Něco tak bezpohlavního jako Corolla jen reflektuje ten fakt, že většina lidí jsou ohledně aut jen prostí uživatelé a nic jiného. Koupí téhle a nebo podobné asijské konzervičky člověk ukazuje, že automobily jsou mu naprosto cizí, stejně jako mě výrobci ledniček. Je to smutné...ale chápu že zrovna každý nemá Waltra R. za kniplem quattra v driftu na šotolině na plagátu v obývačke :-! Já taky ne, páč bych šel z domu i s plagátem ;-)
...s tím se smiř! Fanatiků do ledniček je sice asi míň, než těch do aut, ale pro většinu populae je to stejně čistě a jen spotřební zboží. A Corolla??? To je deset různých automobilů pod jedním jménem-tady bych tu statistiku nebral vůbec vážně ;-)
určitě, Corolla má ty největší prodeje na americkým kontinentu, v Asii a třeba v Austrálii byla v lednu Corolla na 2. místě za Mazdou 3 ;-) Tyhle trhy jsou prostě jiný než v Evropě...
Nahradis nenahradis, jsou to obe masovky, akorat jedna nabizi dlouhodobe pro uzivatele, ktery kupuje spotrebni zbozi dulezitou vlastnost a to je spickova spolehlivost v kazde tride ;-) Nekdo ji nabizi jen v nemecku a nekdo na celem svete ;-)
Člověk se podívá na tabulku a málem by řekl, že Focusů se prodalo více než Golfů. Jenže pak si uvědomí, že Focus má i verzi sedan, zatímco sedan Golf se jmenuje Jetta. Tu statistiku je třeba brát s rezervou, lepší by bylo kdyby mělo evropskou, americkou a asijskou část, protože by se pak dalo srovnávat srovnatelné. Golf/Jetta je jasná světová jednička >:-[]
No nevim, ale me prijde Golf a Jetta jina uvnitr, jina zvenku, jina podvozkove aspon pro ruzne trhy. Prijde mi to ze maj k sobe blizko/daleko jako Roomster a Fabie ;-)
mno jistě.. úplně to isté >:D ...mno tak sorry pánové, žil jsem v prostředí 5.generace... >:D nevim proč >:D asi proto, že jsem pětkovou Jettu vybíral jako možný vůz pro sebe >:D
o čínský produkci vím ;-) Jetta jakožto evropská Jetta dvojkovýho golfa s pěkným faceliftem je super >:D ale šlo o to, že jsem srovnával 5.generaci Golfa a Jetty...a doba pokročila a máme tu 6.gen >:D >:D už nějakou dobu
Mne zrovna Fopcus moc nevadi, zadek si myslim se docela povedl, ale ty otvory vepredu mohly byt mensi. Myslim ze celkove docela povedeny. Uvnitr mi to prijde zas horsi nez Hyundai I30 ;-)
Je radost to číst, co? GOLF dá spolu se svými karosářskými deriváty dokonale na frak nejen Focusu a jeho karosářským variacím, nýbrž i komplet produkci Corolly.
No a když se dočteš, že mezi světovou prodejní extraligu patří i POLO a Apoštol... je snad dokonale jasno. Vymeť lowendové pavučiny z garáže a postav do ní něco na světové úrovni. Doporučuji ti GOLF GTI. 210 koní, antracit, kůže, čtyři festovní osmnáctky pod blatníky a jednu dlouhonohou festovní vedle sebe...
Dnes velmi zřetelně - BRAVWO... BRAVWO, BRAVWO :yes::-!
V tomhle to světoví hráči, a to včetně VW, přece nemohou dělat jinak, než "šít" daný model pro potřeby a očekávání tamní společnosti. A jak vidíš, tak například VW je v té Číně prodejní jedničkou, tak to asi zase tak špatně nedělá, ne? Samozřejmě, že si přece v Evropě nebudeš kupovat model určený pro Asii, proto ti zde doporučuji to geteičko ;-) Skvostný vůz :-!
To bude nepochybně tím, že nemáš garážový vkus, nemáš voko. Design je snad to poslední, za co bys mohl objektivně VW kritizovat. Koneckonců Volkswagen je v rámci své kvalitativní třídy absolutním, bezvýhradním králem designu. Porovnej si například auris a GOLF, to je myslím dostatečně výmluvné. Nebo POLO a ... Yaris >:D;-)
Odkdy je vkus objektivní kategorií?
Vždy byl a je pouze subjektivní kategorií.
Bavme se o estetice. Tvrdit, že produkce VW je esteticky zajímavá, je hodně odvážné tvrzení.
I když u některých modelů audi by se možná přimhouřit oko.
No, jestli se ti líbí více modely Toyoty, tak to tedy upřímnou soustrast. Bezpohlavnější design snad ani neznám.
Že je nám Evropanům kultura Asie vzdálená a neztotožňujeme se s ní, je zcela přirozené.
víc unylnej, nudnej a masovej design než je ten od koncernu VW neexistuje, to nemůže nikdo nikdy překonat.
Iluzi dokresluje legendární fotka z výrobní linky VW v číně - na foto 500 čínanů, jeden jak druhej všichni v šedejch montekrách a fotky linky kde je za sebou v řadě 50 bleděmodrejch Jett.
Jistě, čekat, že se v zemi, která má 1,2 miliardy obyvatel a měsíčně se v ní prodá přes milion automobilů, vyskytne objednávka na "50" bleděmodrých Jett, se ti může zdát jako zcela nepravděpodobná... 8-s:*)8-s:no:
Opět nepochopil. resp. zámerně překrucuje. Není podstatný zda Jett bylo 50 nebo 500 a na kolik zněla objednávka.
Podstatný je, že fotka je naprosto odstrašující příklad jednolité šedi, monotonního designu, nudy.... Pro někoho německá přímo vojenská preciznost dovedená k dokonalosti, pro jiné něco nad čím se jde jen smát.
Už jen ty hadry - nevšiml sem si např. v USa, že vy na výrobní lince měli všichni jednotný hadry [odkaz]
A aby jeli sérii jedný barvy, to taky není zrovna typický >:D
tak to potom jo... já jen, že nechápu českou averzi vůči US... nevím jestli si oni o obyvatelech čr říkaj že jsou idioti, když se k nim dostanou zprávy o nás (což zpravidla bývá politika) a to samej idiot a aférky :no: Ale holt čech si bude myslet, že všichni amíci jsou špatný, když vidí ve zprávách nějaký vyjádření nebo postoj washingtonu.. ale jednotliví američani maj názory klidně jiný. Mě přijdou američani laskavější a příjemnější než lidi taky ;-)
jo tak, byl nějakej celoamerickej průzkum inteligence?? nebo se někde objevila nejhloupější odpověď, jako kterejch je na JůTůbu spousty z pořadu Nikdo není dokonalý??? Když někdo odpoví, např. že Česko sousedí s Maďarskem.. :-)
Hele... my o druhé straně světa taky zase tolik nevíme. Najít třeba takový Bangladéš na mapě bys možná zvládl, ale co o něm víš? A to je to sedmá nejlidnatější země světa, ne nějaká minizemě s 10 miliony obyvatel.
Mě nejde o národ, mě je nějakej národ šumák jestlisis nevšim. Nějaký národní cítění a bla bala mě taky absolutně nezajímá. Nejsem nacionalista.
co je podstatný je že je nikdo neutí chodit v jednotný uniformě jko z lágru, jeden dělník má tričko zelený, druhej červený třetí má na tričku Ozzyho, čtvrtej třeba New York.
At si každej nosí co chce.
Jde o to zda ten člověk umí makat, je dobrej ve svým oboru. Není to o tom jaký má hadry.
Reprezentovat firmu můžeš nejlíp tím, pokud si hrdej na svojí práci, pokud tě baví a pokud si ypšnej na to co vyrábíš.
Na to nemusíš mít na zádech logo Mercedes nebo GM.
Znovu, jsem Čech, ty jsi taky Čech, takže špendlit na auto jakoukoliv cizí vlajku zavání buď pokrytectvím nebo pozérstvím. Ani jedno z toho není příkladná vlastnost. :-!
A kdybych si koupil čajku, klidně si na ní dam vlajku sovětskýho svazu a je mi ale naprosto, naprosto jedno co si o tom kdo myslí.
K tomu autu to totiž patří, to auto bylo vyrobeno tam kde bylo vyrobeno a bylo vyrobeno lidmi žijícími v té době.
Proto americká vljak na maerickém autě vyrobeném v usa či kanadě není nic špatného.
