Návrat legendy, ale ta cena..... Podobně jako 350Z nabízí za solidní cenu hodně muziky, tak tady bude pravděpodobně poměr cena/nabízená hodnota ještě zajímavější. Uvidíme jaké budou evropské ceny, ale pokud se potvrdí informace o podražení Eva, tak budou mít potencionální kupci velké dilema.
Mno, s tou cenou by byl opatrnější. U nás to bude základ tak za 1,7 - 1,8 mil. Kč a EVO verze nad 2,5 mil. Kč a to je za Nissan prostě už dost, přestože parametry jsou velmi velmi dobré!!
V evropě bude cena určitě vyšší. Já bych to viděl na základ 1,5-1,6 mil. Kč a i v té nejvyšší verzi bude pořád levnější než předchozí GT-R34 (99000 USD) a za tu cenu se bude těžko hledat konkurence. Nemám obavu, že by Nissan mířil přímo na zákazníky Porsche, Lamborghiny, Ferrari (i když jizdní parametry budou podobné). Ty značky mají přeci jen o dost vyšší prestiž a image, ale bude to alternativa pro ty co nechtějí jít s davem, takové trochu rebel auto. A jsem opravdu zvědav jak v kontextu ceny GT-R nasadí cenu Mitsu s Evem X.
Zdar,jeste ja k tomu Best motoring.Na okruhu si to rozdali novy Skyline,Evo IV,Nissan 350Z v uprave Nismo o vykonu kolem 490Koni(nevim presne),stara dobra Honda NSX 300HP,a Porsche 997.
Celkem suvereni bylo prave Porsche,za nim si to rozdavala NSX se skylinem,pak Evo,posledni Nismo- ac vykon veliky,celkem se nechytal.
Uz sa tesim na to auticko je to to naj co clovek moze mat ;) pre mna su vrcholom tohto roku dve novinky mitsu EVO X a tento skyline alebo GT-R ak by niekto bol mimo :-) raz si to auto kupim.. neviem kedy ale raz urcite ;) je to proste spica
Počítam, že Porsche Turbo by malo problémy. Hlavne ak uvážim ten pokles hmotnosti o metrák. Ak by to bolo 390 kW na 1550 kg, tak to je pod 4 kg / kW a to už je riadna nálož. Nehovorím o tom potenciály na ladenie. Ak úpravami dorovnám cenu Turba, tak ťažko budem hľadať na ceste súpera.
Jasně, papírové hodnoty, ale nezapomeň, že tohle auto bylo a je legendou díky systému ATTESA a jak píše níže ZZ už teď při testech jezdí na ringu lepší časy než 911 turbo a Gallardo Superleggera.
Príčinou použitia systému riadenia všetkých štyroch kolies bolo veľmi zlé rozloženie hmotnosti u predchádzajúcich generácií. U noveho GT-R sa tento systém už nevyskytuje.
ATTESA je hlavně o aktivnim řízení pohonu RWD/4x4, aktivní diferenciály podobně jako u EVA, akorát že Skyline neni za normálních podmínek 4x4 a tento systém je použit i na GT-R.
No, podle posledních informací je Skyline GT-R opět o něco rychlejší na severní smyčce. Čas 911 Turbo už překonal a nyní atakuje Carreru GT >:D Čas nebyl pokořen, protože byla trať místy mokrá... ;-) Poslední snímky vypadají velmi dobře. Zezadu jasnej Skyline, z boku pěkně ostře řezané, předek taky paráda. No a interiér žádná tuctovka. Z první fotky se nedá soudit, ale je jasné, že bude mít řidič vše pěkně po ruce a sportovní nota je dost důrazná :yes:
Tak tet nevim, ktera trojice by byla lepsi?? 8-s
V kazdem pripade by jsem bral kazdeho z nich. Musi to byt asi pekne svezeni, no mam co dohanet. Zatim jsem mel moznost jezdit jen s Infiniti G35 coupe a i to stacilo >:D.
Co by se libilo vam???