Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Nová Mazda 2 poodhaluje svoji techniku a výbavu

112 komentářů

GTI
Snímky jsou fantastické, je zřejmé, že mazda to vzala za (svůj) správný konec, a tedy stvořila šmrncovní malý model se zřetelným akcentem na sportovní charakter. Estetika kabiny je doslovnou živou vodou pro každého jezdce - srdcaře - se vkusem. Evidentně špičkové materiály, milá inspirace tím nejlepším, co dovnitř aktuálně osazuje prémiová Evropa, no... možná se mnou nebudete souhlasit, osobně považuji horní model za třídní trefu.
Avatar - skejpa
skejpa
Já snad spadnu ze židle. GTI pochválil Mazdu. To by mohli lepit na sklo protože to je cenější než "car of the year" :yes: Jen jestli to nebyl sarkasmus :😉 ...
GTI
>😁 :yes: Z té židle jsem málem spadnul já, otevřel jsem galerii a spatřil tu čistou nádheru uvnitř. Fakt moc pěkné. Až nebezpečně "prémiově" pěkné :yes: Tohle je přesně to, co má mazda dělat - "svá" auta - styl, sport, výborná jízda.
pargi
Tobě snad někdo hacknul účet >😁
nasua23
:yes:
GTI
:yes:
Avatar - Ji/Ri
Ji/Ri
Nevědět, že to je Mazda, tak dám hlavu na špalek, že se díváme na Audi A1 v nové generaci. Ten interiér je esence techniky spojená s moderní prémiovou kvalitou a čistým stylem. No nevycházím z nadšeného údivu. Ještě zapracovat na kabině 6ky...
každopádně krása!
:yes:
GTI
Přesně :yes:
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
pri pohlade no novych interierov to vyzera tak ze dnes uz je premiovy kde kto .. aj mazda aj honda aj nove sorento 😉 aj i10

akosi ta dnesna premia straca naskok, prestava uz davat zmysel platit dvojnasobne ceny za auto ktore je o 5 percent lepsie ako o polovicu lacnejsi "nepremiovy" konkurent

samozrejme ja nepopieram kvalitu premie... ta sa nemeni .... akurat by som vyzdvihol kvalitu nepremie... ktora ich uz fakticky dobehla

pohlad do interieru A3 a seatu leon jasne naznacuje ze medzi premiou a nepremiou su uz dnes skor len imaginarne hranice a psychologicke hranice .... realne su totiz obe auta uz takmer uplne rovnake
Avatar - Jaros71
Jaros71
Sorry ale nyní korejci dost ztrácejí !! Esteticky i materiálově !!
Mazda je jiné kafe.. :yes:
Jen k té dlouhé kapotě nesedí trošku přisražený zadek.Kufr asi moc nebude.. 😉
pargi
To dnes říká každý, kdo seděl...v žádném ze zmíněných. Toppere, prober se už, hernajs 8-s
_MT_
>😁 Ty jsi tedy srandista.
Avatar - rokyta.p
rokyta.p
tak tak, taky se mi líbí :yes:
Avatar - Emel
Emel
Je to tak :yes😒br />
Některé pohledy bude možná potřeba ještě strávit...
[odkaz]

