Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Novinky Jaguaru: nový S-Type, nejistý osud X-Type

Příští generace Jaguaru S-Type bude mít hliníkové tělo, ale hliníkový podvozek zůstane doménou modelů XJ a XK. Nejistý osud čeká X-Type.
Zpět na článek
11. 8. 2005 12:20
neregistrovaný "Coroner"
11. 8. 2005 12:59
neregistrovaný "Micek"
11. 8. 2005 13:28
neregistrovaný "Tom"
11. 8. 2005 14:52
neregistrovaný "Negr"
11. 8. 2005 14:55
neregistrovaný "Micek"
12. 8. 2005 06:35
neregistrovaný "Negr"
12. 8. 2005 11:05
neregistrovaný "Micek"
11. 8. 2005 12:29
neregistrovaný "Lonestarstate"
11. 8. 2005 12:34
neregistrovaný "Tibby"
11. 8. 2005 13:02
neregistrovaný "Lonestarstate"
11. 8. 2005 13:04
neregistrovaný "Tibby"
11. 8. 2005 13:08
neregistrovaný "knour"
11. 8. 2005 13:07
neregistrovaný "Marko"
11. 8. 2005 13:12
neregistrovaný "Micek"
11. 8. 2005 13:33
neregistrovaný "2,7 RS"
11. 8. 2005 13:34
neregistrovaný "Micek"
11. 8. 2005 13:45
neregistrovaný "Lonestarstate"
11. 8. 2005 14:07
neregistrovaný "2,7 RS"
11. 8. 2005 18:19
neregistrovaný "ZZ"
11. 8. 2005 18:52
neregistrovaný "Lonestarstate"
11. 8. 2005 18:56
neregistrovaný "ZZ"
11. 8. 2005 13:49
neregistrovaný "GTI"
11. 8. 2005 16:29
neregistrovaný "tamin"
11. 8. 2005 13:15
neregistrovaný "Micek"
11. 8. 2005 13:33
neregistrovaný "Micek"
11. 8. 2005 14:44
neregistrovaný "Lonestarstate"
11. 8. 2005 14:46
neregistrovaný "Micek"
11. 8. 2005 15:03
neregistrovaný "Lonestarstate"
11. 8. 2005 15:09
neregistrovaný "Micek"
11. 8. 2005 18:19
neregistrovaný "Viper"
11. 8. 2005 18:26
neregistrovaný "Lonestarstate"
11. 8. 2005 18:40
neregistrovaný "Viper"
11. 8. 2005 18:50
neregistrovaný "Lonestarstate"
11. 8. 2005 19:08
neregistrovaný "Viper"
11. 8. 2005 20:13
neregistrovaný "Micek"
11. 8. 2005 18:41
neregistrovaný "colin chapman"
11. 8. 2005 19:27
neregistrovaný "Tom"
11. 8. 2005 20:11
neregistrovaný "Micek"
11. 8. 2005 13:54
neregistrovaný "Marko"
11. 8. 2005 14:03
neregistrovaný "2,7 RS"
11. 8. 2005 14:08
neregistrovaný "Marko"
11. 8. 2005 14:08
neregistrovaný "Lonestarstate"
11. 8. 2005 14:18
neregistrovaný "Marko"
11. 8. 2005 14:23
neregistrovaný "GTI"
11. 8. 2005 14:38
neregistrovaný "cat"
11. 8. 2005 14:13
neregistrovaný "GTI"
11. 8. 2005 14:26
neregistrovaný "Marko"
11. 8. 2005 14:34
neregistrovaný "Lonestarstate"
11. 8. 2005 14:43
neregistrovaný "Micek"
11. 8. 2005 15:34
neregistrovaný "mates"
11. 8. 2005 15:57
neregistrovaný "GTI"
11. 8. 2005 15:58
neregistrovaný "GTI"
11. 8. 2005 16:04
neregistrovaný "mates"
11. 8. 2005 16:11
neregistrovaný "Micek"
11. 8. 2005 16:19
neregistrovaný "mates"
11. 8. 2005 17:21
neregistrovaný "Paja"
11. 8. 2005 18:03
neregistrovaný "mates"
11. 8. 2005 18:09
neregistrovaný "Micek"
11. 8. 2005 18:11
neregistrovaný "Paja"
11. 8. 2005 18:21
neregistrovaný "mates"
11. 8. 2005 18:30
neregistrovaný "Micek"
11. 8. 2005 18:17
neregistrovaný "Micek"
11. 8. 2005 18:24
neregistrovaný "mates"
11. 8. 2005 18:27
neregistrovaný "Micek"
11. 8. 2005 18:38
neregistrovaný "mates"
11. 8. 2005 18:49
neregistrovaný "Micek"
11. 8. 2005 18:56
neregistrovaný "mates"
11. 8. 2005 19:02
neregistrovaný "Micek"
11. 8. 2005 19:10
neregistrovaný "mates"
11. 8. 2005 19:41
neregistrovaný "Micek"
11. 8. 2005 19:43
neregistrovaný "Micek"
11. 8. 2005 20:24
neregistrovaný "Micek"
11. 8. 2005 20:57
neregistrovaný "Micek"
11. 8. 2005 20:10
neregistrovaný "Lonestarstate"
11. 8. 2005 20:15
neregistrovaný "Micek"
11. 8. 2005 20:20
neregistrovaný "Lonestarstate"
11. 8. 2005 20:22
neregistrovaný "Micek"
11. 8. 2005 20:29
neregistrovaný "Lonestarstate"
11. 8. 2005 20:31
neregistrovaný "Micek"
11. 8. 2005 20:31
neregistrovaný "Micek"
11. 8. 2005 22:29
neregistrovaný "ZZ"
11. 8. 2005 18:38
neregistrovaný "ZZ"
11. 8. 2005 18:47
neregistrovaný "Micek"
11. 8. 2005 18:50
neregistrovaný "ZZ"
11. 8. 2005 18:53
neregistrovaný "Micek"
11. 8. 2005 18:54
neregistrovaný "ZZ"
11. 8. 2005 18:58
neregistrovaný "mates"
11. 8. 2005 19:09
neregistrovaný "ZZ"
11. 8. 2005 19:12
neregistrovaný "mates"
11. 8. 2005 19:13
neregistrovaný "mates"
11. 8. 2005 19:18
neregistrovaný "ZZ"
11. 8. 2005 19:21
neregistrovaný "Micek"
11. 8. 2005 22:58
neregistrovaný "Tibby"
12. 8. 2005 09:08
neregistrovaný "mates"
11. 8. 2005 19:03
neregistrovaný "Micek"
11. 8. 2005 19:16
neregistrovaný "ZZ"
11. 8. 2005 19:21
neregistrovaný "Micek"
11. 8. 2005 19:32
neregistrovaný "ZZ"
11. 8. 2005 19:37
neregistrovaný "Micek"
11. 8. 2005 19:40
neregistrovaný "tamin"
11. 8. 2005 19:50
neregistrovaný "ZZ"
11. 8. 2005 20:00
neregistrovaný "Lonestarstate"
11. 8. 2005 20:06
neregistrovaný "Feniks"
11. 8. 2005 20:07
neregistrovaný "Micek"
11. 8. 2005 20:21
neregistrovaný "Micek"
12. 8. 2005 09:11
neregistrovaný "mates"
11. 8. 2005 23:07
neregistrovaný "Tibby"
11. 8. 2005 20:06
neregistrovaný "Micek"
11. 8. 2005 20:28
neregistrovaný "Feniks"
11. 8. 2005 20:34
neregistrovaný "Micek"
11. 8. 2005 20:38
neregistrovaný "Feniks"
11. 8. 2005 20:39
neregistrovaný "Micek"
11. 8. 2005 20:51
neregistrovaný "Feniks"
11. 8. 2005 20:54
neregistrovaný "Micek"
11. 8. 2005 21:03
neregistrovaný "tamin"
11. 8. 2005 21:09
neregistrovaný "Lonestarstate"
11. 8. 2005 21:20
neregistrovaný "Micek"
11. 8. 2005 21:32
neregistrovaný "Feniks"
11. 8. 2005 21:41
neregistrovaný "Lonestarstate"
11. 8. 2005 21:48
neregistrovaný "Feniks"
11. 8. 2005 22:23
neregistrovaný "tamin"
11. 8. 2005 22:35
neregistrovaný "ZZ"
11. 8. 2005 22:40
11. 8. 2005 22:44
neregistrovaný "ZZ"
12. 8. 2005 08:50
neregistrovaný "tamin"
12. 8. 2005 09:32
neregistrovaný "mates"
12. 8. 2005 11:17
neregistrovaný "tamin"
12. 8. 2005 12:14
neregistrovaný "mates"
11. 8. 2005 20:49
neregistrovaný "Micek"
12. 8. 2005 07:14
neregistrovaný "Paja"
12. 8. 2005 09:33
neregistrovaný "mates"
11. 8. 2005 20:51
neregistrovaný "Lonestarstate"
11. 8. 2005 20:54
neregistrovaný "Micek"
11. 8. 2005 20:58
neregistrovaný "Lonestarstate"
11. 8. 2005 21:01
11. 8. 2005 20:57
11. 8. 2005 20:59
neregistrovaný "Lonestarstate"
11. 8. 2005 21:23
neregistrovaný "Micek"
11. 8. 2005 21:30
neregistrovaný "Lonestarstate"
11. 8. 2005 21:34
neregistrovaný "Micek"
11. 8. 2005 22:39
neregistrovaný "ZZ"
11. 8. 2005 21:38
neregistrovaný "Feniks"
11. 8. 2005 21:45
neregistrovaný "Micek"
12. 8. 2005 09:01
neregistrovaný "tamin"
12. 8. 2005 09:24
neregistrovaný "Lonestarstate"
12. 8. 2005 10:08
neregistrovaný "Micek"
12. 8. 2005 11:12
neregistrovaný "tamin"
12. 8. 2005 11:16
neregistrovaný "Micek"
12. 8. 2005 10:20
neregistrovaný "Paja"
12. 8. 2005 11:04
neregistrovaný "tamin"
12. 8. 2005 11:23
neregistrovaný "Paja"
11. 8. 2005 21:52
neregistrovaný "Micek"
11. 8. 2005 21:56
neregistrovaný "Micek"
11. 8. 2005 22:49
neregistrovaný "Feniks"
12. 8. 2005 10:09
neregistrovaný "Micek"
12. 8. 2005 09:14
neregistrovaný "Marko"
12. 8. 2005 10:09
neregistrovaný "Micek"
neregistrovaný "Coroner"
11. 8. 2005 12:20
čo ich vráti na vrchol???
