Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Nový Fiat Punto se začíná odhalovat. Jmenuje se Argo!

Italská automobilka pracuje na novém malém hatchbacku, který nahradí letité punto. V tuto chvíli se však s ním počítá jen pro Jižní Ameriku. Dorazí i do Evropy?
Zpět na článek
10. 5. 2017 10:19
10. 5. 2017 12:23
10. 5. 2017 19:27
Avatar - LuCZiano
10. 5. 2017 10:19
fandím mu
Ty přední světla z profilu mi připomněla Hyundai i20, ale jinak to vypadá na celkem hezký auto.
Nechápu, proč nezůstali věrní nazvu Punto, ale snad to mají u Fiata vykoumaný...

BTW Punto, respektive Lancia Y (převlečený Punto) bylo moje první a musím říct skvělý auto, tak jim fandím i z nostalgie.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - iudex
10. 5. 2017 10:56
Priznanie neschopnosti?
Ak človek pozerá pozorne, je tam jasná dizajnová inšpirácia Tipom. Technika (avizované dve atmosféry) naznačuje, že toto auto skutočne nie je určené pre Európu a Fiat skutočného nástupcu Punta nepredstaví. Automobilka, ktorá nevie predstaviť auto segmentu B, druhého najpredávanejšieho v Európe, notabene ak sa jedná o automobilku z minulosti známu práve malými autami (v najlepších časoch dokázal Fiat predať viac, ako pol milióna Punt ročne), tým pre mňa priznáva neschopnosť a absolútnu stratu koncepcie a vízie budúcnosti.
Rozbalit vlákno
8
Avatar - KANKUNEN
10. 5. 2017 11:21
Re: Priznanie neschopnosti?
Kde se to podepisuje? Z Punta by šel udělat prodejní trhák. Úplně tu chybí nástupce se skvělým designem a který by měl jako základ atmosféru ve stylu 1,5 Yarise. Dost lidí by si vybralo takový motor před oturbeným tříválcem, kde se musíš snažit i při rozjezdu, aby to nechcíplo.
10. 5. 2017 11:50
Re: Priznanie neschopnosti?
prečo po 500 neurobili punto ale dali toho vorvaňa som nepochopil.
Avatar - euro89
10. 5. 2017 11:57
Re: Priznanie neschopnosti?
On je Fiat neschopny bohuzel v mnohem vice ohledech, nez jen v neschopnosti nahradit Punto. :-!
Avatar - 3_diamanty
10. 5. 2017 16:02
Re: Priznanie neschopnosti?
takisto cromu uplne odstavil... docela dalsi neskutocny tah.. uz len cakam kedy aj MPV 500L poslu k vode.. lebo o nastupcovi zatial ani slovicko tiez nikde nic pritom uz aspon nejakych 5 rokov to auto na trhu bude...
Avatar - Ja Prvni 123
10. 5. 2017 19:26
Re: Priznanie neschopnosti?
Ano, jak strašně jsou neschopní je patrné pravidelně na růstu prodejů...

Tím neříkám, že se mi líbí, jak Punto zanedbali... a nejsem nadšená ani z tříválce.
Ještě že bude zachovaná možnost čtyřválce...

Ale z těhle řečí jdu vždycky do kolen.
10. 5. 2017 12:04
Re: Priznanie neschopnosti?
Nevíme jak bude vypadat nebo jakou bude mít techniku, ale nějak mám pocit, že to není Punto, ale spíše jakási alternativa... něco podobného jako je nový Ford Ka
Avatar - twistedTSD
10. 5. 2017 12:49
Re: Priznanie neschopnosti?
Podepisuji. Nejvtipnější je, že ani Opel se u příbuzné Corsy zrovna nepřetrhne s investicemi do generační obměny, ale poctivou průběžnou péčí ji přesto drží na pozici jednoho z nejprodávanějších malých aut. Fiat na Punto doslova a do písmene se*e, od roku 2012 (to je pět let od již druhého faceliftu), na něj prakticky nesáhl. Teda kromě toho, že postupně vyřazují z nabídky motorizace Multiar a Twinair, které tehdy s velkou slávou uvedli. A tak prodeje padají ke dnu.
Avatar - 3_diamanty
10. 5. 2017 15:54
Re: Priznanie neschopnosti?
ja to vravim stale.. chce to konecne uz nove punto... ved maju na com stavat.. hranata druha generacia s tymi malymi kukadlami ( este pred faceliftom ) dodnes paradne vyzera tak ked uz nechcu rozvijat tento sucasny maserati styl punta tak kludne mohli cerpat dizajnovo prave este z druhej genracie ... ved hrany aj male kukadla budu stale in.. slo by to.. obzvlast u maleho auta by to bola pekna "retro" moderna :yes:

