Novinky
Přihlásit pro přidání komentáře
Áááááááááááá, nadšenci Ferrari se probudili. Můžete ale klidně dál spát. Král je jen jeden. Král je PORSCHE. FERRARI vyráběl překrásná auta a o překrásná auta se pokouší. Čas od času se mu to povede. Jenže král. Král je jeden. Dobře se to pamatuje. Tedy pokud umíte počítat do tisíce - 911.
Myslím, že je potřeba to tu už shrnout, protože po tom, co jsem si tu přečetl, že Octavia ma kvalitnější vnitřek než 911 by to tady mohlo lehce sklouznout k parodii na solidní diskuzi o Porsche. Na okraj jen připomínám definici dokonalého auta - ta definice zni - PORSCHE 911. Obecně známá věc, a přece se najdou ignoranti, zabedněni a neználkové, kteří ve spojitosti s tímto guru jsou schopni zahajovat diskuzi na téma konkurenčních aut. Nejsou konkurenční auta. Neboť 911ka není jen auto, to je symbol. Tak já věřím, že si tu už nikdo neutrhne ostudu haněním 911ky. Děkuji Vám, pánové.
Když jsem uviděl nádpis Shrnuji, polil mě pot. Vize několika set příspěvků a každodenního strážení diskuse...aby si člověk udělal další zářez na hrane stolu. K interiéru, obecně interiéry sportovních aut se mi nelíbí. Nelíbí se mi int. 911 ale ani Corvette. Jenže tyhle auta nejsou o druhu plastů uvnitř. Lidi, proberte se. To je jako u Liazky měřit hlučnost. Nebo u Smartu velikost zavazadlového prostoru.
Ostudu sis prave utrhl TY tvou vlastni omezenosti a zabednenosti. Pokud nekdo tvrdi ze COKOLIV je dokonale a nepripousti o tom diskuzi je podle me reziserem one parodie on sam. Kdo prosimte rozhodl ze definici dokonalého auta je PORSCHE 911? Pouzivas sugestivni styl s tim ze "Obecně známá věc, a přece se najdou ignoranti, zabedněni a neználkové, kteří ve spojitosti s tímto guru jsou schopni zahajovat diskuzi na téma konkurenčních aut." Kde jsi prisel na to ze je obecne znama vec???
Prosim o odpoved
Prosim o odpoved
Byl jsem teď mimo, ne že bych ti nechtěl odpovědět. A nemusiš prosit. Píšem tu z lásky. K autům. Existují dva základní vztahy ke sportovním vztahům. Vztah k Porsche a vztah k Ferrari. Zajímávé v těchto suvislostech je, že F. je tolik, že vlastně člověk neví co má milovat, a Porsche je (skoro) jeden. No, a vše ostatní je odvozené. Já jsem ten co má vztah k Porsche. Přitom umím pochopit i ty co milují Ferrari. Jenže, pro mě je právě Porsche symbol. Symbol zahrnující vše, co me na motorismu oslovuje. To je úchvatné začátky (zaprášené cesty, otevřená auta, brýle a očích, patníky, závody...) Historie a vývoj jako takový a koneckonců i současnost. V tomhle je 911 dokonálá. Ne, samozřejmě v technice, to jsou pomeřovatelné veličiny. V tom, co je nepopsatelné, co máš v duši. Proto ty sugestivní, nekompromisní projevy Ty sám, přece máš názor, který bys obhajoval proti celému světu. Tak mě nenapadej za Michelangela, pořádně mě přečti, a prosím te, pochop už, že král je jen jeden - 911
Pochop ze me prudi predevsim ze TVE VLASTNI SUBEKTIVNI nazory tady prezentujes jako NEZPOCHYBNITELNE PRAVDY. Nemohl bys s tim prestat? Me v tento moment uz nezajima co si myslis o Porsche, mam na nej koneckoncu vlastni nazor, ale to jek se presentujes v techto diskuzich...
Pochop, že já jiné než subjektivní názory tu prezentovat nebudu. Přečti si od začátku jak to všechno vzniklo. Já se nevyznám v tvejch nickách, asi seš dublér, ale jsi-li to ty, cos mě poučoval o dejinách výtvarného umění, tak si přečti jak na mě reagoval Marko... To je hráč. A ty namísto rozvinutí diskuze mě koušeš do holeně za to, že miluju 911ku.