SUV... Nech zoberú Range a prezlečú ho do sexi kabáta, bude to šelmička akože do terénu, v USA by to šlo jak teplé rožky. Ísť smerom nadol (X- type) nemá zmysel, značka takto stratí punc a exkluzivitu.
Rozbalit vlákno
6
neregistrovaný "Micek"
11. 8. 2005 12:59
Re: čo ich vráti na vrchol???
si asi upad..
neregistrovaný "Tom"
11. 8. 2005 13:28
Re: čo ich vráti na vrchol???
Tak nějak to ale asi dopadne! Buzd se X-type nebude vůbec dělat nebo to bude převlečený Range Rover Freelander!
neregistrovaný "Negr"
11. 8. 2005 14:52
Re: čo ich vráti na vrchol???
Neupadl! Má pravdu. Jednak to tak Jag chce udělat a druhak to tak Jag udělat má. Myslím to SUV (Sexy lUxury Vehicle). Tenhle trh luxusních "rádobyteréňáků" je prostě lukrativní a Jag na tom může dobře vydělat.
neregistrovaný "Micek"
11. 8. 2005 14:55
Re: čo ich vráti na vrchol???
no jestli je za touhle zkratkou to co píšeš, tak možná, ale pak chci mluvit do designu exteriéru
neregistrovaný "Negr"
12. 8. 2005 06:35
Re: čo ich vráti na vrchol???
Viděl jsem fotku v Autocaru a byla to menší kráva v designu Jaguaru ALC
neregistrovaný "Micek"
12. 8. 2005 11:05
Re: čo ich vráti na vrchol???
neregistrovaný "Lonestarstate"
11. 8. 2005 12:29
Boj o zákazníka II.
Zdá se, že Micek je dočasně mimo zájem komerčních supů, dokud bude lízat kočku. Nebo ne? V noci mívá neklidné spaní. Vysílačka na žlutém kvítku se aktivuje a Micek má podivné sny. Vidí jezírko a cítí se oproštěn od hmotného těla. Cítí čistou energii a sílu tygra (žádného jaguara opravdu tygra). Uprostřed jezírka se rozevírá bělostný lotosový květ a uvnitř září na střídačku největší skvosty automobilek Nanjing, Guanzhou a Hongqi. Občas probleskují i obrazy spokojených pionýrů zpívajících píseň o velkém Maovi. Jeho Jaguar se mu pak přes den zdá čím dál tím více jako buržoazní přežitek. Jednou se přistihne jak hned po ránu bere do ruky červený sprej a chystá se na svůj Jaguar napsat „smrt konzumu“. Na poslední chvíli se probere. Ale nejen Micek ma problemy. Lones je ztrápen tím, že ho každý vidí jako fanatika a tak se rozhodne auto koupit až po objektivní srovnání. Vyráží nejdřív do salonu Peugeot. Dealer ZZ se marně pokouší skrýt své nadšení. Hned ho vítá slovy „bonšúúr“ a provádí ho vstupem stylizovaným do podoby Vítězného oblouku. Usedají do prvního vozidla. Lones je zaskočen, všude je nějak málo místa a vůbec…ZZ se rozplývá a pohodlně se usazuje vedle něj. Pouští hned „šansón“, do sklenic nalévá „šampáň“ a láduje do sebe „želé“. S plnou pusou láká Lonese: „A poškejte na šnečí šuflé.“ Pomalu se mu ale klíží oči a v sedačce Renaultu usíná s prázdným křišťálovým pohárkem v ruce. Lones potichu vstává a vykrádá se ven. Na ulici potkává Tibbyho s jeho novou robotickou japonkou. Hned se začíná chlubit. „Je to ideální partnerka, má malou spotřebu, nikdy není nemocná a protože je malá, tak jde všude odložit.“ Lones odporuje: „A myslíš, že zrovna tohle je nejdůležitější?“ Tibby: „Tu otázku nechápu, a co teda jako? A to si ještě neviděl turbo režim.“ Lones se rozloučí a jde s velkým sebezapřením do salonu VW. Všichni tam mají velké plyšové kostýmy krtka. Asi nějaká reklamní akce pomyslí si a netuší, jaké nebezpečí mu hrozí. „Máte tu nějaký osmiválec s automatem?“ ptá se nezáludně. Hlavní krtek laškovně odpoví: „I ty jeden, tohle už strejdovi neříkej.“ A dá mu takový šťulec do břicha, že Lones upadne na zem. Pak ho jeden z krtků okamžitě začne za nohu táhnout do polo-auta. Ostatní krtci utvoří kruh, simultáně tleskají, pohupují se v bocích a skandují. Pak začínají zpívat: „Polo se nám polámalo, mnoho škody nadělalo, udělalo bác!“ A při bác je Lones odmrštěn do stísněného interiéru, kde je okamžitě zamknut. Dlouho bojuje, ale postupně mu dochází vzduch a upadá do mdlob. Poté ho krtci vytáhnou a přenesou do Phaetonu. Lones se probírá. „V8 s automatem“ hlásí krtek hrdě. „Hmmm..“ Lones se rozhlíží. „A kolik stojí?“ Hned jak uslyší cenu, vymrští se jako na pružině a pádí ke dveřím. Jeden z krtků zkušenými pohyby brankáře blokuje východ, ale Lones udělá kličku a díky tomu, že je jako správný Američan velmi štíhlý, unikne. Hlavní krtek za ním zklamaně volá: „Počkejte, já myslel, že zůstanete aspoň na večeři."
Rozbalit vlákno
15
neregistrovaný "Tibby"
11. 8. 2005 12:34
Re: Boj o zákazníka II.
Tohle je nejlepší: "jako správný Američan velmi štíhlý"...povedený sarkazmus A nevystihl sji mě
neregistrovaný "Lonestarstate"
11. 8. 2005 13:02
Re: Boj o zákazníka II.
A zrovna tohle jsem myslel smrtelně vážně.
neregistrovaný "Tibby"
11. 8. 2005 13:04
Re: Boj o zákazníka II.
OK...
neregistrovaný "knour"
11. 8. 2005 13:08
Re: Boj o zákazníka II.
nebodaj je na US trhu novy slager, vakuovo baleny tuk fatt free ?
na ktorom vyprazaju tie chcanky od mc donalda ?
neregistrovaný "Marko"
11. 8. 2005 13:07
Re: Boj o zákazníka II.
neregistrovaný "Micek"
11. 8. 2005 13:12
Re: Boj o zákazníka II.
To je bomba.. ostatně jako vždycky.. Hlavně to jak tě tam zmasírujou ty krtci a prostě všechno.. To by fakt chtělo zfilmovat.. nebo já nevim, ale masáž bránice zaručená
neregistrovaný "2,7 RS"
11. 8. 2005 13:33
Re: Boj o zákazníka II.
Pěkné... Mám jen dotaz - je nějaký skrytý význam v tom, že jdeš do salonu Peugeotu a ZZ usíná v Renaultu?
neregistrovaný "Micek"
11. 8. 2005 13:34
Re: Boj o zákazníka II.
možná to, že pro Lonese jsou všechny francouzská auta stejná..
neregistrovaný "Lonestarstate"
11. 8. 2005 13:45
Re: Boj o zákazníka II.
Micek je nečekaně blízko pravdě. Nějak se vloudila chybička. Francouz jako francouz. Skrytý význam tam není.
neregistrovaný "2,7 RS"
11. 8. 2005 14:07
Re: Boj o zákazníka II.
No, v době nedávné bych také ještě říkal "amerika jako amerika", ale po Tvé takřka misionářské práci na auto.cz už si něco takového nedovolím...
neregistrovaný "ZZ"
11. 8. 2005 18:19
Re: Boj o zákazníka II.
Právě jsem se vrátil z cest a čeku tu na mě tohle Díky za zlepšení nálady. Taky jsem přemýšlel nad skrytým významem Peugeot vs. Renault Dokonce jsem v tom hledal záměr, že jsi mi "věnoval" schválně něco jiného než Citroën
neregistrovaný "Lonestarstate"
11. 8. 2005 18:52
Re: Boj o zákazníka II.
Není zač. Sorry za ten kiks. Když si představím, že by mi někdo pomíchal třeba Cadillac a Lincoln.
neregistrovaný "ZZ"
11. 8. 2005 18:56
Re: Boj o zákazníka II.
Chápu
neregistrovaný "GTI"
11. 8. 2005 13:49
Re: Boj o zákazníka II.
