Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Nové motory Alfy Romeo sahají až k Maserati, objeví se již v červnu

Budoucí modelová ofenzíva Alfy Romeo se týká také pohonných jednotek. Dočkáme se nových agregátů, přičemž jeden bude mít kořeny u Ferrari.
Zpět na článek
17. 12. 2014 14:05
předních nebo všech kol
takže zadokolka zase nebude??
Rozbalit vlákno
4
Avatar - Honza Mička
17. 12. 2014 14:07
Re: předních nebo všech kol
Díky za upozornění, měla by to být čtyřkolka nebo zadokolka ;-)
Avatar - Egi
17. 12. 2014 14:46
Re: předních nebo všech kol
Pohon a motory je asi předčasné řešit. Hlavní otázka zůstává kdy a jestli vůbec ty nové Alfy budou. Zatím jen léta slibují a skutek utek
17. 12. 2014 15:24
Re: předních nebo všech kol
jo jo, Marchione si to zas celé vymyslel a nemá nachystané vůbec nic.... Do půl roku je Alfa pod VW.... :-!
17. 12. 2014 19:00
Re: předních nebo všech kol
Jo, tak na to jsem fakt zvědavý, jestli to tak zkončí. Btw Alespoň by Alfa vůbec "byla" ;-)
Avatar - Verny_2013
17. 12. 2014 14:55
návrat ke kořenům
Konečně se alfa vrací ke kořenům a už to nebude pouhý derivát Fiatu. Přeju jí hodně úspěchů na této trnité cestě a doufám že bude úspěšná.
Rozbalit vlákno
0
17. 12. 2014 15:03
diesel není pro ekology
„Ekologicky založené řidiče zase potěší turbodiesel"

Ten ekologický motor nastartujte, dejte hadici na výfuk a konec hadice nasměrujte do Vašeho bytu-domu. Pak pořádně tůrujte a nasimulujte i zátěž motoru. Budu spravedlivý a to samé udělám s lpg-cng-benzín.hybridem nebo si roztočím elektromotor v obýváku. Ohánět se ekologií ve spojení s diesely není v pořádku.

viz. např.
Nejnovější dieselová auta v reálném provozu nesplňují emisní limity - článek z auto.cz
Naopak hybridy mají emise nižší, protože spalovacímu motoru odlehčuje elektromotor. Hlučnost, která s ekologií také souvisí je u benzínových hybridů také nižší.
Rozbalit vlákno
2
Avatar - Uživatel_5340709
17. 12. 2014 15:42
Re: diesel není pro ekology
Co blbneš, to dělal naposledy Hitler!
Avatar - PlumJelinek
17. 12. 2014 15:59
Re: diesel není pro ekology
Je pravda, že se tady víc hodilo napsat "pro ekonomicky založené řidiče", než pro "ekologicky"...
Avatar - Ada je zase tady
17. 12. 2014 20:35
Alfa bude žít
až bude mít pod kapotou motory TDI :-!
Rozbalit vlákno
23
Avatar - Avanti
17. 12. 2014 22:54
Re: Alfa bude žít
Fiha... to napise iba retard.. :no:
18. 12. 2014 07:33
Re: Alfa pod VW....
Kdyz byste se odprostili od emoci, proc by bylo neprekousnutelny, aby Alfa Romeo byla pod VW koncernem? Pouze otazka, bez emoci pls :-) Osobne si myslim, ze nejvetsi problem Alfy Romeo je, ze vyrabi ( aktualne spis nevyrabi) auta v Italii....
Avatar - Blue Sun
18. 12. 2014 08:51
Re: Alfa pod VW....
Bez emocí: K čemu třetí sportovní značka v koncernu? Mají Audi jako prémiovou, mají Seat v mainstreamu. Kam se vejde Alfa?
Bez emocí: Fakt si nedovedu představit, jak v Alfě (pomyslím, že by Němci tentokrát nezprasili design) klepe lowendové TSI a TDI, tuctovky bez charakteru. Nebo že tam uvidím stejné displeje a tlačítka jako v lowendové Octavii a Rapidu. Že do jejího rozvoje bude kecat VW tak, aby si neovlivnil své dvě hlavní značky (VW a Audi), tedy že Alfa bude mít možnost rozletu.
Možná by Alfa pod křídly VW vyráběla, ale dlouho rozhodně ne. Ta německá sterilita by ji právě zabila.
18. 12. 2014 09:08
Re: Alfa pod VW....
OK...v Audi to nevadi, ze tam vidis stejne tlacitka jako v lowendu? :)...Pravda je, ze by VW asi nedovolil delat Alfe podle sebe, tzn. platform se zadnim nahonem, motory svoje atd...Co se tyce toho, k cemu je VW dalsi sportovni znacka? Podud by byla zachovana identita znacky, tak si troufnu rict, ze VW nema takovu v portfoliu, Seat urcite ne a Audi miri spis jinam, podle meho...Ze by ji zabila nemecka sterilita? Mozna jo, mozna ne...podle celkovych prodeju 'nemeckych' aut si nemyslim, ze by zakaznici tu nemeckou sterilitu zrovna nechteli..
Avatar - Blue Sun
18. 12. 2014 11:52
Re: Alfa pod VW....
Otázkou je, zda by zákazníci Alfy chtěli německou sterilitu. Ti asi sotva. A kde by brala ty nové?
18. 12. 2014 15:05
Re: Alfa pod VW....
Díval jsi se na současný prodej Alfy?
Zkoušel jsi vůůůbec nějaký současný model od AR?

