Nikdy nevím jak to výrobce myslí s těmi super odolnými neprůstřelnými prvky obložení. Pokud to má bombasticky odolat .357 Mag a .44 Mag, tak to zase není taková pecka. kdejaká kulovnice .308 je na tom s energií někde jinde a nemluvě o tuctové myslivecké ráži 8x57 a nebo v USA časté 7mm Rem Mag. což je víc jak 10 x více energie než 44 Mag...
Nějak přesněji položit otázku by nešlo? Není jen jedna norma. Když se mluví o více zásazích, je brán odstup 12 cm (tedy při testování střílí do vrcholů rovnostranného trojúhelníku o straně délky 12 cm). B4 zvládne více zásahů z běžných ručních palných zbraní (to jsou .357 a .44 Magnum). B6 pak zvládá i puškové střelivo (jako 7,62x51, nebo 7,62x63 mm). Spíš se testuje vojenská munice než lovecká. To se bavíme o skle, to bývá ta nejslabší část. Plech může vydržet mnohem víc. B7 přidává odolnost vůči průbojným střelám. Audi, nebo Mercedes pro své limuzíny nabízí právě B7. Tahle auta přežila i zásah RPG (lépe řečeno, posádka přežila). Pokud ti reálně hrozí, že na tebe někdo začne střílet adaptovaným protileteckým kanónem, tak máš smůlu. :-) STANAG Level 5 nikdo nenabízí, pokud vím. Ve světě limuzín budeš těžko hledat lepší ochranu.
Ber to jen orientačně. Jsou různé normy, munice se liší, zbraně se liší. Samotné auto je jen část skládačky. Když na to přijde, není problém vyřadit tank. Záleží tedy, jakému riziku čelíš.
Transeco nabízí S-klasse v B6 (STANAG Level 1) a B7 připravují. B4 je dobrá, když se chceš chránit před pouličním násilím. Ta je typičtější pro auta vyšší střední třídy.
Kdybych chtěl zabít diktátora v limuzíně,tak bych rozhodně nestřílel revolverem .357 Mag. ani M16kou. V rámci co nejvyšší šance na úspěch bych použil jednu z antimateriálových pušek kalibru .50 (např. Accuracy International AW50) a střílel pěkně z dálky do okna. Ani neprůstřelné sklo by to nevydrželo.
Na to potřebuješ stupeň VPAM 13 (STANAG Level 3+). V takovém provedení se dělají třeba dodávky. Ale to se pomalu bavíme o obrněném vozu a ne o limuzíně. Nicméně čelní okna bývají odolnější než boční. Přesné specifikace si diktují zákazníci (jsou samozřejmě utajované). A nevím, jestli ses někdy pokoušel trefit jedoucí auto. Není to taková sranda. Tím spíš, když ho řídí profesionál.