Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Nový Mercedes-Benz třídy C: tajemství vyzrazeno

Nový Mercedes-Benz třídy C, jehož světová premiéra se odehraje na autosalonu v Ženevě letos v březnu, je definitvně odhalen. Po síti se šíří obrázky z katalogu.
Zpět na článek
18. 1. 2007 08:45
neregistrovaný "Kanibal"
18. 1. 2007 09:39
neregistrovaný "Baba"
18. 1. 2007 09:42
neregistrovaný "Odborník"
18. 1. 2007 11:52
neregistrovaný "bingo"
18. 1. 2007 12:34
18. 1. 2007 09:51
neregistrovaný "briza"
18. 1. 2007 11:18
18. 1. 2007 16:12
neregistrovaný "nedik"
18. 1. 2007 18:01
neregistrovaný "sepo"
18. 1. 2007 08:46
neregistrovaný "blue.sun"
18. 1. 2007 08:51
neregistrovaný "pedro86"
18. 1. 2007 08:58
neregistrovaný "Petic"
18. 1. 2007 08:59
18. 1. 2007 09:13
neregistrovaný "well"
18. 1. 2007 11:53
neregistrovaný "dreamer"
18. 1. 2007 09:25
neregistrovaný "sepo"
18. 1. 2007 09:30
neregistrovaný "sepo"
18. 1. 2007 10:40
neregistrovaný "Tibby"
18. 1. 2007 18:02
neregistrovaný "sepo"
18. 1. 2007 09:38
neregistrovaný "Mc"
18. 1. 2007 09:59
neregistrovaný "Ciello"
18. 1. 2007 10:23
neregistrovaný "RnaliM"
18. 1. 2007 10:59
neregistrovaný "Ciello"
19. 1. 2007 00:27
18. 1. 2007 09:43
neregistrovaný "Leftie 81"
18. 1. 2007 09:47
neregistrovaný "VDC"
18. 1. 2007 10:00
neregistrovaný "kilvap"
18. 1. 2007 10:02
neregistrovaný "merc"
18. 1. 2007 10:08
neregistrovaný "MrBob"
18. 1. 2007 10:13
18. 1. 2007 10:23
neregistrovaný "miro"
19. 1. 2007 00:29
18. 1. 2007 10:27
neregistrovaný "RnaliM"
19. 1. 2007 00:29
18. 1. 2007 10:28
19. 1. 2007 00:30
18. 1. 2007 13:20
anonym
18. 1. 2007 13:22
18. 1. 2007 13:24
18. 1. 2007 13:50
neregistrovaný "pipo"
18. 1. 2007 14:02
18. 1. 2007 15:03
neregistrovaný "pipo"
18. 1. 2007 15:06
neregistrovaný "pipo"
18. 1. 2007 15:24
18. 1. 2007 19:35
neregistrovaný "S"
18. 1. 2007 21:29
neregistrovaný "antiGTI"
19. 1. 2007 00:30
18. 1. 2007 17:28
neregistrovaný "Galant"
19. 1. 2007 00:32
18. 1. 2007 18:41
neregistrovaný "S"
18. 1. 2007 10:14
neregistrovaný "zmulin"
18. 1. 2007 18:10
neregistrovaný "Lancer"
18. 1. 2007 10:33
neregistrovaný "merc"
18. 1. 2007 10:54
neregistrovaný "mercedesbenz"
18. 1. 2007 10:35
neregistrovaný "Peter"
18. 1. 2007 10:50
neregistrovaný "mercedesbenz"
18. 1. 2007 11:05
neregistrovaný "Leone"
18. 1. 2007 11:14
neregistrovaný "mercedesbenz"
18. 1. 2007 18:15
neregistrovaný "Lancer"
18. 1. 2007 18:44
neregistrovaný "mercedesbenz"
18. 1. 2007 10:52
neregistrovaný "huml"
18. 1. 2007 11:18
neregistrovaný "Dlabka"
18. 1. 2007 11:40
neregistrovaný "mercedesbenz"
18. 1. 2007 11:46
neregistrovaný "-sagaris-"
18. 1. 2007 12:48
neregistrovaný "MK"
18. 1. 2007 15:09
neregistrovaný "-sagaris-"
18. 1. 2007 18:19
neregistrovaný "Lancer"
18. 1. 2007 11:54
neregistrovaný "bambula"
18. 1. 2007 11:56
anonym
18. 1. 2007 12:43
neregistrovaný "mercedesbenz"
18. 1. 2007 19:40
neregistrovaný "xxx"
18. 1. 2007 12:18
neregistrovaný "sanshi9"
18. 1. 2007 12:50
neregistrovaný "essesant"
18. 1. 2007 12:53
neregistrovaný "NoriGSX-R1000"
18. 1. 2007 13:35
18. 1. 2007 18:23
neregistrovaný "Lancer"
18. 1. 2007 18:53
18. 1. 2007 21:24
neregistrovaný "Lancer"
18. 1. 2007 18:59
neregistrovaný "S"
18. 1. 2007 20:44
neregistrovaný "AMG-FAN"
18. 1. 2007 21:23
neregistrovaný "Lancer"
18. 1. 2007 18:52
neregistrovaný "S"
18. 1. 2007 19:07
neregistrovaný "S"
18. 1. 2007 19:45
neregistrovaný "S"
18. 1. 2007 23:37
neregistrovaný "Jasoň"
18. 1. 2007 13:31
18. 1. 2007 13:36
neregistrovaný "Peter G."