Takze ignoranti, zabedněnci a neználkové, kteří ve spojitosti s tímto guru jsou schopni zahajovat diskuzi na téma konkurenčních aut. Řekni 100 lidem slovo Ferrari a pozoruj jejich reakci. A potom se těch samejch lidí zeptej na to tvoje "nadpozemský" Porsche!!!S tebou se nedá vézt absolutně žádná diskuse, protože jediný co znáš je Porsche. Netvrdím, že Porsche jsou špatný auta, ale rozhodně nejsou nejlepší!!!Ukaž mi jediný sériově vyráběný Porsche, který z 0 na 100, a třeba v max. rychlosti rozseká Ferrari Enzo (mimochodem sériově vyráběný auto!!!!). A pak můžeme pokračovat v diskusi - takže už asi nikdy...
Neber si to osobně, ale tvoje názory (aspoň podle toho, co je tu napsaný) patří tak do socialismu a jemu podobnejch ptákovin!!!
Neber si to osobně, ale tvoje názory (aspoň podle toho, co je tu napsaný) patří tak do socialismu a jemu podobnejch ptákovin!!!
Carrera GT. Ja by som ju kludne porovnal s Enzom. Pozor netvrdim ze je lepsie. Pri takychto autach nemozes napisat toto je lepsie ako to druhe.
2 Moskohrys dalsi co porovnava len tie blbe cislicka Carrera GT Enzo na akceleracii nedostane to auto ma ine poslanie neni stavana na rychlost a na akceleraciu ako to robi Ferrari v Autocare o nej napisali ze je najlepsi supersport jaky kdy spatril svetlo sveta ja tiez milujem 911 nikomu to vsak nevnucujem kazdy nech si uctieva co chce.
fakt nevím...ale asi jsem divnej.. Bavíme se tu o Porsche a Ferrari.. AM.. a tak.. asi bych řek, že AM je trochu jiná liga...!! Ferrari je na tom sakra dobře.. Maserati je taky stylovka... Nicméně kdo koho překonal... už jste to tu nakousli... já když jen tak ze zájmu se na posledním Autosalonu v Brně šel podívat na Ferrari, tak v tom horku mě nic nevzalo.. krom té černovlasé co tam dělala kafe..hmm.. ty nohy... na ty auta už jsem se ani nepodíval... Jo a u Porsche.. tak tam jsem skončil na baru hned.. a ty káry jsem ani nezaregistroval.. takže tak ..!! takže každej má asi toho mikelandžela, šagala nebo pisaka jinde... A jen málo kdy se stane (to už je skoro trapný), že to auto je hezčí než ta koc co u toho stojí... (a víme jak je na tom Jaguar nebo Alfa Romeo.. že..!?!)..
Ano, uplny suhlas. To som sa snazil napisat hore, ze kazdy mame tu svoju ikonu krasy inde. A to, ze je DB9 trosku o inom ako 911 - to je jasne. Ale tu to nebolo o porovnani charakterov (aut, ani inych ), ale cisto iba o krase tvarov (a chvilami aj farbe vlasov ).
vsichni kdo si UPRIMNE myslite, ze PORSCHE je neprekonatelne, nedostizne a DOKONALE auto piste prispevky! Piste prispevky take vy, kdo si myslite ze tomu tak neni a pak se uvidi! A ukazte GTI kolik lidi nesdili jeho jednostranne nazory...
Koněčně někdo, kdo to pochopil. Jenže já tu takového nečetl roky... Mimochodem dvoustranný názor? Co? Nic, viď. Tak jo, dotoho, fandové Trabantů. Rád budu číst kritiku Porsche.
No zajimavej způsob jak dokázat, že mám pravdu. Tak třeba já nic psát nebudu a ani jsem nepsal, protože o Porsche vím kulový. Jediný, co můžu říct - vypadá skvěle. A se čtyřma kolama určitě i skvěle pojede. Diskuze na téma význam a limity pojmu DOKONALOST bych radši rozváděl na nějakým psycho-chatu.
