Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Nové Porsche Cayenne: první foto po faceliftu

Porsche na svých stránkách zveřejnilo první fotografii trojice faceliftovaných modelů řady Cayenne. Premiéru by měla novinka mít tento týden na autosalonu v Los Angeles nebo začátkem roku 2007 v Detroitu.
Zpět na článek
28. 11. 2006 11:43
neregistrovaný "Haya"
28. 11. 2006 14:07
neregistrovaný "Carlos"
28. 11. 2006 11:50
neregistrovaný "dCi"
28. 11. 2006 17:26
28. 11. 2006 12:08
anonym
28. 11. 2006 12:20
neregistrovaný "Hero"
28. 11. 2006 13:58
neregistrovaný "Michal 528"
28. 11. 2006 14:32
neregistrovaný "zilkyn"
28. 11. 2006 15:33
neregistrovaný "Leftie 81"
28. 11. 2006 12:27
28. 11. 2006 12:34
28. 11. 2006 12:59
neregistrovaný "odborník"
28. 11. 2006 13:01
28. 11. 2006 13:14
neregistrovaný "odborník"
28. 11. 2006 15:18
neregistrovaný "Ic3g3org3"
29. 11. 2006 21:30
anonym
28. 11. 2006 13:18
neregistrovaný "Pucmeloud"
28. 11. 2006 13:57
neregistrovaný "chiron"
28. 11. 2006 14:33
neregistrovaný "zilkyn"
28. 11. 2006 16:18
29. 11. 2006 13:15
neregistrovaný "zilkyn"
28. 11. 2006 14:07
anonym
28. 11. 2006 14:11
anonym
28. 11. 2006 16:22
28. 11. 2006 14:33
neregistrovaný "C4all"
28. 11. 2006 14:36
neregistrovaný "stydlin z prace"
29. 11. 2006 13:17
neregistrovaný "zilkyn"
28. 11. 2006 14:56
neregistrovaný "miles"
28. 11. 2006 15:10
neregistrovaný "Ciello"
29. 11. 2006 16:11
neregistrovaný "zilkyn"
28. 11. 2006 14:59
neregistrovaný "Johny.Rico"
28. 11. 2006 15:05
neregistrovaný "bestdrifter"
28. 11. 2006 15:09
neregistrovaný "jesus"
28. 11. 2006 15:10
neregistrovaný "Donald"
28. 11. 2006 16:02
neregistrovaný "OZZY"
28. 11. 2006 16:43
neregistrovaný "ja"
28. 11. 2006 18:37
neregistrovaný "OZZY"
28. 11. 2006 21:48
neregistrovaný "OZZY"
29. 11. 2006 13:27
neregistrovaný "zilkyn"
28. 11. 2006 19:26
neregistrovaný "Ian"
28. 11. 2006 21:56
neregistrovaný "OZZY"
29. 11. 2006 13:30
neregistrovaný "zilkyn"
28. 11. 2006 22:39
anonym
29. 11. 2006 13:41
neregistrovaný "zilkyn"
28. 11. 2006 21:08
neregistrovaný "Honza"
29. 11. 2006 09:34
anonym
28. 11. 2006 21:30
anonym
28. 11. 2006 21:33
neregistrovaný "OZZY"
28. 11. 2006 22:38
anonym
29. 11. 2006 12:31
neregistrovaný "Lancer"
28. 11. 2006 17:50
anonym
28. 11. 2006 18:11
28. 11. 2006 19:18
anonym
28. 11. 2006 19:30
neregistrovaný "fall"
28. 11. 2006 19:38
neregistrovaný "Ian"
29. 11. 2006 13:46
neregistrovaný "zilkyn"
29. 11. 2006 22:51
neregistrovaný "Drsoň"
28. 11. 2006 19:47
neregistrovaný "Jasoň"
28. 11. 2006 20:24
neregistrovaný "Ian"
29. 11. 2006 18:06
neregistrovaný "Drsoň"
28. 11. 2006 20:03
neregistrovaný "AliM"
28. 11. 2006 21:11
neregistrovaný "Honza"
28. 11. 2006 22:15
neregistrovaný "AliM"
9. 2. 2007 12:47
anonym
neregistrovaný "Haya"
28. 11. 2006 11:43
nové Cayenne
ty přední nafouklé blatníky se mi nelíbí ;-\
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Carlos"
28. 11. 2006 14:07
Re: nové Cayenne
Co mohli pokazit, to taky pokazili... predek i zadek strasne nafoukli, vypada to tedy fakt hnusne... :(
neregistrovaný "dCi"
28. 11. 2006 11:50
hm
Osobně si myslím že neměli co zkazit. Po mých prvních reakcích a následných rozvahách si nyní myslím, že příď šla k lepšímu (přesto mne neoslovuje), působí mnohem svébytněji, než naroubovaná světla z 996 jako doposud. Povolená zadní světla však jdou naopak. Tam to chtělo zcela jinou, nebo žádnou změnu. Suma sumárum se můj názor na design Cayennu nijak nemění, většina SUV všech tříd vypadá prostě lépe. Ale přirozeně chápu, že s Cayennem nelze srovnávat nic. :-!
