Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Nová Škoda Octavia RS: souhrn informací

Nová Škoda Octavia v ostrém provedení RS se ukáže už za několik týdnů na autosalonu ve Frankfurtu. Co o ní dosud víme? (Doplněno 26. 7. 2005)
Zpět na článek
25. 7. 2005 15:43
neregistrovaný "Honza"
25. 7. 2005 16:20
neregistrovaný "ciello"
25. 7. 2005 19:03
neregistrovaný "Zdenek"
25. 7. 2005 19:52
neregistrovaný "Michal H"
26. 7. 2005 09:49
neregistrovaný "Ron Jeremy"
26. 7. 2005 10:51
neregistrovaný "martinn"
27. 7. 2005 07:24
neregistrovaný "stealth"
27. 7. 2005 11:32
neregistrovaný "Zdenek"
25. 7. 2005 16:22
neregistrovaný "Bobek"
25. 7. 2005 16:24
neregistrovaný "nos"
25. 7. 2005 16:53
neregistrovaný "Lib"
25. 7. 2005 17:58
neregistrovaný "big"
25. 7. 2005 18:09
neregistrovaný "mates"
25. 7. 2005 20:03
neregistrovaný "nos"
25. 7. 2005 20:05
1. 8. 2005 13:36
neregistrovaný "JAWA"
25. 7. 2005 20:09
neregistrovaný "misoo"
25. 7. 2005 22:07
neregistrovaný "neran"
25. 7. 2005 23:44
neregistrovaný "Michec"
26. 7. 2005 08:41
neregistrovaný "Libor"
27. 7. 2005 07:28
neregistrovaný "stealth"
25. 7. 2005 17:43
neregistrovaný "xganga"
17. 8. 2005 11:15
neregistrovaný "Martas"
25. 7. 2005 17:45
neregistrovaný "xganga"
25. 7. 2005 18:01
neregistrovaný "píp"
25. 7. 2005 18:05
25. 7. 2005 18:21
neregistrovaný "Lada"
25. 7. 2005 19:48
neregistrovaný "Michal H"
25. 7. 2005 20:07
neregistrovaný "Michal H"
25. 7. 2005 21:40
neregistrovaný "neran"
25. 7. 2005 21:41
neregistrovaný "xganga"
25. 7. 2005 18:21
neregistrovaný "ZZ"
25. 7. 2005 18:37
neregistrovaný "mc."
25. 7. 2005 19:03
neregistrovaný "flavio"
25. 7. 2005 19:18
neregistrovaný "Tibby"
25. 7. 2005 19:56
neregistrovaný "Petr Broža"
25. 7. 2005 19:58
25. 7. 2005 20:13
neregistrovaný "misoo"
25. 7. 2005 20:16
25. 7. 2005 20:14
neregistrovaný "Michal H"
25. 7. 2005 20:18
25. 7. 2005 20:29
neregistrovaný "Michal H"
25. 7. 2005 20:35
25. 7. 2005 20:42
neregistrovaný "Michal H"
25. 7. 2005 21:51
26. 7. 2005 07:35
neregistrovaný "Michal H"
27. 7. 2005 08:01
neregistrovaný "stealth"
27. 7. 2005 10:10
neregistrovaný "Michal H"
25. 7. 2005 20:38
neregistrovaný "Michal H"
27. 7. 2005 07:38
neregistrovaný "stealth"
27. 7. 2005 07:54
neregistrovaný "Michal H"
27. 7. 2005 09:52
neregistrovaný "stealth"
27. 7. 2005 10:14
neregistrovaný "Michal H"
25. 7. 2005 20:44
neregistrovaný "nos"
25. 7. 2005 21:04
neregistrovaný "g"
25. 7. 2005 21:07
neregistrovaný "nos"
25. 7. 2005 21:23
neregistrovaný "g"
25. 7. 2005 21:45
neregistrovaný "nos"
25. 7. 2005 22:10
neregistrovaný "nos"
26. 7. 2005 00:38
neregistrovaný "anonym"
26. 7. 2005 10:10
neregistrovaný "ZZ"
25. 7. 2005 21:17
neregistrovaný "Tibby"
25. 7. 2005 21:47
neregistrovaný "neran"
26. 7. 2005 09:00
neregistrovaný "rio2"
26. 7. 2005 09:45
neregistrovaný "radio"
26. 7. 2005 14:11
neregistrovaný "Ježíš"
25. 7. 2005 21:31
neregistrovaný "tamin"
25. 7. 2005 22:06
neregistrovaný "neran"
26. 7. 2005 10:59
neregistrovaný "martinn"
26. 7. 2005 11:16
neregistrovaný "ZZ"
26. 7. 2005 11:17
neregistrovaný "ZZ"
27. 7. 2005 07:02
neregistrovaný "Jenda"
25. 7. 2005 23:40
neregistrovaný "Jozif"
26. 7. 2005 10:12
neregistrovaný "miro"
29. 7. 2005 22:26
neregistrovaný "Venca"
26. 7. 2005 07:38
neregistrovaný "Petr Půlpán"
26. 7. 2005 10:10
neregistrovaný "Chipoun"
26. 7. 2005 10:21
neregistrovaný "insider"
26. 7. 2005 10:27
neregistrovaný "m"
27. 7. 2005 02:32
neregistrovaný "Ada"
26. 7. 2005 11:09
neregistrovaný "ciello"
26. 7. 2005 11:32
neregistrovaný "radio"
26. 7. 2005 13:25
neregistrovaný "nos"
26. 7. 2005 14:17
neregistrovaný "anonym"
26. 7. 2005 14:21
neregistrovaný "ciello"
30. 7. 2007 14:08
anonym
neregistrovaný "Honza"
25. 7. 2005 15:43
Sport packet
Doufám, že se jim VRS packet povede trochu lépe než tenhle Sport, protože to auto je o ničem... To vypadá obyč. koktávka lépe než tohle...
