"Designéři vtiskli novince dynamické linie s nízkou siluetou, ve kterých se snoubí hrany a obliny, vůz je ale kulatější, než je dnes zvykem."
Áno, tak to vyzerá, keď Nissan "vykráda" vlastnú stajňu Infinity...
pre mňa je to Infiniti, Nissan pre Európu si predstavujem trošku inak, i keď netvrdím, že sa mi nepáči (ale ako Infiniti, ktorému patrí ten dizajnový jazyk)...Nissan by mal v Európe zapracovať na vyplnení FUGY po "zaniknutej" Primere... ;-)
fuga,tedy u nás pravděpodobně infiniti M by spíše nahradila maximu,protože je ještě větší,ale místo primery by mohla nahradit americká maxima.to je parádní sportovní sedan [odkaz]
nebo altima [odkaz]
to mi je jasné, ibaže Nissan má teraz v Európe dieru v strednej triede, preto by bolo fajn, keby dali nástupcu Primery, netvrdím, že by ju mala nahradiť Fuga...celkovo má Nissan v segmentoch mimo SUV, či crossover, teraz diery...Tiida je dizajnový nepodarok a žiť len z predaja Qashqai-a, no neviem...
veď áno, ďalší crossover, ale stredná trieda je hluchá...Nissan snáď vie, čo robí a prečo sa orientuje hlavne na "crossky" a terénne vozy, ale aj tak je možno škoda, že Primera nedostala nástupcu...
asi s tebou budu souhlasit(měl jsem všechny tři generace)ale oni asi dobře vědí co dělají ;-)
p.s.v létě jsem se byl podívat na infiniti v průhonicích a jsou to nádherný auta,mít ty peníze,tak jdu asi do FX nebo EX
Píše se "Infiniti". To, že jsou některé modely Infiniti v prodeji v Japonsku pod značkou Nissan, je celkem běžná praxe již od založení Infiniti před dvaceti lety. Pokud se nepletu, Fuga odpovídá současné sérii M (M56).
áno, ospravedlňujem sa, akosi sa mi tam šmykol "y"-psilon :-)
Infiniti jest, bez chyby a bezpochyby, to správne meno pre odnož Nissanu :yes: a máš pravdu i s tou radou M, M56 je osadená motorom V8 5.6, M37 logicky V6 3.7, ku ktorej je možný pohon všetkých 4 kolies - označenie M37x.
myslím, že Infiniti modelovej rady M (čo zodpovedá tomuto Nissanu pre japonský trh) by mal byť dostupný i v Európe, minimálne tej západnej časti ;-) dokonca sú informácie o tom, že model M56 (V8 5.6) by mal byť v Európe nahradený motorom V6 3.0 diesel a tiež ponúkaný s už vyššie zmieneným V6 3.7 benzínom (info spred mesiaca, či dvoch)...takže odpoveď je taká, že dneska už takmer všade, kúpiš takmer všetko :-) ale jedná sa myslím o modelovú radu 2011, takže predpokladám jej uvedenie na trh v priebehu budúceho roka...
Série M se zatím v Evropě neprodává, alespoň pokud vím, jen v USA, Vztah Infiniti M-Nissan Fuga jhsem nakonec zakomponoval do dalšího článku o elektromobilu infiniti, který vyjde zítra :-)
M sa v Európe oficiálne, zatiaľ, asi nepredáva, ale podľa informácií z iných zdrojov, plány sú, a prekvapila ma tá nafta, ktorá by sa mala vyskytnúť pod jej kapotou. Darmo, ak sa chcú presadiť, o niečo výraznejšie, i v Európe, nič iné im nezostáva, len zaradiť i naftový agregát...
P.S. Ani som si nevšimol, že je to Tvoj článok ;-), každopádne na článok o elektromobile sa teším :yes:
v BA máme už roky predajcu, ktorý sa orientuje hlavne na Infiniti, ibaže sa jedná hlavne o reimporty, nie je to žiadny oficiálny importér, ale problém kúpiť tu Infiniti nie je.
infiniti se u nás prodává oficiálně asi osm měsíců a je tady jen jeden autosalón v průhonicích,což je trochu málo(ikdyž je blbá doba na větší síť).druhý nedostatek,který se asi podaří odstranit v příštím roce,je absence dieselu.jinak šedých prodejcu je vícero,ale tam se prodávají jenom americké verze
Takže trochu faktů: Infiniti se v Japonsku neprodává, některé modely se tam prodávají jako Nissan-např. EX37/Nissan Skyline Crossover. Infiniti M je Nissan Fuga, auto na obrázku je modelová řada 2011, tedy výroba započne v příštím roce a tato generace se již v Evropě prodávat bude (ony se všechny modely Infiniti oficiálně již tři roky v ´´Evropě´´ prodávají, jenže jen v Kyjevě a v Moskvě). V současnosti se stále vyrábí druhá generace v provedení M35 a M45, příští generace bude s motory V6 3.7 (shodný s 370Z, G37, FX37, EX37) a V8 5.6 shodným koncepčně s motorem použitým v Infiniti QX56/Nissan Pathfinder Armada, se zvýšeným výkonem-původně cca 315k, nyní díky proměnlivému časování ventilů a dalším úpravám kolem 400k. Pro Evropu tento motor v nabídce bohužel nebude, zato se dočkají ropomilci, příští rok se do (pravděpodobně) všech modelů bude montovat V6 diesel který známe z nové Laguny, neboť vznikl ve spolupráci s Renaultem, tady má výkon 235k, reálně lze předpokládat pro infiniti navýšení na cca 270k.