Ekonomika
Přihlásit pro přidání komentáře
jimmbo205
.. právě smíchem spadl pod stůl >😁
Víš doufám, že to není jediná automobilka Hyundaie i co se týče aut prodávaných v Evropě?
Az tak daleko hejterske myslenie nesiaha. Trvalo to az 0 prispevkov, kym sa objavili prvi.
To samozřejmě vím... nicméně se srovnání se "sousedem z boleslavi" přišel stupidní marketing z Hyundaie, takže porovnávám přesně tyhle dvě konkrétní fabriky...
Stupidní marketing má především škodovka tou její věčnou, na sto honů smradlavou a absolutně neopodstatněnou samochválou.
Malý soused z Boleslavi je jen holé konstatování a realita, jak skutečně malý soused to je. Automobilka Škoda auto se se značkou a současně i koncernem Hyundai absolutně nemůže srovnávat a to nejen velikostí, ale mj. i počtem prodaných aut, počtem modelů a segmentů, množstvím různých alternativních eko vozů (elektromobily, hybridy, auta na pohon s palivovým vodíkovým článkem), výrobou dodávek, autobusů, nákladních aut i kamionů, atd.. A to jsme jen u velmi malého vzorku výroby.
Vždycky se při čtení přihlouplých narážek na "souseda z Boleslavi" náramně bavím, jak jsou lidi hloupí, neopodstatněně omezeně urážliví a bez rozhledu.
Malý soused z Boleslavi je jen holé konstatování a realita, jak skutečně malý soused to je. Automobilka Škoda auto se se značkou a současně i koncernem Hyundai absolutně nemůže srovnávat a to nejen velikostí, ale mj. i počtem prodaných aut, počtem modelů a segmentů, množstvím různých alternativních eko vozů (elektromobily, hybridy, auta na pohon s palivovým vodíkovým článkem), výrobou dodávek, autobusů, nákladních aut i kamionů, atd.. A to jsme jen u velmi malého vzorku výroby.
Vždycky se při čtení přihlouplých narážek na "souseda z Boleslavi" náramně bavím, jak jsou lidi hloupí, neopodstatněně omezeně urážliví a bez rozhledu.
Já se zas náramně bavím, když tady někdo v souvislosti s rally vykřikuje "Hyundai is the best" >😁
Samo, že Hyundai is the best, má nejlepší a nejvýkonnější auta. Ale zbrklé jezdce. Proto se stal 3x v řadě vicemistrem světa.
Nejvýkonnější a nejrychlejší auta měla Toyota. Vicemistr není nic ke chlubení, je to jen jeden z poražených...Navíc v jednom roce poražený od soukromého týmu >😁
Úspěch ve WRC je dán hlavně kvalitou a zkušeností jezdců. Tým Hyundai doplácí nejvíc na smůlu, ale i na zbrklost a nevyježděnost svých závodníků.
Toyota rozhodně neměla nejvýkonnější a nejrychlejší auta. Stejně tak ostatní stáje. A jestliže jede za soukromý tým několikanásobný mistr světa, tak už jen to dává za předpoklad nejlepší umístění.
Toyota rozhodně neměla nejvýkonnější a nejrychlejší auta. Stejně tak ostatní stáje. A jestliže jede za soukromý tým několikanásobný mistr světa, tak už jen to dává za předpoklad nejlepší umístění.
Smůlu měli v jednotlivých týmech všichni. U Hjundé to je asi karma za Vošickýho >😁
Letos bude mít Hjundé několikanásobnýho mistra taky, tak má dle tebe největší předpoklad. Ale dopadne to tak, že zase dostane čočku, tentokrát od Toyoty i Citroenu.
To,že měla Toyota zdaleka nejrychlejší auto, říkal po několika erzetách i sám Ogier, když jim nestačil
Letos bude mít Hjundé několikanásobnýho mistra taky, tak má dle tebe největší předpoklad. Ale dopadne to tak, že zase dostane čočku, tentokrát od Toyoty i Citroenu.
To,že měla Toyota zdaleka nejrychlejší auto, říkal po několika erzetách i sám Ogier, když jim nestačil
Kecy v kleci... Co má Vošický společného s WRC? :no😒br />
Ogier v RZ posledních dvou ročníků za Neuvillem - Hyundai zaostával, dostával čočku.
Takže, kdo letos dostane čočku se ještě uvidí.
Jinak, drž se tématu tohoto článku.
