
25. 1. 2018 10:01
Re: No,
>:D bylo referendum hotovo, co taková libie? Iraq? Afghanistan? Sýrie? V pohodě přes to vlak jede?? Co Španělsko a Katalánsko? To ti přijde v pořádku? Otevři oči krym je srstegicky místo nic víc Ukrajině je k ničemu jen komedie lidi žijí dal narozdil třeba v Iráku co?
Avatar - Emel
25. 1. 2018 10:04
Re: No,
To bys musel jít do detailu každého případu. Co Španělsko a Katalánsko? Katalánsko je součástí Španělska. Referendum v Katalánsku na tom samo o sobě nemůže nic změnit. Pokud se na tom něco změnit má, tak pouze se souhlasem Španělska a dle španělské legislativy. Komu se to nelíbí, může si sebrat svých pár švestek a jít jinam, to je princip územní svrchovanosti, přes to vlak nejede.

Aby se do toho vměšovala nějaká další země, třeba Francie... to je nepřípustné (nebo dobře, samozřejmě může říct svůj názor nebo lobbovat, podpořit to hnutí a tak). Aby se vměšovala vojensky s cílem si Katalánsko přivlastnit... to je nepředstavitelné.

Afghánistán... nevím, on tam někdo zabral nějaké území? Nebo v Iráku?
Avatar - JDM
25. 1. 2018 10:43
Re: No,
No do Iráku byla vyvezena demokracie a hledali tam nějaký zbraně a ani OSN to neschválila...jasně vliv a zájmy USA jsou zřetelný. Jedná baba povídala že Sadam nechtěl za ropu dolary ale zlato a to byl průser... V katalansku Španělska policie bránila lidem jít k referendu, svoboda jak má být. Katalánsko má svoji vlastní vládu a už ho nebavilo živit Španělsko a chtěli jít pryč na to mají právo jedinej kdo použil násilí bylo Španělsko za podpory EU.. Na krymu nepadl jedinej výstřel, komu se tam nelíbí může se zvednout a jít pryč... Co dál? Srbsko?? Tam to taky probíhalo mirumilovne... Co kdyby nějaká politická strana u nás organizovala referendum o vystoupení z EU vojáci asi ne ale policajti by to pohlidali aby si nemohl vyjádřit svůj názor a organizátoři by špatně dopadli...
Avatar - Hammunasakra
25. 1. 2018 10:46
Re: No,
Tak jo = si proruskej fanda = nechtěl sem napsat fanatik :-)

Ale o vpádu desítek tisíc ruskej vojáků do cizího státu napsat: "Probíhalo to mírumilovně" :yes: :yes: >:-[]
Avatar - JDM
25. 1. 2018 10:54
Re: No,
Tak čísla máš asi přesný >:D kolik že lidi tam umřelo? Ty jsi šašek radši podporujes zabíjení lidi někde v Iráku ale obsazení krymu kde nikdo nevystrelil je špatný... Jsi blázen, divnej člověk je mi tě trochu líto...
Avatar - Hammunasakra
25. 1. 2018 10:56
Re: No,
Hele a co [odkaz] taky mírumilovný? >:D

Máš koule na odpověď? >:-[]

Hele to máš odkud? Že poporuju zabíjení? To předtim máš z ruskejch hoaxů = ale tohle? :-)
Avatar - JDM
25. 1. 2018 11:11
Re: No,
Mám koule... Víš kdy se to stalo?? Víš jak svět vypadal v te době? A kdo je sem pozval?? To si trochu pleteš ne to byl sovětsky svaz a ne Rusko >:D na dějepis si chyběl?? Jestli máš takový panicky strach z ruských tanku na náměstí tak by to chtělo nějaký tablety :-D... Achjo a USA je pořád divokej zapad kde černoch je majetek.
Avatar - Hammunasakra
25. 1. 2018 11:18
Re: No,
No jak vidim koule nemáš = asi si chyběl na dějepise = Sovětskej svaz bylo Rusko a státy který podobně jako poslední dobou zase kus Gruzie nebo Ukrajiny obsadili = tos fakt nevěděl? :-)

Pozvalo je sem pár kolaborantů = to víme všichni ;-)

Ale to podstatný = jestli máš koule = byla odpověď na dotaz jestli to bylo taky mírumilovný = protože až na pár nehod taky nikdo neumřel. Takže: Máš koule? :-)
Avatar - JDM
25. 1. 2018 12:57
Re: No,
Tak mirumilovny to doslova nebylo ale lidi si nemasakrovali, města nebombardovali. Mohli jsme se bránit a být poraženi se ctí bohužel nebyla síla a víra to dělat... Čest všem kteří se jim postavili je to hnusná doba a bohu dík že jsem v ní nemusel žít.. Ale povídej o tom někomu z Bagdádu... Asi se ti vysmeje a řekne ti to jste měli jeste hodně dobrý...
Avatar - Hammunasakra
25. 1. 2018 13:21
Re: No,
Jo máme štěstí že sme v centru Evropy = kolébky západní civilizace = nebo i na týhle hodině dějepisu si chyběl? :-)

Když ti vpadne 70 tisíc ruskejch vojáků jako k nám nebo 30 000 jako na daleko menší Krym = lidi se moc nebráněj ;-)

Já sem takovej prostej takže:

1. vpád Rusů k nám: Za 5 :no:

2. vpád Rusů na Ukrajinu: Za 5 :no:

3. vpád Rusů do Gruzie: Za 5 :no:

4. vpád Rusů do Finska: Za 5 :no:

A tak dál = nechce se mi to vypisovat = snad si na týhle hodině dějepisu nechyběl :-)
Avatar - JDM
25. 1. 2018 14:34
Re: No,
A kde máš západní invaze?? Proti těm nic nemáš takže je pravda že podporujes násilí a zabíjení... Spočítejte obětí ruských invazi ne sovětských ale ruských za posledních 20 let a pak spocitej obětí západních invazi... A oznamkuj to prosím jsem moc zvedavej...
Avatar - Hammunasakra
25. 1. 2018 17:00
Re: No,
Takže na tý hodině Sovětský svaz = Rusko + obsazené státy si fakt chyběl >:D

No nás naštěstí nepřepad žádnej stát Západu = ale hrubě nám uškodili státy východu = těch 300-400 000 000 000 ročně [odkaz] je bohužel realita = viz čísla níž stejně jako obří vzestup našeho státečku od tý doby co zase patříme na ten Západ ;-)

Západní invaze který řikaj odteď si tu volte koho chcete a ruský a dřív sovětský s prohlášenim: Odteď je to tady všechno naše a patří to Rusku a dřív Sovětskýmu svazu = sou maličko jiný

