Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Nové Porsche 911 s pohonem všech kol

Automobilka Porsche představila novou generaci 911 (s označením 997) v létě minulého roku. Nyní přijíždí verze s pohonem všech kol s označením Carrera 4 a 4S (sportovnější verze).
Zpět na článek
10. 5. 2005 13:43
neregistrovaný "GTI"
10. 5. 2005 14:43
neregistrovaný "Jozki."
10. 5. 2005 14:45
neregistrovaný "GTI"
10. 5. 2005 14:51
neregistrovaný "Marko"
10. 5. 2005 15:08
neregistrovaný "mates"
10. 5. 2005 15:11
neregistrovaný "GTI"
10. 5. 2005 15:24
neregistrovaný "mates"
10. 5. 2005 16:08
neregistrovaný "Lonestarstate"
10. 5. 2005 15:25
neregistrovaný "Marko"
10. 5. 2005 15:10
neregistrovaný "GTI"
10. 5. 2005 15:23
neregistrovaný "Marko"
10. 5. 2005 15:29
neregistrovaný "mates"
10. 5. 2005 15:45
neregistrovaný "Marko"
10. 5. 2005 15:40
neregistrovaný "GTI"
10. 5. 2005 16:35
neregistrovaný "Marko"
10. 5. 2005 15:12
neregistrovaný "Jozki."
10. 5. 2005 15:37
neregistrovaný "Marko"
10. 5. 2005 15:46
neregistrovaný "mates"
10. 5. 2005 15:56
neregistrovaný "Marko"
10. 5. 2005 16:03
neregistrovaný "GTI"
10. 5. 2005 16:21
neregistrovaný "Marko"
10. 5. 2005 16:11
neregistrovaný "Jozki."
10. 5. 2005 16:15
neregistrovaný "GTI"
10. 5. 2005 17:12
neregistrovaný "Jozki."
10. 5. 2005 18:10
10. 5. 2005 16:11
neregistrovaný "Johny"
10. 5. 2005 16:25
neregistrovaný "Marko"
10. 5. 2005 16:07
neregistrovaný "Johny"
10. 5. 2005 16:16
neregistrovaný "Marko"
10. 5. 2005 16:20
neregistrovaný "Marko"
10. 5. 2005 16:20
neregistrovaný "GTI"
10. 5. 2005 17:30
neregistrovaný "knour"
10. 5. 2005 18:12
11. 5. 2005 10:18
neregistrovaný "Johny"
10. 5. 2005 16:02
neregistrovaný "Essesant"
10. 5. 2005 16:07
neregistrovaný "GTI"
10. 5. 2005 16:22
neregistrovaný "Essesant"
10. 5. 2005 16:38
neregistrovaný "GTI"
10. 5. 2005 18:05
neregistrovaný "people against limitation"
10. 5. 2005 21:18
neregistrovaný "jerevan"
10. 5. 2005 17:19
neregistrovaný "bubaaaack"
10. 5. 2005 17:22
neregistrovaný "bubaaaack"
10. 5. 2005 17:39
neregistrovaný "Lonestarstate"
10. 5. 2005 17:50
neregistrovaný "Jozki."
10. 5. 2005 18:29
neregistrovaný "mates"
11. 5. 2005 09:27
neregistrovaný "bubaaaack"
11. 5. 2005 09:18
neregistrovaný "bubaaaack"
11. 5. 2005 15:39
neregistrovaný "Essesant"
10. 5. 2005 16:25
neregistrovaný "Lonestarstate"
10. 5. 2005 16:32
neregistrovaný "GTI"
10. 5. 2005 16:14
neregistrovaný "GTI"
10. 5. 2005 16:49
neregistrovaný "GTI"
10. 5. 2005 16:53
neregistrovaný "Lonestarstate"
10. 5. 2005 16:57
neregistrovaný "Marko"
10. 5. 2005 17:04
neregistrovaný "Lonestarstate"
10. 5. 2005 17:06
neregistrovaný "Essesant"
10. 5. 2005 18:04
10. 5. 2005 18:12
neregistrovaný "people against limitation"
10. 5. 2005 18:40
10. 5. 2005 20:14
neregistrovaný "Yaroukh"
11. 5. 2005 11:29
neregistrovaný "Moskohrys"
11. 5. 2005 11:43
neregistrovaný "Jozki."
11. 5. 2005 20:27
neregistrovaný "911"
10. 5. 2005 17:10
neregistrovaný "ciello"
10. 5. 2005 17:18
neregistrovaný "Marko"
10. 5. 2005 18:26
11. 5. 2005 10:29
neregistrovaný "radio"
11. 5. 2005 10:57
neregistrovaný "mates"
11. 5. 2005 11:17
neregistrovaný "Marko"
10. 5. 2005 18:32
neregistrovaný "mates"
10. 5. 2005 17:41
neregistrovaný "people against limitation"
10. 5. 2005 18:13
neregistrovaný "Preceda"
10. 5. 2005 18:37
neregistrovaný "Preceda"
10. 5. 2005 18:51
neregistrovaný "Preceda"
10. 5. 2005 18:18
10. 5. 2005 18:40
neregistrovaný "Enzo"
10. 5. 2005 18:51
10. 5. 2005 18:56
neregistrovaný "Preceda"
10. 5. 2005 19:02
neregistrovaný "mates"
10. 5. 2005 19:15
10. 5. 2005 19:28
neregistrovaný "Marko"
10. 5. 2005 19:52
11. 5. 2005 08:11
neregistrovaný "mates"
11. 5. 2005 09:12
neregistrovaný "GTI"
11. 5. 2005 09:30
neregistrovaný "mates"
11. 5. 2005 08:25
neregistrovaný "Jozki."
11. 5. 2005 08:57
neregistrovaný "mates"
11. 5. 2005 10:36
neregistrovaný "Jozki."
11. 5. 2005 10:45
neregistrovaný "mates"
11. 5. 2005 11:00
neregistrovaný "Jozki."
11. 5. 2005 11:13
neregistrovaný "Marko"
11. 5. 2005 09:00
neregistrovaný "Lonestarstate"
11. 5. 2005 09:07
neregistrovaný "GTI"
10. 5. 2005 19:18
neregistrovaný "pepa"
10. 5. 2005 19:25
neregistrovaný "Preceda"
10. 5. 2005 19:27
10. 5. 2005 20:32
neregistrovaný "paja"
10. 5. 2005 20:42
10. 5. 2005 21:20
neregistrovaný "paja"
10. 5. 2005 21:53
10. 5. 2005 21:30
neregistrovaný "jerevan"
11. 5. 2005 00:02
neregistrovaný "Essesant"
11. 5. 2005 16:51
neregistrovaný "jerevan"
11. 5. 2005 00:05
neregistrovaný "Essesant"
11. 5. 2005 08:15
neregistrovaný "Tempesti"
11. 5. 2005 09:11
neregistrovaný "Lonestarstate"
11. 5. 2005 09:16
neregistrovaný "GTI"
11. 5. 2005 09:33
neregistrovaný "mates"
11. 5. 2005 10:58
neregistrovaný "Lonestarstate"
11. 5. 2005 09:40
neregistrovaný "Marko"
11. 5. 2005 09:45
neregistrovaný "GTI"
11. 5. 2005 10:44
neregistrovaný "Jozki."
11. 5. 2005 01:28
neregistrovaný "xx"
11. 5. 2005 08:35
neregistrovaný "Preceda"
11. 5. 2005 11:08
neregistrovaný "anonym"
11. 5. 2005 09:24
neregistrovaný "GTI"
11. 5. 2005 09:31
neregistrovaný "Lonestarstate"
11. 5. 2005 09:43
neregistrovaný "GTI"
11. 5. 2005 09:50
neregistrovaný "Lonestarstate"
11. 5. 2005 09:56
neregistrovaný "GTI"
11. 5. 2005 11:21
neregistrovaný "Marko"
11. 5. 2005 09:35
neregistrovaný "Preceda"
11. 5. 2005 11:06
neregistrovaný "pet.."
11. 5. 2005 11:25
neregistrovaný "MAR"
11. 5. 2005 13:09
neregistrovaný "Michal528"
11. 5. 2005 14:56
neregistrovaný "Essesant"
12. 5. 2005 17:25
neregistrovaný "MAR"
12. 5. 2005 18:07
neregistrovaný "Essesant"
11. 5. 2005 13:06
neregistrovaný "GTI"
11. 5. 2005 13:29
neregistrovaný "Lonestarstate"
11. 5. 2005 13:34
neregistrovaný "GTI"
11. 5. 2005 13:40
neregistrovaný "Jozki."
11. 5. 2005 13:46
neregistrovaný "GTI"
11. 5. 2005 13:47
neregistrovaný "GTI"
11. 5. 2005 14:12
neregistrovaný "ciello"
11. 5. 2005 14:19
neregistrovaný "mates"
11. 5. 2005 15:05
neregistrovaný "GTI"
11. 5. 2005 14:21
neregistrovaný "paja"
11. 5. 2005 14:30
neregistrovaný "ciello"
11. 5. 2005 14:44
neregistrovaný "Essesant"
11. 5. 2005 14:56
neregistrovaný "GTI"
11. 5. 2005 15:00
neregistrovaný "Essesant"
11. 5. 2005 16:36
neregistrovaný "paja"
11. 5. 2005 19:24
11. 5. 2005 15:03
neregistrovaný "GTI"
11. 5. 2005 15:49
neregistrovaný "ciello"
11. 5. 2005 15:08
neregistrovaný "GTI"
11. 5. 2005 15:53
neregistrovaný "ciello"
11. 5. 2005 15:56
neregistrovaný "Lonestarstate"
11. 5. 2005 16:03
neregistrovaný "GTI"
11. 5. 2005 16:22
neregistrovaný "Jozki."
