Automobilka Mitsubishi na konci roku 2005 představila novou generaci pick-upu L200. Minulý týden se konala prezentace v Turecku, kde jsme nové L200 vyzkoušeli, zjistili české ceny a další podrobnosti.
No i v Evropě je dost lidí, co jezdí pick-upem. Třeba lidi okolo koní. Tahají za nima takový ty koňský přívěsy. ;-) A na korbu se ti vejde spousta užitečnejch věcí.
Jo, to už taky vím: chladící box na "pivo", pytel trávy, surf prkno atd. ;-) Jen nevím, jak mají u Mitsubishi vyřešenej ten "sněhovej" problém ;-) Taky boudičky? :-)
To bude nějaká posedlost todlencto, však já vykoumám, co za úchylku za tím vězí. >:D ps: samozřejmě že boudička. I když ten sníh asi nebude primární důvod, proč se tam dává. ;-) A trávu...leda modrou z Kentucky.
Ja dost vazne uvazujem o pickupe ako druhom aute. So zadokolkou s lahkym zadkom sa da urobit vseliaka zverina...jazdil som chevy colorado :yes::yes: Interier vyzera fakt dobre (na pickupy co sa tu predavaju) :no: Ale tie dve paky...to sa uz fakt nenosi, aspon nie take velke.... :yes::yes:
A co Nissam Pick-Up? Četl jsem na to test a asi je to perfektní auto, protože jediná věc, kterou tomu vytýkali (ale zato třikrát, jak typické!) že to má 3-Mode 4x4 zatímco Pathfinder 4-Mode. Diesel má newtonmetry na rozdávání, utáhne to až tři tuny na přívěsu a cena je jako tady u toho strašidla.
..tak tohle... tohle mě opravdu nepřesvědčuje, že Mitsubishi dělá pěkný auta... Oni snad nemají žádnej pěknej model... :no::no: todle vypadá fakt divně.. ;-\ Každopádně věřím, že bude funkční.. ;-) S jakým prodejním výsledkem pro 5-ti metrovej škaredej pick-up v evropě počítají..??
Nevím proč bych měl v typicky americkém segmentu volit poruchovější a ošklivější Mitsubishi, které vypadá, jako by se korba měla odlomit. Navíc jsou pravé ameriky levnější. Tohle bude stát s DPH v základu 725 000 Kč. Dovezený Dodge Dakota: [odkaz] S DPH a clem: 606 000 Kč! Chevrolet Colorado: [odkaz] S DPH a clem: 483 000 Kč!!! A nakonec full-size Ford F-150, tedy o třídu větší auto s nádherným interiérem, bohatou výbavou a vítěz JD Power ve spolehlivosti: [odkaz] S DPH a clem: 608 000 Kč.
Mitsu sa moc nevytiahlo. Dakota vyzera podla mna dost zle, je to na dhle vypisovanie. Chevy, ako som spominal, som jazdil, ale na fotke posobi dojmom ovela vacsieho auta nez v skutocnosti je. Interier je fakt nic moc, sice velmi kvalitne spracovany ale vyzera dost komicky, ked radio co prehrava mp3 vyzera ako z pred 15 rokov :no: Ale aj tak hned by som ho bral :yes::yes: A ford...k tomu netreba nic hovorit...lones to uz povedal vela krat :yes:
Toho forda si urcite dlho vyberal jak nekde pekne pozuje, to nahodicka nebola >:D ..Pripada mi ako polovnik s jednou nohou na medvedovi a hlavou riadne hore :-! >:D
No sorac, ale krome toho Fordu je to des a hruza. Proc bych mel chtit auto, ktere vypada jak otunena Liazka se spoustou svetel, ktere se upichly kam to slo? Nebo auto, ktere ma chladic vetsi nez predni sklo? Tohle fakt neberu. Ja bych sel do uplne jinych amerik...
ten dodge...vobec sa mi nepaci, zato ram je :yes: . Mne sa tie zdvojene svetla fakt nepacia, na ciadnom chevy. V realu to ale na colorade posobi velmi dobre..je to taka dilema: som zasadne proti tym zdvojenym svetlam, ale na nom sa mi pacia. Ako stylistycky prvok ale plnia svoju ulohu prvotriedne: mozu tam dat velku masku a vysoky predok a pritom mat rovnu kapotu (tj nie dodge) a posobit velmi silne.
