Takze male vesele lentilky sa vyroja na cestu o nieco prv. Snad sa budu predavat za rozumnu cenu, aby po cestach namiesto rojov vceliciek nebludilo len par samotarskych trudov...
Tohle auto vypada fakt dobre, tedy s ohledem na jeho zacileni.Do mesta idealni.Nikdy jsem nemel rad It,Sp,Fr a korejsky auta.Ale tenhle kousek bych si asi koupil taky,asi ne pro sebe,ale nevadil by mi, ikdyz je to presto FIAT.
Jsem docela zvedavej, jak se to bude prodavat.Protoze Fiat zvolil celkem zvlastni strategii, kdy po dlouho dobu zajemcum ukazoval hodne a pritom je nechaval furt v nejistote, co z toho vlastne bude.Podle mne to bude adept na jedno z nejprodavanejsich aut.Otazkou zustava, nakolik si Fiat pamatuje, ze 500vka je odjakziva brana, jako levne auto pro kazdeho (kdo se do nej vejde :-) ) , protoze se obavam, vzhledem k velke reklamni kampani si Fiat bude trosku myslet, ze stvoril nakou ,,superpecku" po ktery vsichni pojedou.Zakladni verze bude asi opravdu levna, ale jakmile se clovek bude chtit pustit do individualizace tohohle prcka, bude muset tucna platit.A individualizace je u tohoto modelu take jedno z lakadel....No uvidime.V o Italii se rika, ze Italove v zime spi a v lete tancujou.Predstavovat budou 500vku v lete, tak snad budou z tance dobre naladeni ;-)
LEvne auto pro kazdeho bylo i mini. A jeho reinkarnace je od toho na mile daleko. Presto ma velky uspech. Nechci srovnavat uspech mini s moznym uspechem 500-ky ale myslim, ze cesta nevede pres super levne auto ale spise pres imageovou zalezitost. S rozumne nastavenou cenou.
Pokial si dobre pamatam tak FIAT vyvija preplnany zazihovy motor o objemu 990 cm3 (cize do 1 litra), mal by mat vykon okolo 60 koni. Urcite ale nebude dostupny pri uvedeni modelu 500 na trh, najskor az buduci rok :(
bejt mladou holkou tak mezi 18-20, tak bych po tom strasne slintal :) ja bych se v tom asi citil ponekud trapne, je to strasne malinkaty :) ale jinak co se tyka designu tak davam :yes:
Se divím, že už Vás všechny nezaměstnává jakékoliv marketingové oddělení, jakékoliv automobilky... Tolik talentů tady leží ladem... Tohle auto se bude prodávat za přiměřenou cenu a bude se prodávat velmi dobřem skoro bych řekl, že bude vyprodané. Cena se ani náhodou nebude pohybovat kolem 200 000 Kč (spíše základ někde kolem 285 000 Kč, přičemž ten základ bude nahony vzdálený základu Fabie - měla by tam být třeba i klima - sice manuální a pod.). Cena tedy bude mírně vyšší než u Pandy,ale zase nižší než u Punta (chceš-li tedy kvalitní levné malé auto, máš možnost koupit Pandu, vy hierarchii značky bude F500 prostě výš a tedy i výbavou a cenou, bude někde na úrovni Lancie Y). Osobně si myslím, že motor 1,1 tam vůbec nebude, ale prozatím přijde v motorizaci 1,2 a 1,3 MJTD (v té slabší variantě). Postupně přibude 1,0 T, 1,3 MJTD (až 74 kW) a možná 1,4 T (Abarth). Thats all.
Co se pošklebuješ druhejm? Co seš ty? A když jsou podle tebe ty ostatní talenti na marketing, tak na co seš zralej potom ty? Všechno víš, všechno znáš - hlavně že víš kolik bude stát Fabie. Mimochodem, proč ji vůbec zmiňuješ, je zajímavé že fiatožrouti se nikdy o škodovku neopomenou otřít....
Jel jsi někdy ve fabii v pěti??? A vážně nevěřim že základ bude pod 250t. , možná až později po slevách. Panda taky začínala na cca 250t. a ted je základ o 70t mín. Tak rok po uvedení budou teprve levné modely. Ale kdo by takovou nádheru chtěl v základu? spíš takovej Abarth 1,4T, to by byla pecka. Okolo 400t. by neměl konkurenci.
Nejde o to, jak se auto s 5ti lidmi chová, ale zda je má dovolené v TP. To Fabia má.