Počkej, počkej, já píšu o dokonalosti ne proto, abych dokázal že mám pravdu. Já jsem o tom hluboce nezvratně přesvědčený a nahoře jsem napsal nic víc než jen své vyznání lásky 911cce. A strhla se smršť kritiky. Na mně Proč Za to, že miluju 911ku Madona mia jinak se mi líbí to jak jsi napsal, že vypadá skvěle. Jo, vypadá, už přes 40 let. Mimochodem, přečti si vývoj diskuze - super psaní, zejména Marko nahoře boduje, a najednou do toho vletí pošuk a napadá mě, že naznám dějiny umění Tak takhle to bylo. To dál, za to už já odpovědnost nenesu. Aby bylo jasné. Jo, a pak tam nahoře ještě jeden protěžuje Octávku a slonovinu. No tak to už mě odbouralo úplně Prostě 911 na věčné časy a nikdy jinak
Tu DOKONALOST jsem myslel na toho Esesamanta... Když je pro tebe 911 dokonalost, tak prosím. Mně vadila jeho snaha rozpoutat diskuzi o tom, jestli má dokonalost hranice . Jinak pro mě je dokonalostí AM. Ještě jsem si na něj nesáh, ale až mě bude nějaký předjíždět, vystrčím ruku z okna
Aha, jo. No ten AM - tak to já z toho okénka asi vylezu celej To je velká kláda. Už jsme o tom malém tady psali. Krásné. S obsahem. Vlastně mohu napsat - obdobná dokonalá klasa.
GTI
Tak já jsem kritizovanej, že dogmaticky tvrdím, že 911ka je dokonalost, král. Jsem kritizovaný, že neobhajuji racionálně, neudávám důvody. A co to tu čtu od odpůrců? Ne o Porschi, aby ho rozcupovali. Cupujou zas jen mě. No tak to je jednoduché se strefovat do toho, kdo králem není. Strefujte se do krále, do 911. Jestli tedy máte čím...
Ze je 911 kral? Taky nazor, tvuj nazor, ale nechapu tvuj nazor ze neni mozny milovat Ferrari z duvodu takovyho ze nevim ktery. Je jich spousta typu, 250, 250 GTO, Testarrossa, GTO, prekrasna Daytona, F40, F50, F355, Modena a spousta dalsich. Clovek by fakt chtel mit v garazi asi kazdej kus, protoze co kus to unikat. To je rozdil oproti porsche, takovej rozdil ze jsou videt zmeny, vyvoj trendu, ne porad ten samej zaklad s novejsi technikou plus sem tam nejaka mala zmena ve vzhledu. U Ferrari vzdycky slo o preneseni zavodni techniky do sportovnich aut. Prodejem Enzo ziskal prachy a ty nacpal do zavodu. Jak jednoduche prime a prinosne. To je to s cim se plne da souhlasit. To co mi u porsche chybi a to je prima "spjatost" jakou ma Ferrari se zavodama.
Enzo, tys tu scházel Já přece nepíšu, že jich je tolik, že nevíš kterého milovat, jako kritiku Ferrari. Já napsal že na světě jsou dva základní vztahy - k Ferr. a k Porschi. A že paradoxní je to, že jeden jich má hodně k milování (jako že nevíš kterýho dřív, chápeš, doufám) a že P. má vlastně (skoro) jednoho. Jinak OK.
Teda GTI ,ja asi nebudu z tohoto sveta Ja nemam zadny vztah k Ferrari ani k Porschi Co se mnou?
Az ta budu vystrelovat na ten Mars, tak mi zaber fleka. Teda aj mojmu Astonu. Mne sa tiez nepaci ani strieborna metaliza, a uz vobec nie krvavo cervena. Only British Racing Green!
Astoňáci poletěj na Venuši. To by bylo, dát vás dohromady
To neni jen o AM! Pro me je Esprit presne to, co pro tebe 911 GTI, me se zda, ze ty si libujes v neverending story jako Golf, Passat a 911 To uz je skoro diagnoza
A Subaraci kam poletia ? Ja len ci tam budem potrebovat nieco do maleho terenu - Forestera alebo ci tam budu nejake dobre cesty so samymi zakrutami STi.
Ty s necim takovym jako je STi nepocitej! Tebe za trest, ze jsi se spolcil s GTIm odfoukne Passat do Wolfsburgu a bude to passatni
Tak to som si pekne pos..l. A nepomoze ani ze som sa s GTI nepohodol v inych autach ? Prosiiiiim.
