Dnešní auta mají mnoho funkcí, přitom většina uživatelů z nich využívá pouze některé a jen neúplně. Zaměřili jsme se zejména na ty, které vás mohou pořádně potrápit, když je neznáte.
.....už abych to měl napsaný. A vůbec, celý to psát nebudu. Moc práce.
Proto asi článek končí - nekončí sekvencí nabídky skrytého menu BMW položkami 1, 2, 4 a 9 ........a nic. Nikde nic. Konec - nic.
Takže informace sice fajn, ale prakticky k ničemu. A u BMW k jeho vyvolání musíte mít zavřené dveře, pokud se nepletu.
Doporučuji redakci Auto.cz, aby nějak zřetelně označovala konce článků, třeba " konec článku " nebo "a dál už na to seru" a nebo tak nějak podobně, aby čtenář marně nehledal pokračování, dokončení, závěr a celkové zhodnocení tématu. Většina článků není dokončená a nemá žádný závěr.
Dnes :no::no: , byť téma zajímavé a potřebné, tentokrát lajdácky a nepřehledně zpracované. Pokud chtěl jít autor do úplného detailu, měl to udělat u všech zmíněných případů. Dát případný link na tato menu (existují jich hromady) to bych toho asi chtěl moc. :-(8-s
:yes: Taky jsem hledal pokračování. Můžu se plést, ale možná to jen zkrouhli pro Auto.cz, protože je to samozřejmě materiál SM. Výborné téma, škoda, že trochu odfláklé, ale pořád lepší, než nic.
Ale mohlo to by skor strucnejsie a kompletnejsi, napriec viacero znackami. S pripadnymi odkazmi na podrobnosti.
Niektore veci su tam fakt uchylnosti :-)
To s tím bezklíčem myslí jako autor vážně? Opravdu vám to musel osvětlit mluvčí škodovky??? Pánové, další ukázka toho, jaký jste amatéři, a s novinařinou, natož s testováním aut, bych vám doporučoval raději přestat.
Le pardon, ale jestli správně vidím tak je článek SM a autor Vaculík. Jestli někam volal nebo ne je šumák, ale spoustě lidí po přečtení článku ušetřil spoustu práce i peněz.
Jak bych SM do ruky nevzal, tak tento článek se povedl a ty jsi měl asi špatnou sobotu ;-)
Webpajo, od te doby, co jsi s Machim jedna ruka a stal se z tebe slusnej alpinista, se s tebou neda moc diskutovat. Jesli majitel auta, v tomto pripade skodovky, nevi o tom, ze po uzamceni vozu manualnim zpusobem musi zase stejne odemknout, pak je to dement, a nezaslouzi mit ridicak. Byla to prvni vec, na kterou jsem se ja ptal, i na kterou mne prodejce upozornoval.
Clanek nebyl spatne, je mi jedno, kdo ho psal, vysel ale na ACZ. A chlubit se tim, ze to musel vysvetlit az mluvci automobilky, to je hodne velkej zmar. Pak se muzeme ptat, co vsechno je v testech spatne jen proto, ze redaktor nezna obycejne funkce. Viz. Vaverka ase jeho test Espace, kdy si za tyden neumel zapnout tempomat a bedoval,ze nefunguje...
Dlouho jsem netušil, že automatické sklápění pravého zrcátka při couvání funguje pouze, pokud je ovladač (joystick) zrcátek nastavený na LEVÉ zrcátko..
Tak tu možnost, dát víko zavazadelníku do polohy za zadní sedačky měl už Favorit. často jsem to tak používal.
Unikátní Subaru vychytávku s uložením roletky pod podlážku do meziprostoru, má i můj Touran. Stačí odklapnou takové dvě přepážky po stranách a ejhle, je tam přesný výlisek, kam se roletka uloží.
PIN nastavení u Subaru mi přijde tak strašně krkolomné, že než to všechno nastavím, tak zapomenu, proč to dělám.. :D