Stejně jako sovětská vlajka na sovětské, britská na britském atd.
Co je špatně je taková italksá vlajka na Lancii Voyager atd.
Jinak já osobně na to nevidím nic špatnýho a na srazech potkáš řadu amerik s us vlajkou nebo nálepkouUSA v kroužku (namísto CZ).
Ale to ty asi nikdy nepochopíš.
Pro nás není auto jen spotřebák z A do B.
Nicméně nejsem ani nacionalista, ani vlastenec a je mi naprosto burřt zda podpořím evropskou ekonomiku ne ne, stejně už je v rámci molochu EU-RVHP dávno jednou nohou víš kde.
Nojo, no, samozřejmně, že je to tak, ale to bys sebral Barýkovi ten klasický demagogický argument a byl by mimo, jako tady většinou v podobných případech bývá stejně. Že tě to překvapuje....
To bys tu také mohl třeba tvrdit, že trakař se ti líbí více než... například ROOMSTER. S touhle subjektivistickou sebezác***u tryznou sem nechoď, estetika je ryze objektivní kategorie, to co si pod tímto názvem představuješ ty, to je tvůj nevzdělaný pohled v kategorii - libí/nelíbí, tedy v kategori garážového, estetického prosťáčka.
Estetika je objektivní kategorie? :-)
Nebudu se ptát na známky ve škole, kde se učí základním znalostem.
Estetika nemůže být objektivní kategorií, nemá objektivních kritérií. Objektivnější je harmonie, avšak jde o dost jiný pojem. I když co je estetické, bývá i harmonické.
Samozřejmě, že objektivní kriteria estetiká má. Tohle jsme tu již mnohokrát probrali, postoje prosťáčků se v podstatě koncentrují do názoru, že čím je auto, jeho rodiště vzdálenější od bydliště autora, pak je přirozeně též krásnější, estetičtější a lepší... V odborné veřejnosti se tomu ovšem zkráceně říká - syndrom vlastní vyprahlé garáže...
Tedy závěr - estetika je kategorie veskrze objektivní, na rozdíl od postojů garážových prosťáčků, kteří to ve vnímání garážového širšího okolí dotáhli zatím jen ke kategorii líbí/nelíbí.
Postoj prosťáčka je zpravidla takový, že jde s davem. Kdežto jedinci evolučně výše občas i něco studují a hledají.
Nejblíže mé garáže je Kopřivnice, kde se vyráběla nejlepší a nejkrásnější auta u nás. Bohužel vyráběla.
Evropa ustupuje Asii. Lze koupit TV v Evropě vyrobené - Telefunken, AEG, SIEMENS, atd.? Ne, i Philips s TV to v Evropě odpískal. Pamatuji si na spotřební elektroniku zejména z Německa, než ji Japonsko převálcovalo. Pamatuji si, jak Japonci převálcovali ve foťácích Evropu. Evropa dnes vyrábí pouze dobrá skla - Leica, Zeiss. Zbytek převálcovali Japonci. Mobily? Kde jsou SIEMENS, Ericsson, Philips, Alcatel? V proapdlišti dějin, kam míří i NOKIA. Vše převálcovala Asie.Kam se člověk podívá vidí, jak Asie válcuje Evropu. Proč? Jsou urputnější, pracovitější. I to BMW musí čímdál více dílu vyrábět v Asii.
Nelze setrvávat i evropské produkce, když japonské nabízí více. Posuzovat jen podle vzhledu je neobjektivní posuzování, u kterého člověk může snadno prodělat.
Pamatuješ na televizi RCA v USA? No ještě jí občas azhlédneš v hodně starým filmu.
Přesněj jak píšeš, stejný osud potkal němce. Bud krachly nebo lepí stítky na asijské výrobky (zdravím Grundig, Medion atd.)
Stejně tak oděvní aobuvnický průmysl - drží se pouze luxusní značky, které sou ale závislé na exportu do asie, arábie a ameriky, bez ní by je evropský prodej taky neuživil a dávno by taky krachly.
Vše sotatní šijou v asii a opět na to lepí loga zanček jako Puma, boss, Nike, Adidas atd...
Telefony sou dobrý příklad. Sony spolklo Ericcsona, Philips se an to vyprdnul, Alcatel dělá jen levný lowend a NOKIA zaspala.
Podívej se na motorky.
Mopedy, skůtry, 4kolky - vše válcuje levná čína a tradiční výrobce jako ducati, MV Agusta, Jawa, Triumph atd. už léta válcují japonci.
Potraviny? Už i ty sem proudí z asie, nedávno sem si prohlížel balíček hroznového vína, tpyicky vozený halvně z itálie či španelska a hle - Indie.
Omáčky sou taky asie, ovoce v konzervách čína, nudle asie atd. Asie proniká už i do potravin.
Asie ovládla i nábytkářský průmysl, už dávno ovládla hračky a hry, výpočetní techniku, výrobu hudebních nástrojů.
A zbylé části průmyslu? Je jen otázkou jak dlouho odolají.
Ono i automobilový průmysl bere sposuty komopenent z asie a japonska.
I ve svém voze máš japonské nebo čínské díly, tím spíš pokud nejsou origo.
Jasně, boty, trička, televize a mobily jsou pupek byznysu....a co třeba léky, chemikálie, laboratorní a měřící vybavení a přístroje, obráběcí stroje, nákladní auta a autobusy, letadla....to nic není. A co třeba zbraně?
A výpočetní technika? Otázka je, kde se to skládá a kde se to vyvíjí a odkud se to řídí....ale to by bylo pro tebe moc složitý.
Nakonec Ameriku charakterizoval v devadesátejch letech povyk, jak je Japonci skupujou a skoupí. Uplynulo dvacet let a nějak jsme si nevšiml, že by se tak stalo.....
Jo laboratorní věci. To je fakt.
Shodou okolností s tímhle sem částečně ve styku. Na půlce těch přístrojů, měřící aparátů a detektorů, sond je nápis Made in USA.
Stejně tak zahradní technika. Tam ještě amerika drží prapor vysoko. Hodně vysoko.
Nákladní auta a autobusy už asie produkuje taky, zatím sama pro sebe + je vydatně zásobuje rusko, stejně jako afriku a arábii.
Výpočetní technika?
No zkus nenápadně juknout kdo vlastní firmy jako Asus, Toshiba, LG, GoClever, Pioneer, Sony atd.
Evropa to opravdu není.
No jasně, zbytek jsou US značky jako Microsoft, Sun, Dell, Oracle atd. co to vyvíjí v usa, ale ve finále to lisují, balí a montují stejně všechno v asii.
Kdo to zdatně okopčej a apk dělaj jako vlastní produkty.
obráběcích strojů je taky sposuta z asi - totiž japonska.
A další sou zdařilé napodobeniny strojů nářadí a nástrojů Si zapoměl na ty falešný nářadí Bosch? >:D na první pohled jako originály. Jeden čas tady toho bylo hafo.
Stavební technika technika dolů a lomů, taky samý evropský firmy jako Komatsu, Caterpillar atd. anebo maji čistě evropský původ od prdaávna že, typicky New Holland (Ford Tracotors) nebo Case (international Harvester) který taliáni koupili za pár šlupek od amíků.
Japoncům došly prachy, proto nic neskupovali, ale podívej se co v USA vlastní už čínani a kolik usa dluží číně. To se podivíš možná.
Takto pokrytecky si nasr... do papule. Cakal som od teba viac.
Uz tie svoje umelecke ody a snahy urazit druheho tak silis, ze stracas rozum.
Dokonca sa z teba stal psychoanalytik a filozof bez diplomu, taky truhlik diletant: "V odborné veřejnosti se tomu ovšem zkráceně říká - syndrom vlastní vyprahlé garáže..."
Také bychom pak mohli říkat, že aerodynamické karoserie jsou deriváty Tatry. Prostě jde o pindy nad hromadnou produkcí, která už dávno není, co bývala.
Fakt? No rozhodně i dnes můžeme Jettu řadit k modelové třídní sestře Golfu, byť by to vzdálení se těchto modelů od sebe bylo v této generaci zřetelnější, resp. zřetelné. Pro potřeby horních čísle je ovšem rozptyl spřízněnosti samozřejmě v rámci tolerance.
Chápu to správně, že máš upřímnou radost, že Volkswagen boduje v tabulce?