Rozbalit vlákno
1
28. 11. 2006 17:26
Re: hm
Velmi cením tvou poslední větu ;-) :yes: To je pravda pravd... o Porschi i o ostatních.
anonym
28. 11. 2006 12:08
porshe?
z profilu to vypada skor ako hyunday.....
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Hero"
28. 11. 2006 12:20
Korejec
Ten Hyundai je fakt dobrej.. Porsche je jen jedno a to
model 911,a zbytek produkce Porsche kupuji jen ti co na 911 nemaji.... :-!
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "Michal 528"
28. 11. 2006 13:58
Re: Korejec
Dovolím si s tebou částečně nesouhlasit. Takovej Cayenne Turbo, navíc upravenej od Gemballa je o dost dražší než Carrera. Ale pravda je, že Porsche=911. Mě se ten facelift docela líbí. Jen možná ten zadek. Ta střecha se nějak moc svažuje. Příjde mi to jak kdyby bylo to auto skrčený. Trochu to napravuje to křídlo, ale moc se mi to nelíbí. Naopak se jim, opět, povedly vejfuky. Celkově bych to hodnotil kladně. To auto působí takovým "lehčím" dojmem. Už to nevypadá jako takovej mastodont. Otázka je, jestli právě to se mnoha kupcům nelíbílo nejvíc. (to je divná věta)
neregistrovaný "zilkyn"
28. 11. 2006 14:32
Re: Korejec
:yes:
neregistrovaný "Leftie 81"
28. 11. 2006 15:33
Re: Korejec
Presne taký pocit mám aj ja, ked pozriem na Cayenne... Ten zadok... taký "Fat Ass".... príliš sa zvažuje a pôsobi ťažko, neohrabane... ;-\
28. 11. 2006 12:27
Podivne Porsche
....mohli radsej poriadne prepracovat ten nechutny zadok...
Rozbalit vlákno
0
Avatar - VDC
28. 11. 2006 12:34
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "odborník"
28. 11. 2006 12:59
!
Strašný. Jak Hyundai.
Rozbalit vlákno
4
Avatar - VDC
28. 11. 2006 13:01
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
neregistrovaný "odborník"
28. 11. 2006 13:14
Re: !
To jo. Cayenne je jak starej hyundai.
neregistrovaný "Ic3g3org3"
28. 11. 2006 15:18
Re: !
Hyudai SantaFe je SUVerén >:D (+ blijící smajlík)
anonym
29. 11. 2006 21:30
Re: !
>:-[] :yes:
neregistrovaný "Pucmeloud"
28. 11. 2006 13:18
Vyhozeny penize
stale stejne hnusne, jen ted vic ladene do Hyundai
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "chiron"
28. 11. 2006 13:57
No
No mě se teda líbí stejně jako ten předtím. Prostě pro mě je to krásný auto.
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "zilkyn"
28. 11. 2006 14:33
Re: No
:yes: :yes: :yes:
taky máš pocit, že seš výjimka??
