Testy
hodnocení dostává sedmička napříč autoperiodiky, evidentně se povedla. Mně nejvíc těší těch 150 kilo dolů, váha na úrovni celohliníkového XJ, dosavadního lehkonožky třídy, je skvělá hodnota, pokud uvážíme standardně vzduch a vyšší výbavu. :yes😒br />
Z mého pohledu je to hlavně dobrá zpráva směrem k příští pětce, bude-li vážit se šestiválcem kolem 1,7 t pak by to vedle XF bylo další řidičsky smysluplné auto ve vyšší střední. 😄
Z mého pohledu je to hlavně dobrá zpráva směrem k příští pětce, bude-li vážit se šestiválcem kolem 1,7 t pak by to vedle XF bylo další řidičsky smysluplné auto ve vyšší střední. 😄
Další myslíš druhý >😁
No, fakt že podle toho, jak teď MB koncipuje svoje auta, se s novým éčkem moc počítat nedá a jaká bude příští A6 je teď těžko odhadovat, každopádně to nebude rwd, takže ano, druhý, do doby než mase celkově zlepší a hlavně cenově zjemnocitní ghibli. 😄 😉
Každopádně překvapuje, že jsou na testy normální pneu, BMW vyslyšelo věčný stesky nad komfortem pérování a ještě díky dvěma metrákům dole bude jezdit líp 😉
nevím zdali bude ještě další díl sdělování dojmů.
Zajímalo by mě jako fandu BMW,zda jsou cca.známy parametry plánované V12,event.dalších motorů.
Dále bych uvítal názor na dojem z kvality zpracování(ze snímků mám dojem že na tom docela zamakali,aby se dotáhli na etalon v podobě Audi),taktéž z audiosoupravy
Bowers&Wilkins,ambientní osvětlení,laserové světlomety(poprvé v sérii)zmíněny jen okrajově.
Za sebe mám dojem, že bezesporu současný etalon v podobě třídy S,dostal konečně důstojného soupeře a že nová 7-series představuje momentální absolutní vrchol možného.
Zajímalo by mě jako fandu BMW,zda jsou cca.známy parametry plánované V12,event.dalších motorů.
Dále bych uvítal názor na dojem z kvality zpracování(ze snímků mám dojem že na tom docela zamakali,aby se dotáhli na etalon v podobě Audi),taktéž z audiosoupravy
Bowers&Wilkins,ambientní osvětlení,laserové světlomety(poprvé v sérii)zmíněny jen okrajově.
Za sebe mám dojem, že bezesporu současný etalon v podobě třídy S,dostal konečně důstojného soupeře a že nová 7-series představuje momentální absolutní vrchol možného.
Ve srovnávacím testu autobild dostala sedmička v technické části jen o 4 body víc než S-class, takže bych to jako konkurenci RR a Bentley neviděl 😉
Kolik vazi stejne motoricky vybavena A8, S Klasse a XJ?
A8 Q 1840
XJ 1796
NA KOLIK ŽE TISÍC km TO MÁ PROJEKTOVANOU ŽIVOTNOST?
je to lehký celkem hmm, odlehčený, to taky ztenčili blok motoru?? [odkaz] no jen aby to pak nepraskalo... 😄 Ono co si budeme povídat soudruzi, dnešni bmw vozy už dávno nejsou co bejvávalo 1990, tomu nevěřím že to vydrží jen s výměnou voleje 500.000, jen aby se tomu doživotní řetěz neměnil při 150.000 km, na to si člověk už ani nešáhne jak je to zapouzdrovaný nebo dokonce zalisovaný, na to maj v servise špeciální vybavení ne jako my v garáži 😉
Sem slyšel že náklady na provozni kapaliny a pálivo a servisní práci techniků 1.500Kč/hod se rovnají pořizovací ceně 3MEGA tzn +3 = 6MEGA je to možný?? :😉
No každopádně odpich [odkaz] a DYNAMIKU jako má NEJLEPŠÍ AUTO NA SVĚTĚ [odkaz] to vážně nemá 😉
>😁
>😁 >😁
>😁 >😁 >😁
>😁 >😁 >😁 >😁 :yes:
Jo časy MB 450 SEL 6,9 sou už fuč >😁 Tam někde skončila německá kvalita >😁
A mne sa praveze nechce nic pokazit ani na tych uz z tohoto milenia...
( Prevodovku som musel menit na 99´r.v., na novsich len pravidelny servis )
A hlavně to měla všechno závady, na které se vůbec nevztahuje pravidelná údržba. Tyhle díly se nemění a u mnohem starších amerik se nerozbíjí, třeba u 15 let starýho Alera co stálo třetinu jako nový.
Zajímavý vid, vraku. Vrak, který v inzercích není pod 400 litrů, spíš všechny kolem půl mega. Dobrý - to jezdí půl národa ve vracích vč těch co maj nové auta nižsší střední >😁 >😁 >😁 >😁
ked autu dáš každých 15tkm nový olej a nejazdíš s ním ako buran, tak to auto vydrží a je jedno či má človek Škodu, BMW alebo napr. Dodge..je jasné že dnešné autá už pocitovo nie sú také masívne ale pri dobrej starostlivosti vydrží každé jedno i ked je pravda že môže sa vyskytnúť kus ktorý sa nevydarí.. 😉
to ze si dostal love nazad, si pisal, ale zaujimalo by ma co jej bolo...
jestli byl takovej nebo makovej je šumák.
V10 jde udělat i nezávodní a bude mít nějakejch 600 koní v pohodě.
Audi - 1955 kg, S Klasse - 1955, JX - 1835 - beru turbodiesely 3,0 litru a krátké rozvory