Načítej :-) , přesto bych si dovol vyjádřit názor, že snad ty jako Evropan přece musíš být rád, že Volkswagen boduje i ve světových číslech, tedy, pokud jsou pro tebe auta zcela přirozenou součástí života. Mslým auta reálná, nikoliv plakáty, to je snad jasné.
mno kromě toho že nefandim čínský produkci, je mi vcelku jedno, jak moc světově si vedou evropský automobilky... Přikláním se spíše k japoncům, už teď jednoho mám a šel bych do dalšího ;-)
i z česka ;-) Co bych vybral? - H Accord sedan a coupe... Jinak jasně že od každé automobilky se nějakej mobel líbí víc a jinej míň něbo vůbec... Třeba nová Jetta (zdůrazňuju EU a US, ne China) se mi líbí... to samý platí o modelech od BMW, Audi, atd..
Z tohohle jde vybrat jen jedno: Jaguar. Akorát má člověk dilema zda XFR nebo XJR.
No a příznivci dobrého doutníku, whisky a čaje o páté sáhnou po minulé generaci XJ, která je ztělesením tradic Británie ovšem s moderní technikou , hbitostí atleta, dravostí kočky a výkonem dravce.
Prostě vůz který je hoden mít na girlle právě znak té šlemy, který tam má.
Jaguar Coventry. Místo kde se dělala luxusní auta v době, kdy někteří ještě nevěděli co to luxusní limuzína je.
Třídní sestru ano, karosářský derovát ne. Stejně jako Corolla a Prius. To že VW boduje v tabulce beru jako fakt, který potvrzuje kvalitu jeho aut. Radost ani smutek z toho nemám, protože pro VW nepracuju ani nedržím jeho akcie.
Pravděpodobně se domníváš, že na radost člověk potřebuje buďto pracovní smlouvu nebo držení akcií. To je ovšem velmi plochý postoj. Jinak souhlas, VW boduje velmi velmi výrazně.
Nic takového se nedomnívám. Jen nemám k VW žádný hlubší emocionální vztah. Měl jsem Golfa IV, bylo to skvělé auto, které výborně sloužilo a rád na něj vzpomínám. Ale ke značce jako takové jsem si žádný vztah nevypěstoval. To mi ale nebrání vidět, že VW představuje v současnosti absolutní automobilovou špičku, která diktuje tempo a trendy ve všech směrech.
A co teprv když tu radost přisladíš vlastnictvím pár malých slotů akcií VW....to je teprve radost :-) sice teď šly trochu dolů, ale jsou to akcie na delší dobu a je zajímavé sledovat a porovnávat jejich hodnotu ve vazbě na nejrůznější kroky a události, které se VW týkají. Pozoruhodné je, že například onen některými zdejšími "fans" tak hystericky rozdmýchávaný "problém" s řetězy u TSI se u ceny akcií neprojevil ani náznakem.....zatímco třeba investiční plány ano, i když paradoxně poklesem - holt dividenda bude nižší, tedy v blízkém horizontu.
Nevím, kolik Čechů asi nějakej ten slotík vlastní, ale dokládá to místní "známé" a "ověřené" tvrzení, že škodovka je německá....stejně jako VW. Holt kapitál je mezinárodní, ale je dobře když i ti vlastníci VW budou z Evropy, ne? :-)
...tahle statistika mě fascinuje! Zahrnuje tato statistika jen model,jak ho známe v evropě,nebo je pod jedním jménem zahrnuto modelů víc??? Pokud jen jeden,tak smekám před marketingem Toyoty! :-! Něco jako IPhone. Módní zboží :-)
takých čo ho "nepotrebujú" poznám veľa... >:-[] Ani ja ho nepotrebujem, len som ho chcel, tak som si ho kúpil. Že ty na neho nemáš, tak za to ja nemôžem. :-!
Neboj, měl jsem jak IP3G, IP3GS, IP4, IPAD.
Za poslední rok jsem používal (z těch lepších) Samsung Galaxy S II, HTD Desire, HTC Desire XE, HTC Desire S, Google Nexus S, Google Galaxy Nexus, Samsung Galaxy Note, Motorola Razr, A nyní aktuálně HTC ONE X.
Vážně myslíš, že kdyby jsem chtěl iphona, že by jsem ho neměl?
To že ti niekto v práci blahosklonne zapožičia mobil na určité veľmi krátke obdobie, ešte neznamená, že si každý z tých mobilov môžeš dovoliť aj reálne kúpiť do osobného vlastníctva. Čiže sme sa zase dostali k podstate veci: Ty na ten iPhone nemáš... >:D
No mám to fakt napnutý. Telefony tu mám zatím 4 roky a každým dnem čekám, že je budou chtít zpátky. Už se mi to nevejde do trezoru >:D
Až budu mí někdy důvod kupovat telefon, tak si ho koupím. Zatím mi vyhovuje frekvence změny několikrát za rok zdarma.
Ale hrozně mě vždycky pobaví jak iphone isheeps považují všechny, kdo nemají iphone za lůzu a chuďasy a socky. Přitom značná část iphonistů jsou lidé, kteří na to hodí své úspory, aby byli "in" nebo dorost, který na to vyškemrá u rodičů. A pak je pár výjimek, co si to prostě jen tak koupí, protože chtějí. Ti ale nemají potřeby se vytahovat, že mají iphone, nebo ostatním podsouvat, že na to nemají. ;-)
Mňa zase hrozne moc pobaví, že každý kto na ten iPhone nemá, tak je schopný vysúkať z rukáva milión dôvodov prečo ho nechce a aký je to vlastne šrot(Taký strašný šrot, že ho všetci výrobcovia napodobňujú a snažia sa ho neúspešne dobehnúť).
PS: To v akom spoločenskom okruhu sa pohybuješ, že v ňom je vlastníctvo iPhonu známkou že je človek "in"? >:-[]
Chudáku, už tě to pohltilo. Jsou lidi, co mají iphone, protože ho chtějí, protože se jim líbí, nebo z jiného důvodu. Používají to výhradně jako smartphone a k tomu čemu smartphone slouží. Pak jsou tací, jako ty, co si tím dokazují jsou jsou hrozně "skvělí" a "úspěšní" a všichni ostatní jsou podle nich socky, protože nemají iphone. Často (téměř nikdy) jim nedojde, že mají například jiný telefon s cenou 14-16000. Tebe už to pohltilo natolik, že si myslíš, že je iphone něco jako luxusní zboží, přitom je s cenou téměř shodný s top produkcí ostatních výrobců, nebo jen mírně nad ní.
Nechci se vměšovat do debaty, jen bych člověče od Tebe nečekal argumentaci v nedávném stylu koncernových ultra fans: nemáš Golf, nelíbí se Ti ? -> jsi socka, která na něj nemá...To byla úderka do té doby, než ho cenově umravnili a dnes Ti samí oslavují jeho láci...
to Jazva: TY JSI P.I.Č.A :-):-):-) A abych ti ušetřil otázky, tak nic od Applu nemám - pokud posuzuješ kvalitu svýho života podle toho, jestli vlastníš takovou nebo jinou k.k.tinu, tak jseš chudák - jak je tady zvykem říkat: upřímnou soustrast >:D
Já to mám trochu pracovní degeneraci a telefonů mi projde rukama hodně a to nejen v krabici, ale hlavně jako nástroje na testování, takže si s nimi fakt hraju. Proto se občas musím smát nějakým podobným názorům. Kolem mě je spoustu lidí s iphonem, ale nikdo z nich ti neřekne, že nemáš iphone, protože na něj nemáš, nebo že jsi socka, protože vědí, že to není pravda a protože mají iphone jako normální smartphone a ne jako ozdobu.
iPhone je luxusní zboží? Já používám HTC, ale hlavně proto, že využiju většinu funkcí co má a taky jeho kompatibilitu s MS - jenom třeba zcela okrajově - ta synchronizace kontaktů v Outlooku a mobilu mně připadá úžasná.. Nikdy by mně nenapadlo, že iPhone je něco víc.....a že jsem socka, když ho nemám :-)
Já to vidím naprosto stejně. Iphone za něco luxusního považují jen jeho majitelé, kteří si ho koupili jen pro to, že to je "in" a že si myslí, že mají něco víc. Pro mě je to jen další smartpnohe. Já mám v současnosti také HTC. Bohužel iphone mi nenabídne spoustu věcí, které já chci, nehledě na malý display.
Není to tak zásadní. Sice Samsung také považuji za nejlepší telefony a Galaxy S III to jen potvrzuje, ale například rozdíl mezi ONE X a S III není vijak zásadní. Výkonově je S III o něco dál, ale 99% uživatelů to stejně nepozná a je to spíše otázka preference, jestli HTC Sense, nebo Samsung TouchWiz. Takže samsung určitě o něco dál je, ale není to nikterak zásadní.
