Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Nissan Leaf: Prodej v Irsku a Portugalsku startuje, cena 30 tisíc Euro

V posledních dnech července začal Nissan v Irsku a Portugalsku přijímat objednávky na svůj první elektromobil Leaf. Ve Velké Británii bude možno Leaf objednávat od 1. září.
Zpět na článek
4. 8. 2010 08:13
4. 8. 2010 10:26
4. 8. 2010 15:01
5. 8. 2010 11:44
5. 8. 2010 14:04
4. 8. 2010 18:43
4. 8. 2010 18:55
4. 8. 2010 21:17
4. 8. 2010 22:46
5. 8. 2010 09:30
5. 8. 2010 10:03
5. 8. 2010 10:44
5. 8. 2010 18:38
6. 8. 2010 11:35
4. 8. 2010 10:04
4. 8. 2010 13:15
5. 8. 2010 14:07
Avatar - pelikoš
4. 8. 2010 08:13
zajímavé
potěší provozní náklady.myslím,že to je dobrá investice
Rozbalit vlákno
18
4. 8. 2010 09:39
Re: zajímavé
uvidíme, ako sa mu zadarí - a ak to pôjde, či tamojšia elektrická sieť nepadne s Leafom na hubu... >:D
Avatar - pelikoš
4. 8. 2010 13:29
Re: zajímavé
to by musel být v každé domácnosti (nissan leaf) a všichni by se museli na ráz připojit >:-[] šílená představa (pro áďu >:D )
4. 8. 2010 10:26
Re: zajímavé
v CR nekteri dokonce budou za ujete km v Leafu dostavat od en.spolecnosti penize, staci mit solarni, vetrnou nebo vodni elektrarnu a za kazdy kW co do baterek z te elektrarny posles ti zaplati energeticka spolecnost "zelenym bonusem" >:D safra asi si poridim Leaf a budu s nim taxikarit, i s cenama na urovni hromadne dopravy to bude furt vydelavat 8-s

uz vidim jak jsou ostatni taxikari stastny kdyz uvidej taxik kde bude sazebnik treba 5kc za 1km >:D
Avatar - euro89
4. 8. 2010 15:01
Re: zajímavé
Otázkou je, kolik by jsi měl zákazníků. Jistě, na nízkou cenu se vždycky najde dost lidí. Ale taky je tu dost těch, kteří se chtějí vézt v něčem pořádnym. Já třeba když jedu taxikem, tak vyžaduju velký pohodlý sedany. Nebudu se přece za svoje peníze mačkat v nějaký konzervě. A Lief určitě nebude to nejpohodlnější auto... Takže bych tipnul, že taxikáři v centru Prahy v sedmičkových BMW a dalších podobných autech se o svojí práci bát nemusí.
Avatar - pelikoš
4. 8. 2010 15:37
Re: zajímavé
mrkni kolik těch sedmiček jako taxi v praze jezdí :-! v praze je důležitější,aby tě nebral u krku,takže cena je asi důležitější.jinak když na to někdo má,ať si klidně objedná RR...
Avatar - euro89
5. 8. 2010 11:44
Re: zajímavé
Když se koukneš do centra, tak tam většinou nejsockovější taxi začíná na Superbu a Passatu a spousta taxikářů tam jezdí v E-Klasse, S-Klasse, 7er a pod. autech. Samozřejmě nesmíš koukat na velký firmy, jako AAA, Speed Cars a pod. Tyhle lepší auta maj většinou soukromí taxikáři.
Avatar - gld
5. 8. 2010 14:04
Re: zajímavé
Taxík s-klasse? 7er? Drbe?
Avatar - pelikoš
5. 8. 2010 23:03
Re: zajímavé
pořád jsem nevidel zy spousty
4. 8. 2010 18:43
Re: zajímavé
>:D ted si me fakt dostal, v Praze jsem sice taxalem jel jen parkrat, ale to co tam vidam ma do 7mickovejch baworaku hooodne daleko, shrnul bych to asi slovem "odpad" :-)