Že máš plnou hubu německé sterility? Z toho co píšeš jde krásně vidět, že vůbec nevíš, která bije. Neznáš nabídku ani vlastnosti současných modelů.
18. 12. 2014 09:09
Re: Alfa pod VW....
Ty tu házíš zase rozumy.

Co je na TSI a TDI lowendové? Nespletl sis to spíš s TCe?
Podívej se na motory, co používá Audi či top modely Seatu. Chápu, tys takový motor nikdy nejel, nevíš jak se chová, ale budeš tady vykládat o motorech bez charakteru.
Hlavně že třeba takový Multiair nebo MultiJet mají charakteru na rozdávání. Prober se. 8-s :no:
18. 12. 2014 11:12
Re: Alfa pod VW....
VW nebude technicky siahat Alfe ani po clenky:

zadny pohon - VW takmer nevyraba

benzinove motory = 1.0 TSI a 1.4 TSI, mozno sa najde aj 1.8, ostatne je statisticka odchylka. Alfa s velkoobjemovymi motormi od ferrari a maseratti bude o ligu vyssie ako VW. Som sice proti preplnovaniu, ale u velkoobjemovych sportovych motorov to nie je az take zlo...

A este:

VW nema Sergia:
- krachujuci fiat zazracne kupil chrysler
- nasledne vytuneloval chrysler, pricom chrysler prosperuje, oxymoron ako vysity
- potom vzkriesil maserati
- zbavil sa talianskej vlady presunutim sidla
- na rade je alfa s - nie je dovod byt pesimisticky - na U.S. trh pristup maju, Cina kupuje vsetko luxusne, na EU sa mozu ....
18. 12. 2014 15:15
Re: Alfa pod VW....
Co bude a nebude, bych nechal až na tehdy, když konečně (jestli vůbec), nějaká Alfa vyjede.

Zatím se tu prsíš jak výstavní holub a ukazuješ na plakáty skic kolem sebe. Leč realita je něco, co tě míjí obrovským obloukem.

Krásně zde ukazuješ, jak do Alfy montuješ jen motory z Maserati a Ferrari, na druhou stranu ji pod teoretickou vládou VW přisuzuješ nějaké zakládní téesíčka, které jsou obyčejným mainstreamem.

