Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Nová Mazda 2 poodhaluje svoji techniku a výbavu

Malý pětidveřový hatchback nabídne balíček techniky Skyactiv. Výbava zahrne například i head-up displej.
Zpět na článek
10. 10. 2014 15:19
10. 10. 2014 15:26
10. 10. 2014 15:33
10. 10. 2014 21:07
10. 10. 2014 15:30
10. 10. 2014 15:34
10. 10. 2014 15:42
10. 10. 2014 15:50
10. 10. 2014 15:56
10. 10. 2014 16:35
10. 10. 2014 21:09
11. 10. 2014 10:31
12. 10. 2014 00:28
10. 10. 2014 16:08
10. 10. 2014 18:47
10. 10. 2014 20:52
10. 10. 2014 21:11
10. 10. 2014 22:13
10. 10. 2014 15:20
11. 10. 2014 10:27
10. 10. 2014 15:54
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
10. 10. 2014 16:18
10. 10. 2014 16:26
10. 10. 2014 16:36
10. 10. 2014 17:12
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
10. 10. 2014 17:51
10. 10. 2014 18:23
10. 10. 2014 19:58
10. 10. 2014 22:15
11. 10. 2014 10:22
11. 10. 2014 12:52
11. 10. 2014 15:12
11. 10. 2014 18:44
11. 10. 2014 18:48
10. 10. 2014 17:16
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
10. 10. 2014 17:31
10. 10. 2014 17:46
10. 10. 2014 18:09
10. 10. 2014 19:18
10. 10. 2014 22:57
10. 10. 2014 23:50
11. 10. 2014 07:10
11. 10. 2014 10:20
14. 10. 2014 11:05
11. 10. 2014 09:04
11. 10. 2014 09:08
10. 10. 2014 19:21
10. 10. 2014 21:22
10. 10. 2014 22:50
11. 10. 2014 08:39
11. 10. 2014 19:14
11. 10. 2014 22:32
10. 10. 2014 19:14
10. 10. 2014 19:15
10. 10. 2014 20:06
10. 10. 2014 20:19
10. 10. 2014 20:27
10. 10. 2014 23:51
11. 10. 2014 07:13
11. 10. 2014 09:56
11. 10. 2014 16:01
11. 10. 2014 17:08
10. 10. 2014 20:23
10. 10. 2014 20:50
10. 10. 2014 21:27
10. 10. 2014 22:23
11. 10. 2014 08:36
11. 10. 2014 09:37
11. 10. 2014 10:07
11. 10. 2014 19:19
11. 10. 2014 08:36
10. 10. 2014 22:38
11. 10. 2014 20:47
10. 10. 2014 23:14
11. 10. 2014 09:54
10. 10. 2014 21:21
10. 10. 2014 21:58
10. 10. 2014 22:27
10. 10. 2014 15:19
TREFA
Snímky jsou fantastické, je zřejmé, že mazda to vzala za (svůj) správný konec, a tedy stvořila šmrncovní malý model se zřetelným akcentem na sportovní charakter. Estetika kabiny je doslovnou živou vodou pro každého jezdce - srdcaře - se vkusem. Evidentně špičkové materiály, milá inspirace tím nejlepším, co dovnitř aktuálně osazuje prémiová Evropa, no... možná se mnou nebudete souhlasit, osobně považuji horní model za třídní trefu.
Rozbalit vlákno
17
Avatar - skejpa
10. 10. 2014 15:26
Re: TREFA
Já snad spadnu ze židle. GTI pochválil Mazdu. To by mohli lepit na sklo protože to je cenější než "car of the year" :yes: Jen jestli to nebyl sarkasmus :*) ...
10. 10. 2014 15:33
Re: TREFA
>:D :yes: Z té židle jsem málem spadnul já, otevřel jsem galerii a spatřil tu čistou nádheru uvnitř. Fakt moc pěkné. Až nebezpečně "prémiově" pěkné :yes: Tohle je přesně to, co má mazda dělat - "svá" auta - styl, sport, výborná jízda.
10. 10. 2014 21:07
Re: TREFA
Tobě snad někdo hacknul účet >:D
Avatar - Ji/Ri
10. 10. 2014 15:42
Re: TREFA
Nevědět, že to je Mazda, tak dám hlavu na špalek, že se díváme na Audi A1 v nové generaci. Ten interiér je esence techniky spojená s moderní prémiovou kvalitou a čistým stylem. No nevycházím z nadšeného údivu. Ještě zapracovat na kabině 6ky...
každopádně krása!
:yes:
Avatar - 3_diamanty
10. 10. 2014 15:56
Re: TREFA
pri pohlade no novych interierov to vyzera tak ze dnes uz je premiovy kde kto .. aj mazda aj honda aj nove sorento ;-) aj i10

