Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Nové MINI oficiálně odhaleno!

Automobilka BMW uvolnila oficiální informace o nové generaci MINI
Zpět na článek
14. 8. 2006 16:10
neregistrovaný "GTI"
14. 8. 2006 16:16
neregistrovaný "O.J."
14. 8. 2006 16:28
neregistrovaný "GTI"
14. 8. 2006 17:26
neregistrovaný "maxim"
14. 8. 2006 17:34
neregistrovaný "O.J."
15. 8. 2006 21:26
neregistrovaný "maxim"
14. 8. 2006 16:28
neregistrovaný "Kanibal"
14. 8. 2006 16:47
neregistrovaný "ondra"
14. 8. 2006 16:44
neregistrovaný "Cooper S"
14. 8. 2006 18:29
neregistrovaný "Karel"
14. 8. 2006 17:47
neregistrovaný "Paul"
14. 8. 2006 18:01
neregistrovaný "sepo"
14. 8. 2006 18:02
neregistrovaný "sepo"
14. 8. 2006 18:26
neregistrovaný "O.J."
14. 8. 2006 18:11
neregistrovaný "FastDriver"
14. 8. 2006 19:04
neregistrovaný "Jurij"
15. 8. 2006 15:52
neregistrovaný "Cjoctavian"
14. 8. 2006 19:18
neregistrovaný "mari"
14. 8. 2006 20:07
neregistrovaný "dCi"
14. 8. 2006 20:12
neregistrovaný "dCi"
14. 8. 2006 20:54
neregistrovaný "mari"
15. 8. 2006 10:21
neregistrovaný "ja"
15. 8. 2006 13:16
neregistrovaný "lock"
15. 8. 2006 19:31
neregistrovaný "Ja"
14. 8. 2006 20:11
neregistrovaný "Paul"
14. 8. 2006 20:51
neregistrovaný "mari"
14. 8. 2006 21:12
neregistrovaný "O.J."
14. 8. 2006 21:32
neregistrovaný "VDC"
14. 8. 2006 21:41
neregistrovaný "mari"
14. 8. 2006 23:32
neregistrovaný "VDC"
15. 8. 2006 09:09
neregistrovaný "mari"
15. 8. 2006 10:27
neregistrovaný "ja"
15. 8. 2006 11:37
neregistrovaný "mari"
15. 8. 2006 11:56
neregistrovaný "ja"
15. 8. 2006 12:11
neregistrovaný "mari"
15. 8. 2006 12:15
neregistrovaný "sn4pb4r"
15. 8. 2006 12:26
neregistrovaný "mari"
15. 8. 2006 12:40
neregistrovaný "sn4pb4r"
15. 8. 2006 12:43
neregistrovaný "ja"
15. 8. 2006 12:46
neregistrovaný "mari"
15. 8. 2006 12:52
neregistrovaný "ja"
15. 8. 2006 13:39
neregistrovaný "mari"
15. 8. 2006 12:19
neregistrovaný "ja"
14. 8. 2006 21:34
neregistrovaný "mari"
14. 8. 2006 21:45
neregistrovaný "dCi"
14. 8. 2006 21:51
neregistrovaný "mari"
14. 8. 2006 22:01
neregistrovaný "dCi"
14. 8. 2006 22:03
neregistrovaný "O.J."
14. 8. 2006 22:08
neregistrovaný "dCi"
14. 8. 2006 22:10
neregistrovaný "mari"
14. 8. 2006 22:24
neregistrovaný "O.J."
14. 8. 2006 22:57
neregistrovaný "ZZ"
15. 8. 2006 09:08
neregistrovaný "mari"
14. 8. 2006 23:37
neregistrovaný "VDC"
15. 8. 2006 07:41
neregistrovaný "pandan"
15. 8. 2006 10:22
neregistrovaný "ja"
15. 8. 2006 11:46
neregistrovaný "mari"
15. 8. 2006 11:59
neregistrovaný "ja"
15. 8. 2006 12:55
neregistrovaný "mari"
15. 8. 2006 12:13
neregistrovaný "sn4pb4r"
15. 8. 2006 17:12
neregistrovaný "ich"
15. 8. 2006 17:26
neregistrovaný "mari"
15. 8. 2006 06:14
neregistrovaný "Paja"
15. 8. 2006 09:16
neregistrovaný "mari"
15. 8. 2006 10:23
neregistrovaný "ja"
15. 8. 2006 11:24
neregistrovaný "sn4pb4r"
15. 8. 2006 11:32
neregistrovaný "mari"
15. 8. 2006 11:35
neregistrovaný "sn4pb4r"
15. 8. 2006 12:14
neregistrovaný "ja"
15. 8. 2006 12:43
neregistrovaný "mari"
15. 8. 2006 12:51
neregistrovaný "ja"
15. 8. 2006 13:07
neregistrovaný "mari"
15. 8. 2006 14:22
neregistrovaný "NIcKON"
15. 8. 2006 15:10
neregistrovaný "mari"
15. 8. 2006 16:14
neregistrovaný "NIcKON"
15. 8. 2006 17:48
neregistrovaný "mari"
15. 8. 2006 10:18
neregistrovaný "ja"
15. 8. 2006 10:32
neregistrovaný "mari"
15. 8. 2006 11:31
neregistrovaný "sn4pb4r"
15. 8. 2006 11:42
neregistrovaný "mari"
15. 8. 2006 11:47
neregistrovaný "sn4pb4r"
15. 8. 2006 12:08
neregistrovaný "ja"
15. 8. 2006 12:23
neregistrovaný "mari"
15. 8. 2006 12:31
neregistrovaný "ja"
15. 8. 2006 12:44
neregistrovaný "mari"
15. 8. 2006 12:55
neregistrovaný "ja"
15. 8. 2006 15:55
neregistrovaný "Cjoctavian"
15. 8. 2006 16:06
neregistrovaný "mari"
15. 8. 2006 19:54
neregistrovaný "O.J."
17. 8. 2006 08:58
neregistrovaný "MK"
14. 8. 2006 22:19
neregistrovaný "GTR"
15. 8. 2006 02:13
neregistrovaný "don Pedro"
15. 8. 2006 06:24
neregistrovaný "Paja"
15. 8. 2006 06:45
neregistrovaný "mates"
15. 8. 2006 07:37
neregistrovaný "Paja"
15. 8. 2006 09:36
neregistrovaný "mates"
15. 8. 2006 11:45
neregistrovaný "Paja"
15. 8. 2006 13:04
neregistrovaný "mates"
15. 8. 2006 12:51
neregistrovaný "Milan"
15. 8. 2006 13:02
neregistrovaný "mates"
15. 8. 2006 13:13
neregistrovaný "Milan"
15. 8. 2006 13:17
neregistrovaný "Jacobs"
15. 8. 2006 13:22
neregistrovaný "Milan"
15. 8. 2006 13:23
neregistrovaný "mates"
15. 8. 2006 13:26
neregistrovaný "Jacobs"
15. 8. 2006 13:28
neregistrovaný "Milan"
15. 8. 2006 13:29
neregistrovaný "Jacobs"
15. 8. 2006 13:36
neregistrovaný "Milan"
15. 8. 2006 13:43
neregistrovaný "Jacobs"
15. 8. 2006 13:26
neregistrovaný "Milan"
15. 8. 2006 13:46
neregistrovaný "Paja"
15. 8. 2006 13:49
neregistrovaný "mates"
15. 8. 2006 13:52
neregistrovaný "Jacobs"
15. 8. 2006 14:27
neregistrovaný "mates"
15. 8. 2006 15:39
neregistrovaný "Jacobs"
15. 8. 2006 16:29
neregistrovaný "mates"
15. 8. 2006 16:38
neregistrovaný "Jacobs"
15. 8. 2006 19:27
neregistrovaný "mates"
15. 8. 2006 19:51
neregistrovaný "Jacobs"
15. 8. 2006 13:52
neregistrovaný "O.J."
