Před dvěma týdny sem měl to štěstí se svézt ve starším modelu cca 3/4 roku starém. Tento zážitek odsunul všechny mé předchozí (se starší M5, E 55AMG, Cayenne Turbo) ikdyž byly taky velice hustý a usadil se na prvním místě. Na autu byli sice zimáky, ale přesto sem byl naprosto fascinován a posranej strachy zároveň. Jeli sme kousek po okreskách a i kousek po dálnici. Gripp v zatáčkách, stabilita při rychlé změně směru a akcelerace z jakékoliv rychlosti mi přišla jak z jiného světa. Opravdu funguje, jak se všude píše, že sem se zmohl akorát na to, se blbě tlemit. Doufám, že už brzo se objeví nějaký další dobrej známej třeba s Enzem
ta staro-nova predni maska se mi nelibi ani za mak, fuj ... jizdni vlastnosti budou asi spickovy, bohuzel to mi (coby lehce-nad-prumerne vydelavajicimu) muze bejt docela jedno :o)
Fuj se neříká!!! Jinak ti chci říct, že já z toho, že Porsche dělá nádherná auta se špičkovými jízdními vlastnostmi, mám radost i coby průměrně vydělávající..
Co se týče designu, je to určitě hezké auto, ale nelíbí se mi, že se vrací k původnímu designu, nová Octavia taky nevypadá jako předpotopní octavia z 50.let. Více se mi líbí řada 996, takže bych si jí koupil i teď místo 997. Nový interiér se mi taky nelíbí, hezčí byl v 996
Jinak Porsche fandím, jízdní vlastnosti, motor a kvalita, to vše bude asi lepší než u 996, jen ten design. Viděl jsem novou 997 v tuningu, nádhera !
To s tou Octavií jsem nepochopil. Zkus se nad tím zamyslet ještě jednou. Jinak "nový" design světel je super, sice s tím návratem přišli až teď, když už jsem si pomalu na ty předchozí zvykl, ale postav je vedle sebe (stejně tak Boxstery) a řekni, která světla jsou víc "Porsche".
Bohužel nemůžu vedle sebe postavit čtyři Porsche
Možná jsou kulatá více porschovatá, ale to nic nemění na tom že se mi líbí z 996. Octavia taky nemá kulatá světla jako ta padesát let stará, ale porsche 911 a Octavia je něco jinýho.
No, je dost mozne, ze teraz utnem mimo, ale moze byt plochy sestvalec zaroven V6 (teda vidlicak). Je to preklep, alebo si mam radsej nastudovat literaturu? Dik za vysvetlenie...
Ale hej, tykal... Veta: "911 Carrera Cabriolet je poháněna plochým motorem 3.6 l V6 s výkonem 239 kW/325 k, verzi S pohání jednotka 3.8 l s výkonem 260 kW/355 k." Pise sa tam "plochym motorem 3,6 l V6". Nemam pocit, ze som najchytrejsi, tak preto sa pytam. Bud som to nepochopil, alebo je to blbost?
Ale porad nevim, kde jsi vzal to "vidlicovy"? (Ja taky nejsem automechanik, ale "V6" pokud-vim neznamena "vidlicovy sestivalec" ale proste "sestivalec".)
Ach tak... 8-! Ja som si cely zivot myslel, ze V6, V8 atd. su vidlicove x-valce, teda ze maju valce do V. A ze potom su este volkswagenacke W8 a W12, teda s valcami do W. A plus este poznam radove a ploche x-valce. Hmmm, asi si to idem niekde nastudovat...
U toho "W" to sedi (tedy ze to naznacuje postaveni valcu), ale ze by to platilo i na "V", to slysim poprve. (Samozrejme netvrdim, ze to tak nemuze byt.)
IMHO - V6, V8 atd. znamená vidlicovej x-válec... řadový motory se myslím označují N6 atd... myslím, že sem to někde zahlíd... neviděl to někdo taky někde ať si tady nevymejšlím úplný blbosti? u boxeru nevím jak to je...