akosi ta dnesna premia straca naskok, prestava uz davat zmysel platit dvojnasobne ceny za auto ktore je o 5 percent lepsie ako o polovicu lacnejsi "nepremiovy" konkurent

samozrejme ja nepopieram kvalitu premie... ta sa nemeni .... akurat by som vyzdvihol kvalitu nepremie... ktora ich uz fakticky dobehla

pohlad do interieru A3 a seatu leon jasne naznacuje ze medzi premiou a nepremiou su uz dnes skor len imaginarne hranice a psychologicke hranice .... realne su totiz obe auta uz takmer uplne rovnake
Avatar - Jaros71
10. 10. 2014 16:35
Re: TREFA
Sorry ale nyní korejci dost ztrácejí !! Esteticky i materiálově !!
Mazda je jiné kafe.. :yes:
Jen k té dlouhé kapotě nesedí trošku přisražený zadek.Kufr asi moc nebude.. ;-)
10. 10. 2014 21:09
Re: TREFA
To dnes říká každý, kdo seděl...v žádném ze zmíněných. Toppere, prober se už, hernajs 8-s
11. 10. 2014 10:31
Re: TREFA
>:D Ty jsi tedy srandista.
Avatar - rokyta.p
12. 10. 2014 00:28
Re: TREFA
tak tak, taky se mi líbí :yes:
Avatar - Emel
10. 10. 2014 16:08
Re: TREFA
Je to tak :yes:

Některé pohledy bude možná potřeba ještě strávit...
[odkaz]

Nemůžu se rozhodnout, jestli je čumák nepřiměřeně velký ke zbytku auta, nebo jestli je to v pořádku... tak je to asi v pořádku :-)
Avatar - woody-alien
10. 10. 2014 18:47
Re: TREFA
No nevím, na mě padly trochu rozpaky. Tedy co se týká zevnějšku. Z některých pohledů ano, z jiných ne. Moc se mi nepozdává mega chromování na předku, hlavně ten přechod od světel, čumák mi rozměrově nepasuje ke zbytku..... ;-\ zato ten vnitřek vypadá libově. :yes:
Avatar - pumpkin
10. 10. 2014 20:52
Re: TREFA
Áno, akurát si pozerám celú galériu a tu ma až zamrazilo. Takúto foto by som radšej do éteru nepúšťal... [odkaz]
Som naozaj zvedavý ako to bude pôsobiť naživo, lebo ten dlhý čumák vyzerá byť disproporčný. Interiér je ale ozaj pecka a pôsobí príjemne až upokojujúco. :-)
10. 10. 2014 21:11
Re: TREFA
Řekl bych, že nižší (běžnější) výbavy neponesou toho švidlchromu tolik.
Avatar - Emel
10. 10. 2014 22:13
Re: TREFA
Taky si nejsem úplně jistý a myslím, že Kodo nejlépe sedí 6 a 3 sedan, kde je nějaká protiváha dlouhému čumáku... ale myslím, že to půjde.
Avatar - skejpa
10. 10. 2014 15:20
1,5 a 86kW ?
Tu silnou jedna pětku s šestistupňovým manuálem bych si nechal líbit :-)
Rozbalit vlákno
3
Avatar - Choochoo
10. 10. 2014 15:30
Re: 1,5 a 86kW ?
Nevypada spatne, ale asi bych dal prednost Jazziku s 1,5 s 99 kW a 155Nm ;-)
10. 10. 2014 20:05
Re: 1,5 a 86kW ?
Ono ze stejného objemu.. rozdíl bude nad 4ooo ot. Takže i ta základní - 55kw bude luxusní oproti jiným autům v segmentu... Škoda mluvit :-)
11. 10. 2014 10:27
Re: 1,5 a 86kW ?
Ta základní se liší (má myslím například jiné svody) a je tak slabší. Když už, tak tu prostřední.
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
10. 10. 2014 15:54
Až na ten otvor uprostřed...
Přístrojová deska s jedním otvorem uprostřed - peklo pro trypofobika.
Rozbalit vlákno
0
10. 10. 2014 16:18
Cena?
Nedokážete odhadnout cenu? Bude to někde kolem Fabie nebo výše?
Rozbalit vlákno
12
Avatar - Emel
10. 10. 2014 16:26
Re: Cena?
Pokud bych si měl tipnout, tak základní cena bude výš, ale auto bude lépe vybavené, s omezenou možností konfigurace ;-)
Avatar - Jaros71
10. 10. 2014 16:36
Re: Cena?
:-! Bohužel..tak to s japonci nyní je !
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
10. 10. 2014 17:12
Re: Cena?
Bohuzel?

Ja neviem, ak mi niekto ponukne auto s vyssou vybavou za rovnaku cenu a s o rok dlhsou standardnou zarukou (Mazda ma 3 roky alebo 100 tisic), tak mi to na 'bohuzel' nevychadza.