15. 8. 2006 06:45
neregistrovaný "mates"
15. 8. 2006 09:21
neregistrovaný "mari"
15. 8. 2006 07:10
neregistrovaný "Mamlas"
15. 8. 2006 07:54
neregistrovaný "Paja"
15. 8. 2006 09:03
neregistrovaný "Cooper S"
15. 8. 2006 10:25
neregistrovaný "ja"
15. 8. 2006 11:32
neregistrovaný "sn4pb4r"
15. 8. 2006 08:26
neregistrovaný "Pierro"
15. 8. 2006 08:44
neregistrovaný "Paja"
15. 8. 2006 08:49
neregistrovaný "Pierro"
15. 8. 2006 11:54
neregistrovaný "Paja"
15. 8. 2006 08:27
neregistrovaný "Pierro"
15. 8. 2006 11:51
neregistrovaný "Leftie"
15. 8. 2006 13:47
neregistrovaný "Yaroukh"
15. 8. 2006 13:55
neregistrovaný "O.J."
15. 8. 2006 15:05
neregistrovaný "zden"
15. 8. 2006 18:41
neregistrovaný "Alessio"
15. 8. 2006 20:41
neregistrovaný "mari"
16. 8. 2006 08:34
neregistrovaný "mari"
30. 8. 2006 13:57
neregistrovaný "smejoo"
neregistrovaný "GTI"
14. 8. 2006 16:10
MAXIMÁLNÍ MINI
Bravo, bravo, bravo... dokonalost se koná. Překrásný uvnitř, překrásný zvenku... dokonalý styl. Ta "továrna" uvnitř... ta teda zvyšuje tep... Tohle byla, je a jak koukám i bude legenda legend. jen si jí koupit... :yes:
Rozbalit vlákno
5
neregistrovaný "O.J."
14. 8. 2006 16:16
Re: MAXIMÁLNÍ MINI
ehmm...to je nova generacia ? >:D
ale inac suhlasim ze sa to moc nedalo vylepsit...ved to je dokonala
kara už dnes :-!
neregistrovaný "GTI"
14. 8. 2006 16:28
Re: MAXIMÁLNÍ MINI
To je...
neregistrovaný "maxim"
14. 8. 2006 17:26
Re: MAXIMÁLNÍ MINI
Měl jsem ho 3 roky, ale ten středovej panel a budík nahoře jsou hnusný, takový plastový, ty knoflíky dole jako poslední šunka typu aygo
neregistrovaný "O.J."
14. 8. 2006 17:34
Re: MAXIMÁLNÍ MINI
preto treba kupit CooperS a nie One či One D...aby si zapomnel na plasty >:-[] >:-[]
neregistrovaný "maxim"
15. 8. 2006 21:26
Re: MAXIMÁLNÍ MINI
Nevím o čem mluvíš ty, ale já tam měl 3 roky krásný kovový čudlíky jako v letadle a mluvím o těch na fotkách. V mini S jsou ty samé, nevím, jestlis to někdy viděl.
neregistrovaný "Kanibal"
14. 8. 2006 16:28
živoucí legenda
Je až k nevíře, jak dobře současné Mini vypadá. Ta poznámka, že by bylo lepší nové Mini nazývat faceliftem... světu aut vládnou peníze a nový model vydělá víc než facelift. Každopádně si neumím představit, že by někdo řekl, že není Mini sexy veverka, která by stála za hřích!
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "ondra"
14. 8. 2006 16:47
Re: živoucí legenda
jojo, takove mensi rodinne suv;-) ale myslim, ze bych vyhodil vsechny zbytecnosti jako treba sedacky (az na tu ridicovu), abych zvysil vyuzitelnost vozu >:D mame preci ekologickou vlnu a mit auto se skvelym pomerem cena/vykon je ted desne in, ne? :yes: a jeste neco, take dekuji praci bmw :yes:
neregistrovaný "Cooper S"
14. 8. 2006 16:44
Smekám před Auto.cz
Nikde na webu jsem nic dalšího nenašel - vy jste snad první na světě :yes:
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Karel"
14. 8. 2006 18:29
Re: Smekám před Auto.cz
Tak tos teda moc dobre nehledal >:D
neregistrovaný "Paul"
14. 8. 2006 17:47
Pro manželku...
Ideální "autíčko" pro manželku.. Byla by to potom téměř ideální rodinka. Ona MINI Cooper S, on BMW 540i a kluk BMW 130i... Dokonalost sama.. :yes:
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "sepo"
14. 8. 2006 18:01
bez titulku
hm sakra .. novz ma krajsie detailz .. ale predok sa mi yda niakz divnz ... uvidime na yivo .. este stale premzslam ci som si ten coopes s nemal kupit :-O
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "sepo"
14. 8. 2006 18:02
Re: bez titulku
a sakra prehodena klavesnica z je y a y je z 8-s
neregistrovaný "O.J."
14. 8. 2006 18:26
Re: bez titulku
ja to znam tiež >:-[] ;-)
neregistrovaný "FastDriver"
14. 8. 2006 18:11
Krásná hračka
turbo verze na 18" kolech...co víc :-)
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Jurij"
14. 8. 2006 19:04
KDO NAJDE 5 ROZDÍLŮ VYHRÁVÁ
kurs kreativity 8-s
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Cjoctavian"
15. 8. 2006 15:52
Re: KDO NAJDE 5 ROZDÍLŮ VYHRÁVÁ
osobne by som nenabral odvahu to nazvat drobnym faceliftom a nie novym modelom... :no: :no: :-! 8-s
neregistrovaný "mari"
14. 8. 2006 19:18
VYVOLÁVÁNÍ DUCHŮ
Nové Mini... Co o něm říct. Snad jenom že je to hadrnice s namalovaným obočím a naušnicema po babičce. Vevnitř prázdná jak velikonoční kraslice... Pořád se tady něco mluví o stylu a tak. Sakra, copak se auto s opravdovou duší a opravdovým stylem musí zaklínat designovým plagiátorstvím svého dávného předka? Mini (teda opravdové Mini) je jen jedno. Bylo, je a bude. Tečka. To si muselo své místo na slunci vybojovat něčím víc než pruhama na kapotě... To je ten malý rozdíl. Tohle je jenom úhledně zabalená vánoční ozdoba, která se přiživuje na opravdovém mistroství svého předchůdce- toho ze 60tých let. Historie nejde opakovat. Stejně tak život opravdové legendy. Nejde říct: tak a postavili jsme ji znovu :-) , vždyť to je to nejubožejší vítězství a nejzoufalejší existence. Opravdová legenda se narodí pouze z pohledu vpřed, a musí prokázat něco- za co by se tou legendou mohlo stát... To je tedy hodně těžká cesta. Proto tak málo autolegend máme. Jediný rozdíl mezi tímto a New Beetle je ten, že tohle se jaksi více farizejsky vkradlo do přízně publika. Je to parazit živící se zašlou slávou svého dávného vzoru. Jak se to opovažuje vůbec nosit tak silné a hrdé jméno Austinu Mini... :no: Tisíckrát fuj všem, kteří stáli u zrodu tohoto paskvilu, údajného pokračovatele tak nadčasového a nádherného vozu jakým Mini kdysi bylo. Když už kreativní impotence dosáhne statusu quo, nastupuje vyvolávání duchů... :no: Tak z takové ubohé prázdnoty se dnes vaří "legendy"... :no:
Rozbalit vlákno
72
neregistrovaný "dCi"
14. 8. 2006 20:07
Re: VYVOLÁVÁNÍ DUCHŮ
Výborně :yes: S tímhle souhlasím, mám na "smyslnost" tohoto počínání automobilových výrobců stejný názor. U mě se nejedná ovšem jen o Mini, u mě jde i o Mustanga, PT Cruisera, New Beetla. Vážím si výrobců, kteří se staví k historii s hlavou a myšlenkou, viz C6, C30 apod. :-!
neregistrovaný "dCi"
14. 8. 2006 20:12
Re: VYVOLÁVÁNÍ DUCHŮ
A jak nad tím přemýšlím a čtu okolní diskuze, vidím více původního Mini v tady jiném článku popisovaném Suzuki Swift, než v této rtěnce. :-!