Dostanes posledni sanci Doufam, ze jako vyraz dobre vule a vdecnosti ted GTImu napises, ze 911 je hnusna plecka
Ja som uz co to o 911 pisal a nezdielam rovnake nadsenie ako GTI. Je to super kara ale kedze okolo nich chodim kazdy den a 911 je uz taky "ludovejsi" sportiak na kolena pred nim nejdem. Carrera GT by ma mozno na kolena dostala. A jazdit s 911 na nasich cestach by bolo tyranie auta takze ho ani nechcem (par desiatok - stoviek km na test by som ale privital). Moj sen STi je aj na slovenske cesty.
na zapade se rika, ferrari se kupuje srdcem, porsche z rozumem
Kterej západ myslíš? Ten vlevo nebo ten vpravo ?
To se povedlo.
Jestli 911-tka neni kral, tak je alespon ikona sportovnich vozu sve cenove kategorie, ktere se bezesporu fenomenalni F430, jakozto nejlevnejsi model Ferrari o 2 mega vzdalilo. Navic diky sve "nesmrtelnosti" ikonou prozatim zustane, jen pevne verim, ze planovane "male" Ferrari ukaze Porschi zada (ale legendou by se mohlo stat az po vyrobe v radu desitek let, ze... ). Baby Aston tusim jeste nikdo poradne neridil, ale je to vitane zpestreni a jeho tvar je naprosto uchvacujici....uvidime.
Klid. Baby Aston je nádhernej, ale zapoměli na zpětná zrcátka. Ta se teda nepovedla. Je nádhernej, uvitř super, ovšem podle mě moc - jemnej, jestli mi správně rozumíš. Čumec sice klasickej, ale tak nějak moc až dámskej a mám obavu, že málo drzej. Je ale nutno ho vidět naživo. To mě teprv čeká, takže tenhle soud si vyhrazuji.
Ten si nevyhrazujes pouze Ty Musim priznat, ze teprve potom co vyjela DB9 a o baby ani nemluve jsem si uvedomil, jak vypada Vanquish zejmena v zadni partii tezkopadne...I pres veskerou kritiku designu 911, potazmo Porsche jako takoveho ohledne prilis konzervativnich zmen 997 se priznam, ze jsem rad za to jak vypada, je to takova jistota ve vsech tech vsemoznych designovych eskapadach ruznych producentu. Navic se z ni stal jeden z nejsnaze ovladatelnych vozu ve tride, coz jak ukazuji stale slusne prodeje zakazniky laka...Ten kdo chce vic ultimativnosti jde se svou 911-ctkou k upravci, nebo se obrati jinam.
HOVORTE SI CO CHCETE,SUBARU JE KING!!!!! IMPREZA Sti!!!! BARJAKE PORSHE JE BIED...
Som zvedavy na tu kritiku,co mi nahodite
Som zvedavy na tu kritiku,co mi nahodite
Jo Subaru je urcite vetsi king nez porsche. Alepon na sportovnim poli. jestli bych se mel rozhodovat mezi subaru a porsche tak volba je jasna a jeste by mi zbylo pres mega na benal!!!!
Presne si to vystihol..Podla mna sa Sti vyrovna Porshe v pocite z jazdy a nemusis jazdit len po rovnych dialniciach,ale mozes obcas aj prebehnut cez rolu... A za ten melonik co zvysi,sa mozem vozit aj 5rokov,ak budem trochu setrit.
Ridil jsi nekdy nazivo nejake porsche??? Uprimne!
Nevím, jestli mě má těšit tvůj podrobný zájem o můj životopis. Nezajímá tě takhle taky, jestli si netykáme s Michelangelem? Mám zkušenost s dvěma druhy Porsche. Ani jedno z nich nebyla olítaná 924. Subaru jsem neřídil, ovšem v kontrastu k Porsche a k tomu, kdo je král je to jako bychom porovnávali jemně pěčené jehněčí kotlety na koření sesbíraném v červenci v Provance s uzenáčem z Delvity.
