Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Nikdo není dokonalý: Bugatti bude přibrzděno

Podle interních zdrojů z automobilky má Bugatti Veyron problémy s aerodynamikou a ohlášená nejvyšší rychlost z říše snů-406 km/h-bude elektronicky snížena.
Zpět na článek
5. 9. 2003 08:28
neregistrovaný "koroptev"
12. 9. 2003 01:45
neregistrovaný "Boris"
5. 9. 2003 08:55
neregistrovaný "dada"
5. 9. 2003 09:04
neregistrovaný "roman"
5. 9. 2003 09:13
neregistrovaný "Kobylik"
5. 9. 2003 15:50
neregistrovaný "Peter"
5. 9. 2003 20:21
neregistrovaný "anonym"
5. 9. 2003 10:20
neregistrovaný "Yaroukh"
6. 9. 2003 13:52
neregistrovaný "Permon"
7. 9. 2003 20:56
neregistrovaný "alda"
8. 9. 2003 15:02
neregistrovaný "zigi"
5. 9. 2003 10:22
neregistrovaný "Yaroukh"
5. 9. 2003 12:29
neregistrovaný "roman"
8. 9. 2003 09:39
neregistrovaný "pergen"
8. 9. 2003 10:30
neregistrovaný "ozojik"
8. 9. 2003 10:59
neregistrovaný "jeffo"
5. 9. 2003 09:18
neregistrovaný "morris"
5. 9. 2003 10:44
neregistrovaný "Fechta"
8. 9. 2003 10:32
neregistrovaný "ozojik"
5. 9. 2003 09:30
neregistrovaný "Martin"
5. 9. 2003 20:13
neregistrovaný "Carlsson"
8. 9. 2003 10:35
neregistrovaný "ozojik"
5. 9. 2003 09:38
neregistrovaný "deny"
5. 9. 2003 10:26
neregistrovaný "Yaroukh"
5. 9. 2003 10:12
neregistrovaný "Svoboda"
5. 9. 2003 13:13
neregistrovaný "Kill All"
8. 9. 2003 10:39
neregistrovaný "ozojik"
5. 9. 2003 10:42
neregistrovaný "vedeni"
5. 9. 2003 10:43
neregistrovaný "Ace2"
5. 9. 2003 15:11
neregistrovaný "denon"
5. 9. 2003 11:17
neregistrovaný "morris"
5. 9. 2003 12:12
neregistrovaný "mates"
5. 9. 2003 11:23
neregistrovaný "morris"
5. 9. 2003 13:33
neregistrovaný "punťa"
5. 9. 2003 13:35
neregistrovaný "punťa"
5. 9. 2003 14:20
neregistrovaný "GTR"
5. 9. 2003 14:45
neregistrovaný "Yaroukh"
5. 9. 2003 15:13
neregistrovaný "koroptev"
6. 9. 2003 14:22
neregistrovaný "(-*"
8. 9. 2003 10:44
neregistrovaný "ozojik"
5. 9. 2003 14:37
neregistrovaný "Baldi"
5. 9. 2003 14:39
neregistrovaný "casper"
5. 9. 2003 16:50
neregistrovaný "Kirk"
5. 9. 2003 15:35
neregistrovaný "empi"
5. 9. 2003 16:33
neregistrovaný "kofi"
5. 9. 2003 18:17
neregistrovaný "designo"
5. 9. 2003 19:40
neregistrovaný "O´NEILL"
5. 9. 2003 20:22
neregistrovaný "anonym"
6. 9. 2003 16:24
neregistrovaný "anonym"
3. 11. 2003 23:55
neregistrovaný "enzo"
5. 9. 2003 18:17
neregistrovaný "Scenic"
5. 9. 2003 18:22
neregistrovaný "O´NEILL"
5. 9. 2003 20:56
neregistrovaný "Martin V."
5. 9. 2003 20:58
neregistrovaný "Martin V."
6. 9. 2003 12:40
neregistrovaný "O´NEILL"
6. 9. 2003 11:24
neregistrovaný "Wthell"
8. 9. 2003 10:48
neregistrovaný "ozojik"
9. 9. 2003 09:23
neregistrovaný "Baldi"
6. 9. 2003 12:04
neregistrovaný "GTR"
6. 9. 2003 12:54
neregistrovaný "Emil"
9. 9. 2003 11:11
neregistrovaný "Lubino"
9. 9. 2003 11:33
neregistrovaný "morris"
7. 9. 2003 09:04
neregistrovaný "Skyline"
7. 9. 2003 14:04
neregistrovaný "Yaroukh"
8. 9. 2003 19:00
neregistrovaný "fuky"
8. 9. 2003 22:12
neregistrovaný "Skyline"
8. 9. 2003 22:39
neregistrovaný "Yaroukh"
8. 9. 2003 23:06
neregistrovaný "Skyline"
9. 9. 2003 09:35
neregistrovaný "Yaroukh"
9. 9. 2003 09:45
neregistrovaný "Yaroukh"
9. 9. 2003 11:52
neregistrovaný "Skyline"
9. 9. 2003 12:08
neregistrovaný "Yaroukh"
9. 9. 2003 09:44
neregistrovaný "Yaroukh"
9. 9. 2003 09:49
neregistrovaný "mida"
9. 9. 2003 09:48
neregistrovaný "Brabus"
7. 9. 2003 20:24
neregistrovaný "HALELUJA"
8. 9. 2003 08:05
neregistrovaný "limach"
7. 9. 2003 13:58
neregistrovaný "Yaroukh"
8. 9. 2003 09:31
neregistrovaný "Gee Bee"
8. 9. 2003 10:54
neregistrovaný "ozojik"
8. 9. 2003 11:53
neregistrovaný "Yaroukh"
9. 9. 2003 07:22
neregistrovaný "Gee Bee"
9. 9. 2003 09:19
neregistrovaný "Yaroukh"
8. 9. 2003 19:06
neregistrovaný "kofi"
8. 9. 2003 15:25
neregistrovaný "anonym"
9. 9. 2003 08:53
neregistrovaný "Svoboda"
9. 9. 2003 09:41
neregistrovaný "Yaroukh"
9. 9. 2003 09:47
neregistrovaný "anonym"
15. 9. 2003 12:12
neregistrovaný "mirekS."
12. 9. 2003 01:44
neregistrovaný "Boris"
12. 9. 2003 16:28
neregistrovaný "Yaroukh"
12. 9. 2003 16:36
neregistrovaný "Yaroukh"
16. 9. 2003 15:01
neregistrovaný "MK"
23. 9. 2003 10:24
neregistrovaný "Martin V."
neregistrovaný "koroptev"
5. 9. 2003 08:28
haha
to bylo keců. nejrychlejším zůstane McLaren F1 LM BMW!!!
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Boris"
12. 9. 2003 01:45
Re: Veyron robil Slovak :)
Prave som cital clanok na pravde.sk ze design Veyronu robil Slovak, najprv som myslel ze to je vtip: [odkaz]
neregistrovaný "dada"
5. 9. 2003 08:55
jo!
a vo tom to je! to se este dockame az zjistime ze to tem vW proste nejak nefunguje....McLaren F1 forever!
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "roman"
5. 9. 2003 09:04
vw je "najlepsia firma na svete" :-)
