vacsi drahsi nemusi znamenat uspesnejsi - pretoze ked sa cena zacne blizit k bmw alebo audi kazdy zvoli bmw a audi a nissan pojde bokom a zase kto bude chciet lacnejsie suv zvoli tiez nieco ine ako uz drahy nissan - pozor na to ale samozrejme kaskaju fandim, drzim palce aby nastupca nebol nejaka obluda o pol metra dlhsi sirsi vyssi a o 2000 ojro drahsi ako to zvykne byt v europskych autach pri prechode z generaci na generaciu
Ale jo, to jsou jen takové marketingové kecy... prémiový interiér, auto na rozhraní vyšší střední, čtyřdveřové kupé, 1.7 na úrovni 2.0, supermainstream... vážně to nikdo nebere, ale semínko pochybnosti je zaseto a spousta lidí se chce alespoň přesvědčit o své pravdě :-).
Lidé, kteří kupují kvašku, nic takového nečtou, chtějí "teréňák", obrážejí autosalony a tam, kde jim dají nejlepší cenu, koupí. Jestli yeti, qushqai nebo to malé mistu například, je čistě otázka akt. ceníků, u nás v případě yetiho trochu deformace domácí značkou, v U.K. podobně s nissanem, ale mluvíme-li o Evropě jako celku, pak je to odvislé čistě od ceny.
Kvaška vypadá furt dobře, čistý nekomplikovaný design, pomohl jí fl, ale vnitřek už je hrubě za zenitem. Tohle nové, podle těch malůvek, je dle mého cesta do většího průměru než jakým je model současný, typický "mladistvě sportovní" design, jenže takhle vypadala už kuga pět let zpátky, je to takový ten asijskoamerický design, a ten momentálně nejlíp zvládá mazda. Na druhou stranu vnitřek, myslím základní tvary přístrojovky v tom konceptu, vypadá poměrně dobře, až nenisanovsky. No, a ty řeči o premii, marketing něco dělat musí, ale jak říkám, cílová skupina "teréňák do čtyř kil" se o auta nezajímá. ;-)