Rozbalit vlákno
7
neregistrovaný "ciello"
25. 7. 2005 16:20
Re: Sport packet
asi tak jako Golf GTI.... Jen nerozumím, jestli je označení "RS" pro výbavu nebo pro sportovní verzi... protože pak ten diesel taky s označením "RS" je spíš další motorová varianta pro výbavu RS... Diesel mně tam prostě nesedí a spíš mám pocit, že ten diesel a sportovní auto dělá jen automobilka, která nedokáže udělat pořádnej sportovní motor z benzínu....
neregistrovaný "Zdenek"
25. 7. 2005 19:03
Re: Sport packet
Já mám novou Octavku 2,0 TDI (103 kw) a mpoc jsem zvedaví právě na to chystané tedeíčko se 125 ke, musí to jet jako prase. Věř mi já teť vymetu kde jaký banziňák. Jasně neříkám že mi dojde dech kolem té 200, ale co se týče zrchlení na dvojku a na trojku to prostě nemá chybu. Kamoš má Leona Cupru se 180 koňmi a sám řekl že se octavia moc povedla právě sním sem závodil a dlouho se držel za mnou.
Co se týká vzhledu RS mohla by být víc ovážná. ale rozhodně si myslím že 125 kw na dvoulitrový turbodiesel je hodně dobrná hodnota (BMW 320d POUZE 120 KW)...
neregistrovaný "Michal H"
25. 7. 2005 19:52
Re: Sport packet
protože málokdo snese tu salvu sazí co se vyvalí z toho komína zezadu, tak to raději vzdá. lepší zpomalit než si zadělat na rakovinu a ještě muset znovu do myčky...
neregistrovaný "Ron Jeremy"
26. 7. 2005 09:49
Re: Sport packet
Jojo, také jsem na dálnici dojel jednu "votuněnou" oktávku, která hulila jak hnědouhelná elektrárna, a celou dobu jsem musel jet na vnitřní recirkulaci vzduchu. Řidič nechtěl za žádnou cenu uhnout do pravého pruhu, a běžné výzvy nereagoval. Měl asi pocit, že nikomu to víc, než jeho kadlavůz, jet nemůže.
neregistrovaný "martinn"
26. 7. 2005 10:51
Re: Sport packet
Skus neporovnavat jablka s hruskami. Chcem vidiet nejaky preplnovany benzin, ktory "vymetes". Vymiest bude treba akurat vyfuk tvojho koncernoveho traktora

Jedina vyhoda tychto polnohospodarskych strojov je ozaj spotreba.

K tomu BMW 320d - porovnavaj zakladne, "netunene" modely. Ver tomu, ze automobilka, ktora je v sucasnosti na spici (nielen) motorov by vedela vyvinut silnejsi ropak, ako SKODA/VW
neregistrovaný "stealth"
27. 7. 2005 07:24
Re: Sport packet
Leon Cupra je se zrychlením 7,5s na stovku jasným outsiderem. Naftové monstrum OII 2.0TDI je na tom jednoznačně a za všech okolností lépe (to zrychlení na stovku za 9,7s neřeš).
neregistrovaný "Zdenek"
27. 7. 2005 11:32
Re: Sport packet
Dík že se mnou tak trochu souhlasíš. Jasně Leon je turbobenzín. Jede taky perfetně. Pro mě je v autě důležitý točivý moment a moje Octa má 320Nm což je hodnota pro mě dostačující.
neregistrovaný "Bobek"
25. 7. 2005 16:22
To nechápu
K čemu je dobré auto s maximální rychlostí 230 v zemi, kde je nejvyšší povolená rychlost 130? To fakt nechápu.
Rozbalit vlákno
12
neregistrovaný "nos"
25. 7. 2005 16:24
Re: To nechápu
a kto tieto maximalne povolene rychlosti dodrziava ? neviem ako v cechach ale na slovensku skoro nikto.
neregistrovaný "Lib"
25. 7. 2005 16:53
Re: To nechápu
Tady taky nikdo ... ale on to chlapec nepochopil, ono nejde o maximalku jako spis o stabilitu v zatackach a zrychleni
neregistrovaný "big"
25. 7. 2005 17:58
Re: To nechápu
nekecaj
neregistrovaný "mates"
25. 7. 2005 18:09
Re: To nechápu
Jestli ma mit ten motor nejake rozumne parametry, tak je zvykem udavat i tu maximalku. Jinak predpokladam, ze tu Octavku budou prodavat i jinde nez v Cechach a ne vsude maji stejne limity. Mohli bysme jit jeste dal, na co mit auto, kdyz vsude vedou koleje, ze?
neregistrovaný "nos"
25. 7. 2005 20:03
Re: To nechápu
pokial viem tak akurat v nemecku nie je obmedzena rychlost, inde je to tych 110 - 130 km/h na dialnici. a keby sme chceli ist este dalej tak mozeme povedat ze vlastne vyrobcovia provokuju vodicov stale vykonnejsimi motormi a vyssimi maximalkami, poznam ludi ktori su za to aby sa do normalnych aut ( nie lambo, ferrari a pod. ) davali obmedzovace na 130 km/h co uz je pre mna trocha pritiahnute za vlasy.