Už jsem si po mnohých bojích na auto.cz připravil profil diskutujícího, kterému všechno projde a který upokojí i největší pochybovače. Pokud tu někdo chce napsat svůj názor aniž by někdo začal křičet "co o tom můžeš vědět?" Musím být. 1)Jednoznačně na vrcholu produktivního věku. Nesmí to být student ani důchodce. (o několik diskusí níže jsem byl označen za komunistu právě proto, že jsem student a tudíž prý na mě ON musí platit) 2)Musím být minimálně multimilionář. Jinak nejde obejít podmínka vlastnictví minimálně hned několika luxusních vozů. 3)Ideální je střídavá praxe automechanika a pilota některého z prestižních automobilových závodů. Jinak nic nemůžu vědět o technice a nesmím mít názor na požitek z jízdy (už vidím, jak si to užívá Schumi, když křečovitě svírá volant a třeští oči do každé nové zatáčky ) 4)Obletět celý svět je pak už jen trivialita. Na každém kontinentu odřídit několik typů tamních vozidel. Jak jinak pak vzdorovat lidem, kteří sice neumí napsat větu bez hrubek a sprostých slov, ale údajně jsou pečení vaření střídavě v USA, Arabských Emirátech a Japonsku? ps: Auto.cz ale může mít radost. Schází se jim to opravdu prestižní čtenářská základna. Občas se objeví i majitelé vozů neexistujíích specifikací. Diskusi zdar
Paráda. Tak takhle mě rozesmát zkraje dne, to potěší No, já podle tvejch kriterií tady už můžu jen číst A kdoví jestli.
Skoda, ze si to tomu co Ta oznacil za komunistu, lebo na Teba musi robit neodpovedal rovnako. Teda, ze Ty sa zas na neho musis ucit! Myslim, ze v tej vete by bolo povedane vsetko. Inak so vsetkym co si napisal suhlasim...
mam firemny opel combo tour s motorom 1.3 CDTI. Ako sa da odpojit tachometer ?????? Potrebujem to auto na mensi "vylet" )
Chce to mít kvalitní kádrovej profil diskutujícího. Zatím splňuju akorát požadavek věku (teda nejsem student) , ale pokusím se v duchu ideálního diskutéra napsat opravený příspěvek k 911. Tím snad už definitivně zavřu klapačky všem kverulantům, co mě napadaj, že vydávám vlastní názory za cizí a cizí za vlastní. Tak já, ve vztahu k 911 SI MYSLÍM, že (teda, ještě to upřesním, to myšlení - jako že jsem k tomu dospěl sám, ne že by mě Yaroukh mučil, proste takovej subosobní názůrek) tak teda si osobně, sám, v noci myslím, že 911ka je král. A zároveň mě uklidňuje, že tenhle můj osobní, takovej tajenej názor hamonizuje s oficiálním, neměnným, až definitivním, to jest konečným objektivním názorem, že fakt ta 911ka tím králem je. --- Tak doufám, že tohle mé pokání postačí
Proč v noci? Co tam s tím Porsche děláš? Jé já zapomněl, že jsem jen student. Už mlčím. V Porsche jsem v životě nejel. Proboha, co tu dělám? Já se tak stydím... Diskutuje tu asi 15 lidí se zkušenostma a já jim to tu kazím.
Tady už to došlo tak daleko, že já musel nahoře dávat ráno jednomu životopis, abych vůbec mohl otevřít tyhle stránky. Ale počítá se i 911 od burago, nemusí prej člověk vlastnit celou modelovou řadu od šestašedesátýho.
No když se to vezme kolem a kolem. 911 mi stojí támhle ve skříni (ještě když jsem byl menší a neměl vkus na auta; je to 1:18 Burago a má utržený závěs jednoho kola díky mému závodnickému umění; taky je na něm Made In Italy, takže je to vlastně napůl Ferrari? ) Praxi automechanika mám složenou za ty roky práce s Legem. No a ty výlety po světě jsem absolvoval ve snu. Pro pochybovače: hodně realistickým snu. A na příjmu se pracuje. Snad za pár let. ps: vzkaz automobilce Porsche: utrhávají se vám kola a ty kufry, co jsou grátis vepředu v zavazadelníku nejdou vyndat. vážně ne.