Nemůžu se rozhodnout, jestli je čumák nepřiměřeně velký ke zbytku auta, nebo jestli je to v pořádku... tak je to asi v pořádku 😄
Avatar - woody-alien
woody-alien
No nevím, na mě padly trochu rozpaky. Tedy co se týká zevnějšku. Z některých pohledů ano, z jiných ne. Moc se mi nepozdává mega chromování na předku, hlavně ten přechod od světel, čumák mi rozměrově nepasuje ke zbytku..... ;-\ zato ten vnitřek vypadá libově. :yes:
Avatar - pumpkin
pumpkin
Áno, akurát si pozerám celú galériu a tu ma až zamrazilo. Takúto foto by som radšej do éteru nepúšťal... [odkaz]
Som naozaj zvedavý ako to bude pôsobiť naživo, lebo ten dlhý čumák vyzerá byť disproporčný. Interiér je ale ozaj pecka a pôsobí príjemne až upokojujúco. 😄
pargi
Řekl bych, že nižší (běžnější) výbavy neponesou toho švidlchromu tolik.
Avatar - Emel
Emel
Taky si nejsem úplně jistý a myslím, že Kodo nejlépe sedí 6 a 3 sedan, kde je nějaká protiváha dlouhému čumáku... ale myslím, že to půjde.
Avatar - skejpa
skejpa
Tu silnou jedna pětku s šestistupňovým manuálem bych si nechal líbit 😄
Avatar - Choochoo
Choochoo
Nevypada spatne, ale asi bych dal prednost Jazziku s 1,5 s 99 kW a 155Nm 😉
bez_prislusnosti
Ono ze stejného objemu.. rozdíl bude nad 4ooo ot. Takže i ta základní - 55kw bude luxusní oproti jiným autům v segmentu... Škoda mluvit 😄
_MT_
Ta základní se liší (má myslím například jiné svody) a je tak slabší. Když už, tak tu prostřední.
Přístrojová deska s jedním otvorem uprostřed - peklo pro trypofobika.
jenda
Nedokážete odhadnout cenu? Bude to někde kolem Fabie nebo výše?
Avatar - Emel
Emel
Pokud bych si měl tipnout, tak základní cena bude výš, ale auto bude lépe vybavené, s omezenou možností konfigurace 😉
Avatar - Jaros71
Jaros71
:-! Bohužel..tak to s japonci nyní je !
Bohuzel?

Ja neviem, ak mi niekto ponukne auto s vyssou vybavou za rovnaku cenu a s o rok dlhsou standardnou zarukou (Mazda ma 3 roky alebo 100 tisic), tak mi to na 'bohuzel' nevychadza.

Obmedzena moznost konfiguracie by bola problemom pri holobytnych vybavach. Co u japonskych aut nenajdes.

Nehovoriac o tom, ze v momente, ked sa presunies do najvyssich priecok vybav a motorizacii, Japonskej auta su pri rovnakej/porovnatelnej vybave spravidla lacnejsie ako konkurencne Skodovky (o dlhsej zaruke ani nehovorim).
Avatar - Choochoo
Choochoo
Souhlas.
Vetsinou si stezuji ti, kteri chteji to ci ono auto, ale maj akorat na holobyt a on u japoncu neni. Neni probem v konfiguraci ale ve vlastni kapse.
Jinak jak rikas, pokud si vyberes slusnou vybavu, tak motorove a vybavou zpravidla odpovida cena ceskemu designovemu lowendu 😉
Avatar - _Karel_
_Karel_
Chybou není špatná konfigurace výbav, ale kombinace výbava/motor/karoserie. Minimálně u Mazdy.
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
Aha, problém nakonec není v téměř nulové konfigurovatelnosti Japonců, ale v sockách, které nechtějí/nemohou platit za zbytečné prvky výbavy?
Avatar - Emel
Emel
Já bych třeba chtěl 6 Attraction s 2.0G 121kW nebo 2.5G v manuálu, ale mám smůlu.
_MT_
Jen u holobytů? Já třeba nechci kůži bez ventilace. A to ani nemluvím o tom, jestli to vůbec kůže je a jaká. Dalším mým "oblíbeným" prvkem jsou střešní okna. Jestli mě zrak nešálí, vidím "kůži" i tady. Proč? Předpokládám, že zase bude povinně v nejvyšší výbavě. Co je tohle za úchylku?

Těžko mě přesvědčíš, že je malý výběr ku prospěchu věci. Někdo zkrátka má štěstí a vybere si. Někdo ne. Je pravda, že u malého auta spíš udělám kompromis než ve vyšších třídách.

Mimochodem, když jsme u malých aut, Škoda má za příplatek necelých tisíc korun záruku 100 tisíc km/ 5 let, jestli si dobře pamatuji. A předpokládám, že ji prodejci budou nabízet "zdarma."
Avatar - Jaros71
Jaros71
Přesně!!
Moc se mi líbí Mazda CX5..!
I cenu bych dal..
Ale střešní okno , které musím , klimu nemám rád , tam neobjednám!!
Jen v TOP verzi s kůží na sedadlech!!
Neodvětraných..fuj! At¨se mrknou na klimatizované sedačky třeba Mercedes-Benz!! :no:
Proč to nejde objednat i do verze s normálními sedačkami??
Jak to , že to nyní umí japonský konkurent Nissan X-Trail??
Ten zase nemá slušný diesel..
Takže počkáme na nový VW Tiguan?
Nic jného mi nezbývá.. :-!
Nebo přidat na Audi , BMW či Mercedes..to se mi nechce ani nepotřebuji.
Škoda Mazdo!!
Ale u malé 2 to problém není..tam se bude víc prodávat základ.
_MT_
Vyhovět by mohla i Kuga. Forester myslím také zvládne kombinaci diesel + látka + střešní okno, ale nevím, jestli by ti motor stačil. Na RAV4, nebo CR-V můžeš zapomenout. A pelikoš tu myslím opakovaně psal, že X-Trail bude mít časem silnější diesel.