Jestli by bylo miniauto s 1.4, pro slovy DVA lidi za 400tis vyhra, o tom hodně pochybuji. V nabídce by možná našlo místo, ale ne u reálně uvažujících lidí.
Co je to realně uvažující člověk? Ten koupí pandu s l,1 , na tohle se jen v autosalonu usměje. 500 si podle mě budou kupovat mladší lidi a tam počet míst moc nerozhoduje. Klidně dvě stačí. 400t neni za ostré supermini moc. U nás možná jo, v evropě ne.
Wolf si sa trochu pomylil pises ze bude lacnejsie ako GP a ze bude na urovni ceny Lacii Y a pochybujem za tato mala imigova Lancia je lacnejsia ako GP o tom velmi pochybujem ;-)
Cena bude stanovena na kozdom trhu, teda krajine s miernym rozdielom, mala by sa odvijat od sumy 9900 eur, teda okolo 340 tis, ale uvidime ako sa k tomu postavi importer, ktory robi marketing, nove Bravo 14900 euro a stoji 465 tis, takze tolko k cenam. Moj nazor je taky ze na buduci rok to chcem mat. ;-)
La cinquecento é graaaaande ! Forza Italia!
Nemeckofily mohou rict co chteji ale Grande Punto, Bravo, Panda se prodavaji neuveritlene dobre. GM, VW a dalsi propusti zamestance...Fiat nabira nove a nove lidi! Ciao !
Tohle auto se mi líbí od prvních snímků. Hrozně rád bych ho měl. Dýchají z něj staré dobré časy. Cena ale určitě nebude mini. Odhaduji že 300 jen to fikne - ne li víc - je to přece stylovka a cíl ? MINI ! Co jiného...
Můj názor je, že tohle auto rozhodně nebude o praktičnosti. Sice vzadu asi budou dvě nouzová sedadla, ale myšleno to bude pro dva, pro mladé lidi, pro lidi co se chtějí lišit a pro lidi, kteří potřebují auto do města. Někdo tu tvrdil, že by se v tom malém autě cítil trapně. Nevidím důvod, pokud se tam pohodlně vejde. Já bych se cítil trapně ve velký krávě, ještě víc ve městě. Já teda nemám potřebu si nic kompenzovat či něco dokazovat. :-!
Ve skutečné velikosti jsme to ještě nikdo neviděl. Mám obavy, že jde o marketin. podvod. Vzpomeňme "Nového brouka" kdo čekal, že bude stát šestset tisíc a prodá se ho poskrovnu. Kdo kdy měl Fiata 500 ví, že tohle miniauto na minikolech byla "hračka" dobrá tak jezdit s tím do práce nebo manželka ke kadeřnici či syn do školy. Kupuje se v supermarketech ve velkém, tak tahle nová pětistovka bude mít kufr aspoň 250l a to znamená, že jde úplně o nové auto velikosti tak VW Polo, Opel Corsa nebo Ford Fiesta a zmíněná Fabia. A aby byl i tenhle Fiat (se silně pošramocenou pověstí rezavějicí a odfláknuté pelušiny) musí své konkurenty porážet základní cenou a tu si dovoluji odhadnout na 185tis. Kč. Dědek
Novej brouk byl spatny auto od zacatku do konce. Platforma Golfu a maxi rozmery ho rovnou odsoudili k zaniku. Dovnitr se nic neveslo ackoliv to auto bylo velky tudiz zaparkovat ve meste bylo to samy jako parkovat s kombikem. Velikost rovna se vaha takze to myselo mit silnej motor aby to jelo, a dily z Golfu ho odsoudili k vysoky cene. Vsechno spatne. Fiat maly auta odjakziva umel (coz je taky ten problem, na velkych autech si automobilka namasti kapsu daleko vic tj. Fiat tady kvuli tomu skomiral) takze predpokladam ze to bude pecka. Kazdopadne bude to stylovka, cena dveste tisic je nerealna, rekl bych tak 250 zaklad.
Mezi broukem a F500 je jeden velky rozdil proc to s 500 dopadne dobre. Konstruuovali ji u Fiatu ;-) Miniauta jsou do mesta. Tam nejcasteji jezdi obsazena malo lidmi 1-2-3. Do 500 se vlezou 3 dospeli + jedno dite, coz vzhledemk rozmerum jde. Po sklopeni zadnich sedadel se tam musi vlezt nakup na mesic. A proc nebude stat 185t? Protoze to neni odflaknuta pelusina, ale stylovka presne na urovni mini nebo streho brouka. Kdo to nevidi, neni hoden ji vlastnit. :-!