911 je dokonalá v tom že je to auto na každý den. Můžeš s ní jezdit do práce a pak si zablbnout o víkendu na okruhu. Nezrujnuje tě. U mě zvítězilo srdce a pořídil jsem ojetou 360. Je to neskutečně nepraktické auto, i v porovnání s 911. Ale pro mě bude i tak nejdokonalejší Ferrari. Je to o srdci.
Chlapci, nechcete už nechat té nesmyslné debaty o tom, jaké auto je dokonalejší a napsat něco trochu k tématu? Porsche vypustilo 911 Carrera 4 a 4S. Je lepší Carrera4 než Carrera2? V koutku duše uvažuju o koupi 993 nebo 996 a zajímal by mě názor někoho, kdo jel v 2 i 4. Je to velký rozdíl? Prý je 4 horší kvůli nákladům na odcházející lamelovou spojku? V našich podmínkách by se hodila spíš 4... Co myslíte?
Nazdárek. Opravdui zajímavá debata se tady strhla, ale k věci. Jezdil jsem 996 Carrera2 i 996 Carrera4. Osobně bych si vybral zadohrab. Jednak jsem na ty zadokolky trošičku ujetej a jednak je to klasika. Říká se, že když 911, tak tu nejjednodušší. Prostě Carrera. Kamarád má čtyřkolku, najel s ní zatím kolem 100tis a žádný větší potíže nehlásil. Takže když to shrnu, objektivně nemám žádný argument pro dvoukolku, ale při vyslovení Porsche si představím právě to. Krásnej, silnej, použitelnej ZADOHRAB. (je sice pravda, že to auto pokazili už na papíře, tím motorem za zadní poháněnou nápravou, ale od té doby se snažej to napravit a už se jim to docela daří )
Hele reknu ti z vlastni zkusenosti: pokud hledas luxusni GTcko tak investuj do Maserati GT. Je mnohem praktictejsi, hezci, stylovejsi a nejezdi jich tolik. Jezdim verzi s manualem udelal sem s nim 80 tis. km a je proste super... Zkousel sem si i Porsche a neda se to srovnat ikdyz podle nekterych co zrejme nezkusili nic jineho je to KRAL
Jo jinak jeden znamy ma porsche 4*4 a jezdi s tim (mimo jine) v zime na hory. Rika ze si nemuze na nic stezovat. To pak zalezi na co to chces pouzivat. Ani zadokolka s dobrou elektronikou se v zime neztrati...
Jo jinak jeden znamy ma porsche 4*4 a jezdi s tim (mimo jine) v zime na hory. Rika ze si nemuze na nic stezovat. To pak zalezi na co to chces pouzivat. Ani zadokolka s dobrou elektronikou se v zime neztrati...
Dík za názory, Maserati 3200 GT má soused, takže bych zase takovej exot nebyl A slyšel jsem, že má dost zrádný turbo, takže bych měl asi dost respekt. Ale k 911 mě něco přitahuje, něco co neznám u žádné jiné značky. A vlastně ani auta. Takže Carrera2?! A teď ještě 993 vs. 996. Cenově už skoro stejný, 993 se mně víc líbí, ale je starší a má už dost otřesnej interiér. No jo, nejlepší by byla 997!
Nemluvim o 3200 GT ale o nove verzi Maserati GT. Ta ma 4.2l atmosfericky osmivalec. Navic tam sou vychtane vsechny chybky ktrere mela stara 3200, jako treba nepresne razeni. Na to jak je vzacna se podivej do prodejnich cisel. Proste jich jezdi min a i v evrope je docela nahoda potkat se s jinou GT Fakt je super. Za celou tu dobu co s ni jezdim sem maximalne spokojeny (abych taky nebyl, co
Tak, myslím, nadešel čas, abych to tu shrnul. Po počátečním poetickém rozjezdu po čáře života to vypadalo, že se budu muset znovu přihlásit na postgraduál na téma výtvarné umění v Číně, za vlády dynastie Čum-li. Naštěstí jsme byli vrženi do konfrontace 911ky s Octávií, a to je tak silné téma, že jsem byl naštěstí odsunut na druhou kolej. Pravda je, že jsem musel přiznat, že názor o tom, že 911 je král je názor subjektivní. I když tedy se kryje s obecně přijatou normou - že fakt ta 911ka králem je. Tohle tu pochopil i kolega, co cpe do auta kořenový dřevo z ořešáku u nich na zahradě. No a nakonec to opět vyhrál LONES - dokázal definovat požadavky na řádného diskutéra. Došli jsme k závěru, že ovšem je splňuje jen jeden z nás - NIKI LAUDA, a ten má málo času, takže to bychom diskuzi moc daleko nedotáhli. Jsem rád, že mohu 911ku tady uzavřít heslem - 911 je král králů. Je ještě pár králů, ale jen jeden je jejich král. To jde ne?