Muj a tvuj stát zdevastovali a devastujou ty z východu = s tim nic nenaděláš. Podívej se eště jednou na náš rozpočet potom co sovětskej blok zkrachoval a teď.
A namaluj si graf kde sme byli v porovnání se světem za 1. republiky, po 2. světový a pak na konci 80. let když se ekonomicky zhroutil socblok [odkaz]

Jo a připrav si hodně místa na vejšku = sou to fakt skoky >:-[]
Avatar - JDM
25. 1. 2018 17:13
Re: No,
Aha v tom případě tu mbame ještě Rakousko uhersko ne? >:D Rusko není sovětsky svaz to pochop. My už taky nejsme ČSSR :-D... Tobě ublížil sovětsky svaz ne Rusko... Západní invaze vyvrazdi pár tisíc lidí a říkají teď si volte koho chcete? Si spadl na hlavu... Říkají teď budete volit tyhle lidi... Nabehnou do ty země západní firmy a drancuji ji... Ty jsi přesně ten typ člověka kterej by ty ruský tanky tenkrát tady vital a vsude by si říkal. Jak bude líp jak nám bratři pomůžou.. Pryč se zapadem... >:D protože v té době by se ti to vyplatilo stejně tak dneska se ti vyplácí být vlez***ka západu >:D na graf kašlu ti nemá žádnou hodnotu podívej se na komunistickou činu a udělej si graf tam ti nebude stačit ani Eiffelova věž... Furt si neřekl ty čísla těch obětí ruska a západu a neporovnal si je.... Jo jinak po 89 co si nerozebrali komunisti to se prodalo na západ...
Avatar - white label
25. 1. 2018 17:50
Re: No,
"...protože v té době by se ti to vyplatilo stejně tak dneska se ti vyplácí být vlez***ka západu..."
Můžeš to nějak rozvést..., že se člověku tenkrát vyplatilo tleskat sovětským komunistům, o tom není pochyb, ale jakou má dnes pro člověka srovnatelnou výhodu, naopak sympatizovat se "západem"?
Avatar - JDM
25. 1. 2018 17:58
Re: No,
Třeba dostane nějaký dotace pro firmicku :-) atd.. Nebo medaili? >:D můžeš být praskac a jít žalovat že si nedostal účtenku nebo auto souseda nemá dpf...
Avatar - white label
25. 1. 2018 18:23
Re: No,
Ani v jednom případě (které uvádíš) na to nemá vliv případná osobní orientace na západ, to všechno lze dělat bez ohledu na ni. Takže argument prokazatelně mimo mísu.

P.S. Často na podobném principu reaguje/"argumentuje" Miloš Z. v tzv. diskusních duelech, kde je sice velmi pohotový..., ovšem, že při tom klidně prokazatelně osmkrát (např. teď v úterý) zalže, už jeho obdivovatelé neřeší.
Avatar - JDM
26. 1. 2018 10:48
Re: No,
Ale je to pravda, pokud jsi otevřeně pro východ nebo staví jen obchodovat s Ruskem např dotace nejsou a nebudou... A staví mít partnery v Německu a z fondů si nakoupis stroje nebo proskolis zaměstnance... Jak je pak možný že firma která vyváží 70%výrobků do Ruska si postaví výrobní halu že svého a pak tady máme kovovýrobu která prodává do Německa a má hromadu dotaci a ještě se tím chlubí nástěnku před firmou...
Avatar - Hammunasakra
26. 1. 2018 10:56
Re: No,
Kolikrát tě mám prosit abys o ekonomice.. >:-[]

Tohle přece nemá co dělat s tim co kam vyvážíš = konspirátore :-)

Tady je největšim příjemcem dotací slovák předseda český vlády = už nabral dost přes 4 tisíce milionů. U sousedů v Polsku nebo Rakousku dou naopak malejm firmám = a maximum je 60 t. eur

Je to jen a jen o tom kdo [odkaz] s českym úředníkem a v případě Andreje Zloděje i se zákonodárci

Kdo že to je to neviňátko zaměřený na Rusko? V reálu máme spíš opačný problémy = spostu divnejch firem sídlících v jako diplomatickejch budovách Ruska kterejch tu sou po invazi ´68 furt stovky [odkaz]
Avatar - JDM
26. 1. 2018 11:48
Re: No,
Minimálně je to podezřelý... v téhle zemi se denně odbouchne 100 dotaci kam všechny jdou? Babis je jen třešnička na dortu... Kdyby nebyl premier a necpal se do politiky nikdo nic neví a neřeší jako tisíce dalších...
Avatar - Hammunasakra
26. 1. 2018 12:23
Re: No,
To neni podezření = že pobral tisíce milionů dotací = je prostě fakt. Ověřenej i na jeho Ministerstvu financí
Že tenhle typ dotací má jít spíš malejm než největšímu zaměstnavateli ve státě = tak jak je to třeba u těch sousedů = na to snad možná i shodnem ne? :-)

Co myslíš tim odbouchne?

Že je Andrej Zloděj veleproblémovej = se ví dávno před tim než se před lety stal vicepremiérem a ministrem financí = patří k nejúspěšnějšim tunelářum 90. let = loutky jako Gross nebo Langer makali pro něj. Zeman privatizoval Unipetrol s Babišem = můžeš si řikat nikdo = ale dost lidí to ví dávno ;-)

A to nezmińuju vtípek kdy se Kmotr Mrázek bál o život že si s biopalivama sáhnul moc vysoko = pak ho někdo zastřelil = a komu že to dneska patří? >:D
Avatar - white label
26. 1. 2018 15:41
Re: No,
Pokud by to, co tady tvrdíš, platilo obecně, pak by Babiš musel být západní agent a brácha Merkelové k tomu. :*) ;-)
Avatar - JDM
26. 1. 2018 10:51
Re: No,
A nevím jestli jsi tak ubohý nebo co ale ty trapný řeči o Zemanovi a jeho volicich si strč za klobouk... Nevolím za prvý, všichni politici jsou sebranka a všichni lžou a jen hloupí lidé jim věří nebo je obdivuji... Víc člověk klesnout nemůže než hodnotit lidi podle toho koho volí....
Avatar - Hammunasakra
26. 1. 2018 10:58
Re: No,
Nemáš pravdu = ne všichni :-!

