Aby byla značka schopna dál držet krok se špičkou, vyvíjí nové způsoby, jak vozy testovat, aby byly co nejpohodlnější, nejbezpečnější a nejkvalitnější.
- a ne tvářit se jako objektivní žurnalistika! Teď pod dojmem z článku již nezbývá než jít co nejdříve do prasátka nebo si jít líznout k hvězdičce něco tak dokonalého, co tak pečlivě testují a vyrábějí. Co to je za bludy?! - „Novinkou ve vývoji vozů Mercedes-Benz je výzkum ergonomie, optimálního návrhu pracoviště řidiče a podpůrných systémů řidiče za pomocí počítačové simulace.“ Dodavatelé a konstruktéři to pro MB, tak jako pro řadu jiných, musí dělat už léta! Jinak by se na špičce vyvoje ani neudrželi!
A že MB po zkušenostech s A třídou vs. ESP, nebo E třídou vs. e brzdy apod., kdy je svolávací akce stály nemalou sumu a reputaci, je při vývoji pečlivější, je jen tlak požadavků trhu a situace na něm. Pohled na svět přes hvězdu má určitě něco do sebe, ale…
Právě tím, ALE se se rozlišuje komerční PR od „subjektivně objektivní“ novinařiny. Auto.CZ svůj stín asi nepřekročí…