... VW opět nejlepší... Poslední věta by mohla vejít do dějín možná silněji než "šťastná to žena" Tak - počkejte, já myslel, že zůstanete aspoň na večeři.
neregistrovaný "tamin"
11. 8. 2005 16:29
Re: Boj o zákazníka II.
takhle sem se dlouho nenasmál
neregistrovaný "Micek"
11. 8. 2005 13:15
Grace! Race! Space!
Everything they've seen you have seen,
Everywhere they've been you have been,
Everything they've done you have been and done already.
Every lovely spot near or far,
You can reach them too in your car,
Or you might be there now if you own a jag already.
The radio blasting, the girls are glancing,
The dash is dancing with gleaming dials.
Grace space race.
Grace space race.
Jaguar, jaguar, jaguar, jaguar. ...tolik na to The Who
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Micek"
11. 8. 2005 13:33
Grace! Race! Space! II.
A teď k věci.. Je jasné, že Jag musí do budoucna zachovat XJ, to je skoro povinnost, a že by měl mít sportovní coupé, respektive GT. To jestli se bude jmenovat nadále XK je otázka, ale dá se předpokládat, že ano. Dále k X-typu.. je fakt, jak už jsem někde psal, že tohle auto poslalo kočku níž, než by měla mířit, ale na druhou stranu, možná by nebylo od věci tuto řadu zachovat, jelikož už lidé aspoň částečně rozeznají toto označení, zároveň by X-Type měl být jediný Jaguar, co by se dodával ve variantě Estate (kombi).. Měl by být k dispozici ve variantě s Dieslovým motorem (pro nepoučitelné) a jako sedan také ve verzi R. S-Type by měl směřovat tím směrem, co teď. Tzn. proti BMW5, MBE, atd. Otázka tedy je, zda nesměřovat S-Type jako konkurenci pro CLS, což je vzhledem k rozdílným velikostním charakteristikám Jaguaru a MercedesBenzu trochu sporné. Dále by Ford měl umožnit Jaguaru postavit supersport a to takový, aby předem byla zaručen odbyt aspoň 80% produkce. Z mého pohledu by měl Jag reagovat hlavně také na připravované Porsche Panamera a třeba i již vyráběné Ferrari 612 Scaglietti. Dále by v případě uvedení supersportu měl vstoupit na závodní pole, ale né v podobě F1, což se neosvědčilo, ale do závodů, kde své prvotní úspěchy sesbíral, tzn. Le Mans. Samozřejmě je nasnadě, že to Ford zcela zřejmě nepovolí. Obrovskej voser je totiž to, že Ford zkoupil jak Jaguar, tak Aston, což limituje obě továrny, z mého pohledu však více Jaguar..
Rozbalit vlákno
13
neregistrovaný "Lonestarstate"
11. 8. 2005 14:44
Re: Grace! Race! Space! II.
Ford Jaguara neutlačuje. Jenže zatímco SUV (Land Rover) a sporťáky (Aston Martin) jsou in, velké limuzíny začínají mít image aut pro staré páprdy. Podle mě je to samozřejmě blbost, ale nic s tím nenadělám. Mně se nejvíc líbí limuzíny, i když je mi 20, jenže podle článků v časopisech a diskusích tady to vypadá, že nikdo nejezdí po silnici ale jen zásadně na okruhu nebo v těžkém terénu.
neregistrovaný "Micek"
11. 8. 2005 14:46
Re: Grace! Race! Space! II.
offtopic.. myslel jsem, že si starší..
neregistrovaný "Lonestarstate"
11. 8. 2005 15:03
Re: Grace! Race! Space! II.
Nejsem. Ale až budu, dám ti vědět.
neregistrovaný "Micek"
11. 8. 2005 15:09
Re: Grace! Race! Space! II.
hmm dík ale já nescháním ženicha
neregistrovaný "Viper"
11. 8. 2005 18:19
Re: Grace! Race! Space! II.
Mozna ze ne velke limuziny ale prave jag ma image vozu pro paprdy... V tom vidim prave jeho problem. Docela by me zajimala vekova struktura jeho zakazniku... Pokud se podivame na BMW nebo MB, tak ti pokryji trh od mladych po duchodce, ale jag tohle nedokaze i kdyz se posledni dobou snazi. Zaspal dobu (prisel pozde s naftakem, kombikem) a zkratka mozna az moc lpi na tradicich, jako vetsina britu, ale svet mu to nezere.... Mozna ze nejvetsi vyhoda jagu (prave tradice, jistota, britskost) je zaroven jeho nejvetsim problemem, at uz to zni jakkoli podivne.... Kazdopadne mu drzim palce a doufam ze sve problemy prekona, protoze by to byla nedozirna skoda
neregistrovaný "Lonestarstate"
11. 8. 2005 18:26
Re: Grace! Race! Space! II.
No nic proti tobě osobně ale právě tenhle druh argumentů mě dokáže vytočit. Protože o každé značce vyrábějící luxusní limuzíny, kromě německé trojky, se všude tvrdí, jak je jen pro staré. Jenže proč má německá trojka nižší věkový průměr zákazníků než ostatní? No kupcema eSek, Sedmiček a A8 to nebude! Kdyby Jaguar vyráběl malinkatý levný auto nižší střední třídy, tak má taky hned jiný průměrný věk zákazníka.
neregistrovaný "Viper"
11. 8. 2005 18:40
Re: Grace! Race! Space! II.
Nikdo tu netvrdi ze ma jaguar vyrabet neco na zpusob bmw 1.... ale treba 5 rada a s-type jsou konkurenti at se ti to libi nebo ne... a kdo z nich vypada svezejc a ma mladsiho ducha??? (beru auto, ne zakaznika, i kdyz by to asi vyslo nastejno... ) Tradice se nedaji prodavat, ale muzou byt skvelym zakladnim kamenem...
neregistrovaný "Lonestarstate"
11. 8. 2005 18:50
Re: S-type a móda
Jo, zrovna BMW mělo vždy sportovní image a dnes z toho těží. Ale co M-B E-class? A mně se S-type už od svého uvedení na trh líbí šíleně moc. Dnes je mi 20, tak si spočítej kolik mi bylo, když ho uvedli. Co je obsahem "usedlosti" mi není moc jasné. Mně prostě přišel vždycky úžasný s neuvěřitelně sexy zádí. Facelift IMHO těm zadním lampám na kráse ubral. Jak jsou mírně přehnuté nahoru, už nejsou tak čistě řezané. Možná za hodně může současná móda hranatosti. Kulaté Jaguary mnohým dnes připadají tvarově "zastaralé". V devadesátých letech zase sklízely trpké plody kulaté módy, hranaté "zastaralé" Cadillacy. Já jsem v tomhle od přírody neutrální. Krásné auto ocením i hranaté i kulaté. Nic mi nepřipadá více sportovní či více usedlé.
neregistrovaný "Viper"
11. 8. 2005 19:08
Re: S-type a móda
Prave MB udelal za poslednich deset let podle me obrovsky skok dopredu co se tyce image a Jaguar by si z neho mohl vzit priklad... A kazdy neni od prirody neutralni jako ty, vetsina lidi se veze s modou (nejen v satech ale i s modnimi nazory) a i kdyz jaguar je mozna urcen pravo pro silne jedince s vlastnim nazorem a vlastnim pohledem na svet tak prave techto lidi je tak malo ze mu zisky nezachrani...
neregistrovaný "Micek"
11. 8. 2005 20:13
Re: S-type a móda
no vono S-Type R v černý barvě je žihadlo a tak je úplně jedno, jestli je 5ka vzhledově mladší..
neregistrovaný "colin chapman"
11. 8. 2005 18:41
Re: S-type a móda
je lgoické že maldý zákazník si nemože kupit 7,S alebo niečo v tej triede
neregistrovaný "Tom"
11. 8. 2005 19:27
Re: S-type a móda
Jaguar supersporty dělat nebude, protože by lezl do zelí značce Aston Martin!!!
neregistrovaný "Micek"
11. 8. 2005 20:11
Re: S-type a móda
to už bohužel víme...
neregistrovaný "Marko"
11. 8. 2005 13:54
Na vrchol
V casoch kedy nam technologie umoznuju byt vsetkym cim len chceme, casto zabudame na to cim v skutocnosti sme (najradsej). Tak, v tej vete je moja odpoved na to co by Jaguaru pomohlo na vrchol. Inak povedane, verim, ze by pomohlo, prestat sa zaujimat o to co robi Mercedes, BMW, Audi, Lexus. Prestat sa zaujimat o vsetky tie SUV, crossovery, atd... Prestat stavat auta na bazi velkoseriovych modelov. Postavit par sedanov, a par sportakov. A postavit ich sakramnensky dobre - podla "anglickej skoly". Ist vlastnou cestou s vierou v silu svojej minulosti vacsou, nez s vierou vo "vizie" inych znaciek.