Jak jsem napsal, u malého auta spíš udělám kompromis. Ale tu kůži mám problém u malého auta pochopit. Možná předbíhám a příjemně překvapí.
Avatar - beibej
beibej
stěžuješ si že v top výbavě je klima??? >😁
Avatar - _Karel_
_Karel_
Ne, stěžuje si, že radši než s klimou jezdí s otevřeným střešním oknem, což vidím podobně.
cudzinec11
Tri benziny 1.5 je trochu vela.
- 86 kW bude tipujem iba v kombinacii s najvyssou vybavou za cenu m3 alebo a1
- Automat iba so 66 kW, kde zrychlenie asi nebude bohvieake
- diesel je v tejto triede okrajova zalezitost.
- 55 kW bude podla mna jednoducho malo

Takze az 1 jediny bezne pouzitelny motor hodny mazdy bude tych 66 kW v minimalne druhej najnizsej vybave. Na 1 tonu auta by to malo stacit, avsak😒br />
- odhlucnenie bude trpiet este viac ako v m3, vravim ako majitel m3
- menej miesta vzadu ako v sucasnej m2, fakticky take 2+2 auto
- co protikorozna ochrana a pomer cena/hodnota?

Uvidime co konkurencia. Obavam sa, ze pri kvalitach a cenach konkurencie bude mazda 2 iba okrajova zalezitost... Napada mi fiesta, i20, VW, fabia, rio, corsa, ktore budu za 11000 EUR pripadne v nejakej edicii/akcii ohmoho zaujimavejsie ako mazda... Iba z interieru sa v tejto triede nezije...
Avatar - Jaros71
Jaros71
Koupí si ji chlapci i ženy , kterým se bude líbit.. 😄
Jako druhé auto..proč ne?
cudzinec11
este som zabudol, ze v testoch sa stazovali na prilis lahke riadenie na rozdiel od m3, je to nastavene skor do mesta.

A pozeram, ze prevodovka je 5-iba stupnova

Suhlasim s tebou - kupia si ho ti, ktorym sa bude libit. Inak m2 racionalne nedava ziadny zmysel.

Z toho interieru by som az taky vyteseny nebol, to su fotky najdrahsej vybavy s najsilnejsim motorom, aj ked ani Challenge nebude vyzerat zle, len to uz nebude take terno...

Napr. najpredavanejsie auto v tomto segmente fiesta ako byvale dvojca mazdy so 100 konmi je za cca. 11000 EUR
Petr80
Koroze bych se u nových vozů od Mazdy nebál. Dobře ví, že to byla její Achillova pata, ale dnes antikorozní ochrana není nic mimořádného, zkrátka nutný standart. Odhlučnění podvozku je u Mazdy vždy "problém"...respektive, Mazda nikdy nebude zcela tiché auto, je to část její imege sportovnosti, procítěnosti s okolím apod. Ale rozhodně to není nic, co by vybočovalo ze standardu. A Mazda2 asi nebude dominovat evropskému trhu, to je fakt, ostatně jako žádný její model. Dvojka je do města, takže hlavní trh bude přelidněná Asie, s velkými městy, pak USA, ale myslím, že třeba v Londýně bude k vidění hodně.
Gvick2
To já bych se koroze bál. U nového auta samozřejmě nikdo nic nepozná, jasno bude až za 5-8 let. Zatím má Mazda v zemích, kde je koroze tématem jako třeba Kanada, docela velké problémy.

[odkaz]

Existují dvě skupiny Japonců, Toyota a Honda mají protikorozní ochranu na dobré úrovni a druhá (Mazda, Suzuki, Nissan), která se s korozí neustále potýká.
Avatar - petrumr
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Lackey
Lackey
Samozrejme, ze M2 dava aj racionalny zmysel.
Ako druhe auto do rodiny. Mame to tak teraz.
A kedze sa u nas doma nova M2 "líbí" a ma aj racionalny zmysel, pribudne u nas doma, ako tretie auto :-!
"Automat iba so 66 kW, kde zrychlenie asi nebude bohvieake"

Pri aute s hmotnostou 1 tony (aj s vodicom), po skusenostiach s bleskovym radenim Skyactiv autoboxov, to asi az take zle nebude. Nehovoriac o tom, ze zrychlenie je v tejto triede niekde na 5 stupni dolezitosti.

