V březnu uvedená nová generace sedanů třídy E bude k dispozici už s devíti různými pohonnými jednotkami, když se na scénu právě dostávají tři nové motory...
E-klassa kombi 320 CDI 4-matic musí byť dosť ideálne auto, len si naňu treba ešte chvílu počkať. Bude sa vôbec diesel 4-matic kombi robiť. Má niekto info?
to by teda mohla, 4-matic už nie starý systém, najnovšie je to vyspelý permanent na úrovni quattro a pokiaľ viem, tak to robili v Grazi. No a tam tomu už trochu rozumejú. 320 CDI je podľa parametrov fajn motor, 270 CDI som skúsil, dobré vozenie, pohodová spotreba, trochu vrčal, ale inak veľmi dobrý záťah. No a MB Kombi je síce vždya drahý, ale z praktického hľadiska super, vyzerá pekne, má dobrý image a ako ojazdený je veľmi dobre cenený. Takže si myslím, že ak bude spracovanie interiéru sedieť, fajn voľba. Známi sa dosť sťažoval na servis a elektroniku (E 500 - stále hláci počítač nezmysly, pýta sa do servisu a tak), čo by u tak drahého auta byť nemalo, ale snáď sa v druhom roku polepšia.
Jezdím 270CD.Bohužel v době mé objednávky/listopad 01/ nebyl mezi cdi
jiný výběr.Auto přišlo v dubnu.Nestěžuji si,ale 320cdi musí být simpatické.
Pokud máš kontakt na zajímavé příslušenství nebo něco o novém SLK
budu rád za doporučení.Ahoj.
Trochu zaspali dobu, ne? Proc vsichni pouzivaji common-rail pred pumpe-duese? Vzdyt na ne nemaj ani vykonove ani spotrebou...a ten 2,0 je docela "archaickej"
Protože má podstatně klidnější chod a nižší hlučnost. Nic proti PD, je taky super, ale zase trošku jinak. Záleží na povaze řidiče a značky, co vyhovuje víc.
jo a jeste sem zapomel na kroutak, ten ma pd o trosicku nizsi, ale kdyz se zase podivate na vw Touran se svym 1,9tdi a priblizne 220 koni tak se mi chce pri pohledu na mb 200cdi plakat toho 100konovyho rozdilu si uz ledajaky milovnik mb vsimne!
Mam E320CDI (r.2000) a jsem s nim spokojeny, spotreba uzasna a jel jsem s nim parkrat 250km/hod, automaticka prevodovka od MB je super ! V cca 50 000km mi vymenili cele palivove vedeni, vcetne nadrze i vstrikovacu - nic me to nestalo, udajne pry cerpam "spatnou naftu" .... jezdim sice k Shellu, ale nevim... udajne snad u urcitych verzi snad byl nejaky problem na palivovem vedeni, uvital bych Vas nazor, zda jste se s tim nekdo nesetkal. Nyni CRxPD - kamarad si koupil Audi A6 2.5TDI, ridil jsem ho, jede paradne, ale tenhle motor toci vzdy o cca 1000 otacek nez muj CR, dle meho nazoru je CD lepsi - vyhovuje mi, ze jiz v 1700 otackach mas k dispozici kroutak 470Nm, kdezto TDI toci vyse. Na me to TDI pusobilo jako benzinak, neustale tocil pres 3000 ot. S tim souvisi i hlucnost motoru - muj MB je tizsi nez 2.5TDI. Zrejme se potvrzuje i to, ze "objem nicim nenahradis".
S tým objemom je to pravda, akákoľvek iná náhrada (turbo, tuning ...) síce objem napodobní, ale nenahradí. No a to Audi 2,5 tdi (jazdil som, fasa motorček) je oproti 320CDI generačne (alebo aspoň o pol generácie) pozadu. Audi sa tento motor dobre predáva, vývoj už je zaplatený, takže ho len trochu inovujú a predávajú ako teplé rohlíky. Určite príde nová generácia, hlavne s nižšou hlučnosťou a vyrovnanejším záberom (ten nástup turba je pri PD trochu brutálny). Veď zatiaľ je to u VW z 99% o dvoch motoroch 1,9 a 2,5 TDI. Modifikujú len vstrekovače, turbo a elektroniku. Mechanika zostáva rovnaká. V tomto smere ponúka MB väčší výber. Preferujem Audi, ale čakám, aké bude 320 CDI 4-matic. Potom možno zmením poradie preferencií.
Jo, jo, maj jenom tydlety dva motory, ale vystaci si, pokryvaji siroke vykonove spektrum. Medved je na komfort, ale ta 320CDI jede uz z tak nizkejch otacek! Ale fandim VW a jejich technice. Nedavno sem cet, ze novej Golfik 5 ma mit 2,0 TDi a 3 vykonovy varianty- 100kw, 110 kw a 125 kw! 175 mladejch mustangu, ktery se nebudou muset nutit, aby bezeli! A ukazou to rovnou od startu. A ani nebudou narocny, vystaci si s trochou sena a obili, jenom ty poplatky za staj budou drobet vyssi. Cas dieselu je tu! Davam benzinu 5 let a pak prvenstvi prevezme nafta.