25. 7. 2005 20:05
Re: To nechápu
Bobku, mrkni na globus - vedle máš německé dálnice... Ale jinak tvůj příspěvek aspiruje na Oscara 2005. A to je teprve červenec P.S. už jsi někdy zkusil udělat na kole 90ku za 7 vteřin? P.S.- Asi to nevíš, ale žádné auto, co se tu prodává nemá maximálku menší než 130...
neregistrovaný "JAWA"
1. 8. 2005 13:36
Re: To nechápu
Jawa auto ma max 45km/h a 50cc
neregistrovaný "misoo"
25. 7. 2005 20:09
Re: To nechápu
to ze take auto ide pri tych 130 pianko ani nepocut ze ides a v pripade potreby dokazes velmi dobre zrychlit, kdezto auto co ma maximalku okolo 160 uz ide na cca 80% svojho vykonu, huci jak svina a o predbiehani v tej rychlosti ani nehovorim... tak preto...
neregistrovaný "neran"
25. 7. 2005 22:07
Re: To nechápu
no prece k tomu,aby se ta rychlost mohla krasne porusovat...
neregistrovaný "Michec"
25. 7. 2005 23:44
Re: To nechápu
Presne taaaaaaaaaaaaaaaaak......
neregistrovaný "Libor"
26. 7. 2005 08:41
Re: To nechápu
Když to nechápeš tak jsi hold blbec, nasedni do své Š120, která jede 80km/hod a uháněj do Kauflandu mají slevy.
neregistrovaný "stealth"
27. 7. 2005 07:28
Re: To nechápu
Jestli náhodou nejde o aktivní bezpečnost?! Prostě abys mohl předjet i s rodinou bezpečně kamión. Maximálku tady využije jenom dement.
neregistrovaný "xganga"
25. 7. 2005 17:43
RS
zrovna dneska sem četl na jiném serveru,že se chystá ještě silnější varianta Golfa GTI o výkonu okolo 240 koní.Zajímalo by mě celkem,jestli se tuto variantu dostane i Octavie RS
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Martas"
17. 8. 2005 11:15
Re: RS
No je to docela snadny. Staci si tam dat chip a ma to razem 180 kW neboli 240k. Dela to treba sportmotor. A jejich chipy jsou fakt asi best na trhu!
neregistrovaný "xganga"
25. 7. 2005 17:45
bez titulku
viděl sem předběžné fotky Octavie RS a musim říct,že se celkem povedla,ale na můj vkus je moc "normální",kromě křídla na kufru,jiných nárazníků,kol atd,vypadá jako normální Octavia,takže laik by nepoznal rozdíl,což je podle mě celkem škoda
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "píp"
25. 7. 2005 18:01
motor
jaktože daly zase 4 valca kdesik sem četl že by toměl být 6 valec
Rozbalit vlákno
0
25. 7. 2005 18:05
RoSa NA KOLEJÍCH?
Tak já především nevěřím, že VW "dovolí" dát do RS 200 koní. Jestliže to nepovolí ani u LEONA, a to bude pohledově pěkně dravej koník, proč by si nechal dejchat na záda geteíčka nějakou ereskou. Podle mně to skončí na těch 185 koníkách. Také dobré, ale 200 je 200. Uvidíme. Co se týče sportpaketu, tak už se těším, až s tím někoho potkám na ulici... OCTAVIA II je povedený, usazený sedan, a má jen jednu vadu - je krásný. Tedy ničím už zkrášlit víc nejde... Jinak souhlasím s Ciellem, že dělat RS v naftě je hra na chytrýho bez vítěze. Jo, a nahoře píše kolega, že Golf GTI bude mít 240... GTI má 200. 240 bude mít nová R 32.
Rozbalit vlákno
9
neregistrovaný "Lada"
25. 7. 2005 18:21
Re: RoSa NA KOLEJÍCH?
U leona bude postupnme pridavat, viz 1.8T 165kW, to nema zadnej jinej koncernovej autak na tomhle motoru :-D
25. 7. 2005 19:06
Re: RoSa NA KOLEJÍCH?
Postupně... Jo, až getei bude mít za sebou 3 roky...
neregistrovaný "Michal H"
25. 7. 2005 19:48
Re: RoSa NA KOLEJÍCH?
po 3 letech už totiž většina GTI nebude jezdit...
25. 7. 2005 19:56
Re: RoSa NA KOLEJÍCH?
