Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Nový Duster dorazil do Číny. Má jiný motor a digitální klíč jako BMW!

Druhá generace Dusteru se v některých destinacích stále prodává s logy Renaultu. Nejinak je tomu v Číně, kde se nyní model představuje s celou řadou novinek.
Zpět na článek
17. 1. 2019 18:35
17. 1. 2019 19:31
17. 1. 2019 22:44
18. 1. 2019 02:01
17. 1. 2019 20:23
Avatar - Olík13
17. 1. 2019 18:35
Tak tohle...
...my "lepší lidi" a voni 8-s ... Si dělá Dacia a Renault srandu??? :*) to je provinční sranda pro Evropu a megashow pro Čínu?? Tak na to Vám kaká Baryk, skupino, ty Renaulťácká SKUPINO!!! >:-[] :no:
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Jenik3
17. 1. 2019 18:47
Re: Tak tohle...
Ano, je to tak. Čína má větší obchodní potenciál než Evropa.
Ale 4 st. HDM, to nedávám.
Avatar - CICERO
17. 1. 2019 19:31
Sbalit vlákno
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
2
17. 1. 2019 22:44
Re: Ooooo
To by se panu prezidentovi určitě nelíbilo, takovéto nevhodné říkanky! >:-[] >:-[] >:-[] Aby tě nenahlásil na čínskou ambasádu! 8-s
Avatar - CICERO
18. 1. 2019 02:01
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - rokyta.p
17. 1. 2019 19:50
Evropa až na posledním místě
Ano já si toho všímám už dýl. Většina aut pro Čínu má daleko lepší věci. Atmosférický 2.0, velká TV a taak. Dřív jsem si toho všímal i pro auta na export do USA. Pak se výrobci diví, že v Evropě o nové vozy nemáme tolik zájem.
Rozbalit vlákno
0
17. 1. 2019 20:23
Nejasal by som
Podla mna to bude mat nejake ale kategorie pasivna bezpecnost a pod. Btw zo 4st hydroamtomatu by som si hlavu nerobil. Take auta jazdili edte donedavna a bez problemov.
Rozbalit vlákno
5
Avatar - Blue Sun
17. 1. 2019 20:34
Re: Nejasal by som
Proč by to mělo mít problémy s bezpečností? A jaké? Měli by snad dělat jiný skelet? U levného auta se nevyplatí vymýšlet úsporná opatření, když už v něm dávno jsou...
Avatar - vabis
17. 1. 2019 23:09
Re: Nejasal by som
Bezna auta levnejsich evropskych znacek nekdy nemaji pro jizni ameriku nebo indii takovy podil vysokopevnostni oceli a jine. Stejne jako oem vyrobci pokud nestihaji tak tridi a horsi vyrobky, ktere by jinak sly na srot rozpusti pro ckd sady nebo casteji asii. Protoze narozdil od nemecka, ktere je par hodin jizdy se to spatne reklamuje. Takze rozdily byt obcas mohou. Cesky Staropramen take chutna jinak nez licencni ukrajinsky uz jen protoze je z jineho vodniho zdroje.S tim to je stejne. Cina uz ale casto neni odkladiste 2 kvality. Naopak evropu maji jistou, zatimco cinskemu ptackovi je treba krasne zpivat.
17. 1. 2019 23:28
Re: Nejasal by som
jj přesně tak. Dělá to i Škodovka, ono logicky když se to vyrábí v Číně tak to nebude stejné. Důvod je i ten aby se nesdílelo knowhow čínským firmám, s kterými dle tamních zákonů musí spolupracovat. Mimochodem zrovna u Dusteru je to celkem aktuální, tuším že ten "legendární" rozbor autobildu nebo koho, že Duster rezne i na "vnitřních" místech, je prý pro zbytek evropy neaktuální, protože Duster pro UK je údajně montovaný v Indii (předpokládám že kvůli pravostrannému řízení)...
Avatar - Blue Sun
18. 1. 2019 09:43
Re: Nejasal by som
Jenže Dacia je levné auto už samo o sobě, tam nemáš na konstrukci moc kde ušetřit. Žádné high-tech vychytávky, žádné šílenosti.
Avatar - CICERO
18. 1. 2019 22:25
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.