Sou to teda fakt výjímky = ale sou >:D

Nebo pod jakou mafii podle tebe patří třeba [odkaz] :-)
Avatar - white label
26. 1. 2018 15:54
Re: No,
Přestaň plácat a urážet. Na osobní podsouvání tvých konstrukcí nejsem zvědavý.
A pokud nevolíš, nestěžuj si na politiky...
Tvrdit, že "všichni politici jsou sebranka a všichni lžou" je stejně duchaplné, jako to tvrdit o (všech) voličích.
Avatar - Hammunasakra
25. 1. 2018 18:57
Re: No,
Rusko neni Sovětský svaz = chápu = Rusko je Sovětský svaz bez obsazenejch států = já na tý hodině dějepisu byl ;-)

Ty zjevně ne >:D

Mý zemi ublížilo Rusko = víš to stejně jako já = že tou dobou pod sebou mělo větší území je přece fuk. Neni fuk že se zase snažej o vliv na tim bejvalym územim Sovětskýho svazu = teda jak komu >:-[]

S tim pryč se západem to bude těžký = my sme krom tý krátký proruský chvilky kdy Sovětskej svaz doved země který měl pod palcem = celý tisíciletí totiž ten Západ = fakt bys občas měl zajít do školy >:D
Avatar - JDM
26. 1. 2018 11:54
Re: No,
Samozřejmě tě se Rusko bázi mít větší vliv v nějakých zemích stejně tak jako se o to snazi západ.. Občas k tomu použiji silu někdo víc někdo míň... Rusko nemůže být zavřený před světem jak to dopadlo když to tak bylo všichni víme... To že chtějí mít větší vliv např u nás neznamená že naši zemi chtějí obsadit jako kdysi...
Avatar - Hammunasakra
26. 1. 2018 12:20
Re: No,
A tim si chtěl říct přesně co = že už nás znova neobsaděj? Že už jako dobrý? ;-)

Nechápu co myslíš tim snaženim Západu = my sme v centru kontinentu zvanýho kolébka civilizace. Tak jako Krym je poloostrov pod ukrajinou. Že to Rus chce změnit = víš stejně jako já a stejně jako já víš že že se na mapě nepřesuneme ani my ani ten Krym :-)

Západ se o nic snažit nemusí = Rus se to změnit snaží >:-[]

Takže proto naše tajný služby varujou = ne před Západem a jihem a severem = ale před východem :-)
Avatar - JDM
26. 1. 2018 12:35
Re: No,
tvrdit o našem kontinentu že je kolebka civilizace je dost sebevědomé ... ale co je krym? to je nějaký ekonomický ráj ? bezedné vrty ropy ? jo byl to průser ale krom vojensky strategického uzemí to rusku nic nepřineslo jejich ekonomiku to nejspíš nepozvedlo ale naopak ... snaha západu je pravě třeba přes ty dotace ...nebo ty si myslíš že ty dotace jsou jako dárek ? že za to EU nic nechce že nepřispíváme zpátky ??
Avatar - Hammunasakra
26. 1. 2018 12:41
Re: No,
Sebevědomé? Tys do tý školy moc nechodil co? :-)

Krym je poloostrov pod Ukrajinou od 12. století obývanej Krymci = Rus se to od poloviny minulýho století snaží intenzivně změnit = etnická čistka kterou tam udělali je srovnatelná z Hitlerovym vztahem k židum >:-[]

Je zajímavý kolik lidí tomu dneska v 21. století a 3. tisíciletí = fandí ;-\

Je mi fuk tvá úvaha co to Rusovi přineslo nebo naopak = sem na straně Krymskej TAtarů [odkaz] je dobrej černej humor že rusové místnim řikaj Krymci = a teď tvrděj že Krymci maj bejt bezdomovci = že Krym má patřit ne Krymcum = ale Rusum :yes: >:-[]
Avatar - JDM
26. 1. 2018 13:11
Re: No,
na to mužu reagovat čistkama v srbsku ..... Pod vlajkou NATO a schválené naším prezidentem.....
Avatar - Hammunasakra
26. 1. 2018 14:59
Re: No,
Nojo srbsko [odkaz] >:-[]

Taky sem to na základce dělal = takhle argumentoval = když sem dostal blbou známku :-)

Otázka je proč máš takovou péči o srby = a současně se reš na Krymce = který sou v nesrovnatelně horší situaci = co? ;-)
Avatar - JDM
25. 1. 2018 11:26
Re: No,
Ne jen že podporujes násilí a zabíjení ale i svoboda ti nevoní. Schovávás to za ekonomiku a vojenskou hrozbu východu... Když americká armáda doslova vypadla do Sýrie kde ji nikdo nechtel a podporovala tam opozici, vyzbrojovala ji Bombardovali vládní jednotky, civilní cíle, základny jen aby oslabili asada tak to je v pohodě to ti přítomnost cizích vojsk v cizím státě podporující rebely nevadí ale když Rusko pošle svoje vojsko na požádání o pomoc tak to je špatně... Asad chtěl ruskou pomoc jinak by to tam usa srovnali se zemí a asada povesili... To stejný na Ukrajině day se tam nasilim chopili jiní mafiani kteří už Rusko ne-e a cokoliv ruského začali ničit což se nelíbilo ruské části obyvatelstva a tak se začali bránit moci a že jim Rusko poslalo podporu je úplně stejný případ jako USA v Sýrii... Jen na na každou věc se používá jinej metr...
Avatar - Hammunasakra
25. 1. 2018 11:35
Re: No,
Takže sis zatim vymyslel že:

1. Podporuju zabíjení = to máš odkud? >:D

2. Podporuju násilí = tos vzal kde? :-)

3. Svoboda mi nevoní = tos vymyslel jak? >:-[]

Umíš to vysvětlit? To mě fakt zajímá! >:D >:-[]

Netušim co maj s českou ekonomikou = rusové nebo amíci v Syrii? Ty jo? ;-)

Já mám jeden základní metr = aby se česko vrátilo tam kde bylo než prožilo obří ekonomickej a nejen ekonomickej propad [odkaz] pod rusem. Abys to měl jednoduchý = aby sme byli zase na úrovni Rakouska = aby náš českej rozpočet byl zase zpátky na úrovni trochu menšího Rakouska. Seš proti?