ak sa nemylim tak punto dokazalo v eu kedysi v predaji porazit aj golfa... dnes ale zda sa fiatu je tato legenda uplne u p.dele.. a to je hodne smutne.. nieco tam skratka nefunguje ako ma.. inak si takuto totalnu ignoraciu legendy neviem vysvetlit
10. 5. 2017 12:23
Punto
Mělo by být materiály a zpracováním na úrovni Tipa.V Evropě bude.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Ja Prvni 123
10. 5. 2017 19:27
Re: Punto
Pokud vím, tak ale až 2018...
:-(
Avatar - beibej
10. 5. 2017 21:56
bude tu, stejně jako Uno
Nemůžu si pomoc, ale zdá se to jen mě nebo Fiat umírá jako Lancia? Trojkovou Pandu jsem snad v ČR ještě neviděl, Tipo je nějaká divná lowsplácanina čehosi. Rozhodně to není nástupce krásného Brava. Punto nic. Kromě 500 nemá nic. Nemá nic dole ani nahoře. UMÍRÁ! :'-(
Rozbalit vlákno
3
Avatar - sendador
11. 5. 2017 06:42
Re: bude tu, stejně jako Uno
Panda 3 v CR nikdy nedosahne prodeju predchudce, protoze jiz nestoji 160.000Kc. Jinak v Evrope je to nejprodavanejsi auto segmentu s prodeji necelych 200.000ks/rocne, v Italii bezkonkurencne nejprodavanejsi auto vubec.
Pravda je, ze modelova nabidka Fiatu je posledni roky takova trochu divna, na druhou stranu mu prodeje neustale rostou, tak asi v Italii vedi, co delaji.
Tipo zatim vypada jako solidni auto, po vsech strankach praktictejsi nez Bravo.
11. 5. 2017 22:07
Re: bude tu, stejně jako Uno
Problém současné pandy je v tom, že je to jen trochu načančané jihoamerické Uno. S předchozí skvělou, od základů vyvíjenou generací, se nemůže rovnat. Stejně tak dnešní Punto - původní nadčasový design Pininfariny je i po letech dokonalý. Punto prostě nestárne. A má ho nahradit low cost křáp designovaný nějakými "jihoamerickými divochy"? To se rozhodně nemůže povést. [odkaz]
Avatar - sendador
12. 5. 2017 07:15
Re: bude tu, stejně jako Uno
Jestli současná Panda vychází z brazilského Una nebo ne je 90% kupujících úplně jedno. Minulá tady byla terno kvůli ceně, mnoho let byla s Loganem nejlevnější auto na trhu. Za 210.000 by taky žádné velké terno nebyla, navíc se objevilo Citigo, které segment A na českém trhu úplně změnilo.
Mně se Punto taky pořád líbí, ale po 12 letech je minimálně "morálně zastaralé", jeho prodeje se snižují každým rokem. V Itálii, kde bylo roky nejprodávanějším modelem, se pohybuje na chvostu první desítky segmentu B, kromě domácích modelů (Y, F500L) ho válcují Clio ci Fiesta, nejprodávanější model je již několik let po sobě Panda.
Pokud v Evropě představí to Argo, či jak se to jmenuje, prodeje půjdou mnohonásobně nahoru.