- diesel je v tejto triede okrajova zalezitost.
To plati o VSETKYCH autach v tejto triede. Alebo nie?

- 55 kW bude podla mna jednoducho malo"
Ak ti je to na auto s hmotnostou hlboko pod tonu malo, nauc sa jazdit.
cudzinec11
Stavim sa, ze 55 kW bude niekde okolo 13 sekund a viac z toho auta nedostanem, asi neviem jazdit...😁
Mino21
Ale vždyť v této třídě 55kW není vůbec žádný problém. Zvlášť při 135Nm. To jsou stejné údaje jako u Felicie 1,6 při plus minus stejné hmotnosti a ta neměla zrovna špatnou dynamiku..
pargi
Ono i ty Ma3 a Ma6 jsou spíš okrajové záležitosti (tím neříkám, že špatné).
Nonsens
Veľmi pekné auto zvonka aj zvnútra, interiér je krásny a bude dobrý aj v základe, lebo je dobre navrhnutý. Škoda, že nebude mať 66 kW manuálnu šestku, silnejšia verzia alebo automat už bude v cenovej rovine M3. Chýba mi taký model ako základ M3, ktorý má všetko potrebné za dobrú cenu. U M2 mi chýba šesťstupňová v cenovej hladine pod M3 aj keď sa dá použiť argument, že v tejto triede sa to nevedie.
Diana70
Bohužiaľ, Mazda (konkrétne Mazda 3) má veľmi nízky posed a výškovo sa dá regulovať iba sedadlo vodiča. Bohužiaľ, práve kvôli nízkemu posedu nebude mojim ďalším autom Mazda 3 sedan. Čo ale sledujem diskusie, nie som sama, ktorej vadí nízky posed v niektorých značkách, prichádzajú tak zbytočne o kupujúcich. Šetrenie na tomto je nevhodné. Vzhľadom na starších by bolo vhodné dať výškovo regulovateľné sedadlá. Nie každý je 20 ročný puberťák, ktorý chce "lízať zadkom zem". Komfort je žiadaný čím viac, rovnako ako požiadavka na personifikáciu vozidla.
Avatar - _Karel_
_Karel_
Myslím, že sedadlo spolujezdce nebývá celkem běžně výškově nastavitelné. A řidičovo se dá zvadnout zcela dostatečně. Rozhodně se ale nadá mluvit o "lízání země zadkem" ani v nejnižší poloze. Leda jsi/jste zvyklá na pravidelné řízení autobusu. Já se svými 170cm mám sedadlo úplně dole, žena taky. Když ho zvednu úplně nahoru, mám hlavu u stropu i se svou (ne)výškou.
Edit: jestli čílice v nicku je věk, tak chápu,že se možná nenasedá nejlíp.Pak se podivuji, nad "nedůchodcovským" dobrým vkusem 😉
Avatar - petrumr
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - _Karel_
_Karel_
Nedělej ze sebe d.ebila většího než jsi. Tvůj citron je MPV, což mazda 2 ani 3 není.
A k té "čílici"- tvoje inteligentní věta by dávala smysl, kdybych tady každýho buzeroval za pravopis. Ale stejně asi nic z toho nechápeš, a odpovíš něco ve stylu- " a mám ohebný stěrače u Citroena"
Avatar - petrumr
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - _Karel_
_Karel_
Za pravopis nikdy.
Avatar - petrumr
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Diana70
Ono, kvôli takej blbosti ako nemožnosť nastaviť výšku oboch predných sedadiel tak prichádza mazda o strednú generáciu vodičov. ono, sedieť nízko je možno móda len pre mladých. A čo mazda nepotrebuje strednú generáciu klientov? Ostatní klienti preferujú prijemné nastupovanie aj vystupovanie z vozidla, človek by očakával že výrobcovia počúvajú "hlas ľudu".
Jajboli
Ten nízky posed opravdu vadí. Sedadla by měla být nastavitelná i do výšky, jak chci já uživatel a to i u spolusedícího. Automobilky by měli naslouchat zákazníky a požadavky zapracovat. Rovněž ponuka farebnosti vozů je slabá.
Jajboli