Obmedzena moznost konfiguracie by bola problemom pri holobytnych vybavach. Co u japonskych aut nenajdes.

Nehovoriac o tom, ze v momente, ked sa presunies do najvyssich priecok vybav a motorizacii, Japonskej auta su pri rovnakej/porovnatelnej vybave spravidla lacnejsie ako konkurencne Skodovky (o dlhsej zaruke ani nehovorim).
Avatar - Choochoo
10. 10. 2014 17:51
Re: Cena?
Souhlas.
Vetsinou si stezuji ti, kteri chteji to ci ono auto, ale maj akorat na holobyt a on u japoncu neni. Neni probem v konfiguraci ale ve vlastni kapse.
Jinak jak rikas, pokud si vyberes slusnou vybavu, tak motorove a vybavou zpravidla odpovida cena ceskemu designovemu lowendu ;-)
Avatar - _Karel_
10. 10. 2014 18:23
Re: Cena?
Chybou není špatná konfigurace výbav, ale kombinace výbava/motor/karoserie. Minimálně u Mazdy.
Avatar - twistedTSD
10. 10. 2014 19:58
Re: Cena?
Aha, problém nakonec není v téměř nulové konfigurovatelnosti Japonců, ale v sockách, které nechtějí/nemohou platit za zbytečné prvky výbavy?
Avatar - Emel
10. 10. 2014 22:15
Re: Cena?
Já bych třeba chtěl 6 Attraction s 2.0G 121kW nebo 2.5G v manuálu, ale mám smůlu.
11. 10. 2014 10:22
Re: Cena?
Jen u holobytů? Já třeba nechci kůži bez ventilace. A to ani nemluvím o tom, jestli to vůbec kůže je a jaká. Dalším mým "oblíbeným" prvkem jsou střešní okna. Jestli mě zrak nešálí, vidím "kůži" i tady. Proč? Předpokládám, že zase bude povinně v nejvyšší výbavě. Co je tohle za úchylku?

Těžko mě přesvědčíš, že je malý výběr ku prospěchu věci. Někdo zkrátka má štěstí a vybere si. Někdo ne. Je pravda, že u malého auta spíš udělám kompromis než ve vyšších třídách.

Mimochodem, když jsme u malých aut, Škoda má za příplatek necelých tisíc korun záruku 100 tisíc km/ 5 let, jestli si dobře pamatuji. A předpokládám, že ji prodejci budou nabízet "zdarma."
Avatar - Jaros71
11. 10. 2014 12:52
Re: Cena?
Přesně!!
Moc se mi líbí Mazda CX5..!
I cenu bych dal..
Ale střešní okno , které musím , klimu nemám rád , tam neobjednám!!
Jen v TOP verzi s kůží na sedadlech!!
Neodvětraných..fuj! At¨se mrknou na klimatizované sedačky třeba Mercedes-Benz!! :no:
Proč to nejde objednat i do verze s normálními sedačkami??
Jak to , že to nyní umí japonský konkurent Nissan X-Trail??
Ten zase nemá slušný diesel..
Takže počkáme na nový VW Tiguan?
Nic jného mi nezbývá.. :-!
Nebo přidat na Audi , BMW či Mercedes..to se mi nechce ani nepotřebuji.
Škoda Mazdo!!
Ale u malé 2 to problém není..tam se bude víc prodávat základ.
11. 10. 2014 15:12
Re: Cena?
Vyhovět by mohla i Kuga. Forester myslím také zvládne kombinaci diesel + látka + střešní okno, ale nevím, jestli by ti motor stačil. Na RAV4, nebo CR-V můžeš zapomenout. A pelikoš tu myslím opakovaně psal, že X-Trail bude mít časem silnější diesel.

Jak jsem napsal, u malého auta spíš udělám kompromis. Ale tu kůži mám problém u malého auta pochopit. Možná předbíhám a příjemně překvapí.
Avatar - beibej
11. 10. 2014 18:44
Re: Cena?
stěžuješ si že v top výbavě je klima??? >:D
Avatar - _Karel_
11. 10. 2014 18:48
Re: Cena?
Ne, stěžuje si, že radši než s klimou jezdí s otevřeným střešním oknem, což vidím podobně.
10. 10. 2014 16:29
netesme sa priskoro
Tri benziny 1.5 je trochu vela.
- 86 kW bude tipujem iba v kombinacii s najvyssou vybavou za cenu m3 alebo a1
- Automat iba so 66 kW, kde zrychlenie asi nebude bohvieake
- diesel je v tejto triede okrajova zalezitost.
- 55 kW bude podla mna jednoducho malo

Takze az 1 jediny bezne pouzitelny motor hodny mazdy bude tych 66 kW v minimalne druhej najnizsej vybave. Na 1 tonu auta by to malo stacit, avsak:

- odhlucnenie bude trpiet este viac ako v m3, vravim ako majitel m3
- menej miesta vzadu ako v sucasnej m2, fakticky take 2+2 auto
- co protikorozna ochrana a pomer cena/hodnota?