Tvůj názor. Mně se zvenku líbí nejmíň ten Ford. Neurazí nenadchne, prostě konzervativní. Pick-upy od Dodge a Chevroletu jsou nezaměnitelné svou image. Úžasná brand-identity. Chladič než čelní sklo větší nemají, viděl jsem je mockrát i v reálu a jsou krásné. Já bych šel taky do jiných amerik než pick-upů. Protože pick-up nepotřebuju. Kdybych měl ale farmu, Mitsubishi L200 nemá šanci.
Nic moc.Mam Navaru starsiu rok 2004 ale nemenil bi som za toto nove mitsu.Skor novu Navaru to je fesak a aj konikov ma dost.Inak su to v meste neprakticke auta.Dal som tam parkovacie senz.a pre istotu tazne zar.abi som pri cuvani nemal trable.Sp. zrkadla radsej sklapam inak bi tam dlho neostali.Nastastie mi prsdnost davaju tak dlho na kriz.nemusim.Su to auta do terenu ale tam zajdem raz za rok.Na tu korbu sa prd zmesti.Podla mna nie su to auta pre EU.Preco som to vlastne kupil?Je to kus auta ktore si zasluzi pozornost...
Pravdou je to, co pise ciello - v sucasnosti si z modelovej ponuky Mitubishi nasinec tazko vyberie. Ale to je iba dosledok existencnych problemov, v ktorych sa druha najstarsia jap. automobilka (od 1917)nedavno ocitla. Ten pad na dno bol tvrdy a hlboky, ale Mitsubishi to prezilo....a bolo to cele na nieco dobre. Ako kazdy, kto je na dne, aj Mitsubishi muselo zacat tvrdo a bolestivo makat na svojom navrate tam, kde patri - medzi vaznych hracov. To, co vidite tu, v EU, su ale stale iba dozvuky tych bolesti. Doma, v Japonsku, sa uz ale veci obracaju. Mitsubishi zmenilo vsetko co mohlo: strukturu firmy, jej procesy, ludi, ma novych designerov, novy japonsky slogan ("Kuruma zukuri no genten e" - volne prelozene pre neznalcov katakany >:D : "Navrat k zakladom navrhovania aut"), novy web, novu corporate-identity, nove design showroomov ([odkaz] /// [odkaz] a aj docasne pozastavenie programu WRC aby mohol byt cash-flow presmerovany na dolezitejsie ulohy,...a zaciatok v novych modeloch! Nove Mitsubishi Outlander je doma predajnym trhakom - a paradoxne, je to posledne auto, ktore pochadza z vyvoja "starej" generacie aut. A prve nove auto Mitsubishi - maly model Mitsubishi i je na poradovnik! Ked sa jeho obrazky objavili na AUTO.CZ, niektori z vas nad nim ohrnali nos. Ale nezabudajte, ze to auto je urcene pre Japonsku kulturu - pre ludi, ktori kupuju mikro a mini auta. A EU trh bude iba taky dodatok. A bude to iba jedno z prvych troch novych modelov na tento rok. Japonci dostanu do konac roka novy Lancer / Zero, ktoreho predobrazom bol Concept X / Concept Sportback. A do konca tohto roka dostaneme aj uplne nove Pajero - jednu z ikon SUV. Uz teraz je ale jasne, ze Q1 2006 bude u Mitsu po rokoch trapenia ukoncene prvykrat v ciernych cislach. Mitsu vstava z popola - a je fantasticke sledovat ten proces. Pozerat sa na zmeny, na vsetky detaily - a to, ako do seba tie zmeny zapadaju a vytvaraju postupne celok. Je sympaticke sledovat na IAA vo Frankfurte ludi v stanku, ktori vedia, ze uzasne auta teraz ponuknut nemozu - ale chcu ponuknut aspon usmev (ktory vsade inde chybal), ochotu (ktora vsade inde chybala), a slub, ze to zmenia (Concept Sportback). Je fajn sledovat modelku, ktora viditelne unavena schdza od auta na podiu, a ked vidi, ze na nu mierite objektivom fotoapartu - tak sa k tomu autu vrati. Je vidiet, ze vsetci tam veria tomu co robia. ;-)