11. 5. 2005 16:37
neregistrovaný "GTI"
11. 5. 2005 16:36
neregistrovaný "GTI"
11. 5. 2005 17:00
neregistrovaný "ciello"
11. 5. 2005 19:19
11. 5. 2005 19:06
neregistrovaný "Lonestarstate"
11. 5. 2005 19:17
11. 5. 2005 19:45
neregistrovaný "neran"
15. 5. 2005 11:16
neregistrovaný "Petr"
neregistrovaný "GTI"
10. 5. 2005 13:43
911
K tomuhle se nenajdou slova. To je jako krásná žena, kterou kdesi potkáš a její krásu si uvědomíš až pak. Tolik tě oslní. A ona tě od té chvíle provází už navždy. Čas od času se v davu setká pár očí, a ty už už myslíš, že se znovu potkáte. Nepotkáš ji ale už nikdy. A tak to má být. Porsche je neskonalá, nebetyčná krása tvarů. kterou nikdy nikdo nemůže překonat. Je to tak, že Michelangelo vzal uhel a nakreslil čáru. A nikdo po něm už to nedokáže zopakovat. Existuje jen jedna dokonalá čára. Tak jako existuje jenom jedna dokonalost auta - PORSCHE.
Rozbalit vlákno
52
neregistrovaný "Jozki."
10. 5. 2005 14:43
Re: 911
To auto je uplne passatni.
neregistrovaný "GTI"
10. 5. 2005 14:45
Re: 911
jjjjjjjjjjjjjjjjjo!
neregistrovaný "Marko"
10. 5. 2005 14:51
Re: 911
Zena moze byt krasna kolko chce, ale na druhej strane musi typom zodpovedat predstavam/"chemickym poziadavkam" chlapa. Ak nie, tak s nou nic nebude. Len sa tou prvou vetou snazim vyjadrit to, ze aj dokonalost krasy Carrery je relativna. Ako kazda dokonalost. Mna by tato krasna Carrera (myslim uprimne a jej krasu nespochybnujem) zbalila len tazko, rovnako ako krasna blondinka (myslim uprimne a jej krasu nespochybnujem). Ale ta DB9ka - tak tej patrim cely. Rovnako ako (jednej) krasnej ciernovlaske (teraz brunetke). Because she´s like witch...ta baba. Aj ta DB9. A Carrera nic. Aha...a ten Michelangelo...tak ten suhalsi. A jeho ciara duplom. (akurat, ze kazdy ju vidi inde )
neregistrovaný "mates"
10. 5. 2005 15:08
Re: 911
Mluvis mi z duse!
neregistrovaný "GTI"
10. 5. 2005 15:11
Re: 911
Tak černovlásky... hmmm
neregistrovaný "mates"
10. 5. 2005 15:24
Re: 911
V tech dvou zminenych komoditach jsem opravdu vybiravy Ne ze bych obcas nesedl do "Fabie" nebo si nedal "parek" v bufiku, ale kdyz to jde, tak jsem vazne hroznej
neregistrovaný "Lonestarstate"
10. 5. 2005 16:08
Re: 911
Lidi lidi, jak určujete barvu vlasů u auta? Ne ale hlasuju pro DB9, i když proti blondýnkám nic nemám
neregistrovaný "Marko"
10. 5. 2005 15:25
Re: 911
neregistrovaný "GTI"
10. 5. 2005 15:10
Re: 911
Napsal jsi to krásně. Ten závěr... každý hledá svou dokonalou čáru... a každý ji VIDÍ jinde... Ovšem málokdo ji najde... Neboť svět hledačů je temný, plný nástrah, šalby a pastí... a tam na konci, tam je to světlo... tam ční čára až k nebesům...
neregistrovaný "Marko"
10. 5. 2005 15:23
Re: 911
No ...to je ono! To je ta ciara k nebesam....co ju vidim. A vsetci mi tu hovoria, ze to nebo je bohuzial vysoko. A ta ciara je tenka. A ja sa im stale snazim povedat, ze ano: Chvalabohu je to tak. Lebo nic nie je horsie ako ostat prizemny.
neregistrovaný "mates"
10. 5. 2005 15:29
Re: 911
Sakra, dneska ti to jde!! Co slovo, to perla!
neregistrovaný "Marko"
10. 5. 2005 15:45
Re: 911
Mne by to takto pisalo kazdy den, ale to by som musel mat viac casu...a hlavne by ma to moje okolie nesmelo rozptylovat vnucovanim ich skromneho pohladu na svet
neregistrovaný "GTI"
10. 5. 2005 15:40
Re: 911
Ta čiara tenká je proto, že ti otevírá cestu k prozření. Ta čára je cesta cesta tam a zase zpět. Jen neúnavný poutník dojde k cíli. A cíl? Cíl je cesta... V Praze, na rozhraní Josefova a Starého města vztyčil sochař Róna pomník Franze Kafky. Mylý mužíček sedí na ramenou dutého pánského obleku. Tak tohle je směr té cesty. Nalézt dutinu a cestu z ní....
neregistrovaný "Marko"
10. 5. 2005 16:35
Re: 911
Ta ciara je ako povestny zlaty rez, ze?! Taky - osobny zlaty rez! Ktory si nasiel Michelangello vo vytvarnom umeni, Kafka v literature, a my si ho tu teraz hladame (kazdy sam a za seba) v automobilovom dizajne (za poslednych 100 rokov)...
neregistrovaný "Jozki."
10. 5. 2005 15:12
Re: 911
Ked som bol chvilku v UK (London) tak prve 3 dni okolo mna lietaly same Porsche. Potom to uz nebolo ono uz to nebolo nic specialne (teraz takisto vidim Porsche kazdy den). Ale stalo sa mi ze som si isiel po ulici pozrel som do vykladu a tam Ferrari Enzo. Teraz vazne - podlomili sa mi kolena a chvilku som len stal a cumel. To ze prsalo mi vtedy nejako nevadilo. Aston je takisto uplna nadhera s tym sa mi stalo ze som na jednej ulici cca 20 m od seba videl DB9 a Vanquish. O dve ulice dalej bolo Maserati 3200 GT a hned vedla Quattroporte. A podla domov to ani nebola nejaka milionarska stvrt. Zase na druhej strane zeny su tam otrasne odporucam ostat u nas na Slovensku a v Cechach. A mne zimomriavky po chrbte prebehnu ked pocujem na ulici "nazlosteneho" boxera v STi. Alebo nejaku nadhernu kocku.
neregistrovaný "Marko"
10. 5. 2005 15:37
Re: 911
No ja aj pre to Porsche nerad...moze ho mat vselikto. Ci uz s pohladu ceny, alebo z ...toho ineho. Mam pocit, ze to je taky low-end v exkluzivite. A fakt je ten, ze v GB je 911 vsetkeho druhu pozehnane. Ani tu v BA to nie je uz co byvalo kedysi...pred 10. rokmi som pohladom na 911 zil cely tyzden. Dnes uz to tu v uliaciach taka rarita nie je. Aaale ten Aston Inak, v London sa kvoli atmosfere, pamiatkam, a autam po uliciach oplati chodit.(Aj kvoli tomu ich dazdu) Kvoli babam viem, ze nie. To treba ostat na SK, v CZ a v Madarsku. Mimo iba na vlastnu zodpovednost.
neregistrovaný "mates"
10. 5. 2005 15:46
Re: 911
Vdycky se muzu potrhat smichy, kdyz si vzpomenu na jednu prihodu asi rok starou. Stali jsme s kolegou na parkovisti a neco vykladali a najednou koukame - zlata Carrera - prestali jsme zvanit a koukame. Borec ladne prirazil na parkoviste, povesil predni naraznik na obrubnik, ktery byl cca o 2 cm vyse. S klidem anglicana vystoupil, byl to typek v teplakach, bez krku se retezem, otevrel kufr, vyndal jelenici a cely auto prelestil To ze viselo na narazniku ho evidentne nevzrusovalo Odesel, my jsme pokracovali v debate a cca za 5 min se typek znovu objevil. Opet velmi elegantne nastoupil, proturoval motor naprazdno, sundal auto z obrubniku a odjel. Koukali jsme za nim. Dojel asi o 100m dal a vystoupil. Myslel, ze ho nikdo nevidi, kleknul k narazniku a nastal takovy vybuch vzteku, ze jsem byl rad, ze je tak daleko Tak tolik jedna prihoda s Porsche Jinak Marko kombinace AM+Madarka=1*
neregistrovaný "Marko"
10. 5. 2005 15:56
Re: 911
No vsak to som myslel tym inym pohladom : Tu klientelu. Co dokaze mysliet v luxuse po Mercedes, a v sportovosti po Porsche. Dalej to uz nefunguje...(chvalabohu). A s tou Madarkou - tazko sa dohodnut (myslim na veciach, ktore MUSIS robit v tej casti dna, ked je slnko vysoko), takze to bolo iba fakticke konstatovanie. .....aale teraz ma napada, ze poznam zopar Irok (moju kolegynu napriklad) a tie su krasne podla mojho vkusu. A zda sa, ze Irky stali v tej istej rade na krasu ako nase baby a tie Madarky. Moze to niekto potvrdit/vyvratit?
neregistrovaný "GTI"
10. 5. 2005 16:03
Re: 911
Mohu to potvrdit i vyvrátit. Na potvrzení je nutno pokud možno navštívit Irsko. A mít štěstí. Na vyvrácení je také nutno navštívit pokud možno Irsko. Ovšem v tomto případě musí mít člověk holt smůlu.
neregistrovaný "Marko"
10. 5. 2005 16:21
Re: 911
neregistrovaný "Jozki."