neregistrovaný "mari"
14. 8. 2006 20:54
Re: VYVOLÁVÁNÍ DUCHŮ
:-) jo, ale u Mini tu ubohost vnímám nejvíc. Celá jeho existence stojí a padá s tím, jak moc bude protláčeno jako "cool" doplněk... Za takovou existenci by handrlák nedal ani puklý hrnec... :-)
neregistrovaný "ja"
15. 8. 2006 10:21
Re: VYVOLÁVÁNÍ DUCHŮ
cim vysvetlujes skvele predajne vysledky? nafuknutou bublinou? Mari, mari.... :no:
neregistrovaný "lock"
15. 8. 2006 13:16
Re: VYVOLÁVÁNÍ DUCHŮ
jo s tou tvojí logikou jsou u nás asi nejkvalitnější noviny blesk co?
neregistrovaný "Ja"
15. 8. 2006 19:31
Re: VYVOLÁVÁNÍ DUCHŮ
blbe, no ale asi ano.... ja nemozem za to, co je uspesne . >:D
neregistrovaný "Paul"
14. 8. 2006 20:11
Re: VYVOLÁVÁNÍ DUCHŮ
Proč tak tvrdě? Vždyť design je zdařilý, použitá technika BMW dává Mini další rozměr. Není to právě naopak?? Myslím, že právě v nynější době se z Mini stává ta legenda. Krásný, vyspělý malý vůz se "značkou" Mini se stává stále známějším po celém světě. A to ne jen díky Mr.Beenovi :-)
neregistrovaný "mari"
14. 8. 2006 20:51
Re: VYVOLÁVÁNÍ DUCHŮ
Paule, Mini bylo legendou, stalo se legendou díky tomu že si jej pořídilo přes 5 mil kupujících. Na začátku se mu všichni smáli, na konci v něm všichni jezdili... Bylo to geniálně jednoduché vozítko které bořilo "stavovské" rozdíly: S Mini jezdila hospodyně, pokrývač, doktor i ředitel podniku. Mini byl kult srovnatelný s VW Broukem. Jeho život je absolutně neopakovatelný. Odmysli si moderní techniku od BMW... Co zbyde? Jenom prázdnota s pruhy na kapotě a pár rádoby originálních detailů. Je to nikdo, byl to nikdo a bude to nikdo... :-)
neregistrovaný "O.J."
14. 8. 2006 21:12
Re: VYVOLÁVÁNÍ DUCHŮ
krutééé ;-)
neregistrovaný "VDC"
14. 8. 2006 21:32
Re: VYVOLÁVÁNÍ DUCHŮ
Ale pravdive.... ;-) Jediny stavajici puvodni auto, ktery ma potencialne zadelano na to, stat se jakz takz legendou, je asi twingo.... nebo mate jinej tip? :-)
neregistrovaný "mari"
14. 8. 2006 21:41
Re: VYVOLÁVÁNÍ DUCHŮ
ano, Twingo 1 je nepochybně jedna z mála novodobých legend... Je příkladem toho, jak legenda vzniká. Svým spůsobem by to mohl být i Ford Ka. V téhle třídě vznikají legendy nejčastěji. Vždy jde ale o auto hledící do budoucna. Auto, které si na nic nehraje a jeho image se rodí od "píky". Jen to je cesta k cíli... ;-)
neregistrovaný "VDC"
14. 8. 2006 23:32
Re: VYVOLÁVÁNÍ DUCHŮ
Mozna jeste Avantime, kdyby ho pojali trosku jinak...
neregistrovaný "mari"
15. 8. 2006 09:09
Re: VYVOLÁVÁNÍ DUCHŮ
no nevím... To asi ne. Byl to sice zajímavý počin, novátorský přístup, ale opravdové legendy nebývají šlápnutím do prázdna.
neregistrovaný "ja"
15. 8. 2006 10:27
Re: VYVOLÁVÁNÍ DUCHŮ
Mari, ono by to podla tvojich vyjadreni malo fungovat asi takto: sef automobilky si jedneho dna povie, ze bolo dost modelov, ktore sa predavaju, a poziada ostatnych aby vytvorili legendu. Pricom samozrejme vie, ze auto bude legendou. Potom sa to uvedie na trh a auto sa predava, pretozze je to LEGENDA... Mari, mari.... :no: >:D
neregistrovaný "mari"
15. 8. 2006 11:37
Re: VYVOLÁVÁNÍ DUCHŮ
je vidět že jsi nic nepochopil :-) :-) :-) auto se jako legenda nerodí, legendou se stává během života ;-) . Přečti si co jsem nahoře psal... Ty největší paskvily, trapárny trapáren byly vyvíjeny jako "hotové" legendy... Tedy jako sebestředná ubohá stvoření, která kromě umělého image neměla žádný smysl. ;-)
neregistrovaný "ja"
15. 8. 2006 11:56
Re: VYVOLÁVÁNÍ DUCHŮ
Pises o legendas bez toho aby si dokazal na zaklade niecoho ineho nez brusnych pocitov, ci sa dane auto predava a je u svojich kupujucich uspesne alebo nie. Mini sa predava nad ocakavanie, a nie je to tym, ze by niekto predstavoval inovovane mini ako legendu. O to sa pokusili vo VW s beetle, ktore vsak bolo postavene na zdielanej platforme z golfu a vo vnutri si nemal takisto ziadne "originalne" veci. Splietas veci o LEGENDACH len na zaklade svojich dojmov .... :no:
neregistrovaný "mari"
15. 8. 2006 12:11
Re: VYVOLÁVÁNÍ DUCHŮ
samotné prodejní čísla legendu netvoří, to doufám víš... Řekni mipopravdě: není Tvůj pohled na novodobé Mini tak trochu (trochu víc ;-) ) ovlivněn tím- že jej máš v rodině (jak píšeš)...? Pochopím že si jej někdo koupí protože chce malé a zábavné auto. To ale ještě není předpoklad pro charizma a stylovost. To charizma, ten odkaz, ta nekřečovitost- ta tu chybí... Rozdíl mezi New Beetle a New Mini je téměř nula. Tedy jestli zrovna nepočítáš design přepínačů na palubce za hlavní trumfy auta...
neregistrovaný "sn4pb4r"
15. 8. 2006 12:15
Re: VYVOLÁVÁNÍ DUCHŮ
Rozdiel medzi New Beetle a New Mini je priepastny. Jedno sa nepredava a predaj druheho predcil ocakavania... :-O
neregistrovaný "mari"
15. 8. 2006 12:26
Re: VYVOLÁVÁNÍ DUCHŮ
Beetle byl jenom prostě předražený. A prodej to reflektoval
neregistrovaný "sn4pb4r"
15. 8. 2006 12:40
Re: VYVOLÁVÁNÍ DUCHŮ
Mini je rovnako predrazene... ...asi sa niekde stala xybka nie? :-)
neregistrovaný "ja"
15. 8. 2006 12:43
Re: VYVOLÁVÁNÍ DUCHŮ
>:D :yes:
neregistrovaný "mari"
15. 8. 2006 12:46
Re: VYVOLÁVÁNÍ DUCHŮ
ani ne :-) Mini je výsledkem přesně mířené a dokonale prmyšlené prodejní strategie, a ta- jak vidno, docela zabírá...Že? ;-)
neregistrovaný "ja"
15. 8. 2006 12:52
Re: VYVOLÁVÁNÍ DUCHŮ
v pripade beetle to bolo akoze len tak??? ziadna strategia, ziaden marketing???? mari, mari....
neregistrovaný "mari"
15. 8. 2006 13:39
Re: VYVOLÁVÁNÍ DUCHŮ
to netvrdím, jenom nedokázal tak přesně zahrát na citečky...