Vždycky mě překvapí, jak ta diskuze hned ujede k tisíckrát propraným tématům. ;-\ Zpráva hovoří o tom, že 500 uvidíme už v létě a to je dobrá zpráva! :yes: Konec dohadů, konec spekulací, fiátek už za chvíli bude naživo a já se na něj osobně moc těším!!! :yes:
(Fiat) "musí své konkurenty porážet základní cenou a tu si dovoluji odhadnout na 185tis. Kč." nebo "Jestli by bylo miniauto s 1.4, pro slovy DVA lidi za 400tis vyhra, o tom hodně pochybuji." nebo obligatni srovnavani s Fabii a tvrzeni ze ta je pro 5. Vzpamatujte se! Tohle auto je skutecna ikona, ktere takove radoby modly typu apostol a spol neshaji ani po ventilky. Uz jen pro to, ze se s 500 stkevame na silnicich dodnes a v Ita kolikrat dokaze ztropit stejny rozruch jako treba nove ferrari. A kdyz jsem u toho: proc ma 500 v Italii takove chrisma? Ctvrtina Italu s tim v mladi jezdila, na ostre verze se psalo: "quando diventa grande, diventa una ferrari" = "Az vyroste, stane se Ferrari" a pod. To auto ztelesnuje nejlepsi tradici Fiatu. Ja bych byl skoro za, aby byla verze s 1,1l plechovymi koly, lakovana pastelovymi barvami... presne v duchu puvodnich 500. Uz ted je jasne, ze bude 500 best-seller a cesky trh pro to nebude zdaleka vyznamny, stejne jako zakladni cena +/- 1000€, navic odvisla od vybavy. Nejtrapneji se budou citit majitele prassatu 2,0 TDI az jim bude 500 Abarth ujizdet... PS: to auto s nejvetsi pravdepodobnosti bude 3+1 mistne, coz je v konkurenci Smartu (nejprimejsi konkurent nove 500) dozajista vyhoda.
Určitě, rozvor a rozchod podvozku této malé žáby, bude určitě super stabilní při vyšších rychlostech na dálnici. Taky nemyslím, že se nějaky Passat 2.0 TDI bude cítit ohrožený, jeho 140k na solidním podvozku je jiná třída. Prober se.
Od tebe člověk slyší jen, "pokud bude", "měl by být", "je v plánu". Zatím nic není, nic se neprodává a ty tady vaříš z vody. To jsou fakta. Stejně tak pokud jde o excelentní jízdní vlastnosti tothoto malucha. Neznám ŽÁDNÉ malé auto, které by nemělo problémy se stabilitou v rychlostech +180. Ano jistě, dělají se a maximálku takovou mají, nicméně je třeba se v tom projet, potom člověk rád sedne do svého auta které je při 200 naprosto klidné. Ano wolffe, o autech nevíš zhola nic...
Na dálnici bude lepší passat, na okreskách a v rychlosti fiat. Jsou to dvě odlišná auta, fiat pro zábavu, passat pro přesuny. Ale je fakt že se teprv uvidí. Rozhodně si myslim že fiat se trefil.
Ono nejhorší na tom je to, že ten Passat není dobrý příklad ideálních jízdních vlastností. Ano, na rovině mu to de, ale běda, když má zatočit.. Tam to tak nějak prohraje i s Ačkem na korejských gumách... >:D
P.S. Bude...víš on fiat se dřív připravil na plnění emisních norem, a má v přípravě hafo nových motorů s nízkou spotřebou a malými emisemi. To, že VW má v nabídce víc motorů je dáno tím, že se nestydí prodávat něco, co Fiat už před 10 lety vyřadil z nabídky... Ale opět tvoje chyba, že nejsi informovaný...
