Evropanům ukázala Toyota novou generaci RAV-4 na autosalonu ve Frankfurtu, Američané se dočkali premiéry na výstavě SEMA. Dostalo se i na sedmimístnou verzi.
Spolehlivy predrazeny prcek. >:-[]
Tohle auto se mi vzdy zdalo predrazene vzhledem k velikosti a tomu co nabizi jako "ctyrkolka" :-O .Pro zeny vsak zrejme vyhovujici stroj, protoze se prodaval dobre. Verim, ze novy model bude jeste drazsi >:-[] Jo, kdyby to vyrabel vetsi bracha Lexus s jinym kabatem a jako hybrid, to by bylo zajimave.
Toyota si je moc dobře vědoma svých nepopíratelných kvalit a její celosvětová prodejní politika spočívá v tom, že se cenově moc nepodbízí.. někteří dealeři iných značek Ti nabídnou superduperextramega slevy, pokud si u nich koupíš auto, ale u dealerů Toyoty s požadavkem na slevu většinou moc nepochodíš.. Pokud si to nezaregistroval, tak Lexus již dávno nabízí luxusní SUV s hybridním pohonem - RX400h :-!
Nevím proč mě tituluješ. Krávy jsem s tebou nepásl, tak se zkus chovat slušně! Z tvéto příspěvku nějak nevyplývá, že más na mysli auto velikosti RAV. Navíc nový RAV nebude o moc menší než RX..
musis CIST prispevky, na ktere reagujes :-O
ten titul byla reakce na "pokud sis nevsiml..." ;-)
tak sorry, ale zrovna ja jsem si RX400h opravdu VSIML :yes:
Design nové RAV4 je pro mě trochu zklamáním, podle mě je na ní přece jen dost vidět, že se Toyota rozhodla dobýt Čínu a jihovýchodní Asii a podřídíla tomu i design..
Jo, je sobota... tak tři mega... pěknej balík... Brácho, tolik nevydělá váš panelák za celej rok... tři mega... to chce sakra konto. No, jsou tací. I mezi námi. Takže tady v té cenové kategorii to máš poměrně jednoduchý... co koupíš, koupíš dobře... teda pokud ti někdo nepodstřčí liftovanýho turbo Trabanta v barvě Astona. Tak co? Já volím krále králů - 911. S turbem. Dokonalej nářez...
Hm, hm tři mega. Já si ještě tejden počkám. Na 4 ;-) Abych mohl koupit funglovku. Jinak to je tak na zánovní AM DB7 nebo DB9, stejně tak na Bentley ContiGT. Na nový to dosáhne možná na Quattroporte, ale i na XJR ;-):yes:
Z tech Astonu by tri miliony stacily maximalne na novej Vantage :yes: DB7 by musela byt dost ojeta a DB9 je na to prilis nova. Ale mozna se pletu, tak me nekdo opravte.
Jo, Vantage je :yes: Ten by mi slušel ;-) Jinak ono říct DB7 je dost neurčité... hodně závisí na roku výroby a na modelu (Volante, GT, Coupé) :-) Maj to kluci trochu složitější...
mňo .. 3 mega za jedno auto ??? .... noo to nevim, asi by jsich bylo spíše víc ... kolik stojí range rover supercharged ?? ten je přes i v základnu co , natož s výbavou :-/ takže ten holt nechám na příště ... takže asi kombinace obligádního Navigatora a třeba mírně jetý X - type ...
Ja myslim, ze na 911 Turbo ti 3 mega stacit nebudou (leda tak na ojety). Turbo bude ve hre az v debate za dva tydny ;-) Ale takova 911 Carrera S uz by sla. Ja osobne bych volil ojety Ferrari 355. To je pro me vrchol vseho, citova zalezitost. :-!:yes:
no nevim co do toho spou 7 pasažérů ... v tomhle segmentu ?? myslím se že to bude spíše využitelné v marketingu jako argument, ale praktické využití těch sedadel asi nebude nic moc ... ty josu kolikrát naprd u aut i mnohem větších ... Q7, Landcruiser .... mňo nevim
Myslim, ze designove je predchozi Ravka mnohem hezci. Ikdyz je na trhu docela dlouho, vypada porad skvele. Ja si nesmirne vazim kvality, kterou TOYOTA ve svych autech produkuje a proto o to vic je pro me vzhled nove Rafky velkym zklamanim