No ja měl v merku pravě One X a ten foun ma tolik minusu a prozatim bugu že jsem od koupě ustoupil. S3 se zatim ukazuje jako opravdu "nekomromisni" kousek ale raději počkam na prvotni zkušenosti uživatelu. Určitě nemam na mysli jen vykon.
Naopak já považuji Sense právě za jeden z důvodů proč koupit. V nových HTC je Sense 4.0 a funguje to prozatím dobře. Co se týče stability a plynulosti tak po cca měsíci je to naprosto bez problémů.
A největší prča byl první mobil, co jsme zaznamenal u kolegy z jiné firmy v roce 1992....byl to kufr s anténou, pokaždé, když jsme zastavili auto a šli na chvíli pryč, tak odmontoval anténu a bral to sebou. A můj první Siemens z roku 1997 byl taky úžasnej, jako dálkové ovládání od televize.....jo, to byly časy.
Ale v první řadě je to alespoň podle mně bezvadná věc, ale jenom do doby, kdy to je pro někoho věc "sociálního" statusu. Zrovna v mobilech jsme si myslel, že je to o tom, co kterej umí a nepoškleboval bych se nikomu, že má starou Nokii - pokud jenom telefonuje, tak je skutečně zbytečný mít telefon za čtrnáctku.
Kamarád měl taky ten velký kufřík. Platil se tam tehdy i příchozí hovor a to hodně draze. Celý ten telefon stál tehdy cca 60 000, což bylo neskutečně drahý.
Ale telefon jako nějaký společenský status může částečně používat maximálně značka Vertu (a jí podobné), kterou si majitelé kupují opravdu jen jako ukázku toho, že mají drahý telefon v řádech statisíců až částky přes milion korun. Jinak každý normální člověk má telefon hlavně na to, na co ho potřebuje a podle toho si ho vybere.
vše co se jmenuje ttím názvěm >:D bohužel svět je velkej a jezdí po něm různejch aut se stejným modelovým označením >:D Ale v případě Priusu bych věřil v jedinečnost >:D
Na nasich cestach ma clovek taky pocit z Octavie. Aby si relativne bohaty podnikatel kupoval Octaviu - lowend nizsej strednej, to musi byt hodne dobry marketing a modna zalezitost ;-)
Je krásné, že umíte uznat chyby koncernu. Kolega dnes opět nedojel do práce. 4 roky stará octa 4. problém s motorem za 140.000km ( v záruce stačil pouze vyměnit vstřiky) Interiéry jsou také fajn. Třeba když se kolegovi v Chorvatsku na sluníčku v Octě II narovnala boční výplň dveří a nová stála cca 8500,-kč
no nevim jestli bida, ale zatim jsem o rozpadavavni interieru nic neslysel ani z vlastni zkusenosti, ani od majitelu v rodine. Zato mi prislo docela vtipne jak mi na nohy vypadl nejaky kryt z pod volantu u Fabie, laciny a ostry a svagrovi vypadla u Gura mrizka ventilace. To ze kamosuv Scout vrze snad vic jak 120 ani nemluvim. Pri vyberu z techto dvou masovek ma clovek hned jasno. Znam jednoho co byl na vymenu retezu a pak z nej vapadne veta "Ty toyoty jsou dneska hodne poruchovy" a to me dorazilo ;-)
Jo ta zavist, to je potvora ;-) Kdyz nekdo napise ze je s Golfem spokojen jako Ty, ze mu vyhovuje, nemam problem, kazdy ma rad neco jineho.
Osobne jsem si pri koupi auta ani nevzpomel ze nejaky koncern auta prodava, a v rodine jsem to uz vymitil, takze mi nema kdo ublizit ;-) Treba se mi pri vyberu nelibila radicka Aurise hodne vysoko a prislo mi ze by me bolelo rameno. Ale kdyz slysim jak se neco rozpada, neco nejede, tak rozhodne nekoukam na vychod, ale koukam za kopecky na zapad ;-) Zacinam pomalu verit ze i ten Rendlik se zacina zvedat, pac prodava holatka s minimem elektro a pak se to dostane asi i na prumer tridy ;-)
To ja neopoměl ani tu Hondu mimo jinych automobilek a v to je ten rozdil oproti tobě. Napsat co se komu kde rozpadlo neni problem ale ja nemam k tomu žadne duvody.
eh, tady seněkomu něco nepovedlo
Land Cruiser 100 (2001), najeto 480 tis, čtvrtinu z toho tahal přívěs s lodí nebo karavan,otec s nim jezdil po lomech a šachtách. Ani sedačka v něm nevrzne. Dobře, asi 6x měněný výfuk, v důsledku dlouhého zadního převisu trpí.
Toyota Avensis z roku 1998, vyjma měněné přední poloosy-původní made in UK, nová made in Japan, nic. Ještě teď jezdí, bez závad a vrzání.
Já-Land Cruiser 200, dva roky starý. najeto 60 tisíc. Tahá přívěs, byl v Transylvánii, Ukrajině- Černobilu, Skandinávii a Kaspického moře. A div se, ani ťuk, a to ho nešetřim
Spolupracovník z firmy. Rok roky starý Tuareg... "to ti to drnčení nevadí?", ptám se ho. Řešení je jednoduché-volume doprava.
Matka měla vw golf plus. Dva roky trápení, a to jí ty neustálé bouchání nevadilo, prý hlavně že to jezdí a neprší do toho-kdyby za rok věděla, jak se mílí... To jo ale jen to bylo 8x v servisu, kvůli vadné elektronice+porouchané elektrické ovládání oken. A řeknu ti, stát u sparu v bouřce na parkovišti u auta, kterému nejde zatáhnout okno, není nic příjemného. Stojíš tam, v ruce deštník a jak šašek se snažíš vyjma okna zakrýt i sebe... A rekace servisu? No jo, to je normální...
Ty pazvuky v interiéru jsou vůbec poslední dobou nějaký evergreen u vw. Ale třeba je to jen to pověstné "zaklepání na dřevo", tím co produkují za kvalitu.
A nebo se nekomu jinemu nepovedlo neco nekde jinde. Mel jsem / mam 2 x Octavie (1.9 a 2.0 Tdi), Passat CC (2.0 TDi), 2 x Audi A6 (3.0 TDi a 4.2), Audi A8 (4.2) a Audi R8 (5.2). Mel jsem taky BMW X5 (3.0i) a 530d, ale moc jsem spokojeny nebyl, hlavne s Renocar servisem. S kazdym "VW" autem najeto aspon 100.000 km a BEZ JEDINE poruchy, jen servis. Akorat v CC se musel prehrat Software.
Takze bych rekl, ze VW dela dost kvalitni auta - nejsem fanaticky zastance koncernu, ale jedna se o info z prvni ruky, zadne jedna pani povidala, jak to casto byva. Pak zalezi jak se k tomu kdo chova, jak a kde to servisuje - coz muze mit za nasledek fatalni rozdily ve zkusenostech s auty.
Japonska auta jsou mozna spolehliva, ale kvalita (materialu, zpracovani atd.) neni na prilis vysoke urovni. Design je bud zcela nudny a zastaraly (napr. Avensis) nebo hodne poplatny dane dobe. Nuda, sed, nezajimavost dominuje japonskym autum, aspon co se me tyce.
Ach bože bože. Člověk, co viděl Toyotu tak max na plakátu nebo v bazaru. V rodině teď máme Auris (11), Yaris (07) a Swift (09) a to jen proto, že se Škoda a další koncernové vozy, co jsme měli, pěkně kazily.
Prosím, nepiš už takové bláboly. Trochu tě tu sleduju a je to opravdu hrůza, promiň.
Už se stalo. Samozřejmě platí s omezeními danými třídami, v rámci kterých se posuzuje.
Pokud omezíme kategorii kvalitu na zboží (jde o podstatně širší pojem), můžeme použít pojem jakost.
Užívání "quality control" u výroby aut má účel mj. jiného zvýšit právě spolehlivost .
Zato VW je etalon kvality - TSI, V10 TDI, zatékání do Fabií, hniloba 5. dveřích u Feld, Sharan/Alhambra první generace - tristní jako celek, závady elktriky u Touranů, problémy Touargeů a části Passatů CC, turba a váhy vzduchu oktávek atd. atd.
