Něco mi napovídá, že nejlepší časy na Nürburgringu v kategoriích "nákupní taška", "auto do 4 metrů", "SUV" a "městské vozítko na bulvár" se budou zanedlouho o cca 1-4 minuty posouvat >:-[]:yes: (a značně se přiblíží kategorii super- a hyperaut)
Krom toho, že už tak fantastického Juka tenhle bodykit posouvá ještě mnohem dál, musím za odvahu a komplexnost Nissanu zvednout všechny :yes::yes::yes::yes::-)
Su to borci. Toto je asi prve auto na svete ktore ma viac ako 300ps a ja som po nom ani na sekundu nezatuzil.
Nissan+tuzeR, otras na kolesach, co uhol pohladu, to dizajnerska nocna mora. Transvestit na kolesach. :no::no::no:
.
.
koncim... ako vy vravite : "zveda se mi kufr" 8-s8-s8-s
salatos,element - podle mě to borci jsou,Nissan se nebojí dělat šílenosti a Juků jezdí na našich silnicích vcelku dost.
Víš milý salatosi,on každej není designový ,,přizdisráč,,ale chápu,že někdo ,,ulítává,, na evropským konzervativním designu a podle toho,co píšeš o designu,tak ty budeš ukázkový případ :-)
Confessions of a "přizdisráč", aneb Tlusta ropucha na kolech
Libi se mi vase nadseni, ale jestli to, ze auto, ktere se za kazdou cenu snazi byt az tak moc extravagantni, ze k dosazeni cile staci byt jen osklivejsi nez cokoli na trhu, tak klidne budu za "designoveho přizdisráče", co vic, vubec se za to ani nestydim....
To uz vime, ze krasa se da dost relativizovat, ale Juke je nejlepsim prikladem na designovou relativitu zavislou na znacce, tohle mit na kapote znak Dacie, Hyundaie, nebo klidne i Subaru, hned vidim ty reakce, "no jo, dalsi osklivy subaru, ale aspon je to ctyrkolka, a stejne, Subaru mame radi kvuli technice" ... vzdyt i Yeti je hezci nez tohle, a to uz jsou dost silny slova, pac o ty skodovce bych to nerekl aniz bych byl zhulenej, ale tohle je zrejme taky relativni, jelikoz tento Juke by se mi snad nemohl libit ani kdybych byl zavislej na denni ranni lajne... :no:
Re: Confessions of a "přizdisráč", aneb Tlusta ropucha na ko
beekej - tady to není přece jen o nadšení,navíc design částečně vychází z 370 Z a GT-R a ta extravagance se promítá hlavně zepředu a v interiéru.
Ošklivý je strašně zavádějící slovo,já nemám rád nudný design a soudě podle výskytu Juka na silnicích,očividně nejsem sám.
Pokud bych na našich cestách viděl je ten uniformní design (Audi,BMW,VW,Škoda apod.),asi bych si prohnal hlavou kulku,takže já to kvituju,navíc to bude docela bestie.
Yeti je hezký ale moc prvoplánový,navíc spousta věcí vyhrabaných ze skladu.
S poznámkou ohledně Subaru,Hyundaie nesouhlas,u mě na značce až tak nezáleží, i když mám raději ,,japonce,,.
Je to zkrátka tak,že každýmu se líbí něco jinýho a tak je to i v pořádku.....
Re: Confessions of a "přizdisráč", aneb Tlusta ropucha na ko
Ano, extravagance mi nedela problemy, Civic taky nezapada do evropske hatch konfekce, a je to krasne auto.
Ale juke je divny tvor na kolech, neni o nic hezci nez ten Pontiac Azera nebo jak se jmenuje, co ho vsichni maj za nejosklivejsi auto, akorat ten Juke jo oblejsi vsude. A co se noveho Zetka tyce, tak zrovna tech oblin je tam taky moc, a hlavne ty predni svetla jsou az moc prekombinovany, skoro jako u nove 208ky...
Kdy reknes ze se ti to libi, neberu to nikomu, kdyz reknes ze to je extravagantni, budiz, ale nejak v mem slovniku tohle, ze to jiny a divny k extravaganci nehodi.
Mam proste pocit, ze si to popletli u Nissanu, a cilem nebyla cesta, ale vysledek.