Ten nízky posed vadí. Výrobci by měli vozy dělat pro lidi a k tomu patrí nastavení obou sedadel. Vždyť je to nejzákladnější a nejdůležitejší věc v autě, dobře vidět.
Avatar - petrumr
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
pargi
Koukám, že ty jseš taky jako stvořený pro boj ve...vysoké trávě 😄
Avatar - _Karel_
_Karel_
Ty taky? 😄 Mimochodem, minule jsi pod Miatou nerozhřešil tu hádanku- je to Auris nebo ne?
pargi
Já myslel, že si to vyřešil už onehdá (vůz s aurou), takže jo, je to auris 😄
Avatar - woody-alien
woody-alien
No, sedělo to, ale tys to nepotvrdil.... 😉
pargi
Tak teď vám to, kuci, potvrzuji 😄 je to auris v kombajnu se samotným benzinovým vrcholem...tedy s atmo 1,6 😄
Avatar - woody-alien
woody-alien
Tak gratuluju...a dovolím si trochu upravit název známého českého filmu: Díky za každé nové auto. 😉
pargi
Díky a přidávám amen 😄
Avatar - miromen
miromen
Co funguje vyš nefunguje niž. Aplikace KODO na tohoto "špunta" se mi vubec nelibi. A když se tak nad tim zamyslim tak ani předchudci nebyli pohledni. Naopak řada 3 a 6 byly pohledne ve všech generacich nevyjimaje ty součastne. Co se mi však u součastnych Mazd nelibi tak to jsou interiery a u teto 2 je to ještě značně horši. :no:
Avatar - petrumr
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Lackey
Lackey
Co furt mate s tym jednodotykovym elektrickym vytahovanim okien ???
Ci to auto ma, alebo nie, na vsetkych oknach ?!
V aute s klimatizaciou je stahovanie okien takmer uplne nepodstatna vec.
Mal som auto, ktore malo vsetky okna stahovane na jeden "pcc" a pripadalo mi to veeelmi neprakticke.
Teraz mam auto s jedendotykom iba u vodica a je to bez problemov, vobec to nepocitujem, ako akysi nedostatok auta.
Avatar - petrumr
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - grifith
grifith
Na co máš u auta otevřený okna, když v něm nejseš?
Avatar - petrumr
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - grifith
grifith
chudák
_MT_
Větrání, když auto stojí na slunci. Bohužel ne každé má nezávislou ventilaci.
Avatar - grifith
grifith
Na to ti zcela bez problémů stačí prvních pět minut se zapnutou klimou, ale budiž.
_MT_
Ty bys nasedl do auta, z kterého se valí vzduch o 60+ °C? Ne že by to klimatizace neutáhla, ale to bych musel hodně pospíchat. Tedy pokud nemáš na mysli spuštění klimatizace na dálku. Nemluvě o tom, že bych preferoval interiér takhle vůbec nezahřát. Proto si připlácím za nezávislou ventilaci, když ta možnost je.
Avatar - petrumr
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Lackey
Lackey
Ake auto bolo moje, ktore malo 4x " pcc " dvojpolohove otvaranie / zatvaranie okien ?
Mazda 3 Top Sport.
pargi
Protože je to pohoda, zamáčkneš do druhé polohy všechna tlačítka, okna krásně sjedou a ty mezitím můžeš...třeba řídit 😄 to neznáš? 😄
Avatar - Lackey
Lackey
Jejéééj, ano, je to asi pohodova zabava - mačkání tlačítek.
Moj 16 rocny syn pred rokmi na parkingu zabaval "one touch" stahovanim okynek na aute, svoje 13-14 rocne priatelky 8-s
pargi
Ty voe on v 16 balí baby na stahování oken? >😁 teď nevím, kdo je víc pozadu, jestli ty holky nebo taťka se synem :-!
Avatar - Lackey
Lackey
Nepisal som ze syn balil holky, iba ich zabaval.
Z mojej skusenosti, iba vyplyva, ze "One touche" system je dolezity, podstatny pre mentalnu uroven osobnosti cca 14-16 rokov.