Za nic se neschovávej, popadni ty gule který tvrdíš že máš a odpověz :-)
Avatar - JDM
25. 1. 2018 12:20
Re: No,
Tak nikdy jsi tak horkokrevne nekritizoval nic západního vadí ti jen východ Rusko který prostě nemá mocenských zájmy takový jaký si představuješ má úplně stejný zájmy jako má západ a používá úplně stejnou techniku prosazování jako západ ani jedna strana není svata ale ty zbrojis slepě proti jedny. To co chceš ty tu ekonomicky silnou zemi kterou komunisti dusili a zdimali chci taky a asi nebudeme sami jen ty na to máš jiný pohled a ten můj je ze EU je další sovětskej svaz jen nám zas tak tolik nebrání... Třeba Švýcarsko se může na EU vykašlat jsou suverénní malinkej stát uprostřed EU a žijí a žijí dobře... Tak proč my a to si myslím máme mnohem lepší možnosti než Švýcarsko jsme poskoci nějaký unie a za svoje si nepostavíme ani kousek silnice?
Avatar - Emel
25. 1. 2018 12:24
Re: No,
Švýcarsko žije z peněz, které má a spravuje, z bankovního sektoru. Můžeme se pouštět do diskusí o tom, jestli jsou to peníze z nacistických dob nebo ne... ale tak či tak, to není model, který by se dal následovat. Nevím v čem spočívají ty naše lepší možnosti, ale když opustíme unii, neskončíme jako Švýcarsko, to ti můžu slíbit... spíš třeba jako Bělorusko.
Avatar - JDM
25. 1. 2018 12:40
Re: No,
Hlavně daně jsou ta příčina.. Ten model se dá následovat co nejméně daní a tím víc svobody, čím víc firem a podnikatelů tím víc bude cenná práce zaměstnance atd atd... Viz to Katalánsko, země s tolika obyvateli skoro jako ČR ale je podřízena nějaké vládě která si narokuje její území. Z historie bylo Katalánsko nezávislé a to několikrát ale vždycky se našel nějaký král co Španělsko sjednotil a začal diktovat lidem co a jak bude a co je nejlepší... No naše možnosti jsou průmysl na vysoký úrovni, zdravotnictví, zemědělství, máme spousty vědců, programátory, pracovitý lidi....... jen ta vláda nám to tady kazí...
Avatar - Hammunasakra
25. 1. 2018 13:00
Re: No,
Už sem tě o to žádal = dokonce prosil = zkus nemluvit o ekonomii = když jí vůbec ale fakt vůbec nerozumíš ;-)

Žvatlal bys takhle o fyzice nebo o materiálový chemii? Už si našel ty gule? Tak k odpovědim přidej i tuhle :-)
Avatar - Emel
25. 1. 2018 13:43
Re: No,
Hm. A víš, proč může mít Švýcarsko relativně nízké daně, a přitom špičkové železnice, silnice i zdravotnictví? No protože prostě ty peníze má a žije z toho. Podobně jako má peníze třeba Norsko.

Víš, na co ty naše vysoké daně jdou? Co je největší "žrout" státních peněz? Jsou to důchody. [odkaz] Můžeš snížit daně, ale důchody předpokládám snižovat nechceš...

...a když jim nediktoval španělský král, tak jim diktoval nějaký jiný, v těch časech žádná svoboda jednotlivce v dnešním pojetí neexistovala. Každopádně to už je dávno a dneska nemá podle mě smysl řešit nic, co bylo před druhou světovou.
Avatar - Hammunasakra
25. 1. 2018 17:02
Re: No,
Už někdy od roku 2000 odborná veřejnost bije na poplach protože je naprosto nutný udělat důchodovou reformu = některý politický strany i když to je čistě ekonomickej problém = na popírání postavili docela slušnej volební úspěch :yes: >:D >:-[]
Avatar - Hammunasakra
25. 1. 2018 13:15
Re: No,
Takže za 5. víš co si představuju = sakra odkud všechny ty informace o mym soukromí máš? >:-[]

Máme mnohem lepší možnosti než Švýcarsko? Hele jak si zmiňoval dějepis = tu základku si dochodil? >:D

To už neni ani ekonomicky mimo = to je fakt na tu nedodělanou základku >:-[]

My dneska máme stamiliardovou podporu od vyspělejších států kontinentu = a i tak sme furt v mínusech! Sami za svý si nepostavíme ani kousek dálnice, neopravíme za socíku zdevastovaný historický stavby atd. atp.

Teď tě nechci urazit ale tvá představa a fakt jedna z největších blbostí který sem letos slyšel = vim je teprve konec ledna = je že máme mnohem lepší možnosti než Švýcarsko. Takže nechci tě urazit = ale to je tak absolutně mimo, že skoro nevim co říct = no zkusim to: Příjem našeho rozpočtu samostatnýho česka po rozdělení byl 381 mld. dneska je bilion 315 miliard kč. Pro představu polovičního Norska asi 5 bilionů kč. Máme šanci jednou když nebudeme blbnout bejt zase v úrovni Rakouska = to má příjem asi 4,4 bilionu kč.

Zopakuju prosbu = nevymejšlej ekonomický kraviny = šance bejt jako Švýcarsko je nejen z ekonomickejch důvodů zhruba nula = bohužel
Avatar - Emel
25. 1. 2018 10:58
Re: No,
Pojďme se držet jednoho tématu, v téhle šíři se to nedá zvládnout.

Katalánsko - má svoji samosprávu, ale nemá vládu. Že je Katalánsko bohatý region je fajn, ale to mu nedává právo na samostatnost. Můžou lobovat, můžou usilovat, přesvědčovat... nic víc.

Trošku extrémní případ - pokud by si obyvatelstvo Karlových Varů odhlasovalo připojení k Ruské federaci, mají na to právo? Jistěže nemají. Žijí v České Republice, platí pro ně české zákony. Když chtějí žít v Rusku, tak můžou, ale ne že si udělají Rusko u nás. A totéž platí pro Krym i pro Katalánsko.
Avatar - JDM
25. 1. 2018 11:19
Re: No,
Extrémní případ žiješ v Karlových Varech tvoje rodina má hluboko do historie nějaký majetek, rodinná firma vydělává velký peníze, máš k tomu vztah ale stát ti zvedá daně, nařizuje nějaký normy, chce víc a víc peněz až tě to začne štvát všechno co tvoji předčí vybudovali z toho teď prosperuje stát neděje se to jen tobě ale všem kolem tebe třeba v Karlových Varech si postavíte svoje školy, moderní novy a zadarmo pro lidi ale stát řekne tak to ne bude se platit a nám odvádět... A tak se většina lidí naštve a řeknou si buď všichni půjdeme pryč a nebo něco změníme.... Oni se nechtějí odtrhnout pro nic za nic oni nesou problémy Španělska za který nemůžou to je jako kdyby Praha živils celou republiku v Praze by byli obrovský daně s hrozně draho a já bych se válel na vysočině na podpoře protože letos se neurodilo a predminule taky ne a před před minule taky ne....
Avatar - Hammunasakra
25. 1. 2018 11:36
Re: No,
Nojo teď už je to úplně na 100% = viz já 10:34 >:-[]
Avatar - Emel
25. 1. 2018 11:41
Re: No,
Je spousta důvodů, proč můžeš být se státem nespokojený. Daně jsou moc vysoké, byrokracie moc přebujelá, Policie neschopná. Jasně že máš právo usilovat o změnu, třeba založit politickou stranu. Ale území je nedotknutelné, to je základní stavební kámen stability po druhé světové.