Reuguješ zbytečně zmatečně. Já píši, že mám tušáka, aby VW nepovolil do RS jen těch 185koní. A píši o Leonu. Kolega nahoře píše, že i Leon postupně bude nabírat výkon. No a já píši, zda to není "řízená" postupnost pod tím úhlem, že aby dokud GTIčko frčí bylo králem a až začnou prodeje mírně upadat, povolí VW víc výkonu do Leona nebo RS. Takže ten tvůj výkřik mi do diskuze moc nezapadá.
neregistrovaný "Michal H"
25. 7. 2005 20:07
Re: RoSa NA KOLEJÍCH?
Zcela jsem pochopil tvoji myšlenku ještě předtím než jsem napsal svůj výkřik. Ale díky za vysvětlení. Už jsme si všichni zvykli na to, že Škodovka většinou ostrouhává nejdýl a někdy nedostane vůbec. Zcela pochopitelně. Ovšem přišlo mi zde i vhodné místo na můj výkřik. Myslím si, že tento výkřik je, co se týče koncernu VW, vždy k věci. Kdy už konečně pochopíš, že nanometrové spáry nedělají auto...?!?
25. 7. 2005 20:24
Re: RoSa NA KOLEJÍCH?
V podstatě jsem chápavej... jenže tys mi jinou alternativu zatím nenabídl...
neregistrovaný "neran"
25. 7. 2005 21:40
Re: RoSa NA KOLEJÍCH?
to je fakt,dejchat si GTI na zada neda,ale protoze se boji,RS je better!!!
neregistrovaný "xganga"
25. 7. 2005 21:41
Re: RoSa NA KOLEJÍCH?
Příští rok se má objevit posílený Golf GTI s výkonem 240 koní,který se momentálně testuje,bude mít náhon na předek,závěr diferenciálu a některé díly budou z kompozitních materiálů.Verze R32 bude mít v základu 250 koníků
25. 7. 2005 22:10
Re: RoSa NA KOLEJÍCH?
Aha. Tak to bude nářez.
neregistrovaný "ZZ"
25. 7. 2005 18:21
RS
RSko je jakože sporťák... Ideální pro ostravský tuzery a v naftě ještě lépe... Na druhou stranu ten kombík je šmrncovní, ale dělat takhle tvrdý kostitřas ještě tvrdší, zvlášť na naše úžasné silnice, tomu říkám luxus (pro chytráky: jo, vím, že se to bude prodávat i na jiných trzích)
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "mc."
25. 7. 2005 18:37
bez titulku
no nacpat tam koncernový šestiválec 3,2 a pohon na všechny čtyři kola tak to by potom bylo dělo!
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "flavio"
25. 7. 2005 19:03
Re: bez titulku
jj, moje řeč + jěště turbo
neregistrovaný "Tibby"
25. 7. 2005 19:18
Re: bez titulku
Jo, ale to by bylo dalších 150.000,- navrch. Už takhle je to dost peněz za oktávku
neregistrovaný "Petr Broža"
25. 7. 2005 19:56
RS
Mám v ruce materiál pro dealery, který jasně ukazuje, že O2 RS bude dostupná s motorem 2.0 TFSI 147 kW se šestistupňovým manuálem. Pokud bude DSG, tak později, při uvedení na trh dostupná nebude.
Rozbalit vlákno
12
25. 7. 2005 19:58
Re: RS
Tak pokud tam bude těch 200, tak je to paráda... to tady těm rádobyostrejm hochům z aut ze šestý ruky nepřeju... To to tady ta RSka komplet smete
neregistrovaný "misoo"
25. 7. 2005 20:13
Re: RS
potom by to chcelo porovnat GTI s RS-kou... bol by som zvedavy na rozdiel v jazdnych vlastnostiach...
25. 7. 2005 20:16
Re: RS
Vždycky to bude tak, že v součtu bude příjemnější GTIčko, za ním pak ostatní. To je snad jasné... Ikona ikon bude vždy ikona ikon.
neregistrovaný "Michal H"
25. 7. 2005 20:14
Re: RS
Mojeho vytuněného golfa II 1.6 GTDI (čipovaný, 3cm podložky, imitace hliníku a dřeva, nápisy pitbull, křídlo wrc, hliníkové třinástky a pedály, pneu nankang-odhadovaný výkon asi 140koní) z šestý ruky zcela určitě smete. Už teď se mi strachy viglá pravá poloosa a vyskakují rychlosti... Ale když mě posere taková kára, tak mě to nerozhodí, to je čest!
25. 7. 2005 20:18
Re: RS
Zdá se, že je to úsměvné téma... pokud nezažiješ poměry na silnici... Takovej dlouhej táhlej... v němž to ta RSka natře MondeuST... no to je tak akorát se nahoře pověsit v motorestu na kravatě
neregistrovaný "Michal H"
25. 7. 2005 20:29
Re: RS
GTI, tak to už fakt snad nemyslíš vážně?!? Po takovém příspěvku už si opravdu vážu kravatu, ale zastavím se a říkám si musíš, musíš... Je potřeba mu ukázat cestu. Jako v karate kidovi. Zavři oči, zhluboka se nadechni a pomalu si řekni - ST, RS. Představ si tu táhlou, zprava skalnatá stěna. Jedeš v RS, před tebou ST. Nad obzorem svítí slunce. Vyhazuješ levý a pouštíš se do manévru. Jsi u zadních dveří ST, Continentalky začínají kvičet, záď se vlní, předek ztrácí jistotu. Nevšiml sis toho srázu vedle silnice. Pozdě. ST přidává, aby nemusel dávat první pomoc a mizí. Ty padáš se svou RS do 30m propasti. Tak to dopadá, když chce RS porazit v táhlé STéčko. Můžeš se probudit. Tak co, ještě pořád chceš RS? Takový žážitek ti nestačil?