Nemluvil jsem o ideálních jízdních vlastnostech, to tady zatahuješ ty, aby ses mohl opět nečeho chytnout a podsunout sem svůj "erudovaný" názor. ;-) O Passatu jsem napsal, že má "solidní podvozek" (ne nejlepší) a rozhodně i zatáčí ;-)
Fiat dělá malá auta s malými motory, tudíž zde tvůj výlev nemá smysl dále komentovat. Tedy, informace koncernu Fiat mě nijak nezajímají, já si totiž Fiat kupovat nemusím >:D;-)
PS: Pokud tento Fiat bude konkurencí pro Smart, jak výše psal essesant, všichni víme kde jsou limity podvozků Smartů a na jaké rychlosti mají omezovač. >:D
Osobně si myslim že 500 bude třída sama pro sebe. Jako mini od BMW. Bud ho chceš a máš na něj, nebo ne a koupíš něco praktičtějšího, třeba vynikající Pandu. Je jesný že kupec vozu typu passat o Fiatu asi vůbec nebude přemýšlet. I když vážně neznám nikoho kdo by si na nějaký novější Fiat stěžoval, na rozdíl od pár majitelů vw. Ale třeba je to náhoda.
Osobně jsem velmi zvědavý na cenu a zařazení tohoto vozítka. Je pěkné, je nepraktické, je příliš malé. Pokud bude i příliš drahé, nebude to zrovna trefa. Největší problém toho auta vidím v tom, že se do něj prostě vejdou jen dva lidi a max dvě sportovní tašky. Mladí už do něho žádné další přátele neposkládají. (do Miniho se vejdou i "4")
Co se týče nynější spolehlivosti, o ní jsem nepsal, nemohu posoudit. O minulosti víme všichni.
Něco lepšího z tebe nevypadne? Výše psal petrt, že na novější Fiaty si lidi nestěžují, jak to asi je s těmi strými?
Opět se mi tady snažíš podsunut myšlenku někoho jiného. Dětinské ;-)
Už od doby F 127 považuji Fiaty za to lepší co po silnicích jezdí a vůbec za jednu z nejlepších možnopstí vzhledem k ceně. To, že Ritmo a Regata tohle pokazily a že Tipo mělo jěště jisté rezervy není důvodem k tomu hlásat tvoje bludy...
Hmm. A co tak Cinquecento, Seicento? Katastrofální elektrika. Croma -> mechanické problémy a nedodělaná elektrika. A dalo by se pokračovat. A to tady mluvíme jen o Fiatu. Pověst některých modelů Alfy Romeo je ještě horší. Modelů koncernu Fiat s pošramocenou pověstí je poměrně mnoho.
PS: Já tady Spolehlivost Fiatu hodnotit nezačal a bludy nepíšu ;-) opět tady na mě vytahuješ něco s čím přišel někdo jiný. Nauč se číst.
Závěrem, nezajímá mě to, Fiata kupovat nemusím.
Tak se podivej ty experte na spolehlivost na tohle:[odkaz] Jen si dovolim pripomenout, ze 17. misto Fiatu je LEPSI nez 23. Volkswagenu (to kdybys neumel pocitat) A jediny deutchland pred Fiatem je Porsche. Testy delali britoni, takze z tohoto hlediska by to melo byt nezavisle - to jen abys vedel jak to s tou spolehlivosti je :-!
Jak jsi prisel na to, ze bude neprakticke??? Zivotni prostor Fiatu 500 bude mesto, co mesto, metrople! Parkovani do skvir, otaceni se na petniku, vyhybani ostatnim na silnici bude jeho domenou. Ano, rodinu se psem k moooori do chorvatska ti neodveze, ale ve meste bude 100x praktcitejsi nez sedan atakujici hranici peti metru. (V Milane na ty vase milovane prassaty skoro nenarazite - budto maji italove auta mensi vnejsi velkosti a o to luxusneji vybavene, nebo maji skutecne limuziny/mpv. - Na italskem trhu nebude tak uplne zalezet na cene - ta muze byt ve srovnatelne vybave stejna, nebo jeste vyssi nez u konkurencniho Smartu) Oproti Smartu je, co do vnitrniho prostoru vetsi, a obsaditelny min 3 dospelymi. Podvozek z Pandy lze ztuzit a snizit, takze o jizdni vlastnosti bych obavu nemel. Otazka nezni jestli bude verze Abarth, ale kdy se tak stane. Vidis to presne jak jsem napsal: optikou cechacka ;-\
Italové jsou především velcí patrioti a snad nejzdechlejší národ jaký znám. Ano, oni koupí naprosto všechno na čem je trikolóra a nepotřebují k tomu ani racionální důvod. O vnitřním prostoru F500 silně pochybuji, z fotografií je dosti patrné, že 3 dospělí lidé se budou prát o místo.
S Italem bych se srovnávat nechtěl, tak nízké cíle nemám. Raději budu ten čecháček v A6.