Uvidime co konkurencia. Obavam sa, ze pri kvalitach a cenach konkurencie bude mazda 2 iba okrajova zalezitost... Napada mi fiesta, i20, VW, fabia, rio, corsa, ktore budu za 11000 EUR pripadne v nejakej edicii/akcii ohmoho zaujimavejsie ako mazda... Iba z interieru sa v tejto triede nezije...
Rozbalit vlákno
10
Avatar - Jaros71
10. 10. 2014 16:38
Re: netesme sa priskoro
Koupí si ji chlapci i ženy , kterým se bude líbit.. :-)
Jako druhé auto..proč ne?
10. 10. 2014 16:48
Re: netesme sa priskoro
este som zabudol, ze v testoch sa stazovali na prilis lahke riadenie na rozdiel od m3, je to nastavene skor do mesta.

A pozeram, ze prevodovka je 5-iba stupnova

Suhlasim s tebou - kupia si ho ti, ktorym sa bude libit. Inak m2 racionalne nedava ziadny zmysel.

Z toho interieru by som az taky vyteseny nebol, to su fotky najdrahsej vybavy s najsilnejsim motorom, aj ked ani Challenge nebude vyzerat zle, len to uz nebude take terno...

Napr. najpredavanejsie auto v tomto segmente fiesta ako byvale dvojca mazdy so 100 konmi je za cca. 11000 EUR
10. 10. 2014 17:20
Re: netesme sa priskoro
Koroze bych se u nových vozů od Mazdy nebál. Dobře ví, že to byla její Achillova pata, ale dnes antikorozní ochrana není nic mimořádného, zkrátka nutný standart. Odhlučnění podvozku je u Mazdy vždy "problém"...respektive, Mazda nikdy nebude zcela tiché auto, je to část její imege sportovnosti, procítěnosti s okolím apod. Ale rozhodně to není nic, co by vybočovalo ze standardu. A Mazda2 asi nebude dominovat evropskému trhu, to je fakt, ostatně jako žádný její model. Dvojka je do města, takže hlavní trh bude přelidněná Asie, s velkými městy, pak USA, ale myslím, že třeba v Londýně bude k vidění hodně.
10. 10. 2014 18:43
Re: netesme sa priskoro
To já bych se koroze bál. U nového auta samozřejmě nikdo nic nepozná, jasno bude až za 5-8 let. Zatím má Mazda v zemích, kde je koroze tématem jako třeba Kanada, docela velké problémy.

[odkaz]

Existují dvě skupiny Japonců, Toyota a Honda mají protikorozní ochranu na dobré úrovni a druhá (Mazda, Suzuki, Nissan), která se s korozí neustále potýká.
Avatar - petrumr
10. 10. 2014 19:23
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Lackey
10. 10. 2014 20:15
Re: netesme sa priskoro
Samozrejme, ze M2 dava aj racionalny zmysel.
Ako druhe auto do rodiny. Mame to tak teraz.
A kedze sa u nas doma nova M2 "líbí" a ma aj racionalny zmysel, pribudne u nas doma, ako tretie auto :-!
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
10. 10. 2014 17:16
Re: netesme sa priskoro
"Automat iba so 66 kW, kde zrychlenie asi nebude bohvieake"

Pri aute s hmotnostou 1 tony (aj s vodicom), po skusenostiach s bleskovym radenim Skyactiv autoboxov, to asi az take zle nebude. Nehovoriac o tom, ze zrychlenie je v tejto triede niekde na 5 stupni dolezitosti.

- diesel je v tejto triede okrajova zalezitost.
To plati o VSETKYCH autach v tejto triede. Alebo nie?