10. 5. 2005 16:11
Re: 911
Irky neviem ale pridam dalsie slovanky - rusky (tam treba pridat aj ukrajinky atd. ) polky a pridal by som tam aj srbky chorvatky. Brazilcanku mame jednu v robote videl som ju asi tak 5 krat a je to numero uno. Na druhej strane co najdalej od australcaniek a americaniek. Ale sme pri debate minimalne rovnako zaujimavej ako auta. A ked tuto temu nezatrhneme skoncime v diskusii pri 4-cifernom cisle.
neregistrovaný "GTI"
10. 5. 2005 16:15
Re: 911
Tak od těďka zase - psssst.
neregistrovaný "Jozki."
10. 5. 2005 17:12
Re: 911
To je skoro ako passssat. Pozor na to skor nez sa niekto nastve.
neregistrovaný "Johny"
10. 5. 2005 16:11
Re: 911
Neprovokuj. Treba ist do Chorvatska a Ciernej Hory a tam uvidis zien viac nez Skodoviek na Slovensku... Ale tam vidiet aj Mercedes C-klase je tazka rarita takze radsej ostanem kde som(teda v SR)
neregistrovaný "Marko"
10. 5. 2005 16:25
Re: 911
Nejde o kvantitu, ale o kvalitu. A nie o konkretne krasky, ale vseobecne som pisal...A uz nebudem, debata nam uteka od aut...
neregistrovaný "Johny"
10. 5. 2005 16:07
Re: 911
Otazka- sedel si v tom? Jazdil si to? Hovoril si s majitelmi? Ja ano. Fakt som sa sklamal. To auto ma mateialy porovnatelne tak max. s Octavkou. Vonkajsi design je OK. Ale ten pocit vo vnutri... no ked ti poviem ze Maserati Coupe stoji tolko co Carrera Cabrio tak by som pouvazoval ci drevo+kvalitna koza+slonovina+ par zien naviac(mozes si vyberat) alebo kopa plastu s boxer motorom? Ten DB9 berem a priam zerem. No Maserati ma Ferarri motor a stoji asi polovicu.
neregistrovaný "Marko"
10. 5. 2005 16:16
Re: 911
Odpoved. Sedel som v tom! Nejazdil som to! Hovoril som s jednym s ludi, ktory na tom pracovali (co nie je objektivne, uznavam)! Nesklamal som sa. Fakt. To, ze to ma materialy ako z Octavky - to je silne vyhlasenie. A nie je pravdive. Pretoze, podla toho prospektu co mam doma mozes vyberat s nespocetneho mnozstva plastov (aj typovo), dreva, koze. Lenze musis to vediet zladit. A to vie iba malokto. Ja nie, priznavam. Aspon si netrufam. Takze, aby som sa nestrapnil a nesklamal (seba aj tych co sa pridu pozriet), dal by som si poradit. A Maserati? Kraska. Pre mna cudzia! Sorry...
neregistrovaný "Marko"
10. 5. 2005 16:20
Re: 911
pardon: "z ludi, ktori na tom pracovali" (Zas som priebezne mazal )
neregistrovaný "GTI"
10. 5. 2005 16:20
Re: 911
Johny klid - mohu ti napsat román proč Porsche, ale za mě ho napsali jiní. Tak jen jedna věta. Je jen jeden král. A to je 911. A může bejt i z roku 1966. Tomuhle se říká - dosáhl hvězd. Ty ostatní jen jedou po silnici a třeba jim to sluší.
neregistrovaný "knour"
10. 5. 2005 17:30
Re: 911
co do pixe ma slonovina+drevo spolocne so sportom ?
co takto chlpate tygrovane potahy ?
neregistrovaný "Johny"
11. 5. 2005 10:18
Re: 911
Mozno nie tak vela. Ale V8 4.2 o vykone 390K dost. Preto vam to neberem, ale ostanem pri tom Maserati
neregistrovaný "Essesant"
10. 5. 2005 16:02
Re: 911
Vazne GTI neco se sebou delej. Vetsinou na ty tvoje vylevy uz nereaguju, ale co je moc to je moc: NEEXISTUJE NIC DOKONALEHO a rozhodne to neni prosche!!!!! Stejne tak NEEXISTUJE NIC NEPREKONATELNEHO. Tohle muze prohlasit jenom nekdo naprosto limitovany! Promin ale nemuzu si pomoct! I dilo Michelangela bylo prekonano(nebo mas pocit ze v nasledujich obdobich se nedelalo umeni - to by jako meli vsichni napodobovat "dokonaleho a neprekonatelneho" Michelangela????) Kazdopadne pochybuju ze tu osobne vis neco o umeni pokud se snazis srovnavat 500 let starou figuralni stropni fresku s cirkevnim nametem, nebo jakekoliv michelangelovo ci jine renesancni dilo s prumyslovym designem 20. stol...

Kdybys tam alespon napsal z tveho pohledu: "Pro me je porsche nejhezci auto" nebo tak neco. Ale takhle z tebe mluvi jen jednoduchy fanatik.

A propos uz si to tvoje "neprekonatelne" PORSCHE nekdy ridil?
neregistrovaný "GTI"
10. 5. 2005 16:07
Re: 911
Když tak o tom přemýšlím, o tvých slovech (moc sem jich tu zatím nečetl) tak me tak napadá, člověče, že jediná dokonalost jsi ty. Tedy mimo toho Porsche. Mám jedno doporučení. Vypni PC, hoď do sebe pár piv a uleví se ti. Tohle není patro pro dokonalé omezence. Jsi hráč kterému nikdy nepřijde karta, protože žádnou v dlani nehřeje... Pozdravuj Pijoana.
neregistrovaný "Essesant"
10. 5. 2005 16:22
Re: 911
Tak to je presne odpoved kterou bych cekal od omezence (nezavisly pozorovatel necht si udela obrazek sam). Znovu jsem si precetl svuj prispevek a veru tam zadnou zminku o vyzdvihovani me osoby nevidim. Tak nevim, karty nehraju a nepotrebuju pivo aby se mi ulevilo. Naopak citim se naprosto v pohode, dekuji kazdopadne za doporuceni. Nevim co ma ale tva reakce spolecneho s prispevkem ktery sem prve vlozil...
neregistrovaný "GTI"
10. 5. 2005 16:38
Re: 911
Existuje mnoho dokonalostí v tomhle nedokonalém světě. Jedna dokonalost je PORSCHE, to bys vědět měl. O jiných dokonalostech tu nepíšeme, takže o to to máme jednodušší. Má reakce ne tvůj příspěvek byla přesně ve stejném duchu jako jsi pojal ty tu svou. Já jsem také v pohodě. Pouze mám jednu výhodu. Narozdíl od tebe rozeznám dokonalé auto. Nijak mě to nepovznáší, jen konstatuji. Nechci také aby tě to nějak negativně orientovalo vůči mé osobě. Ale je to prostě tak. Král je jeden. 911.
neregistrovaný "people against limitation"
10. 5. 2005 18:05
Re: 911
Je to presne o tom: Ty rozeznas "dokonalost" a "je to prostě tak. Král je jeden. 911." TOHLE NENI DISKUZE. Mel bys napsat: "Podle me je nejlepsi auto Porsche 911" pak by to byl nazor se kterym se da souhasit nebo ne, ale kdyz to tady vsem predkladas jako ABSOLUTNI PRAVDU tak si tady, prinejmensim me, pro smich! Uvedom si co rikas. Objektivně neexistuji absolutoria!!! Myslel sem ze alespon tohle se tak jaksi vseobecne vi...
neregistrovaný "jerevan"
10. 5. 2005 21:18
Re: 911
Subaru je ties dokonale... Urcite aspon tak ako porshe
neregistrovaný "bubaaaack"
10. 5. 2005 17:19
Re: 911
neregistrovaný "bubaaaack"
10. 5. 2005 17:22
Re: 911
Musim souhlasit s Essesant-em .... GTI, mel bys trochu brzdit, ta Tva ucesana afektovanost me zacina dost prudit.
neregistrovaný "Lonestarstate"
10. 5. 2005 17:39
Re: CO JE TO DISKUSE
Lidi, to že někdo (GTI) napíše, že nějaký auto (911) je nejlepší na světě, je jeho názor. Není to zelená proto, aby každý kdo má jiný názor začal křičet urážky. Upozorňuji, že Porsche nijak neprotěžuji (pro ty, kdo mě neznají). Jde ale o princip. Princip diskuse: GTI napíše, že "911 je bohyně z pěny zrozená" tak nemáte začít křičet "fanatiku, blbe, prudiči". Máš napsat buď "Mercedes CL je záchvěv ranní rosy na listu ostřice" a nebo pokud tě lyričnost taky prudí, tak napsat "911 zrychlení xxx, rozložení hmotnosti xxx versus CL zrychlení xxx a rozložení hmotnosti xxx" nebo co já vím.
neregistrovaný "Jozki."
