zo 70kw turbom je kusok poslabsie ... ved starucka 1,6 felda s 55kw to da za rovnych 12s jesli se nepletu... a to ma aj podobnu hmotnost .. tak neviem.. zeby za to mohlo eko sprevodovanie micry? TSI je proste inde
novu micru som videl nejaky tyzden dva dozadu presne v takejto orandzovej metle ako predvadzacku kdesi pri budimire pri KE ked som siel do PO... skoro som sa zlakol ( naprv som si myslel ze vidim faceliftovany note ) .... velke sklamanie.. takato objemna a natiahnuta vizaz s megakukadlami je dnes podla mna uz out ... zvlast vedla nejakej mazdy 2 alebo ria ... pritom ta predosla micra s malymi kukadalmi a roztomilou kasnou za mna nemala chybu ... postacil by tu iste aj nejaky evolucny dizajn a nie takato revolucia ... ale tak co uz :-( ... inak chcelo by to zmenu zmena na maxi... lebo micro to uz nie je.. nazivo je to fakt docela maxivajicko ;-\
no ak narazaz na vahu v kg tak v tomto su si dost blizke s feldou 1,6...
napriklad take konkurencne TSI tiez splna euro 6... a pozri ake ma dynamicke parametre ibiza polo alebo fabka s podobne vykonnymi motormi .. akoby boli v tomto o uroven inde ... je mozne ze je to aj o sprevodovani.. ale ako vravim 0,9L je uz kusok aj objemovo male.. asi sa to odspodu zbiera tazsie.. co je mozno tiez jedna z pricin ... 12,1s je kazdopadne na 70kw turbo podpriemer.. moje s vykonom !len" 66kw ma pritom papierovy udaj 10,8s... a to nemam ani vahou lahsie auto ( moje vazi 1032kg bez vodica ) ... tak neviem.. bud su tie TSI nejake zazracne alebo je to tce ozaj kusok v tomto poslabsie... nech si kazdy najde odpoved sam
Třeba bude slabší i v reálném zrychlení? Kdoví v jakém režimu motoru se to zrychlení uvádí. Navíc ta Micra bude ekologičtější než ten tvůj rakovinomet.
no jo... a preto ponuka aj ten dizel ;-) .... ze jo ... v malom aute ekologia jak bejk
do buducna by som chcel hybrid.. len este su kusok drahe.. a aj ich vyber je vcelku stale dost maly.... ale za par rokov uz dufam ich bude viac a aj ich ceny padnu ... kedze som v tomto kusok limitovany... ako je jasne ze benziny alebo dizle ako take nie su moc o ekologii ale tak co spravis... nejak sa dopravovat z bodu A do B musime...
prosim ta to tvoje polo ma 66kw a sice vyrobca udava nejake zazracne cislo, ale je to VW takze to zmeraj a ak to bude v reale vyrazne pod 12s tak napis to sem
ty si jelito, preco si micre pripisal 0,7s ? vw je preslaveny nerealnymi casmi zrychlenia nie nissan... mas to iste pod kapotou - 4 Kw staci ti to alebo nie ?
na druhej strane aj micra s papierovym udajom 12,1 v reale tiez moze mat viac... tieto papierove udaje samozrejme treba brat s rezervou.. zvlast ked zvazime fakt ze v reale maloktore auto to da lepsie ako udaj vyrobu..... ok tak mozno ma 90k polo 11,5s ...v praxi.. ale micra mozno 12,5 v praxi... ( pridal som jej menej ) ale zrejme to TSI v praxi stejne bude v tomto rychlejsie
vsak som mu to vravel, ak to bude vyrazne pod 12s nech napise... 10,8s na papieri a 11,5 skoro v reale, tych 0,7s sedi pre VW a nie pre nissan,... jelito je to :-)
Felicia mala s 1.6 pohotovstnou niekde medzi 950-975kg. Nemusela mat ani servo riadenie a nemala prakticky ziadnu spotrebnu elektroniku. Silny alternator a dalsie prislusenstvo odoberu motoru aj niekolko kw vykonu. U serva pri felicii islo o cca 3kw. To len tak pre info.
Zrychlenie feldy bolo myslim 12.5s, pricom standardne odmerany vykon pre fungujucu 1.6 bol nad 60kw. Okrem toho mala na dnesne pomery dost kratke prevody.
Takze porovnatelna dynamika nie je vlastne prekvapenie, ono to male turbo ma prave nahradit atmosfericke 1.4-1.6.
K udajom VW group sa nevyjadrujem, moje skusenosti hovoria, ze realna dynamika v nicom nevybocuje od konkurencie, nech udavaju cokolvek :-)
je mu je to uplne zbytocne vysvetlovat, treba napisat ano je to slabe, tvoje 66kw polo je nieco uplne neporovnatelne a bude ;-) potom mozno prestane porovnavat s feldou 1,6mpi
pritom predosla micra ziadny dizel uz ani nemala za co som ju chvalil ;-) .. ta nova je ale ozaj nazivo divna... ;-\ .. ono mne to pride ze za ten dizel uz moze renault.. aj celkova vizaz mi hodne pripomina clio... lenze nissanya ko take bohuzial uz su v u ved vieme kde... ta tam... tie stare dobre japonske nissany skoncili v eu primerou almerou.. a prave predoslou microu bohuzial ... ;-\
maxima sa mi pritom paci.. ale tento nissan s motorom z renaultu a neviem ci nie aj s podvozkom z renaultu to uz je aky nissan?
Tohle je volba pro zákazníky a ne pro výrobce. Navíc jako alternativa je dnes přímovstřikový benzín, který je na tom snad ještě hůř než nafta. Ale mediální masírka proti benzínu začne až za pár let.