Avatar - VDC
28. 11. 2006 16:18
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
neregistrovaný "zilkyn"
29. 11. 2006 13:15
Re: No
Co má Dacia společnýho s designem Cayenne? A kolik Cayennů jsi to osobně v životě aspoň potkal a slyšel jejich motor? O co tady jde, nedokážeš se smířit s tím, že někomu se Cayenne líbí?
anonym
28. 11. 2006 14:07
Hnus
to auto je nepopisatelne hnusne,designovo je to prechod z dazda pod odkvap
Rozbalit vlákno
2
anonym
28. 11. 2006 14:11
Re: Hnus
este aby som doplnil predaje faceliftovaneho cayenne nezachrani ani image znacky,ani svatena voda.fakt sa budem divit ludom co si kupia cayenne po facelifte.pri pohlade nan chytam zelenu farbu.hrozne nieco
Avatar - VDC
28. 11. 2006 16:22
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
neregistrovaný "C4all"
28. 11. 2006 14:33
fejslift...
No, face mu naliftovali relativně dobře (aspoň to není horší než bylo...) Ale buttlift se jim moc nepovedl, vypadá, jak kdyby vezl v kufru 5 metráků cementu! ;-\
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "stydlin z prace"
28. 11. 2006 14:36
dyt je to nadhera co mate:-D
Doposud jsem nevěřil že by tohle auto mohlo byt hnusnější. A klukum se to povedlo:-) to je prostě nádhera, na to musi byt skola jak navrhnout nejděsnejsi auto na svete :-) u porsche proste pracujou borci maj mou uctu :yes: tak hnusny auto nedokažou ani činani.... Ale je fakt že tyhle auta maj vždy i příznivce a je to dobre prece jen každemu se libi neco jineho...... jen jeste ze takove lidi neznam >:D
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "zilkyn"
29. 11. 2006 13:17
Re: dyt je to nadhera co mate:-D
Ty seš hodně těžce nemocnej, jinak bys tady nepsal takový bláboly, osobně znám několik lidí, kterým se Cayenne líbí a autům hodně rozumí. Nechápu tvoji poslední větu, máš nějakej mindrák nebo co?
neregistrovaný "miles"
28. 11. 2006 14:56
.
Mastodont ;-) :-)
Rozbalit vlákno
0
anonym
28. 11. 2006 14:58
Z naprosto hnusného udělali hnusné - výhra
Důkaz že výroba peněz je pro mnoho automobilek důležitější než výroba aut ;-\
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "Ciello"
28. 11. 2006 15:10
Re: Z naprosto hnusného udělali hnusné - výhra
>:D >:D ..nevyráběj ty auta náhodou proto, aby vydělali peníze..?!? >:D >:D
neregistrovaný "zilkyn"
29. 11. 2006 16:11
Re: Z naprosto hnusného udělali hnusné - výhra
>:D >:D :yes:
neregistrovaný "Johny.Rico"
28. 11. 2006 14:59
Chystá se BMW X6
Určitě...
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "bestdrifter"
28. 11. 2006 15:05
všecko špatně
Díky nafouklýmu předku vypadá zadek tak nějak připosr*tě. Prostě se mi to nelíbí.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "jesus"
28. 11. 2006 15:09
ja nevim....
nehlede na to ze jestli se mi to auto libi nebo ne je mi proti srtsi samotnej fakt ze se porsche pustilo do tehle modni tridy vozu. Sice se ta kara prodava dobre,ale myslim ze se s tim rozplynula cast skvely image kterou si ta znacka nese z let minulych. Mozna se casem ukaze ze je to jen muj pocit, a nebo taky ne, tezko rict.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Donald"
28. 11. 2006 15:10
Mno,zvláštní
Tak zátím na mě,aspon podle fotek,působí Cayenne dost rozporuplně.Co se mi docela líbí je přední část.Působí na mě dost širokým dojmem a možná i díky tomu mi nepřipadá moc vysoké (jistě že je).Pak si také myslím,že dojem z auta bude uplně jiný na maximální a minimální světlé výšce.Co mě ale hodně zaráží je celá zadní část auta.Možná,kdyby se dali větší kola,tak by byl dojem jiný,ale ted mi celá oblast zadku připadá jak hrb,který tahne auto za sebou.Myslim,že je celkem jasné,že v dané kategorii půjde o špičku,hlavně co se týká podvozku a výkonu (je to přeci pořád Porsche,že).A hlavně,nemám strach o prodeje tohohle macka.Pořád bude vesele vydělávat.Podle mě to auto není nijak krásné,ale v kategorii těhle mastodontních SUV se mi opravdu hodně nelíbí žádné.Každopádně v daném segmentu bude tohle pořád patřit na horní příčky.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "OZZY"
28. 11. 2006 16:02
Paráda...