Rozbalit vlákno
6
neregistrovaný "2,7 RS"
11. 8. 2005 14:03
Re: Na vrchol
Moc hezky řečeno - naprostý souhlas!
neregistrovaný "Marko"
11. 8. 2005 14:08
Re: Na vrchol
...aha, a system riadenia koncernu. Ja sa netajim, ze nemam rad molochy, ktore z jednej centrali riadia doslova vsetko. Potlacaju tak nielen samostany techniky vyvoj, ale aj charakter znaciek. Nasilne ich tak tlacia vzdy PROTI niekomu. Preco by neslo ponechat znacke charakter, ktory ma? Mozno by si tak trebars dve znacky jedneho koncernu na trhu konkurovali.... Ale no a co? Btw. ja mam trebars o koncerne Ford taku istu vyziu poslania jednotlivych znaciek, skladby ich modelov a ich marketing. aktivit ako som to pred casom napisal o VW. A myslim, ze by to islo....
neregistrovaný "Lonestarstate"
11. 8. 2005 14:08
Re: Na vrchol
Tvá věta je moc krásná, ale příliš spoléháš na to, že mezi bohatými lidmi je hodně se skutečným vkusem. Kdyby Jaguar dělal auta ještě více "jaguarovská", sotva by mu to prodeje zdvihlo. Myslím, že naopak.
neregistrovaný "Marko"
11. 8. 2005 14:18
Re: Na vrchol
...ja na to nespolieham. Na vkus ludi vobec nie. Myslim, ze bohaty clovek si Jaguara kupuje nie pre vkus, ale preto ze to je Jaguar. Mnoho ludi chce ukazat, ze na to ma. Kupa draheho auta ma malokedy co robit s vkusom. Spolieham iba na to, ze ak by boli 2-3 elegantne a silne sedany a 2-3 elegantne a silne sportaky islo by to! So vsetkymi hodnotami Jaguaru pre tych co ich citia. Pretoze ti, ktori nie - tym to predas uz iba vdaka tomu , ze to je drahe. Lenze oni auru znacky nevytvoria - vytvoria ju iba ti, ktori maju vkus. Netreba hladat za kazdu cenu (a v tomto priade urcite nie) nove agresivne modelove koncepcie, ani nejake hypermoderne tvary. Ale to nepalti iba pre Jag....
neregistrovaný "GTI"
11. 8. 2005 14:23
Re: Na vrchol
Každej pořádnej světovej román stojí na první větě... a jak vidím stojí na ní i každej pořádnej příspěvek na auto.cz
neregistrovaný "cat"
11. 8. 2005 14:38
Re: Na vrchol
Naprosty souhlas !!! Exklusivita a masovost - to nemuze jit dohromady... Moderni technika? Proc ne, ale Jag byl vzdy vyjimecny. Ford ho zavrel do klece a tlaci ho nekam, kde nikdy nebyl. Meli by se rozhodnout, zda mnoho nebo malo, tj.: auta v duchu stareho "splendit isolation". Jag se zmita jako raneny...
neregistrovaný "GTI"
11. 8. 2005 14:13
KUP SI POŘÁDNÝ JELENICE
v okrový barvě. Nauč se je správně navlékat. Na závěr sevři pravačku a udeř do levý dlaně. Bude se ti dobře řadit. Pak si kup tvídový sako. Sako, to je to, cos měl naposled na sobě u maturity. Tvídový sako ale bude stát tolik, kolik vyděláš teď, pět let od maturity za měsíc, na to nezapoměň. Není od věci mít pravé ramenní sedlo v semiši. V případě nouze ber i bez. Ty svoje óčka zatepli tmavou jednobarevnou nohavicí... cirkus Berousek už tady totiž byl minulej tejden... Na pětačtyřicítky (nazaměňuj s Magnum 45) sháněj kožený boty s tkaničkou. Kožený znamená, že budou z kůže. Celý, ne jako tvoje ošmajdaný adidasky. Až pojedeš kolem Průhonic, stav se tam. Nemyslím v Bauhausu, vlez do kšeftu, kde rozdávaj Jaguary. Zapoměl jsem na košili a na ponožky. Košili světlejší než to tvídový sako a ponožky tmavší než kalhoty. Já vím, je to facha... ale nejdeš pro Trabanta. Tak tam v Průhonicích sesedni z koně. Jistě, ty bys jel koupit Jaga na kole? A vlez dovnitř. Nabídnou ti vodu, kávu a Skotskou (to je dobrý pití). Myslím ta Skotská. Tu si ale nedávej, oni neví, že zatím nemáš řidiče. Dej si tradičně vodu, ale - pozor - tvař se, jako bys už vypil ža život galony Skotský. Chce to cvik. Pak už to jde jak po másle. Barva - nejlepší je jako tvá huba po litru tý Skotský, motor - vhodnej je aby vydržel víc, než ty tvý upocený tři čísla za čtrnáct dní, a pak vnitřek - kůže hochu, kůže není nikdy dost (nemyslím to dvojsmyslně... i když...) tak vyber kůži. Hnědá má tu výhodu, ža až to poprvé pořádně oroštuješ, tak to jen setřeš hadrem. Pozor na bílou... krásná, ale zrádná. Jo, zapoměl jsem - chce to mít prachy. Poměrně dost. Asi tolik, co vyděláš za 150 let. Tak šťastnou cestu....
Rozbalit vlákno
36
neregistrovaný "Marko"
11. 8. 2005 14:26
Re: KUP SI POŘÁDNÝ JELENICE
....pekny navod: "Ako kupovat Jaguar".
neregistrovaný "Lonestarstate"
11. 8. 2005 14:34
Re: KUP SI POŘÁDNÝ JELENICE
Ty z toho nakupování uděláš pěkně drahej špás.
neregistrovaný "Micek"
11. 8. 2005 14:43
Re: KUP SI POŘÁDNÝ JELENICE
aspoň vím, jak se mám chovat až..
neregistrovaný "mates"
11. 8. 2005 15:34
Re: KUP SI POŘÁDNÝ JELENICE
Pekny navod Byly doby, kdy to takhle fungovalo, ale ted stoji v Pruhonicich misto stribrne kocky na zelenem sloupu reklama na pohrebni ustav (Caddy)a v showroomu jsou jen posledni zbykty predvadecich aut Jaky bude stav u noveho importera od zari se nevi, ale zatim nejspis zadny hit a neco mi rika, ze to ani do budoucna nebude jiny Takze to vypada, ze pro Jag se bude muset na Moravu nebo oprasit znalosti nemciny a vyrazit do Vidne nebo do Nemecka To co se ted deje s Jagem v Cechach je HROZNY!!!! Utraceni jakehokoliv zvirete je vzdy priserna vec a kdyz se jedna o uslechtilou kocku, tak je to primo horror Zatim to vypada, ze je cas stahnout zelenou vlajku na pul zerdi ,nekolik minut tise postat a pak to zalit nekolika poradnymi panaky nejaky single malt
neregistrovaný "GTI"
11. 8. 2005 15:57
Re: KUP SI POŘÁDNÝ JELENICE
Ta to nejsi posel dobrej jaguářích zpráv... Jak tohle můžou dopustit...
neregistrovaný "GTI"
11. 8. 2005 15:58
Re: KUP SI POŘÁDNÝ JELENICE
áále - dobrejch...
neregistrovaný "mates"
11. 8. 2005 16:04
Re: KUP SI POŘÁDNÝ JELENICE
Asi si to moc beru, ale nejak mi to vadi Takovy zpusob zmeny importera a vseho okolo mi proste nesedi. Je velka skoda nekterych lidi, ktery tim zili a ted pujdou delat neco jinyho, protoze novy importer..... , je novy importer Anglani to dopusti naprosto s klidem a to dokonce anglickym. Uz dlouho rikam, ze management Jagu stoji za ... a zpusob, jakym tohle udelali mi dava za pravdu Samo, ze i par lidi tady odsud se na tom podepsalo, ale to hlavni vyslo z Anglie. Ale co nadelas, zivot jde dal a treba se moje katastroficka vize o pokracovani Jagu v Cechach nenaplni
neregistrovaný "Micek"
11. 8. 2005 16:11
Re: KUP SI POŘÁDNÝ JELENICE
no snad ne, i když možná by bylo lepší je kupovat v Německu.. no a co se týče moravy, tak třeba by stačil jeden Jag tam.. nemusí bejt všechno v Praze, i když zas je fakt, že tady (v Praze) je asi největší rezervace výskytu těchto nádherných šelem
neregistrovaný "mates"
11. 8. 2005 16:19
Re: KUP SI POŘÁDNÝ JELENICE
Na Morave mas Jagy hned dva. Jeden v Brne a jeden v Ostrave, ale jsou to jen dealeri, kteri jsou primo zavisli na importerovi. Takze, kdyz bude importer na pikacu, tak bude na pikacu vsechno Pri tom, jak jsou lidi pohodlny a vubec pri stavu trhu s auty nedavam velkou sanci tomu, ze by si lidi jezdili kupovat Jag ,aspon ve stejnem mnozstvi, do Nemecka Navic je to docela vysirka jezdit na servis a to nemluvim o tom, ze vsude kolem maji vyrazne drazsi servisni hodinu nez tady. Dily stoji+- stejne na vsechny auta, ale ta prace je pak docela znat Ja to treba mam do servisu cca 120 km a vzhledem k tomu, ze do Praglu jezdim i pracovne, tak mi to nijak nevadi. Ale pri predstave, ze pojedu do servisu treba do Vidne a cely den je v * a jeste se musis * prez hranice a vsechno kolem, tak bych asi nebyl zrovna nadsenej No, jak jsem rikal, nac stahovat kalhoty, kdyz brod je jeste daleko (cca 20cm ). Snad jsem opravdu zbytecny pesimista.
neregistrovaný "Paja"
11. 8. 2005 17:21
Re: KUP SI POŘÁDNÝ JELENICE
V soucasne chvili je nas trh pro Jag tak minoritni, ze nema smysl rozsirovat sit dealeru, verim vsak, ze pokud bude mit ve svete nevy S-Type uspech dojde i na nas...Zatim neni duvod, X-Typu jsou plne sklady a XJ prislo s tak podobnym designem ve srovnani s predchudcem, ze jej rozpozna opravdu malokdo. Hodne verim novemu XK a soucasne verim, ze nove "esko" bude mit povedenejsi design, nez to soucasne (byt me zase tak neirituje, zvlaste po faceliftu). Dalsi veci je, ze by Jagy mohly vyuzit servisni site Fordu, ktery je v kazdem okresnim meste (vzdyt by stacilo pouze opticke rozdeleni budovy a napis "Exclusive cars"), nicmene se nedomnivam, ze by Ford utlacoval Jag, spis naopak, mohlo dojit k necemu podobnemu jako v pripade Roveru. Snad tedy prinese nove XK a S-type svezi vitr (a ne pouze boleni bricha managerum v Anglii a statech).
