Snímky jsou fantastické, je zřejmé, že mazda to vzala za (svůj) správný konec, a tedy stvořila šmrncovní malý model se zřetelným akcentem na sportovní charakter. Estetika kabiny je doslovnou živou vodou pro každého jezdce - srdcaře - se vkusem. Evidentně špičkové materiály, milá inspirace tím nejlepším, co dovnitř aktuálně osazuje prémiová Evropa, no... možná se mnou nebudete souhlasit, osobně považuji horní model za třídní trefu.
Já snad spadnu ze židle. GTI pochválil Mazdu. To by mohli lepit na sklo protože to je cenější než "car of the year" :yes: Jen jestli to nebyl sarkasmus :*) ...
>:D:yes: Z té židle jsem málem spadnul já, otevřel jsem galerii a spatřil tu čistou nádheru uvnitř. Fakt moc pěkné. Až nebezpečně "prémiově" pěkné :yes: Tohle je přesně to, co má mazda dělat - "svá" auta - styl, sport, výborná jízda.
Nevědět, že to je Mazda, tak dám hlavu na špalek, že se díváme na Audi A1 v nové generaci. Ten interiér je esence techniky spojená s moderní prémiovou kvalitou a čistým stylem. No nevycházím z nadšeného údivu. Ještě zapracovat na kabině 6ky...
každopádně krása! :yes:
pri pohlade no novych interierov to vyzera tak ze dnes uz je premiovy kde kto .. aj mazda aj honda aj nove sorento ;-) aj i10
akosi ta dnesna premia straca naskok, prestava uz davat zmysel platit dvojnasobne ceny za auto ktore je o 5 percent lepsie ako o polovicu lacnejsi "nepremiovy" konkurent
samozrejme ja nepopieram kvalitu premie... ta sa nemeni .... akurat by som vyzdvihol kvalitu nepremie... ktora ich uz fakticky dobehla
pohlad do interieru A3 a seatu leon jasne naznacuje ze medzi premiou a nepremiou su uz dnes skor len imaginarne hranice a psychologicke hranice .... realne su totiz obe auta uz takmer uplne rovnake
Sorry ale nyní korejci dost ztrácejí !! Esteticky i materiálově !!
Mazda je jiné kafe.. :yes:
Jen k té dlouhé kapotě nesedí trošku přisražený zadek.Kufr asi moc nebude.. ;-)
No nevím, na mě padly trochu rozpaky. Tedy co se týká zevnějšku. Z některých pohledů ano, z jiných ne. Moc se mi nepozdává mega chromování na předku, hlavně ten přechod od světel, čumák mi rozměrově nepasuje ke zbytku..... ;-\ zato ten vnitřek vypadá libově. :yes:
Áno, akurát si pozerám celú galériu a tu ma až zamrazilo. Takúto foto by som radšej do éteru nepúšťal... [odkaz]
Som naozaj zvedavý ako to bude pôsobiť naživo, lebo ten dlhý čumák vyzerá byť disproporčný. Interiér je ale ozaj pecka a pôsobí príjemne až upokojujúco. :-)
Ja neviem, ak mi niekto ponukne auto s vyssou vybavou za rovnaku cenu a s o rok dlhsou standardnou zarukou (Mazda ma 3 roky alebo 100 tisic), tak mi to na 'bohuzel' nevychadza.
Obmedzena moznost konfiguracie by bola problemom pri holobytnych vybavach. Co u japonskych aut nenajdes.
Nehovoriac o tom, ze v momente, ked sa presunies do najvyssich priecok vybav a motorizacii, Japonskej auta su pri rovnakej/porovnatelnej vybave spravidla lacnejsie ako konkurencne Skodovky (o dlhsej zaruke ani nehovorim).
Souhlas.
Vetsinou si stezuji ti, kteri chteji to ci ono auto, ale maj akorat na holobyt a on u japoncu neni. Neni probem v konfiguraci ale ve vlastni kapse.
Jinak jak rikas, pokud si vyberes slusnou vybavu, tak motorove a vybavou zpravidla odpovida cena ceskemu designovemu lowendu ;-)
Jen u holobytů? Já třeba nechci kůži bez ventilace. A to ani nemluvím o tom, jestli to vůbec kůže je a jaká. Dalším mým "oblíbeným" prvkem jsou střešní okna. Jestli mě zrak nešálí, vidím "kůži" i tady. Proč? Předpokládám, že zase bude povinně v nejvyšší výbavě. Co je tohle za úchylku?