- 55 kW bude podla mna jednoducho malo"
Ak ti je to na auto s hmotnostou hlboko pod tonu malo, nauc sa jazdit.
10. 10. 2014 17:32
Re: netesme sa priskoro
Stavim sa, ze 55 kW bude niekde okolo 13 sekund a viac z toho auta nedostanem, asi neviem jazdit...:D
11. 10. 2014 20:39
Re: netesme sa priskoro
Ale vždyť v této třídě 55kW není vůbec žádný problém. Zvlášť při 135Nm. To jsou stejné údaje jako u Felicie 1,6 při plus minus stejné hmotnosti a ta neměla zrovna špatnou dynamiku..
10. 10. 2014 21:16
Re: netesme sa priskoro
Ono i ty Ma3 a Ma6 jsou spíš okrajové záležitosti (tím neříkám, že špatné).
10. 10. 2014 17:31
škoda šestky
Veľmi pekné auto zvonka aj zvnútra, interiér je krásny a bude dobrý aj v základe, lebo je dobre navrhnutý. Škoda, že nebude mať 66 kW manuálnu šestku, silnejšia verzia alebo automat už bude v cenovej rovine M3. Chýba mi taký model ako základ M3, ktorý má všetko potrebné za dobrú cenu. U M2 mi chýba šesťstupňová v cenovej hladine pod M3 aj keď sa dá použiť argument, že v tejto triede sa to nevedie.
Rozbalit vlákno
0
10. 10. 2014 17:46
nízky posed
Bohužiaľ, Mazda (konkrétne Mazda 3) má veľmi nízky posed a výškovo sa dá regulovať iba sedadlo vodiča. Bohužiaľ, práve kvôli nízkemu posedu nebude mojim ďalším autom Mazda 3 sedan. Čo ale sledujem diskusie, nie som sama, ktorej vadí nízky posed v niektorých značkách, prichádzajú tak zbytočne o kupujúcich. Šetrenie na tomto je nevhodné. Vzhľadom na starších by bolo vhodné dať výškovo regulovateľné sedadlá. Nie každý je 20 ročný puberťák, ktorý chce "lízať zadkom zem". Komfort je žiadaný čím viac, rovnako ako požiadavka na personifikáciu vozidla.
Rozbalit vlákno
17
Avatar - _Karel_
10. 10. 2014 18:09
Re: nízky posed
Myslím, že sedadlo spolujezdce nebývá celkem běžně výškově nastavitelné. A řidičovo se dá zvadnout zcela dostatečně. Rozhodně se ale nadá mluvit o "lízání země zadkem" ani v nejnižší poloze. Leda jsi/jste zvyklá na pravidelné řízení autobusu. Já se svými 170cm mám sedadlo úplně dole, žena taky. Když ho zvednu úplně nahoru, mám hlavu u stropu i se svou (ne)výškou.
Edit: jestli čílice v nicku je věk, tak chápu,že se možná nenasedá nejlíp.Pak se podivuji, nad "nedůchodcovským" dobrým vkusem ;-)
Avatar - petrumr
10. 10. 2014 19:18
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - _Karel_
10. 10. 2014 22:57
Re: nízky posed
Nedělej ze sebe d.ebila většího než jsi. Tvůj citron je MPV, což mazda 2 ani 3 není.
A k té "čílici"- tvoje inteligentní věta by dávala smysl, kdybych tady každýho buzeroval za pravopis. Ale stejně asi nic z toho nechápeš, a odpovíš něco ve stylu- " a mám ohebný stěrače u Citroena"
Avatar - petrumr
10. 10. 2014 23:50
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - _Karel_
11. 10. 2014 07:10
Re: nízky posed
Za pravopis nikdy.
Avatar - petrumr
11. 10. 2014 10:20
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
14. 10. 2014 11:05
Re: nízky posed
Ono, kvôli takej blbosti ako nemožnosť nastaviť výšku oboch predných sedadiel tak prichádza mazda o strednú generáciu vodičov. ono, sedieť nízko je možno móda len pre mladých. A čo mazda nepotrebuje strednú generáciu klientov? Ostatní klienti preferujú prijemné nastupovanie aj vystupovanie z vozidla, človek by očakával že výrobcovia počúvajú "hlas ľudu".
11. 10. 2014 09:04
Re: nízky posed
Ten nízky posed opravdu vadí. Sedadla by měla být nastavitelná i do výšky, jak chci já uživatel a to i u spolusedícího. Automobilky by měli naslouchat zákazníky a požadavky zapracovat. Rovněž ponuka farebnosti vozů je slabá.
11. 10. 2014 09:08
Re: nízky posed
Ten nízky posed vadí. Výrobci by měli vozy dělat pro lidi a k tomu patrí nastavení obou sedadel. Vždyť je to nejzákladnější a nejdůležitejší věc v autě, dobře vidět.
Avatar - petrumr