neregistrovaný "mates"
11. 8. 2005 18:03
Re: KUP SI POŘÁDNÝ JELENICE
Ale vubec nejde o rozsirovani site dealeru. Jde o zasadni zmenu a to o zmenu importera a zpusob jakym se to dela Na jednu stranu minoritni trh, na druhou stranu chteji vyrazne vetsi prodeje a podpora je 0 Jag se neustale chce srovnavat s BMW a pak musi byt srovnatelny ve vsem nebo se pozicovat tak, jak psal nedavno Marko, jako "nad premiovy". Ale to je na dlouhou debatu. Jadrem meho povzdechu byla skutecne ta vymena importera a to, ze Jag byl bundlovan s Land Roverem jako neco navic o co nikdo nestoji Asi jako kdyz si koupis panvicku a dostanes zdarma pul kila koreni, ktery nepouzivas Nebo spis, koupis si pul kila koreni, ktery chces a dostanes panev, ktera ti je uplne na nic, ale nesmis ji vyhodit A rozdelene ti to proste neprodaji.
neregistrovaný "Micek"
11. 8. 2005 18:09
Re: KUP SI POŘÁDNÝ JELENICE
to je dost smutný co píšeš.. hlavně, když víš o čem mluvíš, protože si napojen jaksi "přímo"....
neregistrovaný "Paja"
11. 8. 2005 18:11
Re: KUP SI POŘÁDNÝ JELENICE
Luxusni autosalon prodavajici Jag si na sebe nevydela, Land Rover muzou zrejme v pohode prodavat vedle Fordu, ale Jaguar, takovou libustku? Tezko rici jak to resit...Lepsi dva kvalitni salony v cele CR nez mit XJ vystavene vedle Fiesty. Vyhledem k tomu, ze dnes se nosi SUV, popr. cisty offroad jsou tyhle vozy na okraji zajmu...to je vse. Importer by mel vzejit od Fordu, jako ten nejlepsi z nejlepsich. Majitel to musi vzit poradne do ruky. Mozna by nebylo od veci soustredit to nejlepsi do jednoho...tj. LR, AM, Jag. (jo...a koupit maketu F1)
neregistrovaný "mates"
11. 8. 2005 18:21
Re: KUP SI POŘÁDNÝ JELENICE
Ale vydela. Vydelal si na sebe za poslednich 15 let a vydelaval by dal. Premiove znacky maji prece jen jeste jakysi zisk na novych autech a samozrejme vydelala servis a prislusenstvi. Ten problem neni v rentabilite stavajicich prodeju. Skutecne je to problem toho, ze se nejaky manager(i) rozhodl(i) udelat balicek LR+Jag a nekomu to dat. Natahovali vsechny zajemce na skripec nekolik let a nakonec to dostal nekdo, kdo nema s Fordem nic spolecnyho, ktery ma navic zajem skutecne jen o LR
neregistrovaný "Micek"
11. 8. 2005 18:30
Re: KUP SI POŘÁDNÝ JELENICE
já myslim, že dovézt sem Aston Martin je zbytečný... mohl by se objednávat u Jagu. Vždyť kolik jich tu jezdí (Astonů)... já viděl všeho všudy jeden na Václaváku (DB9), ale to je už jinej příběh
neregistrovaný "Micek"
11. 8. 2005 18:17
Re: KUP SI POŘÁDNÝ JELENICE
no to že XJ X350 od X308 nepozná pablb (to si nevztahuj na sebe prosím), to není problém.. XJ prostě nesmí vypadat jinak... u toho S-Typu to já vidím tak, že po faceliftu vypadá opravdu více sportovně, což byl i záměr pokud dobře vím, a o XK ALC jsem tu už psal.. máš pravdu, že v půlce devadesátejch let vytrh Ford kočce trn z paty, nadruhou stranu, jak už tu někdo použil, ji zavřel do klece.. otázka je jak dlouho to v kleci jde vydržet.. s tou servisní sítí u Fordu bych souhlasil, ale jen u několika "vybraných" dealerů, kde by měli specialisty, i když z hlediska historie by to byl krok zpět.. asi jako než se začne někam oficielně dovážet exkluzivní značka aut, tak se nejprve prodává, resp. lze si ji objednat pod záštitou některé ze "spřátelených" firem.
neregistrovaný "mates"
11. 8. 2005 18:24
Re: KUP SI POŘÁDNÝ JELENICE
Servisovat Jagy v siti Fordu je krok, a ne jeden, zpatky Na CR staci 3-4 servisy. Jinak bys Jag degradoval na uroven Audi. A jak jsem psal u TOP50, premiova znacka nema v TOP50 co delat!
neregistrovaný "Micek"
11. 8. 2005 18:27
Re: KUP SI POŘÁDNÝ JELENICE
to ne, do TOP 50 nepatří a jak jsem psal, jsem si vědom, že by to byl krok zpátky. a to je ten importér tak špatnej, ve smyslu, že nemá oficiální zastoupení pro Jaguar v ČR, nebo jak to je..?
neregistrovaný "mates"
11. 8. 2005 18:38
Re: KUP SI POŘÁDNÝ JELENICE
Ne, je to vice-mene "politicke" rozhodnuti, kdy jednoho zrusis a druheho ustanovis. Netvrdim, ze stavajici importer byl hvezda vsech hvezd, to rozhodne ne, ale nedelal to zle. Ted k 31.08. konci a od 01.09. zacina novy. Potud to je OK, ale vse okolo a ten novy importer mi proste nesedi. Proto tak narikam. Ale treba se opravdu pletu a vsechno dobre dopadne ... a jestli neumreli, tak jsou zeleny dodnes..
neregistrovaný "Micek"
11. 8. 2005 18:49
Re: KUP SI POŘÁDNÝ JELENICE
to jo, mrkni na tohle, kdyby takhle vypadala každá desátá ulice v pěti největších městech ČR.. [odkaz]
neregistrovaný "mates"
11. 8. 2005 18:56
Re: KUP SI POŘÁDNÝ JELENICE
Tak to jsi vybral jediny model XJ, ktery mi nikdy nesednul Neboj, ono me to prejde, jen, ze jsem se tam dneska stavoval na kafe a kdyz jsem to videl, tak se mi chtelo brecet Ono se to nejak vyvrbi Od zari si pujdes Jaga koupit do podzemnich garazi v palaci kultury, "AMS like" media se toho chyti, protoze importer bude oznamen, a vsichni se dozvedi, jak je to s Velkou kockou pekne v ***li a to se to tu bude pekne prodavat Uz me to zase bere, pujdu na panaka
neregistrovaný "Micek"
11. 8. 2005 19:02
Re: KUP SI POŘÁDNÝ JELENICE
ne ne, XJ40 je opravdu asi nejošklivější, vem si tu třistaosmu vedle, to já jen nechtěl aby byla vidět SPZka a chtěl jsem tě trochu rozveselit. dneska asi před dvěma hodinama jsem jel okolo na kole a zas tam stál jinej.. teda ta červená 40ka je tam stále, asi majitelova, ale ten člověk musí do toho asi dělá, protože tam je vždycky ještě jedno, příp. i dvě jiný XJčka.. no snad se taky jednou budu moct stavět na kafe, asi to chce mít nějaký známý u zdroje, když chce člověk investovat do takovýho auta..
neregistrovaný "mates"
11. 8. 2005 19:10
Re: KUP SI POŘÁDNÝ JELENICE
Mas mail Vcera jsem se nudil a tak jsem si hledal auto na vikend a nasel jsem jedno XJC z 70tych let v docela dobrym stavu No rekni sam, nebylo by to potesenicko?
neregistrovaný "Micek"
11. 8. 2005 19:41
Re: KUP SI POŘÁDNÝ JELENICE
k mailu XJC.. no, to by bylo svezeníčko, moc jich není.. nedávno jsem měl byl na rally veteránů v Práglu a jedno tam bylo, tak jsem neváhal a vyblejsk si (se) ho.. abych nebyl jen anonymní přezdívka [odkaz] a jedna abych nezacláněl [odkaz]
neregistrovaný "Micek"
11. 8. 2005 19:43
Re: KUP SI POŘÁDNÝ JELENICE
jéé sorry druhej odkaz [odkaz]
neregistrovaný "Micek"
11. 8. 2005 20:24
Re: KUP SI POŘÁDNÝ JELENICE
snad sis to XJCko ještě stihnul prohlídnout matesi, už tě tu nikde nevidím..