To auto je jak dvanátiletka ( neznačková). Pomalu, ale jistě zraje. Jestliže v první polovině zrání jsem šel do mdlob, tak současné dozrání mě nutí již přímo zvracet. Slušnej hnus!!! :no:
U Korejce bych si řekl, ty tomu dali zas jednou na *, ale u Porsche? Nemám slov.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "ja"
28. 11. 2006 16:43
Hnus
Porsche Cayenne bylo vzdycky jedno z nejsoklivejsich drahych SUV a to mu i nadale pro me osobne zustava... ;-\
Rozbalit vlákno
0
28. 11. 2006 17:42
CAYENNE, PORSCHE CAYENNE
Tak ten oficiální snímek mě dostal do kolen. Ano, takhle si podmaňuje svět jenom Porsche. Porsche Cayenne :yes: Cayenne je jinej, je svůj, je drzej, je drsnej, je hrubej, je arogantní a... je jedinečnej. Protože je nejlepší. Protože je Cayenne. Protože je - PORSCHE CAYENNE. Pokud bys chtěl stylem něco postavit proti Cayennovi musel bys koupit RANGE ROVER. Nic jiného pod sluncem se nedá proti Porschi postavit. Styl, image, prestiž, technika je ovšem jednoznačně na straně Porsche. CAYENNE... nejlepší sportovní SUV na světě... tedy, je to přesně to, po čem máš toužit... ovšem, jestli vůbec víš, po čem ten správnej kovboj, ten ostrej řízek silnic, toužit má... Po čem toužíš ty?
Rozbalit vlákno
22
neregistrovaný "OZZY"
28. 11. 2006 18:37
Re: CAYENNE, PORSCHE CAYENNE
Jseš zcela mimo GTI. To auto vůbec nemá vlastní ego, nemá styl, nemá nic pozitivního. Cn jenom zničil i to málo dobrého image, co Porsche jako takové mělo. Technika? Pcha. Nenech se vysmát. Víš moc dobře, že Porsche přešlapuje na místě a hledá, jak se odpíchnout ode dna. Nic sobě, ani ostatním zde nenalhávej. To je drsná realita. Tenhle nepovedený kousek měl, ano MĚL vytáhnout Porsche z bahna. Nekoná se tak. Přiznej, že jsi vsadil na špatného koně. Podívej se do zrcadla, jestli ještě máš vůbec soudnost a sílu. :yes:
28. 11. 2006 18:58
Re: CAYENNE, PORSCHE CAYENNE
OZZY... přeji ti zažít to "turbodno" :-) na keramickejch brzdách... s klíčkem ve tvaru malého Cayenne... Ta věta, že CAYENNE je nejlepší sportovní SUV světa platí, a tak dlouho, jak dlouho se bude Cayenne vyrábět, platit bude. V tomhle jsem zcela klidný...
neregistrovaný "OZZY"
28. 11. 2006 21:48
Re: CAYENNE, PORSCHE CAYENNE
Milý GTI. Chápu, že jsem Ti šlápl na KUŘÍ OKO. Že jsem krutý. Ale nemohu jinak. Obhajuješ úplnej nesmysl. Tady prezentuj názory jaký chceš. Ale buď aspoň upřímný k sobě v soukromí. Každému, kdo nemá citový vztah ke značce Porsche je více než jasné, že Porsche točí jeden letitý koncept, zastaralý model desítky let pořád dokola a že hledají východisko. A téměř se našlo. Ovšem modelem, který pro ty, kterým tluče srdce pro rychlá kola naprosto nepochopitelným, neakceptovatelným. Nesmyslem na 4 gumách. Za chvíli můžou přijít s nejlepším sportovním MPV na světě. Až udělá Ferrari podobnou obludu, byť se všemi nej, budu spílat stejně.Jasný?