18. 1. 2007 13:36
anonym
18. 1. 2007 19:11
neregistrovaný "S"
18. 1. 2007 15:24
neregistrovaný "Pasik"
18. 1. 2007 15:24
neregistrovaný "Leftie 81"
18. 1. 2007 15:53
neregistrovaný "Mike"
18. 1. 2007 16:15
anonym
18. 1. 2007 16:34
18. 1. 2007 16:34
neregistrovaný "oldrt"
18. 1. 2007 19:26
neregistrovaný "Ondras"
18. 1. 2007 20:33
neregistrovaný "AMG-FAN"
18. 1. 2007 20:43
neregistrovaný "LucasoBertoni"
18. 1. 2007 20:57
neregistrovaný "AMG-FAN"
18. 1. 2007 21:20
neregistrovaný "Lancer"
18. 1. 2007 20:48
neregistrovaný "hackiest"
18. 1. 2007 20:49
neregistrovaný "hackiest"
18. 1. 2007 20:50
neregistrovaný "hackiest"
18. 1. 2007 21:40
neregistrovaný "AMG-FAN"
18. 1. 2007 21:50
neregistrovaný "OZZY"
18. 1. 2007 23:35
neregistrovaný "Drsoň"
21. 1. 2007 13:45
neregistrovaný "Dúro Strelený"
8. 3. 2007 19:09
anonym
neregistrovaný "Kanibal"
18. 1. 2007 08:45
Líbí!
Tenhle miláček vypadá výborně, krásně se inspiruje evolucí třídy S, ale ne zas moc, aby byl k poznání. Teď babo raď... BMW, Mercedes, Audi, Lexus...
Rozbalit vlákno
8
neregistrovaný "Baba"
18. 1. 2007 09:39
Re: Líbí!
BMW, samozrejme. :-!
neregistrovaný "Odborník"
18. 1. 2007 09:42
Re: Líbí!
Tohle je jasnej vítěz třídy. Agresivnější a dospělejší než minulá generace. Zároveň narozdíl od trojkovýho BMW nevypadá jako auto pro ženy. Je to výrazně mužskej počin. Super!
neregistrovaný "bingo"
18. 1. 2007 11:52
Re: Líbí!
Vidim to uplne stejne :yes:
18. 1. 2007 12:34
Re: Líbí!
:yes: Někdy se dá z tebou souhlasit ;-) :-)
neregistrovaný "briza"
18. 1. 2007 09:51
Re: Líbí!
Me moc ne. Asi to bude chtit videt nazivo. Interier vypada dobre, a podle tech fotek by to u mne prohralo se stavajici BMW 3.
18. 1. 2007 11:18
Re: Líbí!
Samozřejmě Lexus... :o)
neregistrovaný "nedik"
18. 1. 2007 16:12
Re: Líbí!
taky lexus...
neregistrovaný "sepo"
18. 1. 2007 18:01
Re: Líbí!
bmw
neregistrovaný "blue.sun"
18. 1. 2007 08:46
-
Tohle auto opravdu nemá sklony, aby se mi líbilo, minimálně ne podle takových fotek. Počkáme si na skutečnost, ale zatím se mi současné M-B vždycky nelíbily.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "pedro86"
18. 1. 2007 08:51
retro
predná maska mi pripomína kúpe od mercedesu neviem ale ako sa to volalo tuším SEC.Myslím ,že týmto spravili obrovský krok :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Petic"
18. 1. 2007 08:58
Su aj lepsie
Myslim, ze tento krok bol uz nutny, ale podla mna to nie je bohvieco. BMW 3 :yes:
Rozbalit vlákno
0
18. 1. 2007 08:59
linie karoserie
josu ponekud ostrejsi. Asi si ne bude nutno zvyknout jako na nave BMW. Trosinku mi ta klesajici linka zade pripomina CLS, Vcera jsem videl jak CLS tak nove S a tohle je tak neco mezi tim, pokracovani v trendu.....
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "well"
18. 1. 2007 09:13
Ta přední maska je na tak malé auto moc
Zlatý Éčko .
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "dreamer"
18. 1. 2007 11:53
Re: Ta přední maska je na tak malé auto moc
Tak toto mozem. Mercedes, ktory sa mi paci...Barokove linky starsich modelov boli pekne, ale novy styl medvedov zacaty M-kom je nanajvys aktualny a neokukany. Ta maska, nadherne zadne svetlomety...zeriem :yes: :yes:
neregistrovaný "sepo"
18. 1. 2007 09:25
hm
... pekne .. ale na mna moc usedle ... take hm ... kby som mal mozno 55 r... ale poskajme nazivo ... fotky dost casto klamu takze zatial za exterie :yes: za interiar :no: ale hovorim zatial
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "sepo"
18. 1. 2007 09:30
Re: hm
no ja teda pesim ... kEby ... poCkajme ... exterieR .... interiEr
neregistrovaný "Tibby"
18. 1. 2007 10:40
Re: hm
Však zastav kým to ťukáš do notebooku, boha jeho! Ten tvrdý podvozok jedničky Ti zpôsobuje výpadky a zámeny písmen! ;-)
neregistrovaný "sepo"
18. 1. 2007 18:02
Re: hm
heheh ... asi hej >:D
neregistrovaný "Mc"
18. 1. 2007 09:38
Taky líbí!
Povedené vozítko. Už se "těším" na prostoduché prohlášení GTI-ho o prémiové německé trojce a o jeho kovbojích! >:-[] :no:
Rozbalit vlákno
4
neregistrovaný "Ciello"
18. 1. 2007 09:59
Re: Taky líbí!
:no:
neregistrovaný "RnaliM"
18. 1. 2007 10:23
Re: Taky líbí!
