Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Nová platforma vozů Subaru do detailu: MQB po japonsku!

Před pěti lety představil Volkswagen modulární platformu MQB, díky níž rozličně velká auta lze stavět na společné technice. Nyní svou cestu k lehké a efektivní budoucnosti představuje Subaru.
Zpět na článek
23. 7. 2017 22:00
23. 7. 2017 23:27
24. 7. 2017 09:46
24. 7. 2017 08:03
23. 7. 2017 18:32
Velké tření - které jak známo roste se čtvercem rychlosti
Jak známo, žáci co propadli z fyziky na zvláštní škole dělají většinou redaktory auto.cz.
Rozbalit vlákno
2
23. 7. 2017 19:01
Re: Velké tření - které jak známo roste se čtvercem rychlost
Na tomto webe ma to uz ani neprekvapuje...
24. 7. 2017 07:31
Re: Velké tření - které jak známo roste se čtvercem rychlost
Tak vieš, google-prekladač nie je celkom dokonalý... ;-)
Avatar - Beefcake
23. 7. 2017 22:00
motory
Zaujimavy clanok.
"Podobnými změnami prošel i benzinový dvoulitr s přímým vstřikem, který má nových dokonce 80 procent součástí a kompresní poměr u něj vzrostl na 12,5:1."
Doteraz boli vsetky benziny bez turba nepriamovstrekove (MPI :-) ). Az v suvislosti s novymi tohtorocnymi modelmi zacali najprv v US robit priamovstrekove atmosfery (XV/Crosstrek, neskor budu ostatne), co prinieslo par kW naviac a zrejme aj zmeny v spotrebe a trochu lepsiu pruznost.
Ci to je cisty priamovstrek alebo kombinacia to ale neviem.
Podla mna tych 80% zmenenych suciastok je sucasne rozdiel medzi starym nepriamovstrekom (FB20) a novym priamovstrekom.
Trochu ma aj mrzi, ze to u nas nestihli skor s platformou aj modelmi, ale vyvoj ide stale vpred, na to sa spoliehat neda, ze novy model bude stale "novy".

No a ked tuto [odkaz] stale vidim aj 2.5l a 3.6l (6valcek) atmosfery, zaplakal by som.

Co sa tyka dizlu, v Subaru je jasne orientacia na benzin a najnovsie oficialne aj na benzinove hybridy.
Rozbalit vlákno
0
23. 7. 2017 23:27
Impreza
Samozrejme, ze sa v Europe predava, v krajinach ako Nemecko, Svajciarsko, pobaltske krajiny, UK atd.
Prv nez nieco napisete patrilo by sa si to overit. Nie je to take tazke.
A ako uz niekto spomenul, najvacsia zmena 2.0i motoru je zavedenie priameho vstrekovania a navysenie vykonu na 115KW, krutiaci moment zostava ten isty.
Podla prvych dojmov z zamoria a Australie, zmien vela ale aj tak to nejde ktovie ako.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Beefcake
24. 7. 2017 09:46
Re: Impreza
Pokial si dobre pamatam tiez cisla z US, ten narast v kW bol mensi ako 5kW, no info, co som teraz nasiel hovori o tych 115, tak neviem.
Ak by aj ten max. moment bol rovnaky, som si isty, ze zmenou vstrekovania bude priebeh asi trosku iny.
Ale nestudoval som to extra, kedze ide skor o kozmeticke zmeny. Skor je zaujimave to znizenie hmotnosti pohyblivych dielov.
24. 7. 2017 07:14
konstrukční zásady dobrého auta
Je nižší, lehčí a pevnější :yes: Kam sesere esůvé...
Rozbalit vlákno
3
Avatar - Hammunasakra
24. 7. 2017 07:16
Re: konstrukční zásady dobrého auta
:yes: :yes: :-)

Schválně jak kupci = třeba u nás = zareagujou na to stavění aut líp a líp nebo hůř a hůř ;-)

Prodeje SUV všech velikostí půjdou dolů a Subaru nahoru = muj jasnej tip >:D

Sem nenapravitelnej optimista >:-[]
24. 7. 2017 08:39
Re: konstrukční zásady dobrého auta
To seš >:-[] .. protože Impreza bude mít moc malej kufr.
Avatar - JDM
26. 7. 2017 10:13
Re: konstrukční zásady dobrého auta
Subaru patří ke špičce aut po jízdní stránce, dokud budou lidi kteří chtějí od auta taky aby umělo jezdit a byla to zábava a potěšení tak Subaru nemusí mít strach, ten zbytek co mají auto na parádu si koupí SUV
Avatar - N6600
24. 7. 2017 08:03
Pobavilo...
"My však umíme číst mezi řádky a víme, proč o dieselu nebyla na celé prezentaci ani zmínka."

Ja by som radsej ocenil, keby ste citali svoje zdroje clankov poriadne a nie medzi riadkami. Aby ste sa v co najvacsej miere vyvarovali naslednym hovadinam v clankoch.
Rozbalit vlákno
0