:yes:
28. 11. 2006 22:25
Re: CAYENNE, PORSCHE CAYENNE
Tak se na to připrav... bude to to samé... Dokonalé SUV od... Ferrari.
neregistrovaný "zilkyn"
29. 11. 2006 13:27
Re: CAYENNE, PORSCHE CAYENNE
Vůbec tady nejde o GTIho, i když má ve všem naprostou pravdu. Jde tady o to, že OZZY úplně popřel věc, která je prostě holým faktem - že Cayenne vydělává víc, než čekali a živí tím vývoj dalších modelů. Netuším, o jakém dně tady OZZY mluvíš. Napiš nám všem, že 911 (i v základu) je neschopný auto bez image a těch jízdních vlastností, o kterých všichni jezdci píšou. Napiš to a budeš sám cítit, že to není pravda. Co Turbo, nic? Slyšel jsi někdy zvuk motoru v jakýmkoliv Porschi včetně Cayenne? Jaký východisko, co to tady plácáš? Cayenne byl jasný plán, který vyšel, stejně jako vyjde Panamera, stejně jako vyšel Boxster, stejně jako vyšel Cayman. Všochno jsou to vyjímečně schopná a rychlá auta a většinu konkurence roznesly na kopytech. Jel jsi někdy v nějakým Porschi? A čteš třeba aspoň Carauto (asi jediný kvalitní čtení a objektivní posuzování aut)? Vzpamatuj se. Porsche hledá východisko, tuhle tvoji myšlenku jen tak nezapomenu.
Avatar - 2,7 RS
29. 11. 2006 14:16
Re: CAYENNE, PORSCHE CAYENNE
:yes: ;-)
neregistrovaný "Ian"
28. 11. 2006 19:26
Re: CAYENNE, PORSCHE CAYENNE
Milý OZZY, mě by moc zajímalo, kterou jnou značku považuješ za sportovně vyspělou. Porsche mělo málo dobrého image? Porsche je na dně? Ale no tak. Ty se probuď.
neregistrovaný "OZZY"
28. 11. 2006 21:56
Re: CAYENNE, PORSCHE CAYENNE
No přeci se nebudeme bavit o sportovních kárách v souvislosti s SUV?
neregistrovaný "zilkyn"
29. 11. 2006 13:30
Re: CAYENNE, PORSCHE CAYENNE
Ale Cayenne je jediným sportovním SUV. Ty jsi to pořád nepochopil. Nemá na něj ani těžký Range. Ale to je jedno, po tom co jsi napsal nahoře..
Avatar - 2,7 RS
28. 11. 2006 20:41
Re: CAYENNE, PORSCHE CAYENNE
No, po delší době jsi mě donutil sem hodit příspěvek :-)... Cayenne mně osobně způsobuje schizofrenní pocity - na jedné straně chápu ekonomické důvody pro jeho výrobu, na straně druhé mi jako fandovi tradiční sportovní značky srdce pláče... Jenže - možná nebýt Cayenne, možná by již brzy nebyly ani tradiční sportovní vozy samostatné automobilky Porche... Automobilky, která dokáže financovat vlastní špičkový technologický vývoj(při prodeji několika desítek tisíc vozů ročně) a zároveň být nejziskovější automobilkou světa - pokud tohle je pro Tebe odpichování se ode dna, máš zřejmě dost vysoké standardy... Prakticky všechny vozy Porsche jsou ve svých třídách měřítkem pro ostatní - a když se jim náhodou někdo přiblíží, lze to považovat za nesporný úspěch... Kombinace vlastností, kterou dokáží u Porsche s ohledem na zaměření každého jejich vozu namixovat, je unikátní, s nadsázkou "lékárnická" práce... Pokud se dá výroba aut jako 911 GT3 RS či Carrery GT považovat za bahno, pak jsi mi Ozzy pomohl otevřít oči a zítra si běžím koupit permanentku do nejbližších bahenních lázní... :-) Zdá se, že Tě pěkně napálili, Ozzy - kdo totiž kdy vsadil na Porsche, vsadil vždycky na toho správného koně... ;-) :yes:
28. 11. 2006 21:12
Re: CAYENNE, PORSCHE CAYENNE
:-) :yes:
anonym
28. 11. 2006 22:39
Re: CAYENNE, PORSCHE CAYENNE
;-) :yes:
neregistrovaný "zilkyn"
29. 11. 2006 13:41
Re: CAYENNE, PORSCHE CAYENNE
:yes: :yes: :yes: Konečně to tady někdo tak pěkně napsal. To je prostě pravda a já si odteď myslím, že OZZY má nějaký osobní problém, když dokáže v souvislosti s Porsche mluvit o bahně a odpichu ode dna. Mimochodem, kdepak teď je OZZY, proč se teď nevyjádří a nekontruje? Došly mu argumenty? Nebo medicínka?