Už tu bylo hodně teorií o tom, kdo tě platí. Není to nakonec samotná redakce auto.cz Za rozdmýchávání diskuse. Protože po tomhle zase stopro někoho namíchneš a diskuse poskočí o dalších 50 příspěvků. Tu Čum-li rozhodně studuj. Bude se to hodit, až tu budou za pár let všechno vlastnit Číňani.
Dopoledne mě platí Dacia - alespoň to tvrdí někdo u Logana Já právě myslím, že nenamíchnu, když teda jsem to jako uzavřel
Tak pozor pozor. Passata som uzavrel ja a celkom dobre (to su Vase slova maestro ) a do 911 prispevkov mame este daleko takze nikam sa netreba ponahlat. A kto ta plati ? Dnes poobede si asi dostal sek od Peugeotu. Alebo sa mylim ?
..hele.. já si musím rejpnout... čím tě to Porsche tak strašně rajcuje...??? protože ..ano je to Porsche..., ale rozhodně to není žádnej zázrak... Je to sice sportovní auto, ale automobilka by nejraději viděla, kdyby v tom jezdili všichni... (a hlavně za ty prachy..) ... aby se z toho stala taková masovka.. pro mě to rozhodně favorit není..!! a král už vůbec ne..!!
Necekej, ze se dozvis neco jinyho, nez ze 911 je kral Ale neboj on dozraje
Zkus o nem uvazovat jako o nejpopularnejsim GT coupe To je ten spravny nazev...(Ackoliv bych si pral tento titul pro Maserati Coupe )
tady se nedozvis NIC JINEHO nez ze PORSCHE je KRAL od zabednence s prezdivkou GTI. Kdyz je PORSCHE jedina ikona klasickeho sportaku tak co v jeho vyrobnim programu dela SUV???? Muzes vysvetlit tohle? Jde presne jen o prodavani hromady porschaku... Podivej se na prodejni cisla: zjistis ze misto vyrobce sportovnich kupe se Porsche stalo vyrobcem naslapleho dlouhonoheho kombiku!!!
Mohu ti toho vysvětlit poměrně dost. Ale nechci. Musel bys být především slušný. To nejsi. Neumíš být ani vtipný. To také nejsi. To, že neumíš být vtipný ti nezazlívám, to se naučit nedá. Slušnosti se ovšem naučit dá. Tak až budeš slušný, rád s tebou budu komunikovat.
Hele prostoru to mas kolik chces. Do ted sem se od tebe dozvedel jenom ze "porsche je kral, coz je nezpochybnitelna cista pravda o ktere se nediskutuje" Ty jsi tady nazval vsechny kdo neydili tvoje nazory ryznymi slovy. Oplacim ti stejnou minci. Neni v tom nic jineho a je to jen nazor
Ano, GTI je opravdu nekdy nekriticky, ale tady se nepise o producentu (Porsche), ale o modelu (911). Navic Cayenne dal hochum z Nemecka penize na vyvoj dalsich vozu a tedy i slavne 911-ky, stejny pripad byl i Boxster...Nikdo nikoho nenuti k jeho koupi, ale dava prilezi vsem, kteri vlastni kupe, nebo cabrio vozit rodinu autem stejne znacky...Nebo-li jedina modelova rada tohoto vyrobce posle do nenavratna. Neni to tak davno, kdy bylo Porsche v pozici, ze to vypadalo na jeho prodej (prinejlepsim)
Ciello, tohle téma, tedy to, čím mě 911 rajcuje to je tak rozsáhlé téma, že se nedá vtěsnat do jednoho příspěvku. To až případně u stolu. Mimochodem, víš, že máš velice originální vizáž příspěvků? Já vždycky roluju a - stop - Ciello Tohle nemám u nikoho. Tak já bych ti třeba teď mohl napsat čím mě rajcuje Ciello Podívej, to máš tak... anebo, vlasně... to je taky ke stolu... Tak až u stolu
..já se ptal na auto... a ne na sebe... Vím, že rajcuju hodně lidí... někdy.. teda snad... , ale o to tu nejde... takže.. takže zase nic... mohl jsi mně třeba napsat... třeba.. berou mě ty roury výfuku... nebo má nezaměnitelně sexy zpětný zrcátko ( ), nebo třeba, že jízda po kostkách je tak vzrušující, že neustále kroužíš po centru Prahy... ale taky, že jsi třeba nad postelí měl vylepenej plakát 356C nebo nové 911(912)....