11. 8. 2005 20:39
Re: KUP SI POŘÁDNÝ JELENICE
Nejde o káru, ale máš pěkný tričko
neregistrovaný "Micek"
11. 8. 2005 20:57
Re: KUP SI POŘÁDNÝ JELENICE
ano, děkuji, kdybych se otočil, což by bylo neslušné, viděl bys, že má na zádech logo VW..
neregistrovaný "Lonestarstate"
11. 8. 2005 20:10
Re: KUP SI POŘÁDNÝ JELENICE
Koukám, že tě pustili ke XJC, jenom když byla na igelitu. To chápu.
neregistrovaný "Micek"
11. 8. 2005 20:15
Re: KUP SI POŘÁDNÝ JELENICE
jako abych se ne to jo??
neregistrovaný "Lonestarstate"
11. 8. 2005 20:20
Re: Kup si pořádnou limuzínu
Přesně tak jsem to myslel. Samozřejmě žertem. Ale jak koukám, co si tu všichni slibujem za auta, tak za pár let budem muset schůzovat na Letný. Jen aby si nás někdo nespletl se zasedáním MMF a nezačal házet láhve od piva.
neregistrovaný "Micek"
11. 8. 2005 20:22
Re: Kup si pořádnou limuzínu
to s Letnou jsem moc nepochopil, ale ty auta si pořídíme jedině tehdy, začnem-li hrát za Spartu
neregistrovaný "Lonestarstate"
11. 8. 2005 20:29
Re: Kup si pořádnou limuzínu
No jakože budem potřebovat hodně místa na parkování. Fotbal hrát neumím, ale jestli si myslíš, že vlezu do něčeho jinýho než Cadillacu, tak mě neznáš. I kdyby to měl být ten Seville z autoscout.de za 4 tisíce Eur. Život je od toho, aby si člověk plnil sny.
neregistrovaný "Micek"
11. 8. 2005 20:31
Re: Kup si pořádnou limuzínu
to ti podepíšu, jen mi pošli formulář.. jak se zpívá v jedný písničce You Can Go Your Own Way!!!
neregistrovaný "Micek"
11. 8. 2005 20:31
Re: Kup si pořádnou limuzínu
PS. já jsem taky tak trochu nekop.. bohužel..
neregistrovaný "ZZ"
11. 8. 2005 22:29
Re: Micek
Teda Micku, ty jsi odvážný se takhle odhalit
neregistrovaný "ZZ"
11. 8. 2005 18:38
??
To je NOVÝ model (nová generace), nebo FACELIFT?
Rozbalit vlákno
17
neregistrovaný "Micek"
11. 8. 2005 18:47
Re: ??
myslíš to co je na obrázcích tady?
neregistrovaný "ZZ"
11. 8. 2005 18:50
Re: ??
Ano.
neregistrovaný "Micek"
11. 8. 2005 18:53
Re: ??
ne to je modelovej rok 2005, facelift myslím už z 2004
neregistrovaný "ZZ"
11. 8. 2005 18:54
Re: ??
Tos mi to teda moc nevysvětlil. Mám z toho hlavu nějak v pejru. Tak je to nový auto, nebo jen předělávka současnýho?
neregistrovaný "mates"
11. 8. 2005 18:58
Re: ??
To je jen ilustracni obrazek toho soucasnyho, aby clanek o nastupci, kteryho jeste nikdo nevidel, nebyl bez obrazku Teda, ze te sneci takhle zabrzdej...
neregistrovaný "ZZ"
11. 8. 2005 19:09
Re: ??
DÍKY Zabržděnej jsem teda pěkně. Šneků jsem dnes asi pár přejel a ještě víc předjel, jen ta krokodýlí bageta mi ňák těžce visí v žaludku
neregistrovaný "mates"
11. 8. 2005 19:12
Re: ??
To je fakt, krokodyl je tezkej. Sneka vyndas z boudicky a mas jen cisty maso, ale dostan krokodyla z ty jeho kuze A to jeste tak, aby ti zbylo na boty
neregistrovaný "mates"
11. 8. 2005 19:13
Re: ??
Teda jeste me napadlo, vyndal jsi ho z toho igelitu? (krokodyla)
neregistrovaný "ZZ"
11. 8. 2005 19:18
Re: ??
To ti řeknu zítra ráno
neregistrovaný "Micek"
11. 8. 2005 19:21
Re: ??
neregistrovaný "Tibby"
11. 8. 2005 22:58
Re: ??
Ty nevíš, jak se vyndává krokodýl z jeho vlastní kůže? To ho musíš rukou šťouchat než si ji vezme do tlamy až po rameno, tehdy ho zevnitř chytneš pořádně do hrsti a pak ho vyvrátíš jako fusekli
neregistrovaný "mates"
12. 8. 2005 09:08
Re: ??
neregistrovaný "Micek"
11. 8. 2005 19:03
Re: ??
tak jak píše mates, je to současný model, co si ještě možná stihneš koupit, když budeš chtít
neregistrovaný "ZZ"
11. 8. 2005 19:16
Re: ??
Což o to, já bych i chtěl, ale... K britským vozům chovám úctu. Měl jsem takovýho Jaga pro chudý - Rovera. Jeho smrt mě vzala, to jooooo. To auto v sobě mělo duch správnýho ostrovana. Po Jagech házím pořád očkem, po Bentley nebo Astonech jakbysmet. Bohužel se to ale vymyká mým finančním možnostem a tak si vozím šunky ve francouzech... Do německýho sterilního auta mě ale nikdo nikdy nedostane!
neregistrovaný "Micek"
11. 8. 2005 19:21
Re: ??
neregistrovaný "ZZ"
11. 8. 2005 19:32
Re: ??
Smrtí Rovera jsem myslel smrt automobilky a ne toho mého Ten snad ještě někde brázdí naše silnice.
neregistrovaný "Micek"
11. 8. 2005 19:37
Re: ??
neregistrovaný "tamin"
11. 8. 2005 19:40
Konec velkoobjemových motorů!
Dnes oznámil výrobní ředitel GM Bob Lutz , že cena ropy nezadržitelně stoupá , už teď se nezadržitelně dere k 30 dolarům za barel.Pokud to takto půjde dál za 2-3roky atakuje cenu z roku 1970 což je 79,99 dolarů za barel!GM se proto rozhodlo odepsat do tří let všechny V8 a šestiválce.Další znepokojivou informací je to , že tyto motory nahradí 2,0l. čtyřválec a přeplňovaný diesel od Opelu .Ford zareagoval podobně a do dvou let odepíše všechny osmiválce a šestiválce dostanou menší objem a objeví se i diesel, následky jsou už vidět v Austrálii , v listopadu skončí výroba velkých Falconů a Fairlanů.Chrysler zatím ponechá vše tak jak je.
Rozbalit vlákno
28
neregistrovaný "ZZ"
11. 8. 2005 19:50
Re: Konec velkoobjemových motorů!
Temné vize se naplňují...
neregistrovaný "Lonestarstate"
11. 8. 2005 20:00
Re: Mám posnídat zítra strychnin?
Si děláš *, že jo?!?! To je vážně blbej fór. To nemůže být pravda, že z celého obřího portfolia GM a Ford zmizí všechny V6 a V8. Obzvlášť, když ostatní k tak radikálním krokům zatím nesahají. Zrovna GM a Ford určitě vydrží dělat velkobojemový motory nejdýl vzhledem k silné zákaznické základně v USA, kde jsou mnohem nižší ceny benzínu a vyšší kupní síla. Tohle mi už nikdy nedělej.
neregistrovaný "Feniks"
11. 8. 2005 20:06
Re: Mám posnídat zítra strychnin?
Kdysi nám učitel zeměpisu říkal, že asi 10 států umí vyrábět benzín z hnědýho uhlí. Prej mezi ně patří i ČR. Z toho mi logicky vyplývá, že benzín nebude zdražovat věčně, protože až se to vyplatí, tak to rozjedou. Nevíte o tom někdo něco? Připadá mi divné, že od pana profesora jsem to slyšel poprvé a naposled a teď je to hodně aktuální.
neregistrovaný "Micek"
11. 8. 2005 20:07
Re: Mám posnídat zítra strychnin?
protože ho zavřeli za státní tajemství
neregistrovaný "Micek"
11. 8. 2005 20:21
Re: Mám posnídat zítra strychnin?
a hlavně, GTI by nám měl přiznat to, co zasvěcení již tuší.. krtek prokopává tunel z Wolfsburgu do Krušnejch hor.. a hádej proč..
neregistrovaný "mates"
12. 8. 2005 09:11
Re: Mám posnídat zítra strychnin?
Tohle se tady provozovalo za valky a moc velky uspech to nemelo. Takze se bojim, ze benzinova mocnost diky hnedemu uhli z nas nebude. Ale snad se lidi zamysli a zacnou vymyslet co palit misto ropy.
neregistrovaný "Tibby"
11. 8. 2005 23:07
Re: Mám posnídat zítra strychnin?
Doporučuju věnovat téhle stránce nějaký ten čas: [odkaz]
neregistrovaný "Micek"
11. 8. 2005 20:06
Re: Mám posnídat zítra strychnin?
no jo no, co naděláš, velký auta budou na vodík, a Opel oživí model Blitz, vývoj pohonu na dřevoplyn, jak už jsem psal, zpolykal prostředky na 50 let dopředu a tak nová Astra a Vectra budou první vlaštovky tohoto staronového nápadu. Koneckonců je to GM, kdo vlastní Opel, to znamená, že časem se to dotkne většiny malých a středních modelů tohoto koncernu. VW půjde zatím dál cestou zmenšování objemu až na atomární velikosti a instalací multiturb. Označení takových vozů potom bude MTi, a hlavně MTDi, u PSA a Renaultu se vrhnou na využití biomasy, akorát pro potřeby automobilů ji aromatizují některým z francouzských parfémů.. takže dCi i se svým bejkem si změní přezdívku na PdCi... Japonci budou pokračovat ve vývoji elektromobilů.. jak už Tibby naznačil v jiné diskuzi a tak se uplatní čeští fanoušci Hondy a jejich i-RCV.. jediný, kdo zatím bude vyrábět motory o standartních a větších objemech jsou rusové, kteří zjistili, že disponují obrovskými zásobami všech typů paliv, zejména méně kvalitní nafty, a to zejména na místech, kde pobývaly vojenské posádky. z toho důvodu se hlavní segment automobilů s šesti osmi a víceválci přesune na východ a nová generace legendární Corvette má mít dokonce o 50% větší objem. na zimy v Rusku obzvlášť tuhé je připraveno i vstřikování alkoholu, který je na místních trzích stále velice snadno dostupný..
neregistrovaný "Feniks"
11. 8. 2005 20:28
Re: Mám posnídat zítra strychnin?
