Tohle není pro změkčilé hošánky. Stejně jako Defender je to pravý off-road. Tuhé nápravy :yes: Doufám že i tuhé plasty. :yes: Škoda že je v červený. Chtělo by to nějakou drsnější barvu.
Ne, ne, jediny me znamy clovek vlastnici Wranglera je Nick Slaughter z Vrazedneho pobrezi. A spravna barva? Soused mel praveho Willise v olivove zelene a i za komunistu ho mel s bilymi hvezdami a pruhy, ale chlapik jledici si luxusu a pohodli americkych takyaut bude chtit preci jen neco vyrazneho! (stouchni si, dloubni do nej....naseptava me horsi ja >:-[] )
Ano, vnitřní horší já. Typický zzismus. :-) Snad to v raném stádiu jde léčit, i když to se Slaughterem zní jako jeden z nejhorších ZZho výplodů,t takže si možná už ztracen. Původní smysl slovesa "jledici si" jsem kvůli překlepu nepochopil, takže nechápu ani větu. Prosím opakovat. >:D
Aha, takže ten chlapík mám být já nebo typický americký zákazník? No ono to vyjde nastejno. :-) Jinak určitě to auto má v USA svojí klientelu a jen proto se vyrábí. Naproti tomu většina evropských automobilek žádný takový vůz v nabídce nemá. Toliko k předsudkům a stereotypům o amerických řidičích.
mně se taky líbí.. :yes: akorát tuším, že někdo bude mít výhrady k malému zavazadlovému prostoru.... >:D a ta červená... pro mě to problém není.. v černé bude ovšem super..! :yes:
prodejní trhák jako Fabia Junior to asi nebude, ale je mnoho takovejch co si pořídí pro zábavu a na ryby druhé auto na víkend v podobě třeba tohodle Jeepa bez střechy a s variabilitou... to mi věř... Když se podíváš kolik a jakejch defenderů tu jezdí a jaký kusy se tu prodaly, tak ti to bude jasný... ;-) ale v top 10 best-sellers to vážně nehledejme.... (myslím tady v ČR..).. ;-):yes:
pánové, já jezdím s Wranglerem Rubiconem současné generace, a musím říct, že díky tomu, že tam dali konečně ve fabrice uzávěrky na předek i zadek, tak to dovede neskutečný věci. Je to jediný auto, který mi skutečně dává pocit volnosti a svobody,..Koukal jsem i na poodhalenou čtyřdveřovou verzi viz odkaz [odkaz] která vypadá trochu jako Hummer, ale na
expedice by to taky nemuselo být špatné vozítko, mimochodem, koukněte na www.monteviso.de a koukněte na naši letošní expedici do francouzsko-italských Alp,...nechcete jet někdo v létě s náma :-)
Ty vase vypravy po Alpach jsou jen siditko radoby adventure, ktery nici posledni klidny kouty evropskych velehor. Kdyz jste takovy frajeri, jedte do Mongolska, Uzbekistanu, Maroka, dojedte aspon do Dakaru, to je EXPEDICE a ne ty vase kasirovany dychanky...
Vidíš to mi nenapadlo... mňa len napadla predstava doškriabaných detských sánok :-) Aj ked podľa mňa by to nevadilo ak by malo terénne auto pár škrabancov (na spodku). Aspoň by bolo vidno, že s tým nechodí len na nákupy a každý piatok niekde pred diskobar okukovať buchty...
zijuca legenda off - roadov, jeden z poslednych mohykanov, kde klasicke dve "radicky" nenahradila elektronika. dostal smrnc, aj ked ten terajsi ho stale ma. a konecne urobili variabilnu strechu, nakolko plachtova verzia nebola zla, ale po highway to dost buchotalo a v lete zase hardtop nebolo kde skladovat. este by ma zaujimalo, ci sa tento interier moze umyvat pod tecucou vodou ... terajsia verzia to umoznuje. start predpokladam pod 20 tisic $. cervena sa hodi, a este aj zlta, modra, zelena ..... poskladajte si sami. :yes:
v bazene za domom s nim parkovat nemozes, ale normalne ho mozes sprchovat aj v interieri. vsetky veci, co sa tyka ovladacov a radia su vytesnene. tiez som si myslel, ze blbost, ale ked som to videl nazivo v nyc na autoshow, cumel som jak puk. to iste malo aj suzuki samurai.
Designove je to fakt dost povedene :yes: a myslim,ze v USA to bude mit obrovsky uspech. A je taky dobre, ze se u Jeepu nenechali inspirovat napr. Mercedesem, ktery nove Gecko totalne zmekcil a je z nej prachsproste SUV...
