Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Nový Nissan GT-R (pardon, R-Hybrid) potvrzen už na konec roku 2015

Původní katastrofické scénáře ohlašovaly nástupce supersportu GT-R až na rok 2018, automobilka ale nyní prozradila, že se dočkáme už za přibližně dva roky.
Zpět na článek
2. 9. 2013 13:04
2. 9. 2013 13:34
2. 9. 2013 15:12
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
2. 9. 2013 17:57
2. 9. 2013 18:17
3. 9. 2013 10:18
3. 9. 2013 09:05
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
3. 9. 2013 10:16
2. 9. 2013 13:40
2. 9. 2013 15:29
3. 9. 2013 09:52
Avatar - R32
2. 9. 2013 13:04
Za mňa áno...
Ak by prišla s hybridom klasická atmosféra typu Corvette alebo Viper asi by to dosť ľudí muselo rozdýchať, no aktuálne techno GT-R dostane vlastne dokonalejšieho a ešte viac pretechnizovaneho nástupcu... Navyše netreba zabúdať na domácu konkurenciu, NSX a Supra budú taktiež hybridy, takže Nissan (Infinity) si nemôže dovoliť zaostať...
Rozbalit vlákno
1
Avatar - pelikoš
2. 9. 2013 18:51
Re: Za mňa áno...
INFINITI..kdy se to už naučíte psát
Avatar - flyboyeda
2. 9. 2013 13:34
Za mě NE
hybrid GTR spíš uškodí než pomůže
Rozbalit vlákno
10
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
2. 9. 2013 15:12
Re: Za mě NE
Ako moze supersportu uskodit pohon, ktory z neho urobi este rychlejsie auto?

Tesla v sprinte na 1/4 mile rozdrvi BMW M5 - teraz si predstav, ze uz aj tak extremny GT-R dostane sialeny elektricky krutiaci moment od 0 RMP ako ma Tesla.
Avatar - Choochoo
2. 9. 2013 16:23
Re: Za mě NE
Kolegovi asi vadi, ze GTR rozdrti R8 rozdilem dalsi tridy. Audi je s Etronem pomale, ale to neznamena, ze GTR bude take ;-) Rekl bych opravdovy naskok diky technice >:D
2. 9. 2013 17:57
Re: Za mě NE
K čemu je ti točivý moment od nuly, když musí mít převodovku kvůli konvenčnímu motoru?
2. 9. 2013 18:17
Re: Za mě NE
Třeba elektromotory nubudou spojeny s převodovkou ;-)
2. 9. 2013 22:28
Re: Za mě NE
...napríklad TTTakto [odkaz]
3. 9. 2013 10:18
Re: Za mě NE
Pointa byla, že při sprintu bude pravděpodobně pracovat spalovací motor. Ty máš snad pocit, že auta trpí při odpichu nedostatky točivého momentu? Teď je to čtyřkolka a momentu má více než dost. Pokud se rozhodnou jít cestou jako Peugeot, Porsche a další, je to jen jejich věc. Že by ale záběr od nuly přinesl něco navíc co do síly oproti konvenčnímu pohonu, to si nemyslím.

"Tesla v sprinte na 1/4 mile rozdrvi BMW M5 - teraz si predstav, ze uz aj tak extremny GT-R dostane sialeny elektricky krutiaci moment od 0 RMP ako ma Tesla."

No představ si to, o kolik extrémnější bude Godzilla, když dostane ten šílený motor táhnoucí od nuly... >:D
neregistrovaný "Me_Myself_and_I"
3. 9. 2013 09:05
Re: Za mě NE
MUSI? No to snad ne, mistre! Hoci ano, je pravda, ze niektore automobilky nie su schopne postavit full hybrid :-)
3. 9. 2013 10:16
Re: Za mě NE
Mluvil jsi o sprintu na čtvrt míle. Ten asi v EV módu dělat nebude. Rozjezd je totiž jediné využití této vlastnosti. Při odpichu auta typicky netrpí nedostatkem točivého momentu. Co jim chybí, je trakce. Umím si představit, že elektromotor umožní zajímavé hrátky s kontrolou trakce, ale jak je ve sprintu relevantní záběr od nuly, mi tedy uniká.

No ano, musí. Ty snad znáš hybrid, který využívá spalovací motor přímo k pohonu kol a nemá převodovku? Že ty jsi ten odborník, který ani neví, že BMW, Audi atd. vyrábí full hybridy. >:D

Takže k čemu ti je při sprintu? Tys ten hlod napsal, tak ho osvětli. Mistře. Rád se dozvím něco nového.
Avatar - flyboyeda
3. 9. 2013 09:40
Re: Za mě NE
A Exige si v zatáčce udělá z Tesly karbanátek
Avatar - pelikoš
2. 9. 2013 18:52
Re: Za mě NE
a jak to můžeš vědět
Avatar - DawQa
2. 9. 2013 13:40
light R
Vrchol R-Hybrid fajn proč ne má to být nabušeny high end, ale ještě by to chtělo odtučněnou verzi bez elektra...
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Hafol
2. 9. 2013 15:29
Re: light R
Sportovec na dietě. :*)
3. 9. 2013 09:52
Nevím
ale mě tento vůz svým vzhledem vůbec nepřitahuje. Přitahují mě spíše jeho parametry, ale design je nudný.
Rozbalit vlákno
0