Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: TEST Nové BMW řady 7 jezdí skoro jako Rolls-Royce

V uplynulých dvou dnech jsme v okolí portugalského města Porto proháněli novou generaci BMW řady 7. V rámci mezinárodní prezentace došla řada na verze 730d a 750iL xDrive.
Zpět na článek
9. 9. 2015 12:09
9. 9. 2015 12:20
9. 9. 2015 13:15
9. 9. 2015 16:34
9. 9. 2015 16:51
9. 9. 2015 17:56
9. 9. 2015 18:19
9. 9. 2015 18:41
9. 9. 2015 19:33
9. 9. 2015 19:37
9. 9. 2015 19:06
10. 9. 2015 08:17
10. 9. 2015 08:49
10. 9. 2015 09:50
9. 9. 2015 12:26
9. 9. 2015 12:59
9. 9. 2015 12:29
9. 9. 2015 12:11
9. 9. 2015 12:30
9. 9. 2015 21:57
9. 9. 2015 23:18
10. 9. 2015 08:50
Avatar - fOE
9. 9. 2015 12:09
1830kg
"motor si tedy musí poradit pouze s 1830 kilogramy pohotovostní hmotnosti"

Kolik vazi stejne motoricky vybavena A8, S Klasse a XJ?
Rozbalit vlákno
23
9. 9. 2015 12:20
Re: 1830kg
S Klasse 1955
A8 Q 1840
XJ 1796
9. 9. 2015 12:31
Re: 1830kg
....ehm
NA KOLIK ŽE TISÍC km TO MÁ PROJEKTOVANOU ŽIVOTNOST?
je to lehký celkem hmm, odlehčený, to taky ztenčili blok motoru?? [odkaz] no jen aby to pak nepraskalo... :-) Ono co si budeme povídat soudruzi, dnešni bmw vozy už dávno nejsou co bejvávalo 1990, tomu nevěřím že to vydrží jen s výměnou voleje 500.000, jen aby se tomu doživotní řetěz neměnil při 150.000 km, na to si člověk už ani nešáhne jak je to zapouzdrovaný nebo dokonce zalisovaný, na to maj v servise špeciální vybavení ne jako my v garáži ;-)
Sem slyšel že náklady na provozni kapaliny a pálivo a servisní práci techniků 1.500Kč/hod se rovnají pořizovací ceně 3MEGA tzn +3 = 6MEGA je to možný?? :*)
No každopádně odpich [odkaz] a DYNAMIKU jako má NEJLEPŠÍ AUTO NA SVĚTĚ [odkaz] to vážně nemá ;-)
>:D
>:D >:D
>:D >:D >:D
>:D >:D >:D >:D :yes:
9. 9. 2015 13:15
Re: 1830kg
Ahoj Bereniko, říká ti něco věc jako integrovaný servisní balík? ;-) Pověz nám něco u bezporuchovém provozu Tesel :-)
Avatar - Barrichello
9. 9. 2015 13:31
Re: 1830kg
Při pověstné nemecké kvalitě to bude rádo, že to dá 200 tis km, pak nastanou investice v řádu 100-400 tisc aby to bylo schopný jezdit dál, nebo konečná >:D

Jo časy MB 450 SEL 6,9 sou už fuč >:D Tam někde skončila německá kvalita >:D
9. 9. 2015 16:34
Re: 1830kg
Že ty jsi těch německých aut měl od nova do 200tkm kvantum, aby se to dalo brát aspoň trochu vážně ;-)
9. 9. 2015 17:56
Re: 1830kg
úplne milujem to navážanie sa do Nemcov...ja som za svoj život ešte nestretol až na výnimky žiadne BMW alebo napr. Audi ktoré by kľaklo pri 200 000...sám som mal nejedného Nemca a aj to jazdenky a tie autá zvládali a aj u terajších majitelov zvládajú kilometre úplne v pohode a to sa bavím o nájazdoch 200-300 tisíc čiže veta že investície 100-400 tisíc je absolútne mimo... 8-s
Avatar - Barrichello
9. 9. 2015 18:14
Re: 1830kg
Jo a jak staré si ty ježděnky měl? Auta z 90 ještě fungovala, ty nové už ne >:D
Avatar - AUDIRS6
9. 9. 2015 18:19
Re: 1830kg
Hmm..., zaujimave... :-!
A mne sa praveze nechce nic pokazit ani na tych uz z tohoto milenia...
( Prevodovku som musel menit na 99´r.v., na novsich len pravidelny servis )
9. 9. 2015 18:41
Re: 1830kg
Znovu, nekupuj si vylítaný werky...nebo aspoň neskuhrej když naletíš, jen se zbytečně shazuješ ;-)
Avatar - Barrichello
9. 9. 2015 20:54
Re: 1830kg
7 let starý verk, to byl vrak teda....A vono tu zatím dodnes jezdí ještě 15-20 let starý bawa.

