Je to skvělé, jen tak dál :yes: Snaha mít neustále moderní vozový park a udolat konkurenci tím, že budou nabízet lepší a modernější služby. Škoda je, že jim stát háže klacky pod nohy, když si vzpomenut na Žlutý vlaky nebo konkureční Leo express.
Ze začátku jsem Leoše taky moc rád neměl. Přesně jak říkáš, velká tramvaj, která vůbec nevypadá jako rychlík. Ale stál ve Studénce a to bylo pro mě rozhodující. A když jsem jel minulý týden Pendolinem po stejných kolejích, tak se mi teda Leoš zdál pohodlnější.
Včera sem s nima jel poprvý z Jihlavy do Prahy na Top Gear a z5 a musím říct, už nikdy nechci jet blbým autem >:D >:D
Neskutečný pohodlí a servis, pokaždý milá slečna co se stará o lidi, můžu si v klidu sednout, pustit film, dostanu kafe a hlavně ta cena ... 260 Kč tam i z5 to je prostě luxus.
Jel sem se Studentama Irizarem do Londýna, no hrůza, kteryho osla napdlo dát do takovyho autobusu koženkovy sedačky? Ztěch 24 hodin na cestě sem byl od nich propocenej asi tak 20 hodin, pohodlí sice jakš takš, ale zoufale málo místa, na cesty Brno - Praha asi dobry, ale na dlouhou štreku utrpení, nebylo si tam pořádně nikde co dát, málo místa, pomalu ani mobil nebyl kam strčit. Jízda jako taková vpohodě, nebylo to hlučny, jel svižně a celkově vpohodě, cesta tam byla Scania, z5 Volvo, při cestě z5 mi jako bonus vrzala sedačka 24 hodin 8-s .
Za co chválím tak je ten jejich systém Fun and Relax, za to jednoznačně palec na horu, a palubní personál se taky pěkně staral.
Příště nicméně raději letadlo...
no to já teda jo, třeba v Mercedesu Travego (tam se dají sedačky i odšoupnout od sebe do uličky, aby bylo na spaní víc místa), nebo i v blbé Bově bylo podstatně víc místa, ale samozdřejmě chápu že snaha nacpat co nejvíc sedadel na co nejmenší plochu se musí někde projevit.
jo, je to možny :-) , já seděl u okna ;-)
Jinak netvrdím že je to špatnej bus, ale na takovou štreku sním už nejedu, nejvíc mi vadili ty koženkovy sedačky...
Taky jsem absolvoval cestu do Londýna. Ještě na konci srpna ve slušném pařáku. Ta koženková sedadla mi moc nevadila, ale málo míst tam fakt bylo. Když máte nad 180cm, tak to prostě moc pohodlné není. Ještě když si k*áva předemnou začala zklápět sedačku i přes to, že mi to rvala na kolena. Tak jsem jí rychle vrátil zpátky do normální polohy. Na krátké cesty po republice nebo na německá letiště je to ok, ale dál? Už ani omylem.
Ja som takto išiel do Amsterdamu a celkom v pohode. Na koženkových sedadlách som sa pri klíme nepotil a prídu mi hygienickejšie. Dva roky na to som išiel zájazdom do Paríža, tiež Irizar, ale to bolo teda utrpenie. Neviem či je to možné, ale tam bolo nacpatých snáď 2x toľko sedadiel čo v Žlutých a to veru bolo utrpenie.
Keď chodím z obeda, tak okolo dvanástej na zastávke každý deň stojí autobus Student Agency. Najzaujímavejšie sú autobusy Beulas. Jednak nie sú moc známe - o tejto firme som sa dozvedel až keď som ich videl u Student Agency.
Druhou pikoškou je, ako majú oddelený priestor pasažierov od vodičov. Vodiči sedia vpredu a POD cestujúcimi. Cestujúci vpredu tak sedia NAD vodičmi - ako v poschodovom autobuse. Dobre to je vidieť napr. na tejto fotke:
[odkaz]
Jéé to se tak někdo má, že mu na jeho autobusy náhodou vyjdou SPZ, ve kterých je na konci vždy obsaženo číslo linky autobusu... Normálně bych napsal, že tu má někdo známé na registru vozidel, ale pan Jančura přece sedí ve fondu proti korupci, takže prostě jen náhodička a štěstíčko... :yes::yes::yes: