SKYLINE je pojem. Vetsinou je mi lito, kdyz automobilka upusti od pojmu, legendy, ikony. V tomto pripade ale stale jde o nejpovedenejsi coupe na trhu. V Evrope si pomalu zvykame na situaci, ze z auta priblizujiciho se v zrcatku rozezname A3, A4, A5, A6 az potom co nas predjede. To se v tomto krasnem pripade nestane. BRAVO NISSAN.
Opět mírně zmatený, Mariánku? Skyline je pojem, ale jak ti v článku vysvětlují, pojmem Skyline fanoušci (hlavně ti evropští) rozumějí fakticky Skyline GTR, který v nové generaci nebude mít s tímto kupé nic společného. Tohle auto, na japonském trhu s označením Nissan Skyline, se bude v Evropě prodávat jako Infiniti G37 nástupce kupé G35. Takže o opouštění ikony nemůže být řeči, tohle není nové GTR. A pokud jde o design, jen si prohlédni jak vypadá modelová paleta Infiniti zepředu, až tu ta auta budou jezdit, budeš mít podobný "problém" s rozeznáváním jako u těch Audi. Co se mě týká, cením design Infiniti také právě proto, že má svůj osobitý styl, pro značku typický, což je u Japonců stále spíše výjimkou. ;-)
Zkus si to precist jeste jednou. Nebo mozna dvakrat. Pak si zagoogluj. Az se neco malo priucis tak nas sem prijd okouzlit tvymi "vedomostmi". Toto na obrazku je novy SKYLINE. Skyline GTR uz jmeno SKYLINE pouzivat nebude. Navic bude vypadat jinak. O technice nemluve.
Modely INFINITI maji mezi sebou rozdily, je jednoduche je od sebe rozeznat. Mel by ses podivat nazivo, tady ti google moc nepomuze. Jednoduse poznas, ze jde o INFINITI ale nespletes si je a nemusis cekat na bocni pohled, popr. cist viko kufru jako tomu je u Audi.
:-O Ano, je to Nissan Skyline, a co, píšu snad něco jiného? Ty tu plácáš o konci ikony, tak ti vysvětluju, že ikona nekončí, neb tohle není ona, takže znova, Nissan nic neopouští, ikona bude. No, jak se zdá, sám sis to už vygooglil, takže o.k.
A jen pro pořádek, aby ses taky něco přiučil, věta, "přijď sem okouzlit tvými vědomostmi", má správně česky být, "přijď sem okouzlit svými vědomostmi".
A pokud jde o podívání se naživo, Mariánku, tři ze současných modelů Infiniti mám projety včetně předchůdce G35. V tom zpětném zrcátku, jak píšeš, budeš mít problém poznat, jestli je za tebou G37 nebo třeba M35 nebo M45. Je to v jednotném tvaru přední části, shodné masce a základním tvaru světlometů, mně se to líbí, definuje to Infinity, jen poukazuju na to, že tvoje účelová argumentace Audi, je v případě Infiniti zcela mimo mísu.
NISSAN SKYLINE GTR uz nebude. Takze tento pojem, toto jmeno, tato ikona konci. Nissan od ni upousti. Bude tento krasny SKYLINE a potom zvlast model GTR. NISSAN SKYLINE GTR uz ne.
Mozna je mas projete ale verzi 1:18. Vzdyt ani nevis jak vypadaji! Jake v nich jsou rozdily!
Vygooglil sis to spatne, varoval jsem te, ze google ti na tohle stacit nebude.
Jeste teda jednou. Modely Infiniti (pozor opravdu ne Infinity) se od sebe lisi, lehce poznas jiny model. U Audi tomu tak neni.
No sláva, už jsi to pochopil, takže Skyline byl, je a bude označení jednoho modelu značky Nissan a GTR bylo, je a bude, ať už s nebo bez slova Skyline označením oné ikony, která nekončí, takže snad ti už došlo, že tvé první věty, "SKYLINE je pojem. Vetsinou je mi lito, kdyz automobilka upusti od pojmu, legendy, ikony" jsou nesmyslné. A Mariánku, s těmi 1:18 to chápu, podle sebe soudím tebe, co? ;-)
Spis ty jsi pochopil. Pozde, ale slava. Nikdo jiny s tim problemy nemel. Takovych jako jsi ty je zde na chatu dost. Chces poucovat, ale bez vedomosti ti to moc nejde. Obcas je lepsi nenapsat nic. :-( Ztracim tady s tebou cas. :no:
V tom je právě ta jeho zmatenost, pojmem a ikonou totiž žádný Nissan Skyline nikdy nebyl, pojmem a ikonou byl vždy Nissan Skyline GTR, takže plakat nad opouštěním ikony při představení obyčejného kupé, které se shodou okolností bude jmenovat Nissan Skyline je mimo, protože GTR bude. On je to v podstatě i smysl tohoto článku, ukazuje nové auto s názvem ikony, ale říká, že to ta ikona není, buďte v klidu. Jen Mariánek začal oplakávat.
