„Ekologicky založené řidiče zase potěší turbodiesel"
Ten ekologický motor nastartujte, dejte hadici na výfuk a konec hadice nasměrujte do Vašeho bytu-domu. Pak pořádně tůrujte a nasimulujte i zátěž motoru. Budu spravedlivý a to samé udělám s lpg-cng-benzín.hybridem nebo si roztočím elektromotor v obýváku. Ohánět se ekologií ve spojení s diesely není v pořádku.
viz. např.
Nejnovější dieselová auta v reálném provozu nesplňují emisní limity - článek z auto.cz
Naopak hybridy mají emise nižší, protože spalovacímu motoru odlehčuje elektromotor. Hlučnost, která s ekologií také souvisí je u benzínových hybridů také nižší.
Kdyz byste se odprostili od emoci, proc by bylo neprekousnutelny, aby Alfa Romeo byla pod VW koncernem? Pouze otazka, bez emoci pls :-) Osobne si myslim, ze nejvetsi problem Alfy Romeo je, ze vyrabi ( aktualne spis nevyrabi) auta v Italii....
Bez emocí: K čemu třetí sportovní značka v koncernu? Mají Audi jako prémiovou, mají Seat v mainstreamu. Kam se vejde Alfa?
Bez emocí: Fakt si nedovedu představit, jak v Alfě (pomyslím, že by Němci tentokrát nezprasili design) klepe lowendové TSI a TDI, tuctovky bez charakteru. Nebo že tam uvidím stejné displeje a tlačítka jako v lowendové Octavii a Rapidu. Že do jejího rozvoje bude kecat VW tak, aby si neovlivnil své dvě hlavní značky (VW a Audi), tedy že Alfa bude mít možnost rozletu.
Možná by Alfa pod křídly VW vyráběla, ale dlouho rozhodně ne. Ta německá sterilita by ji právě zabila.
OK...v Audi to nevadi, ze tam vidis stejne tlacitka jako v lowendu? :)...Pravda je, ze by VW asi nedovolil delat Alfe podle sebe, tzn. platform se zadnim nahonem, motory svoje atd...Co se tyce toho, k cemu je VW dalsi sportovni znacka? Podud by byla zachovana identita znacky, tak si troufnu rict, ze VW nema takovu v portfoliu, Seat urcite ne a Audi miri spis jinam, podle meho...Ze by ji zabila nemecka sterilita? Mozna jo, mozna ne...podle celkovych prodeju 'nemeckych' aut si nemyslim, ze by zakaznici tu nemeckou sterilitu zrovna nechteli..
Co je na TSI a TDI lowendové? Nespletl sis to spíš s TCe?
Podívej se na motory, co používá Audi či top modely Seatu. Chápu, tys takový motor nikdy nejel, nevíš jak se chová, ale budeš tady vykládat o motorech bez charakteru.
Hlavně že třeba takový Multiair nebo MultiJet mají charakteru na rozdávání. Prober se. 8-s:no:
benzinove motory = 1.0 TSI a 1.4 TSI, mozno sa najde aj 1.8, ostatne je statisticka odchylka. Alfa s velkoobjemovymi motormi od ferrari a maseratti bude o ligu vyssie ako VW. Som sice proti preplnovaniu, ale u velkoobjemovych sportovych motorov to nie je az take zlo...
A este:
VW nema Sergia:
- krachujuci fiat zazracne kupil chrysler
- nasledne vytuneloval chrysler, pricom chrysler prosperuje, oxymoron ako vysity
- potom vzkriesil maserati
- zbavil sa talianskej vlady presunutim sidla
- na rade je alfa s - nie je dovod byt pesimisticky - na U.S. trh pristup maju, Cina kupuje vsetko luxusne, na EU sa mozu ....
Co bude a nebude, bych nechal až na tehdy, když konečně (jestli vůbec), nějaká Alfa vyjede.
Zatím se tu prsíš jak výstavní holub a ukazuješ na plakáty skic kolem sebe. Leč realita je něco, co tě míjí obrovským obloukem.
Krásně zde ukazuješ, jak do Alfy montuješ jen motory z Maserati a Ferrari, na druhou stranu ji pod teoretickou vládou VW přisuzuješ nějaké zakládní téesíčka, které jsou obyčejným mainstreamem.
Realita je ovšem taková, že zatím žádná Alfa není, možná bude za rok a to kdo ví. A když se zadaří za ten rok či dva, tak dostane možná jeden vrcholový motor od Maserati. Toliko fakta.
A závěrem, ten tvůj seznam odrážek je názornou ukázkou buď záměrných polopravd nebo tvých neznalostí.
Nekoupil, směnil a to ještě ne za peníze. Zbytek dokoupil.
Chrysler prosperuje, ale Fiat ho vysává seč může. Jsem zvědav, jak dlouho to vydrží, táhnout vývojově několik značek.