Prečo nie? Určite (dizajnovo) najpodarenejšie z súčasnej nemeckej trojky. U BMW mi vadí interiér, A4 nemusím ako celok a predchádzajúce C už bolo s jeho novobaroknými guľatučkými linkami (autor prepáči) mimo súčasný smer. Ja by som teda na už teraz rozmýšľal... A to som fanúšik východnej školy :-)
neregistrovaný "Ciello"
18. 1. 2007 10:59
Re: Taky líbí!
jo, auto je to povedený, obecně na první dojem z fotek na mě působí velmi dobře (dospěle) a předešlý Céčko jezdilo výborně a vypadalo taky dobře. Takže auto se mi moc líbí :yes: jen to chce asi nechat trochu uležet a zmrknout to v reale nebo z ofic fotek atd... btw, ta včerejší fotka modrého kombi je perfektní. skvělej úhel.. (trochu mi to evokuje pohled na Rover 75 combi) takže mně se líbí, jen jsem nepochopil ten poslední dodatek od "Mc" o prostoduchém prohlášení... pač tu diskutujem o autech a to sem nepatřilo.. ;-)
neregistrovaný "Leftie 81"
18. 1. 2007 09:43
AMG
Nie je to Cčko nastylovane rovno ako AMG? Lebo mám pocit, že také nárazníky používa AMG... ;-) Len sa pýtam... Inak :yes:
Rozbalit vlákno
4
neregistrovaný "VDC"
18. 1. 2007 09:47
Re: AMG
Jenom to bily.
neregistrovaný "kilvap"
18. 1. 2007 10:00
Re: AMG
cize to s velkou hviezdou na chladici je AMG a to s malou hviezdou na kapote je normalny model? Alebo je to naopak? ;-\
neregistrovaný "merc"
18. 1. 2007 10:02
Re: AMG
veliky znak ma avantgarde a maly elegance a klasik
neregistrovaný "MrBob"
18. 1. 2007 10:08
Re: AMG
a nie je to AMG ale len AMG optik
18. 1. 2007 10:13
JE TO TAM
Nové Céčko. Je mi jasné, že tu těch, co sbíraj Céčka, moc nebude, ale jak koukám na snímky, je to škoda. Eskem nastavil Mercedes nový designový směr svých produktů. Tak tu teď máme "mini-es" Předchozí C-klasse bylo přenádherné auto, vyvedené do milosti, do krásy. Svět se mění a s ním i vizáž aut. Dnes chce každej vypadat jak nasejřenej Brat Pitt... no, takže i auta jdou směrem ke tvrďákům. Mercedes ovšem, narozdíl od jiných, dokonale. Žádnej předkus, žádné krhavé oči. Je to evropskej koník na příštích sedm let. A je dokonalej. Utopená klimačka je daní navigaci... to abys nezabloudil, až pojedeš z Prahy do Brna... ovšem boční pohled, ten prolis, jeho směr, celkové zhrubnutí karoserie, posílení čelního výrazu a přenádherná záď... jo... nemít Céčko... jako bys nežil. Ale to ty víš, viď. P.S. Prémiovej kovboj na jaře osedlá dokonalého prémiového střednětřídního oře. BRAVO MERCEDES-BENZ :yes:
Rozbalit vlákno
20
neregistrovaný "miro"
18. 1. 2007 10:23
Re: JE TO TAM
jj, vystihl si to pěkně :yes: , akorát myslím že C-klassu budou spíš osedlávat paničky a ratolesti těch prémiovejch kovbojů.
19. 1. 2007 00:29
Re: JE TO TAM
Tohle C bude určitě "dospělejší"
neregistrovaný "RnaliM"
18. 1. 2007 10:27
Re: JE TO TAM
Výnimočne súhlas :yes: Len prosím nezačni o podmierečných 40cm... ;-)
18. 1. 2007 10:28
Re: JE TO TAM
Co říkáš na minimalizovaná zadní světla? ;-\ nevim nevim...
19. 1. 2007 00:30
Re: JE TO TAM
Mně to do sebe pasuje.
anonym
18. 1. 2007 13:20
Re: JE TO TAM
nasejřenej brad pitt je tvrdák? >:D >:D >:D >:D . podívej se někdy na terminátora, jak vypadá tvrdej frajer :-) ;-)
18. 1. 2007 13:22
Re: JE TO TAM
zapomněl jsi na Ramba ;-) :-)
18. 1. 2007 13:24
Re: JE TO TAM
:yes: Mercedes i Ty jste odvedli standartně dobrou práci ;-) :-) :yes:
neregistrovaný "pipo"
18. 1. 2007 13:50
Re: JE TO TAM
:no: pochlebníku
18. 1. 2007 14:02
Re: JE TO TAM
Urážet umí každý...ale,nějak nemůžu najít Tvůj příspěvek k Mercedesu ;-) :no:
neregistrovaný "pipo"
18. 1. 2007 15:03
Re: JE TO TAM
Nechtěl sem urazit, ale jenom vyjádřit nespokojenost s hodně jalovým pochlebováním. Nic osobního. Máš pravdu, názor na nový C sem ještě nepsal. Vždycky když otevřu okno pro příspěvek, tak si to pak rozmyslím a zase ho zavřu... možná kvůli tomu že ztratím chuť psát o něčem, na co zatím nemám. :-) Jinak předem céčka se špičkovej, opravdu silná stránka. Boční linie a-la esko se mně už moc nelíbí, ale komu se líbí esko, bede se mu líbit i céčko. Zadek mně nesedí, nejspíš kvůli "ospalýmu" sklonu. Co se týče vnitřku, tak je to krok zpět. Říkalo se že stávající konzole je nudná, já tomu říkal elegantní. Takhle nadpojená deska se mně do mercedesu nehodí. Volant není žádnou novinkou, nevím jak se drží, ale mohl by být hezčí. To jest tak asi vše.