Těžko mě přesvědčíš, že je malý výběr ku prospěchu věci. Někdo zkrátka má štěstí a vybere si. Někdo ne. Je pravda, že u malého auta spíš udělám kompromis než ve vyšších třídách.
Mimochodem, když jsme u malých aut, Škoda má za příplatek necelých tisíc korun záruku 100 tisíc km/ 5 let, jestli si dobře pamatuji. A předpokládám, že ji prodejci budou nabízet "zdarma."
Přesně!!
Moc se mi líbí Mazda CX5..!
I cenu bych dal..
Ale střešní okno , které musím , klimu nemám rád , tam neobjednám!!
Jen v TOP verzi s kůží na sedadlech!!
Neodvětraných..fuj! At¨se mrknou na klimatizované sedačky třeba Mercedes-Benz!! :no:
Proč to nejde objednat i do verze s normálními sedačkami??
Jak to , že to nyní umí japonský konkurent Nissan X-Trail??
Ten zase nemá slušný diesel..
Takže počkáme na nový VW Tiguan?
Nic jného mi nezbývá.. :-!
Nebo přidat na Audi , BMW či Mercedes..to se mi nechce ani nepotřebuji.
Škoda Mazdo!!
Ale u malé 2 to problém není..tam se bude víc prodávat základ.
Vyhovět by mohla i Kuga. Forester myslím také zvládne kombinaci diesel + látka + střešní okno, ale nevím, jestli by ti motor stačil. Na RAV4, nebo CR-V můžeš zapomenout. A pelikoš tu myslím opakovaně psal, že X-Trail bude mít časem silnější diesel.
Jak jsem napsal, u malého auta spíš udělám kompromis. Ale tu kůži mám problém u malého auta pochopit. Možná předbíhám a příjemně překvapí.
Tri benziny 1.5 je trochu vela.
- 86 kW bude tipujem iba v kombinacii s najvyssou vybavou za cenu m3 alebo a1
- Automat iba so 66 kW, kde zrychlenie asi nebude bohvieake
- diesel je v tejto triede okrajova zalezitost.
- 55 kW bude podla mna jednoducho malo
Takze az 1 jediny bezne pouzitelny motor hodny mazdy bude tych 66 kW v minimalne druhej najnizsej vybave. Na 1 tonu auta by to malo stacit, avsak:
- odhlucnenie bude trpiet este viac ako v m3, vravim ako majitel m3
- menej miesta vzadu ako v sucasnej m2, fakticky take 2+2 auto
- co protikorozna ochrana a pomer cena/hodnota?
Uvidime co konkurencia. Obavam sa, ze pri kvalitach a cenach konkurencie bude mazda 2 iba okrajova zalezitost... Napada mi fiesta, i20, VW, fabia, rio, corsa, ktore budu za 11000 EUR pripadne v nejakej edicii/akcii ohmoho zaujimavejsie ako mazda... Iba z interieru sa v tejto triede nezije...
este som zabudol, ze v testoch sa stazovali na prilis lahke riadenie na rozdiel od m3, je to nastavene skor do mesta.
A pozeram, ze prevodovka je 5-iba stupnova
Suhlasim s tebou - kupia si ho ti, ktorym sa bude libit. Inak m2 racionalne nedava ziadny zmysel.
Z toho interieru by som az taky vyteseny nebol, to su fotky najdrahsej vybavy s najsilnejsim motorom, aj ked ani Challenge nebude vyzerat zle, len to uz nebude take terno...
Napr. najpredavanejsie auto v tomto segmente fiesta ako byvale dvojca mazdy so 100 konmi je za cca. 11000 EUR
Koroze bych se u nových vozů od Mazdy nebál. Dobře ví, že to byla její Achillova pata, ale dnes antikorozní ochrana není nic mimořádného, zkrátka nutný standart. Odhlučnění podvozku je u Mazdy vždy "problém"...respektive, Mazda nikdy nebude zcela tiché auto, je to část její imege sportovnosti, procítěnosti s okolím apod. Ale rozhodně to není nic, co by vybočovalo ze standardu. A Mazda2 asi nebude dominovat evropskému trhu, to je fakt, ostatně jako žádný její model. Dvojka je do města, takže hlavní trh bude přelidněná Asie, s velkými městy, pak USA, ale myslím, že třeba v Londýně bude k vidění hodně.