10. 5. 2005 17:50
Re: CO JE TO DISKUSE
Lonesi ty si mi objasnil ze prudit je od rozprudit a tusim diskusia sa rozprudila. Skoda ze zlym smerom. A ta diskusia (zrychlenie rozlezenie hmotnosti) ktoru si popisal je pre niekoho nemozna lebo treba zhanat udaje trosku popracovat ovela jednoduchsie je napisat "si ".
neregistrovaný "mates"
10. 5. 2005 18:29
Re: CO JE TO DISKUSE
neregistrovaný "bubaaaack"
11. 5. 2005 09:27
Re: CO JE TO DISKUSE
btw ... CL ist gut ... jen se po tobe nediva tolik zenskejch, kolik sis myslel, ze bude :oDDDD
10. 5. 2005 18:14
Re: CO JE TO DISKUSE
Tak se osměl a buď třeba afektovaně neučesaný. Ať to tu vyvážíš (Píšem o 911, víš to, jo?)
neregistrovaný "bubaaaack"
11. 5. 2005 09:18
Re: CO JE TO DISKUSE
V podstate uz rezignuju na tematickou reakci k clanku, slo mi spis o GTI. Je pravdepodobny, ze si to pokapal svym VW-ismem, uz po tom nepatram, ale nekriticke uctivani cehokoliv ... no nevim. To si nedovolim ani ja na druhym rande. :oD Nazory na 911 jako na ikonu nechavam radeji pod hadrem na zem... jak jsem jiz napsal, nemam zajem participovat na rustu teto debaty, sve nazory a zajem resim realneji a ucelneji, nez plkanim v mnoha pripadech primo opisovanym z propagacnich materialu. Uznavam racionalitu a vecnost mnohych z vas, je pro me pokazde milym prekvapenim zjistit, kolik v podstate vzdelanych lidi je ochotno dat v plen horde zaslepenych PR-uctivacu sve autenticke/originalni myslenky ci postrehy, bez obav o totalni devalvaci a rozmelneni jejich vazeb. Cheche
neregistrovaný "Essesant"
11. 5. 2005 15:39
Re: CO JE TO DISKUSE
Hezky jsi to napsal.
neregistrovaný "Lonestarstate"
10. 5. 2005 16:25
Re: 2 GTI
Pamatuješ, co jsem napsal o "fanatikovi" pod dieselovým Jaguarem? Tak už to tu máš. Typický příklad.
neregistrovaný "GTI"
10. 5. 2005 16:32
Re: 2 GTI
Jo.
neregistrovaný "GTI"
10. 5. 2005 16:14
POZOR POZOR
Áááááááááááá, nadšenci Ferrari se probudili. Můžete ale klidně dál spát. Král je jen jeden. Král je PORSCHE. FERRARI vyráběl překrásná auta a o překrásná auta se pokouší. Čas od času se mu to povede. Jenže král. Král je jeden. Dobře se to pamatuje. Tedy pokud umíte počítat do tisíce - 911.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "GTI"
10. 5. 2005 16:49
SHRNUJI SHRNIJU SHRNUJI
Myslím, že je potřeba to tu už shrnout, protože po tom, co jsem si tu přečetl, že Octavia ma kvalitnější vnitřek než 911 by to tady mohlo lehce sklouznout k parodii na solidní diskuzi o Porsche. Na okraj jen připomínám definici dokonalého auta - ta definice zni - PORSCHE 911. Obecně známá věc, a přece se najdou ignoranti, zabedněni a neználkové, kteří ve spojitosti s tímto guru jsou schopni zahajovat diskuzi na téma konkurenčních aut. Nejsou konkurenční auta. Neboť 911ka není jen auto, to je symbol. Tak já věřím, že si tu už nikdo neutrhne ostudu haněním 911ky. Děkuji Vám, pánové.
Rozbalit vlákno
12
neregistrovaný "Lonestarstate"
10. 5. 2005 16:53
Re: SHRNUJI SHRNIJU SHRNUJI
Když jsem uviděl nádpis Shrnuji, polil mě pot. Vize několika set příspěvků a každodenního strážení diskuse...aby si člověk udělal další zářez na hrane stolu. K interiéru, obecně interiéry sportovních aut se mi nelíbí. Nelíbí se mi int. 911 ale ani Corvette. Jenže tyhle auta nejsou o druhu plastů uvnitř. Lidi, proberte se. To je jako u Liazky měřit hlučnost. Nebo u Smartu velikost zavazadlového prostoru.
neregistrovaný "Marko"
10. 5. 2005 16:57
Re: SHRNUJI SHRNIJU SHRNUJI
Apropos Smart! Sice off topic, ale... pamatas, ked sme "pracovali" na tej myslienke auta z papieru co nahradi Smart (tie vystrihovankyň? Tak niekto nam to uz ukradol: [odkaz]
neregistrovaný "Lonestarstate"
10. 5. 2005 17:04
Re: SHRNUJI SHRNIJU SHRNUJI
Do háje. To byl můj plán na první miliardu. Tak zase nic.
neregistrovaný "Essesant"
10. 5. 2005 17:06
Re: Shrnuj!
Ostudu sis prave utrhl TY tvou vlastni omezenosti a zabednenosti. Pokud nekdo tvrdi ze COKOLIV je dokonale a nepripousti o tom diskuzi je podle me reziserem one parodie on sam. Kdo prosimte rozhodl ze definici dokonalého auta je PORSCHE 911? Pouzivas sugestivni styl s tim ze "Obecně známá věc, a přece se najdou ignoranti, zabedněni a neználkové, kteří ve spojitosti s tímto guru jsou schopni zahajovat diskuzi na téma konkurenčních aut." Kde jsi prisel na to ze je obecne znama vec???
Prosim o odpoved
10. 5. 2005 18:04
Re: Shrnuj!
Byl jsem teď mimo, ne že bych ti nechtěl odpovědět. A nemusiš prosit. Píšem tu z lásky. K autům. Existují dva základní vztahy ke sportovním vztahům. Vztah k Porsche a vztah k Ferrari. Zajímávé v těchto suvislostech je, že F. je tolik, že vlastně člověk neví co má milovat, a Porsche je (skoro) jeden. No, a vše ostatní je odvozené. Já jsem ten co má vztah k Porsche. Přitom umím pochopit i ty co milují Ferrari. Jenže, pro mě je právě Porsche symbol. Symbol zahrnující vše, co me na motorismu oslovuje. To je úchvatné začátky (zaprášené cesty, otevřená auta, brýle a očích, patníky, závody...) Historie a vývoj jako takový a koneckonců i současnost. V tomhle je 911 dokonálá. Ne, samozřejmě v technice, to jsou pomeřovatelné veličiny. V tom, co je nepopsatelné, co máš v duši. Proto ty sugestivní, nekompromisní projevy Ty sám, přece máš názor, který bys obhajoval proti celému světu. Tak mě nenapadej za Michelangela, pořádně mě přečti, a prosím te, pochop už, že král je jen jeden - 911
neregistrovaný "people against limitation"
10. 5. 2005 18:12
Re: Shrnuj!
Pochop ze me prudi predevsim ze TVE VLASTNI SUBEKTIVNI nazory tady prezentujes jako NEZPOCHYBNITELNE PRAVDY. Nemohl bys s tim prestat? Me v tento moment uz nezajima co si myslis o Porsche, mam na nej koneckoncu vlastni nazor, ale to jek se presentujes v techto diskuzich...
10. 5. 2005 18:40
Re: Shrnuj!
Pochop, že já jiné než subjektivní názory tu prezentovat nebudu. Přečti si od začátku jak to všechno vzniklo. Já se nevyznám v tvejch nickách, asi seš dublér, ale jsi-li to ty, cos mě poučoval o dejinách výtvarného umění, tak si přečti jak na mě reagoval Marko... To je hráč. A ty namísto rozvinutí diskuze mě koušeš do holeně za to, že miluju 911ku.
neregistrovaný "Yaroukh"
10. 5. 2005 20:14
Re: Shrnuj!
souhlas; ja mu to rikam porad, ale copak na me da!? ;o))
neregistrovaný "Moskohrys"
11. 5. 2005 11:29
Re: Shrnuj!
Takze ignoranti, zabedněnci a neználkové, kteří ve spojitosti s tímto guru jsou schopni zahajovat diskuzi na téma konkurenčních aut. Řekni 100 lidem slovo Ferrari a pozoruj jejich reakci. A potom se těch samejch lidí zeptej na to tvoje "nadpozemský" Porsche!!!S tebou se nedá vézt absolutně žádná diskuse, protože jediný co znáš je Porsche. Netvrdím, že Porsche jsou špatný auta, ale rozhodně nejsou nejlepší!!!Ukaž mi jediný sériově vyráběný Porsche, který z 0 na 100, a třeba v max. rychlosti rozseká Ferrari Enzo (mimochodem sériově vyráběný auto!!!!). A pak můžeme pokračovat v diskusi - takže už asi nikdy...
Neber si to osobně, ale tvoje názory (aspoň podle toho, co je tu napsaný) patří tak do socialismu a jemu podobnejch ptákovin!!!
neregistrovaný "Jozki."
11. 5. 2005 11:43
Re: Shrnuj!
Carrera GT. Ja by som ju kludne porovnal s Enzom. Pozor netvrdim ze je lepsie. Pri takychto autach nemozes napisat toto je lepsie ako to druhe.
neregistrovaný "911"
11. 5. 2005 20:27
Re: Shrnuj!