neregistrovaný "Honza"
28. 11. 2006 21:08
Re: CAYENNE, PORSCHE CAYENNE
No tak předně nesouhlasím s Ozzym v jedné věci, a to taháním z bahna. Když bylo Porsche v krizi, tak právě Cayenne byl zachráncem. Nedávno sem listoval ve starých SPEEDech a byla tam jedna z prvních zmínek o tomhle SUV a redaktoři reagovali na to, že automobilka chce vyrobit 25000 Cayennů ročně tím, že oni jsou v tom případě časopis pro kutily. Realita byla a je jiná. Na druhou stranu souhlasím s OZZYM, že GTI je zcela mimo, protože drsnej, hrubej a arogantní je možná tak Hummer H1 a ne SUV, které sice má skvělou akceleraci a jede 250, ale s kterým jezdí ženušky do divadel apod. Za druhé je zbytečné stavět proti němu Range (sport), protože by Cayenne musel zacouvat zpátky do garaže a nechat ho ukázat co to znamená mít STYL, IMAGE a PRESTIŽ! To GTI: Možná by to pro příště chtělo trochu míň zaujatosti na německé vozy (vnucovat někomu názor že je to nejlepší sportovní SUV na světě je opravdu trochu mimo, zkus pro příště začít větu třeba "Myslím si, že...").
28. 11. 2006 21:11
Re: CAYENNE, PORSCHE CAYENNE
:-) :yes:
28. 11. 2006 21:29
Re: CAYENNE, PORSCHE CAYENNE
Ten smajlík mi ulétl od reakce na RS... Takže Honzo... jsou dva vozy, které můžeš bez uzardění dnes sedlat, pokud hodláš sedlat první ligu dokonalosti ve sportovních SUV - je to RANGE ROVER a je to CAYENNE. Obě dvě auta těží z dokonalého vnímání a dokonalého image. Samozřejmě, že PORSCHE má ten image vyšší... Přece nechceš srovnávat LR s Porsche... a to i v tomto segmentu. Tedy, abych to upřesnil... já nahoře napsal, že je nejlepší v segmentu sportovních SUV... tedy myšleno jako - především silniční stroj. Tak v Tomhle je CAYENNE jednička světa (myslím v turbu)... A tohle je hodnocení z těch rozhodných... Ostatně, kde bys chtěl jezdit mimo ty silnice? V Africe?... ale tam zase nebudeš sbírat body za koně, ale za výdrž v džungli. Proto tedy volí kovboj silničních SUV zásadně CAYENNE. Nechci zde otevírat komnatu o spolehlivosti, ale děláš-li do toho, víš, že je tu prostě určitý rozdíl, mezi spolehlivostí Cayenne a spolehlívostí Range... Mimochodem, jel jsi ta auta? já tu někdy před 5 měsíci publikoval svůj žážitek s Rangem na automatu... bylo to hezké... ovšem jaksi... obrovské (vnitřní šíře je impozantní), automat mě svým umem nijak nebral a i když jsem byl rychlý jako drak... zážitek s Cayenne byl někde jinde... Cayenne je střela... CAYENNE je PORSCHE.