neregistrovaný "ja"
15. 8. 2006 12:19
Re: VYVOLÁVÁNÍ DUCHŮ
trosku odvazne tvrdenia ohladom porovnavania mini a vw beetle. Moj pohlad na auto bol sformovany skor ako som ho kupil, nie naopak. Nazor, ktory mam nie je dosledkom kupy, takze nesnazim sa fabulovat nieco aby som "obhajil" svoju kupu. Na jednej strane argumentujes predajnostou stareho mini (5 mio kupujucich) ako hlavnym "parametrom" pre legendu, na druhej strane v pripade noveho mini tento "argument" uz nie je dolezity. Skusme to uzavtriet tak, ze auto je uspesne, pretoze si ho kupuje viac ludi ako s povodne predpokladalo aj napriek jeho premiovej (super-premiovej) cene v segmente, za cenu jedneho mini cooper s mozes mat 4 (!!!) Getz, alebo 3 fabie, alebo dve octavie alebo jeden passat. Pricom stale sa najde dost "hlupakov", ktori si radsej kupia "prazdneho" MINI COOPERa. :-!
neregistrovaný "mari"
14. 8. 2006 21:34
Re: VYVOLÁVÁNÍ DUCHŮ
;-) to je život...
neregistrovaný "dCi"
14. 8. 2006 21:45
Re: VYVOLÁVÁNÍ DUCHŮ
Tyhle rozdíly bořilo jedno auto ještě lépe, byť jde o zcela jiný segment. Citroen DS, neboli od posledního zelináře po de Gaulla. :-!
neregistrovaný "mari"
14. 8. 2006 21:51
Re: VYVOLÁVÁNÍ DUCHŮ
ano, DS je legenda :yes: To auto předběhlo svou dobu o dobrých 20 let. Futuristický aerodynamický vzhled, plastové panely karoserie, hydraulické pružení, natáčecí světlomety, poloautomatická převodovka... Žádný jiný vůz v historii nepřinesl takový pokrok najednou.
neregistrovaný "dCi"
14. 8. 2006 22:01
Re: VYVOLÁVÁNÍ DUCHŮ
Ještě posilovač řízení. V mé vysněné TOP5 garáži má DS navždy své místo. :-!
neregistrovaný "O.J."
14. 8. 2006 22:03
Re: VYVOLÁVÁNÍ DUCHŮ
suhlasim :yes: ano...DS bol moj sen :-! :yes:
skoda ze C6 sami uz vobec nepaci
:-(
neregistrovaný "dCi"
14. 8. 2006 22:08
Re: VYVOLÁVÁNÍ DUCHŮ
Pro mě je zrovna C6 dokonalý Citroen. Vidím v něm jak DS, tak CX, tak XM, tak něco zcela nové. Dokonalá forma futuretro designu. Má myšlenku a především úctu. :-!
neregistrovaný "mari"
14. 8. 2006 22:10
Re: VYVOLÁVÁNÍ DUCHŮ
C6 je zajímavý počin, ale když se nad ním zamyslíš, Citroen s ním v podstatě vykrádá sám sebe... Jak designově, tak technicky... Podle mého gusta (a vědomí co Citroen v minulosti znamenal) by vrcholný model Citroenu měl být doslova a do písmene šokem... měl by být natolik technologicky i designově vzdálen realitě, aby pokračoval v tažení DS-CX-XM...
neregistrovaný "O.J."
14. 8. 2006 22:24
Re: VYVOLÁVÁNÍ DUCHŮ
presne :yes: ;-)
neregistrovaný "ZZ"
14. 8. 2006 22:57
Re: VYVOLÁVÁNÍ DUCHŮ
To vykrádání sama sebe mi vysvětli. Nepochopil jsem to. Dík
neregistrovaný "mari"
15. 8. 2006 09:08
Re: VYVOLÁVÁNÍ DUCHŮ
C6 je zajímavým a originálním stvořením z hlediska porovnání s konkurenty, ale úlohu Citroenovské vlajkové lodi plní jen na půl. Jeho vzhled je moderní interpretací CX, chyběla buď odvaha nebo nápad (nebo oboje). Jeho technika nepřináší žádný přelom, jenom prostě posbíral hity současnosti + tradiční HP odpružení... Bída v nabídce motorů (čemuž se nedivím, vzhledem ke společnému know how PSA). Píšu to výše: Citroenův vrcholný model musí být technologickým a designovým šokem, musí předběhnout svou dobu tak o 10, 15 let... Je to vysoká meta, ale Citroen má nato postavit zase takové auto. Cestu ukazuje např C4 (jenom bez těch špičkových technologií-kvůli ceně)
neregistrovaný "VDC"
14. 8. 2006 23:37
Re: VYVOLÁVÁNÍ DUCHŮ
No nevim, jestli posledni zelinar na nej (resp. NI) mel ve slamniku dostatecnej pocet franku! :-)
neregistrovaný "pandan"
15. 8. 2006 07:41
Re: VYVOLÁVÁNÍ DUCHŮ
Spíše měl 2CV. Až potom, co se mu urodily moc velké dýně, si koupil R4.
neregistrovaný "ja"
15. 8. 2006 10:22
Re: VYVOLÁVÁNÍ DUCHŮ
skus zistit, len pre zaujimavost predaje noveho mini.... :*)
neregistrovaný "mari"
15. 8. 2006 11:46
Re: VYVOLÁVÁNÍ DUCHŮ
já je zjišťovat nepotřebuju... Nezajímá mě to. Mě zajímají auta, ne pouťové cetky... ;-)
neregistrovaný "ja"
15. 8. 2006 11:59
Re: VYVOLÁVÁNÍ DUCHŮ
>:D >:D >:D Jasne. Ty si viac ako odbornik, ty si TRENDSETTER! na zaklade tvojho usudku ludia auta (AUTA) povazuju za legendy, alebo len za brak. Mini sa predava velmi dobre, aj napriek svojej premiovej cene (za cenu Mini cooper s mozes mat passat!!) a tym padom je USPESNE. Tvoje "kecy" o legendach by si mal skrizit s nejakymi faktami a nie brusnymi pocitmi. 8-s
neregistrovaný "mari"
15. 8. 2006 12:55
Re: VYVOLÁVÁNÍ DUCHŮ
Chápej: já jsem tady napsal to co si o novém Mini myslím. Ty mě odkazuješ na prodejní čísla... Kecy nás obou jsou objektivně k ničemu-samozřejmě... Proto každý máme individuální vkus a tím se řídíme. Ostatně vkusu se meze nekladou: už jsem viděl i vepřový řízek s rajskou... :-)
neregistrovaný "sn4pb4r"
15. 8. 2006 12:13
Re: VYVOLÁVÁNÍ DUCHŮ
to si prehnal ;-\
neregistrovaný "ich"
15. 8. 2006 17:12
Re: VYVOLÁVÁNÍ DUCHŮ
Ty asi jezdis trabantem co?? Taky legenda, taky v nem jezdili vsichni, a narozdil od Mini nebo Beetlu se ho nikdo oprasit nerozhodl... Pro tebe idealni...
neregistrovaný "mari"
15. 8. 2006 17:26
Re: VYVOLÁVÁNÍ DUCHŮ
můžeš být klidný... ;-) Jenom jedna poznámka: Trabi má takové charizma a je takovým kultem, že se před ním 99% veškeré produkce může jenom sklonit... Tebe nevyjímaje...
neregistrovaný "Paja"
15. 8. 2006 06:14
Re: VYVOLÁVÁNÍ DUCHŮ
Ne vzdy mame podobny nazor, ani tady bych nebyl tak striktni (spis surovy..ale to je ohled na BMW, ci otce Aleca), nicmene mas pravdu, alespon do te miry...nedemonizovat, neglorifikovat. Spise akceptovat. Pokud si odmyslime toto vse, vyjde nam trochu predrazena, okarosovana motokara, kterou spousta chlapu uzme v sobotu rano okolo 5h manzelce a pojede pro cerstve pecivo velkouuuu oklikou. Nema smysl delat z "nove" generace Mini zijici legendu, ale auto na pobaveni to zajiste stale je. Take se nabizi srovnani s new Beetle, tam Mini jednoznacne vyhrava na cele care, ja bych se v Beetleu nepromenoval po meste ani za penize!
