Já bych spíš řekl, že je konzervativně pohledný a nikoho neurazí. :-! I motory jsou ok. Avšak 2l mohl být i s manuálem...a tím pádem i o 50k levnější.... ;-)
Hmmm...myslel bych si to.
Za mě je Type R vůbec nejhnusnější auto v současné nabídce ze všech aut na světě.
Ale to je fuk, je svébytná a to cením.
Máme jinej vkus.
Hele, kámo....nechtěl bych vidět, jaký se ti líběj kočičky >:D
No jo hošánku, asi cílí na jiný zákazníky, než Civic....
Schválně počkej, kolik uvidíš na tom méďovi růžovejch kol a za jeho volantem vypatlanců v bílej kšiltovce.
Manuál už dnes téměř nikdo nechce. Možná do základních motorizací se jich namontuje ještě více než poloviční podíl, ale do top modelu už nikdo tento přežitek nechce.
Njn, ale u úplně top sporťáků je to žádaný zboží a u ojetejch supersportů stojí dvojnásobek automatu.
Takže zrovna u 45AMG nějaký puristitcký edition by byl cool. A klíďo za příplatek.
Ale nebude.
Jinak současná 45AMG jezdí s automatem cool. Se starou R8 V8 jí neujedeš ani omylem.
To jo.Asi by ty manuály dělali, kdyby měli spočtený, že to bude vejvar.
Ale třeba škodovka je blbě - tam spousta lidí hledá varintu marně. Buď předohrab man, nebvo DSG + 4x4.
A taky nebudou dělat manuály kvůli trhům, jako je ČR.
Tady BY se jich prodalo asi víc (i když ne zrovna u MB) ale prostě nejsou. Taklidi kupujou automaty a statistika ti bobtná před vočima. :-) Ale toje spíš u jiných značek.
Ja by som povedal naopak. Tie základné verzie často šoférujú ženy, ktoré ten automat ocenia. Ale dvojlitrové turbo so 165 kW, maximálkou 250 a stovkou za 6,2s, to sú parametre základných hothečov a to by si mohol kupovať niekto, kto sa chce trochu dynamickejšie zviesť, teda tam by tá možnosť manuálu mohla zostať.
Já bych chtěl manuál. v minulý generaci mi ho nabízeli, teď už ne. A přitom byla 1/3 prodanejch v manuálu...Nepoužívej silný slova jako "kravina". Nejlepší by bylo, kdyby si každejmohl vybrat. Samo, že třeba do E350CDI nebude nikdo chtít manuál. To je debilovina...sakra a je to tu...silný slovo:)
U Merecedesu je minimálně poslední dekádu vcelku běžné, že nejlevnější je CDIčko.
Já vím, že to nejde kecálistům do systému "kolik musíš najet, než se ti zapplatí ten rozdíl?", ale fakt je to u MB celkem normální.
Pecka budeou titulky, že BMW 7 bude za pár neděl JENOM diesel. :-)
A X5 a X6 nebudou vůbec.
Bacha, "1,5CDI" má od Renaultu jenom blok - "polomotor", veškeré příslušenství včetně sání, svodů, dmychadel, emisní soustavy, příslušenství, řídících jednotek, atď... už si dodává Mercedes-Benz!
A na vývoji 1,33L zážehového čtyřválce se Mercedes-Benz dokonce i podílel!
Stále bude možnost mít motor se zcela čistým rodokmenem, jak benzín, tak i diesel, pouze si připlatíš.
To, že bude možné si později áčko koupit i s jinými motory, od Mercedesu, nijak nezpochybňuju, reaguju na článek, v textu je nabídka tří motorů, dva jsou od Renaultu, vyráběny Renaultem.
Na západ od nás se budou spíše prodávat ty menší motorizace.
Jenom ohledně té negativní konotace mezi řádky. Tak od roku 2010, Euro5, jsou i ty čistokrevné Renaultí diesely z té lepší části nabídky. Výrobce dokonce i chápe, že převodovka musí motor podporovat a odpovídat jeho charakteristice - montuje správný počet rychlostních stupňů. Klobouk dole. A to mi ta Francouzská značka moc sympatická není.
O kvalitách motorů renault se nepřu, o to tu vůbec nejde, z mého pohledu prostě premiovost výrobce nepodpoří fakt, že kupuje motory od mainstreamové značky, jedno jak jsou dobré. Značka jako mercedes, by měla zvládnout vyvíjet a vyrábět motory nabízené ve svých modelech sama, zákazník za premii připlácí.