To já bych se koroze bál. U nového auta samozřejmě nikdo nic nepozná, jasno bude až za 5-8 let. Zatím má Mazda v zemích, kde je koroze tématem jako třeba Kanada, docela velké problémy.
[odkaz]
Existují dvě skupiny Japonců, Toyota a Honda mají protikorozní ochranu na dobré úrovni a druhá (Mazda, Suzuki, Nissan), která se s korozí neustále potýká.
Samozrejme, ze M2 dava aj racionalny zmysel.
Ako druhe auto do rodiny. Mame to tak teraz.
A kedze sa u nas doma nova M2 "líbí" a ma aj racionalny zmysel, pribudne u nas doma, ako tretie auto :-!
"Automat iba so 66 kW, kde zrychlenie asi nebude bohvieake"
Pri aute s hmotnostou 1 tony (aj s vodicom), po skusenostiach s bleskovym radenim Skyactiv autoboxov, to asi az take zle nebude. Nehovoriac o tom, ze zrychlenie je v tejto triede niekde na 5 stupni dolezitosti.
- diesel je v tejto triede okrajova zalezitost.
To plati o VSETKYCH autach v tejto triede. Alebo nie?
- 55 kW bude podla mna jednoducho malo"
Ak ti je to na auto s hmotnostou hlboko pod tonu malo, nauc sa jazdit.
Ale vždyť v této třídě 55kW není vůbec žádný problém. Zvlášť při 135Nm. To jsou stejné údaje jako u Felicie 1,6 při plus minus stejné hmotnosti a ta neměla zrovna špatnou dynamiku..
Veľmi pekné auto zvonka aj zvnútra, interiér je krásny a bude dobrý aj v základe, lebo je dobre navrhnutý. Škoda, že nebude mať 66 kW manuálnu šestku, silnejšia verzia alebo automat už bude v cenovej rovine M3. Chýba mi taký model ako základ M3, ktorý má všetko potrebné za dobrú cenu. U M2 mi chýba šesťstupňová v cenovej hladine pod M3 aj keď sa dá použiť argument, že v tejto triede sa to nevedie.
Bohužiaľ, Mazda (konkrétne Mazda 3) má veľmi nízky posed a výškovo sa dá regulovať iba sedadlo vodiča. Bohužiaľ, práve kvôli nízkemu posedu nebude mojim ďalším autom Mazda 3 sedan. Čo ale sledujem diskusie, nie som sama, ktorej vadí nízky posed v niektorých značkách, prichádzajú tak zbytočne o kupujúcich. Šetrenie na tomto je nevhodné. Vzhľadom na starších by bolo vhodné dať výškovo regulovateľné sedadlá. Nie každý je 20 ročný puberťák, ktorý chce "lízať zadkom zem". Komfort je žiadaný čím viac, rovnako ako požiadavka na personifikáciu vozidla.
Myslím, že sedadlo spolujezdce nebývá celkem běžně výškově nastavitelné. A řidičovo se dá zvadnout zcela dostatečně. Rozhodně se ale nadá mluvit o "lízání země zadkem" ani v nejnižší poloze. Leda jsi/jste zvyklá na pravidelné řízení autobusu. Já se svými 170cm mám sedadlo úplně dole, žena taky. Když ho zvednu úplně nahoru, mám hlavu u stropu i se svou (ne)výškou.
Edit: jestli čílice v nicku je věk, tak chápu,že se možná nenasedá nejlíp.Pak se podivuji, nad "nedůchodcovským" dobrým vkusem ;-)
Nedělej ze sebe d.ebila většího než jsi. Tvůj citron je MPV, což mazda 2 ani 3 není.
A k té "čílici"- tvoje inteligentní věta by dávala smysl, kdybych tady každýho buzeroval za pravopis. Ale stejně asi nic z toho nechápeš, a odpovíš něco ve stylu- " a mám ohebný stěrače u Citroena"
Ono, kvôli takej blbosti ako nemožnosť nastaviť výšku oboch predných sedadiel tak prichádza mazda o strednú generáciu vodičov. ono, sedieť nízko je možno móda len pre mladých. A čo mazda nepotrebuje strednú generáciu klientov? Ostatní klienti preferujú prijemné nastupovanie aj vystupovanie z vozidla, človek by očakával že výrobcovia počúvajú "hlas ľudu".