Bohatí vs. chudí - to přece není jen regionální otázka. Jsem pravičák, ale osobně to vidím tak, že by ti bohatí měli mít trošku pokory. Uvědomit si, že kromě jejich případné píle za tím je taky fůra štěstí... narodit se na správném místě, do správné rodiny, s chytrou hlavou. A s tou pokorou se pojí solidarita. Míra solidarity je předmět sporu mezi pravicí a levicí... ale těžko budu litovat Katalánce, kteří si žijí jako prasata v žitě a chtějí si žít ještě líp. Řekněme si na rovinu... žádný útlak se jim neděje.
Avatar - Hammunasakra
25. 1. 2018 11:53
Re: No,
Souhlasim :yes:

Zatim žijem furt v době postsocialistické = kdo nechápe ať si porovná vývoj ekonomiky nebo vůbec dění ve státě po roce ´89 třeba se sousednim podobně velkym Rakouskem = s kterym sme byli stovky let jeden stát. Extrémní rozdíl

Je to drsný ale 40 let socialismu budeme dávat dohromady zhruba 60-70 let. Pak když to nepo tak budeme zase zpátky v úrovni Rakouska = v úrovni kde sme staletí byli

Bohužel lidi jako JDM kterejch je docela hodně = daj radši na žvásty a hoaxy = než na třeba český ekonomy a sociology atd.

Když zmińuješ Katalánsko = docela by mě zajímalo proč to Puigdemont udělal? Co čekal atd.? Vytrhnout ekonomicky třeba Prahu [odkaz] která vytvoří 25% HDP státu případně se Středočeskym krajem aby to bylo podobný tomu Katalánsku = je prostě kravina
Avatar - JDM
25. 1. 2018 12:45
Re: No,
Katalánsko má cca 7 lil obyvatel asi jako Švýcarsko takže to blbost není.... A nejsem proti tomu aby tahle země na tom byla líp ale ne za cenu ztráty svobody.. Držte hubu a krok už tady bylo.. Kdo není snami je proti nám...
Avatar - Hammunasakra
25. 1. 2018 12:55
Re: No,
Hele bajkaři z bajkařova = Katalánsko bylo samostatný 12 let = od roku 1640 do 1652 :-)

Jinak od roku 1164 patří pod Aragonskou korunu = to je do dnešního překladu pod Španělsko ;-)

Díky jejich historii měli a maj výraznou autonomii = v rámci Aragonský koruny a dneska Španělska :-)

Jak má probíhat referendum je příklad skotskýho = jak ne krymskýho >:-[]

Už si zase zaujal = v čem si konkrétně ztratil svobodu? >:D

Já sem čech a narozdíl od tebe rozumim makroekonomickejm souvislostem, před ruskejma hoaxama dávám přednost info českejch tajnejch služeb nebo českejch ekonomů = a že sem čech narozdíl od tebe nezapomenu ani kdybych žil v z principu o biliony bohatších Spojenejch státech evropskejch

Ty jak sám píšeš ani netušíš proč je to pro megauskupení jako je Čína nebo Rusko výhodný = jen pro ně makáš. Nevim jestli z neznalosti nebo jako spousta lidí tady pro prachy :-)

Doufám že jen z blbosti si myslíš že stovky jejich agentů sou tu od toho = aby sme se měli líp >:-[]
Avatar - Hammunasakra
25. 1. 2018 10:10
Re: No,
Ty si ruskej agent? :-)

Nám škodi rusko a čína = stojí nás to biliony.

Přepadení Afghánistánu Ruskem byl šílenej masakr = to máš pravdu. Řezničina v Syrii taky = Krym kam Rus zase vletěl a řek odteď je všechno tady naše = to nemá moc souvislostí s tim jak škoděj nám. Nebo proč to zmiňuješ?

Bacha za kolaboraci se i popravovalo >:-[]
Avatar - JDM
25. 1. 2018 10:46
Re: No,
Kolaboraci? >:D jaký biliony nemáš nějakej odkaz na novinky? >:D ty bránís svobodě a za to se taky popravovalo...
Avatar - Hammunasakra
25. 1. 2018 11:06
Re: No,
Viz já 10:34 ;-)

Ano bohužel je to tak = biliony. Dostupný v každym ekonomickym tisku = českym! Nevim co hoaxy :-)

Nebo na českym ministerstvu financí ;-)

Už si zase vymejšlíš? Po podpoře zabíjení = bránění svobodě? Sakra to vysvětli >:D
Avatar - JDM
25. 1. 2018 17:34
Re: No,
Jako Kalivoda debata s tebou jejako mulivit se zdi jsi tak tupý nebo se jnn dogst špatně bránís odpovídat... Pro mě jsi podporovatel násilí a vraždění lidi protože podporujes západ kterej vraždí a obsazuje země mnohem víc než východ... Placas tady o agegntech co tady operujou a bilionech který konci na východě... Jsi pomateny starý muž a ostuda téhle země víc Čechů jako ty a Česko už nebude.... A já jsem prej kolaborant >:D já narozdil od tebe neschvaluje žádnou velmoc a ani žádný nepletu do***e a ne obhajuji její činy.jako ty obhajujes zabíjení ve jménu západu... Pocti si [odkaz]
Avatar - Hammunasakra
25. 1. 2018 18:45
Re: No,
No si kolaborant = jasně si to tu vypsal :-)

Zpochybňuješ český tajný služby = a stavíš se na stranu těch před kterejma varujou. Zpochybňuješ čísla českýho Ministerstva financí = prostě kolaborant ;-)
Avatar - JDM
25. 1. 2018 17:36
Re: No,
Hamuna siritel hoaxu a podporovatel násilí a zabíjení
Avatar - Hammunasakra
25. 1. 2018 18:41
Re: No,
Nebuď ubohej = došly argumenty? :-)
Avatar - JDM
26. 1. 2018 10:55
Re: No,
Já mám argumentů dost bohužel ty na ně neumíš reagovat a vymyslis si lži a nemá dal zapotřebí se bavit s někým kdo schvaluje násilí a zabíjení asi v tom máš nějakou zálibu a měl by si se nechat vyšetřit třeba řešte není pozdě...
Avatar - Hammunasakra
26. 1. 2018 10:57
Re: No,
Nemusíš furt opakovat = že argumenty došly ;-)