Ogier v RZ posledních dvou ročníků za Neuvillem - Hyundai zaostával, dostával čočku.
Takže, kdo letos dostane čočku se ještě uvidí.
Jinak, drž se tématu tohoto článku.
Nic,jen že jsi stejně zaslepenej fanda Hjundé.
Ogier byl většinou za Neuvillem,když mu na šotolině jako vedoucí jezdec MS čistil trať.
Tématu se držím - Hjundé jako věčně poražený >😁
Ogier byl většinou za Neuvillem,když mu na šotolině jako vedoucí jezdec MS čistil trať.
Tématu se držím - Hjundé jako věčně poražený >😁
No co jiného od provokatéra taky čekat, že? Jen nesmyslné narážky, podúrovňové kecy a výmluvy... 😉
Poražený >😁 >😁 >😁 , co potom ti ostatní... >😒]
Poražený >😁 >😁 >😁 , co potom ti ostatní... >😒]
Co čekat od neznalého fanouška Hjundé, který nemá o rally nejmenší páru? Jen nesmysly a plané výkřiky.
Ostatní v poslednich letech? VW tituly mezi jezdci i týmy, Ford to samé, Toyota titul v týmech. Hjundé nic, Citroen nic, ale ten má alespoň dobré vyhlídky do letošního roku. Po letošním roce zůstane jediný looser - Hjundé >😁
Ostatní v poslednich letech? VW tituly mezi jezdci i týmy, Ford to samé, Toyota titul v týmech. Hjundé nic, Citroen nic, ale ten má alespoň dobré vyhlídky do letošního roku. Po letošním roce zůstane jediný looser - Hjundé >😁
Hochu, když jsem dělal rally, tak to jsi jistě ještě nebyl ani na světě. >😁
Je to s tebou ještě horší než jsem si myslel, když považuješ za rally tahání kačera na provázku. Ale je možný, že jsi byl s tím kačerem rychlejší než současní jezdci Hjundé >😒]
Trochu si to pleteš dohromady... Já píšu o dvou konkrétních fabrikách, přesně tak jak to myslíš marketing Hyundai se "sousedem z Boleslavi". Pokud chceš srovnávat srovnavatelne, tak srovnávej koncern Hyundai s celym koncernem VW...
Pak bys měl porovnávat konkrétní výrobní závody, ne celou produkci Škody v ČR vůči jednomu závodu Hyundai v ČR. Pak by ti ty pády smíchy pod stůl nějak nevycházely, ale tak daleko tvé myšlení zjevně nesahá.
rok 2018: Škoda celkem přes 850 tisíc, Kvasiny mají cca 250, zbytek je MB.
A není to jedno ?! Porovnávat můžeš třeba dvě fabriky.Hyundai a škodofku samozřejmě porovnávat nemůžeš a celý koncerny taky ne.. už jen protože H/K jsou jen dvě automobilky..
Ani to, co celá škodovka vyrobí za rok (1,2 milionu aut) ve všech svých závodech, toho vyrobí daleko víc jeden závod Hyundai v Ulsanu cca 1,56 milionu vozů ročně. Je to absolutně největší automobilový závod světa. Každých deset sekund z něj vyjede nový vůz. O tom se může úplně všem automobilkám jen zdát. A škodovce obzvlášť. Na to je moc malinká.
[odkaz]
[odkaz]
Škoda jde vlastni cestu, buduje vlastní hodnoty. Hyundai kopíruje to, co se dobře prodává a co vydělává. A na marketingu a reklamě je to vidět snad ještě výrazněji než na autech.
No nevím, škodofka jde cestou která se vyjedná, naplánuje a schválí ve Wolfsburgu..a jaký buduje hodnoty,když se jedná v podstatě jen o takový skopčácký vozítka 😉 Hyundai kopíruje..vtipný.Podívej se jaký vyrábějí auta.. včetně technologií.
Škodovka kde vlastní cestou, ale zpět.
Hyundai kopíruje sám sebe. Nejlepší příklad je vodíkové Nexo. To je tak zkopírované, že nikdo nic modernějšího zatím nevyrobil... :-! 😉
Hyundai kopíruje sám sebe. Nejlepší příklad je vodíkové Nexo. To je tak zkopírované, že nikdo nic modernějšího zatím nevyrobil... :-! 😉
Hovnaj je nepodarok, spotené chlpy pod pažou. A najímajú tu hlupákov ano je Robustol s Carom. Trolujete ako banda cigánov 8-s 8-s 8-s :no: :no: :no:
A co tu předvádíš ty a většina tobě podobných? Ty jsi troll!