neregistrovaný "mari"
15. 8. 2006 09:16
Re: VYVOLÁVÁNÍ DUCHŮ
samozřejmě že to auto je schopné nabídnout určitou radost z jízdy, ale těžko takovou jako jeho prapůvodce. Navíc samotná radost z jízdy nestačí k vytvoření kultu, legendy... Proto jen velmi málo aut se jima mohlo stát. Nové Mini se stále točí jako pes. který se pokouší chytit vlastní ocas... Co už proběhlo, to se nedá vrátit. To auto má uměle vytvořenou auru. Bez ní by vlastně ani neexistovalo
neregistrovaný "ja"
15. 8. 2006 10:23
Re: VYVOLÁVÁNÍ DUCHŮ
ja pevne verim, ze mas najazdenych dost kilometrov na odoch variantach (stare aj nove mini), aby si mohol prezentovat taketo odvazne tvrdenia.... ;-\
neregistrovaný "sn4pb4r"
15. 8. 2006 11:24
Re: VYVOLÁVÁNÍ DUCHŮ
nepredpokladam ze by mal... alebo mozno ano. Kolko si na tom najazdil Mari? A ktora verzia z ktoreho roku to bola?
neregistrovaný "mari"
15. 8. 2006 11:32
Re: VYVOLÁVÁNÍ DUCHŮ
co to sem pletete? Já mluvím o stylu, o údajné originalitě a vůbec o celkové smyslu tohoto auta... A vy tady máte orgasmus nad tím že to zatáčí a zrychluje. Jezdil jsem jen v Mini One 1.6. Stačilo to na to abych si udělal obrázek. Mě nezajímají technická data- zajímá mě odkaz nového Mini... Je to módní doplněk bez charakteru. Nemá žádný jiný smysl než ten-že ukazuje sám na sebe jak je dobrý a jak je "in"... Jestli pro vás znamená auto víc než toustovač, tak bych to snad nemusel vysvětlovat...
neregistrovaný "sn4pb4r"
15. 8. 2006 11:35
Re: VYVOLÁVÁNÍ DUCHŮ
klud,klud... modnich doplnkov potom zrejme beha po tych cestach az moc a maju rozne znacky , takze by som to nebral tak krcovito... :-)
neregistrovaný "ja"
15. 8. 2006 12:14
Re: VYVOLÁVÁNÍ DUCHŮ
mozno z ineho sudka. POrovnaj prvu 911 a sucasnu verziu 997. A tou istou optikou sa pozri na MINI. To, ze v produkcii v pripade mini zostala nejaka medzera je nic nemeniaci fakt na tom, ze nove mini nadvazuje na svojho predchodcu. Rovnake linie, rovnako hranaty design, rvnako "roztopasny" zjav maleho auta. Auta sa zvacsuju kvoli bezpecnosti, motorom, vybaveniu - to je mozno dan, ktoru musis akceptovat ako pri 911 tak aj pri MINI.
neregistrovaný "mari"
15. 8. 2006 12:43
Re: VYVOLÁVÁNÍ DUCHŮ
tušil jsem že tu někdo přijde s 911kou :-) :-) Tak především. Mini bylo auto pro masy... Jeho cílem byl v první řadě dopřát auto i těm, kteří by na něj jinak nikdy nedosáhli. A pak, díky tomu že bylo tak jednoduché, nabídlo i zážitek z jeho řízení- ale to jenom jaksi mimochodem... Čili jízdní vlastnosti ani dynamika nestály tak v popředí úmyslu. Dnešní Mini je jenom módní chuťovka pro velice malou část obyvatelstva. A to slovo "módní chuťovka" rámuje celý jeho život. Proto nelze mluvit o nějakém charizmatu nebo stylu. Jenom využívá vzhledu starého Mini k vytvoření nostalgické vzpomínky. 911 se liší především tím, že se nejedná o reinkarnaci mrtvoly a změnu charakteru. Je to stále ten samý sportovní vůz který se jen neustále detailně vylepšuje. Charakterová změna u Miniho proběhla: už to není jednoduché a levné auto pro masy... Čili na designu to charisma nestojí a nepadá. Jeho zaměření je úplně jiné než tehdy. To snad jde pochopit, ne?
neregistrovaný "ja"
15. 8. 2006 12:51
Re: VYVOLÁVÁNÍ DUCHŮ
Ohanas sa pojmami ako charizm, styl, reinkarnacia. OK. Jediny argument z mojej strany je - auto sa predava a je u svojich kupujucich uspesne. Tak ako aj 911 zvysovala svoju cenu (sice postupne) urobilo to bmw v pripade mini. A je len na kupujucich, ci ich to auto oslovi, alebo nie. Mna oslovilo. Na druhej strane nebol som to len ja, kvoli comu museli navysovat vyrobne kvoty. :-! Jazdne vlastnosti noveho mini su PERFEKTNE - takze hovorit len o akomsi modnom doplnku je mierne scestne.... A este jedna vec. Beetle a vobe VW ako znacka sa na hony vzdialila od poslania produkovat "ludove vozitka", BMW takisto nevyraba trojkolky s dverami vpredu (model ktory zachranil automobilku), Mazda/Honda takisto nie su "entry segment" modely. Daj si to trosku dohromady....
neregistrovaný "mari"
15. 8. 2006 13:07
Re: VYVOLÁVÁNÍ DUCHŮ
já mám takový pocit že ty to nejsi schopný pochopit. Onen styl je záležitost čistě subjektivní. Ty mi tady vykládáš že se Mini dobře prodává a že má perfektní jízdní vlastnosti. Proboha- když si odmyslíš ten umělý image, tak takové parametry bude splňovat i Ka s výkonnějším motorem... Jak říkám- komu se líbí nechť si ho dopřeje...
neregistrovaný "NIcKON"
15. 8. 2006 14:22
Re: VYVOLÁVÁNÍ DUCHŮ
Některé Tvoje argumenty považuju za vyfabulované a účelové. Především, 911 je reinkarnací Porsche 356, což byl nepříliš drahý čtyřválcový sporťák, postavený na základě Brouka, tedy s trochou nadsázky sporťák pro masy. Drahým se stal až později. A naopak nové MINI není jen chuťovka, pokud se občas pohybuješ v západoevropských městech, sám víš, že je to především vysoce oblíbené příměstské auto, využívané v první řadě pro běžné každodenní ježdění, nikoliv sportování nebo nějaké masírování. Tedy účel, který poslání starého Mini zase není tak moc vzdálený. To, že dražší verze nabízejí za extra peníze přidanou hodnotu, je jen jeden z mnoha argumentů. Do starého Mini také šlo koupit dřevo, kůže či elektrická okénka. Ostatně, drahý kompresorový Cooper S se neprodává nejvíc - drtivou převahu mají levnější, měkčí verze; čemuž nasvědčuje i to, že nový Cooper bude měkčí, než ten předchozí. A kompakty s lidovější cenou mají také svoje drahé ostré verze, stejně jako ji měl starý Mini.
neregistrovaný "mari"
15. 8. 2006 15:10
Re: VYVOLÁVÁNÍ DUCHŮ
já chápu co chceš říct, já ovšem nemám problém s Minim jako takovým. Mě vadí když ho někdo vzývá jako ikonu, jako Legendu... Už jsem to tu psal tisíckrát. Sláva tohoto auta zajde spolu s módní vlnou na které se veze. Použití Miniho jako základního dopravního prostředku je utopie... Je to taková hračka, taková citovka. To že s ní nějaká ženská vyjede na nákup, ještě neznamená že je to pravidlo. Taky jsem dobře viděl jaká klientela tím jezdí... Napadá mě podobnost s Audi TT- tedy charakterová. Protláčená masírka... Prostě pro mě nemá charizma. Taková nula nul...
neregistrovaný "NIcKON"
15. 8. 2006 16:14
Re: VYVOLÁVÁNÍ DUCHŮ
Neberu Ti Tvůj názor, vadí mi způsob Tvé argumentace. Svá tvrzení podporuješ vyfabulovanými fakty; v tomhle příspěvku jsi přidal další dva. Použití Miniho jako základního dopravního prostředku rozhodně není utopie, jen ve svém okolí mám dva příklady - kromě velmi blízkého svobodného kamaráda i svou vzdálenější sestřenici, která žije ve Vídni s manželem a dvěma dětmi a jediné rodinné auto je Mini. A nejsou zdaleka sami - zejména v západní Evropě s Mini velmi často jezdí svobodní lidé či mladé páry. A rozhodně ne kvůli masírování - to je tak nejvýš Tvůj dojem. Většinou volili kvůli kvalitní technice, nadstandardní bezpečnosti a nápaditému designu. Srovnání s typickou klientelou Audi TT je scestné.