mimoto Leaf se svou velikosti rozhodne neni zadnej drobecek a prostorem pro posadku je natom podobne jako Opel Signum
[odkaz]
[odkaz]
Avatar - peter222
4. 8. 2010 12:34
Re: zajímavé
Áno prevádzkove náklady potešia ,ale za rovnaké auto so spalovacím motorom by si dal o 10 tis. eur menej. Takže to už máš predplatené. ;-)
4. 8. 2010 18:55
Re: zajímavé
uzes napsat jaky podobny auto by jsi mel za 20k euro, tedy o tech 10k min? a melo podobne rozmery a podobnou vybavu? a ze to neni zadnej drobecek, a vybava neni nijak chuda, staci si projet par predbeznych video testu s tim autem a kuknout na predobjednavky co za ty penize kupujici bude mit :-) (kategorie Golf to fakt neni)
4. 8. 2010 21:17
Re: zajímavé
Velikosti to je nekde mezi 5D Focusem a Oktavkou, delas jako by to byla 5metrova limuzina. Co to ma za super super vybavu?
4. 8. 2010 22:46
Re: zajímavé
jak F tak Octa jsou interierove mensi auta, auto mam hodne nastudovane kvuli praci a mel jsem moznost ho videt i na vlastni oka a otisknout si do sedacky pozadi, rozmerove je Leaf jina trida nez Focus nebo Octa a to vevnitr urcite a zasebe se pohodlne posadi osoby okolo vejsky 190cm, coz v Okte nehrozi, jeho vnejsi rozmery jsou 4445/1770/1550 a rozvot 2700

a k vybave, ma nejake z tebou jmenovanych aut za 20k ve vybave treba velkoplosnou navigaci s dotykovim displayem, parkovaci kameru a parkovaci asistent, led svetlomety vzadu i vepredu, automatickou parkovaci brzdu, zadni cast strechy/5dveri se solarem (ma snad to auto za 20k neco cim mu v nadrzi pribejva palivo treba jen po kapkach nebo chladi interier?), ovladani radia a dalsich funkci na volantu? nekomu muze chybet treba i automat ktery je v UE u tech modelu co zminujes za priplatek
5. 8. 2010 09:30
Re: zajímavé
To je proste klasika s tou vybavou, kdyby mel Nissan na strese vodotrysk tak reknes ha, takova unikatni ficura, to nema vubec nikdo na svete a proto to je nejlepsi auto... Uz sis spocital kolik ti "prikape" z toho pidi solarniho panylku do te nadrze? :-) Mas pocit ze ten panylek dokaze pohanet klimatizaci? Ve meste to musi byt zajimave hledat parking tak aby na auto svitilo slunko... Co treba vyhrivane sedacky, ma to? Co tazne zarizeni? Co kontrola tlaku v pneu? Jakou ma vubec dynamiku ten motor? Basnis o tom kolik v nem je mista ale ja jsem nikde zadne rozmery nevidel, velikost kufru taky taji, nechapu proc...

Navigaci se solidnim displejem ma ted kde kdo, kameru sice nema kazdy ale parkovaci senzory jo (a s temi v pohode zaparkuje i prumerne cvicena opice), ale to zase delas z nutnosti prednost vzhledem k nulovemu vyhledu z Leafu dozadu. Ovladani radia atd. na volantu, to ma byt neco extra?! :-)
Zkus se podivat na cenik jaky koupis Megane pod 20k, koupis i Lagunu za +-20k, Oct. i se 7st automatem poridis po obligatni sleve 10% (kdyz je u Leafu zapoctena sleva 5000EUR) za 20k vcetne velke navigace, senzoru deste, stmivani, multifunkniho volantu a dalsich ptakovin. Takze ono to s tou cenou o 10k EUR mensi (i kdyz jsem to nepsal ja) nebylo tak uplne mimo.
Proste kdyby to auto udelali bez solarniho panylku (ktery podle me ma prinos mizivy), couvaci kamery apod. tak mohli jit s cenou dolu coz by asi bezny kupec ocenil vice. Tohle je ale proste zamerene na lidi co si ucvrnkavaji se vseho noveho bez ohledu na to jestli to dava nejaky smysl a jsou za to ochotni platit.
Tak nejak si vzpominam ze jeste pred rokem se tady psalo ze Leaf bude stat 20T EUR, a sup, najednou to je 30T EUR vcetne dotace...
5. 8. 2010 10:03
Re: zajímavé
cele jsem to ani necetl, je to jen vyplod blbosti :-)

proc myslis ze se do aut dava solarni set na stresni okno/sibr? ma to dnes kdejake lepsi auto, to neni kvuli klimatizaci, ale kvuli ventilatorum, ktere alespon vzduch v interieru rozhejbou aby se tak sandno neohral
5. 8. 2010 10:44
Re: zajímavé
Pro blbeho vsechno blbe :-)

