Druhá generace Dusteru se v některých destinacích stále prodává s logy Renaultu. Nejinak je tomu v Číně, kde se nyní model představuje s celou řadou novinek.
...my "lepší lidi" a voni 8-s ... Si dělá Dacia a Renault srandu??? :*) to je provinční sranda pro Evropu a megashow pro Čínu?? Tak na to Vám kaká Baryk, skupino, ty Renaulťácká SKUPINO!!! >:-[]:no:
Ano já si toho všímám už dýl. Většina aut pro Čínu má daleko lepší věci. Atmosférický 2.0, velká TV a taak. Dřív jsem si toho všímal i pro auta na export do USA. Pak se výrobci diví, že v Evropě o nové vozy nemáme tolik zájem.
Podla mna to bude mat nejake ale kategorie pasivna bezpecnost a pod. Btw zo 4st hydroamtomatu by som si hlavu nerobil. Take auta jazdili edte donedavna a bez problemov.
Proč by to mělo mít problémy s bezpečností? A jaké? Měli by snad dělat jiný skelet? U levného auta se nevyplatí vymýšlet úsporná opatření, když už v něm dávno jsou...
Bezna auta levnejsich evropskych znacek nekdy nemaji pro jizni ameriku nebo indii takovy podil vysokopevnostni oceli a jine. Stejne jako oem vyrobci pokud nestihaji tak tridi a horsi vyrobky, ktere by jinak sly na srot rozpusti pro ckd sady nebo casteji asii. Protoze narozdil od nemecka, ktere je par hodin jizdy se to spatne reklamuje. Takze rozdily byt obcas mohou. Cesky Staropramen take chutna jinak nez licencni ukrajinsky uz jen protoze je z jineho vodniho zdroje.S tim to je stejne. Cina uz ale casto neni odkladiste 2 kvality. Naopak evropu maji jistou, zatimco cinskemu ptackovi je treba krasne zpivat.
jj přesně tak. Dělá to i Škodovka, ono logicky když se to vyrábí v Číně tak to nebude stejné. Důvod je i ten aby se nesdílelo knowhow čínským firmám, s kterými dle tamních zákonů musí spolupracovat. Mimochodem zrovna u Dusteru je to celkem aktuální, tuším že ten "legendární" rozbor autobildu nebo koho, že Duster rezne i na "vnitřních" místech, je prý pro zbytek evropy neaktuální, protože Duster pro UK je údajně montovaný v Indii (předpokládám že kvůli pravostrannému řízení)...