A hlavně to měla všechno závady, na které se vůbec nevztahuje pravidelná údržba. Tyhle díly se nemění a u mnohem starších amerik se nerozbíjí, třeba u 15 let starýho Alera co stálo třetinu jako nový.

Zajímavý vid, vraku. Vrak, který v inzercích není pod 400 litrů, spíš všechny kolem půl mega. Dobrý - to jezdí půl národa ve vracích vč těch co maj nové auta nižsší střední >:D >:D >:D >:D
9. 9. 2015 19:33
Re: 1830kg
no predstav si že 20 storočie to nebolo...len v skratke z toho čo bolo doma príp. dávnejší klienti ktorým som autá predal..doma bola 530d, 260 000km, dalši majitel vyše 300 000, spokojný bez vážnej závady, otec jazdí na 523i E60 po FL, 270 000..okrem vstrekov..nič.....známy ktorý stále točí slovensko-švajčiarsko..má S320cdi..vyše 320 000..taktiež bez nejakej závady..zhruba pred tromi rokmi som predal do Trnavy 730d f01..dnes točí už vyše 350 000...kamarát z kysúc...jeden sedlá A6 3.0 BiTDi..vyše 220 000 km a nič..ďalší A8 3.0 TDI ale je to staršia 2007..naposledy necelých 260 000..úplne s prehladom..a to len tak v skratke keby som mal vypísať ďalšie ktoré som doviezol a predal bol by to velmi dlhý zoznam..

ked autu dáš každých 15tkm nový olej a nejazdíš s ním ako buran, tak to auto vydrží a je jedno či má človek Škodu, BMW alebo napr. Dodge..je jasné že dnešné autá už pocitovo nie sú také masívne ale pri dobrej starostlivosti vydrží každé jedno i ked je pravda že môže sa vyskytnúť kus ktorý sa nevydarí.. ;-)
Avatar - AUDIRS6
9. 9. 2015 19:37
Re: 1830kg
a ako dopadol ten "1 kus, ktory sa asi nevydaril..." ? :-!
to ze si dostal love nazad, si pisal, ale zaujimalo by ma co jej bolo...
Avatar - _Karel_
9. 9. 2015 19:06
Re: 1830kg
A nečteš i tu o dost německých autech, kterým se i pod 100tkm mění celý motor?
Avatar - Barrichello
9. 9. 2015 20:58
Re: 1830kg
BMW M5 a M6 běžně. Ten V10 se krutě nepovedl
Avatar - fOE
10. 9. 2015 08:17
Re: 1830kg
Ten V10 je polozavodni motor ktery dopraval majitelum v sedanu zazitky/zvuk/projev motoru ze supersportu te doby (Gallardo). Kdo ceka ze takova M5 vydrzi 250tis km s jen vymenama oleje je blazen, to neni chyba M5. Od ferrari taky cekas bezproblemovy servis po 200tis km?
10. 9. 2015 08:49
Re: 1830kg
Nepovedl? Bariku, na to že se tu prezentuješ jako benzínovej entuziasta, tak projevuješ až bídnou znalost a velkou křupanství. Co bylo V10 za motor ti naznačil fOE, čti a uč se.
Avatar - Barrichello
10. 9. 2015 09:50
Re: 1830kg
V10 byl motor, kde BMW měnilo v záruce u víc jak 40% aut motor v rozmezí 70-100 tis najetých km, u dalších 40% se po*ral bez záruky do 150 tis.

jestli byl takovej nebo makovej je šumák.
V10 jde udělat i nezávodní a bude mít nějakejch 600 koní v pohodě.
Avatar - Honza Mička
9. 9. 2015 12:22
Re: 1830kg
Dobrý den,