neregistrovaný "pipo"
18. 1. 2007 15:06
Re: JE TO TAM
*předek céčka je špičkovej* ...nevím na co sem myslel když sem to psal ;-)
18. 1. 2007 15:24
Re: JE TO TAM
OK,beru. ;-) Když je něco dobře napsané,tak pochválím.Na tom mi nepřipadá nic divného.;-)
neregistrovaný "S"
18. 1. 2007 19:35
Re: JE TO TAM
Nj ale abys to pochválil tak někdo jiný musí pochválit to nic co si říká mercedes, nebo ti lézt do zadku tak jako to deláš ty, když lezeš do * GTI, který je hruškově omezený... Ty i GTI jste směšní...
neregistrovaný "antiGTI"
18. 1. 2007 21:29
Re: JE TO TAM
pravda, pravda, škoda že nás tu není víc takových anti...pak by se ty příspěvky i líp četly
neregistrovaný "Galant"
18. 1. 2007 17:28
Re: JE TO TAM
tak se hlasim ze zahrobi ;-) Na céčko jsem se opravdu těšil, každá generace jakékoliv prémiovky je velká událost, ale tady musím (bohužel) říct...jsem hluboce zklamán..ten boční profil, to je klasa, velice se mi líbí - je tam dravost, krása eska, moc,moc povedené. Zád je na tom hůř - sice se to moc z těch fotek poznat nedá, ale ty světla absolutně neladí s odtrhovou hranou..ale ta příd, ta to zařízla.Působí nepřirozeně masivně, žádná lehkost,tak nějak jako retardovaný bulldog ;-\ Opravdu, je mi to líto, ale na tu čistou krásu, lehkost, eleganci předchozí generace opravdu nemá..to stejné interiér - např. ten kdo navrhoval volant by patřil vyměnit(stejný patvar jako u eska).Céčko ano, ale současná generace, to je klasa. Ale je to můj subjektivní názor - budoucím majitelům už dopředu gratuluji ;-) :yes: P.S. tak nějak si myslím že motory nebudou stačit na novou generaci od BMW - skutčný náskok díky technice, šel jsem z toho do kolen.. :yes: :yes:
19. 1. 2007 00:32
Re: JE TO TAM
Zdravím tě, Galante. Jo, máš pravdu, ten předek je drzejší, těžší... ale to je nepochybně záměr... počkejme naživo, bude to určitě dělo.
neregistrovaný "S"
18. 1. 2007 18:41
Re: JE TO TAM
No nevim, já myslím, že designem je nové Céčko hodně katastrofální auto. Mercedes se snažil udělat pohledově dynamické a sportovně vyhlížející auto, ale přiznejme si, že BMW je na prolisy v karoserii specialista, vkusný specialista. Neříkám, že nové esko a clko je škaredé to ne, ale ta jejich propadlá záď... no fůůůj! a nové Céčko navíc vypadá zdrcle. A moc dynamicky taky nevypada. No na design je specialista a stálice vrcholu třídy AUDI a BMW. A že de mercedes vzhledem ke tvrďákům a ještě dokonale??? Asi si slepý, protože nové CLko a Céčko je tak zženštilé, že se budu divit, když si ho koupi chlap... A navíc tenhle design za pár let zestárne, hodně zestárne, takže nevím kde by ten design měl sedm let vydržet... Nevim, nevim. Navíc z tebe dělají někoho kdo je machr přes auta, ale spadni z hrušky, leze ti to na mozek, a zas tak dobrý co se týče aut nejsi! teda jestli vubec dobrý si..
neregistrovaný "zmulin"
18. 1. 2007 10:14
ER
Já v tom vidim podobnost s erkem.Od BMW si vzali jen ty světla,ale určitě to vypadá líp,než ta čínská hračka BMW3
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Lancer"
18. 1. 2007 18:10
Re: ER
Nevsiml jsem si nejake podoby s R. Dokonce jsem si ani nevsiml, ze by melo Cecko svetla z BMW. A uz vubec jsem nevedel, ze se BMW vyrabi v Cine... :no:
neregistrovaný "merc"
18. 1. 2007 10:33
oficialni snimky
jeden italsky casopis jiz dnes prede premierou, ktera my byt v 19.00 CET uverejnil oficialni snimky
dejte do adresy eurocarblog.com a uvidite to.
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "mercedesbenz"
18. 1. 2007 10:54
Re: oficialni snimky
Katalagoy dostali jiz prodejci MB i v CR. to jsou ty fotky v clanku.Jeden takovy katalog prave vlastnim.
neregistrovaný "Peter"
18. 1. 2007 10:35
Krasne..
velmi zaujimave auto.. BMW 3 dostalo silneho konkurenta.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "mercedesbenz"
18. 1. 2007 10:50
C class NEW
několik poznámek k vozidlu: provedení Classic a Elegance - maska s mřížkou, vantgarde - maska se znakem. Optická sada spolierů je podobná AMG ale jedná se o sétiové nárazníky pro C class. Model AMG ještě "neexistuje",. Motor C 320CDI 225k bude i s provedením 4MATIC - bohužel jediný naftový motor. KOmbi je připravene na podzim 2007. Limuzína bude k videní cca březen-dubem 2007. Bude k dispozici opticka SADA SPORT AMG - bily auto.Pdoba vozu k S a CLS. Cena ??? cca stejna jako u nynějšího vozidla třídy C tzn. pod 1.000.000kč u motoru C 220CDI s výkonem 170koní.Základní kola ALU 16" možnost rozšíření až na 18" AMG disky. Délka vozu 4 581mm, šířka 1 770mm, výška 1447mm, rozvor 2 760mm.Mercedes zallžil opět vůz na Bezpečnosti: PRE SAFE system jako používá vůz třídy S. Jiýda s ovzem bude hodně zajímavá (TESIM SE). Nový systém pro podvozek pod názvem ADVANCE AGILITY Paket (sportovní nastavení podvozku včetně parametrického řízení. Interier je dnesni klasika vozu M-B mimo vysuvné navigace a systém ovládaní Comandu navigace je podobny z S class. Bude zajimave jej videt nazivo. Víme ze fotky jsou umelecký dojem ale az realita ukaze co to bude.