10. 10. 2014 19:21
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
10. 10. 2014 21:22
Re: nízky posed
Koukám, že ty jseš taky jako stvořený pro boj ve...vysoké trávě :-)
Avatar - _Karel_
10. 10. 2014 22:50
Re: nízky posed
Ty taky? :-) Mimochodem, minule jsi pod Miatou nerozhřešil tu hádanku- je to Auris nebo ne?
11. 10. 2014 08:39
Re: nízky posed
Já myslel, že si to vyřešil už onehdá (vůz s aurou), takže jo, je to auris :-)
Avatar - woody-alien
11. 10. 2014 09:16
Re: nízky posed
No, sedělo to, ale tys to nepotvrdil.... ;-)
11. 10. 2014 19:14
Re: nízky posed
Tak teď vám to, kuci, potvrzuji :-) je to auris v kombajnu se samotným benzinovým vrcholem...tedy s atmo 1,6 :-)
Avatar - woody-alien
11. 10. 2014 20:30
Re: nízky posed
Tak gratuluju...a dovolím si trochu upravit název známého českého filmu: Díky za každé nové auto. ;-)
11. 10. 2014 22:32
Re: nízky posed
Díky a přidávám amen :-)
Avatar - miromen
10. 10. 2014 19:14
Sešup
Co funguje vyš nefunguje niž. Aplikace KODO na tohoto "špunta" se mi vubec nelibi. A když se tak nad tim zamyslim tak ani předchudci nebyli pohledni. Naopak řada 3 a 6 byly pohledne ve všech generacich nevyjimaje ty součastne. Co se mi však u součastnych Mazd nelibi tak to jsou interiery a u teto 2 je to ještě značně horši. :no:
Rozbalit vlákno
0
Avatar - petrumr
10. 10. 2014 19:15
Sbalit vlákno
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
21
Avatar - Lackey
10. 10. 2014 20:06
Re: fascinace
Co furt mate s tym jednodotykovym elektrickym vytahovanim okien ???
Ci to auto ma, alebo nie, na vsetkych oknach ?!
V aute s klimatizaciou je stahovanie okien takmer uplne nepodstatna vec.
Mal som auto, ktore malo vsetky okna stahovane na jeden "pcc" a pripadalo mi to veeelmi neprakticke.
Teraz mam auto s jedendotykom iba u vodica a je to bez problemov, vobec to nepocitujem, ako akysi nedostatok auta.
Avatar - petrumr
10. 10. 2014 20:19
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - grifith
10. 10. 2014 20:27
Re: fascinace
Na co máš u auta otevřený okna, když v něm nejseš?
Avatar - petrumr
10. 10. 2014 23:51
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
11. 10. 2014 09:56
Re: fascinace
Větrání, když auto stojí na slunci. Bohužel ne každé má nezávislou ventilaci.
Avatar - grifith
11. 10. 2014 16:01
Re: fascinace
Na to ti zcela bez problémů stačí prvních pět minut se zapnutou klimou, ale budiž.
11. 10. 2014 17:08
Re: fascinace
Ty bys nasedl do auta, z kterého se valí vzduch o 60+ °C? Ne že by to klimatizace neutáhla, ale to bych musel hodně pospíchat. Tedy pokud nemáš na mysli spuštění klimatizace na dálku. Nemluvě o tom, že bych preferoval interiér takhle vůbec nezahřát. Proto si připlácím za nezávislou ventilaci, když ta možnost je.
Avatar - petrumr
10. 10. 2014 20:23
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Lackey
10. 10. 2014 20:50
Re: fascinace
Ake auto bolo moje, ktore malo 4x " pcc " dvojpolohove otvaranie / zatvaranie okien ?
Mazda 3 Top Sport.
10. 10. 2014 21:27
Re: fascinace
Protože je to pohoda, zamáčkneš do druhé polohy všechna tlačítka, okna krásně sjedou a ty mezitím můžeš...třeba řídit :-) to neznáš? :-)
Avatar - Lackey
10. 10. 2014 22:23
Re: fascinace
Jejéééj, ano, je to asi pohodova zabava - mačkání tlačítek.
Moj 16 rocny syn pred rokmi na parkingu zabaval "one touch" stahovanim okynek na aute, svoje 13-14 rocne priatelky 8-s
11. 10. 2014 08:36
Re: fascinace
Ty voe on v 16 balí baby na stahování oken? >:D teď nevím, kdo je víc pozadu, jestli ty holky nebo taťka se synem :-!
Avatar - Lackey
11. 10. 2014 09:37
Re: fascinace
Nepisal som ze syn balil holky, iba ich zabaval.
Z mojej skusenosti, iba vyplyva, ze "One touche" system je dolezity, podstatny pre mentalnu uroven osobnosti cca 14-16 rokov.