25. 7. 2005 20:35
Re: RS
No, právě, podle mně to bude obráceně...
neregistrovaný "Michal H"
25. 7. 2005 20:42
Re: RS
Dneska končím - nechci ve svém věku dostat infarkt. Ty se o to zcela evidentně schválně pokoušíš. Já vím, že to nemyslíš vážně, ale i přesto mě to rozhodí rytmus. Uříznu si kousek svého oblíbeného fueta a začtu se do nějakého dobrého článku...
25. 7. 2005 21:51
Re: RS
Michale, myslím to vážně. Opravdu. Dole proti RS předhodili kolegové AUDI A4 se stejným motorem... ta také nemá šanci... je o cca 180kg těžší. P.S. Přeji hezké čtení.
neregistrovaný "Michal H"
26. 7. 2005 07:35
Re: RS
O Audi A4 se nebavme už vůbec, je jasné, že nebude rychlejší za normálních klimatických podmínek. Ale ST? Doufejme, že bude možnost někde posléze zjistit. Poprosíme Jeremy Clarksona nechť půjčí auta Stigovi... Jo a jestli nevíš co je MPS... máš mezery! Ale ty to víš, jenom děláš, že ne!
neregistrovaný "stealth"
27. 7. 2005 08:01
Re: RS
Jo mimochodem. Na okruhu byla Octavia RS rychlejší než například Mercedes Benz E55. To není výmysl, ale holý fakt. A jak už to tak bývá, okruh se většinou skládá ze série zatáček, takže přestaň mluvit o nestabilitě Octavie RS.
neregistrovaný "Michal H"
27. 7. 2005 10:10
Re: RS
Znovu i tobě, nepíši o nestabilitě octavie RS. Přečti si to znovu! Znovu, pouze podotýkám, že podvozkově nemá na mondeo. To je tak těžké pochopit? A pokud se ho pokusí předjet, tak se zákonitě dostane na limit svého podvozku a jak to tak bývá, na limitě žádné auto moc stabilní není. Snad vyjma Golfu GTI... E55 AMG je monster auto, které není stavěné na ostré ježdění ze zatáčky do zatáčky, takže mě ani nepřekvapuje, že ho ***a. Ale o tom, že by to dokázala například i proti M5 snad neuvažuješ, že? Když jsme u toho, podle mě bude stará RS rychlejší než ta nová!!! Protože ta nová už bude pouze pseudosportovní auto... Stačí se na ni podívat.
25. 7. 2005 20:22
PŘEDJEDE JI VŮBEC NĚCO?
Když to tak promýšlím... bude tu vůbec mít auto z běžné produkce na tohle připravované RS? Mimo benzinovejch třílitrů tu podle mně vyklepne v kopci s těma 200 koníky a se svojí váhou komplet vozovej park... Co?
Rozbalit vlákno
22
neregistrovaný "Michal H"
25. 7. 2005 20:38
Re: PŘEDJEDE JI VŮBEC NĚCO?
Fakt už plivu krev a mé srdce má nepravidelný rytmus... Píší o ní pár článků zpět. Na nějaké RS se dívá zvrchu stejně jak ty třílitry i přesto, že má jenom 4válce. Má taky turbo, přímý vstřik, a podobný objem. Je za skutečně vynikající cenu. Tím však veškerá podobnost končí. Říká si totiž MPS... Takže jakej celej vozovej park...
25. 7. 2005 20:56
Re: PŘEDJEDE JI VŮBEC NĚCO?
Nevím o jaké jde auto... tak nehodnotím... jak říká Bertoňák
neregistrovaný "stealth"
27. 7. 2005 07:38
Re: PŘEDJEDE JI VŮBEC NĚCO?
Problém je v tom, že ji sotva u nás seženeš (pokud si myslel zkratkou MPS - Mazda Performance Series).
Jinak k Tvému příspěvku o srovnání ST a RS. Je jasné,že ST bude rychlejší ve vyšších rychlostech a její zrychlení bude naprosto lineární. Ale odpověz mi upřímně - Jel jsi někdy v životě v Octavii RS, že říkáš, jak má nestabilní podovozek?
neregistrovaný "Michal H"
27. 7. 2005 07:54
Re: PŘEDJEDE JI VŮBEC NĚCO?
Nevím proč bych ji i u nás od podzimu kdy půjde do prodeje nesehnal? To není žádná limitovaná série a bude se prodávat i na českém trhu... Takže nevidím důvod. V O2RS jsem samozřejmě ještě nejel. Měl jsem tu čest pouze v "obyčejné" O2. Že by byla něčím výjimečná? Ne. Prostě tuctovka. Nepředpokládám, že by RS měla být výjimečnější. V Mladé Boleslavi si nikdy s podvozkem nepohrají tak jako u Fordu, který si na tom udělal dost dobrou image a nespokojí se s průměrem. Navíc jsem nenapsal, že její podvozek je nestabilní, nýbrž při pokusu o předjetí ST, který se na její možnosti pohybuje kosmickou rychlostí, nedopadne dobře. Proto srovnání s ST je naprosto mimo...
neregistrovaný "stealth"
27. 7. 2005 09:52
Re: PŘEDJEDE JI VŮBEC NĚCO?
Hmm, možná jsem se zmýlil, ale není to tak, že Mazda6 MPS bude v limitované sérii a že do ČR bude určeno 20 těchto nádherných vozů. Toto je jen interpretace ze Spořilova. Pokud je to jinak, omlouvám se. Každopádně já čekám a nemohu se dočkat na Mazdu 3 MPS, což bude mé další auto. ORSII. kvůli designu a možnému dieselu nechci.
neregistrovaný "Michal H"
27. 7. 2005 10:14
Re: PŘEDJEDE JI VŮBEC NĚCO?
Tak teď jsi mě nahlodal, musím to někde zjistit... Nicméně také se těším na trojku MPS. Ta patří i do stejné třídy jako O2RS, takže to porovnání bude také "smysluplnější". Uvažovat o tom, že by O2RS mohla kdy 6MPS konkurovat je opravdu uhozená myšlenka...
neregistrovaný "nos"
25. 7. 2005 20:44
Re: PŘEDJEDE JI VŮBEC NĚCO?
a co tak Audi A4 2.0 TFSI + quattro ?
25. 7. 2005 20:54
Re: PŘEDJEDE JI VŮBEC NĚCO?
Nevím kolik má koní, ale pokud také těch 200, tak nemá proti RS šanci.
neregistrovaný "g"
25. 7. 2005 21:04
Re: PŘEDJEDE JI VŮBEC NĚCO?
bez problemu 4kolka dela divy
neregistrovaný "nos"
25. 7. 2005 21:07
Re: PŘEDJEDE JI VŮBEC NĚCO?
ma 200 koni a myslim ze proti RS ma velmi velku sancu, predsa len stvorkolka oproti predokolke robi divy.
25. 7. 2005 21:09
Re: PŘEDJEDE JI VŮBEC NĚCO?
Jaké divy? Je těžší a to bude hrát rozhodující roli. Takže tohle nebude pro RS soupeř. Smete ho jak pírko.
neregistrovaný "g"
25. 7. 2005 21:23
Re: PŘEDJEDE JI VŮBEC NĚCO?
to jo predokolka bude hrabat a audina pojede vesele dál
neregistrovaný "nos"
25. 7. 2005 21:45
Re: PŘEDJEDE JI VŮBEC NĚCO?
audi a4 2.0 TFSI quattro - 1490 kg vs. octavia II. 2.0 FSI - 1310 kg (porovnaval som najvykonejsiu oktavku doteraz,lebo som sa nemohol dopracovat k hmotnosti O II. RS - predpokladam ze bude mierne tazsia )rozdiel 180 kg je uznavam dost ale aj tak octavka ako predokolka nema sancu.
25. 7. 2005 22:02
Re: PŘEDJEDE JI VŮBEC NĚCO?
Jak že nemá šancu? To snad vidíš sám, že A4 nebude mít šancu. To jasné. Vedle toho porovnej ceny. Tu A4 nedáš do garáže, pokud nevytáhneš tak 1,3 RS bude kolem 800, a to je rozdíl...
neregistrovaný "nos"
25. 7. 2005 22:10
Re: PŘEDJEDE JI VŮBEC NĚCO?
viem ze A4 bude mat oproti RS-ke velku sancu. ale suhlasim ze cena je dost odlisna aj ked o cene nebolo v tvojich predchadzajucich prispevkoch ani slovo. chcel si vediet karu ktora "vyklepe" octavku II. RS a tu ju mas AUDI A4 2.0 TFSI quattro
neregistrovaný "anonym"
26. 7. 2005 00:38
Re: PŘEDJEDE JI VŮBEC NĚCO?
Takovejch aut bude(je)co ji vyklepou...RS je jen radoby sportovni auto,nic vic...
neregistrovaný "ZZ"
26. 7. 2005 10:10
Re: PŘEDJEDE JI VŮBEC NĚCO?
GTI, to je přesně ono. Ten rozdíl půl mega, je přesně ten rozdíl mezi Škodofkou a AUTEM Tak ještě jednou: RS je jen "tovární lehký tuning". Pokud budeš chtít z tohodle auta ale trochu víc, tak do něj toho dalšího půl mega narveš... Mě jen strašně mrzí, že nedělají Passáta, apoštola krás - hahaha, jako GTI... To už by se našemu "místnímu" GTI asi mozeček úplně zavařil radostí. Holt ten sportovní "šmrnc" zbyde na ty f metle v tédéíčku a pokud možno v kombíku.
neregistrovaný "Tibby"
25. 7. 2005 21:17
Re: PŘEDJEDE JI VŮBEC NĚCO?
CTR?
neregistrovaný "neran"
25. 7. 2005 21:47
Re: PŘEDJEDE JI VŮBEC NĚCO?
bude pekelne rychla v zatackach.ne v tvrdych esickach,ale tech tahlejsich.ale predek ji bude z esicek moc dobre "vytahovat"...
neregistrovaný "rio2"
26. 7. 2005 09:00
Re: PŘEDJEDE JI VŮBEC NĚCO?