2 Moskohrys dalsi co porovnava len tie blbe cislicka Carrera GT Enzo na akceleracii nedostane to auto ma ine poslanie neni stavana na rychlost a na akceleraciu ako to robi Ferrari v Autocare o nej napisali ze je najlepsi supersport jaky kdy spatril svetlo sveta ja tiez milujem 911 nikomu to vsak nevnucujem kazdy nech si uctieva co chce.
neregistrovaný "ciello"
10. 5. 2005 17:10
tak nevím
fakt nevím...ale asi jsem divnej.. Bavíme se tu o Porsche a Ferrari.. AM.. a tak.. asi bych řek, že AM je trochu jiná liga...!! Ferrari je na tom sakra dobře.. Maserati je taky stylovka... Nicméně kdo koho překonal... už jste to tu nakousli... já když jen tak ze zájmu se na posledním Autosalonu v Brně šel podívat na Ferrari, tak v tom horku mě nic nevzalo.. krom té černovlasé co tam dělala kafe..hmm.. ty nohy... na ty auta už jsem se ani nepodíval... Jo a u Porsche.. tak tam jsem skončil na baru hned.. a ty káry jsem ani nezaregistroval.. takže tak ..!! takže každej má asi toho mikelandžela, šagala nebo pisaka jinde... A jen málo kdy se stane (to už je skoro trapný), že to auto je hezčí než ta koc co u toho stojí... (a víme jak je na tom Jaguar nebo Alfa Romeo.. že..!?!)..
Rozbalit vlákno
6
neregistrovaný "Marko"
10. 5. 2005 17:18
Re: tak nevím
Ano, uplny suhlas. To som sa snazil napisat hore, ze kazdy mame tu svoju ikonu krasy inde. A to, ze je DB9 trosku o inom ako 911 - to je jasne. Ale tu to nebolo o porovnani charakterov (aut, ani inych ), ale cisto iba o krase tvarov (a chvilami aj farbe vlasov ).
10. 5. 2005 18:26
Re: tak nevím
A tam nahoře, no to bylo od tebe móóc krásně napsané
neregistrovaný "radio"
11. 5. 2005 10:29
Re: JÁ VÍM
někdo končí u passata, někdo jde dál - Alfa, Aston, Espace ...
neregistrovaný "mates"
11. 5. 2005 10:57
Re: JÁ VÍM
No konecne delas taky neco rozumnyho
neregistrovaný "Marko"
11. 5. 2005 11:17
Re: JÁ VÍM
... a vitaj!
neregistrovaný "mates"
10. 5. 2005 18:32
Re: JÁ VÍM
Dneska musim stale jen souhlasit Berete mi to z klavesnice
neregistrovaný "people against limitation"
10. 5. 2005 17:41
Piste prispevky
vsichni kdo si UPRIMNE myslite, ze PORSCHE je neprekonatelne, nedostizne a DOKONALE auto piste prispevky! Piste prispevky take vy, kdo si myslite ze tomu tak neni a pak se uvidi! A ukazte GTI kolik lidi nesdili jeho jednostranne nazory...
Rozbalit vlákno
7
10. 5. 2005 18:06
Re: Piste prispevky
Koněčně někdo, kdo to pochopil. Jenže já tu takového nečetl roky... Mimochodem dvoustranný názor? Co? Nic, viď. Tak jo, dotoho, fandové Trabantů. Rád budu číst kritiku Porsche.
neregistrovaný "Preceda"
10. 5. 2005 18:13
Re: Piste prispevky
No zajimavej způsob jak dokázat, že mám pravdu. Tak třeba já nic psát nebudu a ani jsem nepsal, protože o Porsche vím kulový. Jediný, co můžu říct - vypadá skvěle. A se čtyřma kolama určitě i skvěle pojede. Diskuze na téma význam a limity pojmu DOKONALOST bych radši rozváděl na nějakým psycho-chatu.
10. 5. 2005 18:24
Re: Piste prispevky
Počkej, počkej, já píšu o dokonalosti ne proto, abych dokázal že mám pravdu. Já jsem o tom hluboce nezvratně přesvědčený a nahoře jsem napsal nic víc než jen své vyznání lásky 911cce. A strhla se smršť kritiky. Na mně Proč Za to, že miluju 911ku Madona mia jinak se mi líbí to jak jsi napsal, že vypadá skvěle. Jo, vypadá, už přes 40 let. Mimochodem, přečti si vývoj diskuze - super psaní, zejména Marko nahoře boduje, a najednou do toho vletí pošuk a napadá mě, že naznám dějiny umění Tak takhle to bylo. To dál, za to už já odpovědnost nenesu. Aby bylo jasné. Jo, a pak tam nahoře ještě jeden protěžuje Octávku a slonovinu. No tak to už mě odbouralo úplně Prostě 911 na věčné časy a nikdy jinak
neregistrovaný "Preceda"
10. 5. 2005 18:37
Re: Piste prispevky
Tu DOKONALOST jsem myslel na toho Esesamanta... Když je pro tebe 911 dokonalost, tak prosím. Mně vadila jeho snaha rozpoutat diskuzi o tom, jestli má dokonalost hranice . Jinak pro mě je dokonalostí AM. Ještě jsem si na něj nesáh, ale až mě bude nějaký předjíždět, vystrčím ruku z okna
10. 5. 2005 18:42
Re: Piste prispevky
Aha, jo. No ten AM - tak to já z toho okénka asi vylezu celej To je velká kláda. Už jsme o tom malém tady psali. Krásné. S obsahem. Vlastně mohu napsat - obdobná dokonalá klasa.
neregistrovaný "Preceda"
10. 5. 2005 18:51
Re: Piste prispevky
No hlavně nevylejzej, když pojede naproti. Víš jak je to s tím "v1 + v2" Ikdyž tuhle mě předjíždělo někde za Uherským Hradištěm na okresce Porsche GT2 (snad jsem to dobře zaregistroval) a "v2 - v1" bylo určitě přes 100 kmph, tak si to ještě rozmyslím.
10. 5. 2005 18:53
Re: Piste prispevky
Jo. Pozor.
10. 5. 2005 18:18
911
Tak já jsem kritizovanej, že dogmaticky tvrdím, že 911ka je dokonalost, král. Jsem kritizovaný, že neobhajuji racionálně, neudávám důvody. A co to tu čtu od odpůrců? Ne o Porschi, aby ho rozcupovali. Cupujou zas jen mě. No tak to je jednoduché se strefovat do toho, kdo králem není. Strefujte se do krále, do 911. Jestli tedy máte čím...
Rozbalit vlákno
25
neregistrovaný "Enzo"
10. 5. 2005 18:40
Re: 911
Ze je 911 kral? Taky nazor, tvuj nazor, ale nechapu tvuj nazor ze neni mozny milovat Ferrari z duvodu takovyho ze nevim ktery. Je jich spousta typu, 250, 250 GTO, Testarrossa, GTO, prekrasna Daytona, F40, F50, F355, Modena a spousta dalsich. Clovek by fakt chtel mit v garazi asi kazdej kus, protoze co kus to unikat. To je rozdil oproti porsche, takovej rozdil ze jsou videt zmeny, vyvoj trendu, ne porad ten samej zaklad s novejsi technikou plus sem tam nejaka mala zmena ve vzhledu. U Ferrari vzdycky slo o preneseni zavodni techniky do sportovnich aut. Prodejem Enzo ziskal prachy a ty nacpal do zavodu. Jak jednoduche prime a prinosne. To je to s cim se plne da souhlasit. To co mi u porsche chybi a to je prima "spjatost" jakou ma Ferrari se zavodama.
10. 5. 2005 18:51
Re: 911
Enzo, tys tu scházel Já přece nepíšu, že jich je tolik, že nevíš kterého milovat, jako kritiku Ferrari. Já napsal že na světě jsou dva základní vztahy - k Ferr. a k Porschi. A že paradoxní je to, že jeden jich má hodně k milování (jako že nevíš kterýho dřív, chápeš, doufám) a že P. má vlastně (skoro) jednoho. Jinak OK.
neregistrovaný "Preceda"
10. 5. 2005 18:56
Re: 911
Já to taky pochopil až teď. Takže pro přístě: "Nazývejme věci pravými jmény." V.K. in memoriam.
neregistrovaný "mates"
10. 5. 2005 19:02
Re: 911
Teda GTI ,ja asi nebudu z tohoto sveta Ja nemam zadny vztah k Ferrari ani k Porschi Co se mnou?
10. 5. 2005 19:15
Re: 911
Vystřelit na Mars. S Jaguárem v náručí.
neregistrovaný "Marko"
10. 5. 2005 19:28
Re: 911
Az ta budu vystrelovat na ten Mars, tak mi zaber fleka. Teda aj mojmu Astonu. Mne sa tiez nepaci ani strieborna metaliza, a uz vobec nie krvavo cervena. Only British Racing Green!
10. 5. 2005 19:52
Re: 911
Astoňáci poletěj na Venuši. To by bylo, dát vás dohromady
neregistrovaný "mates"
11. 5. 2005 08:11
Re: 911
To neni jen o AM! Pro me je Esprit presne to, co pro tebe 911 GTI, me se zda, ze ty si libujes v neverending story jako Golf, Passat a 911 To uz je skoro diagnoza
neregistrovaný "GTI"
11. 5. 2005 09:12
Re: 911
Co gti, Passat nebo 911? Na Loganovi mě jeden nařkl, že mě platí Dacia. Tak to si považuji Jsem dost ceněnej. Teda alespoň podle některejch tady.
neregistrovaný "mates"
11. 5. 2005 09:30
Re: 911
To jako, ze mas ve velke oblibe nikdy nekoncici modely aut Nektere znich uz jsou v agonii a porad je mas rad (Golf)
neregistrovaný "Jozki."