Já začínám mít takový dojem, že ten "praskající" (což je kravina už samo o sobě...) řetěz si snad vymysleli někde, kde chtěli podobnejm týpkům (dále pak wolffové a spol....nesmím zapomenout na inidividuum s nickem DRBNUTY a fotkou snad největšího slovenského nácka současnosti v profilu :-) ) udělalat radost. Když se totiž mají vyjádřit k "nekvalitnímu" a "nespolehlivému" koncernu VW, nenapíšou nakonec nic jiného, než o řetězu u TSI.
Taky je sranda, jak vždycky klekla škodovka, passat nebo golf známému od jednoho známého, který to říkal kamarádovi jejich kamaráda....což nic nemění na faktu, že někteří jedinci jezdí s auty jako prasata (myslím technicky) a diví se, že to auto jejich prasecké chování nevydrží. Jeden můj známý (jinak bezvadnej chlap...) zadřel benzínový turbo u Passata a nemohl VW přijít na jméno. Pak jsem s ním párkrát jel a v tom Passatu to tedy rozhodně nebylo. A jak zachází lidé se služebními auty znám dobře z doby, kdy jsme byl sám zaměstnanej a byl jsme na mrtvici, když jsem s někým jel a viděl jsem, co ty nebohý fábie, oktávie a Passaty musely vydržet a snést.
Tvuj popis přesně sedí na to jaké sou ameriky šrot dle vyjádření 2/3 národa. Ty taky citují podobné výlevy.
"Kamarád mého strejdy měl bratra který měl Cadillac a to byl šmejd. Fuuj, ameriku nikdy"
Že to bylo 25 let starý, motorek stěračů to mělo z Audi a ovládání světel z čajky a místo 130tis km na tachecu to mělo v reálu 400 tis km a servis to nevidělo rok, o tom už se nemluví.
Jinak ono to není jen TSI, co tkahle V10 TDI, ty sjou taky nprosto profkláklé, stejně jako 1,8 Turbo, nápravy Passatů, hniloba felicií, zatejkání do fabií, váhy vzduchu, nestále praskající žárovky u Fabie 1 a další perly.
Vždy ma iritujú podobné rebríčky. O čom to vlastne vypovedá ? Na svete je 6 miliárd ľudí, ktorí majú rozličné priority, rozdielne finančné možnosti. Prekvapí dnes niekoho, že v Nemecku je najpredávanejší VW, vo Francúzsku Peugeot, v Kórey Hyundai a v ČR a SR Škoda ? Budeme diskutovať, že sa predalo viac corrol ako golfu ? Ako informácia je to fajn, ale predajnosť vôbec nič nehovorí o kvalite a spoľahlivosti auta. Prius je fajn, hnusné, ale dobré auto, trochu drahšie na môj vkus.
100 lidi 100 chuti, a u me je ta chut dosti rozdilna, coby fanda do aut si vybiram z aut jako A6/A8, XF-Sportbrake nebo Freemont, nebo na uplne opacnem spektru ClioRS Elise/Exige, ale pokud bych se o auta nezajimal, pravdepodobne bych sahl bud po Priusu nebo Astre (prevlecenej Cruze) ci Focusu, pro me nudna a jednolita produkce VW me nema cim zaujmout ani v jednom spektru
Bohužel. Ale to je pod každým článkem stejné. Tématu článku se drží pár prvních příspěvků a pak se to stejně stočí jinam. Ale aspoň je to tu pestré často se člověk i pobaví a rýpnout si občas do nějakého příznivce, nebo odpůrce nějaké značky je často i sranda. Jako třeba incescent, Kylie, Topper, wolf, barik...
No tenhle názor se nám tady snaží už několik let vštpit místní partička VW fans včele s VW Guru GTI.
Po vzoru rotmistra Nusle z povídek dua Š&G : "Co není zelené, není dobré. "
Akorát tihle to maj "Co není německé, není dobré". To je jedinej rozdíl mezi nimi a legendárním rotmistrem.
Ani ten Jaugar na němce přeci nemá, ten je až za nimi a ostatní ti už koukaj ze vzálenosti 100 světelných let. To je aušus.
Kdepak nějakej japonec, nebo snad korjec či američan. To je povl.
Nur deutsch technik - eine originale :o))
A národní patrioti se tě tu snaží přesvědčit, že pokud nekoupíš šáde, ryze domácí produkt smontovaný Jaczkem, Světlanou a Pepou z dílů kterejch ale půlku vyrobili v zemi zaslíbené Horst s Erdoganem a Bekimem - tak zasadíš obrovskou díru národnímu hospodářství. Protože šáde a její dodavatelů tu zaměstnávají půlku republiky.
I sželelo se mi těchto jedinců apelujících na naše nebohé duše, které se vydaly na zcestí a již řadu let kráčí po špatné cestě vedoucí do pekel a jal sem se tedy podpořit prémiového výrobce zakoupením filtru do převodovky v krásné, bílé krabici s nápisem Mercedes Benz Original teile, Made in germánie.
Já z ní mindrák nemam, já z vás mam akorát srandu jak pro někoho může existovat jen jedna země a její produkty.
Mě německé produkty až na vyjimky naprosto neosluvují designem a motory, takže u mě vede v malých autech Citroen, Opel(ten pro vás německej není) a ve velkých Jaguar, ameriky a pár dalších značek.
Ale nejsem omezem orientací na jednu zemi.
A když seš takovej patriot, tak si přečti tohle
[odkaz]
VW nás možná spasí, akorát si halt budeš muset dát německej párek a rohlík z polský mouky, zakousnout to francouzskou horčicí. A k snídani polskej jogurt a hroznový víno z indie.
A ještě se modlit že pokud bude neúroda, že ti sem soudruzi z ciziny něco pošlou. Vč. posmívané asie
Když píšeš o něčem svým, jako omluvu neustále vytahuješ a porovnáváš s němci, proč?
Protože máš děsnou potřebu. To ukazuje jen na tvé psychické rozpoložení. ;-)
Postav vedle sebe Polo, Golf a pak C3, C4. Zhodnot si design a pokud ti z toho vyjde Golf, tak upřímnou soustrast.
Ona evoluce je fajn věc, ale sekat jdene model 20 let se stejnými tvary a vždy změnit jen pár liní a svělta na nárazníky - nu proti gustu >:D
Postav vedle Jaguar a Audi >:D
Projdi si historii, zapátrej v archivu kdy Audi začlo vyrábět model A100, což vůbec ale nebyla přestižní limuzka a co v tý době dělal Jaguar. Sedni za volant a až do minulý generace Jagů na tebe něco dýchlo. Tradice.
Co na tebe dýchlo v Audi? Na ně nic teda.
A opust svět designu, ted se zaměř na ceny u masových aut.
Co ti za 1,5 míče nabídne koncern a co ti nabídnou jiní.
Německá dokonalost? Možná, jenže za stejný prachy dostaneš menší auto, kterýmu chybí pár válců a koní. Pár cm vnitřního prostoru, pár sedaček, pár prvků výbavy....
Jistě můžeš mít dokonalost zvolením nejvyšší verze nebo dokoupením milionů paketů, ovšem výsledná cena bude taková, že u konkurence budeš mít ještě druhou káru pro manželku nebo na víkendy.
A jedno byt sebe univerzálnější auto nikdy nenahradí dvě auta. Proč dělat kompromisy.
Nižší spotřeba? Ano, použitím motorů o menší objemu, použitím turb a to vše na úkor životnosti.
Nižší spotřeba u stejného objemu, počtu válců? Zapomen, a hodně rychle, realita je taková je je často vyšší než u konkurence.
A potom budeš jeden z davu, jeden z prestižního davu. Pokud ti vyhovuje skrýt se šedi, vítej do clubu.
Pokud ne, nezbývá než přejít k outsiderům, kteří stojí mimo dav.
A kteří vybírají srdcem.
Někdo je pozér a někdo se potřebuje skrýt v davu. Otázkou je zda k tomu nemá dobré důvody, často související s tím kde k té promii přišel.
Jinak tuhle sem si vzpoměl na GTIho a o elaborátoru na téma správný garážový člověk a zákazník prémie.
S-klada, zánovní, ještě se leskla, český čísla, za volantem týpek z fousama jako kdyby vypadl z televize Al-džazíra, obácenou kšiltovku a mikinu a zuřivě povídal do handsfree, kupodivu česky.
Prostě prémiovej zákazník, o tom nebylo sporu.
A že nebyl první :-)
Kdyby ta vyjimka byla jen jedna vid. Ono těch vyjimek je, stačí vzpoměnout na světský, mafiány, ne česky hovořící jedině v tmavých brýlích a další zákazníky typické pro značku Mercedes.