Re: petrumr
Ked ty nechavas opustene auto s otvorenymi oknami, preco by som nemohol ja nechavat auto s nastartovanym motorom plne zabavajucich sa pubertakov ?
Avatar - petrumr
11. 10. 2014 10:07
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
11. 10. 2014 19:19
Re: fascinace
Njn, každý kdo nemá nějaký prvek výbavy to "omlouvá" něčím podobným. Ty musíš okna ovládat tak, že po celou dobu držíš knoflík, já si můžu vybrat, jestli je spustím/vytáhnu důraznějším promáčnutím, nebo budu celou dobu čudl mačkat. Co je lepší, je snad zřejmé i tobě.
Avatar - petrumr
11. 10. 2014 08:36
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - twistedTSD
10. 10. 2014 22:38
Re: fascinace
"V aute s klimatizaciou je stahovanie okien takmer uplne nepodstatna vec."

Tak s tím tedy nesouhlasím. Já třeba klimatizaci používám minimálně, jen když je to opravdu nutné. Na krátké trasy si radši stáhnu okénka. A pak je rozhodně komfortnější prostě jednou stisknout a nechat vůz okénka stáhnout, než x sekund držet tlačítka a čekat...
11. 10. 2014 20:47
Re: fascinace
Jo, taky mám klimu, ale bez elektriky na všech oknech bych auto nikdy nechtěl. Ono pootevřít si obě okna na pravé straně funguje pro větrání velmi dobře a klimu spouštím jen za velkých veder nebo pro potřeby odmlžení.
10. 10. 2014 23:14
Re: fascinace
Co na tom nechapes? Je vedro, prichazis k autu, uz z dalky pooteviras vsechny okna aby se ti nejvetsi hic vyvalil ven nez do neho sednes. Nastartujes, ujedes par metru, auto vyvetrane, cvak cvak - predni a zadni okna se zaviraji a je hotovo, na pozadovanou teplotu se klima dostane daleko drive.
11. 10. 2014 09:54
Re: fascinace
Stahování oken moc nepožívám, ale nevidím jediný důvod, proč bych měl chtít tlačítko držet. To bych také mohl zůstat u švihadel. Ať už se chci někoho venku zeptat, něco podat, nebo nějaký "neposlušný" pasažér okno otevře, třeba před vystoupením a já si toho všimnu pak za jízdy. Okrajové situace, ale stačí jeden stisk a je hotovo.
10. 10. 2014 21:21
2570mm
to je snad razvor oktavky II a nie mazdy 2! :-)
Rozbalit vlákno
0
Avatar - vabis
10. 10. 2014 21:58
nádhera
Desing jako MiTo, spolehlivost jako Yaris, jízdní vlastnosti jako Polo. Uvidíme cenu, ale našlápnuto to má nááádherně :-! :yes:
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Lackey
10. 10. 2014 22:27
Re: nádhera
S dovolenim, rad by som Ta opravil . :-O
Design jako Mazda, spolehlivost jako Mazda, jízdní vlastnosti jako Mazda.......
ostatné uz sedí
Avatar - Ja Prvni 123
11. 10. 2014 07:30
za me dobry. ;-)
Jen nevim, co tady vsichni mate s tim druhym, tretim autem do rodiny...
Pro vetsinu lidi je ctyrmetrove auto zcela vyhovujici a dostacujici.
Rozbalit vlákno
19
Avatar - _Karel_
11. 10. 2014 07:33
Re: za me dobry. ;-)
Jako rodinné auto leda jako kompromis z finančních důvodů.Zcela vyhovující- s dětmi naprostý nesmysl.
Avatar - Ja Prvni 123
11. 10. 2014 07:50
Re: za me dobry. ;-)
Jiste, pokud je deti vice nez dve a zejmena pokud clovek pravidelne jezdi alespon 150 km, i s. Temi detmi, pak souhlas.
V ostatnich pripadech to jsou jen. "Hrdinske reci". Cturmetrove auto uz neni male - a je to fakt v pohode.
Pri max dvou detech.
;-)
Avatar - woody-alien
11. 10. 2014 08:03
Re: za me dobry. ;-)
Když potřebuju dojet do kina, do ZOO, na výstavu nebo na hřiště, vlezu se s 2 dětma i do Swifta. Jenže s dětmi se jaksi váže i přeprava nejrůznějších předmětů jako je kočárek, skládací postýlka, oblíbené hračky, plíny, věci na převlečení, později zase odrážedlo, koloběžka, míč, bazének a co já vím co ještě. A v tu ránu praská ve švech i o dost větší auto než 4 metrové. Jasně, dá se udělat všechno a velký prostor se zase zneužívá, ale 4 metrové auto pro rodinu není nic jiného než znouzectnost.
Avatar - _Karel_
11. 10. 2014 17:30
Re: za me dobry. ;-)
Přesně tak. :yes:
Avatar - woody-alien
11. 10. 2014 07:52
Re: za me dobry. ;-)
To nemyslíš zcela vážně, že ne ? Podívej se, jaká auta si rodiny kupují, když si je mohou finančně dovolit. Tím myslím pochopitelně z bazaru. Takže to máme slušnou sbírku nejrůznějších kombíků nižší střední a střední, MPV od Scénika, Tourana až po Sharan, Galaxy, Gr.Voyager atd. Při koupi nového auta se pak prostorově uskromňují a náhle jim "stačí" i auto o dost menší. Nebo Dacia. :-)
Avatar - Ja Prvni 123
11. 10. 2014 08:00
Re: za me dobry. ;-)
To mas jedno - ber to jako muj nazor.
;-)
Avatar - woody-alien
11. 10. 2014 08:04
Re: za me dobry. ;-)
;-) Jen diskutuju, nehledej v tom žádnej boj.
Avatar - Ja Prvni 123
11. 10. 2014 08:11
Re: za me dobry. ;-)
Jasne. V klidu. Ja jen, ze nektere diskuze se tady zvrhavaji.
;-)
To, co jsi popsal, plati jednou do roka... dobre, nekdy dvakrat. Za mlada jsem to resil rakvi na strese.
S uplne malymi detmi az tak moc nejezdis... a vetsi nepotrebuju postylku ani odrazedlo.
Fakt je to jen moda. Jasne, v bazaru se kupuji velka auta, ale pohrichu avne proto, ze jsou levnější. Absolune, ale zejmena relativne.
;-)
Avatar - twistedTSD
11. 10. 2014 15:12
Re: za me dobry. ;-)
No, nejsem otcem, zato jsem strýcem, a představa, jak taková mladá rodinka při každé cestě za babičkou/na dovolenou/za přáteli/na chatu cpe kočárek, oblečení a podobně do Mazdy 2 mi přijde docela úsměvná. :-)
11. 10. 2014 09:38
Re: za me dobry. ;-)
Také bys mohl říct, že si většina lidí vystačí s hromadnou dopravou. Větší auto si skutečně nekupuji pro délku karoserie.
Avatar - Ja Prvni 123
11. 10. 2014 13:59
Re: za me dobry. ;-)
to právě ne... auto má tu nesrovnatelnou výhodu, že jede, když Ty potřebuješ.. a nemusíš jet, když jede "doprava".
;-)
Takže potud dobrý... skutečně malá auta - to jest něco málo přes 3 metry - mají omezené použití.
Alespoň čtyřmetrové auto ale už 4 lidem poskytne to, co potřebují. Nebo možná lépe: mouhou poskytovat.
Když jsou udělaný blbě, nebo s jiným cílem, tak ani 4.5 metru nemusí stačit.