Zatim si argumentoval spíš stylem základka když si doslal blbou známku: Ale on někdo dostal tu samou a někdo dokonce horší >:-[]

A citoval ruský hoaxy = a ke konci napsal = asi když si zjistil co to ten hoax je = že šiřitel hoaxu sem já >:D

A celou dobu si navrhoval = chci uškodit ekonomice mýho státu = a to jako fakt hodně :-)

Neni to o vyšetření = rád koukám na [odkaz] "Nejsem šílený, maminka mě nechala vyšetřit" >:-[] takže neni to o vyšetření ale o vzdělání a znalostech = a ty je nemáš ;-)
Proto z neznalosti cituješ blbý ruský hoaxy :no:
Avatar - JDM
26. 1. 2018 11:56
Re: No,
Který hoax jsem citoval?
Avatar - Hammunasakra
26. 1. 2018 12:12
Re: No,
Jak to mám vědět? Já to nečtu >:D

Ale řekni odkud ty hoaxový kecy bereš? ;-)
Avatar - JDM
26. 1. 2018 12:40
Re: No,
takže podle tebe šířím hoaxy ale vlastně ani nevíš jaky tak jak víš že jsou to hoaxy? >:D >:D >:D jinak hodně čtu [odkaz] a taky [odkaz] a hodně o autech občas kouknu na proruský weby ale spíš abych byl v obraze co teď frčí >:D
Avatar - Hammunasakra
26. 1. 2018 12:43
Re: No,
Jo šíříš = vim jaký = ty cos psal začátkem diskuze = nevim odkud je máš = prozradíš? :-)

Mě nebere co frčí = sem spíš na hledání kvality [odkaz]
Avatar - JDM
26. 1. 2018 13:14
Re: No,
těžko ti mužu prozradit něco o čem nevím :-) jinak já doma jedu na tomhle [odkaz] sice už starší ale pořád kvalitní ....
Avatar - Hammunasakra
26. 1. 2018 15:01
Re: No,
Ty názory cos tu napsal nerostou na zahrádce = ani samy od sebe v tvý hlavě :-)

Nojo docela se vyznáš = nechceš si zahlasovat [odkaz] ;-)
Avatar - Hammunasakra
25. 1. 2018 09:52
Re: No,
No vždyť právě výhody volnýho trhu a daní = nás za poslední roky tak vynesly nahoru! >:D

Ty asi nepochopil = že Karel IV [odkaz] byl z rodu Lucemburků ;-)
A už před těma 700 lety chápali jak je spojení států Evropy důležitý = dalo by se říct že si o 700 let pozadu >:-[]

No to fakt hoax neni [odkaz] otázka je proč ty stojíš na straně cizího státu = proti našemu? :-|

Nebo co si představuješ že tu stovky cizích agentů dělaj = že jejich cílem je blaho a blahobyt naší zemičky? >:D >:-[]
Avatar - JDM
25. 1. 2018 10:05
Re: No,
Já stojím na naší straně to ty chceš patřit EU a dělat co ona ti řekne a řekne co je dobré a co špatne... Ten článek sem nečetl na BIS mám svůj názor... Takže komedie... Co by mělo Rusku vadit na nějakým společenství států??
Avatar - Hammunasakra
25. 1. 2018 10:12
Re: No,
Stojíš bohužel tvrdě proti ekonomickejm zájmum svýho státu = na straně cizí mocnosti :-!

Jak sám píšeš: Já JDM dám radši na ruský hoaxy než český a evropský tajný služby [odkaz]

Takže bacha = to s tim kolaborantstvim nebyl vtip >:-[]

Co by mělo vadit? Děláš si srandu nebo fakt absulutně nevíš? >:D
Avatar - JDM
25. 1. 2018 10:50
Re: No,
Ekonomický zájem tyhle země? >:D jaký prosímtě? Obchodovat s Čínou je kolaborace?? Tak to si kolaborant a ještě pokrytec a ještě siris západní propagandu a poplašné zprávy... Jo západní agenti neexistují a když už tak jsou to dobraci co tady pomáhají pampeliskam kvést...
Avatar - Hammunasakra
25. 1. 2018 11:02
Re: No,
Jo a myslim to smrtelně vážně = ekonomický zájmy mý země = ty deš velmi jednoznačně proti nim = jen nevim jestli úmyslně nebo jen z totální neznalosti ;-)

Viz níž = obchod s Čínou je pro nás naprosto totální katastrofa = nejnejvýhodnější z celý planety. Ročně jí posíláme 300-400 000 000 000 kč = pravda za [odkaz] [odkaz] [odkaz] ale aspoň to snad víš sám = je toho celý roky nekonečný množství. A netýká se to samozřejmě jen nás [odkaz]

Ale obchodovat s Čínou neni kolaborace = to jak se stavíš k svý vlasti = na stranu cizích velmocí = to je kolaborace
Avatar - JDM
25. 1. 2018 09:33
Re: No,
Jenže USA a Evropa je jablka a hrušky, a taky je to nejzadluzenejsi země světa a nejsou schopni sami pokrýt svoji spotřebu to je správný? Když si rozjezdu firmu a budu chtít expandovat do Polska nic mi nebrání zamestnam Poláka kvůli jazyku nebo podobně nepotrebuju k tomu nějaký společenství EU, jednotná měna to beru to je dost výhoda..ale já mluvím o tom že máš třeba dotace na stavbu silnic který jsou totálně předražený napakuje se na tom pár lidí a navíc ty silnice jsou nekvalitní a schválně aby se za pár let mohli dotovat a jistý lidi pakovat zase...
Avatar - Hammunasakra
25. 1. 2018 09:46
Re: No,
Viz já 09:24 cílem těch vzdělanějších moudřejších atd. sou už hodně let Spojený státy evropský = cílem konkurenčních mocností je tomu zabránit

Letos ekonomicky předstihne 2 z evropskejch zemí G8 i Indie

Když eště nebyl [odkaz] jak asi správně řekla ta malá holka [odkaz]

S těma silnicema = ses tak trochu odkopal = základ je pravda = to co ti z toho vyšlo.. ;-\
Bohatší vyspělejší země kontinentu nám dávaj až 80% ceny abysme postavili železniční koridory, dálnice atd. který sme měli stavět před mnoha desítkama let. Že to tady u nás už od roky drží mafie a teď už druhý volební období má svýho člověka dokonce ministrem dopravy = to je jiná věc

To nemá co dělat s EU = za to si můžeme sami [odkaz]