tak toto je goooool, som zvedavy co budu teraz hovorit vsetci fanaticki obdivovatelia vw. ked moze murcielago na prvy sup chodit takmer 340 .. a nevyvijali ho 5 rokov. a ze vraj nemci "auta umi" hehehe. este keby sa bugatti vratilo do talianskych ruk, to by snad zacali zase robit legendarne auta ..
Rozbalit vlákno
12
neregistrovaný "Kobylik"
5. 9. 2003 09:13
Re: vw je "najlepsia firma na svete" :-)
Předesílám, že VW nemám rád, ale jedno upozornění si neodpustím: Lamborghini je ve vlastnictví audi, kdo vlastní audi tady psát nehodlám. Možná si pro příště vyber lepší příklad :-)
neregistrovaný "Peter"
5. 9. 2003 15:50
Re: vw je "najlepsia firma na svete" :-)
Tak pre uplnost,Audi nevlastni Lamborghini,vsetci patria do koncernu VW, Len Audi,SEAT a Lamborgini patria do spolocnej sportovej divizie...
neregistrovaný "anonym"
5. 9. 2003 20:21
Re: vw je "najlepsia firma na svete" :-)
Je to jeden koncern, ale lambo opravdu koupilo audi. Zkuste si, nez neco napisete, nejdriv informace overit.
neregistrovaný "Yaroukh"
5. 9. 2003 10:20
Re: vw je "najlepsia firma na svete" :-)
me by zase zajimalo, kde jsi potkal "fanaticke" zastance VW ... cekam, ze si tu jeste precteme neco jakoze "najednou" mlci (aby to nebylo neco jako "kde jste Hlasy? najednou mlcite!" ;o))
ne, ted chvilku vazne - netvrdim, ze zadni takovi fanatici nemohou existovat, jenom mam pocit, ze se spis z jednoho nazoru, ve kterem se nejaky "nestastnik" prikloni na stranu VW, ucelove vyrabi "davy fanatickych zastancu VW" ... bylo by fine, vyhybat se podobnym praktikam
to byl jenom takovej napad :o)
bye
neregistrovaný "Permon"
6. 9. 2003 13:52
Re: vw je "najlepsia firma na svete" :-)
Proc obhajujes neobhajitelne. S VW je to uuplne stejne jako treba s Nokii, tzn. velke *** za velke penize. Proste heslo "image je na nic", na tyhle lidi radsi nezkousej, jinak riskujes jejich hospitalizaci v blazinci, kvuli zhrouceni se jejich hodnotoveho zebricku (pro obraznost uvadim prvni tri mista zabricku techto lidi: 1. VW, 2. Nokia, 3. tri pruhy, hm tedy Adidas. Ale jinak proti nim nic nemam, je to svobodna volba, holt nekdo nema vlastni nazor (stado) a tak kupuje to co ta vetsina bez nazoru
neregistrovaný "alda"
7. 9. 2003 20:56
Re: vw je "najlepsia firma na svete" :-)
Super názor, líp bych to vyjádřit nedokázal.
neregistrovaný "zigi"
8. 9. 2003 15:02
Re: vw je "najlepsia firma na svete" :-)
Zdar lidi !
Předesilam,ze nektera auta od VW se mi fakt libi(viz nove TT atd).Muj zebricek hodnot se nastesti nezhrouti protoze nokii nemam a adidas nekupuju.Mam radost z toho ze nase zemicka uz dosahla takove ekonomicke urovne ze vsichni jezdime v medvedech bavoracich rolsech a tak se uz muzeme vysmivat tem co jezdi skodovkama a nedejboze lidovým vozem i ti chudaci co si koupi lambo jsou tedy pouze blbecci s nokii a mikinou.VW asi fakt moc na technicke spicce nebude ale nevidim proto duvod zasmesnovat jejich zakazniky.To ze VW pousti canci do firemnich materialu za to nemohou.hodnotme proto auta a ne lidi...
co se tyce bugatky tak ta se mi libila od zacatku a ted si to u me ***i opravdu nevidim duvod za ni dat 30 mega... Uz kdysi si nekdo neodpustil poznamku ze nechape proc se nad ni lidi rozplyvaji vzdyt vydolovat 1000 koni z 8 litru je spis ostuda nez konstrukterske umeni.tim ze ji priskrti ztrati lesk.Koenigsegg bude fakt lepsi a Mcleren f1 tak to je legenda kterou bugatka nema sanci ohrozit ani nemela ta auta jsou stavena pro rozdilne ucely F1 byl ryzi supersport tohle je spis silne ale tezke GT.
Nic ze snad se nebudete zlobit ze vam nekdo kdo se vozi "jenom volkswagenem" narusil debatu chlapci jenom doufam ze ty vase nazory psal opravdu nekdo kdo si muze dovolit krititizovat kdyz jezdi v necem lepsim a ne zamindrakovany chudak co setri na vysneneho golfa ale nema prachy a tak si radsi koupi dejvicko co nabizi skvely pomer cena vykon vybava no a kvalitu snad kazdy promine -za ty prachy... nic osobniho decka zatim zdar
neregistrovaný "Yaroukh"
5. 9. 2003 10:22
Re: vw je "najlepsia firma na svete" :-)
na to hlavni bych malem zapomnel - souhlasim s tim, ze splaskla jedna velka bublina (ale mne Veyron nikdy zvlast neoslovil ani vzhledove)
neregistrovaný "roman"
5. 9. 2003 12:29
Re: vw je "najlepsia firma na svete" :-)
re : yaroukh asi si este necital prispevky od isteho "ada"-u a dalsich. zakazdym ked sa predstavi nehjake bezne auto od vw (group) napr. touran - tak je to "dokaz ze vw dela najlepsi auta na svete" :-)) - alebo nieco v tom zmysle ..
neregistrovaný "pergen"
8. 9. 2003 09:39
Re: vw je "najlepsia firma na svete" :-)
Ty ses ale pako - tak zaprve - Lambo je od Audi...
zadruhe - never vsemu, co se napise - 330 je moc "mala" rychlost na takove auto a to si VW nemuze dovolit udelat...
a zatreti - nemci delaji ty nejlepsi auta - italaci jsou cajicci, co umi udelat agresivni design, ale technicky propracovane auto v zadnem pripade...