No - a to je to, o čem nahoře mluvím.
11. 10. 2014 14:59
Re: za me dobry. ;-)
A není to přílišný luxus? ;-) Mně by většinou čtyři metry stačily (také většinou jezdím sám). Problém je, co se reálně v téhle velikosti nabízí. Větší auta nabídnou lepší svezení. Luxus? Možná, to však může být i to malé auto. A když rezignuji na pohodlí velkého auta, co takový skútr? Provozem se proplete a v Praze může bez poplatku, nebo karty parkovat v barevných zónách.
Avatar - Ja Prvni 123
11. 10. 2014 17:26
Re: za me dobry. ;-)
:-)
To zase přeháníš.. na skútru prší...

Já to nemyslím jako provokaci. Jezdím služebním Passatem kombi... a není to o nic lepší svezení, než v Bravu nebo ve Fokusu... Fiesta nebo Punto už jsou znát, že jsou o patro níž.
Howgh.
Avatar - _Karel_
11. 10. 2014 17:40
Re: za me dobry. ;-)
Jestli je ti svezení stejný ve focusu jako passatu, je to jen tvoje věc. Já i úplně sám radši jezdím větším autem, a komfort je pro mě rozhodně větší. Samo, že to není nutnost, ale rozdíly mondeo,passat/focus,golf vidím jednoznačně.Nejen prostorové.
11. 10. 2014 17:43
Re: za me dobry. ;-)
Ano, je to hodně daleko, ale benefit je to zajímavý. Zrovna v Praze řeší něco, co mě pálí, kdykoli tam jsem.

Neberu to jako provokaci. Pointa je, že jsou hůře utlumená, mají horší sedadla, zkrátka jsou celkově méně pohodlná. To nesouvisí tolik s délkou jako s cenou.
Avatar - Ja Prvni 123
11. 10. 2014 18:38
Re: za me dobry. ;-)
no - jak říkám.. každej to vnímá po svém.

Hluk je v Passsatu do 120 větší než v Puntu II 1.2! Pak se to samozřejmně otočí... sedačka je tak blbá, že mě po cca 100 km rozbolí noha. Jo, jasně, je to tím, že mám tu nohu po autonehodě "vadnou"... ale ani v Puntu, ani v Alfě z roku 1996 mi to nedělá.

A nedělalo mi to ani v tom Focusu... jo, je fakt, že ani v Mondeu.

;-)
Avatar - petrumr
11. 10. 2014 10:14
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Jaros71
11. 10. 2014 12:56
Re: za me dobry. ;-)
Jo...když žena vozí děti ze školy , na kroužky , fotbal atd?
Nemá šanci bez auta!!
Prober se .. >:D
Avatar - petrumr
11. 10. 2014 20:18
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.