neregistrovaný "mari"
15. 8. 2006 17:48
Re: VYVOLÁVÁNÍ DUCHŮ
Je možné že se mýlím, je možné že se mýlíš... Dva pohledy- každý z jiné strany jezera. Pod taktovkou BMW (podle mě) mělo vzniknout zcela nové svébytné auto s novým designem a pod novým jménem. I ono by pak mohlo -za předpokladu že by znamenalo tolik co tehdejší Mini- udělat takovou kariéru. Tohle mi přijde velmi velmi laciný přístup.
neregistrovaný "ja"
15. 8. 2006 10:18
Re: VYVOLÁVÁNÍ DUCHŮ
:no: Co robi auto legendou? Medaila, certifikat, alebo uznanie od tych komu je urcene (kupujucich)? Mini je jedno z mala aut, ktore bolo "ozivene" a je uspesne nad ocakavania, ktore boli v case spustania vyroby. Ta sa musela niekolkokrat navysovat, pricom Mini (to nove) je dobre predajnym artiklom. Mozeme polemizovat o tom, kto to kupuje a kto na tom jazdi, ale myslim si, ze situacia s novym mini nie je odlisna od toho, ako to bolo s prvym mini. Mini Cooper-a som kupil na vianoce manzelke, ale musim sa priznat, ze niekedy si ho "poziciam" aj ja. Mini (nove) je na ulici svojim sposobom "vesely" zjav, takzmer kazdy sa nan pozrie a navyse takmer kazdy sa nad danym autom pousmeje. Vycerene zuby v usmeve ludi, ktorych mini predbieha su takmer normalom, a predbiehanie v mini je prijimane so zabavou, aj napriek tomu, ze vykonovo sa mu nemeze rovnat vacsina sluzobnych passatov, octavii a pod. Pre mna, osobne, vynikajuce auto.
neregistrovaný "mari"
15. 8. 2006 10:32
Re: VYVOLÁVÁNÍ DUCHŮ
těžko vysvětlovat někomu kdo "nové" Mini koupil, že to auto nemá obsah. To jsou jen květy na hrobě legendy. Tohle auto stojí a padá s módní vlnou. Je to ta nejvíc vratká a nebohá existence... Je to přesně tak jak píšeš (možná aniž by sis to uvědomil): je to prodejní artikl. Podobně jako staronové křusky od Baťi, jako skleněné barevné ryby na skříni, jako svaté obrázky z Hostýnu... To auto žije jenom ze silného odkazu svého předchůdce. Argumentace tím, že je v něm dobré svezení je strašně plytká. To auto se vyvezlo na módní vlně, a s tou vlnou zase zapluje do propadliště dějin... Kdo se chce ohánět "stylem" nechť si pořídí původní Mini.
neregistrovaný "sn4pb4r"
15. 8. 2006 11:31
Re: VYVOLÁVÁNÍ DUCHŮ
ta modna vlna ja zhruba od roku 1959 , takze tak , zrejme trva uz nejak dlho na to aby bola kratko ako ty tvrdis a neboha... ...ja som si nove Mini nekupil, takze to mozes vysvetlit mne ako to auto nema obsah.
neregistrovaný "mari"
15. 8. 2006 11:42
Re: VYVOLÁVÁNÍ DUCHŮ
už jsem to napsal výše. Kdo to chtěl pochopit- ten to pochopil... Jestli se Ti novodobé Mini líbí-OK... Je to Tvůj přístup, Tvůj vkus, Tvé hodnoty. Já s tím problém nemám ;-)
neregistrovaný "sn4pb4r"
15. 8. 2006 11:47
Re: VYVOLÁVÁNÍ DUCHŮ
ok :yes:
neregistrovaný "ja"
15. 8. 2006 12:08
Re: VYVOLÁVÁNÍ DUCHŮ
Ocividne sa zaujima nieco, coomu ja nedokazem porozumiet. Auta si vyberam na zaklade toho, ci sa mi pacia alebo nie, ako sa mi v nich jazdi, a aky maju motor. Na to, aby dane auto bolo "nebohou existenciou" sa predava prilis dobre. Respektujuc jeho premiovu cenu, tak je to nieco, co sami producenti necakali. Plytkost argumentu "dobre zvezenie" nejak neberiem, pretoze na aute z casu na cas jazdim - mozno je to genericke pomenovanie toho, ze mini vyborne sedi v zakrutach, je dostatocne dynamicke, sice trosku tvrdsie nez by som cakal, ale na druhej strane podvozok dokaze velmi dobre zvladat aj "surovejsi" styl jazdy. Svoj negativny postoj k novemu mini sa snazis postavit na argumente "legenda", ktory je nic nehovoriaci. Auto je uspesne ked sa predava a ked kupujuci nelutuje jeho kupu, skor naopak lutuje jeho neskorsi predaj. To podal mna robi auto niecim viac ako len tovarom. Vsetky tieto parametre auto (podla mna) splna.
neregistrovaný "mari"
15. 8. 2006 12:23
Re: VYVOLÁVÁNÍ DUCHŮ
tady nejde o to z jakých pohnutek sis to auto pořizoval. Tady jde o to, proč se výrobce ubíral cestou křísení slavných mrtvol, a nenabídl opravdového pokračovatele odkazu původního Mini. A já Ti povím proč: Protože chtěl dojít k "hotovému". Protože nemá dostatek odvahy a invence k tomu, aby takové auto znovu od základu postavil... Místo toho nabízí retro a ohání se stylovostí... Chybí ten entuziasmus díky kterému ten Mini tehdy dávno vzniknul. Tohle Mini je auto na dělání dojmu... Tak to vidím já. A jestli ti splňuje všechny kritéria pro které sis ho pořídil, pak bys měl být spokojený... A to doufám jsi, ne? ;-)
neregistrovaný "ja"
15. 8. 2006 12:31
Re: VYVOLÁVÁNÍ DUCHŮ
uhmmm. Tym padom porsche nema ani stipku odvahy s 911, aston martin s celou modelovou radou, skodovka s octaviou sa len opakuje, lamborghini sa drzi "hranateho" odkazu Countach, 430 Ferrari je junk na baze Modeny, atd, atd. Chcelo by to trosku rozhlad.... Pokial ide o mna (resp. hlavneho uzivatela MINI u nas) tak vladne VYSOKA SPOKOJNOST. >:D :-!
neregistrovaný "mari"
15. 8. 2006 12:44
Re: VYVOLÁVÁNÍ DUCHŮ
píšu Ti to jinde: samotný design ještě nerozhoduje o charakteru...
neregistrovaný "ja"
15. 8. 2006 12:55
Re: VYVOLÁVÁNÍ DUCHŮ
ty si ako astrolog. Ti sa takisto snazia za kazdu cenu "uhnut" konfrontacii.
neregistrovaný "Cjoctavian"
15. 8. 2006 15:55
Re: VYVOLÁVÁNÍ DUCHŮ
velmi pekne napisane, suhlasim :yes:
neregistrovaný "mari"
15. 8. 2006 16:06
Re: VYVOLÁVÁNÍ DUCHŮ
:-) díky :yes:
neregistrovaný "O.J."
15. 8. 2006 19:54
Re: VYVOLÁVÁNÍ DUCHŮ
napisane je pekne..to hej ;-) :yes:
neregistrovaný "MK"
17. 8. 2006 08:58
Re: VYVOLÁVÁNÍ DUCHŮ
Chlape co to tady píšeš.Podle tebe jak jsem to pochopil stačí na kus něčeho nalepit znáček legendy a je na světě prodejní trhák?To snad ne Si zkus nalepit třeba na fávo znáček Mini a uvidíš že ti lidi nechaj ruce celý.Znak nestačí!!To je pouze bonus.A prázdnota to není jinak by se neprodával tak jak se prodává.
neregistrovaný "GTR"
14. 8. 2006 22:19
škoda že...
není dnes mini legendou jako dřív. tedy ze stejného důvodu: dostupnost+nenáročnost+mrštnost a zábava za volantem.
možná kdyby tento nerozeznatelný facelift přinesl cenu od 299tis tak by to šlo....