Realita je ovšem taková, že zatím žádná Alfa není, možná bude za rok a to kdo ví. A když se zadaří za ten rok či dva, tak dostane možná jeden vrcholový motor od Maserati. Toliko fakta.

A závěrem, ten tvůj seznam odrážek je názornou ukázkou buď záměrných polopravd nebo tvých neznalostí.
Nekoupil, směnil a to ještě ne za peníze. Zbytek dokoupil.
Chrysler prosperuje, ale Fiat ho vysává seč může. Jsem zvědav, jak dlouho to vydrží, táhnout vývojově několik značek.
Mase třeba vzkřísil, to mu brát nebudu.
Vlády se nijak významně nezbavil. To by musel přesunout většinu výroby Fiatu jinam.
Alfa měla prodávat v US již asi 8 let. Co prodává (spíš neprodává) víš snad i sám.
V Číně nefiguruje prakticky vůbec.
Avatar - Blue Sun
18. 12. 2014 11:57
Re: Alfa pod VW....
Probírej se sám, fanatiku. ;-) Argumentace je sice pro tebe škoda, ale zkusím to i tak.
Pokud by si VW neměl ohrozit své hlavní značky, těžko dá Alfě elitu motorů, takže na Audi můžeme zapomenout. Malá TSI jsou tuctovky do běžných vozidel, prostě... jedou. Jo, rychle, svižně, ale zábava to není.
A jinak nevím, že bychom se znali, abys věděl, s čím jsem jel a s čím ne. A kvůli takovým hloupým soudům, jaké předvádíš, s tebou dále nebudu ztrácet čas. Ta přezdívka, kterou ti zde někteří přidělili, je zjevně opravdu trefná.
18. 12. 2014 15:19
Re: Alfa pod VW....
Argumentace a od tebe? >:D

Co by dal nebo nedal, je podružné. Vůbec se to tu řešit nemusí. Motorů má plný krdel, vybírat je z čeho. Jenže ty bys jí dal to nejnuznější a na základě toho si postavil svůj trapný příspěvěk.

S čím jezdíš, vím, k čemu přijdeš v práci, to si sám mohu ze znalosti prostředí odvodit. Co má k dispozici tvá rodina mám tušení. Ostatně, kdyby ses aspoň někdy párkrát dostal za volant nového ostrého Audi, BMW či klidně i toho VW, psal bys úplně jinak. A určitě by ses s tím pochlubil. ;-)
18. 12. 2014 09:41
Re: Alfa pod VW....
Njn, bezcharakterní TDI, zatímco teď tam klepe charakterní JTD, opravdu rozdíl :-!
Avatar - Avanti
18. 12. 2014 10:40
Re: Alfa pod VW....
JTD charakterne su. A najma boli uz v tych casoch, kedy TDI bolo v plienkach.
18. 12. 2014 11:36
Re: Alfa pod VW....
No ovšem, jsou charakterní asi jako CDTi a TDCi a pod., tedy vůbec nijak. Chápu ale, že omezený fanatik to vidí jinak ;-)
Avatar - Avanti
18. 12. 2014 12:35
Re: Alfa pod VW....
Kazdy ma svoj nazor, ty zas ten, ze som obmedzeny fanatik. Ja hovorim na zaklade svojej skusenosti, ked presadam z 1.9 JTD 88 kW do 1.9 TDI 77 kW. Som rad, ze som ucinil rozhodnutie ist opat do Taliana. Markantny rozdiel v kulture chodu, pruznosti, zatahu. Vsetko s prihliadnutim na kW rozdiel.
18. 12. 2014 15:16
Re: Alfa pod VW....
A co tak sednout do něčeho novějšího, než jen do deset let staré ojetiny s menším výkonem a v podstatě základním naftovým motorem?
Avatar - Avanti
18. 12. 2014 19:10
Re: Alfa pod VW....
Odveci otazka. :no:
18. 12. 2014 20:11
Re: Alfa pod VW....
Naopak. Otázka přímo na solar.

Jel jsi třeba jen s Octavii 3 RS TDI?