Ale trvalo nez to kolegove z AUTO.cz dali na inet. Kvalita obtrazku byla odvozena od skeneru (takova šitka vychodní). Katalog je opravdu pekny.mam jej nyni pred sebou.Fotek je tam vic ale tyto byly nejzajimavejsi.
Rozbalit vlákno
4
neregistrovaný "Leone"
18. 1. 2007 11:05
Re: C class NEW
Proc je to tak uzky (1770 mm)? Stary Cecko bylo taky dost uzky - 1728 mm. Pro srovnani BMW 3 ma 1817 mm.
neregistrovaný "mercedesbenz"
18. 1. 2007 11:14
Re: C class NEW
zeptej se ve stuttgartu u MB. A jaka je interierova hodnota vozidla??
MB C - predni sedadla 1 440mm a zadni 1 462mm. BMW 3 - 1 460mm a 1453mm. co na tohle reknes?? Rozmer je dan karoserii vozidla BMW 3 ma sirsi hodnotu vnejsi proto ze kdyz se kouknes na technicke data BMW3 tak uvidis ze je to v jednom bode ve vysce klik - je to takova elipsa. MB C ma tuto hodnotu mensi ale je to v cele vysce od prahu po okna. mohu ti poslat technicky lis noveho C
neregistrovaný "Lancer"
18. 1. 2007 18:15
Re: C class NEW
No ja na to reknu, ze 1440 je o 20 mm míň nez 1460 a ze 1462 je o 9 vic nez 1453. Takze BMW 3 ma vicemene vetsi interier... :-)
neregistrovaný "mercedesbenz"
18. 1. 2007 18:44
Re: C class NEW
matematika je dobra.... ;-) a jak tomu je v pripade treba vozu AUDI kdy je auto velice masivni zvenku a pocit kdyz clovek sedi uvnitr vozu je jako kdyz jste v tesne ulicce. Uvidi se az bude auto zde v CR cisla jsou jedna vec a pocit kdyz clovek sedi uvnitr jedruha vec. I mensi prostor (20mm je si myslim docela zanedbatelna hodnota)muze ve finale pusobit vzdusnei a prijemneji. uz aby to bylo zde v CR pak to budou diskuze.
neregistrovaný "huml"
18. 1. 2007 10:52
spolehlivost?
pokud ma autor clanku, ze trhlina ve spolehlivosti vznikla u mercedesu v poslednich dvou trech letech, tak je trosku mimo... posledni dva roky mercedes priznava problemy snazi se latat co aspon nejvetsi prusvihy, ale velke problemy ma jiz minimalne 6 let.
nove cecko me trosku zklamalo. u mercedesu melo C vzdy sklon orientovat se na mladsi zakazniky a to se u noveho modelu jaksi vytratilo (viz inspirace Skem). vic konzervativni interier si nedokazu predstavit. nikde zadnej vyraznej napad. na hodnoceni exterieru bych prece jen pockal, neb drive zverejnene fotky vypadaly lepe. tyto fotografie mne vazne neoslovuji :-(
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Dlabka"
18. 1. 2007 11:18
Coupé??? a Interier.............. ehm
Pekny pekny, ale uvniťř je to dost o ničem......
Bude se dělat zase v coupé, nebo to MB uplně zavrhl?
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "mercedesbenz"
18. 1. 2007 11:40
Re: Coupé??? a Interier.............. ehm
typu C coupe secelkove v Evrope moc asi neprodava - vyroba stavajiciho vozu C coupe je presunuta do Brazilie. Kupe ktere se bude menit je CLK a to cca na rok 2008/2009. Jak coupe tak asi i kabriolet. Uvedeni natrhy jsou takoveto C lim 04/2007, C kombi podzim 09/2007. CLK cca 2008. Informace ohledne noveho C coupe jsou zatim velmi strohe.
neregistrovaný "-sagaris-"
18. 1. 2007 11:46
M-B C
Tak toto nové C mě teda neoslovilo (zatím pouze na fotkách). Připadá mě to stále jako auto pro nudný cestování ze kterého vyzařuje pramálo emocí s přídavkem zminiaturizovaného S. BMW a Lexus zde jasně vedou... :-)
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "MK"
18. 1. 2007 12:48
Re: M-B C
Co sa tyka tejto triedy, tak suhlasim, ze Lexus IS ma viac emocii a je posobi sportovejsie, ale ked porovnam najvyssiu triedu, tak tam jednoznacne S-ko vedie pred LS.
neregistrovaný "-sagaris-"
18. 1. 2007 15:09
Re: M-B C
;-) :yes:
neregistrovaný "Lancer"
18. 1. 2007 18:19
Re: M-B C
No nevim, IS me moc emocionalne nepresvedcil. Hlavne jak elektronika porad keca do rizeni a sebemensi drift (ac by to podvozek i motor nepochybne zvladl) nejde. Trochu skoda, mohlo to byt zabavne auto, bohuzel neni.
neregistrovaný "bambula"
18. 1. 2007 11:54
nemec ako ma byt
Konecne tvarovo vyvazene, krasne nemecky konzervativne auto. :yes: ...a ten volant milujem!!!