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "don Pedro"
15. 8. 2006 02:13
Ale jo
Hračka je to pjekná. Nebyl bych tak přísný jako třeba mari, pravdou však je že MINI bylo jen jedno. To ve kterým jezdil pan Fazol alias mister Bean. Tohle je MINI-BMW, a je to jen odvar. Tož tak.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Paja"
15. 8. 2006 06:24
OT: Novy S Type
Tak pouze pro informaci, minuly tyden zverejnena fotomontaz S Type-u nebyla novinari AutoExpress uplne mimo. Nebot tvar a detailu vozu byly nakresleny na zaklade informaci cloveka, jenz byl pritomen pri prezentaci noveho vozu dealerum... ;-)
Rozbalit vlákno
27
neregistrovaný "mates"
15. 8. 2006 06:45
Re: OT: Novy S Type
Nechas toho?!?! ;-)
neregistrovaný "Paja"
15. 8. 2006 07:37
Re: OT: Novy S Type
Jednou si privstanes a takovahle zprava! >:D od zitrka radsi zacinej zase kavou a koblihou v 8.30! >:-[] >:D sami redaktori expressu pisi, ze ocekavali neco vice k RD6 konceptu... ;-\
neregistrovaný "mates"
15. 8. 2006 09:36
Re: OT: Novy S Type
Ja trvan na tom, ze farani na dve smeny uz pul roku v kuse neni zdravy:-) Ja byl dneska uz v 5 (v praci). Vcera taky;-) Koblihy moc rad nemam, radsi maso :yes:
neregistrovaný "Paja"
15. 8. 2006 11:45
Re: OT: Novy S Type
Ja byl dnes uz 2x... >:D
neregistrovaný "mates"
15. 8. 2006 13:04
Re: OT: Novy S Type
>:D >:D :yes: Jestli mi to jedno usetreny pismenko stalo za takovou facku?
neregistrovaný "Milan"
15. 8. 2006 12:51
Re: OT: Novy S Type
Ahoj Mates >:D . Semtam si tady čtu příspěvky...... To Jsi Ty co nedáš dopustit na Jaguáry??? Musím se Ti, a všem co pochybují o velikost kufru Jaguárů něčím pochlubit....
neregistrovaný "mates"
15. 8. 2006 13:02
Re: OT: Novy S Type
Sup sem s tim!!! Jen doufam, ze jsi do XJ nenalozil zabitou tchyni srolovanou v koberci;-)
neregistrovaný "Milan"
15. 8. 2006 13:13
Re: OT: Novy S Type
Včera jsem musel rychle koupit policový díl v Ikei, jmenuje se to Docent, výška tak 150cm na první pohled docela velká bedna. Kamarád nacouval se Superbem co nemá skládací sedadla vzadu a marně jsme to tam 10 min cpali. Pak nás zachránila XK8 sedlo to tam jak ulité >:D ....naširoko!!!!
neregistrovaný "Jacobs"
15. 8. 2006 13:17
Re: OT: Novy S Type
To je strasne pouzik XK jako stehovak- ja si radeji od nekoho na stehovani pujcim SUV
neregistrovaný "Milan"
15. 8. 2006 13:22
Re: OT: Novy S Type
Proto tam byl ten Superb >:D
neregistrovaný "mates"
15. 8. 2006 13:23
Re: OT: Novy S Type
>:-[] A pak ze Jag nemuze byt uzitkove vozidlo. Jde to i bez prepazky:-) Jinak XK je opravdu idealni na prevazeni nabytku:-) Zase ale cenim, ze kamos tu polici nenamontoval dozadu jako kridlo >:-[]
neregistrovaný "Jacobs"
15. 8. 2006 13:26
Re: OT: Novy S Type
Mimochodem do nove XK8 nebo stare?
neregistrovaný "Milan"
15. 8. 2006 13:28
Re: OT: Novy S Type
Staré
neregistrovaný "Jacobs"
15. 8. 2006 13:29
Re: OT: Novy S Type
Ta je dobra ale nova ta je extra ++++ :yes:
neregistrovaný "Milan"
15. 8. 2006 13:36
Re: OT: Novy S Type
Souhlas >:D >:D >:D do ní by ty skříně vlezly dvě.....
neregistrovaný "Jacobs"
15. 8. 2006 13:43
Re: OT: Novy S Type
A samy by tam naskakaly :-)
neregistrovaný "Milan"
15. 8. 2006 13:26
Re: OT: Novy S Type
Myslíš, že by to do X typa vlezlo???
neregistrovaný "Paja"
15. 8. 2006 13:46
Re: OT: Novy S Type
ne, tam se vejde prave ta tchyne! >:-[]
neregistrovaný "mates"
15. 8. 2006 13:49
Re: OT: Novy S Type
Do X-Typa dostanes vsechno!!!;-) Ale vazne, kurf je velky a sklapeci sedala to jisti. Zatim jsem nemel problem. Fakt je, ze nabytek si nechavam dodat nakladakem;-)
neregistrovaný "Jacobs"
15. 8. 2006 13:52
Re: OT: Novy S Type
A ja ani sklapeci sedadla nemam :-( . I Jarni Vanek je lepsi auto nez to moje :-( A co teprve image :no: . Vankem jezdi uspesni lide a ne socky jako ja :no:
neregistrovaný "mates"
15. 8. 2006 14:27
Re: OT: Novy S Type
Jo, ten tvuj vehikl je vubec desnej;-) Ty jsi naftovej kovboj a taky FFJ, protoze do tvy kary ropak nepatri:-)
neregistrovaný "Jacobs"
15. 8. 2006 15:39
Re: OT: Novy S Type
Ja ho tam nechtel- kdo mi psal at o nem zacnu uvazovat ;-) . Ne ja bych rekl ze se k nemu hodi vic nez prepazka do Estate :-!
neregistrovaný "mates"
15. 8. 2006 16:29
Re: OT: Novy S Type
Ja ti to sice napsal, ale tebe to vubec nezajimalo!;-) To ze to nakonec tak dopadlo je nahoda:-)
neregistrovaný "Jacobs"
15. 8. 2006 16:38
Re: OT: Novy S Type
Ano to je pravda a dnes jiz uznavam ze jsi mne pravdu :yes: . Nekdy ma proste pravdu i clovek kdo ktereho by jsi to nerekl ( treba i z E :-) ) Co to cislo na kandidatku sehnano? Moje PPB mi zase nadala protoze nevim kam jsem dal cosi ( susak na pradlo ( takovej ten malej domu) )- tak ze bych ji poslal do sveta a vymenil za mladsi a min akcni ;-)
neregistrovaný "mates"
15. 8. 2006 19:27
Re: OT: Novy S Type
Cislo dostanu zitra, ale prijmi jeste jednu dobrou radu. Za tuhle nemen!!!!!! To ji radsi vymen za me;-)
neregistrovaný "Jacobs"
15. 8. 2006 19:51
Re: OT: Novy S Type
Zitra to proberem okolo 8 tady? kdyztak posli mail a domluvime se:-)
neregistrovaný "O.J."
15. 8. 2006 13:52
Re: OT: Novy S Type
len s prepazkou! >:-[] >:D
neregistrovaný "mates"
15. 8. 2006 06:45
dCi a mari
:yes: :yes: :yes: :yes: za Mini puvodni, za Ka a za DS (taky za babicku, za dedecka,...) ;-)
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "mari"
15. 8. 2006 09:21
Re: dCi a mari
:yes: ;-)
neregistrovaný "Mamlas"
15. 8. 2006 07:10
Rychloměr
Při dnešní nutnosti sledovat často rychloměr je jeho umístění někde stranou pěkná blbost.