takze asi tak
neregistrovaný "ozojik"
8. 9. 2003 10:30
Re: vw je "najlepsia firma na svete" :-)
mno tak to je fcelku pravda, ale talianske auta maju aj nejake charizma..je rozdiel vidiet na ceste GT2 a DIABLO.co to okolo seba vyzaruje a aky mas z toho pocit.jasne ze nemcuri maju techniku perfektnu,ale ide o tu dusu,ktoru mu nevedia dat tak ako italiani.
neregistrovaný "jeffo"
8. 9. 2003 10:59
Re: Touareg v terénu
Mám kámoše z VW BA, kde nedávno testovali Toarega v těžším terénu. Skončilo se to prasklým předným sklem (nalepeným na tvrdo, ne v gumě) a přední dveře se dali zavřít asi na pátý pokus. Teréňák má prostě mít rám a ne samonosnou konstrukci, které nebyla dobŕe navržená...
neregistrovaný "morris"
5. 9. 2003 09:18
330 km/h a 1001 koni
Max. rychlost 330 km/h je zaujimava vtedy, ak ju dosiahne nejaky Medved, alebo BMW so seriovou karoseriou. Pre Bugatti je 330 malo, ja viem, ze na normalnych cestach je aj 330 nerealne, ale modely Bugatti dosahovali 350 km/h uz pred desiatimi rokmi (model 110, a to vtedy nenatahovali verejnost 5 rokov fotografiami).
Nechapem preco sa stale spomina ako najrychlejsie auto McLaren F1, ved KOENIGSEGG CC12 na okruhu dosiahol 394 km/h a je rovnako taky "cestny voz" ako McLaren F1.
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "Fechta"
5. 9. 2003 10:44
Re: 330 km/h a 1001 koni
Souhlas, ať už se jedná o Koenigsegg, McLaren nebo Enzo. Podívejte se jak ta auta taky vypadají. Neříkám, že je to pouze aerodynamikou, Motorvision sem taky viděl, ale co myslíte? Vypadá koenig tak proto, že je to hezký?, ne! ale kvůli dosažení tý maximálky, jo! to platí i pro ostatní auta. Bugatti ale vypdá jak limo ze Spielbergových filmů. Taky si myslím, že humbuku bylo kolem dost a dost. 5 let je v automobiloém průmyslu dost dlouhá doba.
neregistrovaný "ozojik"
8. 9. 2003 10:32
Re: 330 km/h a 1001 koni
ale koenigseeg este neni tak medialne znamy a nedosiahol skoro ziadne uspechy v auto sporte..forever McL F1 Le Mans..
neregistrovaný "Martin"
5. 9. 2003 09:30
bez titulku
Podle motorvision na DSF není problém v aerodynamice ale v převodovce,
která tak veliký krouťák neumí přenést. Stejný problém by měl mít i MB CL65
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "Carlsson"
5. 9. 2003 20:13
Re: DSF- JEN MERCEDES UMI TAKOVE PREVODOVKY!!
to asi težko.jen mercedes děla takové převodovky,viz.maybach.MB S-CL65 je řadně odzkoušeno,a jezdí bez problému VIVA MERCEDES.
neregistrovaný "ozojik"
8. 9. 2003 10:35
Re: DSF- JEN MERCEDES UMI TAKOVE PREVODOVKY!!
blbost..aerodynamika u auta neni len o tom ze ma "perfektny plochy podvozok a 485 difuzorov na nom."ved to auto ma uplne atipicky tvar pre take maximalky.s touto karoseriou by 500 konovy motorik tak 280..asi podla mna.ved to vyzera ako vrece zemiakov
neregistrovaný "deny"
5. 9. 2003 09:38
Ferrari
Ja zase predesilam, ze moc nemam rad italsky auta (prestoze jsem v Italii pobyval a kazdy rok tam jezdim), ale stejne jsou nejhezci Ferrari I kdyz mozna ne uplne nejrychlejsi. Enzo ma maximalku nekde okolo 360 km/h, jestli to nerikam presne, opravte me. Bohuzel jsem se jeste nesvezl v zadnem Ferrari - ani v Italii je clovek bezne nepotka.
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Yaroukh"
5. 9. 2003 10:26
Re: Ferrari
BTW Enzo se mi na fotkach vubec nelibi, ale videl jsem ho jenom na chvili v Charlie's Angels 2 (proste v pohybu), a byl jsem jsem z nej slusne na vetvi ... I kdyz Murcielago to porad neni. :o)
neregistrovaný "Svoboda"
5. 9. 2003 10:12
Tak nevím...
Nedokážu si představit, že na takové auto mám, ale kdyby třeba možná někdy se stalo že jo tak si vyberu něco jako toto Bugatti nebo třeba Koenigsegg CC možná Zondu nebo něco co se vyrábí v pár kusech a je jinak nedostupné(nebo něco co už se nevyrábí a je to jedinečné třeba M1). Protože když zajedete například na Rally Monte-Carlo (či jiny prestižní podnik) tak zjistíte že ferrari tam má každý a není to vůbec nic vyjmečného. A věřte tomu že lidé kteří si takové auto koupí (a dají za něj ten obrovský balík peněz), ho jednou začas protáhnou, to jo, ale jinak budou jezdit hezky pomalu aby je každý viděl. Prostě to je auto kdy ukazujete že na to máte a ne, že jste fanoušek sportovních aut.
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "Kill All"
5. 9. 2003 13:13
Re: Tak nevím...
Naprosto nesouhlasim..... auto kterym chceš ukázat že máš prachi je jaguár nebo bentley, ale ne auto za 6 miliónů jako je modena.... tu si koupí většinou ten kdo to auto má rád a chce s nim jezdit jako se sportovnim autem... jo a že na rally motecarlo sou ferrari?? proč asi .... protože sou tam fandové AUT!!!! a bejvalý závodní jezdci prober se....
neregistrovaný "ozojik"
8. 9. 2003 10:39
Re: Tak nevím...
suhlasim tez.stretol ,som tipka kt mal bentley z x-teho 60 roku,velka krava so 6litrovym motorom,maximalka 280 km/h a nebol to vobec snob kt potreboval ukazat ze ma prachy
neregistrovaný "vedeni"
5. 9. 2003 10:42
bez titulku
Hnusna volkswagenovska sracka k nicemu odhalila mozky VW. Drahota a technika, ze by zaplakal. Ted mi uz tuplem unika cena 1 000 000 Euro. To radsi usetrim a koupim si SLR. Rychlost stejna a vzhled nesrovnatelnej.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Ace2"
5. 9. 2003 10:43
a cena ?
No nechtěl být hnidopich ? Ale pochybuju že ted potencionální zákazníci budou chtít dát 1mil€ za něco co je více méně běžné. Cenu 1mil€ jsem chápal jako cenu za auto, které je nejrychlejším autem na světě a tedy je nutné si za tu vyjímenčnost připlatit. Nicméně dát teď za něco 1mil€ a více méně mě teoreticky předjede hned několik potencionálních protivníků i za čtvrtinovou cenu.... Já bych o to auto asi ztratil zájem kdybych byl $$$$$$$$$$$. Jestli se nemýlím, tak téhle rychlosti je schopen dosáhnout snad i nějaký nabroušený model od Mercedesu s civilní vizáží, ted nevím jestli od Brabusu, nebo od někoho jiného. No takže teď asi Bugatti zbyde "jen" ta dábělská akcelerace a drtivé zrychlení i ve 300km/h což bude asi pravda bezkonkurenční. Nevím, asi stejně těch 50 kusů za rok vždy někdo koupí, tak se to asi neřeší.
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "denon"
5. 9. 2003 15:11
Re: a cena ?
Absolutně souhlasím.A podle původních zpráv měla být ale maximálka stejně omezená a když by jsi si chtěl vyzkoušet 406km/h,musel byszavolat d bugatti,oni by poslali technika,který by vypnul omezovač a po projížďce by ho zase zapnul a odjel zpátky.
Takže i tak by to bylo dost o ničem,co???
neregistrovaný "morris"
5. 9. 2003 11:17
snobske
Veyron sa z naj supersportu zvrhol na snobske autisko, ktore budu kupovat snobske hotely, aby si ho vystavili pred recepciou, obohnali cervenym zamatovym lanom a v uctovnictve viedli na analytickom ucte umeleckych diel. Hardcore zazitok z jazdy sa pretransformoval na luxus. 330 km/h a serioznne zrychlenie dokaze aj TVR TUSCAN S a stoji desatinu z ceny Veyrona
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "mates"
5. 9. 2003 12:12
Re: snobske
TVR Tuscan S je i muj favorit
neregistrovaný "morris"
5. 9. 2003 11:23
obmedzanie
Bugatti nikdy nemali obmedzenie max. rychlosti. Ak pouzije niekdo pri supersporte obmedzovac, tak je to jasne znamenie, ze to technicky nezvladol a presvihol. Je to hamba. Davno mali znizit krutiaci moment motora, alebo sa na obmedzovac vykaslat, pochybujem, ze niekto, kto si ho kupi bude skusat dosiahnut maximalku, a ak hej tak na uplne rovnej drahe. Su to mamlasy.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "punťa"
5. 9. 2003 13:33
Tak je to
VW
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "punťa"
5. 9. 2003 13:35
bez titulku
VW ať nejdřív pohlídá kvalitu a design svých "normálních". Je to šílený, tuctový, stejně tak další z jeho koncernu. Je příšerný, že věhlasná automobilka je v držení firmy, která nemá dostatek invence.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "GTR"
5. 9. 2003 14:20
pár postřehů
no ale to není žádná novinka že bude topspeed omezena.vím to už několik měsíců a tehdy se psalo,že je to kvuli pneu.taky že na přání přijede mechanik se sadou spec kol a odblokuje omezovač.