Rozbalit vlákno
0
anonym
18. 1. 2007 11:56
NoriGSX-R1000
Nádherné auto,sen,snad ho za pár let zrealizuji.Doufám že pohon 4-Matic bude dostupnější časem i u nižších dieselových motorech než CDI320...
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "mercedesbenz"
18. 1. 2007 12:43
Re: NoriGSX-R1000
nerad ti budu asi kazit radost- informace o 4MATIC jsou pouze u motoru 320CDI - 6V 3,0 diesel - již vlastně funguje (ML,GL,S,E) Motory nižší jsou řadové 4 válce a to MB nepoužívá moc s pohonem 4x4 (mimo VITO/VIANO ktere ma 4x4 s řadovým 4válcem a naopak nemá s 6V 3,0 CDI naftou) je to někdy divné a nepochopitelné co soudruzi němci dokážou udělat.
neregistrovaný "xxx"
18. 1. 2007 19:40
Re: NoriGSX-R1000
4Matic bude s motorem 220 CDI v novým SUV řady X204
neregistrovaný "sanshi9"
18. 1. 2007 12:18
podoba
no nejako sa to podobá na BMW 3
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "essesant"
18. 1. 2007 12:50
mno
Tak exterier je dle meho nazoru velmi podareny. Urcite designersky dotazenejsi nez S-ko a celkove vemi vyvazeny. Vyraznejsi opticke odliseni jednotlivych vybav je jen tresinkou na dortu :yes: Co se tyce interieru tak tam 8-s :-( :'-( Jednim slovem tragedie! Nechapu proc nerozvyjeji styl z E-cka. Tam je v soucastnosti nejestetictejsi Deutchlandsky interier vubec (Teda az na ten novy prapodivny ctyrrameny volant). Kdyz jsem na scanu videl interier tohohle, tak me zarazilo snad vsechno. Takhleproste nema vypadat vnitrek C-klasse od Mercedesu :no: Takhle by nemel vypadat vnitrek zadneho auta!
Rozbalit vlákno
14
neregistrovaný "NoriGSX-R1000"
18. 1. 2007 12:53
Re: Naopak
Interiér je podle mě O.K. :-)
18. 1. 2007 13:35
Re: Naopak
tak tragedie je interiér nových bavorů...
neregistrovaný "Lancer"
18. 1. 2007 18:23
Re: Naopak
To ani nahodou. Kdyz se ti libi extreier, bude se ti libit i interier, ktery je ve stejnem duchu. Interiery novych BMW jsou designove ciste, krasne, velmi elegantni a kupodivu i dosti ergonomicke. :yes:
18. 1. 2007 18:53
Re: Naopak
Tak ta palubní deska...ergonomická ano,kvalitní ano,materiály ano,ale pěkná určitě ne... ;-)
neregistrovaný "Lancer"
18. 1. 2007 21:24
Re: Naopak
To je tvuj nazor.
neregistrovaný "S"
18. 1. 2007 18:59
Re: Naopak
Přesně tak!!! Konečně někdo kdo nezávidí BMW, které je designově extratřída, to že mercedes na BMW nemá a BMW je úspěšné a hlavně je to auto, které člověk řídí, narozdíl od mercedesu, který z auta dělá obývák na který pak ještě dá silný motor, ze kterého udělá hodnoty, kterýma pak machruje ale opravdová jízda nikde. Mercedes pořád hledá design, který by pro něho byl charakteristický tím, že kopíruje a to se mu vůbec nedaří. A BMW jsou podle mě sportovní i elegantní zároveň. BMW i Audi jsou osobitá auta s vlastním designem a motem, kterým se řídí, ale mercedes jen od nich kopíruje vše co se dá, a navíc nemá své vlastní moto, a to nemá z toho důvodu, že kdyby měl své moto tak by skončil a nemohl by kopírovat.
neregistrovaný "AMG-FAN"
18. 1. 2007 20:44
Re: "S" sedni si do 5ky a pobliješ se
uchylnější interier sem neviděl >:D Mercedes je super luxusní a pohodlný automobil,ne vyskákanej krumpl.Bmw nemá ani na AUDI ;-)
neregistrovaný "Lancer"
18. 1. 2007 21:23
Re: "S" sedni si do 5ky a pobliješ se
Ma vubec cenu na tohle reagovat? Omezenost ma noveho krale - "AMG-FAN". Gratulujeme a posilame pisnicku. :no:
neregistrovaný "S"
18. 1. 2007 18:52
Re: "S" sedni si do 5ky a pobliješ se
No spíš tragédie je tvůj vkus a vědomosti o autech a kupujicich... Máš se ještě co učit!