Ale hlavně když šlapou prodeje, ono ve Stuggartu jim už je dávno jedno kdo to kupuje.
Chceš mi říct, že každej měsíc, když tu čteme žebříčky o prodejích vyšší střední či luxusní třídy, je to o dalších čtyřiceti kolotočářích či mafiánech? Nebuď směšný...
To bohatě stačí. Dalších pár takových si vybere BMW a Audi a v reálu sme na tom, že cca 30-40% zákazníků tvoří tyhle zajímavé existence a rychlokvašky co najednou zázračně zbohatli. Ovšem zcela legálně, vid >:D
Cituju z tvého příspěvku - "si HALT (pozor germanizmus, jestli víš, co to je) budeš muset dát německej párek a rohlík z polský mouky, zakousnout to francouzskou hořčicí "(konec citátu). Zdvořilý dotaz. Ty zakusuješ párek hořčicí? Mohl bys prosím popsat, jak se zakusuje hořčice k párku a rohlíku? Ten polskej jogurt budeš taky kousat?
JInak tahle část příspěvku s auty nesouvisející jasně ukazuje, co jsi zač......kecy kecy a kecy, jenom honem honem něco rychle namlátit do klávesnice, jen když je toho hodně, opakovat furt dokola pár kravin a spokojenost, co?
Ne jogurt se jí lžickou a polyká se, to učí dítka tuším v mateřince. Zkus se optat tam na přesný návod jak to nabírat a polykat, zcela jistě ti poradí. To víš já už si to po té době tak nepamatuju, navíc mateřinku sem absolvoval ještě za totáče,dnes sou jistě modernější metody dle kancléřky Merkelové
Ale ne. Japonské vozy jsou velmi dobré a spolehlivé (s výjimkou polorendlíkovského Hnissanu), protože jsou vyráběné s japonskou pečlivostí a prezicností. Z hlediska spolehlivosti a kvality jsou hned za německými vozy (s výjimkou Opelu). Proto je logické, že masově (a tím pádem relativně levně) vyráběné vozy Toyota a VW (včetně dceřinných firem VW, jako je Škoda, Audi atd.) opanovaly svou komerční produkcí svět.
Na druhém konci žebříčku kvality, spolehlivosti a designu jsou tradičně vozy francouzské a italské. Střed vyplňují ostatní výrobci, Korejci, Američani, Rusové, Indové...
Pouze emocionální kastrát by se radoval z úspěchů německých
Jsem rád, že němci nevítězí. Jen člověk s naprostou absencí vkusu a poruchou emocionálního vnímání vůbec by mohl vzít na milost libovolný z modelů z teritoria, kde i krávy chodí ve dvojstupu. Vypadá to, že ne všude doposud panuje jakýsi podvědomý strach, údiv a dokonce úcta k německým koženým kabátům a vojenské disciplíně. Bohužel příliš málo lidí si uvědomuje, že zatímco němci dokázali svoji třetí řiši udržet sotva pár let, římská říše tu byla staletí. Že ne pouze disciplína, ale kreativita a smyslu pro krásu činí život něčím lepším. Jen bloud a emocionální kastrát by mohl spatřit cokoli krásného v pojízdné popelnici typu VW GTI. Tomu vozu není pomoci. Máte-li na výběr mezi koupí německého a neněmeckého vozu, nekupujte německý. Budete tak hlasovat pro svět, který je barevnější v němž krása a cit mají nějaké místo. Germáni zpět za Dunaj do dvojstupů.
Re: Pouze emocionální kastrát by se radoval z úspěchů německ
Celá tahle diskuse o nejprodávanějších autech je takový přehled dohadování hochů, co si hrají v dětském koutku než maminky nakoupí.
Ani bych nereagoval, bohužel se tu objevil ten blábol od "Germáni atd." a já se nestačím divit. Ne, že bych o tobě měl nějaké mínění, ale dát palce pod něco takového může jen naprostý ignorant a hlupák. Než jsem se stačil dodivit, všiml jsem si na hlavní stránce prezentace nějakého 300C z mojeauto.cz. Nakouknul jsem a... ano, je tvé, a stačí rozkliknout pár fotek a přečíst trochu textu, abych se definitivně potvrdilo, že naprostá mentální zoufalost nicku Barichello není žádný omyl, nýbrž holý fakt. :-!
Re: Pouze emocionální kastrát by se radoval z úspěchů německ
Zde snad jen krátká citace z tvého textu na Moje auto, cituji: "Není tajemství, že "třístovka" , jejíž prodej na americkém trhu začal v létě 2004 a vůz byl tedy již vyvíjen za fúze s německým Mercedesem (k fůzi došlo v roce 1998) využívá řadu dílů pocházející z Mercedesů - jednak 5ti stupnovou převodovku W5A580 - kterou důvěrně znají krom majitelů některých modelů Chrysler, Dodge a Jeep i majitelé Mercedesů (ovšem po názvem MB 5G Tronic) řad od W140 po W463 a ještě C215, 216 a i vozů Maybach. Ale rovněž taky majitelé některých Jaguarů. Od Mercedesu dále pochází obě dvě nápravy, sloupek řízení, spínací skřínka, ESP, deštový senzor a další drobnosti jako třeba páčky ovládání blikrů a stěračů (stejná paáčka je i v aktuálním Maybachu) nebo tempomatu atd. Německá jsou i zrcátka nebo imobilizér."
Ten mindrák z německé produkce ti tedy nezávidím.
Ostatně, vidíš, kdybys mohl, mohl sis koupit Mercedesa celého... Jenomže...
Re: Pouze emocionální kastrát by se radoval z úspěchů německ
Klobouk dolů, dobrá práce....jinak Římská říše byla ukázkou liberální a otevřené společnosti, plné kreativity a umění. A ten celej tehdejší svět dobyli asi krásnými slovy, militantnost starověkého Říma je asi pro "emocionálního kastráta" z úvodu tohodle vlákna germánskou propagandou, stvořenou samotným Arminiem (Hermannem) hned po bitvě v Teutonburském pralese, kde krvežízníví Germáni přepadli a pobili tři římské legie, přinášející jim do jejich lesů mír, radost, kreativitu a pokrok.......když už jsme u té historie a dostali jsme se tak daleko od těch aut.
Re: Pouze emocionální kastrát by se radoval z úspěchů německ
Kdybych si chtěl koupit Mercedes, tak sem si ho koupil.
Jenže kdybych si chtěl koupit Mercedes, koupím si Jaguar. >:D
Jeinej Mercedes kterj bych si koupil je 450 SEL 6,9 ale to už sme v kategorii veteránů.
A ta tvoje citace byla primárně určená těm, kteří přijdou a řeknou slavné typické "no jo, amerika, to nezatáčí a nebrzdí a má to tuhou zadní"
Ano, nezátáčí to s nápravami Mercedes a nebzrdí to brzdami Bosch. A ještě to neřadí s převodovkou Mercedes o který ještě v roce 2003 psali jak je kvlaitní a zanmenitá ve všech testech aby v roce 2006 psali že řadí zametneě a je pomalá.
Český novinář poplatný době mení své názory velmi rychle, stačí aby ta asamá převodovka byla jednou v Mercedesu a podruhé už v Jeepu, jaguaru či Chrysleru a hned je výsledek úplně jiný. Jen to železo je pořád stejné :-)
Takže je to vlastně brak - což je ale technicky nemožné, protože to sou dokonalé ikony německého průmyslu.
Takže jak to vlastně je? Jeden zírá a druhý se směje národu žijícímu v lžích, demagogii a informacích platných před 40 lety.
Ale to určitě nestartuje , nedobíjí a neklimatizuje a neukazuje hodiny - protože značka Denso je vlastně šmejd.
Re: Pouze emocionální kastrát by se radoval z úspěchů německ
Asi velkej komplex - viděl bych to na někoho z místních, asi čekal, jak ty zbytky normálních tady rozzuří nebop aspoň zdrtí a ono nic. Zasmáli jsme se, jak vidíš, někomu ta regsitrace opravdu stála zato. I když bude asi poněkud zklamán.
Tak si říkám, kdyby měl člověk povinné zadání vybrat si z tabulky, z první světové patnáctky, nejlepší subkompakt, nejlepší kompakt a nejlepší střední třídu, co vybrat?
SUBKOMPAKT - rozhodnutí rychlé - VOLKSWAGEN POLO. V úvahu padá jedině snad Fiesta.