další postřeh: odliv kupců není na místě bude jich málo a tak zůstane unikát.

i těch "jen" 330 km/h je takovej kalup,že byste se všichni rádi svezli.já teda jo

ale ruku na srdce:dost by mě vadilo kdyby mě předjelo Ferrari nebo McLaren F1. jenže tyhle auta se nepotkávaj každej den.

a k tomu Koenigseggu: on se neprodává!!! zatím. takže si myslím že nej auto je McLaren!!!!!! mimochodem nejhezčí auto mezi supersporty!!!!
Rozbalit vlákno
4
neregistrovaný "Yaroukh"
5. 9. 2003 14:45
Re: pár postřehů
Moje #1 je Jaguar XJ-220 ... BTW ten postihlo take omezovani - puvodne to mel byt dvanactivalec, nakonec z nej byl tusim sestivalec bi-turbo. Ale i tak ma maximalku 358.
Kazdopadne pro me je to porad nejkrasnejsi supersport.
neregistrovaný "koroptev"
5. 9. 2003 15:13
Re: pár postřehů
lotus esprit! tomu stačil i čtyřválec a nádherná kapotáž!!!
neregistrovaný "(-*"
6. 9. 2003 14:22
Re: pár postřehů
Moje poradi: 1.McLaren F1 2.Lotus R340 3.M3 CSL. Co dodat? McLaren stale vede, ne protoze je hodne rychly ale stale naprosto vyjimecny konstrukci, R340 prefrci i AMG (v zatackach a kopcich samozrejme ne na rychlost) a odlehcena M3? Komplexne vyrovnana...
Hmotnost stale hraje roli a dela sportaky.
Chudak Bugatti. Aspon jsou rozumny a daj tam vomezovac. Ale za morem by ho mohli vyndat, kdo to tady bude palit v Evrope pres 300? Jenom blazen. Nesoudil bych ze nezvladli technickej vyvoj kdyz tam dali omezovac,kdyby chteli bude to i litat, takhle zachrani par lidskejch zivotu navic. Nikdo nemuze tvrdit, ze v obycejnem provozu ma plne pod svoji kontrolou auto, ktere jede nad 250 za hodinu nebo ma pres 200k (tam to ovsem hlida elektronika o ktery ridic nevi) nebo ze jeho reakce jsou dostacujici i k odvraceni nahleho nebezpeci. To je pitomost. Stejne tak u tohohle super auta. Sice mnoho sportaku ma lepsi maximalku, ale k CEMU? Kdo s ni pojede? Kde? Na letisi? Nebo okruhu, prosim, muze si jezdit do zblbnuti, ale... tohle je luxusne-sportovni auto ne sportovni. Takze se vo nej poperou zase snobove.
Spis bych mu dal na kapotu znak VW nez Bugatti.
neregistrovaný "ozojik"
8. 9. 2003 10:44
Re: pár postřehů
no a v USA ti je vybratie omedzovaca na co??ked tam ide tipek vac ako 50 mp/h tak je z neho hned zlocinec.ale poprehanat sa v arizone,to musi byt baaajo
neregistrovaný "Baldi"
5. 9. 2003 14:37
bez titulku
Všetci sa tu bavíte o maximálnej rýchlosti.No tak bola znížená a kto bude chcieť tak si to dá odblokovať.Jazdiť 400 km/h je po 99% ciest aj tak nereálne.Čo však ostáva je fantastické zrýchlenie 2,8 s na stovku a 13 s na 300 km/h.To bez diskusie nedosiahne žiadne auto a navyše na rozdiel od maximálky je to využiteľné v bežnej premávke.Takže Bugatti bude každopádne veľká bomba, len ľutujem, že som sa správne nenarodil a toto auto asi ani neuvidím, nie to aby som sa s nim zviezol.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "casper"
5. 9. 2003 14:39
a co porsche carrera gt
McLaren F1 byl unikatem,Bugatti je nafoukla bublina,nic vic.Ale stejne si myslim,ze Porche nicim nenahradis a nova Carrera GT jeste ukaze,v cem jsou cenne zkusenosti z Le Mans.
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Kirk"
5. 9. 2003 16:50
Re: a co porsche carrera gt
Na ja. Veyron se mě osobně nelíbí ani zvenku, ani zevnitř. Nejlepší z těch kreací který předvedli byl původní Chiron.
Ale GTčko je jiný kafe - bomba zvenku / zevnitř.
A stojí půlku toho co bugatka.
neregistrovaný "empi"
5. 9. 2003 15:35
Se jim divim
Byt sefem Bugatti, asi bych to nikdy na svetlo nevytahl. Stejne tech par lidi, co si to za ty prachy koupi - herci, majtele nejakych firem, etc, nejsou zadnymi zavodniky a tech 400km/h by nikdy nejeli (mozna 300 a kdovi jestli) - takhle Bugatti zbytecne ztrati kredit.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "kofi"
5. 9. 2003 16:33
bez titulku
Podle mně je celý VW hnus flus i s těma jejich variantam avantama a tdičkama. Už se konečně všichni proberte: polo - vždyť to je punto s kulatejma světalama, novej golf - to samý - opsaný stilo. Snad jen ten jeep od VW za něco stojí, ale slyšel jsem, že snad je vyvinut u jiný automobilky... A passat je už taky pěkně zastaralej, fiat prý má přijít s novým velkým sedanem a to pak bude forsprung!
Rozbalit vlákno
5
neregistrovaný "designo"
5. 9. 2003 18:17
Re: bez titulku
* zůstane * nebo kofim!
polo a punto? to je jako rohlík a párek-to si splete jen imbecil.A "jeep"od vw haha, hele když o tom nic nevíš tak nepiš!!!!
neregistrovaný "O´NEILL"
5. 9. 2003 19:40
Re: bez titulku
Jeep od VW? Haha. Jeep? Myslíš VW Touareg? To není přímo jeep ale off-road, ale to je jedno. Nebo myslíš VW Tarek? Ten co jezdí dakar? Hm. Mimochodem Škoda taky patří pod VW a není jedniná. Neboj ono se to skoupí na vzájem a MG bude mít i ten Volkswagen
neregistrovaný "anonym"
5. 9. 2003 20:22
Re: bez titulku
kofi, ty jsi fakt asi uplne debilni!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!§
neregistrovaný "anonym"
6. 9. 2003 16:24
Re: bez titulku
