Uroven dost tristni, s realitou spolecne nic, ale nezapominejme ze JirkaV8 neni pricina, JirkaV8 je jen nasledek. Nasledek toho jak se Hyundai v CR vymezuje.
Takze i kdyz si o podobnych vylevech myslim svoje at uz jde o jakoukoliv znacku, tak nektere tomu proste jdou naproti. Kdo chce kam...
Dostanes karny dopis, ze jsi se kouloval v zime na parkovisti pri pozarnim poplachu. A pokud nedolozis uctenku za korejskou kavu, dostanes druhy karny dopis. Druhyyy, rozumime si? >:-[] >:-[] >:-[]
To samozřejmě vím... nicméně se srovnání se "sousedem z boleslavi" přišel stupidní marketing z Hyundaie, takže porovnávám přesně tyhle dvě konkrétní fabriky...
Stupidní marketing má především škodovka tou její věčnou, na sto honů smradlavou a absolutně neopodstatněnou samochválou.
Malý soused z Boleslavi je jen holé konstatování a realita, jak skutečně malý soused to je. Automobilka Škoda auto se se značkou a současně i koncernem Hyundai absolutně nemůže srovnávat a to nejen velikostí, ale mj. i počtem prodaných aut, počtem modelů a segmentů, množstvím různých alternativních eko vozů (elektromobily, hybridy, auta na pohon s palivovým vodíkovým článkem), výrobou dodávek, autobusů, nákladních aut i kamionů, atd.. A to jsme jen u velmi malého vzorku výroby.
Vždycky se při čtení přihlouplých narážek na "souseda z Boleslavi" náramně bavím, jak jsou lidi hloupí, neopodstatněně omezeně urážliví a bez rozhledu.
Nejvýkonnější a nejrychlejší auta měla Toyota. Vicemistr není nic ke chlubení, je to jen jeden z poražených...Navíc v jednom roce poražený od soukromého týmu >:D
Úspěch ve WRC je dán hlavně kvalitou a zkušeností jezdců. Tým Hyundai doplácí nejvíc na smůlu, ale i na zbrklost a nevyježděnost svých závodníků.
Toyota rozhodně neměla nejvýkonnější a nejrychlejší auta. Stejně tak ostatní stáje. A jestliže jede za soukromý tým několikanásobný mistr světa, tak už jen to dává za předpoklad nejlepší umístění.
Smůlu měli v jednotlivých týmech všichni. U Hjundé to je asi karma za Vošickýho >:D
Letos bude mít Hjundé několikanásobnýho mistra taky, tak má dle tebe největší předpoklad. Ale dopadne to tak, že zase dostane čočku, tentokrát od Toyoty i Citroenu.
To,že měla Toyota zdaleka nejrychlejší auto, říkal po několika erzetách i sám Ogier, když jim nestačil
Co čekat od neznalého fanouška Hjundé, který nemá o rally nejmenší páru? Jen nesmysly a plané výkřiky.
Ostatní v poslednich letech? VW tituly mezi jezdci i týmy, Ford to samé, Toyota titul v týmech. Hjundé nic, Citroen nic, ale ten má alespoň dobré vyhlídky do letošního roku. Po letošním roce zůstane jediný looser - Hjundé >:D
Je to s tebou ještě horší než jsem si myslel, když považuješ za rally tahání kačera na provázku. Ale je možný, že jsi byl s tím kačerem rychlejší než současní jezdci Hjundé >:-[]
Trochu si to pleteš dohromady... Já píšu o dvou konkrétních fabrikách, přesně tak jak to myslíš marketing Hyundai se "sousedem z Boleslavi". Pokud chceš srovnávat srovnavatelne, tak srovnávej koncern Hyundai s celym koncernem VW...
Pak bys měl porovnávat konkrétní výrobní závody, ne celou produkci Škody v ČR vůči jednomu závodu Hyundai v ČR. Pak by ti ty pády smíchy pod stůl nějak nevycházely, ale tak daleko tvé myšlení zjevně nesahá.