Ozzman
Docela by mne zajímalo srovnání, jaké mají automobilky zisk na jednom autě. U nás Hyundai hodně agresivně válčí cenou a už to není ten rozvrzaný nekonkurenceschopný lowend. Taky jsem opravdu zvědav, až se tu objeví aktuální generace jako bazarovky v pořádném testu. Zatím se kolem nich moc skandálů neobjevuje, takže není divu ,že se prodávají.
Není to problém spočítat, v 3Q měl Hyundai zisk 236 mio. usd a vyrobil něco kolem 1 mil. aut. Takže zisk na autě byl v 3Q cca 236 dolarů. Kolik je to v Nošovicích asi ví jenom Hyundai, podrobná čísla nikdo nezveřejňuje.
[odkaz]
[odkaz]
To je nezmysel takto ratat, ked nevies , aku podiel maju investice a dalsie vydavky.
Teda pokial to nie je priamo prevadzkovy zisk ocisteny od tychto veci.
Bohvie, aky vplyv ma na to aj servisovanie, ci pripadne zvolavacky.
Teda pokial to nie je priamo prevadzkovy zisk ocisteny od tychto veci.
Bohvie, aky vplyv ma na to aj servisovanie, ci pripadne zvolavacky.
Zatim se moc skandalu neobjevuje tak proto se prodavaji. To jako važně ?
Ne jen proto, ale i pro cenotvorbu.
Kdž by teď vyplavalo na povrch, že jejich dejme tomu TGDi jsou na tom podobně, jako tehdejší TSI, tak věř, že hodně lidí znejistí. Mnoho majitelů tehdejších Škodovek to taky odradilo.
Kdž by teď vyplavalo na povrch, že jejich dejme tomu TGDi jsou na tom podobně, jako tehdejší TSI, tak věř, že hodně lidí znejistí. Mnoho majitelů tehdejších Škodovek to taky odradilo.
Ktere majitele to odradilo ? A ti co maji skandaly a "skandaly" se prodavaji na zakladě čeho ? A jak viš, že hyundai nema skandaly nebo "skandaly" ? A mysliš si, že jsou to kvalitně udělana auta nebo třeba držaci ?
Třeba ty, kteří si koupili jiné značky. Mám pár takových v okolí.
Nevím, že nemá skandály, ale taky nevím, že by je měl ? Ty ano? Už hodně dlouho se nikde nepsalo, že by K/H trpěly nějakými fatálními problémy.
Kvalitně jako nová auta působí a jak budou jako ojetiny? To jsem se i ptal a těším se na nějaké recenze.
Ale při úrovni spolehlivosti některých dříve až ikonických značek bych se nedivil, kdyby K/H byly vlastně naprosto průměrné. Jedna i30 je ted nová v mé blízkosti, jedna se prodala (II. generace - ale malý nájezd, takže žádný problém).
Nevím, že nemá skandály, ale taky nevím, že by je měl ? Ty ano? Už hodně dlouho se nikde nepsalo, že by K/H trpěly nějakými fatálními problémy.
Kvalitně jako nová auta působí a jak budou jako ojetiny? To jsem se i ptal a těším se na nějaké recenze.
Ale při úrovni spolehlivosti některých dříve až ikonických značek bych se nedivil, kdyby K/H byly vlastně naprosto průměrné. Jedna i30 je ted nová v mé blízkosti, jedna se prodala (II. generace - ale malý nájezd, takže žádný problém).
Těch par co maš v okoli nenahradi "stado" jinych. Kdyby to bylo jak pišeš tak to u jinych značek vypada značně jinak a přikladu se najde jistě vic než dost. Jo cenotvorba nebo agresivni reklama jakou třeba předvadi hyundai, už budou mit značně větši vliv na dost potencionalnich zakazniku. "Levně" koupit to určitě zabira.
Jinak jak je na tom dany model s kvalitou, trvanlivosti nebo spolehlivosti je nejlepe zjišťovat ne u majitele, ale u majitelu.
Jinak jak je na tom dany model s kvalitou, trvanlivosti nebo spolehlivosti je nejlepe zjišťovat ne u majitele, ale u majitelu.
No a preto su v rozsiahlych prieskumoch v poslednej dobe korejske znacky uplne na spici. Co je sice aj pre mna prekvapujuce, ale asi na tom nieco bude.