Nejsem fanoušek VW ale co je moc to je moc. Jestli ti to jeste nedoslo tak je to presne naopak. Fiat se modelem Stilo snazil priblizi Golfu. Vis proc??? Protoze Golf je Legenda a Stilo neni nic. Mozna by se to dalo nazvat jako pokus o VW. A nesahej na avanty-jsou to jedny z nejlepsich kombi na trhu.....
neregistrovaný "enzo"
3. 11. 2003 23:55
Re: bez titulku
To ze stilo neni nic tak s tim rozhodne nesouhlasim.Posunulo hranice vybavy v nizsi stredni tride at se to tyka bezpecnosti nebo vybavy.Je pravda ze po desingnersky strance se to priblizilo nemecky strohosti ale to auto je uplne nekde jinde nez Bravo a Brava
neregistrovaný "Scenic"
5. 9. 2003 18:17
bez titulku
Typický VW v podaní Ferdinanda Piecha - prodává iluze a ne skutečná auta.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "O´NEILL"
5. 9. 2003 18:22
Koenigsegg opět nejrychlejší!!
Takže velký těžky Veyron nedosáhne ani těch 350 km/h, ale "pouze" 330 km/h. Ehmmm 406 km/h ’ 330 km/h je skok. Takže nejrychlejší sériové auto je KOENIGSEGG CC s maximálkou 390 km/h.
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "Martin V."
5. 9. 2003 20:56
Re: Koenigsegg opět nejrychlejší!!
ach jo...zase nejaky odbornik...velky a tezky veyron tu rychlost dosahne...ale na vlastni nebezpeci...je to jen omezovac
btw...koenigsegg pri poslednim testu dosahl rychlosti 395kmh ale to z jeho strany jeste asi neni vse :-]
neregistrovaný "Martin V."
5. 9. 2003 20:58
Re: Koenigsegg opět nejrychlejší!!
resp. dosahne ji pokud se nezmeni zprevodovani ve prospech zrychleni ale i tak bude skutecna maximalka daleko za 330tkou
neregistrovaný "O´NEILL"
6. 9. 2003 12:40
Re: Koenigsegg opět nejrychlejší!!
To vim taky, že je schopnej. Ale rozpad by se, to zase ne, ale ***o by se něco
neregistrovaný "Wthell"
6. 9. 2003 11:24
Veyron vs. zákazníci
Je úplně jedno, které auto je nejrychleší na světe, jedna čerstvá zpráva je ale ještě smutnější než to, že (údajně) nepojede víc než 330 km/h.
Jeden Veyron měl jezdit i v Čechách ( na Moravě ) - klient zrušil objednávku a nechal si vrátit 90% (!) zálohu. Jedná se o nedodržení smlouvy, ve které byly avizované parametry vč. max. dosažitelné rychlosti se sériovým Veyronem ( a nebylo to 406 km/h ) udány. Nebude jezdit v Bugatti, ale v Bentley GT. Prostě takový trošku podfuk ze strany VW - stejně jako spousta jiných záležitostí..
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "ozojik"
8. 9. 2003 10:48
Re: Veyron vs. zákazníci
tipek ma problemy..
neregistrovaný "Baldi"
9. 9. 2003 09:23
Re: Veyron vs. zákazníci
Tipek asi nevie od dobroty čo chce. Bentley GT je cenovo a koncepčne auto úplne inej kategórie a zďaleka nie tak exkluzívne, aj keď je to samozrejme tiež bomba a dokonca za výborné peniaze.
neregistrovaný "GTR"
6. 9. 2003 12:04
bugatti by mohlo bejt silnější
to je můj názor. na to že to je 16ti válec 8,0 L se 4 turbama tak je 1000 koní málo ne?četl jsem o nissanu skyline s tim samým výkonem(tunning)nebo o tuněný testarosse (přidání twinturba) jenže to se psal rok 1994!!!
takže kde je těch deset let vývoje a kopa peněz? a to má testarossa objem 5 litrů.....
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Emil"
6. 9. 2003 12:54
Neschopny VW
Prekvapuje jeste vubec nekoho, ze VW neni schopno vyrobit auto? Jsou to neschopni zabari...
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "Lubino"
9. 9. 2003 11:11
Re: Neschopny VW
Tu jistou německou firmu vlastní Jochen Dauer, vítěz Le Mans . je to upravene Porsche 962C.Spartánsky vybavené rozhodně není.Kokpit je proveden celý v kůži - černožlutá kombinace , přehrávač DVD atd. Z 0 -100 km/h 2,8 s výkon 730 k naměřená maximální rychlost na okruhu 404,6 km/h.Cena 980 000 euro.Zatím se takto upravilo 13 těchto vozů.
neregistrovaný "morris"
9. 9. 2003 11:33
Re: Neschopny VW
to auto s maximalkou 407 km/h sa vola DAUER LeMans, je to nemec s motorom Porsche 3,0 a 4xTurbo
neregistrovaný "Skyline"
7. 9. 2003 09:04
folksvágn už zas jen kecal...
Další bublina splaskla. Auto za MILION (!!) euro má mouchy ještě dřív, než jde do výroby. Ostuda. Jenže co jiného čekat od VW? Potenciální kupci tohoto paskvilu (otřesný design nejspíš pro milovníky bojové techniky) musí být úplně out, protože zaplatit za "lidový vůz" milion euro... Je to jako Porsche - kdo si proboha koupí Cayenne s šestiválcem od VW? To je jako nějaká prestiž?

Rád bych ještě poukázal na uměle vyvolaný humbuk kolem maximální rychlosti. Jistě, 406 by bylo fajn. Pominu teď fakt, že to byla zase jen hora keců a mrknu trochu do minulosti. Myslím, že to bylo v Autokatalogu pro rok 1997. Jistá německá firma prodávala pro civilní provoz homologované Porsche pro závody Le Mans. 0-200 tuším 7,5 s, maximálka 407... Sice tomu nejspíš chyběl pochybný luxus Veyronu, ale zase jste měli auto, které mělo vyzkoušený motor a nejlepší možné jízdní vlastnosti. A za cenu cca 12 milionů korun. Veyron má nevyzkoušený megalomanský motor o jehož trvanlivost se VW nejspíš nemusí bát jen proto, že případný kupec s tím nenajede víc než pár km.