Je to dokonce takovej extrém že teď po 5 letech růstu kdy ANO má celý ty roky ministra dopravy i ministra financí = tak pro letošní rok dává do dálnic o polovinu míň (jo míň!) než před deseti lety v letech světový krize :yes: >:D
Avatar - JDM
25. 1. 2018 10:09
Re: No,
Může za to EU protože takhle je to nastavený ono to tak funguje všude a za to naší politici s plnejma kapsama drží hubu a dělají co se jim řekne... Chcete ropu jo ale budete ji kupovat od Iráku, chcete moderní kotle ok dáme vám na ně ale koupíte je od téhle firem.. Chcete vyrábět auta ok ale budou plnit naše požadavky, chcete mít svoji firmu ok budete zaměstnávat tyhle lidi..............
Avatar - Hammunasakra
25. 1. 2018 10:15
Re: No,
Možná stačilo napsat: Vůbec nechápu o co de ;-)

Vim že chápat ekonomiku a další souvislosti kontinentu neni jednoduchý = ale když přejdeš ze zdrojů ruskej hoax na to co píšou češi = nejlépe třeba špičkový ekonomové = jednou časem.. budeš na straně českejch zájmů třeba stát i ty :-)
Avatar - JDM
25. 1. 2018 11:00
Re: No,
Narozdil od tebe si uvědomuji o co jde. Nejsem specialista na ekonomiku ale vidim to kolem sebe a zdravej rozum mi nad tím stojí.... Nejsem na žádný straně ani západu ani východu jen poukazuje na nesmysli který do nás z západu furt hustí, neříkám že být pod vlivem východu by byla vyhra nebo lepší já jsem pro svobodnou zemi kde si budou lidé rozhodovat co chtějí a co je pro ně nejlepší, pro volný trh, pro co nejmenší moc státu.... Kolaborant jsi ty protože stojí na straně nějakých mocnosti který nezajímá jak my žijeme a co chceme...
Avatar - Hammunasakra
25. 1. 2018 11:14
Re: No,
Nebejt specialista na ekonomiku = zkráceně ekonom ;-) neni problém = velkej problém je že řikáš přesný opaky než ty ekonomové = jak si to vysvětluješ? :-)

Pod vlivem východu sme byli = jaká to byla výhra víme [odkaz] chceš to zpochybnit? ;-)

Sme součástí západu už minimálně od toho Karla IV = to je 700 let, s malou 40 letou východní zkušeností = jak dopadla viz odkaz o odstavec výš >:-[]

Po tý pauze seš konečně ve svobodný zemi kde si rozhoduješ co chceš = co je pro tebe nejlepší. Třeba teď naposledy většina rozhodla že chce dál Ťoka = fakt asi platí že: "Nejslabšim článkem demokracie je volič" >:D
Avatar - Emel
25. 1. 2018 09:47
Re: No,
Dotace na výstavbu infrastruktury jsou v principu správně... když se postaví dálnice napříč ČR, tak to prospěje nejen nám, ale třeba i Němcům a Polákům. Že se to dá zneužít a rozkrást, to je věc druhá.

Otázka na tělo - už jsi to někdy řešil? Že musíš pro Polsko jinak oceňovat zboží, jinak posílat EET, jinak odvádět DPH, jinak účtovat majetek? Že to tvoje Pohoda, co sis koupil v ČR, neumí? Že si teda koupíš nějakej polskej software, kterej to sice umí, ale zase do něj musíš přenášet všechno svoje zboží a dodavatele a pak si někde v Excelu sčítat tržby? Prostě ta roztříštěnost trhu je bariéra... ne tolik pro ty velké firmy, ty si s tím nakonec (po vynaložení milionů) poradí, ale pro ty menší a střední určitě.

A vem si i otázku efektivity. Kolik stojí třeba to zavedení EET v každé zemi? Fakt by to nešlo udělat centrálně na evropské úrovni (nechme teď stranou otázku, jestli je to vůbec potřeba)?

Pointa je... ta integrace má smysl, a má smysl i vzdát se nějaké naší posvátné suverenity. Jen je těžké to udělat efektivně v prostředí, kde si každý brání hlavně svoje korýtko. Trošku to může připomínat komunismus - myšlenka je to hezká, ale je otázka, nakolik je uskutečnitelná. No, to už jsme se ale dostali s filosofií dost daleko od tématu...
Avatar - JDM
25. 1. 2018 10:22
Re: No,
Jenže to co ty říkáš je úplný opak smyslu EU... Protože kromě otevřených hranic tady žádná integrita není v EU nemůžou mít všichni stejný podmínky. V Číně za jednu noc postavili vlakový nádraží >:D tady se staví 10km silnice půl roku >:D dokud se bude dotovat nic se nikdy nezlepší nebo zlepší ale ne tak jak by to opravdu lepší být mohlo... Ona úroveň a vše stoupá ale na úkor svobody. A to Polsko ok jak říkám jednotná měna by prospěla já ani nějak proti euru nejsem a ne nikdy jsem nepodnikal ani neřešil obchodování v zahraničí... Ale Takhle to je v EU nastavený a cílem není jednotná ekonomika kde by bylo centrální EET cílem EU je nemeckem řízená Evropa a její pravidla ve jménu dobra... Nemyslete si ty peníze z dotací zase do ty EU nacpeme zpátky... To není dar z milosrdenství..
Avatar - Hammunasakra
25. 1. 2018 10:28
Re: No,
Nojo v Číně kde je extrémně třídní společnost někdo maká za misku rýže a někdo objednává k Rollsu nový Ferrari fakt makat uměj. Na cestě mezi Vídní a Prahou rakušáci postavili 25 km za 2 roky = my nulu za 15 nebo kolik let co nás docela tlačej :-)

Viz odkaz o zrušení Zemanovy D47 = tam se to u nás zlomilo a převzala to tu mafie a dneska má svýho člověka v čele Ministerstva dopravy = a třetina čechů v posledních volbách řekla že to tak chce >:-[]

Prosim tě = zkus nemluvit o EU a ekonomice = když o tom jak co funguje = nic nevíš
Pro některý z nás to bude dar ;-)

A přejdi z těch hoaxů = na nějakej českej zdroj informací = pokud teda úmyslně nemakáš pro Rusko nebo Čínu = proti svýmu státu
Avatar - Emel
25. 1. 2018 10:45
Re: No,
Smyslem EU je evropská integrace, zejména ekonomická. Celní unie. Měnová unie. Harmonizace zákonů. Regulace cen roamingu třeba... vím že je to prkotina, ale z takových prkotin se to skládá.