Mess with the best, die like the rest - Today, Tomorrow, Toy
Král je mrtev, ať žije král! Bezvěrci, pokloňte se novému automobilovému králi! Today, Tomorrow, Toyota >:-[];-) Tak nám ten rok pěkně začíná, jestli to vydrží, tak se země zatřese.. Vypadá to, že revoluce bude již letos! Připravte si pořádné gratulace ;-) 1) Toyota Division passenger cars led the way with best-ever January sales of 77,638, up 11.9 percent. 2) Toyota Division light-truck sales reported a best-ever January of 63,329 units, an increase of 18.8 percent. 3) Scion reported best-ever January sales with 10,701 units sold. 4) Lexus passenger cars experienced a best-ever January with 10,979 vehicles sold, an increase of 36.9 percent.. P.S. budu dělat, že jsem neviděl nejnovější ratingové hodnocení automobilek, ale jestli budeš zlobit, tak to hned vytáhnu (B2, to je jak u banánovejch plantáží v Kostarice, ne? >:-[];-) )
[odkaz] Už je to obehraná písnička. Toyota ruleZZ! Pochvala: v první desítce je šest japonských aut. Pochvala: v horší polovině nemá žádný model Subaru, Mazda, Toyota, Porsche, Honda, Mitsubishi, Saab, Land Rover, Škoda a Smart - je to jasný, buď koupit uvedené prémiovky nebo japíka.. Ostuda: v lepší polovině není žádný Chrysler, Peugeot, Alfa romeo, Renault, Jeep, Daihatsu, Fiat, Lancia, Kia, Mini a Hyundai - žabožrouty, makaróny, korejce a některý amíky nebrat..
Mam najradsej tych, co si myslia ze spolahlivost nie je dolezita alebo, este lepsie, tych co si myslia ze vsetky auta su rovnako kazive. Alebo ze premiovky su menej kazive. Tu je uplne jasny priklad! Takze zeby ta poruchovost nebola az taka hlupa tema? Aj medzi tymi majlepsimi su ale priepastne rozdiely...3% vs 6%...ved to je 2 krat tolko! Mozno az si raz kupim napr. skyline gtr, bude mi jedno kolko ma zavad lebo si ho aj tak budem kazdy mesiac kontrolovat. Ale auta ako dopravne prostriedky + hracky na denne pouzitie...tam to asi zavazi. Teraz neobhajujem ziadnu znacku, ale keby napr. tieto veci boli spominane aj v testoch, tak by niektore auta neboli az tak popularne...TUV statistiky mozno nie su presne, ale z mojich skusenosti s autami ich mozem potvrdit. Mali sme vo firme citrony (10), ziadny bez chyby. Mali sme nissany(12), ziadny s chybou. Ziadne neboli kupene naraz, takze to urcite nie je chybna seria :no::no: A, pravdu povediac, ak si mam vybrat "akoze" pekne a dobre europske auto, alebo rovnako pekne (SUBJEKTIVNY NAZOR), minimalne rovnako vykonne, plus spolahlive, plus sa nekradne plus plus plus.... ale sak vsetci viete co chcem povedat.
Buďme přesní: Ameriky vyráběné v Rakousku, a vybavený německou technikou. Jiné v té tabulce prakticky nejsou. Ty polo-mercedesy s manuálem a CRD dieselem nejsou žádné ameriky.
no oceňuji odvážný design a to že se redukce řadí pákou a ne jako u navary čudlíkem díky čemuž se po poruše elektroniky stalo přejetí panelu pro novou navaru nepřekonatelným problémem .... jinak nevím když zákazníci nebudou chtít auto přes pět metrů tak proč si budou kupovat třeba novou toyotu hilux double cab .... ta má 5,3 m ...