Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Nový Nissan Qashqai má na mušce i prémiová SUV

7 komentářů

Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
vacsi drahsi nemusi znamenat uspesnejsi - pretoze ked sa cena zacne blizit k bmw alebo audi kazdy zvoli bmw a audi a nissan pojde bokom a zase kto bude chciet lacnejsie suv zvoli tiez nieco ine ako uz drahy nissan - pozor na to ale samozrejme kaskaju fandim, drzim palce aby nastupca nebol nejaka obluda o pol metra dlhsi sirsi vyssi a o 2000 ojro drahsi ako to zvykne byt v europskych autach pri prechode z generaci na generaciu
Avatar - Jethro
Jethro
Ve článku se píše o ilistracích ale ve fotogalerii je starej Qashqai. Nevíte kde se daj ty ilustrace najít? 😒 😒 😒 😒 😒
amadeus
Taky si říkám.
Pokud chcete český článek s ilustracemi, zkuste mrknout třeba sem: [odkaz]
pochcana kosile
Ted ma Nissan 17.5.-19.5. Den otevrenych dveri. Sleva na Quashqai je 40 tisic.
Avatar - Emel
Emel
Ale jo, to jsou jen takové marketingové kecy... prémiový interiér, auto na rozhraní vyšší střední, čtyřdveřové kupé, 1.7 na úrovni 2.0, supermainstream... vážně to nikdo nebere, ale semínko pochybnosti je zaseto a spousta lidí se chce alespoň přesvědčit o své pravdě 😄.
Avatar - Dinar
Dinar
Lidé, kteří kupují kvašku, nic takového nečtou, chtějí "teréňák", obrážejí autosalony a tam, kde jim dají nejlepší cenu, koupí. Jestli yeti, qushqai nebo to malé mistu například, je čistě otázka akt. ceníků, u nás v případě yetiho trochu deformace domácí značkou, v U.K. podobně s nissanem, ale mluvíme-li o Evropě jako celku, pak je to odvislé čistě od ceny.
Kvaška vypadá furt dobře, čistý nekomplikovaný design, pomohl jí fl, ale vnitřek už je hrubě za zenitem. Tohle nové, podle těch malůvek, je dle mého cesta do většího průměru než jakým je model současný, typický "mladistvě sportovní" design, jenže takhle vypadala už kuga pět let zpátky, je to takový ten asijskoamerický design, a ten momentálně nejlíp zvládá mazda. Na druhou stranu vnitřek, myslím základní tvary přístrojovky v tom konceptu, vypadá poměrně dobře, až nenisanovsky. No, a ty řeči o premii, marketing něco dělat musí, ale jak říkám, cílová skupina "teréňák do čtyř kil" se o auta nezajímá. 😉