11. 5. 2005 08:25
Re: 911
A Subaraci kam poletia ? Ja len ci tam budem potrebovat nieco do maleho terenu - Forestera alebo ci tam budu nejake dobre cesty so samymi zakrutami STi.
neregistrovaný "mates"
11. 5. 2005 08:57
Re: 911
Ty s necim takovym jako je STi nepocitej! Tebe za trest, ze jsi se spolcil s GTIm odfoukne Passat do Wolfsburgu a bude to passatni
neregistrovaný "Jozki."
11. 5. 2005 10:36
Re: 911
Tak to som si pekne pos..l. A nepomoze ani ze som sa s GTI nepohodol v inych autach ? Prosiiiiim.
neregistrovaný "mates"
11. 5. 2005 10:45
Re: 911
Dostanes posledni sanci Doufam, ze jako vyraz dobre vule a vdecnosti ted GTImu napises, ze 911 je hnusna plecka
neregistrovaný "Jozki."
11. 5. 2005 11:00
Re: 911
Ja som uz co to o 911 pisal a nezdielam rovnake nadsenie ako GTI. Je to super kara ale kedze okolo nich chodim kazdy den a 911 je uz taky "ludovejsi" sportiak na kolena pred nim nejdem. Carrera GT by ma mozno na kolena dostala. A jazdit s 911 na nasich cestach by bolo tyranie auta takze ho ani nechcem (par desiatok - stoviek km na test by som ale privital). Moj sen STi je aj na slovenske cesty.
neregistrovaný "Marko"
11. 5. 2005 11:13
Re: 911
neregistrovaný "Lonestarstate"
11. 5. 2005 09:00
Re: 911
To se těžko plánuje. Prostě pojedeš tu ralllye ve Finsku, nebo kde jsou ty samý skoky. Necháš se kopnout od horizontu a někam doletíš.
neregistrovaný "GTI"
11. 5. 2005 09:07
Re: 911
neregistrovaný "pepa"
10. 5. 2005 19:18
Re: 911
na zapade se rika, ferrari se kupuje srdcem, porsche z rozumem
neregistrovaný "Preceda"
10. 5. 2005 19:25
Re: 911
Kterej západ myslíš? Ten vlevo nebo ten vpravo ?
neregistrovaný "paja"
10. 5. 2005 20:32
Re: 911
Jestli 911-tka neni kral, tak je alespon ikona sportovnich vozu sve cenove kategorie, ktere se bezesporu fenomenalni F430, jakozto nejlevnejsi model Ferrari o 2 mega vzdalilo. Navic diky sve "nesmrtelnosti" ikonou prozatim zustane, jen pevne verim, ze planovane "male" Ferrari ukaze Porschi zada (ale legendou by se mohlo stat az po vyrobe v radu desitek let, ze... ). Baby Aston tusim jeste nikdo poradne neridil, ale je to vitane zpestreni a jeho tvar je naprosto uchvacujici....uvidime.
10. 5. 2005 20:42
Re: 911
Klid. Baby Aston je nádhernej, ale zapoměli na zpětná zrcátka. Ta se teda nepovedla. Je nádhernej, uvitř super, ovšem podle mě moc - jemnej, jestli mi správně rozumíš. Čumec sice klasickej, ale tak nějak moc až dámskej a mám obavu, že málo drzej. Je ale nutno ho vidět naživo. To mě teprv čeká, takže tenhle soud si vyhrazuji.
neregistrovaný "paja"
10. 5. 2005 21:20
Re: 911
Ten si nevyhrazujes pouze Ty Musim priznat, ze teprve potom co vyjela DB9 a o baby ani nemluve jsem si uvedomil, jak vypada Vanquish zejmena v zadni partii tezkopadne...I pres veskerou kritiku designu 911, potazmo Porsche jako takoveho ohledne prilis konzervativnich zmen 997 se priznam, ze jsem rad za to jak vypada, je to takova jistota ve vsech tech vsemoznych designovych eskapadach ruznych producentu. Navic se z ni stal jeden z nejsnaze ovladatelnych vozu ve tride, coz jak ukazuji stale slusne prodeje zakazniky laka...Ten kdo chce vic ultimativnosti jde se svou 911-ctkou k upravci, nebo se obrati jinam.
10. 5. 2005 21:53
Re: 911
Jo, teď je to zas 911 jak má bejt.
neregistrovaný "jerevan"
10. 5. 2005 21:30
bez titulku
HOVORTE SI CO CHCETE,SUBARU JE KING!!!!! IMPREZA Sti!!!! BARJAKE PORSHE JE BIED...
Som zvedavy na tu kritiku,co mi nahodite
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "Essesant"
11. 5. 2005 00:02
Re: bez titulku
Jo Subaru je urcite vetsi king nez porsche. Alepon na sportovnim poli. jestli bych se mel rozhodovat mezi subaru a porsche tak volba je jasna a jeste by mi zbylo pres mega na benal!!!!
neregistrovaný "jerevan"
11. 5. 2005 16:51
Re: bez titulku
Presne si to vystihol..Podla mna sa Sti vyrovna Porshe v pocite z jazdy a nemusis jazdit len po rovnych dialniciach,ale mozes obcas aj prebehnut cez rolu... A za ten melonik co zvysi,sa mozem vozit aj 5rokov,ak budem trochu setrit.
neregistrovaný "Essesant"
11. 5. 2005 00:05
SPECIALNE PRO GTI
Ridil jsi nekdy nazivo nejake porsche??? Uprimne!
Rozbalit vlákno
10
11. 5. 2005 04:57
Re: SPECIALNE PRO GTI
Nevím, jestli mě má těšit tvůj podrobný zájem o můj životopis. Nezajímá tě takhle taky, jestli si netykáme s Michelangelem? Mám zkušenost s dvěma druhy Porsche. Ani jedno z nich nebyla olítaná 924. Subaru jsem neřídil, ovšem v kontrastu k Porsche a k tomu, kdo je král je to jako bychom porovnávali jemně pěčené jehněčí kotlety na koření sesbíraném v červenci v Provance s uzenáčem z Delvity.
neregistrovaný "Tempesti"
11. 5. 2005 08:15
Re: SPECIALNE PRO GTI
Pro rodinku je to SUBARU fakt asi lepší..jinak mě se líbí jak 911 tak i některý Ferrari,v garáži bych chtěl ale mít LANCII STRATOS,to je pro mě no1.
11. 5. 2005 08:32
Re: SPECIALNE PRO GTI
Legendička. Krásná...
neregistrovaný "Lonestarstate"
11. 5. 2005 09:11
Re: Profil diskutujícího - analýza
Už jsem si po mnohých bojích na auto.cz připravil profil diskutujícího, kterému všechno projde a který upokojí i největší pochybovače. Pokud tu někdo chce napsat svůj názor aniž by někdo začal křičet "co o tom můžeš vědět?" Musím být. 1)Jednoznačně na vrcholu produktivního věku. Nesmí to být student ani důchodce. (o několik diskusí níže jsem byl označen za komunistu právě proto, že jsem student a tudíž prý na mě ON musí platit) 2)Musím být minimálně multimilionář. Jinak nejde obejít podmínka vlastnictví minimálně hned několika luxusních vozů. 3)Ideální je střídavá praxe automechanika a pilota některého z prestižních automobilových závodů. Jinak nic nemůžu vědět o technice a nesmím mít názor na požitek z jízdy (už vidím, jak si to užívá Schumi, když křečovitě svírá volant a třeští oči do každé nové zatáčky ) 4)Obletět celý svět je pak už jen trivialita. Na každém kontinentu odřídit několik typů tamních vozidel. Jak jinak pak vzdorovat lidem, kteří sice neumí napsat větu bez hrubek a sprostých slov, ale údajně jsou pečení vaření střídavě v USA, Arabských Emirátech a Japonsku? ps: Auto.cz ale může mít radost. Schází se jim to opravdu prestižní čtenářská základna. Občas se objeví i majitelé vozů neexistujíích specifikací. Diskusi zdar
neregistrovaný "GTI"
11. 5. 2005 09:16
Re: Profil diskutujícího - analýza
Paráda. Tak takhle mě rozesmát zkraje dne, to potěší No, já podle tvejch kriterií tady už můžu jen číst A kdoví jestli.
neregistrovaný "mates"
11. 5. 2005 09:33
Re: Profil diskutujícího - analýza
Lonesi tohle podepisu i na papire! PS: Ty snad takovy nejsi?
neregistrovaný "Lonestarstate"
11. 5. 2005 10:58
Re: Profil diskutujícího - analýza
Viz příspěvek Meine Porsche.
neregistrovaný "Marko"
11. 5. 2005 09:40
Re: Profil diskutujícího - analýza
Skoda, ze si to tomu co Ta oznacil za komunistu, lebo na Teba musi robit neodpovedal rovnako. Teda, ze Ty sa zas na neho musis ucit! Myslim, ze v tej vete by bolo povedane vsetko. Inak so vsetkym co si napisal suhlasim...
neregistrovaný "GTI"
11. 5. 2005 09:45
Re: Profil diskutujícího - analýza
Tohle je hláška roku
neregistrovaný "Jozki."
11. 5. 2005 10:44
Re: Profil diskutujícího - analýza
neregistrovaný "xx"
11. 5. 2005 01:28
help!!!
mam firemny opel combo tour s motorom 1.3 CDTI. Ako sa da odpojit tachometer ?????? Potrebujem to auto na mensi "vylet" )
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "Preceda"
11. 5. 2005 08:35
Re: help!!!
Jo hochu, odpojit težko. Ale dá se to pak vrátit na původní stav. Ale přece bys to šéfovi neudělal.
neregistrovaný "anonym"
11. 5. 2005 11:08
Re: help!!!