Niečo strašné, čo tu píšete. Zakomplexovaný nemec sa s typickou nemeckou hrdosťou vzťahuje. Taliani sú naozaj patrioti a možno to ich ženie vpred. F500 bude vyslovene imidžovka. Otázka kvality? VW stratil svoju pozíciu a predbehol ho OPEL. Otázka motora? VW má širokú paletu motorov, špičkové ale aj niektoré tak zastaralé až hanba. FIAT bol vždy dobrý v malých motoroch, vo väčších už nie. Ten, kto mal Abart, o kvalite debatovať nebude. Spomínate nového Brouka a Mini. Brouk je prepadák a Mini je veľmi dobrá imidžovka.
Hochu, ty mas v hlave poradne najebano! Italove nejzdechlejsi narod? >:D To je vtip desetileti a hlavne neskutecne nesmyslny predsudek! Jestli si to neuvedomujes, tak Italie je jedna ze 7 nejvyspelejsich zemi sveta. Brianza je mikroregion s nejvyssim HDP per capita v cele Evrope. V te zemi sedi nejvetsi evropsky vyrobce satelitnich druzic, maji tam uspesne, ne-li nejuspesnejsi znacky v automobilovem sportu napric vsemi disciplinami. Tohle podle tebe dokaze nejzdechlejsi narod na svete??? Mit v CR alespon z poloviny tak sikovne lidi jako jsou na severu Italie, tak by to tady vypadalo uplne jinak! Nejdriv si uvedom jake vaginality tady plodis nez to odesles do diskuze! Kolik Italu znas osbne ty vseznalce narodnich pomeru?! Ano jsi prototyp zamindrakovaneho a zapredsudkovaneho cecachacka co si sice vozi svoji p*del v A6 ale deutchlandum by nejradeji p*deli prolezl az do huby. :no::no::no: PS: kdybys nebyl tak zapredsudkovany, tak by sis nasel skicy studie Trepiuno kde je vyobrazeny interier v usporadani 3+1, coz je koneckoncu i prepis nazvu studie, ze ktere 500 vychazi, do numericke podoby z italstiny. To bys taky mozna vedel, kdybys nebyl nevzdelany omezenec.
Znám ty se kterýma jsem musel jednat. Rozhodně se nepřetrhli. Oprava italského obráběcího stroje = pro ně práce na čtvrt roku. Osobní zkušenost.
PS: Kdyby chtěli, opraveno je to za 6-8h. Potvrdil mi to i kolega, který na adresu italské firmy řekl, "no víš, ta firma je moc "velká" a je v Itálii. Takže mě veškeré tvé uražlivé slova na mou adresu nechávají chladným. Ten kdo se musí snížit k těmto výlevům, rozhodně nedisponuje jak přehledem, tak ani inteligencí. Já mám totiž, na rozdíl od tebe, s Italy osobní zkušenost.
Další edice “pětistovky” se nazývala Giardiniera a byla uvedena na trh v roce 1960. Pane autore, Giardiniera nebyla žádná edice, ale varianta kombi s motorem pod podlahou. :no::no::no: pro Vás. Pokud píšete stručnou historii modelu, nejdřív si o něm, prosím, něco přečtěte, ať nám nesdělujete hovadiny :o) Děkuji
Někteří ho tu srovnávají se Smartem, jiní zas naopak s VW Polem, no já bych řek, že nejblíž tomu bude již zmiňovaný Ford Ka. 2 vpředu budou mít místa dost, 2 se mohou krčit vzadu a kufřík nebude na celotýdení nákup v hypermarketu, tipoval bych kolem 200 litrů.
Väčšina z Vás je úplne mimo. Každý kto mal niekedy osobnú skúsenosť s klasickou 500-vkou musí byť z tohto počinu Fiatu nadšený a jej novú verziu si určite nenechá újsť. Je to legenda, je to životný štýl a je absolútne jedno aký silný bude mať motor, aký veľký bude mať kufor, koľko bude mať "plnohodnotných sedadiel alebo aké bude mať jazdné vlastnosti..., toto všetko veľmi dobre vedia všetci ktorí to autíčko milujú a vedia to aj páni z Fiatu, preto všetkým, ktorí dúfajú, že to bude lacná sranda odkazujem nech si radšej kúpia Kiu alebo Fábiu, ja volím Fiat 500 a je mi jedno koľko ma to bude stáť.