jo, jo, jistě. Král je jeden. Král králů je jeden. Tak jako je guru, apoštol, passátní kus, tak je i král králů. A tím je 911.
..mám pocit, že moc jíš králíky pak se moc modlíš a ještě máš doma průvan...!! a do toho si zahulíš.. a je z toho Král, apoštol a passat...
Jezdi opatrně, bylo na tom přeloženém zažloutlém listu napsáno... Bylo mi 12. Táta dostal povolávací rozkaz. Koho zajímalo, že jsem tu byl já. Koho zajímalo, že tu byla máma se ségrou, co na něm mohla oči nechat? Koho zajímalo, co dál? Pravidelně chodila pošta. Táta psal, jak vietnamčíci lezou z děr... jak ležíš přitisknitej k zemi v rozbahněný džungli a 10cm nad tvou hlavou ti lítá kulka za kulkou. Jak čekáš, jestli se rozmočíš, jestli splyneš s bahnem... a pak když je 20 vteřin ticho, tak se zvedáš a běžíš naději do náruče... Občas si ty dopisy pročítám. Měly zpoždění 25 dnů. Pravidelně. Přišlo jich 19. Máma seděla za stolem a unavenejma očima četla slovo za slovem. Stále dokola. A já, já ty dopisy pak tajně čítávál pod dekou. V noci při svitu baterky. Ségra to nezvládala. A nikdo z nás jsme nezvládli ten poslední, devatenáctej. Protože než nám ho doručili, dostala máma telegram z ministerstva obrany... v tom posledním dopise táta psal, že snad už ta pakárna skončí a brzo se nalodí... Jo, tak tohle mu vyšlo. Přivezli ho jěště se stovkou dalších přikrytýho vlajkou. Tři roky jsem pak nevlezl do garáže ani pro sekačku na trávu. Tam bylo tátovo hájemství. Máma jen dokola četla ty dopisy a ségra, ta to odnesla z nás asi nejvíc. Pak jednou, když mi bylo 17 jsem vzal se skoby v předsíni klíč a šel do garáže. Tam byl pod vrstvou prachu a pod zelenou plachtou. 911 v temněmodrý barvě. Tátova chlouba. Shrnul jsem plachtu. Sesunul se na sedadlo a podíval se ve zpětným do svejch očí. Byly to oči, jako měl můj táta. Na sedadle spolujezdce ležel žažloutlej přehnutej list papíru a na něm stálo - jezdi opatrně, tvůj táta...
no konecne GTI napsal neco,co se da cist (s tim tatou). 911 je proste king a kdo neveri,tak je bud slepej nebo autum proste nerozumi.bez debat. akorat mi pripada 911 Turbo better nez Carrera..
Co se tyka carrera 911... za ty penize co za nej date, rozhodnete nedostanete odpovidajici hodnotu...k cemu je image, kdyz tohle auto jede o maly chlup lepe nez treba alfa 147 GTA, ktera je 3x levnejsi... navic o mnoho brutalnejsi... porsche je proste rychla audina, nabita elektoronikou a nemecky strohe...bez vyraznych emoci...tot muj zazitek z jizdy...
co takto chlpate tygrovane potahy ?
Kdybys tam alespon napsal z tveho pohledu: "Pro me je porsche nejhezci auto" nebo tak neco. Ale takhle z tebe mluvi jen jednoduchy fanatik.
A propos uz si to tvoje "neprekonatelne" PORSCHE nekdy ridil?