Připadá ti, že benzínová pětiválcová 1.6ka s kompresorem o výkonu 225k a točáku 305Nm (Saab SVC) patří do starého železa ? Nebo co třeba benzínový 2.0 s výkonem 240k (Honda S2000), 2.0 s 200k (Honda Civic) nebo 1.8 se 192k (Toyota Corolla). Myslím, že než se stihne nafta prosadit, tak budeme jezdit na baterky
Tyhle motory maj charakteristiku, stejne jako 1,9 TDi v ty bugatce do Dakaru, mela 225 k. To je real, treba SVC je zatim jenom studie. Ale nafta furt na benzin nema, zanedlouho snad bude. Budoucnost - na jezdeni bude vodik, do mesta elektrika a jako nahrada nafta
SVC je sice studie, ale v Saabu 9-5 už má tento motor za sebou několik milionů km testů (samozřejmě ve více vozech) a taky už jej testovali zahraniční motorističtí novináři. Např. loni na jaře jsem viděl test černého Saabu 9-5 1.6SVC na DSF, ale vzhledem k tomu, že neumím německy, tak jsem z toho moc neměl. Taky by mě zajímalo proč už není v prodeji, asi čekají na novou 9-5ku
Tak tedy předně A6 2.5 TDi není PDéčko, ale téměř klasické TDi, jen s vyjímnkou čerpadla, zde je použito čerpadlo VP44 s radiálními písty ("velice" povedený kousek firmy BOSCH).Pokud se svezeš s 1.9 TDi PD 96kW, budeš pak psát jiné věci o vytáčení, stačí řadit do dvou tisíc a jedeš jako po másle.
Zdravím vás všechny a chválím že jste věrni naftě a ne tomu předraženému benzínu. Mám bohužel jen zkušenost s PD od WV ale nemohu si ho vynachválit!! Věřím že CR není špatný, a také bych ho rád zkusil. Ale mám novou káru a mám tam 1,9 tdi 96Kw a mam to v novým seatu ibiza. A stalo se mi že jsem se setkal na silnici s novým éčkem od MB ve 270 cdi a docela ze mě měl ten chlápek vítr když jsem ho dvakrát na rozjezdu dostal a pak na dálnici s ním ve 230 km/h držel krok. Vím že jsem měl váhovou výhodu ale zase on tam měl myslim o 50 koní víc. Musím se přiznat, že jsem jel na doraz ale udělalo mi radost že jsem ho dostal a ještě větší když jsme se poté potkali na pumpě a pán se šel podívat co to tam mám za motor.
Ale tím nechci zpochybňovat techniku CR. Takže všechny zdravím a přeju jim hodně zážitků se svými auty.
Tu Ibizu (96 kw Sport)som jazdil aj ja, inak mam aj Leona 85kw (chip), ale ta Ibiza je hlavne vdaka krutaku maly katapult. Aj s Passatom sa tento motor moc nenarobi, ale Ibiza je na zabitie. Na trojke za mokra blika ASR, takze no commnent. Za tie peniaze je to pekny adrenalin, pre neveriacih idealny priklad naftoveho sportoveho auta za "normalne" peniaze. Neni to pre rodinu, je to pre dvoch, ale kto ma moznost, nech to skusi. Bol som fakt milo prekvapeny.
PD i CR maji neco do sebe, ale hlavne ze jsou to diesely
Zkusil jsem uz vsechno mozny, od "sprosty" nafty, pres TD, TDI, HDI az po PD a CR. Ja mam Passata 1,9 TDi PD 85kW a musim rict, ze jsem spokojeny. Pri rozumne jizde skvela spotreba, jede to od spodku, hlucnost (subjektivne) velmi nizka. Znamy ma MB E 220 CDi a musim priznat, ze kdyz me vozil, tak ten MB je o necem uplne jinem, ale motoricky, teda spis vykonostne jsem tam rozdil nevidel, ale spotrebu mel vyssi. Ja muzu bez problemu jezdit za pet litru, on tak za sedm. Je ale pravdou, ze ja, kdyz mam plny zatizeni auta, uz je to dost znat, ale to MB i s vlekem uhani porad skoro stejne. Takze stav nerozhodny, proste nekdo si koupi CR, jinej PD a podle me na tom oba dva vydelaji :-))) At zije nafta!!!
Re: PD i CR maji neco do sebe, ale hlavne ze jsou to diesely
Ano a to jde predevsim! Hadat se o to co je rychlejsi ci dynamictejsi je blboslt. MB a spol. maji klasickou transmisi ( motor vpredu-pohon zadnich kol ) takze tady jiz trati 5 % jizdnich odporu vice. A budoucnost ? Budoucnost jsou emise a ekologie. Pokud jste pozorni, tak PD s odrenyma usima bude splnovat EU 4, ale CR s vekou rezervou...............