Uvedené novinky by vozy měly dostat v rámci obměny pro modelový rok 2017. Pokud se předpoklad naplní, dostanou se k zákazníkům na přelomu května a června.
To jsou celkem hezké upgrady, osobně mě nejvíc těší adaptivní tlumiče, ale třeba i větší obrazovka u Amudsenu (myslím, že byl updatovaný jednou už loni) je fajn.
Litr by Škodovka doplnit měla, vzhledem k tomu, že 1.2 81kW už před nějakou dobou vypustila.
Co to je za technicky debilní řešení? Stačí kapka na čočce (znám to po vyjetí z myčky) a už se na to nedá koukat. Notabene, pokud směs z ostřikovačů zapění na čočce... Nebo v zimě zamrzne směs či to nebude stačit umytí od vrstvy soli a stejně řidič bude palcem "lízat" čočku preventivně při každým otevření kufru...
Proč to neřeší jako v Golfu, kde kamera je schovaná ve výklopném logu nebo jako Mercedes, který má výklopnou kameru nad RZ...
je to celkem známá věc. Nissan už jej ukázal v roce 2013 a Ford S-Max jej má pro přední kameru. Tam jsem to zkoušel a bezprostředně po ostřiku se obraz pouze "zavlní", ale pěna tam nezůstává.
Dobrý den pane Mičko, proč u Superbu neuvedete, že bude rozšířena možnost kombinace podvozku DCC s jednou dost podstatnou mimořádnou výbavou? Není to škoda, uveřejňovat nekompletní informace? U Octavie ji zmiňujete.
Nepřijde mi, že by se kamera špinila tak extrémě, že by nebylo vidět. Tohle bych neviděl jako problém. A už vůbec ne to, že když mi to tak vadí, tak pokaždé, když vystoupím, utřu jí.
Spíš se mi líbí, jak se ke škodovce konečně dostává s velkou slávou to, co konkurence už nabozí dlouho.
nevite někdo jak je delanej prenos dat z kamery na displej?
tedy jestli CAN, ETHERNET, USB, RSxxx nebo podobne?
chtej po me něco podobnyho na pracovni stroje s prepinanim sledovanych mist + ridici funkce, a musí to projit přes nejakej trochu vykonnejsi procesor
Imho to je composite, cize analog. Proste hladaj Video Switcher. Su aj pre digitalne signaly.
V aute budu digitalne len vstupy z vrchnej kamery (ak tam je), kedze sa v koncerne pouziva pre lane assist a dynamic light assist (pripadne nejake data mozno posiela aj ACC a CEB)
Takže to nebyly "všechny novinky pro modelový rok 2017"?
Je docela trapné odkazovat se u další části změn MR2017 na dřívější článek s nadpisem "Škoda: všechny novinky pro modelový rok 2017". Asi nebyly všechny, že?
Pan Mičká má prý své vlastní zdroje. Čím to je, že se ale informace vždy záhadně objeví několik hodin až dní po zveřejnění na Octaviaclubu, Škodahome nebo Garáži Autorevue? Nebo že by tady někdo nemluvil pravdu? Ale zlaté pravidlo je zatloukat, zatloukat, zatloukat..
Re: Takže to nebyly "všechny novinky pro modelový rok 2017"?
Uvedu tě do problematiky, evidentně nemáš páru:
1. Vinou redakce nejsou žádné nedávné změny, ani o nich nemluvím. Zmíněný článek byl lživý už v době svého vzniku. Zdaleka se nejednalo o výčet všech relevantních změn, které byly už tehdy známé.
2. Teprve poslední dva články na podobné téma se přiznávají otevřeně ke zdroji, od kterého opisují. Ještě koncem loňského roku tomu tak nebylo. Převzetím mého přehledu původem ze Škodahome včetně drobných identifikačních dezinformací se redakce usvědčila z toho, že z vlastních informačních zdrojů nečerpala a ani čerpat nemohla. A potvrzuje se to i nyní, protože na podobné téma nezveřejňuje nic, co by se neobjevilo jinde.
Kažodopádně jsem rád, že překonala sama sebe a začala alespoň obecně uvádět zdroj.
potrebuje hlavne headup display a konecne aj automaticku rucnu brzdu. Pomohol by aj vysuvny display nad vyduchmi vetrania (podobne ako to maju nove audiny) namiesto toho niekde v suterene zasunuteho. Ale ak by tam bol ten HUD, tak nech. Potom sa jej uz bude dat naozaj len maloco vytknut.
Že oktávka potřebuje automatickou (resp. el. parkovací brzdu) do Octavie? To fak myslíš vážně?!! K čemu by to sakra bylo dobré, to ti upadne ruka, když použíješ poctivou páku?!! Jak známo, pokud toto debilní zařízení VW do nějakého modelu dá, tak už (na rozdíl třeba od Renaultu či Opelu) nenabízí alternativu v podobě mechanické klasiky, což je naprostá katastrofa!!!. Než takovýto elektrický diktát, tak to ať aději el. parkovací brzdu vůbec do oktávky nezavádějí! Aspoň u auta ubyde jeden potenciálně poruchový elektrický prvek! :-!
Nemám se Škodou tolik zkušeností tak nemohu posoudit. Nicméně na mé Laguně funguje tato věc 4 roky bez jakéhokoliv problému (ale tak zase je to JEN Renault že ) . Ale jak říkáš...když v tom autorizovaném servisu pracuje ten "kamarád" tak to asi víš líp ;-) Apropo..mínus není ode mne :-O
Kdyby tam dali HUD, tak by to byl nejspíše jenom ten primitivní typ s promítáním na plexi nad kapličkou přístrojů jako třeba v Passatu a to je ubohost, kterou si mohou nechat od cesty. Skutečný HUD s promítáním na čelní sklo jako je třeba v Audi tam z nákladových důvodů nedají, takže HUD je to poslední, co by mi v Octavii chybělo.
Mal som HUD aj na skle a v niektorých polohách sedenia som polovicu nevidel a teraz to mám na plexi a to sa dá rozne nastaviť. Stačí mi tam aspoň rýchlosť,tempomat, navi moc nepoužívam.
To si mohli odpustiť. Mal by byť nejaký odstup od klasických Octávii. Škoda. A ak to ešte bude len ako dvojkolka, tak to sa už ani neoplatí komentovať.
Práve preto. Malo to byť nejako odlíšené. SCOUT a RS u Octávie vnímam ako to najlepšie čo Škodovka u Octávie ponúka a tak to malo aj zostať. Napr. nie bežné motory, ako sa ponúkajú u bežných Octávii.
Práve preto. Malo to byť nejako odlíšené. SCOUT a RS u Octávie vnímam ako to najlepšie čo Škodovka u Octávie ponúka a tak to malo aj zostať. Napr. nie bežné motory...
Nebude to dvojkolka, pouze 4x4. A další věc je, že např. na českém trhu není k dispozici 1.4TSI/92kW v Superbu, zatímco na Slovensku ano. To jen tak pro ilustraci, že nelze zcela vycházet z informací pro SK trh.