KOMPAKT - zde je rozhodování jednoduché - nic jiného, než VOLKSWAGEN GOLF nepadá do úvahy.
STŘEDNÍ TŘÍDA - výhradně VOLKSWAGEN PASSAT.
A přesně tohle je pravda tvého světa, pravda tvé Evropy, pravda tvé... garáže.
Vtip spočívá v tom, že milovníci VW NEMAJÍ dostatek osobnosti, aby si NEPOTŘEBOVALI svůj výběr zdůvodňovat výběrem jiných lidí. Normálnímu člověku, který je dostatečná osobnost, je to šumák. Naopak. Dav nemá nidky pravdu. Dav byl přesvědčen, že země je placatá, že volit levici je ok, že kupovat si Golfa je super. Dav je vždy pozadu za tím, co je správné. A že někteří potřebují svůj názor zdůvodňovat davem a ani neví, že je to ostuda, je jen smutné. Hele, měl by sis změnit nick na plechovku na kolech. ;-\
Nějak se ti to začíná myšlénkově šmodrchat. A to na to, že je to zde tvůj druhý příspěvek vyvolává vcelku důvodné pochyby o tvé schopnosti udržet názorovou nit.
Nahoře je tabulka nejprodávanějších modelů, jedná se tedy o jakýsi evrospky nazíráno mainstream, tedy střed nabídky. Ten je právě určen co možná největšímu počtu zájemců. Přijď sem s těmi svými bláboly, až se tu bude diskutovat o exklusivním segmentu, pak to tu s tím svým davem rozpal doruda, kolegové už ochladí tvůj rozlet.
A tedy otázkou je a zůstává výhradně to, jaký vůz z horní tabulky pořídit v předmětných třídách. Každému, z toho může vypadnout jen jeden triuumvirát - POLO, GOLF, APOŠTOL. To je nejlepší volba z dané první patnáctky. To je nejlepší volba z pohledu estetiky, techniky, image. Pokud znáš jinou možnost z horní tabulky, laskavě ji tu vypiš, můžeme tu o tom diskutovat. Pochop, že primitivismus, který tu zatím předvádíš ti nedává šanci u těch s mozkem, musíš to trochu vylepšit. Trochu hodně.
mě to z tý tabulky nevypadlo 8-s , proč by pro někoho nemohla být, jako ty říkáš, nejlepší volba, třeba Focus a Camry? Sorry ale je to trapný, jak se až moc zastáváš vw a říkáš každému co je nejlepší volba ;-)
přesně. A je to ještě o to ostudnější, že je našinec. Když by byl němec, tak ok. Dělá propagandu. Ale takhle propagovat výrobky cizí země... Nechápu. Třeba mu to jeho vysněné GTIčko slíbili nějakou slevu, když napíše každký den 100x VW je nejlepší. ;-)
Máš nějaký tik? To mrkání... Jak, že to říkám každému, to jako mám psát příspěvky na filtr? Tvrdím, že z horní první patnáctky je v daných třídách nejlepší volbou z hlediska designu, techniky a image POLO, GOLF a APOŠTOL.
Ty přicházíš s jiným názorem, a tvrdíš, že zde, v Evropě pod Řípem je lepším výběrem - Focus, Camry. Vypadla ti třída subkompakt a střední třída. Camry je vyšší střední, a Toyota má v Evropě s camry tu odvahu, že ho raději prodává jen v... Rusku.
Tedy jsi uvedl jen třídu kompakt, konkrétně Focus. Ano, to je možná alternativa ke Golfu. No, sám možná víš, že oproti Golfu tu nemá F3 šanci, je válcován Golfem na konci svého generačního života. takto se duel GOLF x focus zatím neodehrával. To víš, GOLF těží z četností karoserií, které jsou všechny samy o sobě špičkové (konfrontuj s Focus kombi...) a pak holt ta image, na to Ford nedosáhne ani kdyby se tu rozkrájel. Ty sám bys aktuální Focus upřednostnil před Golfem?
Pokud hodláš diskutovat, měl bys vybrat z horní patnáctky lepší subkompakt než je POLO a lepší střední třídu než je Apoštol.
vidíš, lepší formulaci jsi zvolil a píšeš že "Tvrdíš, že z horní první patnáctky je v daných třídách nejlepší volbou..." - to zní líp než nucené "Každému, z toho může vypadnout jen jeden triuumvirát - POLO, GOLF, APOŠTOL..." o to mi převážně šlo... neříkám, že je lepší Focus než Golf, ale zároveň tu nerozvádím odstavce o tom, že každému může vyjít jako nejlepší volba to a to... A hlavně, je to o té tabulce a z té vyplývá, že pro mnoho a mnoho lidí je volbou Corolla místo Golfu a dokonce i Camry (Rusů je hodně, proto je asi tak prodávaná ;-) ) , Camry vs. Passat CC nebo Phaeton... to je správná třída?? Camry boduje jak v Rusku, tak v USA a třeba Austrálii ;-)
Camry je tu velikostní vyšší střední (též Renault latitude). Phaeton je třída lux, stojí však dnes svými rozměry (zejména tedy rozvor) tak trochu na rozhraní tříd vyšší střední a lux.
Dívej se na věc úhlem objektivity, nikoliv tím, že někdo má za domem prodejnu fordu a proto si koupí focuse. Hledej objektivně lepší vůz. Tím je dnes hotl ten Golf, a v prodejích je to tu znát, byť je v posledním roce svého generačného života, chce se mi napsat - třídního panování :-) Camry je trochu složitější téma. Zde by se logicky musel stavět proti BMW, MB, AUDI a na to samozřejmě camry nemá, proto sem směruje toytoa lexus, tedy "svou" třídní prémii.
Na tom PASSATovi je úchvatné, že boduje i ve světových číslech, a to jako velký model (střední třída), což je v kontextu tabulky opravdu mistrovský úspěch. NO a POLO jen potvrzuje modelovou politiku současného Volkswagenu - špičkové porfolio, kterým doslova VW drtí konkurenci. Technika (motory, převodovky, pohony) to je absolutní třídní (kvalitativní) špička, ruku v ruce s tím pak jde logicky i míra image. V komplexu tedy - VOLKSWAGEN, evropská jednička.
Chlapče, prosím tě, nepiš někomu, aby se díval na věc objektivně. Speciálně ty. Vidím, že podobně jako ve světě software je u nás na netu jeden kašpárek, který se jmenuji Hulán, kterému též nedá, aby pod každým článkem neonanoval nad tím, jak je Microsoft skvělý, tak ty jsi, zdá se, kašpárek číslo dva. Na rozdíl od Hulána ale nemiluješ Micorosoft, ale VW. No tak lidé jsou schopní různých vazeb. Někdo miluje svého partnera, rodiče, psa, někdo tovární značku. Mimochodem, co máš v ložnici? Výfuk?
pro tebe jednička možná, ale najdou se tací, kteří si vyberou úplně jiný auto, ať už z tabulky nebo nějakej povoz jako Lada Niva >:D Já bych volil místo Golfa třeba Civica v sedanu :-)
Pozor, nevztahuj ke mně, ani k sobě, nepíšeme o tom, co je výhodné pro tebe, hledáme objektivně lepší vůz. Lepší v technice, v ergonomii, v materiálech atd...
Volba civika není k smíchu, to je spíše k... pláči >:D Ale může nám to posloužit k diskusi, ano, ty bys volil civika, tedy nevolil bys nejlepší auto třídy, kterým je Golf. A právě o tom to je.
Ty nedokážeš oddělit subjektivní vjemy od objektivního zjištění. Ke všemu se motáš v kruhu, že to co si pořídíš je nejlepší letadlo na světě, to je zde sice klasický garážový kýč, ovšem je vyhrazený výhradně garážovým prosťáčkům. Ano, ty by sis koupil civika, to znamená, že by sis nekoupil nejlepší auto ve třídě, kterým je dnes GOLF. Je to jako bys tu napsal, že by sis koupil Logana a já bych ti na to napsal, že sis vybral auto horší než focus. Vím... obtížně pochopitelné... >:D
přirovnám to k jídlu.. nejlepší maso je třeba steak (Golf) ale lidi pozřívají i kotletu (pro tebe auta prosťáčků) ;-) Neznám nikoho kdo by třeba v gastronomii takhle propagoval JEN steaky... >:D Ale jsi tu už moc dobře znám a v diskuzích píšeš pořád jen to samý, že ostatní se motaj v kruhu a nejlepší je vw... myslím, že většina lidí tady to už od tebe četla, takže nech prostor i pro ostatní k hodnotným debatám, zda by si koupili Civica nebo Focuse a jiná "auta pro prosťáčky" ;-) Děkujeme....