Moc pěkné auto... Moc moc :yes:
Líbí. Nejlepší co Amerika dala světu... >:D
Jinak...Budou to dělat i s odpočtem s drátěnou přepážkou? >:D:-!
P.S.
Už si kupuju sluneční brýle, začínám chodit do solárka, do peněženky stříhám novinovej papír, a balím nějakou snědou blondýnku... A beru černou. Ta se k šusťákové mafii nejlíp hodí...
To snad ne, už jsem myslel, že s novou generací zmoudří, ale nic. Vypadá nádherně, ale s dieslem by to bylo mnohem lepší. Škoda no.
3,8 a 153 kw, ubohé. Snad to aspoň dobře zpřevodujou. Ale jezdit se s tím dá, a to nemluvím o terénu, tam je vyloženě král.
Ale ten chujový motor...
byl jsem prodejce jeepu a ac je to nanejvis divne wranglery jsem prodaval nejvice:o))) dokonce i k praci... na kontrolu sjezdovek v lete:o) motor 2,5 byl nejvic tragicky 4,0byl dobry ale taky zadna idila.
na jezdeni po silnici je to dost za trest v terenu bozi... jen jedna chybicka predni kapota je volne oteviratelna a bez jakehokoliv zabezpeceni. tenhle novej krasavec je bombastickej ale je to porad auto pro zabavu nebo max pro hodne specifickou praci. treba hlidani poli pred zlodeji apod.
no a pritom hlidani pole si chcete taky uzit a bejt stylovej... jinak se da koupit suzuky za lepsi peniz a taky poslouzi... super jsou ale vylety v lete bez strechy... takove expedice nebo rybarit se da primo z auta:o)))
Přesně. Měl jsem několikrát tu čest - v terénu krása (i když bych asi pořád dal přednost Defenderu), ale na silnici vysloveňe za trest. A teď si vemte, že velký procento zákazníků si to koupí jako masírku a do terénu s tím nevjede... a na silnici pak trpěj. Ale dobře jim tak, když jsou to lamy.
Podle mě by se měl Jeep trochu sebrat a udělat něco terénního a ZÁROVEŇ použitelnýho i na silnici...
to nemusia robit, lebo na to je urceny cherokee. a ked ti nestaci tak mas grand cherokee a ked ti aj to je malo, tak sa obuj do commandera, ktory sa sice este v cr nepredava ale aj to za chvilu bude. wrangler je cisty off road. nastastie. na cestu je kopec inych moznosti.
já bych to s tou silnicí tak tragicky neviděl,..poslední verze Wranglera už má pružiny, najel jsem na Rubiconu za rok cca 20 tis km a jediný, co mi vadilo, byl hukot od MTRek, ale na AT už to je dobrý. Problém na silnici je s dřívějšíma verzema s lisťákama a pak z přestavbama, kdy to někdo zvýší a pak je to nestabilní. 130 KM/hod na tempomatu a ještě slyším rádio :-) při 140-ti je to na hranici pohodlnosti....Jel jsem takhle na jeden zátah 1200 km na sraz do Alp a bez problémů,...Ale fakt je, že se tam nic moc nenaloží,...pro pohodlný, rychlý přesouvání ve více lidech ale stejně používám něco jinýho,....
Dokonalé věci jsou ty nejjednodušší... Tak brácho, poklekni a zaslz... já si snad kvůli tomuhle koupím kus pořádný země... je to tak jednoduchý... stačí ti vyhrát zakázku na motorizaci armády co tě osvobodila... a kdybys jim dal šanci, osvobodili by tě i od komplexů nýmanda... Tak Jeepe, BRAVO... dokonalej pořez... mrknu na něj z nadhledu, je komplet oblečenej do černý střechy.... a já jihnu... Tohle prostě chci... hergot, já ho přece nemůžu nechtít...
To auto je hezky, ale FURT just to samy. Musi byt pohoda tohle tvorit, predem zhruba vim jak to ma vypadat, nahazim do toho jen vic elektroniky, jinej motor, i ta prihradka u spolujezdce je furt stejna. Cekal sem ze se vic odvazou tak, jak to bylo s hranatejma svetlama dve generace zpet... ten kulatej kukuc by chtek nejakej napad... vzdyt i range rover se vyviji..
hranate svetla na wrangleri boli najvacsi omyl vyrobcu, aspon podla mna. ta verzia, ktoru spominas, bola dokonca akasi neohrabana, nesymetricka. je to tak ako ma byt. aj porsche je stale rovnake, ale na tom je postavena filozofia znacky. vies si predstavit, ze by nebol hranaty? ja nie. budme radi, ze zostal taky aky je.