Kolik tech aut ty solarni panely do strechy montuji? A taky to je jen takovy pidi pasek jako u Leafu?
5. 8. 2010 18:38
Re: zajímavé
ty jsi nikdy nevidel auto se solarnim panelem v sibru? jak velkej je asi tak sibr? treba Mercedes, BMW, Audi, VW a dalsich? ty pidipasku :-)

tajne doufam ze vis co je to stresni okno/sibr?

ale ze me to vubec prekvapuje, clovek co zrejme vybavu v aute moc nepotrebuje je jasny ze se mu zda vybava v Leafu temer nesmyslna a vlastne kdejaky auto za 20k euro tu vybavu ma taky >:-[] mimochodem slevy se sem tahat nemusej, to je neco co si vyjednava kazdy zakaznik sam a daji se poridit jak u Skodovky tak u Nissanu, a vhledem k tomu jake ma na CR trhu Skodovka postaveni, tak ty slevy v jejim pripade nijak zavratny nejsou
6. 8. 2010 11:35
Re: zajímavé
Ne, nevidel, ony se vubec stresni okna delaji velice minimalne.

Sibr, budu hadat, to bude asi termin pro stresni okno, ktery pouzivaji primarne dve skupiny lidi - uhroviti mladicci s ksiltem otocenym na ucho co si prave poridli vylitaneho pasika v cerne barve, s cernymi okny a s hustokrutym cipem, ktery ma nalitano teprve 600Tkm a jezdi v nem styl ponorka, tj. sedacku nadoraz dolu, operadlo nalezato ze jim z boku sotva couha hlava a na cestu koukaji skrz otvor mezi vrchem pristrojove kaplicky a hornim vencem volantu (i kdyz nekdy mam pocit ze musi mit na strope prilepene zrcatko kterym na tu cestu koukaji odrazem). No a druha grupa jsou borci co jim ty auta prodavaji = bazarista v teplacich s min. 6 pruhy, mokasinach a tlustym zlatym retezem na krku. Asi tvoje krevni skupina.

Uz jsem ti napsal co se da koupit za 20k, holt nema to "šíbr se solárkem", což je věc naprosto diskvalifikující >:D
Tu uzasnou slevu kterou ti nabídne Nissan z tech dotovanych 30T EUR bych chtel videt...
4. 8. 2010 10:04
rarita
První elektroauto na střídavý proud.
Cena za ujeté km je lákavá,ale státní molch potřebuje daně,dojde i na el.auta
Rozbalit vlákno
2
4. 8. 2010 13:15
Re: rarita
Připočti ještě nové baterky za 100 000 každých 5 let. >:D
Avatar - gld
5. 8. 2010 14:07
Re: rarita
ďalší jasnovidec a/alebo dlhoročný majiteľ elektrického auta :-!
Avatar - euro89
4. 8. 2010 14:52
Nissan - rozdvojená osobnost
Když přišla na svět Micra, myslel jsem, že Nissan už nic hnusnějšího vyrobit nemůže. A hle.. máme tady Leaf, další auto, ke kterýmu by měli dávat blicí pytlíky, jak je hnusný. Nechápu, že jedna značka může dělat skvělý, dechberoucí auta jako Skyline, Sylvia, 370Z, GT-R, Armada, Patrol, President, Cima a na druhý straně takový zrůdy, jako Micra, Tiida, Leaf, Juke. Je to jak dvě značky v jednom. Bohužel ta lepší značka je z větší míry nabízena jen mimo Evropu a ta horší pro změnu primárně v Evropě ;-\
Rozbalit vlákno
4
Avatar - pelikoš
4. 8. 2010 15:41
Re: Nissan - rozdvojená osobnost
a všechny si je viděl na živo,že tak soudíš
Avatar - euro89
4. 8. 2010 16:20
Re: Nissan - rozdvojená osobnost
Kromě limuzín Cima a President ano.
Avatar - euro89
4. 8. 2010 16:21
Re: Nissan - rozdvojená osobnost
btw. nepotřebuju vidět auto na živo, abych mohl posoudit, jak vypadá.
Avatar - Blue Sun
4. 8. 2010 21:22
Re: Nissan - rozdvojená osobnost
A ty jsi kdo, že rozhoduješ o tom, co se smí a co se nesmí? Zjevně se najde dost lidí, kterým se ty "zrůdy" líbí, neboť Nissan stále žije, stále vyrábí a stále dobře prodává. Tedy podle toho soudím, že Nissan vyrábí to, co lidé chtějí.