K tomu kostrbatému gastronomickému příměru se snad v tvém zájmu raději ani nebudu vyjadřovat. Ano, souhlasím s tebou, kdo koupí civika, nekoupí nejlepší auto třídy kompakt. Neboť aktuálně je nejlepším autem třídy kompakt VOLKSWAGEN GOLF.
Ve třídě kompakt existuje pouze jedno kriterium - malý, uvnitř prostorný vůz, který tu může plnit roli rodinného vozu.
O prioritách mi tu prosím něco napiš. Strašně rád tyhle zpovědi čtu... :-) Pravděpodobně se domníváš, že sice jezdíš kompaktní mainstream ale jinak jsi (přes priority) originální raketa >:D
ale povím ti jak by u mě vypadal výběr povozu.. Nějaký auto mi padne do oka, zjistím si o něm víc, technický parametry,spolehlivost a tak, poté si vyberu motorizaci a výbavu. (Nemusí být nový ale i jetý)... Tak bych postupoval já. Bohužel pro tebe, poté, co se člověk od tebe dočte, že Golf je nejlepší, nepůjdu pro Golfa :-) Pořád si mě ještě nepřesvědčil... holt nemáš takový vliv na nás prosťáčky :-)
Nepřesvědčuji tě, všechno si rozhodni sám. Takřka každého to jednou čeká, přeji ti ať máš jednou přesnou mušku a šťastnou ruku, sám poznáš jak zásadně se realita liší od předmaturitních plakátových představ... Leze ti do toho ale bohužel ten civik, což je trochu problémek. Trochu hodně. Nevíš-li si rady, zeptej se někoho, kdo dělá do aut, a komu důvěřuješ, uvidíš, že golfa vychválí až do nebes.
už mám po maturitě, takže představy už mám myslím rozumný. Civic mi do toho neleze, byl to spíše příklad, ale to je stejně jedno - pro tebe. Už mistr ve škole nám říkal, že jedině Golfa, měl tehdy dvojkovýho. Ale i kdyby mi to říkal dneska nějakej znalec co dělá do aut, tak já půjdu po tom co se mi líbí a má to pro mě větší osobnost a styl (prostě subjektivní pocit pohlednosti) což není případ Golfa... jen proto že je to v 1/4 roku 2012 prodávaný na 7. místě a človíček s nickem GTI tu valí jednu chválu za druhou, mě nedonutí jít do Golfa..
Je dobře, že o věci přemýšlíš a hledáš pravdu v sobě. Většina hledá pravdu u kamarádů v hospodě u piva. Avšak jsi-li na to všechno úplně sám (v mládí) potřebuješ i tak autoritu, která by tě orientovala. Dělají to většinou tátové (u aut). Prober to tedy s otcem. A pamatuj, jak začneš, tak skončíš... :-) tak vybírej pečlivě.
" Ale může nám to posloužit k diskusi, ano, ty bys volil civika, tedy nevolil bys nejlepší auto třídy, kterým je Golf. A právě o tom to je."
Ano, presne o tom to je. Len skoda, ze tvoje vtipy uz dost blednu...
Nie, on je (velmi dufam) len extremny recesista. Ja recesiu zboznujem, preto ma bavi, ale kazdy vtip sa po case obohra a toto nas mily GTI nie a nie pochopit.
Naopak. Jen to trochu přehání. Ten, kdo by se měl léčit na psychiatrii jsi ty se svojí fóbií ze všeho německého. Žeby snad nějak drsná vzpomínka z dětství?
No to můžeš, ale musíš mít pro svá tvrzení i důvody v objektivitě... taková maličkost >:D Začít například můžeš tím, že si vedle přečteš test civika >:-[]
Pozor, tu větu jsem směroval na ten primitivismus co tu předváděl, nezobecňuj prosím. Pokud cítíš intelektuální spřízněnost pak to beru na vědomí, no, čekal jsem od tebe trochu více... 8-s
Jojo, Pepa >:D
Myslím že to je vzor pro pár lidčiek zde, které nebudu jmenovat - oni se poznají sami v tom jakým stylem tu prezentují své názory a navíc obhajují stejný národ >:D
pro tebe, jelikož jsi evropan, je lepší golf než corolla, ale pro jiný státy, kde Golf -..."Technika (motory, převodovky, pohony) to je absolutní třídní (kvalitativní) špička, ruku v ruce s tím pak jde logicky i míra image..." nehraje takovou roli a jdou raději po Corolle >:D Proto je na 1. místě
Nevím, co myslíš typem vozu apoštol a nevím, která část toho, co jsem napsal, ti přišla tak komplikovaná, že jsi to nepochopil. Mně je šumák, co si lidi kupují. Tobě, zdá se, ne. To mi přijde smutné, když potřebuješ, aby sis svůj dojem musel dělat až na základě rozhodnutí cizích lidí. Vždyť je ani neznáš. VW je značka, kde je největší nepoměr mezi skutečnou a vnímanou hodnotou. Nikde jinde to takto výrazné není. Ve Francii bys byl směšný v GB to samé. Když by ses byl za Škodu. OK je to poměrně hodně česká značka. Ale za němce???Tady polovina státu patří němcům a místo, aby to někomu vadilo, tak jim ještě lezeš do *. Sorry ale nevěřím ti, že z toho nemáš nějaký osobní prospěch. Zrovna to GTI je tak mimořádně ubohý vůz... KDyž by sis vybral to kolotočářské CC tak neřeknu, má to na sobě chromu jak čajka, ale něco tak nevzhledného jako GTI? Tobě se to vážně líbí? Celý minulý týden jsem obcházel salony. Jarov, Lexus, AR, Peugeot, Citrouš, Jaguar, Evoque. Všude měli aspoň něco hezkého. Ale VW - nic mne nezaujalo. Nejtuctovější nabídka v ČR :-/ U mercedesu jsem nebyl, tak se chystám, ale obávám se, že to na mne bude moc drahé...
ok, podporovat německé výrobce, (kteří si navíc koupí pouze německé zboží) je správné. Nemít vlastní názor a řídit se jen tím, co říkají jiní, je správné. Ve Francii si kupují němeká auta více než francouzská, v GB totéž. GTI je vrchol designu, typický italský design. VW má nejkvalitnější auta statistikám navzdory. Spokojen?
Tak teda na to, jak VW dělá auta nudná, šedé myši, nemastné neslané, braky, zmetky, aušus, krámy, *, hnoje, tak má v první pětadvacítce čtyři zástupce. Krásná čeština z nich umí udělat cokoli. ;-)
Berme tedy na vědomí, že Golf, produkt jistě z nejmilejších, aktuálně boduje i v globálním celosvětovém měřítku. Hoši z klasického euromainstreamu mají dnes volno. Nic proti, všichni přece víme, že GOLF je jen... jeden.
Ze te ten VW tak bere :-) No proti gustu zadny disputat :-) Ale ver, ze pro nekoho je nejlepsi maly auto treba Logan. A nekde je treba i vrcholem luxusu. A to je svetovy pohled. Ze jsou u nas silne predrazene produkty VW (vsech jeho znacek) je znamo, ale ze v Cine stoji obyc Octavia 1.2M. A to me uz pripada mazec! A je to modla pro stredni vrstvu. Asi jen blazen/(marketingovy udernik VW) by si na vylet pres poust/na Antarktidu vzal neco z produkce tveho zboznovaneho koncernu. Pravdepodobne by sahl po vozu se znakem 3 elips, co ma v nazvu luxus, aniz by s luxusem mel mit cokoliv spolecneho ;-)
Svet je velky a kazdy chce a potrebuje neco jineho. VW a Toyota se to snazi pokryt. Obe automobilky jsou dostatecne silne a schopne, aby udelali cokoliv. U nich neexistuje nejlepsi, nejbajecnejsi, nejdokonalejsi, ale jen dlouhodobe ziskovy. Co neni ziskove, tak se nebude delat. To by panove Piechove a Toyodove nedovolili. Oba koncerny vyrabeji +/- to same. Pro kazdou je jiny trh jinak vyznamny. A nenalhavej si, ze Evropa je ta nejnarocnejsi. Ta nejdrazsi auta konci kdesi v pisku :-)
su tu vcelku srandovné...ked je clanok o VW ci Hyundai...do hrudi sa tu buchaju dva tabory...ale teraz je tu clanok o všetkych znackach a už sa tu vsetci hadaju >:D