Odpovím si sám - nejel. :-!
Avatar - Avanti
18. 12. 2014 22:26
Re: Alfa pod VW....
Otazka odveci c. 2. Ale ked uz...

Soferoval si trebars len Giuliettu 2.0 JTD 175 k?
Odpoviem si sam. Nesoferoval. :-!

Na ojetinu 159 2.4 JTD 147 kW sa ani nepytam, lebo ide o "staru ojetinu"...
18. 12. 2014 23:19
Re: Alfa pod VW....
Jezdím s "kapku" výkonnějším dieselovým autem.

Takže jak u giulietty tak u 159 bych v prvé řadě hledal, kolik koní pod kapotou pochcípalo. :-!

Ps: zrovna dneska jsem zkoušel kamarádův nový 190k diesel. Všechno dobré, jen to moc ...nejede.
19. 12. 2014 00:17
Re: Alfa pod VW....
Já si ale nemyslím, že ten příspěvek měl poukazovat na to, že Alfa je výkonnější než tvé auto...

Podle mě bylo záměrem zjistit, zda máš vyzkoušen top diesel Alfy, když se snažíš shazovat něčí kompetentnost na tom, že nemá vyzkoušený top diesel Octavie.

Chcete-li věcně porovnávat motory, bylo by fajn aby každý z vás měl oba kandidáty ozkoušené. Velebit OctuRS TDi a nemít vyzkoušený např. ten 2.0 JTD 175k je ploché jak kapota Favoritu... To platí samozřejmě i obráceně.

Pokud se ale chcete handerkovat jak malí kluci, pak je váš způsob perfektní. A nechci překážet...

Je to ale aspoň téma do pranice, hoši splašte své favority, dejte si scuka a udělejte příjemnou porovnávačku. Nemyslím pitomé pouliční závody na krev, třeba si vymyslete pár vtipnejch disciplín. Hlukoměr má dneska každej smartfoun, vibrace jdou taky porovnat a pružný zrychlení jakbysmet. Ale udělejte to s vtipem a zbytečně se nehanderkujte. ;-)

Autům zdar a Alfě držme palce. Měla by to být jedna z posledních automobilek, pro které bychom si přáli smrt... Tak proč nebýt optimisté? Upřímně, myslím že kdyby se ji podařilo udělat pár úspěšných modelů, nikoho z nás to nepoloží... Tak ji to přejme... Není to přeci rakovina...
Avatar - Gardelone
19. 12. 2014 07:18
Re: Alfa pod VW....
Ámen Bratře :-) :-)
19. 12. 2014 09:05
Re: Alfa pod VW....
Podívej, mi přijde docela mimo, posuzovat dva dieslové motory, kdy z toho jeden má o 11 kW méně a tvořil kdysi dieslový základ rodinného auta, s malým HB od kdysi renomovaného výrobce, který vždy byl zaměřen na agilní vozy. Je to hloupé. A když se na to podívám úplně obráceně, pro Alfu je to docela potupa, když ji někdo srovnává s takovým obyčejným českým povozem. No ale, upřímně, na lepší ani moc ta Alfa nemá.

Tu O3 RS jsem zde vzpomněl jen z toho důvodu, aby si panáček vyzkoušel top diesel u obyčejné rodinné škody. Stejně tak jsem tam mohl napsat příznačnějšího Golfa GTD, který je ještě lepší a lepší než cokoliv kompaktní a dieslové od Alfy, a oči bych mu otevřel podstatně více.

Já mám z dieslů projeté kde co, moc dobře vím, jaký lenoch je 77kW TDI a brát ho do nějakého jakože relevantního srovnání, zavání minimálně neznalostí mapy, či nějakým druhem vlastního komplexu.

PS: Mluvit o charakterním dieselu je pro mne něco podobného, jak mluvit o sojovém masu. Dá se to, ale možná mezi lidmi, kteří neví, neznají a nikdy nezkusili pravý steak (charakterní motor).