A na závěr jen povzdech, že tak, jak dopadla chudák Bugatti může brzo dopadnout i Lamborghini. I ten v dluzích se topící Fiat dobře ví, že sahat na Ferrari se nemá, tyto zásady jsou ovšem primitivním vůdcům folsvágnu zřejmě u zadku. Ještě si neodpustím rýpnutí - dost se divím, že Veyron nejezdí na naftu, takový dvacetiválec s typicky sametovým zvukem TDi by se k tomuto tanku hodil daleko víc, navíc by pro superkonstruktéry z VW určitě nebyl problém smontovat do kupy 5 tdíček z fobie Ropný Slimák, to by byl hukot...
Rozbalit vlákno
14
neregistrovaný "Yaroukh"
7. 9. 2003 14:04
Re: folksvágn už zas jen kecal...
co je probuh tak divneho na tom, ze ma auto pred vyrobou mouchy? "dokonce jeste driv nez jde do vyroby, no povazte !"
ke zbytku ani nema cenu se vyjadrovat - blaboly o neexistujici prestizi, designerskem paskvilu, nevyzkousenem megalomanskem motoru, maximalnim dojezdu nekolika km, diky-VW potencialne ohrozenem Lamborghini ... takovou koncentraci tak bidne vykonstruovane spiny jsem uz dlouho nevidel
neregistrovaný "fuky"
8. 9. 2003 19:00
Re: folksvágn už zas jen kecal...
vykaslete se všichni na VW a kupujte si Hundai!Mám Getz 1,1 a jede to jako blázen, vytáhnul jsem z něj 170 km/hod. Už jsem ostrouhal jedny gumy, teď jsem koupil Guudyaery a to je síla!A když je řeč o sporťáku,ta nejlepší je žralok od Hundaje - Coupé 2,4 turbo.To radši než 1001 PS bolide za miliardu.A teréňák je nejlepší Niva!
neregistrovaný "Skyline"
8. 9. 2003 22:12
Re: folksvágn už zas jen kecal...
1) Považuju za podvod brát objednávky a nemalé zálohy na "nejrychlejší auto na světě", prodávané za naprosto šílené prachy, a pak, když má přijít na věc, začít couvat. Já vím, když tobě někdo slíbí V6 turbo, vezme zálohu a pak ti doveze SDi, asi to pro tebe bude normální. S tebou musí být prostě radost obchodovat. Pro mě je to ale jen další důkaz neschopnosti a nafoukanosti vw.

2) Designérský paskvil je můj čistě osobní názor, takže nevím, co tě na něm tak bere.

3) "nevyzkoušený megalomanský motor" jsem použil vzhledem k onomu Porsche z Le Mans. Možná máš jiné zkušenosti a možná už más s jiným autem, které má motor z Veyronu, najeto spoustu km, ale podle mě je to prostě nevyzkoušený motor. Jen mi něco o té vyzkoušenosti napiš, rád se přiučím.

4) Moje názory jsou prostě takové, jaké jsou. Pokud tvé vwego nesnese fakt, že jsou i lidé, kterým se kouřící krabice od folkvágnu nelíbí, běž onanovat někam na stránky vw klubu a nepleť se do veřejné diskuse. Připomínáš mi jistého Brabuse, který na moje příspěvky (ve kterých nikdy nebylo ani jedno sprosté slovo) odpovídal zásadně sprostým nenávistným pliváním. No jen si posluš, já už se z toho nějak dostanu. Chápu, že si svůj mindrák musíš nějak zahojit.
neregistrovaný "Yaroukh"
8. 9. 2003 22:39
Re: folksvágn už zas jen kecal...
neuhybej od tematu; mluvil jsi o neexistujici prestizi - to je v pripade Bugatti extremni ulet ...
"designersky paskvil" je mozna tvuj nazor, ale mel by sis uvedomit, kdo ses a co posuzujes - kdybys rekl "nelibi se mi", ani nemuknu; ale tvoje radoby-bohorovne hodnoceni ma ve skutecnosti vahu hodnoceni Luftwave ze strany afghanskeho pastevce ...
"nevyzkouseny megalomansky motor" je proste nadupany motor, ktery svym vykonem do kapsy strci 99.99% toho, co na silnici potka ... "nevyzkouseny" je stejne jako kazdy jiny novy motor
k tvym nazorum - precti si, co jsi napsal za prispevek a potom zvaz, jestli zrovna od tebe sedi to, jak mi tady podsouvas nenavistne plivani a clenstvi v nejakem fanklubu (resp. "antiklubu") - teprve potom nekomu neco vykladej o nejakem mindraku; nehlede na to, ze svoji oblibenou automobilku mam a VW to neni ... jsem proste dalek toho, delat z nejake automobilky Dabla - tak zkus popremyslet nad tim, jestli kazdy, kdo odmitne tak zaslepenou (a napul smyslenou) kritiku cehokoli, musi byt automaticky fanatikem pro pomlouvanou vec
chapu tvoji reakci (a teatralni+smyslenou ublizenost) jako reakci na uvedomeni si vlastni nepricetnosti, kterou jsi nablil do prvniho prispevku - proste pokus o odvedeni pozornosti
samozrejme si prectes jeste hodne mych komentaru, a pokud budes zase (na kteroukoli automobilku) vymyslet bludy, kteres' tu vymyslel na VW, dam ti to opet sezrat
mej se :o)
neregistrovaný "Skyline"
8. 9. 2003 23:06
Re: folksvágn už zas jen kecal...
Od tématu uhýbáš ty, já svá tvrzení (myslel jsem, že jasně) zdůvodnil. Navážíš se do mých názorů, ale že by ses zamyslel nad tím, že někdo něco slíbí a pak se na vykašle o tobě něco vypovídá.

Jsem rád, že se shodnem na tom, že ten motor je opravdu "nevyzkoušený".

Já z žádné automobilky nic nedělám, až předvede podobnou ubohost někdo jiný, budu nadávat úplně stejně. Platí, co jsem napsal na začátku - slibovat kdovíjaké výkony a po ZAPLACENÍ zálohy zákazníkem je nedodržet je prostě trapas, zvlášť v této třídě. Firma, ve které děláš, se asi chová stejně, tak ti to nepřijde divné. Nevím o tom, že by se kdy Nissan, McLaren nebo Porsche tak hlasitě chlubili svými "milionovými" auty a taky nevím o tom, že by jejich parametry měnili po uvedení na trh.

Má nepříčetnost, kterou jsem nablil....:-)) Takhle už jsem se dlouho nezasmál. Já kritizuju nefér jednání a proto jsem nepříčetný? Nelíbí se mi design auta a tak bliju? Vzpamatuj se, pokud vw není tvá oblíbená značka, tak proč tak prskáš? Prostě to v klidu přejdi, lidi, kteří nemají mindráky, to tak dělají. Ale ty místo toho urážíš mě, jako kdybych kritizoval tvé dítě. A když se ohradím, tak je to teatrální ublíženost? A jestli si myslíš, žes mi dal něco sežrat, tak to už je fakt nářez. Každopádně díky za pobavení, bude se mi usínat s úsměvem na rtech velmi dobře:)

Taky si jistě ještě přečteš několik mých komentářů a pokud tě opět rozžhaví do ruda, taxi dávej bacha na infarkt.