Arese
Oni už to fakt možná nejsou špatná auta, ale co je to platné, když Hyundai ČR v posledních letech páchá dobrovolné imageové harakiri? 😲 Aneb, kdo si koupí .... a podobné populární lidové říkanky české majitele těchto vozů jistě nepotěší... 😲
Podle všemožných testů a statistik to určitě špatný auta nejsou.V ČR se tahají s vw.. takže pokud zákazníkům nevadí podvody a ostuda,tak nějaký reklamy..to je směšný.
Podvody o ostuda ? Ako H okrada zakaznikov ?
Skoda s tym ma naopak dobru skusenost: [odkaz]
[odkaz]
Skoda vtedy spravila vsetko, aby sa to ututlalo, ale uplne to nevyslo.
A ak toto nevadi skodofilom (automobilka spolu s dilermi ich v podstate priamo a celoplosne okradala), neviem, coho by sa mali zakaznici H obavat.
To je pruser kapanek inej kategorie, ako ked H urazi "narodne citenie" oznacenim niekoho za maleho a sahne tym dotycnym na pipika. Co je mimochodom celkom vtipna reklama.
Skoda s tym ma naopak dobru skusenost: [odkaz]
[odkaz]
Skoda vtedy spravila vsetko, aby sa to ututlalo, ale uplne to nevyslo.
A ak toto nevadi skodofilom (automobilka spolu s dilermi ich v podstate priamo a celoplosne okradala), neviem, coho by sa mali zakaznici H obavat.
To je pruser kapanek inej kategorie, ako ked H urazi "narodne citenie" oznacenim niekoho za maleho a sahne tym dotycnym na pipika. Co je mimochodom celkom vtipna reklama.
Podvody a ostuda vw ..pokud škodofka v ČR nabízí a prodává předražený auta,dělají skvělej marketing,reklamy..i pomocí médií..typu např. "..škoda je sice o 200000 dražší,ale svou cenu si obhájí.." tak to je zlodějna..ale právě pomocí masáže má obrovské stádo.A jen tak pro zajímavost.. Hyundai Nošovice už podruhé dostal Cenu Kvality v ČR..lze dohledat.Ale o tom se zde samozřejmě nepíše..
Ono si stačí uvědomit, jak se česká centrála Hyundai chová ke "svým" dealerům. Jak se pak asi chová ke svým zákazníkům?!! 😲
To s marketingem vůbec nesouvisí, ty by časem stejně přišly. Každý rozumný člověk se nad nimi ani nepozastaví. Majitelé jakbysmet.Takové říkanky jen vypovídají o svých recitátorech jací to jsou absolutní ***i.
Nejtrapnější marketing předvádí škodovka s tou svojí neustálou neadekvátní a přemrštěnou samochválou, které ani sama nemůže věřit. Jen se snaží skrytě porovnávat s Hyundaiem a až komicky veřejnost oblbovat jak je skvělá. Přitom si ani nevěří, protože sama ví, že za ním výrazně zaostává. V alternativních technologiích minimálně dvacet let.
Nejtrapnější marketing předvádí škodovka s tou svojí neustálou neadekvátní a přemrštěnou samochválou, které ani sama nemůže věřit. Jen se snaží skrytě porovnávat s Hyundaiem a až komicky veřejnost oblbovat jak je skvělá. Přitom si ani nevěří, protože sama ví, že za ním výrazně zaostává. V alternativních technologiích minimálně dvacet let.
No vidíš, a já to mám přesně naopak. Škoda je mi (většinou) sympatická, zato s Hyundaiem bych se coby autofanda styděl vystrčit nos. Holt proti gustu...
P.S. "Alternativní technologie" mě fakt nezajímají, požaduju všestranně zdařilou klasiku. 😉
P.S. "Alternativní technologie" mě fakt nezajímají, požaduju všestranně zdařilou klasiku. 😉
To protěžovani a cpani škodovek do članku, ktere se tvaři, že jsou o něčem jinem, dělani ze sotva pruměrneho mainstreamu pomalu premii a to nejen medii, ale i vlastenci je pro mě podstatně horši než nějaka agresivni reklama od hyundai.Škodovka je pro mě zadarmo draha.
Takze i kdyz si o podobnych vylevech myslim svoje at uz jde o jakoukoliv znacku, tak nektere tomu proste jdou naproti. Kdo chce kam...