Možno si len stačí dať pozor na pravopis, prípadne mrknúť najprv do slovníka. Aj keď skľučujúcimi by som tie výsledky nenazval. Ako by si potom nazval reputáciu klasických áut v čase, keď sa snažili udržať pri živote a presvedčiť o svojej užitočnosti a opodstatnenosti?
No... je jich tam 5 a ještě k tomu dost okrajové verze, jako RS/GT či elektrický Peugeot. Tyhle motorizace si moc lidí nekupuje, navíc co těch zbylých 15 aut Japonské, ale i Německé prémiové konstrukce?
Tak já tam vidím Pežota, dva Citróny, dva Rendlíky, dva Hnissany, a Toyota taky vyrábí ve Francii.. takže o prdu. No, to je osm Frantíku z dvaceti. Hezké skóre >:D
Nissan je prakticky Renault. Jdi se podívat na Pulsar a uvidíš Mégana. Toyota vyrábí ve Francii. Takže tam je to hlavně o pohodě a odborové práci. Výsledky jsou vidět, jak v kvalitě, tak v prodejích 8-s
hlavne ze ty to mas okukane :*) pulsar v bazare u pepu nenajdes ;-) pre teba a par dalsich by mali dat anketu de bil roka ale inak prajem stastne a vesele bohuzial jezisko ti tento rok zabudol doniest to coho mas malo :-O
Že nejméně čtené jsou testy aut, které už ze své podstaty nezapadají mezi masové vozy na našich silnicích což? >:D No, někteří se stejně diví jak koukám >:D
Díky ale redakci i za tohle zpestření, já osobně si rád o vozech typu Clio RS/Megane, nebo A3cabrio přečtu.
Jen co si pamatuji, tak v diskuzích zas až tak mrtvo nebylo, tady je alespoň vidět, že někteří si tu recenzi ani nepřečtou a jdou si jen plivnout pod svou "oblíbenou" značku..... jeden Maroš se tady už projevil výše... >:D:yes:
Tak Frantíci nikoho normálního nezajímají. To že se to vůbec čte, je jenom ze zvědavosti, co zase žabožrouti vymysleli. A to ještě nemluvím o tom, že na tenhle server chodí velka skupina Francouzkých ultras, kteří se jich budou zastávat, i kdyby prodávali trakaře.
Podľa filozofie niektorých máme plné cesty tureckých, poľských, slovenských či maďarských áut... Znamená to, že keby som sa svojim rodičom nenarodil na Slovensku ale v Turecku, tak som tiež Turek a nie Slovák?
V tom máš pravdu, napriek tomu Škoda bude stále české auto, aj keď ho vyrobia hoci na Honolulu. A tak je to asi so všetkými vecami, nie je najdôležitejší producent, ale autor a majiteľ. Alebo nie? Hyundai určite nikto nepovažuje za rovnako český ako Škodu.
Statistika dost kulhá, protože testy meganu GT220 a Astry ST 1,6 diesel byly zveřejněny teprve před pár dny. Nebo máte odpozorováno, že po pár dnech už čtenost testů dál neroste?
Samozřejmě ale, že elektrické krámy a paskvil typu Juke si nízkou čtenost vyloženě zaslouží, to bez diskuse :-)