Jestli hledáte nějakou dostupnou čtyřkolku na zimu, zamířit byste měli do autosalonu Suzuki. Levné vozy s pohonem všech kol nabízí též Dacia nebo Opel.
Musím uznat, že Duster s prověřenou 1.6 SCe dává velký smysl. Oproti podobně velkým konkurentům (Vitara) je řekněme o 30% levnější, což je fakt hodně. Být např. zeměměřičem a potřebovat auto, kde mi nebude příliš vadit nějaký škrábanec atp., jdu pro tohle.
Komu stačí malý auto, tak z té trojky od Suzuki je vše dobrý kup (snad jen exteriér Ignisu bych nedal). Kvalitní auta, čtyřválec + MPi = neber to!
Jinak mě zarazilo, že Škoda chce za kombi u Octy 35 klacků navíc. Zloději! Třeba u Mazdy 6 se za kombi, myslím, nepřiplácí...
u vacsiny aut sa za kasnu kombi ( voci liftu hatchu alebo sedanu ) proste priplaca .. ( nic prekvapive ) ... no a to kolko sa priplaca samozrejme uz zavisi na cenovej politike danej znacky ... isty cas sa aj u nas dal kupit lancer sportback v cene sedanu ( bezne je v cenniku sportback ale vzdy drahsi o 500 eur ako sedan s rovnakou vybavou aj motorom ) ale obecne su rozne typy kasni u tej ktorej znacky vzdy inak nacenene ... nechci proste ceed hatch za cenu kombi.. to fakt nejde... viac auta logicky aj viac stoji
novy duster vidim uz pomerne casto.... a suhlasim ze ako 4kolka na kazdy den do nepohody pre ludi ktori to potrebuju na normalne jazdenie a nie nejake nahananie imidzu to bude fajn kupa... isty cas posluzi a za dane prachy sa iste oplati... :yes:
Ano, u Mazdy se nepřiplácí, na druhou stranu je kombi o 10cm menší, než sedan.
Ty se pořád divíš, že nedostaneš něco zadarmo. Jednou výkonnější motor, podruhé víc auta.
Panda 4 x 4 je nadále v české nabídce, a to jak ve verzi Cross od 393 000 Kč, tak dokonce i v levnější výbavě Wild za 335 000. To by byla 3. nejnižší cena v žebříčku, ale zdejší "redakci" se to opět nehodí do krámu.