Možná měl na mysli, že končí ikona jménem Skyline GTR. Tedy že tomu GTR bude v názvu chybět to "skyline", které tomu dávalo ťu šťávu. Ne každém na první vyslovení GTR něco řekne, přece jen to není NSX. ;-)
Jinak, zdar Kingu, zrovna ses tak nachomítnul, že tě můžu potěšit. Byl jsem minulý týden na srovnávačce novinek střední třídy se starými bardy, kde vousáč Accord předvedl, že co do jízdních vlastností, pořád tu není nikdo, kdo by mu dal nazadek. Nováčci jsou velcí a těžcí, možná o něco komfortnější, ale pro mě je Accord v jídzních vlastnostech pořád nejlepší předokolka ve střední. Jen by to chtělo nějaký silný benzín.
Ahoj. :-) No jo, jsem teď už téměř čtyřměsíční táta a dává mi to časově pěkně na frak, tak není moc čas na debaty. :*) Tak tenhle názor mě od tebe skutečně těší, ;-) já bych si v současnosti vsadil na bronz, po AR159 a Mondeu. Ale je fakt, že obě auta jsou váhově úplně někde jinde, což jim ubírá na hravosti. Doufám, že nám nový tak moc neztloustne... Accordu dost škodí měkké pružiny, kdybys měl někdy možnost vyzkoušet ho se sportovním podvozkem, byl bys fakt překvapený. >:D A co se motoru týče, bojím se, že bude Honda i nadále tvrdohlavá... :-(
Tak to gratuluju, taťko. ;-):yes: S tím hodnocením je to vždycky těžké, každému sedí něco jiného, mě prostě charakter nastavení podvozku Accordu naprosto vyhovuje, je super agilní a právě díky měkčím pružinám funguje i na rozbité cestě. Alfa vůbec není špatná, ale jakmile zjistíš kde je hrana, a jedeš na ní, pohybuješ se tím pádem v oblasti permanentní nedotáčivosti, po pár kilometrech pěkně otravné. Navíc hrboly rozhodí zadek, nevím jestli je to i "vinou" opravdu super tuhé kastle 159ky, ale podvozek snese míň a zadek skáče. A Mondeo, to nemá nejlepší, ale nejkomplexnější podvozek, u něj je nejvíc cítit, zvlášť po přesednutí z Accordu, snaha posunout kvalitu jízdy k vyšší střední. Zázraky se ale nedějí, takže je to na úkor agility, není sice nedotáčivé, ale chybí mu mrštnost, jsou cítit přesuny hmoty a navíc má suverénně nejhorší řízení. Ne, pro mně má Accord chováním nejblíže k projevu zadokolky, což je moje měřítko, zatím vede. :-)
v japonsku je vice konove auto tak zatazene danemi ze si ho muzou koupit jen bohati. Navic pri koupi auta musis prokazat ze mas garaz kde snim budes parkovat. Proto ty nizke ceny. V EU bych jeste zvysil ceny jezdi tu az moc aut na maly prostor, my nejsme amerika nebo rusko
To auto je pekny, a najdou se tam odkazy na minulyho Skylina, ale uz mi to auto prijde o necem jinym nez byl minulej Skyline. Je takovej mekkej proti R34.
:'-(:-(
Doufal jsem že nový Skyline bude o něco zajímavější.
Už teď se dá dle foto tvrdit, že se to těm chlapíkům v Japonsku povedlo, ale něco mi na tý káře chybí. :-(
Tenhle tah moc nechapu. Prece jen kdyz se rekne "skyline" tak vetsine lidi se vybavi R[34,33,32] a ne zadnou civilni verzi :-| --jak rikal nekdo vys, ikona, legenda, ktera ztrati svoje jmeno..
Nicmene je to jejich valka, na kvalite GTR to asi nic nezmeni :-)
Myslím jako škoda s malým "š". Designově je to ponořené někde v evropské polovině devadesátých let. Oproti jiným japonským produktům je však nutno ocenit snahu zapřít zemi původu... Bohužel to auto postrádá jednu podstatnou vlastnost, totiž, švih. Tohle není ostrý přidrzlý GT segment na jaký jsme zvyklí z Evropy. Je to běžné coupe, vizualitou nijak nepřekračující meze dnes v asii definované korejskou produkcí. Do sportovních, zejména coupe karoserií je totiž nutno zakomponovat jistou rafinovanost, jistou nadrženeckou spikleneckost, jistou jiskru dravčích instinktů... prostě mít odulé rty jak bardotka... to není ta nejoptimálnější cesta k úspěchu v tomto segmentu. P.S. Invence, záblesk, závrať... to je to, čeho se zde dokonale nedostává. Prostě... škoda, vždyť Nissan ctíme, jako osobitou japonskou značku.