Ale prosím Ťa, nehovoríš o Rapide za 299t, ale o Mercedese s cenovkou od 732t! Takže argument, že Mercedes musí nakupovať od mainstreamu, aby dokázal udržať aktuálne prémiové ceny je... srandovný.
Mně jako zákazníka nějací akcionáři mercedesu nezajímají, pokud kupuju mercedes, chci mercedes ne renault. Že většina lidí netuší, co mají pod kapotou, a proto si tohle MB vůbec může dovolit, je věc jiná, já to vím, tak to kritizuju.
Já to vím a lidi taky, neobjevils Ameriku.Kupuješ mercedesy?
já ano a nevadí mi to.
1.5dCi už v Renauletech byl možná nejlepší maloobjemový nefťák na světě.Když to ještě vylepšej (protože můžou - prodávaj to dráž), je to v poho.
Není to první motor, co MB převzal, i když jich není moc.
A zbydou kapacity a lidi na vývoj čistokrebnejch velkejch MB motorů.
Ale sám často argumentuješ, že pri prémii ide o image. A to, že jedna z najdrahších bežných značiek (Ty a pár ostatných radíte M-B na vrchol nemeckej prémie) si potrebuje motory kupovať od mainstreamovej francúzskej (sic! Áda sa v hrobe, pardon v posteli obracia) značky, zrovna imidžu nepomáha.
jj, asi ti rozumím. Ale ten moror je dobrej. Pořád píšeš, že ho "potřebuju" kupovat. nepotřebujou. Ale prostě se tak rozhodli. Taky bych radši origo...ale nevadí mi to. Btw není to jen motor. Celej Citan myslím není úplně MB a taky Spprinter byl napů Crafter. A nová X Klasse je Hnisan.
A třeba motory pro Mcl do F1 taky nedělal MB, ale Ilmor.
Mně přijde, že celá řada NGCC mercedesů s předním pohonem má hlavně kompenzovat produktové portfólio tvořené typy jako jsou E, S, G, SL, GLE, GLS... aut kde je naštěstí i dnes běžný počet válců i dnes 6 až 8 a emise CO2 moc nekorespondují s diktátem EU.
Všichni chápeme realitu, na druhé straně je třeba říct, že MB byl ten, kdo už dávno před jakýmkoliv diktátem kohokoliv sám začal tu premiovost, řekněme, trošku oje.bávat. Začalo to áčkem, c segment, krabička s předním pohonem, když vzpomenu na to, jaké kontroverze v osmdesátkách znamenal "baby benz", tj. 190ka, později tak úspěšná, tak áčko byla proti tomu revoluce. Ale přechodem na mainstreamovou koncepci to jen začalo, dnes je to nákup motorů (dobře áčko, ale zkus si představit, že bys před 20. lety řekl, mám mercedes c-klasse s motorem renó), až se posunuli do stavu, kdy dokonce na hotové auto od renaultu jen nalepí své logo, viz. citan. Řekl bych, že z hlediska výše ve vlákně řečeného, je toho už dost na kritiku premiového výrobce.
Zrovna první Áčko byl až tak moc poctivý produkt, že výrobce na každém kuse prodělával. Do takové krabičky nemá smysl dávat nic jiného než přední pohon.
"Baby benz" ve své době dával marketingu a vedení zabrat, také se původně vyvíjel pro Audi. Jako levnou značku koncernu, která tehdy končila teprve s dvoutakty a nevědělo se moc, co s ní.
To Céčko se mi ale také nelíbí. U prcků mi to je fakt jedno, hlavně že plnokrevní MB mohou být v nabídce. Citan sice také budí rozporuplné reakce, ačkoliv byl dárce docela přepracovaný, ale jelikož to mají jen jako doplněk a po finančním průšvihu jménem Vaneo... holt se rozhodli pro opatrnější taktiku, docela mne bude zajímat nástupce. Jestli bude.
K tomu nakoupenemu motoru: Nejvic me zarazi, ze MB kupuje motory z Dacie, ale prevodovky si bastli sami. Pritom v motorech byli spicka, no ty prevodovky nikdy nijak zazracne nebyly a jen letme srovnani, ktere jsem mel mezi ZF8HP a sedmi i devitikvaltem od MB me o nejakem zlepseni na strane MB nepresvedcilo.
Kdyby radeji kupovali prevodovku ZF8HP a motory si udelali vlastni...