Ten nízky posed opravdu vadí. Sedadla by měla být nastavitelná i do výšky, jak chci já uživatel a to i u spolusedícího. Automobilky by měli naslouchat zákazníky a požadavky zapracovat. Rovněž ponuka farebnosti vozů je slabá.
Ten nízky posed vadí. Výrobci by měli vozy dělat pro lidi a k tomu patrí nastavení obou sedadel. Vždyť je to nejzákladnější a nejdůležitejší věc v autě, dobře vidět.
Co funguje vyš nefunguje niž. Aplikace KODO na tohoto "špunta" se mi vubec nelibi. A když se tak nad tim zamyslim tak ani předchudci nebyli pohledni. Naopak řada 3 a 6 byly pohledne ve všech generacich nevyjimaje ty součastne. Co se mi však u součastnych Mazd nelibi tak to jsou interiery a u teto 2 je to ještě značně horši. :no:
Co furt mate s tym jednodotykovym elektrickym vytahovanim okien ???
Ci to auto ma, alebo nie, na vsetkych oknach ?!
V aute s klimatizaciou je stahovanie okien takmer uplne nepodstatna vec.
Mal som auto, ktore malo vsetky okna stahovane na jeden "pcc" a pripadalo mi to veeelmi neprakticke.
Teraz mam auto s jedendotykom iba u vodica a je to bez problemov, vobec to nepocitujem, ako akysi nedostatok auta.
Ty bys nasedl do auta, z kterého se valí vzduch o 60+ °C? Ne že by to klimatizace neutáhla, ale to bych musel hodně pospíchat. Tedy pokud nemáš na mysli spuštění klimatizace na dálku. Nemluvě o tom, že bych preferoval interiér takhle vůbec nezahřát. Proto si připlácím za nezávislou ventilaci, když ta možnost je.
Jejéééj, ano, je to asi pohodova zabava - mačkání tlačítek.
Moj 16 rocny syn pred rokmi na parkingu zabaval "one touch" stahovanim okynek na aute, svoje 13-14 rocne priatelky 8-s
Nepisal som ze syn balil holky, iba ich zabaval.
Z mojej skusenosti, iba vyplyva, ze "One touche" system je dolezity, podstatny pre mentalnu uroven osobnosti cca 14-16 rokov.
Re: petrumr
Ked ty nechavas opustene auto s otvorenymi oknami, preco by som nemohol ja nechavat auto s nastartovanym motorom plne zabavajucich sa pubertakov ?
Njn, každý kdo nemá nějaký prvek výbavy to "omlouvá" něčím podobným. Ty musíš okna ovládat tak, že po celou dobu držíš knoflík, já si můžu vybrat, jestli je spustím/vytáhnu důraznějším promáčnutím, nebo budu celou dobu čudl mačkat. Co je lepší, je snad zřejmé i tobě.
"V aute s klimatizaciou je stahovanie okien takmer uplne nepodstatna vec."
Tak s tím tedy nesouhlasím. Já třeba klimatizaci používám minimálně, jen když je to opravdu nutné. Na krátké trasy si radši stáhnu okénka. A pak je rozhodně komfortnější prostě jednou stisknout a nechat vůz okénka stáhnout, než x sekund držet tlačítka a čekat...
Jo, taky mám klimu, ale bez elektriky na všech oknech bych auto nikdy nechtěl. Ono pootevřít si obě okna na pravé straně funguje pro větrání velmi dobře a klimu spouštím jen za velkých veder nebo pro potřeby odmlžení.
Co na tom nechapes? Je vedro, prichazis k autu, uz z dalky pooteviras vsechny okna aby se ti nejvetsi hic vyvalil ven nez do neho sednes. Nastartujes, ujedes par metru, auto vyvetrane, cvak cvak - predni a zadni okna se zaviraji a je hotovo, na pozadovanou teplotu se klima dostane daleko drive.
Stahování oken moc nepožívám, ale nevidím jediný důvod, proč bych měl chtít tlačítko držet. To bych také mohl zůstat u švihadel. Ať už se chci někoho venku zeptat, něco podat, nebo nějaký "neposlušný" pasažér okno otevře, třeba před vystoupením a já si toho všimnu pak za jízdy. Okrajové situace, ale stačí jeden stisk a je hotovo.
Jiste, pokud je deti vice nez dve a zejmena pokud clovek pravidelne jezdi alespon 150 km, i s. Temi detmi, pak souhlas.