Re: petrumr
Ked ty nechavas opustene auto s otvorenymi oknami, preco by som nemohol ja nechavat auto s nastartovanym motorom plne zabavajucich sa pubertakov ?
Avatar - petrumr
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
pargi
Njn, každý kdo nemá nějaký prvek výbavy to "omlouvá" něčím podobným. Ty musíš okna ovládat tak, že po celou dobu držíš knoflík, já si můžu vybrat, jestli je spustím/vytáhnu důraznějším promáčnutím, nebo budu celou dobu čudl mačkat. Co je lepší, je snad zřejmé i tobě.
Avatar - petrumr
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
"V aute s klimatizaciou je stahovanie okien takmer uplne nepodstatna vec."

Tak s tím tedy nesouhlasím. Já třeba klimatizaci používám minimálně, jen když je to opravdu nutné. Na krátké trasy si radši stáhnu okénka. A pak je rozhodně komfortnější prostě jednou stisknout a nechat vůz okénka stáhnout, než x sekund držet tlačítka a čekat...
Mino21
Jo, taky mám klimu, ale bez elektriky na všech oknech bych auto nikdy nechtěl. Ono pootevřít si obě okna na pravé straně funguje pro větrání velmi dobře a klimu spouštím jen za velkých veder nebo pro potřeby odmlžení.
mikesh
Co na tom nechapes? Je vedro, prichazis k autu, uz z dalky pooteviras vsechny okna aby se ti nejvetsi hic vyvalil ven nez do neho sednes. Nastartujes, ujedes par metru, auto vyvetrane, cvak cvak - predni a zadni okna se zaviraji a je hotovo, na pozadovanou teplotu se klima dostane daleko drive.
_MT_
Stahování oken moc nepožívám, ale nevidím jediný důvod, proč bych měl chtít tlačítko držet. To bych také mohl zůstat u švihadel. Ať už se chci někoho venku zeptat, něco podat, nebo nějaký "neposlušný" pasažér okno otevře, třeba před vystoupením a já si toho všimnu pak za jízdy. Okrajové situace, ale stačí jeden stisk a je hotovo.
igorvrazic
to je snad razvor oktavky II a nie mazdy 2! 😄
Avatar - vabis
vabis
Desing jako MiTo, spolehlivost jako Yaris, jízdní vlastnosti jako Polo. Uvidíme cenu, ale našlápnuto to má nááádherně :-! :yes:
Avatar - Lackey
Lackey
S dovolenim, rad by som Ta opravil . 😲
Design jako Mazda, spolehlivost jako Mazda, jízdní vlastnosti jako Mazda.......
ostatné uz sedí
Avatar - Ja Prvni 123
Ja Prvni 123
Jen nevim, co tady vsichni mate s tim druhym, tretim autem do rodiny...
Pro vetsinu lidi je ctyrmetrove auto zcela vyhovujici a dostacujici.
Avatar - _Karel_
_Karel_
Jako rodinné auto leda jako kompromis z finančních důvodů.Zcela vyhovující- s dětmi naprostý nesmysl.
Avatar - Ja Prvni 123
Ja Prvni 123
Jiste, pokud je deti vice nez dve a zejmena pokud clovek pravidelne jezdi alespon 150 km, i s. Temi detmi, pak souhlas.
V ostatnich pripadech to jsou jen. "Hrdinske reci". Cturmetrove auto uz neni male - a je to fakt v pohode.
Pri max dvou detech.
😉
Avatar - woody-alien
woody-alien
Když potřebuju dojet do kina, do ZOO, na výstavu nebo na hřiště, vlezu se s 2 dětma i do Swifta. Jenže s dětmi se jaksi váže i přeprava nejrůznějších předmětů jako je kočárek, skládací postýlka, oblíbené hračky, plíny, věci na převlečení, později zase odrážedlo, koloběžka, míč, bazének a co já vím co ještě. A v tu ránu praská ve švech i o dost větší auto než 4 metrové. Jasně, dá se udělat všechno a velký prostor se zase zneužívá, ale 4 metrové auto pro rodinu není nic jiného než znouzectnost.
Avatar - _Karel_
_Karel_
Přesně tak. :yes:
Avatar - woody-alien
woody-alien
To nemyslíš zcela vážně, že ne ? Podívej se, jaká auta si rodiny kupují, když si je mohou finančně dovolit. Tím myslím pochopitelně z bazaru. Takže to máme slušnou sbírku nejrůznějších kombíků nižší střední a střední, MPV od Scénika, Tourana až po Sharan, Galaxy, Gr.Voyager atd. Při koupi nového auta se pak prostorově uskromňují a náhle jim "stačí" i auto o dost menší. Nebo Dacia. 😄
Avatar - Ja Prvni 123
Ja Prvni 123
To mas jedno - ber to jako muj nazor.
😉
Avatar - woody-alien
woody-alien
😉 Jen diskutuju, nehledej v tom žádnej boj.
Avatar - Ja Prvni 123
Ja Prvni 123
Jasne. V klidu. Ja jen, ze nektere diskuze se tady zvrhavaji.
😉
To, co jsi popsal, plati jednou do roka... dobre, nekdy dvakrat. Za mlada jsem to resil rakvi na strese.
S uplne malymi detmi az tak moc nejezdis... a vetsi nepotrebuju postylku ani odrazedlo.
Fakt je to jen moda. Jasne, v bazaru se kupuji velka auta, ale pohrichu avne proto, ze jsou levnější. Absolune, ale zejmena relativne.
😉
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
No, nejsem otcem, zato jsem strýcem, a představa, jak taková mladá rodinka při každé cestě za babičkou/na dovolenou/za přáteli/na chatu cpe kočárek, oblečení a podobně do Mazdy 2 mi přijde docela úsměvná. 😄
_MT_
Také bys mohl říct, že si většina lidí vystačí s hromadnou dopravou. Větší auto si skutečně nekupuji pro délku karoserie.
Avatar - Ja Prvni 123
Ja Prvni 123
to právě ne... auto má tu nesrovnatelnou výhodu, že jede, když Ty potřebuješ.. a nemusíš jet, když jede "doprava".
😉
Takže potud dobrý... skutečně malá auta - to jest něco málo přes 3 metry - mají omezené použití.
Alespoň čtyřmetrové auto ale už 4 lidem poskytne to, co potřebují. Nebo možná lépe: mouhou poskytovat.
Když jsou udělaný blbě, nebo s jiným cílem, tak ani 4.5 metru nemusí stačit.