Rozbalit vlákno
4
neregistrovaný "Paja"
15. 8. 2006 07:54
Re: Rychloměr
Jde o zvyk,jestli pohyb oci bude o par stupnu doleva, ci dolu. Spise nez rozdilnost umisteni je tristni, kdyz je stupnice rychlomeru necitelna, popr. zahustena.
neregistrovaný "Cooper S"
15. 8. 2006 09:03
Re: Rychloměr
Mno, evidentně jsi v Mini nikdy nejel >:-[]
V otackomeru je digitalni rychlomer, ktery se pouziva prave k tomu ucely, jaky rikas - mrknes na to behem milisekundy jako na normalne umisteny budik
neregistrovaný "ja"
15. 8. 2006 10:25
Re: Rychloměr
:yes:
neregistrovaný "sn4pb4r"
15. 8. 2006 11:32
Re: Rychloměr
:yes:
neregistrovaný "Pierro"
15. 8. 2006 08:26
bez titulku
Když už tu šla řeč o legendách z Francie, tak když pominu 2CV, Rendlíka 4, GS a peugeota 205, pro mě bylo je a bude vždy tím nej citroen CX, Tohle auto pánové vyjelo v roce 74. A vydrželo ve výrobě 16 let. Podívejte se na jeho tvary a zamyšlete se nad tím jak nesmírně předběhlo svou dobu ;-) . Jinak k Miníkovi, mě se tenhle retro knedlík jednoznačně líbí, na rozdíl třeba od New Beetla. Legenda to samozřejmě není, ale v dnešní automobilové produkci je to milé zpestření. Co se mi už zamlouvá méně je cena. Tady se nový Miník na hony vzdálil svému slavnému předchůdci a jaksi se i vytratila myšlenka "auta pro každého". :-!
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "Paja"
15. 8. 2006 08:44
Re: Legendy vs. cena
S CX mas naprostou pravdu, nelze nezminit take DS a R5, dalsim favoritem by pro me bylo dnes jiz naprosto zapomenute Fuego...nadhera! K cene Mini se da rici jedine, BMW prokazalo skvely cit pro hledani klientely a ze se jim darilo svedci pocty prodanych kusu i cenova politika nastupce. Nemusime si nalhavat, ze vyvoj vozu jako takoveho nemusel byt primarne drahy (nepocitam nove zazehove jednotky vyvinute spole s PSA). Takze druha generace bude jeste vetsim prinosem pro Mnichov nez ta prvni. Uvidime, zda se neco podobneho podari i retro Fiatu 500...
neregistrovaný "Pierro"
15. 8. 2006 08:49
Re: Legendy vs. cena
Renault 8, Renault Alpina, Peugeot 405 T16, BX GTi, AX GTi, Peugeot 605 ST24, těch pěknejch francouzskejch aut by se dalo v minulosti vysledovat spousta. Ale Fuego, tos na to kápnul kámo! Málem bych na něj zapomněl! Nádherný kupátko, který jsem jako malej kluk miloval...
neregistrovaný "Paja"
15. 8. 2006 11:54
Re: Legendy vs. cena
Elegance silneho "B" sloupku a na nej navazujiciho obleho zadniho skla, absence stredoveho sloupku udelala z naprosto nevyrazneho R18 kupe s nadcasovou eleganci. Stejne tak i predchudce Fuega, tedy R15 byl nadherny s chromovym lemem svetel a masky. Obzvlaste v oranzove barve byl neprekonatelny.
neregistrovaný "Pierro"
15. 8. 2006 08:27
bez titulku
A ještě jeden detail, který se mi na novém Mini nelíbí - ten obrovský kruhový budík uprostřed. Vypadá jak volant pro spolujezdce >:D
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Leftie"
15. 8. 2006 11:51
:-))))
Väčší tacho tam nemohli dať? Nech ho vidia aj z auta za ním?!? >:D Alebo švacnúť ho rovno na volant. Vyzerá jak lavor >:D :no:
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "Yaroukh"
15. 8. 2006 13:47
Re: :-))))
neprijde mi to tak tragicky, ale zasmal jsem se >:-[] >:-[] :yes:
neregistrovaný "O.J."
15. 8. 2006 13:55
Re: :-))))
>:D >:D >:D >:-[]
neregistrovaný "zden"
15. 8. 2006 15:05
hra na audi
uz by nejaka automobilka tu hru na audi mohla dotahnout do konce
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Alessio"
15. 8. 2006 18:41
Re: hra na audi
počkej, jedna už byla blízko...sakra jak se jmenovala...měla na chladiči takové čtyři kruhy...hmmm...AUDI? >:D
15. 8. 2006 18:40
STRČTE TY DUCHY DO BEDNY
bednu pak zabalte do celofánu a převažte mašličkou s nápisem - slepcům z lásky... a pak vlez do svého MINI :yes: a ukaž těm duchům, co je to styl. Dírou po suku jim potečou slzy... Tak především... Je tu prostě nějaké auto... které se jmenuje MINI. Z aktivních jezdců dnes málokdo pamatuje na jeho předchůdce, ale garantuju ti, že by ses divil, že se v tom vůbec dali převážet lidi... původní Mini... bylo revoluční mini autíčko, jak po technické tak po designové stránce... Samotná vizáž MINI... je než klasická malůvka dítěte, usilující namalovat tatínkovo auto... zhmotnělá vizionářským inženýrem. A - povedlo se. Malé, praktické, milé auto... Kdo dnes ví, že vyhrálo 3x Monte Carlo... Co je však důležité - původní Mini dokonale zapadlo do doby... motorizovalo mladou poválečnou populaci... Dnes... dnes již MINI nemá tyhle ambice. Dnes totiž jde o něco jiného. A o co, to ví dokonale BMW. Jde o to... připomenout ti to, co máš v srdci a nabídnout ti produkt - klenot. Klenot pro vrstvy, které nenosí po kapsách slonovinovou lžičku na kaviár. A to je velmi cenné. Je to auto pro inteligentní lidi s hlubokým srdcem, s velkou láskou v něm a s obrovským citem pro detail. Je dnes málo aut, která můžeš milovat pro jejich milé detaily... MINI je tím pravým. A má všechno, co má dobré auto mít. Mile dravý kukuč, široké rozkročení, dostatečný výkon... Brácho... zaklínám tě, jestli si necháš vnutit kacířskou myšlénku, že MINI je kýč... MINI není kýčem, MINI je totiž klíčem k tvé duši... tak ho miluj. Stojí o to. :yes:
Rozbalit vlákno
4
neregistrovaný "mari"
15. 8. 2006 20:41
Re: STRČTE TY DUCHY DO BEDNY
:-) :-) já vím, že Tě bere... Přečetl jsem si to nahoře. jenom...nějak...postrádám tu generaci s citem pro detail... Zato znám generaci s citem pro drek. Dnešní generaci jež pro tři pruhy na kalhotech a barokní ovladače na přístrojovce nevidí vlastní bleší cirkus... Já věřím že svět se z tohoto "zakopnutí" vyspí a nebude dále vzývat sebestředné pozlátko. Že dovede objevit krásu a charakter i v méně vykřičených produktech. Snad se toho ještě někdy dočkám...
15. 8. 2006 21:09
Re: STRČTE TY DUCHY DO BEDNY
Napsal jsi to tak chytře... :-) že s tím nemohu nesouhlasit :-) ... sakra. Myslím ale, že jste s dCim na MINI moc krutí... za ty "tři pruhy" přece MINI nemůže... a nejsou mezi mladejma jen ti opruhovaní... či opruzelí :-)
neregistrovaný "mari"
16. 8. 2006 08:34
Re: STRČTE TY DUCHY DO BEDNY
opruzelí >:D ... možná opruzelí duševně >:D :-) , ale dobře, jinak ok ;-)
neregistrovaný "smejoo"
30. 8. 2006 13:57
Re: STRČTE TY DUCHY DO BEDNY
:yes:
neregistrovaný "Tom"
15. 8. 2006 21:58
OT: Pod Corollou je veškeré japonské menu na několik příštíc
Kdo nemá rád saké ať se raději ani nedívá, japonský útok na všech frontách začíná :-)
Rozbalit vlákno
0