Nechci strašit, ale ropa dojde už za pár a co je horší, už dlouho předtím to bude pro auta luxus. Přednost budou mít jiné obory. Výroba vodíku je prozatím neefektivní a je k ní potřeba zemní plyn a ten taky jednou dojde. Nevím v jakém množství je možné vyrábět biomasu a ten Blitz zní jako vtip A konečně akumulátory - myslíte, že jednoho dne si všichni na dálnici budou zastavovat na pumpě, aby zapojili auto do sítě?
neregistrovaný "Micek"
11. 8. 2005 20:34
Re: Mám posnídat zítra strychnin?
buď vklidu, výhledově připravuje papá Ford nadějnou novinku.. představí se jako Ford Fusion.. a to ne jako ten Fusion co dělá dnes..
neregistrovaný "Feniks"
11. 8. 2005 20:38
Re: Mám posnídat zítra strychnin?
a to jakou? řeší to nějak, co jsem napsal nahoře?
neregistrovaný "Micek"
11. 8. 2005 20:39
Re: Mám posnídat zítra strychnin?
Fúzní pohon.. zy tupče (to si neber osobně, to je hláška z filmu)
neregistrovaný "Feniks"
11. 8. 2005 20:51
Re: Mám posnídat zítra strychnin?
Hmmm...
Ale fakt mě to zajímá, mám celej život před sebou a chtěl bych vědět jetli ho prožiju v době kosmické nebo kamenné. Myslím, že znám odpověď, ale jsem v klidu, bo jsem tak trochu fatalista
neregistrovaný "Micek"
11. 8. 2005 20:54
Re: Mám posnídat zítra strychnin?
buď vklidu a prožij orgasticky, jestli můžeš
neregistrovaný "tamin"
11. 8. 2005 21:03
Re: Omluva
Toto je pouze mystifikace.Dnes sem seděl u počítače a poslouchal Queen a při pohledu na ohromnou V8 s kompressorem sem si tak řekl"Co asi bude když dojde ropa nebo se během pár let nehorázně zdraží?".Tak sem to sem šoupl.Jinak benzín jde vyrobit z uhlí , ale je to velmi drahé a k tomuto se připouští jen během velké krize kdy ropy zrovna moc není např.:druhá světová válka.U nás za bývalého protektorátu se dělal benál z uhlí.Jinak se omlouvám Lonesovi s kterým jak se zdá to málem švihlo.Jen doufejte, že se cena ropy sníží a nebo se začne jezdit víc na plyn nebo alkohol.Ve světě to funguje už léta tak proč by to nešlo i u nás?
neregistrovaný "Lonestarstate"
11. 8. 2005 21:09
Re: Omluva
Omluva se přijímá. Jinak americké velkoobjemové motory jsou na ježdění na čistý líh připraveny dávno. To kdyby arabáči chtěli zkoušet nějaký špatný žert.
neregistrovaný "Micek"
11. 8. 2005 21:20
Re: Omluva
a to oni v Dubaii rádi bumbaji
neregistrovaný "Feniks"
11. 8. 2005 21:32
Re: Omluva
No já nevím. Proč se teda všichni stresujou? Proč prostě všichni nepřejdou na alkohol, když je to taková pohoda?
PS: ropa uz nezlevní, obávám se
neregistrovaný "Lonestarstate"
11. 8. 2005 21:41
Re: Omluva
Nevýhod je prý několik. Hlavně: při masivním přechodu na alkohol by bylo potřeba osívat několikanásobně větší plochy a asi by se to odrazilo i v ceně potravin. V USA může jezdit na alkohol většina nejprodávanějších modelů. V Evropě jen zlomeček aut (nějaký Saab a nějaký Mercedes tuším). Běžný motor by to odmašťovalo a kdesi cosi. A hlavně na čistý líh je v současnosti uvalena jako na "populární legální halucinogen" velmi vysoká daň. Bylo by potřeba vytvořit nějakou speciální legislatitu, aby se to vyplatilo. Teda jako ho tankovat, ne ho pít.
neregistrovaný "Feniks"
11. 8. 2005 21:48
Re: Omluva
jo, hlavně v Česku to mě taky hned napadlo. a jinak z toho vyplývá, že to vlastně není možné, protože by nebylo co jíst
jinak mě taminův "vtípek" taky vyděsil, přestože jako zastánce evropské konstrukční školy se mi ty americké monstra nelíbí. ale znamenalo by to, že už to jde fakt z kopce... a navíc už bych se nemohl těšit na příští Ferrari
neregistrovaný "tamin"
11. 8. 2005 22:23
Re: Omluva
no správně si pamatuješ z hodin chemie , že líh odmašťuje a tím pádem se motor dostatečně nemaže a ke všemu motor koroduje.Jinak hlavně v jižní americe (brazílii) Fiat prodává auta na líh a maj dokonce větší výkon než ty benzínový.No a v Evropě zase prodáva auta zemní plyn , kterej tu bude ještě po éře benzínu a nafty.Ten zase olej nezpaluje a prodlužuje jeho životnost , má na druhou stranu ale vyšší oktanový číslo a tím klesá výkon.
neregistrovaný "ZZ"
11. 8. 2005 22:35
Re: Omluva
Víte ale jaká by to byla pohoda přijet k pumpě a na chvíli si strčit pistoli do pusy?
11. 8. 2005 22:40
Re: Omluva
Zejtra si to můžeš zkusit. Nezapomeň na závěť
neregistrovaný "ZZ"
11. 8. 2005 22:44
Re: Omluva
Asi zůstanu u dnešního Red Labelu
neregistrovaný "tamin"
12. 8. 2005 08:50
Re: denaturovanej líh
no a co denaturovanej alkohol nebo metylalkohol?To je jedovatý a každej to ví takže by asi moc nebumbali.Jinak je fakt , že způsobů čím jezdit a na co je dnes moc.Budoucnost vídím ale buďto v plynu (CNG,LPG) nebo alkoholu (metyl,líh).Koneckonců doba vodíku je ještě daleko
neregistrovaný "mates"
12. 8. 2005 09:32
Re: denaturovanej líh
Osobne si myslim, ze u lihu je nejvetsi problem v tom, ze jde vyrobit z cehokoliv. Dneska chceme palit obili v elektrarnach, cela zasrana EU dotuje zemedelce a rika jim kolik a ceho maji vypestovat. To asi vetsine politiku nejde pod nos, protoze by padly ruzny statni monopoly a regulace a kontrola. Navic by tezko mohli spekulovat s cenama jako dneska a i opravnenost uvalenych dani by se tezko obhajovala. Takze si myslim, ze pouziti lihu neni ciste technicky problem, ten by technici dokazali resit, ale vec ryze politicka Pokud mam pravdu, tak je vsechno v .....
neregistrovaný "tamin"
12. 8. 2005 11:17
Re: denaturovanej líh
jo máš a taky zapomněls na arabský šejky a ropný společnosti co sou na týhle surovině závislý a jak dojde zájem o ropu tak zkrachujou, což nechcou dopustit.Jinak za krize se u nás musel mísit benzín s lihem.
neregistrovaný "mates"
12. 8. 2005 12:14
Re: denaturovanej líh
To michani lihu by melo byt pristi rok opet povinne. Ale jako vzdy je statem vybrano par dodavatelu a michacu, takze opet anti trzni narizeni Evropa uz jina nebude
11. 8. 2005 20:46
MOTORY Z RC MODELŮ
Je to tady - dnes jsem to četl i v Auto tipu (Lonesovo oblíbený periodikum ). Vedle toho, že tam na tebe vyskočí komplet modelová řasa Golf do jéžíška 2007 tam píšou o motorech - těžiště bude ta 1.4, co jsme tu opěvovali předevčírem - to biturbo tě požena jako čistěj dvouapůllitr... Tak to je cesta... RC modely stoupaj na ceně.
Rozbalit vlákno
24
neregistrovaný "Micek"
11. 8. 2005 20:49
Re: MOTORY Z RC MODELŮ
ano? a jak jste daleko s vývojem maloobjemového (atomárního) motoru s šestiturbem pro vpravdu revoluční generaci Apoštola?
11. 8. 2005 21:00
Re: MOTORY Z RC MODELŮ
Něco ti napíšu - Celá autoEvropa se dívá co kutí VW. Tomu můžeš věřit... Podle toho tvého zeleného trička tu budeš (když si dáš bacha) ještě dost dlouho... a všechno to budeš sledovat. Budeš tu ty... a VW... a pár - PÁR - dalších. Největší tu bude VW.
neregistrovaný "Paja"
12. 8. 2005 07:14
Re: Po dovolene...
...a stale stejna pisen GTI. Pise o vizionarich, kteri pracuji v automobilkach, jez nesidli pod vlcim hradem...jak podivne! Ze by je (konstruktery "od vedle"), vlcata vsechny pretahla do sveho pelechu a tim by zabrzdila vyvoj na 10let u konkurence, aby ji dobehla??? Pekny, moooc pekny sen...
neregistrovaný "mates"
12. 8. 2005 09:33
Re: Po dovolene...
