Česká značka Jawa se díky koncernu Mahindra Group vrací na indický trh. V polovině letošního listopadu se dočkáme premiéry modelu 300 Roadking a již nyní se můžeme seznámit s jeho motorem.
Proč milá redakce necenzurujete trochu tiskové bláboly? A navíc, ta poslední věta patří na první místo celého čláńku.
Nikde jste neuvedli, zda tedy konstrukci motoru provedli v Týnci, nebo v Mahindře. To je docela podstatný rozdíl.
Dále nekorigujete tu blbinu se zvukem "klasických českých motocyklů". Co to je? Zvuk dvouválcového dvoutaktu? Tak to snad nestojí ani za konstrukční námahu, ani za zmínku.
A co ten výkon? A co ten točivý moment? Stojí tyto hodnoty vůbec na nějaké konstrukční jásání?
A jakou emisní normu tento dobře ožebrovaný vodou chlazený motor vlastně splňuje?
No... Mahidra koupia od Jawy jen právo používat to jméno, vyvinula si ten motor sama - s pomocí Taliánů.
Teda jako Italů.
Smraďoch to nebude - plní normu BS VI, tedy Bharat stage šest. V podstatě ekvivalent euro norem.
Výkon a moment je v pohodě... na čtyřtaktní 293 ccm ... v tom prostředí je důležitější životnost... a ta by u této koncepce mohla být ok. :-)