A není to jedno ?! Porovnávat můžeš třeba dvě fabriky.Hyundai a škodofku samozřejmě porovnávat nemůžeš a celý koncerny taky ne.. už jen protože H/K jsou jen dvě automobilky..
Ani to, co celá škodovka vyrobí za rok (1,2 milionu aut) ve všech svých závodech, toho vyrobí daleko víc jeden závod Hyundai v Ulsanu cca 1,56 milionu vozů ročně. Je to absolutně největší automobilový závod světa. Každých deset sekund z něj vyjede nový vůz. O tom se může úplně všem automobilkám jen zdát. A škodovce obzvlášť. Na to je moc malinká.
[odkaz]
Škoda jde vlastni cestu, buduje vlastní hodnoty. Hyundai kopíruje to, co se dobře prodává a co vydělává. A na marketingu a reklamě je to vidět snad ještě výrazněji než na autech.
No nevím, škodofka jde cestou která se vyjedná, naplánuje a schválí ve Wolfsburgu..a jaký buduje hodnoty,když se jedná v podstatě jen o takový skopčácký vozítka ;-) Hyundai kopíruje..vtipný.Podívej se jaký vyrábějí auta.. včetně technologií.
Škodovka kde vlastní cestou, ale zpět.
Hyundai kopíruje sám sebe. Nejlepší příklad je vodíkové Nexo. To je tak zkopírované, že nikdo nic modernějšího zatím nevyrobil... :-!;-)
Docela by mne zajímalo srovnání, jaké mají automobilky zisk na jednom autě. U nás Hyundai hodně agresivně válčí cenou a už to není ten rozvrzaný nekonkurenceschopný lowend. Taky jsem opravdu zvědav, až se tu objeví aktuální generace jako bazarovky v pořádném testu. Zatím se kolem nich moc skandálů neobjevuje, takže není divu ,že se prodávají.
Není to problém spočítat, v 3Q měl Hyundai zisk 236 mio. usd a vyrobil něco kolem 1 mil. aut. Takže zisk na autě byl v 3Q cca 236 dolarů. Kolik je to v Nošovicích asi ví jenom Hyundai, podrobná čísla nikdo nezveřejňuje.
[odkaz]
To je nezmysel takto ratat, ked nevies , aku podiel maju investice a dalsie vydavky.
Teda pokial to nie je priamo prevadzkovy zisk ocisteny od tychto veci.
Bohvie, aky vplyv ma na to aj servisovanie, ci pripadne zvolavacky.
Kdž by teď vyplavalo na povrch, že jejich dejme tomu TGDi jsou na tom podobně, jako tehdejší TSI, tak věř, že hodně lidí znejistí. Mnoho majitelů tehdejších Škodovek to taky odradilo.
Ktere majitele to odradilo ? A ti co maji skandaly a "skandaly" se prodavaji na zakladě čeho ? A jak viš, že hyundai nema skandaly nebo "skandaly" ? A mysliš si, že jsou to kvalitně udělana auta nebo třeba držaci ?
Třeba ty, kteří si koupili jiné značky. Mám pár takových v okolí.
Nevím, že nemá skandály, ale taky nevím, že by je měl ? Ty ano? Už hodně dlouho se nikde nepsalo, že by K/H trpěly nějakými fatálními problémy.
Kvalitně jako nová auta působí a jak budou jako ojetiny? To jsem se i ptal a těším se na nějaké recenze.
Ale při úrovni spolehlivosti některých dříve až ikonických značek bych se nedivil, kdyby K/H byly vlastně naprosto průměrné. Jedna i30 je ted nová v mé blízkosti, jedna se prodala (II. generace - ale malý nájezd, takže žádný problém).