anonym
29. 11. 2006 09:34
Re: CAYENNE, PORSCHE CAYENNE
cayenne kupuju ludia co si potrebuju pomastrubovat ego,postavit sa na obdiv ostatnym,asi ich ukaja ked sa mozu na ostatnych pozerat zvrchu.ale treba si uvedomit ake su moznosti cayenne v terene v porovnani s range rover.su zalostne a kto tvrdi opak tak stratil poslednu stipku sudnosti.mnohi budu oponovat ze ludia co kupia cayenne nechodia offroad ale naco si potom kupovat auto co vyzera jak pojazdna chladnicka, aj ked ma prekvapive schopnosti na ceste.to potom dopadne tak ako tu uz niekto spominal ze cayenne sluzi prihluplim panickam majetnych muzov ako prepravnik vzduchu.cela vlna suv je postavena na hlavu.jedine auto ktore mi v tomto segmente dava zmysel je Discovery ktore je urcene aj na cesty aj do terenu.tak ked chcem image tak si kupim 911 a nie odhrnac snehu s vyzorom hyundai aj ked je to dobre auto.
anonym
28. 11. 2006 21:30
Re: CAYENNE, PORSCHE CAYENNE
:yes:
neregistrovaný "OZZY"
28. 11. 2006 21:33
Re: CAYENNE, PORSCHE CAYENNE
Dík Honziku. V podstatě souhlasíš i s tím taháním z bahna. Jak jinak pochopit větu KDYŽ BYLO PORSCHE V KRIZI, TAK PRÁVĚ CAYENNE BYL ZACHRÁNCEM...
Je třeba si zachovat přehled a zdravý rozum že. :yes:
anonym
28. 11. 2006 22:38
Re: CAYENNE, PORSCHE CAYENNE
OZZY, můžeš mi přiblížit tu krizi, ve které se Porsche nacházelo před Cayennem? Před jeho náběhem byl totiž zisk Porsche 830 mio EUR před zdaněním(2001/2002)... Takže je možné, že Porsche by jelo v pohodě dál i bez Cayenne - kdo ví... Skutečnost ja totiž taková, že opravdovým zachráncem Porsche nebyl Cayenne, ale v polovině 90.let Boxster a ortodoxními fanoušky paradoxně odsuzovaná 996... Tolik ke stále opakovanému omylu Cayenne jakožto "zachránce" Porsche...
Avatar - 2,7 RS
28. 11. 2006 22:42
Re: CAYENNE, PORSCHE CAYENNE
Ten anonym se jinak přezdívá 2,7 RS...sorry... ;-)
neregistrovaný "Lancer"
29. 11. 2006 12:31
Re: CAYENNE, PORSCHE CAYENNE
"nejlepší sportovní SUV na světě" - no nezni to blbe? Asi jako nejlepsi terenni sportak, ci nejlepsi MPV Roadster. Uz kvuli tomu to neni to, po cem mas touzit. Mas touzit po poradnym SUV (Range) nebo po poradnym sportaku (911/F430) nebo po poradne limuzine (A8) ale proc to kombinovat vsechno dohormady, kdyz nakonec to nebude umet nic poradne.
anonym
28. 11. 2006 17:50
bnv ,,julk
:-| ;-\ :-( :-O >:D >:D gjbggg :'-(
Rozbalit vlákno
0
28. 11. 2006 18:11
styl
mě se celkem cayenne líbí. je pravda že co se týče jízdní dynamiky tak je cayenne pak asi dlouho nic a pak nějaká x5 , q7 nebo tak nějak. ale pokud je měřítkem styl a osobnost pak je range roer a pak eště mnohem déle nic a pak další auta, ale tohle auto v otázce stylu nikdy range nedostihne. :-)
Rozbalit vlákno
0
anonym
28. 11. 2006 19:18
cayenne
zajimalo by mě ve kterém autě jezdíte co tu ted soudíte
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "fall"
28. 11. 2006 19:30
hmmm
do tohodle se vůbec neměli pouštěť
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Ian"
28. 11. 2006 19:38
Proč tolik kritiky?