A Audi neberie mensie motory od VW ? Rovnako tak R3 od BMW boli a su tiez primarne urcene pre Mini. Mercedes to nema v ramci koncernu ani pre koho ani od koho brat tak nakupuje inde.
Tak si pichnem: radšej 120 kW štvorvalec pôvodom od Renaultu, ako čistokrvný bavorský... trojvalec (so 100 kW). ;-) Litrový trojvalček v A3 radšej ani nespomínam.
Skôr je otázka, či toto bude naozaj základ pre Áčko, predsalen 120 kW by bol vysoko nadštandardný základ. Skôr tipujem, že príde ešte nejaká slabšia verzia (čo si pamätám, 1,3TCe má 3 verzie, 85, 103 a 120 kW, tak tá stredná 103 kW verzia by bola stále slušný základ).
Taky pravda. BMW jede na tříválcích a v případě A3 nikoho nepohorušuje, že sdílí motorizace (a do jisté míry i platformu) s Polem. V tomhle světle je Áčko ještě ok. Ne že by mi za ty peníze dávalo smysl, ale to je druhá věc.
V gle coupe je dobastlený tablet, v éčku samo metrovka. Gle infotainment ani nekomentuju, byla by to samá sprostá slova, éčko už je lepší, grafika hezká, ale ve srovnání s aktuálním idrive je to v logice, menu a možnostech zobrazení jak betaverze idrivu z roku 2007. ;-)
V pětce má trochu víc možností než v trojce, tedy pokud není v trojce úplně nová verze pro 2018, já mluvím o loňské. Displej v 5er je větší a to dlaždicové uspořádání umožňuje mít najednou zobrazené informace ze tří různých oblastí, což je bezva, člověk si tam navolí to, co ho zajímá a nemusí se pořád někam proklikávat. V éčku máš displej jako kráva, ale když chceš vidět co ti hrajou multimedia, tak ale vidíš jen to a nic jiného s obrovským obrázkem flešky. Hezké, prům. spotřebu, počasí nebo cokoliv jiného, co bys chtěl vidět, už musíš hledat na levém displeji s budíky, tam zas když si dáš třeba navi, je to na úkor otáčkoměru atp., prostě samotná uhlopříčka obrazovek o ničem nevypovídá, o těch nelogičnostech bych za dobu, co éčko mám, mohl vyprávět hodiny. Jinými slovy, nemít srovnání s idrive, může se to někomu líbit. Plus téma touchpadu, to je taky výživa... >:D;-)
Ta 250 s 165 Kw to je 4Matic? to je celkom zaujimavy vykon na to male auto este je zaujimave ze tam strcili 7G prevodovku ked uz je 9G nova a o dost lepsia...AMG bude raketa a mohli by spravit to co urobili s E 63s AMG 4Matic ktora moze byt aj zadohrab a zvladne drifting a tancovanie tak ako ziadny 2 tonovy sedan....
S S kom nie tam by vzadu nepomohli ani tie super vankusiky na hlavu... mne obcas hodi zadok na mokrom a chvilu som si musel zvykat mal som pred tym len predohrabov a na tych stacia silne ruky ktore zatial mam...Padla mi silno do oka E 400 Coupe kedze musim diesel opustit zanedlho....uz po nas idu a nepomoze ani Brexit.... >:D
ktory je takmer zhodny s jeho bracekom vacsim kuskom mi tu teda moc nepasuje... a aj zadne svetla predchodcu boli jasne lepsie ako tieto nove... chapem auto to bude peckove ale ta vizaz je proste kus cohoci nevkusneho nic v zlom .. aj tu hviezdu v tom lacnom plaste uz asi tiez vacsiu na masku nemohli dat... ale cina na take bude slusne zaberat...
Nic jinehonautomobilkam ze zoufalstvi nezbyva ... diesel je co do produkce co2 lepsi a jen mercedes by mel na pokutach platit 3 miliardy eur rocne pokud emise nesnizi ... proto je treba tady nejlevnejsi diesel ... pro zavedeni do prodeje ....
Byl jsem se teď podívat na nové CLS, ten design předku je v podstatě totožný s áčkem. To co mám já ve svém cls v hliníku, je v tom novém už v plastu. Místa pro řidiče méně než ve starém modelu. Jsem z toh ocelý rozpačitý. A teď už i motory z renaultu, ostatně myslím že už je měla některá áčka minulé generace.