Těch par co maš v okoli nenahradi "stado" jinych. Kdyby to bylo jak pišeš tak to u jinych značek vypada značně jinak a přikladu se najde jistě vic než dost. Jo cenotvorba nebo agresivni reklama jakou třeba předvadi hyundai, už budou mit značně větši vliv na dost potencionalnich zakazniku. "Levně" koupit to určitě zabira.
Jinak jak je na tom dany model s kvalitou, trvanlivosti nebo spolehlivosti je nejlepe zjišťovat ne u majitele, ale u majitelu.
No a preto su v rozsiahlych prieskumoch v poslednej dobe korejske znacky uplne na spici. Co je sice aj pre mna prekvapujuce, ale asi na tom nieco bude.
Ozzman, čo si tu prvý raz? Auto.cz predsa testuje len autá, ktoré dostane pred redakciu a zadara. A pretože ich Hyundai ignoruje, tak testy nebudú. Skrblíci auto.cz nie sú schopní ísť ani do požičovne a urobiť test!
Oni už to fakt možná nejsou špatná auta, ale co je to platné, když Hyundai ČR v posledních letech páchá dobrovolné imageové harakiri? :-O Aneb, kdo si koupí .... a podobné populární lidové říkanky české majitele těchto vozů jistě nepotěší... :-O
Podle všemožných testů a statistik to určitě špatný auta nejsou.V ČR se tahají s vw.. takže pokud zákazníkům nevadí podvody a ostuda,tak nějaký reklamy..to je směšný.
Podvody o ostuda ? Ako H okrada zakaznikov ?
Skoda s tym ma naopak dobru skusenost: [odkaz]
[odkaz]
Skoda vtedy spravila vsetko, aby sa to ututlalo, ale uplne to nevyslo.
A ak toto nevadi skodofilom (automobilka spolu s dilermi ich v podstate priamo a celoplosne okradala), neviem, coho by sa mali zakaznici H obavat.
To je pruser kapanek inej kategorie, ako ked H urazi "narodne citenie" oznacenim niekoho za maleho a sahne tym dotycnym na pipika. Co je mimochodom celkom vtipna reklama.
Podvody a ostuda vw ..pokud škodofka v ČR nabízí a prodává předražený auta,dělají skvělej marketing,reklamy..i pomocí médií..typu např. "..škoda je sice o 200000 dražší,ale svou cenu si obhájí.." tak to je zlodějna..ale právě pomocí masáže má obrovské stádo.A jen tak pro zajímavost.. Hyundai Nošovice už podruhé dostal Cenu Kvality v ČR..lze dohledat.Ale o tom se zde samozřejmě nepíše..
To s marketingem vůbec nesouvisí, ty by časem stejně přišly. Každý rozumný člověk se nad nimi ani nepozastaví. Majitelé jakbysmet.Takové říkanky jen vypovídají o svých recitátorech jací to jsou absolutní idioti.
Nejtrapnější marketing předvádí škodovka s tou svojí neustálou neadekvátní a přemrštěnou samochválou, které ani sama nemůže věřit. Jen se snaží skrytě porovnávat s Hyundaiem a až komicky veřejnost oblbovat jak je skvělá. Přitom si ani nevěří, protože sama ví, že za ním výrazně zaostává. V alternativních technologiích minimálně dvacet let.
No vidíš, a já to mám přesně naopak. Škoda je mi (většinou) sympatická, zato s Hyundaiem bych se coby autofanda styděl vystrčit nos. Holt proti gustu...
P.S. "Alternativní technologie" mě fakt nezajímají, požaduju všestranně zdařilou klasiku. ;-)
To protěžovani a cpani škodovek do članku, ktere se tvaři, že jsou o něčem jinem, dělani ze sotva pruměrneho mainstreamu pomalu premii a to nejen medii, ale i vlastenci je pro mě podstatně horši než nějaka agresivni reklama od hyundai.Škodovka je pro mě zadarmo draha.