Jo a ještě k té prestiži - můžeš mi ukázat jedinou věc, která je na Veyronu "made by bugatti"? Prostě je to folksvágn, na kterém je visačka slavné značky, se kterou ale auto nemá společného vůbec nic. Tečka.
neregistrovaný "Yaroukh"
9. 9. 2003 09:35
Re: folksvágn už zas jen kecal...
placas nesmysly; nenapsal jsi "nelibi se mi design" - napsal jsi "designersky paskvil", dale ten tvuj TOTALNI VYMYSL o dojezdu par kilometru - ten zase napovida cosi o tom, ze je ti UPLNE JEDNO, co napises (nebo to muzes neicm podlozit? (necim vic nez ze je v tom aute novi motor?))
a ten motor je proste NOVY - ty to tu podavas jako nejakou chybu
ze nekdo neco slibi a pak se na to vykasle v poradku neni - ale pokud to povazujes za podrazactvi, jsi paranoik - proste zmena planu, ke ktere urcite meli svuj duvod a ze ktere ani oni sami nemaji radost - to je snad nad slunce jasne (navic samozrejme riskuji zalobu); nebo si myslis, ze jsou na vetvi z toho, ze se jim nepovedlo postavit nejrychlejsi karu? (podobne to sveho casu dopadlo i s XJ-220 od Jaguaru, coz je BTW v soucasne dobe "podrizeny" te "me" automobilky, aby sis usetril ty svoje pomylene proklamace o me osobe a VW :o)
"az predvede podobnou ubohost nekdo jiny, budu nadavat uplne stejne" - precti si svuj prispevek jeste jednou - opravdu chces tvrdit, ze to cele byla reakce na Veyrona? ty jsi snesl o VW vsechno, co ti na jazyk prislo (aniz bys nad tim moc premyslel), co by mohlo vypadat hloupe a pritom to jsou mnohdy bohapuste nesmysly (napr. Touareg/Cayenne je SPOLECNY projekt VW+Porsche - nikoli "VW v kabatu Porsche", jak ses tu snazil naznacit)
a PROTO "prskam" - ne proto, ze se ti nelibi Veyron (ani mne se nelibi - a psal jsem to o den/dva driv, nez jsi sem ty nastrikal tu svoji louzicku) ... tys' nekritizoval Veyron, ty sis proste ulevil na adresu VW (a budes mi zase povidat neco o mindrakach? ;o))
muzes necim podlozit sve tvrzeni o tom, ze Bugatti je VW s jinou znackou? urcite mas k tomu (stejne jako k ostatnim tvrzenim) nejaky podklad ... ten zminovany motor - to je z Phaetona nebo z Narda?
neregistrovaný "Yaroukh"
9. 9. 2003 09:45
Re: chybka
[novy]
neregistrovaný "Skyline"
9. 9. 2003 11:52
Re: chybka
1) "Designérský paskvil" je můj názor, což zjevně nechápeš a ani nechceš.
2) "můj totální výmysl" o dojezdu km je úplně stejně vymyšlený jako tvůj o tom, že to těch km najezdí hodně, takže klid.
3) je opravdu zajímavé, jak moc se snažíš podsouvat mi něco, co jsem nenapsal. Kdybych snesl všechno, co mi na jazyk přijde o VW, asi to bude na dýl a ne v této diskusi, no ale když myslíš, že nic víc mě nenapadlo, tak si to klidně mysli dál, je mi to celkem jedno.
4) proboha, co to blábolíš o Tuaregu? Ani si svůj příspěvek nemusím číst abych věděl, že jsem se o něm nezmínil ani jednou. Možná, kdybys o autech něco věděl, neušlo by ti, že Cayenne dostal nový motor - 3,2 V6 od VW. Až bude jezdit Aston Martin na motory z Mondea, taky se to možná některým lidem nebude líbit (mě určitě ne).
5) tady nemám slov. Kdyby zmiňovaný motor byl z Phaetonu, asi bych nepsal, že je nevyzkoušený, že? Ale pokud vím, tak Veyron dali dohromady konstruktéři VW a tak nevím, proč by měl mít něco společného s Bugatti. Spíš ty mi dodej důkaz o tom, že je to výtvor Bugatti.
neregistrovaný "Yaroukh"
9. 9. 2003 12:08
Re: chybka
slov mas ocividne dost, faktu o poznani mene
\.|..
neregistrovaný "Yaroukh"
9. 9. 2003 09:44
Re: chybka
zapomnel jsem ti opet pripomenout tvoji hlasku o chybach pred uvedenim do vyroby - to je taky perla, "nevidano!!! pred vyrobou chyby! kdo to kdy videl!" (viz Svoboduv prispevek z 09.09. 08:53)
proste si to trochu prepisk, napsal par TOTALNICH nesmyslu (mam ti je zopakovat?), taxi zmen nicka a nerozmazavej to
neregistrovaný "mida"
9. 9. 2003 09:49
Re: chybka
búúúúúúúúúúúbééééééééééé von mi rošláp bábovičkuuu - mami dej mu na prdeeel mami maaamíííííí!!!
neřvi *a utři si tu nudli
neregistrovaný "Brabus"
9. 9. 2003 09:48
Re: chybka
Helooo boys
Po pravdě řečeno bugatti mě nikdy zas tak moc nebralo. A rychlost přes 400km mi byla celkem u pr....! Můj názor je, že než příjde bugatti do prodeje, tak to ještě nějaký ten rok počkáme. Pro mě vždy zůstane dokonalost v podání brabus W12 7,3 (650Ps, 460kw 0-100 za 3,9s max. rych. 330km/h). Ale než max. rychlost lidé asi ocení průznost, zrychlení atd. Nic to ale nemění na tom, že VW vždy bude výrazně v předu než japonský, italský, korejský ***. Ať už je to v prodeji nebo v naftě.
P.S. Když při uvedení BMW 7 na český trh vybírali zálohy ve výši 40% s dodací lhůtou 5měsícu, tak po 7 měsící taky vraceli zálohy. A nejenom u nás, ale i v německu, franci a myslím si, že ještě v itálii. Takže taky velký podvod. Ale narozdíl od takového tupce jako jsi ty vím, že při uvedení jakékoliv novinky jsou jisté rizika, že nakonec se může ještě něco změnit ( dodací termín, cena, ale i tech. par. )
neregistrovaný "HALELUJA"
7. 9. 2003 20:24
Re: chybka
LOLeq... fakt sem se zasmál...
1.Nejvíc se mi líbila ta pasáž s těma deseti TDI dohromady... looooool Veyron na naftu... looooool... fakt lolec
2.Jestli VW pokurví i Lambo, tak je jedu do Německa vykosit tam ty Hitlery ve vedení...
3.Veyron mě nikdy nenadchnul, připadá mi, že za těch zmíněnejch pět let to mohli vychytat podstatně víc...
4. o jeho motoru nemluvě... sem si poprvé všimnul, že to je 8 litr... looool u BMW by z toho vytřískali 1000 koničiva i bez těch trapnejch turb (možná že ne:))...
5.Tím se dostávám, tam kam chci...
prostě BMW POWER FOREVER!!!!!
neregistrovaný "limach"
8. 9. 2003 08:05
Re: chybka
Nemám, co bych dodal. Ten diesel by byl fakt "bomba". Ale ony ty srandičky přejdou, až se to fakt splní. Megalomanie VW se těžko někde zastaví. Jedině tehdy až jim konečně lidi přestanou věřit ty jejich kecy o kvalitě, spolehlivosti a solidnosti. I když už se snad blýská na jiné časy. Úspěch frantíků a japonců v prodejích o něčem mluví.