Ja som cital clanok, ze ju postavil Nissan /samo asi tazko rozdelit kto a co presne urobil na nej/ a nic to nemeni na tom, ze to nie je techicky zhodne s terajsim Cliom ako uvadza clanok
Bylo to myšleno motorově, nicméně jsem to raději poupravil. Pravdou každopádně je, že se vlastně jedná o vylepšenou platformu Clia. Zcela nová platforma to není, má to být stejná architektura (V platform) jako třeba v modelu note.
Už jsem z toho jelen. V jiné recenzi jsem zase slyšel, že jde o platformu vycházející z předchůdce a nejde o novou R-N platformu, ta že by zdržela vývoj.
Koukám, že platformu V používala i minulá generace Micry, takže ano, jedná se o stejný základ jako u předchůdce. Aby to ale bylo ještě složitější, platforma V vychází z platformy B, na níž je postaven třeba aktuální Renault Clio, se kterým se dnešní Micra vyrábí v jedné továrně.
Bude to ještě složitější. Micra pro evropské trhy vyráběná ve Flins je na nové alianční platformě CMF-B. Na té bude postaveno i nové Clio, Juke,..... S platvormou B na níž je současné Clio to nemá nic společného.Micra vyráběná v Indii bude na upravené stávající platformě V.
Já bych nejásal. Všude se píše něco jiného. Původně měla být Micra na nové modulární platformě CMF-B. Možná se to opravdu nestihlo a na této platformě bude až Juke. Proto každý píše něco jiného.
´´In emerging markets, the hatchback’s new-gen model will retain the existing V-platform. While, the Europe-spec version will sit on a new CMF platform ´´ - cize verzie EU budu mat novu CMF-B a na rozvojovych trhoch bude V-platform, v diskusiach sa pise, ze bude na upravenej V-platform, kvoli tomu ze na novej CMF-B sa nestihla vyvinut...
Udíme, jak to dopadne. Nová Micra se dělá ve Flins, kde se dělá i Clio. Bude se tam dělat i nové Clio už na nové platformě CMF-B. Nejlogičtější by asi bylo dělat obě auta na stejné platformě. Třeba kvůli tomu přijde dřív další Micra a nebo přijde změna s FL. Ghosn taky v jednom rozhovoru uvedl, že do Evropy přijde malé Mitsubishi na nové platformě CMF-B. Třeba se taky bude dělat ve Flins.
ano v case jeho reakcie som si myslel ze pise reakciu 0,9Tce ale mysli teda atmo - preto som napisal octaviu tsi, nasledne kedze myslel atmo verziu to uz nedavalo zmysel tak som to ´´poupravil´´ na fabiu tej sa to tyka
Aha, dobře, pak si rozumíme... s Octavií to nedává smysl.
S Fabií je to stejné jako s Microu, litrová atmosféra do města, kamkoli jinam 1.0TSI, které dává smysl jako Trumf za 285t - což je o nezanedbatelných 23t méně než u Micry, na což možná narážel Josef - že ta cena za Micru s TCe a klimou není úplně lidová.
malo ktory japonec okrem suzuki je lacny, ocividne do novej micry nissan investoval dost vela, tak cena tomu odpoveda... ci sa to oplati je otazka, kazdopadne cakam, ze cena pojde dolu
Interiér vypadá pěkně, zřejmě dost možností individualizace, to obšití palubky v různých barvách je cool.
Technicky trošku slabší, 0.9TCe obecně neplatí za nějak skvělý motor, tady výhradně s pětikvaltem... ale třeba ještě něco přijde. Na diesel bych nevsázel.
0,9 v micre ma vraj velmi dobry prejav co sa tyka odhlucnenia aj reakcie na plyn, co napr v daciach bol problem... nissan si ho trocha doladil, kazdopadne snad dojde 1,2Tce inac to bude tragedia s ponukou silnejsich benzinakov
ano ten motor sklamal prakticky vsade... z prvych dojmov, ale chvalili jeho prejav ako lepsi nez v oboch spominanych... odhlucnenie a zvuk bude lepsi, otazka je ci doznal zmeny nejaky setup... nissan koketuje s nismo tam by mohol byt 1.6dig-t co je nissanacka 1.6 momentalne v cliu rs, juke dig-t, v pulsare, talismane, megane atd...
kazdopadne motor 100-130k stale chyba co je dost dolezity medziclanok medzi obyc a sport verziou modelu
a z dalky vidim silenej dym na silnici.
manželka si nejdriv myslela, ze jde o chemicky utok, ale to nam uz do auta zacal pronikat smrad palenyho oleje. když jsme prijeli ještě bliz a uslyseli vytocenej naftovej motor, bylo vse jasny ...
Ceny nejsou vyloženě nízké (vyšší než u Clia), ale mohlo být i hůř. Nejlepší na Micře je, že téměř bez ohledu na výbavu nabízí jeden z nejlepších interiérů v segmentu. A dále možnost indivizualizace vozu. :yes: Právě kvůli tomu bych ji určitě zařadil do výběru...Ale ten design je na můj vkus trochu ujetý.
Ak mate zaujem na TA3 to pred par tyzdnami testovali a ako bol Karpat nadseny z podvozku a riadenia tak bol megasklamany z motora. Bol to jeden z benzinov.Skoda Nissan kraca stale zlym smerom. Na druhej strane kaskaj ich cicika.Zatial.
nemyslím si, že by NISSAN kráčel špatným směrem a prodeje nejen v evropě to naznačují, navíc je to jen začátek, určitě bude paleta motorů bohatší. klidně by NISSAN s novou microu mohl do wrc a to by potom byly věci ;-)