Kladivem do tacháče.
neregistrovaný "GTI"
11. 5. 2005 09:24
LONES na to káp
Chce to mít kvalitní kádrovej profil diskutujícího. Zatím splňuju akorát požadavek věku (teda nejsem student) , ale pokusím se v duchu ideálního diskutéra napsat opravený příspěvek k 911. Tím snad už definitivně zavřu klapačky všem kverulantům, co mě napadaj, že vydávám vlastní názory za cizí a cizí za vlastní. Tak já, ve vztahu k 911 SI MYSLÍM, že (teda, ještě to upřesním, to myšlení - jako že jsem k tomu dospěl sám, ne že by mě Yaroukh mučil, proste takovej subosobní názůrek) tak teda si osobně, sám, v noci myslím, že 911ka je král. A zároveň mě uklidňuje, že tenhle můj osobní, takovej tajenej názor hamonizuje s oficiálním, neměnným, až definitivním, to jest konečným objektivním názorem, že fakt ta 911ka tím králem je. --- Tak doufám, že tohle mé pokání postačí
Rozbalit vlákno
7
neregistrovaný "Lonestarstate"
11. 5. 2005 09:31
Re: LONES na to káp
Proč v noci? Co tam s tím Porsche děláš? Jé já zapomněl, že jsem jen student. Už mlčím. V Porsche jsem v životě nejel. Proboha, co tu dělám? Já se tak stydím... Diskutuje tu asi 15 lidí se zkušenostma a já jim to tu kazím.
neregistrovaný "GTI"
11. 5. 2005 09:43
Re: LONES na to káp
Tady už to došlo tak daleko, že já musel nahoře dávat ráno jednomu životopis, abych vůbec mohl otevřít tyhle stránky. Ale počítá se i 911 od burago, nemusí prej člověk vlastnit celou modelovou řadu od šestašedesátýho.
neregistrovaný "Lonestarstate"
11. 5. 2005 09:50
Re: Meine Porsche
No když se to vezme kolem a kolem. 911 mi stojí támhle ve skříni (ještě když jsem byl menší a neměl vkus na auta; je to 1:18 Burago a má utržený závěs jednoho kola díky mému závodnickému umění; taky je na něm Made In Italy, takže je to vlastně napůl Ferrari? ) Praxi automechanika mám složenou za ty roky práce s Legem. No a ty výlety po světě jsem absolvoval ve snu. Pro pochybovače: hodně realistickým snu. A na příjmu se pracuje. Snad za pár let. ps: vzkaz automobilce Porsche: utrhávají se vám kola a ty kufry, co jsou grátis vepředu v zavazadelníku nejdou vyndat. vážně ne.
neregistrovaný "GTI"
11. 5. 2005 09:56
Re: Meine Porsche
neregistrovaný "Marko"
11. 5. 2005 11:21
Re: Meine Porsche
neregistrovaný "Preceda"
11. 5. 2005 09:35
Re: Meine Porsche
No pokání to zrovna není, ale napsaný je to dobře (myslím jako bez hrubek )
neregistrovaný "pet.."
11. 5. 2005 11:06
Re: Meine Porsche
911 je dokonalá v tom že je to auto na každý den. Můžeš s ní jezdit do práce a pak si zablbnout o víkendu na okruhu. Nezrujnuje tě. U mě zvítězilo srdce a pořídil jsem ojetou 360. Je to neskutečně nepraktické auto, i v porovnání s 911. Ale pro mě bude i tak nejdokonalejší Ferrari. Je to o srdci.
neregistrovaný "MAR"
11. 5. 2005 11:25
4x4
Chlapci, nechcete už nechat té nesmyslné debaty o tom, jaké auto je dokonalejší a napsat něco trochu k tématu? Porsche vypustilo 911 Carrera 4 a 4S. Je lepší Carrera4 než Carrera2? V koutku duše uvažuju o koupi 993 nebo 996 a zajímal by mě názor někoho, kdo jel v 2 i 4. Je to velký rozdíl? Prý je 4 horší kvůli nákladům na odcházející lamelovou spojku? V našich podmínkách by se hodila spíš 4... Co myslíte?
Rozbalit vlákno
4
neregistrovaný "Michal528"
11. 5. 2005 13:09
Re: 4x4
Nazdárek. Opravdui zajímavá debata se tady strhla, ale k věci. Jezdil jsem 996 Carrera2 i 996 Carrera4. Osobně bych si vybral zadohrab. Jednak jsem na ty zadokolky trošičku ujetej a jednak je to klasika. Říká se, že když 911, tak tu nejjednodušší. Prostě Carrera. Kamarád má čtyřkolku, najel s ní zatím kolem 100tis a žádný větší potíže nehlásil. Takže když to shrnu, objektivně nemám žádný argument pro dvoukolku, ale při vyslovení Porsche si představím právě to. Krásnej, silnej, použitelnej ZADOHRAB. (je sice pravda, že to auto pokazili už na papíře, tím motorem za zadní poháněnou nápravou, ale od té doby se snažej to napravit a už se jim to docela daří )
neregistrovaný "Essesant"
11. 5. 2005 14:56
Re: 4x4
Hele reknu ti z vlastni zkusenosti: pokud hledas luxusni GTcko tak investuj do Maserati GT. Je mnohem praktictejsi, hezci, stylovejsi a nejezdi jich tolik. Jezdim verzi s manualem udelal sem s nim 80 tis. km a je proste super... Zkousel sem si i Porsche a neda se to srovnat ikdyz podle nekterych co zrejme nezkusili nic jineho je to KRAL
Jo jinak jeden znamy ma porsche 4*4 a jezdi s tim (mimo jine) v zime na hory. Rika ze si nemuze na nic stezovat. To pak zalezi na co to chces pouzivat. Ani zadokolka s dobrou elektronikou se v zime neztrati...
neregistrovaný "MAR"
12. 5. 2005 17:25
Re: 4x4
Dík za názory, Maserati 3200 GT má soused, takže bych zase takovej exot nebyl A slyšel jsem, že má dost zrádný turbo, takže bych měl asi dost respekt. Ale k 911 mě něco přitahuje, něco co neznám u žádné jiné značky. A vlastně ani auta. Takže Carrera2?! A teď ještě 993 vs. 996. Cenově už skoro stejný, 993 se mně víc líbí, ale je starší a má už dost otřesnej interiér. No jo, nejlepší by byla 997!
neregistrovaný "Essesant"
12. 5. 2005 18:07
Re: 4x4
Nemluvim o 3200 GT ale o nove verzi Maserati GT. Ta ma 4.2l atmosfericky osmivalec. Navic tam sou vychtane vsechny chybky ktrere mela stara 3200, jako treba nepresne razeni. Na to jak je vzacna se podivej do prodejnich cisel. Proste jich jezdi min a i v evrope je docela nahoda potkat se s jinou GT Fakt je super. Za celou tu dobu co s ni jezdim sem maximalne spokojeny (abych taky nebyl, co
neregistrovaný "GTI"
11. 5. 2005 13:06
SHRNUJI SHRNUJI SHRNUJI
Tak, myslím, nadešel čas, abych to tu shrnul. Po počátečním poetickém rozjezdu po čáře života to vypadalo, že se budu muset znovu přihlásit na postgraduál na téma výtvarné umění v Číně, za vlády dynastie Čum-li. Naštěstí jsme byli vrženi do konfrontace 911ky s Octávií, a to je tak silné téma, že jsem byl naštěstí odsunut na druhou kolej. Pravda je, že jsem musel přiznat, že názor o tom, že 911 je král je názor subjektivní. I když tedy se kryje s obecně přijatou normou - že fakt ta 911ka králem je. Tohle tu pochopil i kolega, co cpe do auta kořenový dřevo z ořešáku u nich na zahradě. No a nakonec to opět vyhrál LONES - dokázal definovat požadavky na řádného diskutéra. Došli jsme k závěru, že ovšem je splňuje jen jeden z nás - NIKI LAUDA, a ten má málo času, takže to bychom diskuzi moc daleko nedotáhli. Jsem rád, že mohu 911ku tady uzavřít heslem - 911 je král králů. Je ještě pár králů, ale jen jeden je jejich král. To jde ne?
Rozbalit vlákno
4
neregistrovaný "Lonestarstate"
11. 5. 2005 13:29
Re: Kdo platí GTI?
Už tu bylo hodně teorií o tom, kdo tě platí. Není to nakonec samotná redakce auto.cz Za rozdmýchávání diskuse. Protože po tomhle zase stopro někoho namíchneš a diskuse poskočí o dalších 50 příspěvků. Tu Čum-li rozhodně studuj. Bude se to hodit, až tu budou za pár let všechno vlastnit Číňani.
neregistrovaný "GTI"
11. 5. 2005 13:34
Re: Kdo platí GTI?
Dopoledne mě platí Dacia - alespoň to tvrdí někdo u Logana Já právě myslím, že nenamíchnu, když teda jsem to jako uzavřel
neregistrovaný "Jozki."
11. 5. 2005 13:40
Re: Kdo platí GTI?
Tak pozor pozor. Passata som uzavrel ja a celkom dobre (to su Vase slova maestro ) a do 911 prispevkov mame este daleko takze nikam sa netreba ponahlat. A kto ta plati ? Dnes poobede si asi dostal sek od Peugeotu. Alebo sa mylim ?
neregistrovaný "GTI"
11. 5. 2005 13:46
Re: Kdo platí GTI?