18. 1. 2007 18:55
Re: "S" sedni si do 5ky a pobliješ se
Co víš o mém vkusu?Nechám se poučit chytráku! >:D >:D
neregistrovaný "S"
18. 1. 2007 19:07
Re: "S" sedni si do 5ky a pobliješ se
Vkus má každý jiný, takže tě nechci poučovat. Ale vím o tom, že aby byl mercedes ůspěšným trhákem, tak nemůže mít takový design, lidé tento design nechtějí, a co se týče marketingové oblasti tak jde mercedes hodne spatnou cestou. Design je věc vkusu ale umět zapůsobit na vkus kupujících opravdu mercedes neumí. Jo a když umíš urážet lidi slovy chytráku a tak, tak ti reknu, že si omezený člověk, který se něčeho bojí a hlavně nemá ujasněné představy. a vidis, nemusim ti vůbec nadávat a stejně tě naštvu. uč se uč se. >:D
18. 1. 2007 19:23
Re: "S" sedni si do 5ky a pobliješ se
"S",ty bys měl jít radit k Mercedesu.Víš,že nemůže mít takový design,aby byl úspěšným trhákem...Víš ,že jdou špatnou marketingovou cestou...Víš,že neumí zapůsobit na vkus kupujících...Takže dle Tebe si Mercedes kupují asi nějací omezenci?P.S.Mě si nenaštval...Uč se,máš toho před sebou ještě hodně... ;-) :-) :no:
neregistrovaný "S"
18. 1. 2007 19:45
Re: "S" sedni si do 5ky a pobliješ se
No mercedes si kupují lidé, kteří jsou stejně omezení a bojácní jako ty. Lidé, kteří stále něco hledají, kteří stále hledají sami sebe a hlavně kteří hledají něco co by je charakterizovalo, tak jako to pořád hledá mercedes. Ale ty toho máš před sebou ještě víc, takže byses měl učit ty a to okamžitě, než ti uteče těch 8 procent, které si neprošvihl. Prostě mercedesu chybí osobnost a lidem, kteří si ho koupí taky. Ale dobře, vím i o případech, kdy si lidé koupily mercedes s tím, že v něm něco najdou,něco čím je možná osloví později, když je mercedes neoslovil hned ale pak nic. No tak šel mercedes pryč. Ale tito lidé se během vlastnictví mercedesu našli a to je málokdy. Tak konečně mi řekni tvůj názor na ten marketingový tah a názor na to, kteří lidi si kupují mercedes a proč. >:D :no:
18. 1. 2007 20:08
Re: "S" sedni si do 5ky a pobliješ se
Tak na nové céčko ,jsem svůj názor napsal v příspěvku"Stuttgartské kladivo"...Tvůj příspěvek marně hledám...(zřejmě nemáš svůj vyhraněný názor na tuhle prémiovou značku)Proč si lidé kupují Mercedes?Už ve slově "Mercedes "je řečeno vše podstatné.Otázkou je,jestli to dokážeš pochopit. ;-)
18. 1. 2007 13:18
Stuttgartské kladivo...
...na konkurenci a zároveń odpověď Mercedesu na to,že umí udělat káru i pro mladé sebevědomé chlapíky (a ne usedlé zbohatlé dědky, jak se mnohokrát proslýchalo) ;-) Není to žádný medvídek,ale sebevědomá šelma s pořádně drsným výrazem hladové šelmy,která nám nabídne svaly i šarm...Nové céčko rozvíjí klasický mercedesovský design bez zbytečných vlnek,a to je dobře.Ano,líbí se mi. :yes:
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Jasoň"
18. 1. 2007 23:37
Re: Stuttgartské kladivo...
Kladivo nebo bezzubá palička na maso? >:-[] Ano, velmi průměrný výkon.
18. 1. 2007 13:31
Mercedes
No tak ja nevidim ziadne fotky Mercedesa, to co tu je vyzera skor ako namodelovane a vyrenderovane obrazky, teda az na ten interier. Vonkajsi zijan sa mi zda prilis drsny, chcelo by to chlpok doladit podla mna. Interier fajn, osobne neuznavam len to stale vacsie a vacsie mnozstvo zlacitok na volante. Vodic potom namiesto na cestu kuka na prsty na volante aby nestlacil co nema.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Peter G."
18. 1. 2007 13:36
Podoba
Neviem prečo ale od a-stlpika po C-stlpik mi to silne pripomina Bmw 3.Podla tych fotiek sa predbezne neda hovorit ci bude pekny,ale mne sa stare C-ko pacilo takze dufam ,ze nove nesklame.aha ja uz viem preco sa to podoba na Bmw,Takisto ako Pristrojovka v S-ku na BmW 7 :-)
Rozbalit vlákno
0
anonym
18. 1. 2007 13:36
ABCDEFGHIJKLMN Classe
ABCDEFGHIJKLMN Classe ??!!
Asi před 3 rokama jsem někde viděl studii právě představované C třídy a tohle je velkej odvárek, co jsem tehdy viděl.Bude se to líbit a ňákou dobu hlavně i slušně prodávat, ale v Mnichově se moc bát nemusí…
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "S"
18. 1. 2007 19:11
Re: ABCDEFGHIJKLMN Classe
No ale prodávat se to bude opravdu jen chvili ale nevím jestli dobře. Máš ale pravdu, že v mnichově se bát nemusí. A co se týče techniky tak se bát nemusí vůbec.
neregistrovaný "Pasik"
18. 1. 2007 15:24
Vektra
Chviklku ve me hrklo, ze koukam na hranatou verzi Vektry. No , naste sti tedka uy u me zuiskava vlastni ksicht, a dobre tomu tak.. Docela se mi libi
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Leftie 81"
18. 1. 2007 15:24
OT: to fakt? Jeden chcem! :-)
[odkaz]
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Mike"
18. 1. 2007 15:53
Nic moc
No nevim, me se to moc nelibi...je to desne hruby oproti ELEGANTNIMU Cecku, dnes uz predchozi generace. Tohle je takovej nakrizenej Cadillac...dost rychle se to okouka. Co me ale opravdu zklamalo je interier...ta tam je uzasna palubka, kde mel clovek pocit, ze vsechno v celem vnitrku na sebe navazuje, melo to proste uzasnej flow, tady je to takovy, sem obdelnicek, sem kudrlinku...takovej prerod, ale neni to moc dotazeny...no kazdopadne, muzu bejt klidnej, protoze si radsi koupim 'stary' Cecko, i kdyz bych radsi E
Rozbalit vlákno
0
anonym
18. 1. 2007 16:15
Spatne zrkadla
Ja som asi najvacsi zastanca Mercedesu pod slnkom :-)ale tie spatne zrkadla su podla mna hrozneeee. Ich velkost mi pripada skor na GL ako na C... Inak sa mi nove C neskutocne paci, z predu nieco madzi S a CL a interier je super, akurat by som ho chcel vidiet aj bez COMMAND-u, ze ako to bude s displejom radia... Inak supeeer auto, hlavne 220 CDI bude urcite oblubene... Ale raz som niekde cital, ze 220 CDI bude mat okolo 200PS, tak to bude asi facelift o niekolko rokov...