Audi - 1955 kg, S Klasse - 1955, JX - 1835 - beru turbodiesely 3,0 litru a krátké rozvory
9. 9. 2015 12:26
Re: 1830kg
Honzo a to jsem vycházel z VAŠICH tabulek ;-) ale dík
Avatar - Honza Mička
9. 9. 2015 12:35
Re: 1830kg
Vycházel jsem z oficiálních dat výrobců. Mohl byste mi prosím do zprávy poslat odkaz na ty tabulky? Mrknu na to, díky za upozornění ;-)
9. 9. 2015 12:59
Re: 1830kg
Honzo, vytaháno z vašich testů, u A8 pak z prezentace v roce 2010 ;-)
Avatar - fOE
9. 9. 2015 12:29
Re: 1830kg
Diky a viz webpaja, ktere udaje jsou spravne, ty vase nebo ty vase? >:D
Avatar - zaplosak
9. 9. 2015 12:11
skoro
To citigo jezí taky tak - skoro ;-)
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Uživatel_5340709
9. 9. 2015 12:17
Šak
Mondeo jezdilo taky skoro jako X-type. ;-)
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Dinar
9. 9. 2015 12:30
Stejně vysoké
hodnocení dostává sedmička napříč autoperiodiky, evidentně se povedla. Mně nejvíc těší těch 150 kilo dolů, váha na úrovni celohliníkového XJ, dosavadního lehkonožky třídy, je skvělá hodnota, pokud uvážíme standardně vzduch a vyšší výbavu. :yes:

Z mého pohledu je to hlavně dobrá zpráva směrem k příští pětce, bude-li vážit se šestiválcem kolem 1,7 t pak by to vedle XF bylo další řidičsky smysluplné auto ve vyšší střední. :-)
Rozbalit vlákno
6
9. 9. 2015 13:00
Re: Stejně vysoké
Další myslíš druhý >:D
Avatar - Dinar
9. 9. 2015 13:26
Re: Stejně vysoké
No, fakt že podle toho, jak teď MB koncipuje svoje auta, se s novým éčkem moc počítat nedá a jaká bude příští A6 je teď těžko odhadovat, každopádně to nebude rwd, takže ano, druhý, do doby než mase celkově zlepší a hlavně cenově zjemnocitní ghibli. :-) ;-)
9. 9. 2015 16:33
Re: Stejně vysoké
Každopádně překvapuje, že jsou na testy normální pneu, BMW vyslyšelo věčný stesky nad komfortem pérování a ještě díky dvěma metrákům dole bude jezdit líp ;-)
Avatar - The Spešl Uan
9. 9. 2015 18:53
Re: Stejně vysoké
Přesně, M-B si nikdy nehrálo na lehké vozy. Výbava holt něco váží... >:D
10. 9. 2015 08:49
Re: Stejně vysoké
Výbavu mají v zásadě všichni stejnou...
Avatar - HitmanPB
9. 9. 2015 20:27
Re: Stejně vysoké
Pre BMW fans je to príjemné čítanie :-)

Tým pádom budú asi veľmi zaujímavé porovnávacie testy s S-classe. ;-)
9. 9. 2015 21:57
V 12
nevím zdali bude ještě další díl sdělování dojmů.
Zajímalo by mě jako fandu BMW,zda jsou cca.známy parametry plánované V12,event.dalších motorů.
Dále bych uvítal názor na dojem z kvality zpracování(ze snímků mám dojem že na tom docela zamakali,aby se dotáhli na etalon v podobě Audi),taktéž z audiosoupravy
Bowers&Wilkins,ambientní osvětlení,laserové světlomety(poprvé v sérii)zmíněny jen okrajově.
Za sebe mám dojem, že bezesporu současný etalon v podobě třídy S,dostal konečně důstojného soupeře a že nová 7-series představuje momentální absolutní vrchol možného.
Rozbalit vlákno
2
9. 9. 2015 23:18
Re: V 12
Fanda BMW ... Nejsi spíš fanda Jagu?
:-)
10. 9. 2015 08:50
Re: V 12
To byl Mates...tohle je mates ;-)
22. 12. 2015 19:05
Konkurence Rolls-Royce ?
Ve srovnávacím testu autobild dostala sedmička v technické části jen o 4 body víc než S-class, takže bych to jako konkurenci RR a Bentley neviděl ;-)
Rozbalit vlákno
0