Jo, je to příliš unylé, ale přesně jak píšeš, oceňme snahu zapřít zemi původu, dodal bych ještě, oceňme snahu o osobitost a nalezení stylu vlastního značce, v tomhle je Infiniti ze všech Japonců nejdál. Navíc, klidně ten design pominu, jestli to bude jezdit ještě líp než G35, ta mě opravdu překvapila, aspoň bude mezi zadokolkami další slibný hráč.
Další a ještě lepší slinty bys neměl?
To tvoje slovo UNYLÉ je vhodně použité, ale pouze v souvislosti s výrobcem pojízdných a bezpohlavních popelnic se znakem, kterému dal vzniknou A.H.
Tak brzdi bobe a nech si jen zdát o lásce k automobilům.
Unyle v klidu,svihak za jizdy.Proc myslis ze je tam to pritaceni zadnich kol jako u velkych autobusu nebo monstertrucku.Lidi uz nebavi drifty,chtej(jako wrc)smyky vsech ctyr.Takhle to bude umet kde kdo. ;-) Samozrejme,pouze hloupa teorie,ale hezka ne?....
odbornici to vidi dost cerne, infiniti posledni roky i v usa neproda moc aut, do evropy chteli prijit uz v roce 2000 jen jejich auta byli jeste pro narocny evropsky trh technicky nezrale (original citat sefa nissanu). Je dost mozne ze za 5roku se budou muset ztahnout, samotny Lexus z LS pres velke plany neproda ani tolik co "neuspesny" VW phaethon
tak takto skyline urcite nemal vyzerat.. v podobnej podobe sa dal zohnat v ruskua si pred 3-oma rokmi!!!! v zivote by ma nenapadlo ze to bude vyzerat takto......... myslim ze 100000x krat krajsi bol co sme videly na roznych fotkach z testovania.. v takejto podobe asi nebolnikde... a je to strasne sklamanie
BTW: verim ze europska verzia bude ina... a toto nie je skyline ake chceme..... ved si spomente na R-35 takto mal vyzerat novy skyline...
neboj...gt-r bude vypadat tak jako pri testovani...uz v uvodu je napsany ze gtr bude samostatny model...uz predchozi generace infinity (g35) se v japonsku prodavala jako nissan skyline...a to jako kupe i jako sedan...navazovala na klasicke sedany a kupe skyline, gt-r byla vzdy sportovni verze ktera se s pribyvajici dobou stale vic lisila od zakladu...staci zapatrat po internetu...tech fotek skylinu v sedanu sice moc neni, ale v jednom jezdi nomura d1gp...
Tak tohle je ultimatni coupe. Prene takhle, jak to uz nekdo napsal, ma coupe vypadat. Tady se fabriky snazej a vyleze z toho takovej hnus jako A5, kteryho nekteri joudove vynasej do nebes. Tohle je ale jiny kafe. Perfektni tvary, nadech drzosti a hlavne technika na vysi. Az to sem prijede Apetku si koupi jen dedci.
nemyslim ze "infiniti" si zasluzi tolko chvaly co tu pises.. proste to auto nie je skyline!!! moze to tam byt napisane ale.. skyline tak ako sa preslavilo a tak ako ho pozna vacsina sveta je skyline GT-R!!! to bude to prave skyline toto je kupatko pre bussnies mena :-) ale skyline pre radost z jazdy este len pride :-) a myslim ze aj vyzera 10x lepsie....
že se to u nás neprodává.už jen z těch fotek je patrné,že to auto vybízí k jízdě,je to polykač kilometrů.dokážu si představit ty jízdy bez cíle,dál a dál.je to skvost.mě se moc zamlouvá...
no, jako mozna by to bylo pekny auto ale moc mi to pripomina naky to coupe cinsky automobilky Brillance nebo co to je.... bohuzel to jsem videl driv, prestoze je jasny kdo opisoval tak me se posledni dobou japonci jevi az na konci co se tyce designu. Asi za to muze zklamani z nove Imprezy
Pockajme na GTR to bude ina kavicka...puste von krakena z klece je to velika ikona prece. V zilach mi stuhla krev,urval se z klece divoky lev...Bude to velky navrat ikony ,velky ako volanie divociny.Nie je to pre tych co piju rano aspirin je to pre tych co nepustia dole adrenalin...GTR for ever...