Ve Stuttgartu se pilně pracuje na nástupcích úspěšných modelů, ale v přípravě jsou i úplně nové vozy. V roce 2004 se dočkáme nového SLK, třídy A a již avizovaného čtyřmístného kupé CLS. O rok později příjde nová třída M, GST a CST.
MB novou S klasse nijak akutne nepotrebuje. Stale jednoznacne ve svetovych prodejich vede a navic MB neni pozadu s inovaci, je to spise naopak. Nove vozy nejvyssi tridy, ktere se objevily v minulem roce reagovaly teprve na nynejsi S klasse z roku 1998. Politika MB je jednoznacne lepsi nez ostatnich, protoze ti predstavuji vozy neuveritelne blizko sebe a ohrozuji tak vyraznejsi uspech svych vozu. MB predstavi novou S klasse v roce 2005 presne po tradicnich 7 letech a jelikoz bude opet spolehlive ve vsem nad svymi konkurenty tak bude presvedcive opet na vrcholu v prodejnich statistikach.
Ostatne v testech vrcholnych verzich jednoznacne vitezi S600 a pokud se jedna o ostatni verze tak zalezi na testu, nekdy je prvni, nekdy posledni a nekdy ve stredu, z cehoz vyplyva, ze urcite neztraci a je na dostatecne vysi.
jo a SL pred zehlickou se vyrabelo 18 let 71 - 89, ale ja rikam, ze dnes je standardni zivotni doba modelu kolem 7 let. Mercedes to od roku 1991 dodrzuje, krome SL a G a bude v tom dale pokracovat. Duvodem, ze zejmena v 80. letech MB extremne protahoval zivotnost jednotlivych modelu bylo to, ze byl ve znacnych financnich potizich. Kupoval jako zbesily jednu firmu za druhou (napr. koncern AEG, MTU atd.). Do dnesni doby se jiz vetsiny zbavil, sazmozrejme stale drzi stategicky podil v EADS, coz nahradilo DASu.
maximálně prej bude ještě jeden Facelift.Ale že by to MB potřebovalo velmi rychle novou S-klassu tak to asi nee! V prodeji je W220 na prvním mistě. A ta se vyrábí od roku 1998 !!!
...tak to kazdopadne! Ale je otazka, jestli to neni vlastne az zbytecny, cpat do malyho auta V8. Jako do S4... sestivalec by v pohode stacil, koneckoncu M3 i C32 AMG ho maj taky. Je to spis snobarna...