Jo, Passata jsi uzavřel krásně. Peugeot je bokovka Gratis. Teda tema 911 jsi mi dal. Jdu do toho.
neregistrovaný "GTI"
11. 5. 2005 13:47
PRO KRÁLE
Rozbalit vlákno
12
neregistrovaný "ciello"
11. 5. 2005 14:12
Re: PRO KRÁLE
..hele.. já si musím rejpnout... čím tě to Porsche tak strašně rajcuje...??? protože ..ano je to Porsche..., ale rozhodně to není žádnej zázrak... Je to sice sportovní auto, ale automobilka by nejraději viděla, kdyby v tom jezdili všichni... (a hlavně za ty prachy..) ... aby se z toho stala taková masovka.. pro mě to rozhodně favorit není..!! a král už vůbec ne..!!
neregistrovaný "mates"
11. 5. 2005 14:19
Re: PRO KRÁLE
Necekej, ze se dozvis neco jinyho, nez ze 911 je kral Ale neboj on dozraje
neregistrovaný "GTI"
11. 5. 2005 15:05
Re: PRO KRÁLE
PORSCHE, král králů...
neregistrovaný "paja"
11. 5. 2005 14:21
Re: PRO KRÁLE
Zkus o nem uvazovat jako o nejpopularnejsim GT coupe To je ten spravny nazev...(Ackoliv bych si pral tento titul pro Maserati Coupe )
neregistrovaný "ciello"
11. 5. 2005 14:30
Re: PRO KRÁLE
..hmm to jo... ALe Blesku se taky říká že je masovej a ne bulvár... tak si vyber
neregistrovaný "Essesant"
11. 5. 2005 14:44
Re: pro KRÁLE SUV???
tady se nedozvis NIC JINEHO nez ze PORSCHE je KRAL od zabednence s prezdivkou GTI. Kdyz je PORSCHE jedina ikona klasickeho sportaku tak co v jeho vyrobnim programu dela SUV???? Muzes vysvetlit tohle? Jde presne jen o prodavani hromady porschaku... Podivej se na prodejni cisla: zjistis ze misto vyrobce sportovnich kupe se Porsche stalo vyrobcem naslapleho dlouhonoheho kombiku!!!
neregistrovaný "GTI"
11. 5. 2005 14:56
Re: pro KRÁLE SUV???
Mohu ti toho vysvětlit poměrně dost. Ale nechci. Musel bys být především slušný. To nejsi. Neumíš být ani vtipný. To také nejsi. To, že neumíš být vtipný ti nezazlívám, to se naučit nedá. Slušnosti se ovšem naučit dá. Tak až budeš slušný, rád s tebou budu komunikovat.
neregistrovaný "Essesant"
11. 5. 2005 15:00
Re: pro KRÁLE SUV???
Hele prostoru to mas kolik chces. Do ted sem se od tebe dozvedel jenom ze "porsche je kral, coz je nezpochybnitelna cista pravda o ktere se nediskutuje" Ty jsi tady nazval vsechny kdo neydili tvoje nazory ryznymi slovy. Oplacim ti stejnou minci. Neni v tom nic jineho a je to jen nazor
neregistrovaný "paja"
11. 5. 2005 16:36
Re: Zastani
Ano, GTI je opravdu nekdy nekriticky, ale tady se nepise o producentu (Porsche), ale o modelu (911). Navic Cayenne dal hochum z Nemecka penize na vyvoj dalsich vozu a tedy i slavne 911-ky, stejny pripad byl i Boxster...Nikdo nikoho nenuti k jeho koupi, ale dava prilezi vsem, kteri vlastni kupe, nebo cabrio vozit rodinu autem stejne znacky...Nebo-li jedina modelova rada tohoto vyrobce posle do nenavratna. Neni to tak davno, kdy bylo Porsche v pozici, ze to vypadalo na jeho prodej (prinejlepsim)
neregistrovaný "GTI"
11. 5. 2005 15:03
Re: Zastani
Ciello, tohle téma, tedy to, čím mě 911 rajcuje to je tak rozsáhlé téma, že se nedá vtěsnat do jednoho příspěvku. To až případně u stolu. Mimochodem, víš, že máš velice originální vizáž příspěvků? Já vždycky roluju a - stop - Ciello Tohle nemám u nikoho. Tak já bych ti třeba teď mohl napsat čím mě rajcuje Ciello Podívej, to máš tak... anebo, vlasně... to je taky ke stolu... Tak až u stolu
neregistrovaný "ciello"
11. 5. 2005 15:49
Re: Zastani
..já se ptal na auto... a ne na sebe... Vím, že rajcuju hodně lidí... někdy.. teda snad... , ale o to tu nejde... takže.. takže zase nic... mohl jsi mně třeba napsat... třeba.. berou mě ty roury výfuku... nebo má nezaměnitelně sexy zpětný zrcátko ( ), nebo třeba, že jízda po kostkách je tak vzrušující, že neustále kroužíš po centru Prahy... ale taky, že jsi třeba nad postelí měl vylepenej plakát 356C nebo nové 911(912)....
neregistrovaný "GTI"
11. 5. 2005 15:08
A JE TO TADY
jo, jo, jistě. Král je jeden. Král králů je jeden. Tak jako je guru, apoštol, passátní kus, tak je i král králů. A tím je 911.
Rozbalit vlákno
5
neregistrovaný "ciello"
11. 5. 2005 15:53
Re: GTI má rád KRÁLIKY
..mám pocit, že moc jíš králíky pak se moc modlíš a ještě máš doma průvan...!! a do toho si zahulíš.. a je z toho Král, apoštol a passat...
neregistrovaný "Lonestarstate"
11. 5. 2005 15:56
Re: GTI má rád KRÁLIKY
Na koho mu zbude titul duch svatý? Žeby Audi A2? To je takový pírko.
neregistrovaný "GTI"
11. 5. 2005 16:03
Re: GTI má rád KRÁLIKY
neregistrovaný "Jozki."
11. 5. 2005 16:22
Re: GTI má rád KRÁLIKY
Ked uz spominas toho krale tak ma napadlo ze si jedneho kupim. Bude to sice len Kral syru - Hermelin ale na veceru bude dobry.
neregistrovaný "GTI"
11. 5. 2005 16:37
Re: GTI má rád KRÁLIKY
Teď jsi mně dostal.
neregistrovaný "GTI"
11. 5. 2005 16:36
Má 911ka
Jezdi opatrně, bylo na tom přeloženém zažloutlém listu napsáno... Bylo mi 12. Táta dostal povolávací rozkaz. Koho zajímalo, že jsem tu byl já. Koho zajímalo, že tu byla máma se ségrou, co na něm mohla oči nechat? Koho zajímalo, co dál? Pravidelně chodila pošta. Táta psal, jak vietnamčíci lezou z děr... jak ležíš přitisknitej k zemi v rozbahněný džungli a 10cm nad tvou hlavou ti lítá kulka za kulkou. Jak čekáš, jestli se rozmočíš, jestli splyneš s bahnem... a pak když je 20 vteřin ticho, tak se zvedáš a běžíš naději do náruče... Občas si ty dopisy pročítám. Měly zpoždění 25 dnů. Pravidelně. Přišlo jich 19. Máma seděla za stolem a unavenejma očima četla slovo za slovem. Stále dokola. A já, já ty dopisy pak tajně čítávál pod dekou. V noci při svitu baterky. Ségra to nezvládala. A nikdo z nás jsme nezvládli ten poslední, devatenáctej. Protože než nám ho doručili, dostala máma telegram z ministerstva obrany... v tom posledním dopise táta psal, že snad už ta pakárna skončí a brzo se nalodí... Jo, tak tohle mu vyšlo. Přivezli ho jěště se stovkou dalších přikrytýho vlajkou. Tři roky jsem pak nevlezl do garáže ani pro sekačku na trávu. Tam bylo tátovo hájemství. Máma jen dokola četla ty dopisy a ségra, ta to odnesla z nás asi nejvíc. Pak jednou, když mi bylo 17 jsem vzal se skoby v předsíni klíč a šel do garáže. Tam byl pod vrstvou prachu a pod zelenou plachtou. 911 v temněmodrý barvě. Tátova chlouba. Shrnul jsem plachtu. Sesunul se na sedadlo a podíval se ve zpětným do svejch očí. Byly to oči, jako měl můj táta. Na sedadle spolujezdce ležel žažloutlej přehnutej list papíru a na něm stálo - jezdi opatrně, tvůj táta...
Rozbalit vlákno
4
neregistrovaný "ciello"
11. 5. 2005 17:00
Re: Má 911ka
..poutavý..
neregistrovaný "Lonestarstate"
11. 5. 2005 19:06
Re: Má 911ka
Co dodat? Bylo by to lepší s klasickou Corvette. Ale jinak
11. 5. 2005 19:17
Re: Má 911ka
Příště bude Corvette.
neregistrovaný "neran"
11. 5. 2005 19:45
911-king,king a jeste jednou KING !!!
no konecne GTI napsal neco,co se da cist (s tim tatou). 911 je proste king a kdo neveri,tak je bud slepej nebo autum proste nerozumi.bez debat. akorat mi pripada 911 Turbo better nez Carrera..
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Petr"
15. 5. 2005 11:16
Re: 911-king,king a jeste jednou KING !!!
Co se tyka carrera 911... za ty penize co za nej date, rozhodnete nedostanete odpovidajici hodnotu...k cemu je image, kdyz tohle auto jede o maly chlup lepe nez treba alfa 147 GTA, ktera je 3x levnejsi... navic o mnoho brutalnejsi... porsche je proste rychla audina, nabita elektoronikou a nemecky strohe...bez vyraznych emoci...tot muj zazitek z jizdy...