Áno, X-trail vyzerá z každej strany dobre, to beriem.
Mne skôr ale ide o tú modelovú osobitosť, ktorá sa pri SUV/crossoveroch od Nissanu začala vytrácať s príchodom nového Pathfindera. Nekonvenčný Juke, uhladený Qashqai, hranatý X-trail, Pathfinder/Navara a oblé Murano. Nový dizajn vyzerá dobre, ale vytráca sa osobitosť. Jednoducho nemám rád rovnako vyzerajúce autá len v rôznych veľkostiach.
rozumím ti,máš na mysli například audi. nemyslím si,že by to nissan udělal.ikdyž první primera a almera si byly taky hodně podobné (sedany).uvidíme ve čtvrtek
mne sa predne partie murana vcelku pozdavaju [odkaz] a aj vdaka nim je Murano fakt nenapodobitelne a nezamenitelne na ceste, mam rad auta ktore sa vryju cloveku pod kozu uz len tym ako vyzeraju a murano to dokazalo, je tak podivne az je vlastne krasne :yes::yes::yes: je to nakoniec fakt pekne auto :yes:
no mna moc nova micra neprekvapila a ani note.... tam som cakal viac hlavne v interieroch, ale novy x trail a kaskaj su predsa len iny level... tu to vyzera na jasnych lidrov segmentu, uz sa tesim aj na novu almeru v zeneve :yes:
na mikře je vidět,že musí cenově uspět na méně náročnějších trzích,ale note je velmi povedené auto,vymyšlené hlavou.prolezl jsem ho dokonale a chybu jsem nenašel.doporučuji řidičům a řidičkám nejmenovaných vozů z "bolehlavy",aby se posadili dozadu.je tam místa na rozdávání ;-)
note je este ok.... da sa to, ale ta pristrojovka micry je vazne "des" bez urazky, note je pekny zvonku .... kde uz mi skor pripomina klasicky hatch ako mpv a to je fajn, taka honda jazz to bude mat velmi tazke ako sa tak pozeram na ceny modelu note ;-)
vzadu to v note vyzera skutocne kralovsky: [odkaz] :yes: az sa mi nehcce verit :-O
To je sice fakt, ale z továrny vyhřejvaný sedačky do Note nepořídíš ani za 50kkč. Neskutečná ostuda a minela. Pro mě osobně jedna z diskvalifikačních věcí.
vyhrievane sedacky v takomto mestskom aute asi nebude to co ludia od tohto auta budu ocakavat ;-) , pre mna osobne je to asi najzbytocnejsia vec podobne ako tie laktove opierky bez ktorych si dnes uz ludia akoby nevedeli predstavit zivot na planete zem.... ;-) , je 1000 inych dolezitejsich veci a v tych je note proste na spici a realne to bude skutocne pouzitelne a prakticke auto :yes: narozdiel od kdejakych nacencanych radoby-imidzoviek
Vyhřívaná sedadla ty osobně můžeš brát jako zbytečnost, já je beru jako důležitej prvek komfortního cestování. Látkový sedadla prohřejou během minuty a jízda je pohodovější. Pokud konkurenti tento prvek nabízí a Note ne a to v nový generaci, je něco špatně. Loketní opěrka je z hlediska cestovní pohody důležitá taky a prostor v ní výbornej na odkládání věcí.
To, že ty něco v autě nemáš neznamená, že to dalších 99% zákazníků nebude chtít.
to je fakt. v lanceri je dost nestasne riesena a kratka ta laktova opierka co uz... pre mna nepouzitelna ale to ma netrapi, ale aspon odkladaci box je slusny v nej ...
note je mestske auto, 99 percent zakaznikov tu o vyhrievanych sedackach ani nesniva takze je to podla mna v pohode...
Znovu opakuju, u mýho druhýho auta v zásadě do města jsou a byly vyhřívaný sedačky prioritou. Neznám nikoho, kdo je jednou měl, že by si je u dalšího auta neobjednal.
v poriadku ved pisem ze 99 percent ich nepotrebuje... nepisem ze 100 percent ;-)
ja som s vyhrievanymi sedackami jazdil v pajere ale tam boli nejake kozene alebo umelokozene take cierne smyklave, ale kozene tak tam akosi uz k tomu aj vyhrievanie patri lebo ked sadnes v zime na tu studenu kozu tak mas hned zapal mocovych ciest to je pravda, ale latkove sedaky su aj v zime podla mna v pohode, ziadny problem, nie su studene
aj si v tom uz sedel? ja som sedel v note aj v micre a nevravim ze je to presne to co som si vzdy predstavoval, ale dalo sa to... a hlavne po prejdeni autosalonu som zistil, ze nissan ma velmi solidne robustne a kvalitne spracovane interiery na kazdom modeli co som necakal... celkovo napr najlepsi zvuk pri zatvarani dveri mali japonci, nissan, honda, mazda, toyota, subaru... naopak VW , reanult, mercedes, volvo , seat, to vsetko znelo jak keby som pleskol dverami na ziguli ! hnus... a suzuki ma tiez sklamalo... kvalitne vyzeral interier superB aj nova octavia az na obklady dveri vyzerala dobre
Nový X-trail vypadá skvěle.
Qashqai ,podle předku, bude ve tomto stylu následovat..
A to by bylo jen dobře. :yes:
Máme se nač těšit!
Za mne Nissan jedině :yes::-)
Velké překvapení.
Design vypadá slibně. Teď ještě zapracovat na bezpečnosti. V aktuální generaci Qashqai/Rogue bych bourat fakt nechtěl. Auto se rozloží jako Lego. Viz test v USA:
[odkaz]
Citát: "The structural performance of Nissan Rogue was real disaster". :no:
Kdo nemá problém? Mrkni na celé video. V daném testu skvěle obstálo Subaru Forester. Mitsubishi ASX také nedopadlo nejhůř. V dřívějších testech např. Volvo XC60 nebo Mitsubishi Outlander.
Naopak totálním propadákem, mimo Nissanu, jsou Jeep Patriot a sourozenci Hyundai/Kia. Teď už aspoň vím, co znamená KIA. Killed In Accident >:-[]
su to nove testy, ktore vychytali nejake situacie na, ktore sa pri ncap nemyslelo... neda sa ale podla testu ktory simuluje iba jednu situaciu zhodit bezpecnost celeho auta... narazy z boku, celne, zo zadu, pri strete so stromom maju vacsiu vypovednu hodnotu ako tato jedna situacia, pravdepodobne velmi dobre nasimulovana...
Nové testy to jsou. Vycházeji však z praktických zkušeností, kdy čelní srážka s minimálním překrytím se významně podílí na zraněních či úmrtí posádky vozu. Náraz totiž jde mimo deformační zóny vozu rovnou do prostoru posádky....
Faktem zůstává, že jsou starší, letité vozy (např. Volvo XC60/S60, Mistubishi ASX ), které obstojí i v této zkoušce. To prostě Nissan a jiní neokecají. Posádku havarovaného vozu asi nebude moc zajímat, že nehavarovala podle metodiky NCAAP resp. že její vůz nebyl postaven na tento typ nehody. :-! Věřím, že nové Nissany se s tímto druhem testu poperou lépe.