V ostatnich pripadech to jsou jen. "Hrdinske reci". Cturmetrove auto uz neni male - a je to fakt v pohode.
Pri max dvou detech. ;-)
Když potřebuju dojet do kina, do ZOO, na výstavu nebo na hřiště, vlezu se s 2 dětma i do Swifta. Jenže s dětmi se jaksi váže i přeprava nejrůznějších předmětů jako je kočárek, skládací postýlka, oblíbené hračky, plíny, věci na převlečení, později zase odrážedlo, koloběžka, míč, bazének a co já vím co ještě. A v tu ránu praská ve švech i o dost větší auto než 4 metrové. Jasně, dá se udělat všechno a velký prostor se zase zneužívá, ale 4 metrové auto pro rodinu není nic jiného než znouzectnost.
To nemyslíš zcela vážně, že ne ? Podívej se, jaká auta si rodiny kupují, když si je mohou finančně dovolit. Tím myslím pochopitelně z bazaru. Takže to máme slušnou sbírku nejrůznějších kombíků nižší střední a střední, MPV od Scénika, Tourana až po Sharan, Galaxy, Gr.Voyager atd. Při koupi nového auta se pak prostorově uskromňují a náhle jim "stačí" i auto o dost menší. Nebo Dacia. :-)
Jasne. V klidu. Ja jen, ze nektere diskuze se tady zvrhavaji. ;-)
To, co jsi popsal, plati jednou do roka... dobre, nekdy dvakrat. Za mlada jsem to resil rakvi na strese.
S uplne malymi detmi az tak moc nejezdis... a vetsi nepotrebuju postylku ani odrazedlo.
Fakt je to jen moda. Jasne, v bazaru se kupuji velka auta, ale pohrichu avne proto, ze jsou levnější. Absolune, ale zejmena relativne. ;-)
No, nejsem otcem, zato jsem strýcem, a představa, jak taková mladá rodinka při každé cestě za babičkou/na dovolenou/za přáteli/na chatu cpe kočárek, oblečení a podobně do Mazdy 2 mi přijde docela úsměvná. :-)
to právě ne... auto má tu nesrovnatelnou výhodu, že jede, když Ty potřebuješ.. a nemusíš jet, když jede "doprava". ;-)
Takže potud dobrý... skutečně malá auta - to jest něco málo přes 3 metry - mají omezené použití.
Alespoň čtyřmetrové auto ale už 4 lidem poskytne to, co potřebují. Nebo možná lépe: mouhou poskytovat.
Když jsou udělaný blbě, nebo s jiným cílem, tak ani 4.5 metru nemusí stačit.
A není to přílišný luxus? ;-) Mně by většinou čtyři metry stačily (také většinou jezdím sám). Problém je, co se reálně v téhle velikosti nabízí. Větší auta nabídnou lepší svezení. Luxus? Možná, to však může být i to malé auto. A když rezignuji na pohodlí velkého auta, co takový skútr? Provozem se proplete a v Praze může bez poplatku, nebo karty parkovat v barevných zónách.
Já to nemyslím jako provokaci. Jezdím služebním Passatem kombi... a není to o nic lepší svezení, než v Bravu nebo ve Fokusu... Fiesta nebo Punto už jsou znát, že jsou o patro níž.
Howgh.
Jestli je ti svezení stejný ve focusu jako passatu, je to jen tvoje věc. Já i úplně sám radši jezdím větším autem, a komfort je pro mě rozhodně větší. Samo, že to není nutnost, ale rozdíly mondeo,passat/focus,golf vidím jednoznačně.Nejen prostorové.
Ano, je to hodně daleko, ale benefit je to zajímavý. Zrovna v Praze řeší něco, co mě pálí, kdykoli tam jsem.
Neberu to jako provokaci. Pointa je, že jsou hůře utlumená, mají horší sedadla, zkrátka jsou celkově méně pohodlná. To nesouvisí tolik s délkou jako s cenou.
Hluk je v Passsatu do 120 větší než v Puntu II 1.2! Pak se to samozřejmně otočí... sedačka je tak blbá, že mě po cca 100 km rozbolí noha. Jo, jasně, je to tím, že mám tu nohu po autonehodě "vadnou"... ale ani v Puntu, ani v Alfě z roku 1996 mi to nedělá.
A nedělalo mi to ani v tom Focusu... jo, je fakt, že ani v Mondeu.