No - a to je to, o čem nahoře mluvím.
_MT_
A není to přílišný luxus? 😉 Mně by většinou čtyři metry stačily (také většinou jezdím sám). Problém je, co se reálně v téhle velikosti nabízí. Větší auta nabídnou lepší svezení. Luxus? Možná, to však může být i to malé auto. A když rezignuji na pohodlí velkého auta, co takový skútr? Provozem se proplete a v Praze může bez poplatku, nebo karty parkovat v barevných zónách.
Avatar - Ja Prvni 123
Ja Prvni 123
😄
To zase přeháníš.. na skútru prší...

Já to nemyslím jako provokaci. Jezdím služebním Passatem kombi... a není to o nic lepší svezení, než v Bravu nebo ve Fokusu... Fiesta nebo Punto už jsou znát, že jsou o patro níž.
Howgh.
Avatar - _Karel_
_Karel_
Jestli je ti svezení stejný ve focusu jako passatu, je to jen tvoje věc. Já i úplně sám radši jezdím větším autem, a komfort je pro mě rozhodně větší. Samo, že to není nutnost, ale rozdíly mondeo,passat/focus,golf vidím jednoznačně.Nejen prostorové.
_MT_
Ano, je to hodně daleko, ale benefit je to zajímavý. Zrovna v Praze řeší něco, co mě pálí, kdykoli tam jsem.

Neberu to jako provokaci. Pointa je, že jsou hůře utlumená, mají horší sedadla, zkrátka jsou celkově méně pohodlná. To nesouvisí tolik s délkou jako s cenou.
Avatar - Ja Prvni 123
Ja Prvni 123
no - jak říkám.. každej to vnímá po svém.

Hluk je v Passsatu do 120 větší než v Puntu II 1.2! Pak se to samozřejmně otočí... sedačka je tak blbá, že mě po cca 100 km rozbolí noha. Jo, jasně, je to tím, že mám tu nohu po autonehodě "vadnou"... ale ani v Puntu, ani v Alfě z roku 1996 mi to nedělá.

A nedělalo mi to ani v tom Focusu... jo, je fakt, že ani v Mondeu.

😉
Avatar - petrumr
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Jaros71
Jaros71
Jo...když žena vozí děti ze školy , na kroužky , fotbal atd?
Nemá šanci bez auta!!
Prober se .. >😁
Avatar - petrumr
petrumr
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.