Jedním z hlavních lákadel pro návštěvníky bude koncept sportovně užitkového vozu Dunehawk a především velmi očekávaný crossover Nissan Murano, jež si v Brně odbude svou českou premiéru.
To je teda objev.
Minule leto v USA sem jich videl tak 100. Jde o to ze je tu snad 2 roky stare auto, jen se Nissan domnival ze Evropane na ten design jeste nejsou vyzrati proto jen uvadi do Evropy az ted.
Celkem me to mrzi, protoze je to skvost, ale na druhou stranu maj pravdu. Kazdy druhy tady povazuje design nove Oktavky a Golfa za nevim co a pritom... holt jsme pozadu.
Kez by se do Evropy dostal i Nissan Maxima nebo jak se to jmenuje.
mmch Murano prodavaj kousek od zastavky tramvaje Dlouha Trida.. presne u nabrezi u ministerstva obchodu. Maj ho za vykladem. A je tam i Lexus v nadhery vybave.
To je super,že Nissan v Brně Murano představí a bude mít českou premiéru, když už měsíc vídávám po Ostravě neúnavně jedno jezdit. Asi určitě to bude dovoz,ale automobilka,nebo alespoň její české zastoupení trochu zaspalo. Shodou okolností sem ho zrovna dneska viděl na křižovatce v Porubě.
No a ti co jsou z Prahy tak si můžou Murano i Infiniti FX35 prohlédnou a ošahat in natura v Praze v jednom autosalonu na živo. Je to Revoluční ulice na proti Vltavě na rohu, tuším že se ten autosalon jmenuje Navatyp, prodej exkluzivních vozů. Vím to, protože jsem Muranem už jel tedy řídil :)) takže jestli máte někdo nějaké dotazy tak vám je i odpovím.
No ono to auto sice vypadá že to bude podobný tíntíntko jako je Honda HRV či CRV, ale opak je krutou pravdou je to zcela dospělé auto. Dává se tam výhradně 242hp 3.5 V6 spojený s bezestupňovou automatickou převodovkou CVT. Efekt je ten, že to auto má úplně šílenou akceleraci :)) žádné prodlevy při startu jako u klasického automat. Prostě stačí jen lehce tuknout do plynu a auto láme krk. Jinak se to chová jako osobák, nenakládní se to, zatáčky se s tím dají projíždět bez omezení, brzdí to taktéž docela slušně. Jinak výbava je skutečně mimo evropská, má to i elektricky nastavovatelnou polohu pedálů, takže pohodlí si udělá fakt každej, jinak o další výbavě se nemá cenu bavit, z příplatkové zajímavosti je zadní couvací kamera. No jinak to má pohon všech kol, ale zjevně přes Haldex spojku, tedy je připínatelné a ne full-time, nicméně jak jsem se koukal, tak na středové konsoli je tlačítko, kde se to dá přepnout na pohon všech kol, ale předpokládám, že to bude limitovaný nějakou maximální rychlostí. Prostoru hodně, kožené čalounění kvalitní, dvouzonovka klima, nadstandardní kvalita hudebního systému, všude jen kvalitní měkké plasty či pravý kartáčovaný hliník. Jediné výtky jsem měl na budíky, které nejsou moc hezké a kufr je díky podobě zadní části karoserie docela omezený a vysoce posazení (plnohodnotná rezerva), nicméně sedačky jsou sklopit i bez vyndání opěrek hlavy. Takže závěr je, že je to velmi, skutečně velmi svižné auto (0-100 prý kolem 7.5 vteřiny) s extremně bohatou výbavou (na EU poměry), dobré jízdní vlastnosti i zpracování a v černé vypadá nejlépe :)) jinak co si pomatuji tak cena nějakých 1.25m bez DPH
Copato Ace2, není to tak dávno, co jsi na jiném serveru psal, že Ti rejže nesmí do domu.... že jedině E-klasse atd. a tady se najednou rozplýváš nad japonským vozem? Nějak rychle měníš názory. Víš ty vůbec, alespoň někdy, co říkáš?
teda jestli ti 242 koni v muranu lame krk, tak nevim co s tebou budou delat silnejsi auta. Spis asi jede to slusne, ale nelame to krk. Protoze tezko 242 koní v tak tezkym aute muze delat nejaky kouzla......:))
Ale jinak Murano super auto. Taky sem v nem jel
no tak víš co, já jezdím sockou a silná auta vůbec neznám. No tam nejde spíš ani tak o výkon jako o to, že ten náskup akcelerace je velmi prudký a velmi vitální, stačí se dotknout plynu a člověk je pryč. Žádné prodlevy nic, u mě to chvilku trvá než nastoupí akcelerace, Murano je mnohem více bezprostřední to mě na něm zaujalo. Jinak to jede velmi dobře, ono kolik aut má akceleraci pod 8 vteřin.... zvláště pak SUV...
No jo no, ale to je taky od Nissana, to má neoficiální akceleraci za 7.2.... protože výrobce tyhle údaje neposkytuje. Ono těch 310 koní je už taky pěkných.
taky jsem ho viděl a taky shodou okolností v porubě. viděl jsem ho zezadu a ty světla jsem si nemohl splést s ničím jiným. auto mělo černou barvou a ty světla bily do očí. je to asi měsíc a půl co jsem ho zahléd. když jsem ho pak spatřil na auto.cz jako přicházející novinku, byl jsem na větvi. brácha mi to nevěřil a dělal na mě bí bí dí.
Pozdravujem fanusikov Murana. Skvele auto, vlastnim ho, tu v Canade stoji 39.900 CAD+15% dan /nieco ako v SK,CZ DPH/, SL 4x4 vybava. Uz aby to predavali v Europe. Som zvedavy na tu cenu. Spotreba kombinovana cca 13l/100km, nic moc teraz v obdobi zdrazovania aj ked ine velke SUV maju okolo 15-17l/100km. Zaujimave, pocitadlo priemernej spotreby zacina pri starte na 99.99l/100!!! Potom to ide dole.
Chcem si ho aj doviezt do Europy, len som zvedavy, ci smerovky budu oranzove alebo cervene ako tu.
Cau.
Miro.
spotreba pri starte je na kazom aute cez 100l/100km (hadam okrem Range Roveru, lebo jemu to ukazuje viac riemernu ako aktualnu spotrebu).
Ako hodnotis Armadu/QX56? + odkial z Kanady si? - Ja som v Ottawe a tatko uazuje kupit nejaky SUV, tak sme to tu trochu vyskusali a najvacia bola Armada, ale nejako moc poskakovala.
Pekne pani, no nissanu sa posledne americke modely podvozkovo nevydarili. FX35/FX45/Murano, X-terra, Armada/QX56 su odpruzene dost "natvrdo". Jedine, co je treba uznat, ze vo vsetkych je prekvapivo vela miesta (v FX/Murane je po sklopeni 2. rady skoro 2m dlha lozna plocha.. (QX ma po prednu dosku cez 3m a 1064mm priestoru na 2. sedackach)).
=> ak chcete auto okolo miliona, mupte Murano, 1.5 mil. = FX35, pripadne V8 FX45 a mozno Armada, pri dvoch milionoch je QX56. [ovsem toto su ameriky a do europy sa moc nehodia, lepsi sa my zda taky ML 350 Final edition]