Proč? Ano, Caynne není výkvět krásy, ale buďme k sobě upřímní, které SUV je opravdu krásné? Zničení image sportovní značky? Tak se Vás ptám: Seděli jste v tom? Snížili jste světlou výšku a zkusili ho projet? Není to offroad. Tohle je nejrychlejší SUV. Nejlepší SUV. Disponující jízdními vlastnostmi o kterých si konkurence může jen nechat zdát. Že si to auto na něco hraje? Ale ne. Nemusí si hrát. Tohle auto má sportovního ducha. Není vidět napovrchu. Je to uvnitř. Vzhledově kontroverzní, ale Porsche. Tam je třeba hledat sílu. Tohle auto je kromě vzhledu Porschetem každým coulem. Ať se Vám to líbí nebo ne, každá firma vyrábí auta, aby vydělala. Ne aby se kecalo, jaká dělá skvělá auta. A aby mohli dělat skvělá auta, potřebují peníze. Tak to je, tohle auto byla trefa do černého. Výborný tah. Můžete tvrdit, co chcete. Má úspěch. A určitě ne kvůli vlnám kritiky.
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "zilkyn"
29. 11. 2006 13:46
Re: Proč tolik kritiky?
:yes: :yes: :yes: moc pěkně napsáno a je to pravda, ne žádný bláboly, viď OZZY?
neregistrovaný "Drsoň"
29. 11. 2006 22:51
Re: Proč tolik kritiky?
8-s 8-s 8-s A určitě ne kvůli skvělému výrobku...
neregistrovaný "Jasoň"
28. 11. 2006 19:47
Povedený vtip škodolibého designéra
Snad škaredější SUV ještě svět neviděl. Je to ukázkový příklad toho, že určitá sorta lidí koupí cokoliv, jen aby mohla tvrdit, že mají "Porrrrsche" a ještě k tomu "esssúúvéé". I když samotná kombinace SUV+Porsche vyluzuje úsměv na tvářích jen trochu soudných lidí. >:-[] Když chci Porsche, koupím si Porsche. Když chci SUV, koupím si SUV. Nikdy ale ne tento obludný paskvil (teda pokud jsem normální). 8-s :no: Jo... a abych to dorazil. Samozřejmě, že je třeba správné SUV Porsche dát na nízkoprofilové pneu tak, jak to vídáváme na našich cestách. >:-[] :no:
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "Ian"
28. 11. 2006 20:24
Re: Povedený vtip škodolibého designéra
A co je Cayenne jiného než SUV? Co je podle tebe SUV?
neregistrovaný "Drsoň"
29. 11. 2006 18:06
Re: Povedený vtip škodolibého designéra
Co je Porsche? Porsche je klasický prémiový výrobce "klasických" sportovních vozů. Co je Cayenne? Cayenne je rádoby sportovní SUV paskvil firmy Porsche. Když už se chtěli odvázat od "klasiky" a jít s dobou, tak mělo předvést něco výrazně lepšího. Toto budí jen úsměv. 8-s
neregistrovaný "AliM"
28. 11. 2006 20:03
Hmm..
Tak a je to tady..porsche nám zkrášlilo Cayene..Jak tak čtu tak se téměř nikomu nelíbí..taky jsem trošku zdrženlivější vůči designu, ale jedna věc se tomuhle pekelnému stroji upřít nedá..je to první a jediné sportovní SUV..A tohle byla trefa do černého. Světe div se, ale tento model opravdu pomohl automobilce dostat se z krize. Někdo tuní Hdvojku, jiný zase Xpětku...ale Cayene tunit nemusíš..raketa na kolech už v základu a design mající neutuchající fandy i zaryté odpůrce..ti první v něm jezdí..a ti druzí závidí..a já...závidím.. :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "Honza"
28. 11. 2006 21:11
Re: Hmm..
Ne, opravdu to není jediné sportovní SUV
neregistrovaný "AliM"
28. 11. 2006 22:15
Re: Hmm..
Dobře Honzo, jediné není, ale vsugerovat SUVčku sportovní zážitky vzdáleně podobné jízdě v 911turbu se podařilo jenom značce Porsche..lepší sportovní krabici fakt neznám..
anonym
9. 2. 2007 12:47
Větrací mřížky....
Prodám větrací mřížky na Cayenne pište na Mail zakon007@seznam.cz >:D ;-) :yes:
Rozbalit vlákno
0