Spravne jsi to napsal: VW kuti! Ostatni maji laboratore, zkusebni polygony..., proste vyvoj a VW kuti
neregistrovaný "Lonestarstate"
11. 8. 2005 20:51
Re: Po dovolene...
Já zase dneska četl reakce čtenářů v Carautu. Nějakej týpek je tam zprdnul, že jsou příliš amerikanizovaní a už zase testovali CTS-V a Mustang. A že už chybí jen, aby letos znovu testnuli Corvettu. Člověk z Carauta ho odpálkoval a završil to tím, že Corvettu testovta znovu budou. Fakt jsem se tak už dlouho při čtení časáku nepobavil.
neregistrovaný "Micek"
11. 8. 2005 20:54
Re: Po dovolene...
Lonesi, tak jak je to s krtkem...?
neregistrovaný "Lonestarstate"
11. 8. 2005 20:58
Re: Po dovolene...
Začínáš na něm být podezřele závislý. Nejsi ty nakonec zakuklený fanda VW? Jinak já nevím, jak se krtkovi daří právě teď. Všichni přece víme, že žije u GTIho. Někdo mívá opici, GTI mívá krtka. Pak píše takové ty podivné příspěvky.
11. 8. 2005 20:57
Re: Po dovolene...
Auto tip té C6 věnuje tři nadupaný strany... Pak je tam náčrt Golfa combi... tak to je absolutní dělo... Šel jsem do kolen. Zadní boční aspiruje na okno století... A taky tam je článek - fanoušek GTIčka dostal k posouzení Astru OPC... tak to posoudil.
neregistrovaný "Lonestarstate"
11. 8. 2005 20:59
Re: Po dovolene...
Já vím, dneska jsem prolistoval dopoledne všechno. A všichni testují Hummer H3, to víš, byli na rautu a tak...
neregistrovaný "Micek"
11. 8. 2005 21:23
Re: Po dovolene...
měl bych jít taky prolistovat. už jsem dlouho nic o autech nečetl..
neregistrovaný "Lonestarstate"
11. 8. 2005 21:30
Re: Po dovolene...
O nic si nepřišel. Pořád je znát, kdo jim na rautech dává největší chlebíčky.
neregistrovaný "Micek"
11. 8. 2005 21:34
Re: Po dovolene...
ó ta vůně francouzské paštiky v plechovkách s logem fau ve
neregistrovaný "ZZ"
11. 8. 2005 22:39
Re: Po dovolene...
Jemná lahodná paštika z Francie nemůže být nikdy v plechovce fauwé. Ti to tričko asi přetáhnu přes hlavu
neregistrovaný "Feniks"
11. 8. 2005 21:38
Re: Po dovolene...
btw nevíte kde bych sehnal videa top gearu?
sice jeden zdroj mám, ale tam je stahování nějaké pokurv... Je tam nějak omezená rychlost, plná jen pro platící
Díky
neregistrovaný "Micek"
11. 8. 2005 21:45
Re: Po dovolene...
DC++
neregistrovaný "tamin"
12. 8. 2005 09:01
Re: GTI má pravdu
no já GTImu dávám zapravdu.Tohle bude další dobrej motor od VW.No a radši odpovím než začnou sem psát maníci co budou hanobit lidový vůz.Co třeba 1.8T , 2.0TFSI , TDIčka , FSIčka nebo G-kompressor(G60 a G40)?Tohle sou asi ty nejlepší enginy co kdy VW dělal.Jinak carauto (autocar) je nejhořší časák na trhu.
neregistrovaný "Lonestarstate"
12. 8. 2005 09:24
Re: časopisy
To teda není! Nejhorší jsou AMS a AT. Když znám vždycky předem pořadí v jakém skončí testovaná auta, aniž bych ty auta dokonce kdy řídil (!), je tam cosi schnilého. Výjimky potvrzující pravidlo tvoří očividné PR testy jako když jeden test dopadl: 1)Kia Magentis 2)Mercedes C 3)Nissan Maxima. Carauto se občas chová hodně neprofesionálně, ale aspoň nemám pocit, že o výsledkách testů mají rozhodnuto předem. I když takové BMW....to tam má své jisté. A Jaguar mnohem lepší pozici než jinde. Zrovna v posledním díle vyhrál porovnávačku. Neznám jediné jiné periodikum, kde vyhrávají (aspoň občas) Jaguary.
neregistrovaný "Micek"
12. 8. 2005 10:08
Re: časopisy
ale jo.. Tovární noviny Jaguar
neregistrovaný "tamin"
12. 8. 2005 11:12
Re: časopisy
AMS má bej Auto motor a sport?Jestli jo tak ten se mi taky zrovna nepáčí.AT tuším myslíš asi Auto tuning , tak ten mě zklamal.Recenze na oplastovaný škodule kde vychvalujou um majitele toho hnusu mě děsí.davaj tam auta co s tuningem nemaj nic společnýho a píšou o tom jak o nejlepším autě světa.Carauto je podle mě hodně neprofesionální časopis.Sm(Svět motorů) už nemůžu ani číst , protože co píšou nedává smysl.Pravda je, že všechny národní časopisy budou preferovat svoje automobilky.Proto třeba v Auto Tipu furt čtu o VW,BMW,Mercedesu,Audi atd.Nejlepší dle mého názoru je Automobil revue a Autohit.Auto7 je dobrej časák , ale kvalita pokulhává.Z tuningovejch časáků jsou nejlepší Tuning magazine a Maxi tuning.No tak taková malá recenze na automobilový časopisy.
neregistrovaný "Micek"
12. 8. 2005 11:16
Re: časopisy
ne ne, nejlepší je asi britský EVO a dnes již mrtvý král AutoRating.. čest jeho památce
neregistrovaný "Paja"
12. 8. 2005 10:20
Re: časopisy
Jestli povazujes motory s G dmychadlem za vyborne motory, pak se prosim pozeptej majitelu (znam 3 byvale). V systemu primeho vstrikovani zrovna VW spicka asi doslovne neni a prukopnik technologie uz vubec ne. Opravdovy prinos vidim pouze v TDI, ktere zmenilo pohled na naftove motory jako takove (nicmene jsi zapomnel na prukopnickou Cromu). Ale v zasade se na vyjimky da souhlasit, zrejme nejlepsi motory co VW delal (ale pouze VW, nejde o nejlepsi motory ve tride, tam jsou jini kone). Co se tyce casopisu davam prave Carautu, nebo Autocaru (anglickemu), pote jeste Autoweek.
neregistrovaný "tamin"
12. 8. 2005 11:04
Re: časopisy
já vím ,že G-kompressor nemá zrovna velkou životnost , ale VW byli první co dokázali vyrobit tenhle druh kompresoru.TDI sem myslel se vstřikováním čerpadlo-tryska ,Pump-Düse (PD),přímý vstřikování je věc stará , pokud vím tak první auto s přímým vstřikem byl Mercedes Benz 300SL.Seriově začla vyrábět až Honda Civic CVCC a později Mitsubishi se systémem GDI.VW jej zdokonalil a taky s ním má úspěch.1.8T je výbornej motor stejně jako 2.0TFSI.
neregistrovaný "Paja"
12. 8. 2005 11:23
Re: časopisy
Na co vyrábět motor, který má malou životnost komponentů (proč tedy nejlepší???)? Proč PD, když nejnovější TDI používají CR (V6, V8)? Ne opravdový přínos byl v původním TDI, to bylo novum. Ohledně zdokonalení FSI vůči starším motorům...to je snad logické, proč nevyužít nejnovějších technologií, nicméně tato technologie zatím není o ničem jiném než o nálepce a image. Proč např. BMW, nebo Honda tento system neprosazují? Protože dokáží dosáhnout při nižších nákladech na vývoj minimálně stejných parametrů s klasickým vstřikováním. Co se týče 1.8t souhlasím, s 2.0TFSI jsem ještě neměl čest.
neregistrovaný "Micek"
11. 8. 2005 21:52
Vlaštovka s bleskem.
mates byl moc hodný a poslal mi tuto fotografii, protože jak jsem řekl Astra a Vectra budou následovat trend alternativních paliv, lze očekávat, že budou vybavena podobným zařízením.. samozřejmě budou splňovat normu Euro X, nicméně i tak mateřská GM uvažuje o přejmenování značky na Popel [odkaz]
Rozbalit vlákno
5
neregistrovaný "Micek"
11. 8. 2005 21:56
Re: Vlaštovka s bleskem.
P.S. teď trochu vážně.. koukněte na Seznamu.cz na ten koncept od Mitsubishi. zítra to proběhne asi i tady..
neregistrovaný "Feniks"
11. 8. 2005 22:49
Re: Vlaštovka s bleskem.
docela pěkný
a DC už mám za sebou, to už je lepší ta stránka
neregistrovaný "Micek"
12. 8. 2005 10:09
Re: Vlaštovka s bleskem.
jak myslíš..
neregistrovaný "Marko"
12. 8. 2005 09:14
Re: Vlaštovka s bleskem.
[odkaz] To Mitsu je na nete uz od utorka. A je to "sleha". Konecne Mitsubishi ako ma byt! My budeme musiet vymenit sestrinho 10 rocneho Lancera - a po 10 rokoch tragedii u Mitsubishi - to teraz vyzera, ze si jej ho kupim zas Mitsubishi. Ak teda tento koncept dotiahnu do zdarneho konca serioveho Lancera, ci Zera, ci ako sa to nakoniec bude volat...
neregistrovaný "Micek"
12. 8. 2005 10:09
Re: Vlaštovka s bleskem.
Marko ví Marko zná