Já si nemyslím, že Německo nějak touží Evropu řídit. Spíš je za tím neschopnost ostatních zaujmout nějaký koncepční postoj.
Avatar - JDM
25. 1. 2018 10:33
Re: No,
Nejvíc by měli být slyšet velký firmy který platí obrovský daně jenže těmhle firmám se příklepne dotace a zahojí se... A ty dotace pak platí obyčejní lidi ty miliony zaměstnanců odvádí trošku a ve výsledku je to hrozně moc a tak největší hráči pakujou, založit firmu a podnikat je čím dál složitější a nákladnější aby to nedělali všichni a pak tu máme evropský automobilky který poslušně poslouchají nařízení EU a doplácí na to výrobci mimo EU kteří musí investovat kvůli těm pár tisícům aut kterou tu prodávají ročně velký peníze a nebo se holt stáhnou a vyklidi půdu.. Chcete u nás prodávat auta ok ale budou mít mlýnek na kafe.... Ale jinde ve světě ho nechtějí. To nás nezajímá... Buď mlýnek nebo nic...
Avatar - Hammunasakra
25. 1. 2018 10:34
Re: No,
No alespoň nějakou jistotu už máme = ekonom nejsi >:-[]

[odkaz] ;-)
Avatar - Hammunasakra
25. 1. 2018 09:27
Re: No,
To už je fakt = hodně mimo :-)

Přestaň číst ty hoaxy = a zkus nějakej ekonomickej zdroj informací = myslim pravej českej ne [odkaz] [odkaz] a přestaň makat pro cizí mocnosti! Si čech = tak buď na naší straně! ;-)
Avatar - JDM
25. 1. 2018 09:40
Re: No,
Já pracuju ve firmě která byla založena v roce 1960, po převratu jo rozkradli, koupili ji Slováci ty ji zdimali a teď patříme Číně >:D takže jsem Čech ale makám pro cinani a je fuk jestli Němce nebo itali nebo Američany v tomhle městě jsou tak možná dvě větší firmy čistě český... Tak pro koho mam pracovat?
Avatar - Emel
24. 1. 2018 22:27
Re: No,
Zatímco kdyby byl typický moravák, tak volí Tomia, aby ho ochránil před ekonomickými migranty? :-)
Avatar - Dzakobo
24. 1. 2018 22:32
Re: No,
Tomia volí zejména typický severočech, Moraváci (Zlín a okolí) to zatím dost hází KDU ;-\
Avatar - Emel
24. 1. 2018 22:50
Re: No,
Tak se podívej na mapku - kdo byl druhý po ANO. Víceméně celá Morava má na druhém místě SPD, vč. Zlína.
[odkaz]
Avatar - Dzakobo
24. 1. 2018 23:01
Re: No,
To je pěkné, vypadá to, že Tomio má před sebou hvězdnou kariéru. Úst. a Kv. kraj jej taky podržely. Dobrou noc a ať se vám ve všem krásně daří! >:-[] >:-[]
Avatar - Hammunasakra
24. 1. 2018 23:04
Re: No,
Nestraš s tim [odkaz] ! A dobrou a nápodobně [odkaz] >:D
Avatar - Emel
24. 1. 2018 23:07
Re: No,
Nejhorší je... on Tomio není pitomec, myslím, že sám věří tak 20% toho, co říká. Mně přijde, že si prostě udělal průzkum, co chtějí lidi slyšet... a pak to vytiskl s nadpisem "program".

BTW... pobavilo mě tohle... aneb riziko toho, když nemažete staré články:
[odkaz]
Avatar - Dzakobo
24. 1. 2018 23:12
Re: No,
Tomio je cílevědomej. Mmch na bench zvedne, tuším, 150 kg. Se vším v tom tvém příspěvku souhlasím.
Avatar - Hammunasakra
25. 1. 2018 00:11
Re: No,
Neni trochu eufemismus tomu řikat cílevědomej [odkaz] >:D
Avatar - Hammunasakra
25. 1. 2018 00:13
Re: No,
S těma procentama bych to nepřeháněl >:-[]

Faktem je že jeho rodina se za něj stydí [odkaz] musim říct je je chápu >:D
Avatar - JDM
25. 1. 2018 08:25
Re: No,
Vůbec nic koho zajímá nějakej prezident nějaký český republiky? Zajímá tě prezident Kazachstánu nebo Chorvatska? Co když tam mají taky nějakyho kořalu?? Já nevím proč si furt cecháčci mysli jak jsme ve světě důležití a všichni nás sleduji jak nějakou celebritu.. Světu je ta naše malá země úplně u *
Avatar - Hammunasakra
25. 1. 2018 09:19
Re: No,
To fakt nejsme = ale i je lepší mít prezidenta kterej.. :-)

Proč mít [odkaz] [odkaz] [odkaz] [odkaz] nebo?
24. 1. 2018 19:28
Octavia je nejlepší - lepší je jen PR VAGu
drnčení plastů
[odkaz]
voda uvnitř
[odkaz]
spotřeba oleje
[odkaz]
atd, atd.

WhatCar je známý jako zkorumpovaný Webový plátek...kdo nemaže, ten nejede.
Rozbalit vlákno
3
24. 1. 2018 20:37
Re: Octavia je nejlepší - lepší je jen PR VAGu
No jistě :-) ostatní auta žádné problémy nemají. Mladoboleslavská lobby si už neplatí jenom české novináře, ale i britské a vlastně všude kde vyhraje to musí bejt podplacený. Infantilnost řady diskutujících, kteří by i na diamantu našli ho*no, kdyby zjistili, že je od Škodovky, mě rozesmívá.
Avatar - Hammunasakra
24. 1. 2018 20:40
Re: Octavia je nejlepší - lepší je jen PR VAGu
Infantilnost že koncern platí jen český a ne zahraniční novináře = skoro fascinuje ;-)
Avatar - Aoyagi
26. 1. 2018 08:53
Re: Octavia je nejlepší - lepší je jen PR VAGu
Ano, Škodovácké PR je na Britské publikum zaměřené opravdu hodně. A omluvy typu "Chrochtávka není jediné auto s celkem protivnými problémy" jsou opravdu trapné...
25. 1. 2018 14:33
oktávka ide
Podľa svetových testov robených v okrese Hlohovec je najlepší offroad na roky 1987-2017 firemná oktávia.

Oktávia je modla. Niektorý hovoria že mení naftu na víno, iný hovoria že plešatým ľudom po dlhšej jazde začali rásť znova vlasy a jedna 85ročná pani dokonca nepoškvrnene počala trojíčky na zadnej sedačke scouta.

Keby bola oktávia v roku 1969 taká ako je teraz nemuseli si amíci lámať hlavu z raketoplánom. Mohli lietiet na mesiac na oktávke a ešte by mali spotrebu 5,5 so zapnutou klímou.
Rozbalit vlákno
0