neregistrovaný "Yaroukh"
7. 9. 2003 13:58
Satan VW !
Vyborne, z politiky (kde je satanem USA) a F1 (tady to plati o Ferrari) dorazilo vymytani dabla uz i k obycejnym automobilkam. :o))
aneb "VW vsechno dela spatne, a ze si celkove dlouhodobe vede tak dobre, tak to je - ehm, sakra - no proste to neplati a je to jenom jeho dalsi podvod !" :o))
Rozbalit vlákno
6
neregistrovaný "Gee Bee"
8. 9. 2003 09:31
Re: Satan VW !
Četl jsem v jednom časopise test aut, u kterých výrobce uvádí, že zvládají jet 320 km/h. Zkoušeli to v Německu na dálnici, v noci na nějakým superrovným úseku. Bylo jich, tuším 6, a z nich jenom dvě se na tu rychlost dostaly a z toho jedno jenom asi na dvě vteřiny, než někdo pět kilometrů před ním dal blinkr doleva a řidič musel jít tvrdě na brzdy. Jediný auto, který toho bylo schopno dosahovat bez problémů bylo upravený Audi TT se dvěma motorama (nevzpomínám si teď, kdo to dělá). Bylo toho schopno dosáhnout jen proto, že bylo schopno na tuto rychlost zrychlit za dostatečně krátkou dobu, díky obrovskýmu krouťáku dvou motorů. To má Veyron největší. Klidně se s Váma všema vsadím, že Veyrona v přímé jízdě na normální silnici ani Enzo, ani McLaren F1 nepředjede. Ne, že by byly špatný, ale fyzikální zákony prostě neokecáte. Na okruhu bude asi v zatáčkách vadit ta váha, ale jízdní vlastnosti si bez testu netroufnu hodnotit. Osobně si myslím, že žádný auto není nejlepší, sám mám několik oblíbených supersportů, Murcielago, McL F1, Zonda a co jsem je viděl naživo tak i Enzo a GT1. A Veyron se mi taky hodně líbí - i zvenku, i zevnitř. A s tou převodovkovkou - to nemá na maximálku vliv, největší zábor dostává od toho krouťáku při zrychlování.
neregistrovaný "ozojik"
8. 9. 2003 10:54
Re: Satan VW !
mno ale ja mam nazor ze je to o pocitoch z rachleho prejazdu zatackami a katapultazou z nej a nie drzat volant rovno bez pohybu a * si do gati pri 406..a na normalnej ceste?ved fstecia novinari su uplne vyondeni z toho ked maju na normalnej ceste spravit 300.uz to je sialene.406 je realnych tak na 5km pristavacke v AREA 51 a nie na dialnici Praha-Brno
neregistrovaný "Yaroukh"
8. 9. 2003 11:53
Re: Satan VW !
troufam si rict, ze zrovna o tomhle Veyron nikdy beyt nemel
neregistrovaný "Gee Bee"
9. 9. 2003 07:22
Re: Satan VW !
O čem že jako Veyron nemá být? O rychlém průjezdu zatáčkami? A jak to víš? Já myslím, že o tom v pohodě být může. Vždyť má váhu stejnou jako třeba Murcielago nebo, když se tu vzpomínají pořád ty Mercedesy, SLR (která se mi taky moc líbí). V tomhle hodnocení bych počkal, až někdo zveřejní jízdní testy a čas v Severní smyčce.
A ještě komentář, k tomu, že někdo z Čech zrušil objednávku na Veyrona, protože nejede 406 km/h. Podle mě to jenom dokazuje, že ten člověk nemá o sportovních autech ani šajnu...
neregistrovaný "Yaroukh"
9. 9. 2003 09:19
Re: Satan VW !
ty rychle prujezdy zatackami jsem pobral jako "jizdu na krev" (takove to "blbnuti" po okreskach co to da); pokud jsem to pochopil blbe, snad je ted uz aspon jasna moje reakce :o)
neregistrovaný "kofi"
8. 9. 2003 19:06
Re: Satan VW !
to TT s dvěma motorama dělá MTM.
neregistrovaný "anonym"
8. 9. 2003 15:25
OSTUDA
sem zvedav kolik lidi zrusilo objednavku ...
Rozbalit vlákno
4
neregistrovaný "Svoboda"
9. 9. 2003 08:53
Re: OSTUDA
Proč rušit, auto je to pěkné - je to Bugatka a až bude na silnici stejnak nám bude padat čelist. Jinak po dobu výroby (jakéhokoliv auta) se odstraňuje víc jak 500 závad to auto není ve výrobě a je zcela možné, že těch 406 pojede protože to prostě opraví. Jinak jestli někdo zruší objednávku jenom k vůli max. rychlosti tak pochybuji o jeho zdravém rozumu.
neregistrovaný "Yaroukh"
9. 9. 2003 09:41
Re: OSTUDA
souhlasim; a tu celist budu "z kalhot" lovit presto, ze na fotkach se mi nelibi a do zebricku top10 by se u me nevesel - protoze porad to je nadupana exkluzivita+exotika
neregistrovaný "anonym"
9. 9. 2003 09:47
Re: OSTUDA
je to předražené monstrum
neregistrovaný "mirekS."
15. 9. 2003 12:12
Re: OSTUDA
Pochybuju o zdravem rozumu toho kdo si takovej nedotazenej kram objedna....
neregistrovaný "Boris"
12. 9. 2003 01:44
Veyron robil Slovak :)
Prave som cital clanok na pravde.sk ze design Veyronu robil Slovak, najprv som myslel ze to je vtip: [odkaz]
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "Yaroukh"
12. 9. 2003 16:28
Re: Veyron robil Slovak :)
Tak to gratz jako blazen! To je pecka! 8o)
neregistrovaný "Yaroukh"
12. 9. 2003 16:36
Re: Veyron robil Slovak :)
I kdyz Veyron porad neni v moji Top10, najednou "vypada trochu jinak". (Ale pozice XJ-220 zustava neotresena. :o)
neregistrovaný "MK"
16. 9. 2003 15:01
Re: Veyron robil Slovak :)
Ja som tiez velmi dlhu dobu nevedel prist na chut Veyronu, pretoze ma taky nezvycajny svojsky styl v designe.Ale musim sa priznat, ze cim dalej, tym viac sa mi zacina pacit, ale nie preto, ze design robil Slovak.To som sa dozvedel len teraz nedavno.Proste som len asi potreboval urcity cas, aby som tie nove linie vedel stravit.A som si isty, ze realne by vyzeralo ovela lepsie.Je to asi podobne, ako s Ferrari 575 Maranelo, ktore ma z profilu velmi neoslovovalo, az kym som ho nevidel nazivo.Je to skutocne nadherne auto, nevedel som mu prakticky nic vytknut po designovej stranke, co je takmer presnym opakom, ked som ho videl len na fotkach.
neregistrovaný "Martin V."
23. 9. 2003 10:24
bez titulku
vedeni vsak stale smele prohlasuje ze maximalka omezena nebude...veyron je pry schopen dosahnout 400 kilometrove rychlosti bez problemu a pry nevidi duvod ho pribrzdovat....s prehrivanim motoru s prevodovkou ani s pneumatikami pry probemy nebudou ani pri maximalnim zatizeni.
Rozbalit vlákno
0