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Ricardo
18. 1. 2007 16:34
MerCedes
Po posledních špionážních snímcích a fotomontážích jsem už začínal být lehce nervózní. To že měla být ta pecka co předběhne konkurenci o jednu generaci? Ale teď jsem už klidný. Neoklasicistní hvězda se objevuje na obzoru. A C-Klasse vstane z popela tak jako předtím S-Klasse a ML :yes: :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "oldrt"
18. 1. 2007 16:34
modni/moderni?
nemohu si pomoci, ale tato design teto generace jako by rikal: "Neni cloveka, ktery si na me nenajde to sve!" ano, je to tak, ale za jakou cenu? mam za to, ze je to velky posun od minule generace, ale dle meho nazoru je v designu (a to jak int. tak ext.) prilis velka porce "modnosti" nez "modernosti"... ale, je mozne, ze to vidim takto pouze ja...
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Lonestarstate
18. 1. 2007 17:36
Kde je perspektiva?
Jsem snad jediný, kterému ty fotky připadají strašně divné? Na první pohled jsem si myslel, že jde o fotomontáž. Na druhý mi to připomíná pokusy středně nadaného kreslíře o ztvárnění automobilu ovšem zachycení trojrozměrnosti na dvojrozměrný papír (perspektiva) těžce kulhá. Semo tamo něco divně trčí.... :-O
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Ondras"
18. 1. 2007 19:26
Nic moc
No ja nevim,urcite to bude jezdit paradne,vnitrek krom volantu na fotografii dobry,ale co se tyce vzhledu...Sorry MB,cekal jsem vic :no:
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "AMG-FAN"
18. 1. 2007 20:33
Heute Abend ist die Weltpremiere der neuen C-Klasse (W204).
;-) :-! ;-) Jsem zvědav.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "LucasoBertoni"
18. 1. 2007 20:43
hele lidi
hele lidi pracoval sem u mercedesa docela dlouho a musim říct že poslední dobou ty jejich auto stojej za prd..neříkám že sou špatný ale hodně se zkazili..zlatý starý modely... ;-) ;-)
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "AMG-FAN"
18. 1. 2007 20:57
Re: Kdo není poruchový ??
každá automobilka má problémy. Rückruf BMW 5er, 6er und 7er :no:
neregistrovaný "Lancer"
18. 1. 2007 21:20
Re: Kdo není poruchový ??
Ale nektera je ma mensi a nektera vetsi. A nevsiml jsem si, ze by BMW 5, 6 a 7 nejake problemy melo (narozdil od Stuttgartske konkurence).
neregistrovaný "hackiest"
18. 1. 2007 20:48
OFICIALNI FOTKY
Tak Mercedes uz uverejnil oficialni fota www.autorevue.cz/default.aspx?…… fakt uzasne, uz se nemuzu dockat, az nove C uvidim na vlastni oci :yes: :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "hackiest"
18. 1. 2007 20:49
Re: OFICIALNI FOTKY
www.autorevue.cz/default.aspx?…
neregistrovaný "hackiest"
18. 1. 2007 20:50
Re: OFICIALNI FOTKY
no nejak mi nejde pridat cely odkaz, tak fotky jsou na www.autorevue.cz....sorry za SPAM, ale fakt jsem nechtel
neregistrovaný "AMG-FAN"
18. 1. 2007 21:40
Jakou chtěj lidi značku 1.Mercedes 16.2 procent_2.Audi 13.3_
Bielefeld, 15. Januar 2007 - In ihren Auto-Träumen bleiben die deutschen Autofahrer konsequent und beständig – Mercedes ist zum sechsten Mal in Folge die begehrteste Marke mit 16,2 Prozent aller Stimmen, gefolgt von Audi mit 13,3 Prozent und BMW mit 12,2 Prozent. Opel feiert ein starkes Comeback mit 5,2 Prozent, während Volkswagen (10,4 Prozent) und Porsche (5,7 Prozent) in etwa die gleichen Ergebnisse wie vor einem Jahr erzielen.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "OZZY"
18. 1. 2007 21:50
Děkuji, ještě jsem nic nechytil...
Nechci Vás naštvat, ale jsem velmi zklamán.
Ještě počkám na live, no nicméně....Nebýt znaku, myslel bych, že koukám na Korejce. KIA, snad i Huňády. Z boku tedy opravdu otřes.
Bohužel konstatuji, že můj neoblíbený BMW je lepší. :*)
Tento způsob vývoje se mi zdá poněkud rozmarný...
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Drsoň"
18. 1. 2007 23:35
Příjemné...
Ale příjemné je každé 3. auto...na MB trochu málo... ;-\
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Dúro Strelený"
21. 1. 2007 13:45
Mercedes
to bude totálny šrót, radčej si kúpim trabanta ten nikdy nesklame, hľavne cenovo. čaute *!
Rozbalit vlákno
0
anonym
8. 3. 2007 19:09
blbost
:-(
Rozbalit vlákno
0