i ten motor k tomu autu sedí, jen škoda že se tohle do evropy nedostane ... asi proto že evropan si koupí spíš nějaký SUV nebo hatchback nebo když už auto v týhle třídě tak jednině němce 8-s
Nevím, kdo ti dělal mínusy, ale je zcela mimo :no: Přesně jsi to trefil; celý vršek přední části je M6, dokonce i ten gril je jen trošku upravený, aby to tak neřvalo >:D A teď může dělat minusy i mně >:D >:D
Na můj vkus je to poněkud těžkopádné, kupodivu mám ten pocit víc z fotek než z videa. Naživo to tady asi nikdo neuvidí, takže o tenhle dojem asi přijdeme.
Poslední Maxima prodávaná v ČR byl velký elegantní sedan, tohle mi stejný pocit nenavozuje :-!
Ta masa plechu nad předními koly je fakt hrozná, obvzlášť na tý "spy" fotce je ten blatník s kapotou jak po píchnutí vosou. A zachránit to mají kola průměru 21" nebo kolik 8-s
Ptas se na kraviny. Snazil jsem se naznacit, ze litrovy vykon (zejmena v atmosferickem sedanu) nikoho nezajima. Mozna v Bruselu jsou nadseni, kolik se z moturku podari vyzdimat. A nemyslis si doufam, ze ma GTR vyssi vykon jenom diky turbum.
Maxima neni konkurence Cadillacu. 260 koni z 3.6 maji v midsize vsichni (Camry, Passat...). Zakaznika (nektereho) mozna zajima, kolik ma koni, ale urcite ne z jakeho objemu. Resp. zajima, pokud je objem zatizen povinnym rucenim, pripadne chce, aby mu auto vydrzelo a tam je zase mensi litrovy vykon zadouci. Kdyby zakaznici tolik touzili po 322 konich, tak tam muzou soupnout motor z Infiniti, ktery ma z objemu 3.7 celych 333 koni!
Jo 260 hp maj v midsize všichni a proto Pentastar od Chryslera má výkon 295 HP. V rámci programu továrních performance dílů Mopar na to jde dát cold ait intake a 305 HP doma. Chrysler 200 - Midsize jak vyšitej.
Mimochodem tu 3,6 od GM můžeš mít i v ATS, což je taky midsize, ono CTS v podstatě taky.
Ve větší Impale má taky přes 300 koní - 305 HP.
Nějak nám Velká trojka to japonsko v USA deklasuje....a mimo Toyoty i co se týče prodejů, že >:D
co tu zas tragedis s tym kadidlom ? tie kadidlove koniky su pekne zdochnute tipujem, ze maxima ho obtiahne aj s mensim vykonom staci sa pozriet na tie vadne 2,0T co kadidlo montuje do CTS zdochnuta a nenazrana ***, kadidla sa fakt mozu len na papieri chvalit teda okrem spotreby ha ha
prd je zdechnutýho. Jel si v to někdy? Těžko, navíc současná generace má už i 8st. převodovku, schválně co má Maxima?
Současná generace CVT - tak s tím se můžeš jít zahrabat. To nevyrdží nikdz tolik co HDM převodovka a o hladkosti řazení si takz může nechat snít.
Jo a můžeš mít i 3,6 V6 twinturbo se 400 HP a 6,2 V8 s parametry lepšími jak BMW M5 >:D
3.6 twinturbo 400 koni? Slaby, BMW umi 430 z trilitru a Volvo pracuje na 450 konovem dvoulitru! Uz slintas?
Jinak kolikrat jsi jel s maximou? A 8 stupnu ma byt nejaka vyhra? Prevodovka je akorat slozitejsi, casteji radi a je same ze sebe zmatena.
Co delas, BMW ma vykon 317kW od 5500 otacek, Cadillac ma 229kW pri 6200 resp. 308kW pri 5750 u twin-turba. To, ze vykon u BMW nevadne az do 7300 je jenom vyhoda. Pro beznou jizdu jsou pohodlnejsi nizkootackovy motory, s tim souhlas. Ale i tvoje informace o Nissanu jsou asi nepresny, ted jsem koukl na wiki a 2009 Maxima ma 3.5 V6 a 290 koni. Starsi mela 265 koni, takze u posledni generace vyhnali vykon otackami, pripadne pridali rakovinotvorny primovstrik, nebo oboji. Jinak 8st je super, treba ta od ZF, se kterou jsou problemy i v americkych autech.
No hodne by me zajimalo, jak by si to v praxi poradilo s M5kou. Aby to nebylo jako hellcat, kterej ma taky stovku za 3 vteriny, ale v praxi je rad, kdyz se na ni dohrabe (a to v pravem slova smyslu) za 5.
staci sa pozriet na testy a parametre CTS 2,0T je to nenazrana sracka a ver ze proti kadidlu ani amikom nic nemam, ale aspon sem nepis kraviny o maxime v kontexte toho ze kadidlo je lepsie a nieco extra , iny level... komplexy si liec inde na co tu kazdeho presviedcas o tom, ze kadidlo je UFO ? sa preber