Mase třeba vzkřísil, to mu brát nebudu.
Vlády se nijak významně nezbavil. To by musel přesunout většinu výroby Fiatu jinam.
Alfa měla prodávat v US již asi 8 let. Co prodává (spíš neprodává) víš snad i sám.
V Číně nefiguruje prakticky vůbec.
Probírej se sám, fanatiku. ;-) Argumentace je sice pro tebe škoda, ale zkusím to i tak.
Pokud by si VW neměl ohrozit své hlavní značky, těžko dá Alfě elitu motorů, takže na Audi můžeme zapomenout. Malá TSI jsou tuctovky do běžných vozidel, prostě... jedou. Jo, rychle, svižně, ale zábava to není.
A jinak nevím, že bychom se znali, abys věděl, s čím jsem jel a s čím ne. A kvůli takovým hloupým soudům, jaké předvádíš, s tebou dále nebudu ztrácet čas. Ta přezdívka, kterou ti zde někteří přidělili, je zjevně opravdu trefná.
Co by dal nebo nedal, je podružné. Vůbec se to tu řešit nemusí. Motorů má plný krdel, vybírat je z čeho. Jenže ty bys jí dal to nejnuznější a na základě toho si postavil svůj trapný příspěvěk.
S čím jezdíš, vím, k čemu přijdeš v práci, to si sám mohu ze znalosti prostředí odvodit. Co má k dispozici tvá rodina mám tušení. Ostatně, kdyby ses aspoň někdy párkrát dostal za volant nového ostrého Audi, BMW či klidně i toho VW, psal bys úplně jinak. A určitě by ses s tím pochlubil. ;-)
Kazdy ma svoj nazor, ty zas ten, ze som obmedzeny fanatik. Ja hovorim na zaklade svojej skusenosti, ked presadam z 1.9 JTD 88 kW do 1.9 TDI 77 kW. Som rad, ze som ucinil rozhodnutie ist opat do Taliana. Markantny rozdiel v kulture chodu, pruznosti, zatahu. Vsetko s prihliadnutim na kW rozdiel.
Já si ale nemyslím, že ten příspěvek měl poukazovat na to, že Alfa je výkonnější než tvé auto...
Podle mě bylo záměrem zjistit, zda máš vyzkoušen top diesel Alfy, když se snažíš shazovat něčí kompetentnost na tom, že nemá vyzkoušený top diesel Octavie.
Chcete-li věcně porovnávat motory, bylo by fajn aby každý z vás měl oba kandidáty ozkoušené. Velebit OctuRS TDi a nemít vyzkoušený např. ten 2.0 JTD 175k je ploché jak kapota Favoritu... To platí samozřejmě i obráceně.
Pokud se ale chcete handerkovat jak malí kluci, pak je váš způsob perfektní. A nechci překážet...
Je to ale aspoň téma do pranice, hoši splašte své favority, dejte si scuka a udělejte příjemnou porovnávačku. Nemyslím pitomé pouliční závody na krev, třeba si vymyslete pár vtipnejch disciplín. Hlukoměr má dneska každej smartfoun, vibrace jdou taky porovnat a pružný zrychlení jakbysmet. Ale udělejte to s vtipem a zbytečně se nehanderkujte. ;-)
Autům zdar a Alfě držme palce. Měla by to být jedna z posledních automobilek, pro které bychom si přáli smrt... Tak proč nebýt optimisté? Upřímně, myslím že kdyby se ji podařilo udělat pár úspěšných modelů, nikoho z nás to nepoloží... Tak ji to přejme... Není to přeci rakovina...
Podívej, mi přijde docela mimo, posuzovat dva dieslové motory, kdy z toho jeden má o 11 kW méně a tvořil kdysi dieslový základ rodinného auta, s malým HB od kdysi renomovaného výrobce, který vždy byl zaměřen na agilní vozy. Je to hloupé. A když se na to podívám úplně obráceně, pro Alfu je to docela potupa, když ji někdo srovnává s takovým obyčejným českým povozem. No ale, upřímně, na lepší ani moc ta Alfa nemá.
Tu O3 RS jsem zde vzpomněl jen z toho důvodu, aby si panáček vyzkoušel top diesel u obyčejné rodinné škody. Stejně tak jsem tam mohl napsat příznačnějšího Golfa GTD, který je ještě lepší a lepší než cokoliv kompaktní a dieslové od Alfy, a oči bych mu otevřel podstatně více.
Já mám z dieslů projeté kde co, moc dobře vím, jaký lenoch je 77kW TDI a brát ho do nějakého jakože relevantního srovnání, zavání minimálně neznalostí mapy, či nějakým druhem vlastního komplexu.
PS: Mluvit o charakterním dieselu je pro mne něco podobného, jak mluvit o sojovém masu. Dá se to, ale možná mezi lidmi, kteří neví, neznají a nikdy nezkusili pravý steak (charakterní motor).