V uplynulých dvou dnech jsme v okolí portugalského města Porto proháněli novou generaci BMW řady 7. V rámci mezinárodní prezentace došla řada na verze 730d a 750iL xDrive.
....ehm
NA KOLIK ŽE TISÍC km TO MÁ PROJEKTOVANOU ŽIVOTNOST?
je to lehký celkem hmm, odlehčený, to taky ztenčili blok motoru?? [odkaz] no jen aby to pak nepraskalo... :-) Ono co si budeme povídat soudruzi, dnešni bmw vozy už dávno nejsou co bejvávalo 1990, tomu nevěřím že to vydrží jen s výměnou voleje 500.000, jen aby se tomu doživotní řetěz neměnil při 150.000 km, na to si člověk už ani nešáhne jak je to zapouzdrovaný nebo dokonce zalisovaný, na to maj v servise špeciální vybavení ne jako my v garáži ;-)
Sem slyšel že náklady na provozni kapaliny a pálivo a servisní práci techniků 1.500Kč/hod se rovnají pořizovací ceně 3MEGA tzn +3 = 6MEGA je to možný?? :*)
No každopádně odpich [odkaz] a DYNAMIKU jako má NEJLEPŠÍ AUTO NA SVĚTĚ [odkaz] to vážně nemá ;-)
>:D
>:D >:D
>:D >:D >:D
>:D >:D >:D >:D:yes:
Při pověstné nemecké kvalitě to bude rádo, že to dá 200 tis km, pak nastanou investice v řádu 100-400 tisc aby to bylo schopný jezdit dál, nebo konečná >:D
Jo časy MB 450 SEL 6,9 sou už fuč >:D Tam někde skončila německá kvalita >:D
úplne milujem to navážanie sa do Nemcov...ja som za svoj život ešte nestretol až na výnimky žiadne BMW alebo napr. Audi ktoré by kľaklo pri 200 000...sám som mal nejedného Nemca a aj to jazdenky a tie autá zvládali a aj u terajších majitelov zvládajú kilometre úplne v pohode a to sa bavím o nájazdoch 200-300 tisíc čiže veta že investície 100-400 tisíc je absolútne mimo... 8-s
Hmm..., zaujimave... :-!
A mne sa praveze nechce nic pokazit ani na tych uz z tohoto milenia...
( Prevodovku som musel menit na 99´r.v., na novsich len pravidelny servis )
7 let starý verk, to byl vrak teda....A vono tu zatím dodnes jezdí ještě 15-20 let starý bawa.
A hlavně to měla všechno závady, na které se vůbec nevztahuje pravidelná údržba. Tyhle díly se nemění a u mnohem starších amerik se nerozbíjí, třeba u 15 let starýho Alera co stálo třetinu jako nový.
Zajímavý vid, vraku. Vrak, který v inzercích není pod 400 litrů, spíš všechny kolem půl mega. Dobrý - to jezdí půl národa ve vracích vč těch co maj nové auta nižsší střední >:D >:D >:D >:D
no predstav si že 20 storočie to nebolo...len v skratke z toho čo bolo doma príp. dávnejší klienti ktorým som autá predal..doma bola 530d, 260 000km, dalši majitel vyše 300 000, spokojný bez vážnej závady, otec jazdí na 523i E60 po FL, 270 000..okrem vstrekov..nič.....známy ktorý stále točí slovensko-švajčiarsko..má S320cdi..vyše 320 000..taktiež bez nejakej závady..zhruba pred tromi rokmi som predal do Trnavy 730d f01..dnes točí už vyše 350 000...kamarát z kysúc...jeden sedlá A6 3.0 BiTDi..vyše 220 000 km a nič..ďalší A8 3.0 TDI ale je to staršia 2007..naposledy necelých 260 000..úplne s prehladom..a to len tak v skratke keby som mal vypísať ďalšie ktoré som doviezol a predal bol by to velmi dlhý zoznam..
ked autu dáš každých 15tkm nový olej a nejazdíš s ním ako buran, tak to auto vydrží a je jedno či má človek Škodu, BMW alebo napr. Dodge..je jasné že dnešné autá už pocitovo nie sú také masívne ale pri dobrej starostlivosti vydrží každé jedno i ked je pravda že môže sa vyskytnúť kus ktorý sa nevydarí.. ;-)
Ten V10 je polozavodni motor ktery dopraval majitelum v sedanu zazitky/zvuk/projev motoru ze supersportu te doby (Gallardo). Kdo ceka ze takova M5 vydrzi 250tis km s jen vymenama oleje je blazen, to neni chyba M5. Od ferrari taky cekas bezproblemovy servis po 200tis km?
Nepovedl? Bariku, na to že se tu prezentuješ jako benzínovej entuziasta, tak projevuješ až bídnou znalost a velkou křupanství. Co bylo V10 za motor ti naznačil fOE, čti a uč se.
hodnocení dostává sedmička napříč autoperiodiky, evidentně se povedla. Mně nejvíc těší těch 150 kilo dolů, váha na úrovni celohliníkového XJ, dosavadního lehkonožky třídy, je skvělá hodnota, pokud uvážíme standardně vzduch a vyšší výbavu. :yes:
Z mého pohledu je to hlavně dobrá zpráva směrem k příští pětce, bude-li vážit se šestiválcem kolem 1,7 t pak by to vedle XF bylo další řidičsky smysluplné auto ve vyšší střední. :-)
No, fakt že podle toho, jak teď MB koncipuje svoje auta, se s novým éčkem moc počítat nedá a jaká bude příští A6 je teď těžko odhadovat, každopádně to nebude rwd, takže ano, druhý, do doby než mase celkově zlepší a hlavně cenově zjemnocitní ghibli. :-);-)
Každopádně překvapuje, že jsou na testy normální pneu, BMW vyslyšelo věčný stesky nad komfortem pérování a ještě díky dvěma metrákům dole bude jezdit líp ;-)
nevím zdali bude ještě další díl sdělování dojmů.
Zajímalo by mě jako fandu BMW,zda jsou cca.známy parametry plánované V12,event.dalších motorů.
Dále bych uvítal názor na dojem z kvality zpracování(ze snímků mám dojem že na tom docela zamakali,aby se dotáhli na etalon v podobě Audi),taktéž z audiosoupravy
Bowers&Wilkins,ambientní osvětlení,laserové světlomety(poprvé v sérii)zmíněny jen okrajově.
Za sebe mám dojem, že bezesporu současný etalon v podobě třídy S,dostal konečně důstojného soupeře a že nová 7-series představuje momentální absolutní vrchol možného.