Subaru Impreza WRX, Mitshubishi Lancer EVO VII, to su tak okolo 2 litrov, nie?
neregistrovaný "radio"
26. 7. 2005 09:45
Re: JASNĚ
budeš se divit, ale předjede - mini cooper S + John Cooper Works kit. a navíc máš legendu a styl. RS bude mít ten, který nebude mít na GTI a ošklivek se sport packetem jsem už taky pár viděl
neregistrovaný "Ježíš"
26. 7. 2005 14:11
Re: JASNĚ
Zpráská ji i obyčejné Clio Sport o 182 koních. Tedy spíše neobyčejné Clio Sport. O k nám nedovážících se variantách Cup a Trophy raději nemluvě. Zpráská ji i Mégane RS o 225 koních, zpráská ji Focus ST, zpráská ji CTR, zpráská ji Saab 9000 2,3T o 200 koních. Zpráská ji kdejaké 330d E46. Zkrátka ji zpráská docela početná část vozového parku.
neregistrovaný "tamin"
25. 7. 2005 21:31
fotky
koukněte se na www.autorevue.cz a tam jsou fotky dvou kombíků a jednoho liftbacku Škoda Octavia RS.Poslední dobou o tom přinášej furt nový informace.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "neran"
25. 7. 2005 22:06
hmm
asi jsem se zamiloval.a to hned 2x.kdyz bude malo money,berte RS!kdyz hodne money,berte BMW 330d Sport!!!
Rozbalit vlákno
4
neregistrovaný "martinn"
26. 7. 2005 10:59
Re: hmm
ked bude hodne money, tak naco dieslaka?
neregistrovaný "ZZ"
26. 7. 2005 11:16
Re: hmm
Naprostej souhlas s neranem!!!!
neregistrovaný "ZZ"
26. 7. 2005 11:17
Re: hmm
Teda jen s tou druhou částí ))) jsem se nějak unáhlil a blbě přečetl
neregistrovaný "Jenda"
27. 7. 2005 07:02
Re: hmm
Misto "d" bych tam videl "i"
neregistrovaný "Jozif"
25. 7. 2005 23:40
Octavia RS na D1
17/06 jsem na D1 smer Brno potkal cervenou testovaci Octavii RS. Podarilo se mi ji vyfotit na mobil, ale fotka nic moc. Ve skutecnosti vypada fakt krasne, i kdyz moc velky upravy exterieru nejsou. Musim potvrdit slova Petra Brozy, DSG je bohuzel zatim ve hvezdach, ale info o motoru jiz Skoda interne vydala.
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "miro"
26. 7. 2005 10:12
Re: Octavia RS na D1
na auto.sk maju spy fotky
neregistrovaný "Venca"
29. 7. 2005 22:26
Re: Octavia RS na D1
Ahoj, dva kousky (v červené a modré) na F-kových číslech jsem potkal v úterý dopoledne cestou z Jičína do Vrchlabí.Ve skutečnosti jsou hezčí než na fotkách, ty kola jsou povedená.
neregistrovaný "Petr Půlpán"
26. 7. 2005 07:38
Prosba
Ahoj všichni, vím že je Škoda nejlepší automobilka na světě a Oktavia nejlepší, nejrychlejší, nejúspornější, největší a nejpohodlnější vůz na světě (nebo alespoň v ČR, ostatně polovina mužské populace v ČR zní má poluce). O tom není pochyb. Jenom až budete za volantem tohoto klenotu (ať už v jakékoli motorizaci tj. od 55kw do 103+kw a kapotáží od nádherné Fábie po spanilou Oktávii) mějte prosím slitování s těmi ubožáky co chějí dojet živí a ve zdraví domů. Neradi bychom skončili zde [odkaz] . Přemotorizovaným bestijím z naší ryze české nejlepší automobilky na světě zdar. Petr
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Chipoun"
26. 7. 2005 10:10
Re: Prosba
Nejvíc neohleduplných řidičů jezdí ve škodovkách, protože je tu nejvíc škodovek. Tady každej utoči na lidi ve Škodovkách, že jsou to ***, ale v tom to není.
neregistrovaný "insider"
26. 7. 2005 10:21
oficiální info
a je jasno...

dnešní oficiální tisková zpráva pro novináře:

Nová Škoda Octavia RS bude představena ve Frankfurtu

Automobilka Škoda Auto prezentuje první oficiální snímek nového vozu Škoda Octavia RS, který bude nabízen s karoserií limuzína i kombi.

Mimořádnou dynamiku propůjčuje Octavii RS motor 2,0 TFSI, turbomotor s přímým vstřikováním benzínu a výkonem 147 kW (200 PS), dosahující kroutícího momentu 280 Nm při otáčkách 1800 až 5000 ot./min. Dosud nejrychlejší a nejvýkonnější sériově vyráběný vůz značky Škoda tak dosahuje zrychlení z 0 na 100 km/hod za 7,3 sekundy a maximální rychlosti 240 km/hod (kombi: zrychlení z 0 na 100 km/hod za 7,5 s, Vmax 238 km/hod).

Výhradně pro modely Octavia RS a Octavia Combi RS je připravena zcela nová metalická barva „Race Blue“, ke které později přibude další originální odstín „Žlutá Sprint“. Dalšími barvami jsou "Červená Corrida", "Stříbrná diamantová metalíza"
a "Černá magická s perleťovým efektem".

Nová Škoda Octavia RS navazuje jako další linie modelů na své úspěšné předchůdce.

Světové veřejnosti se nová Škoda Octavia poprvé představí na letošní mezinárodní automobilové výstavě ve Frankfurtu.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "m"
26. 7. 2005 10:27
bez titulku
Prvni bude 2.0TFSI 147 kW, nafta 2.0TDI 125 kW prijde o rok pozdeji, DSG jeste pozdeji. Cilova skupina pro tohle auto je samozrejme uplne jina nez GTI, OPC a nebo eva ci wrx. Kdo ma rodinu a chce pritom jezdit svizne a nedat za to vic nez megac - idealni auto. A asi budeme RS vidat cim dal tim casteji po evrope i jako policejni dalnicni patroly...
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Ada"
27. 7. 2005 02:32
Re: bez titulku
Spravna cesta by bylo dat 2.0TDI 125 kW do kombiku 4x4. To by bylo svezenicko...
neregistrovaný "ciello"
26. 7. 2005 11:09
Pole Position pro RS
..myslím, že debata o tom, kdo koho předjede je trochu ujetá... Golf bude trochu ve výhodě i se stejnýma koníkama protože je menší a lehčí.. kdežto O2 tahá na svoji kategorii moc plechu... Srovnávat to s Audi.. hmm.. není tak náhodou A4 o třídu výš..?? stejně jako mondeo..? Nehledě na to, že i předokolka umí věci.. a dokáže sedět jako přibitá.. Předchozí verze měla svoji sílu i kvalitu a kouzlo... Jezdila moc pěkně (jezdí) takže o novou se vůbec nebojím.. leč úpravy a modifikace nebudou asi v takové míře aby z toho bylo ryze sportovní auto... Kdo tvrdí, že 200koní předokolka nemůže zvládnout.. tak zřejmě nejel v žádným takovým kvalitním autě... Kdo jel Saabem Aero, tak to jen potvrdí... .. A že O2 ve verzi RS nebude výrazná... jen dobře.. krásný decentní a funkční.. to je dle mého to oč jde.. ne samej plach a plast navíc... A myslím, že rychlost, koně a zrychlení jsou sdružené v jeden celek - auto... a pokud to auto nebude sladěný tak ani 300koní s tím nic neudělá... k čemu bude těch 200koní, pokud to bude uskakovat nebo nebude držet stopu a stabilitu..? a k čemu to bude, pokud se v tom člověk bude cítit nejistej..?? Můj názor je, že O2 RS - super... nicméně volba by padla na Aero...
Rozbalit vlákno
4
neregistrovaný "radio"
26. 7. 2005 11:32
Re: Pole Position pro RS
tak jsem koukl na ty oficiální fotografie a teda nic moc - narazníky jsou nějaký divný, oba, přední i zadní (kde je ta lehkost a jednoduchost O RS1), no a křídlo teda taky není kdovíjak pasující, prostě se mi tam tak nějak nehodí. takže - asi dobrý motor, podvozek, brzdy = stabilita, ale vzhled
neregistrovaný "nos"
26. 7. 2005 13:25
Re: Pole Position pro RS
ano, a4 je o triedu vyssie ako O II ale GTI vo svojom prispevku hladal auto z beznej produkcie, nešpecifikoval to na triedu. a nikto netvrdil ze predokolka 200 koni nemoze zvladnut ale podla mojho nazoru stvorkolka dokaze ovela lepsie preniest vykon na cestu a jej stabilita a drzanie stopy su tiez o niecom inom.
neregistrovaný "anonym"
26. 7. 2005 14:17
Re: predokolka 200 k a viac?
200 k sa da uplne krasne preniest na prednu napravu. Vid Focus RS. A Octavia RS moze len zavidiet ))) A to ma ten Focus uz dost vela rokov ....
TO GTI: Ty musis byt asi hlavny akcionar VW, ze tu tak ospevujes auta VW. Vidim, ze si este v inom aute ani nesedel ked ich tolko chvalis )) Skus sa najprv povozit aj v niecom inom, a potom tu vypustaj tie svoje ....
neregistrovaný "ciello"
26. 7. 2005 14:21
Re: predokolka 200 k a viac?
..jasně to s tebou souhlasím... 4kolka vykazuje lepší hodnoty..(je to i logické), nicméně jsem to možná trochu zveličil, protože se neustále ozývá, že s předokolkou se nedá se 200 konikama jezdit.. tak já zase říkám... že dá a velice dobře.. jen záleží na celém autě (package).. V extrému: Logan se 200PS bude naprosto ale naprosto nepoužitelný auto... oproti tomu třeba ten sáb s 210 nebo 250 konma to zvládá narosto skvěle aniž by jsi cítil zásah protiprokluzu atd...
anonym
30. 7. 2007 14:08
To sou ale rozhovori
no reknete mi kdo se z vas vezl na octavii rs 1? ale jinak sem se docela dost zasmal kdyz sem si vasi prispevky cetl :-!
Rozbalit vlákno
0