Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: TEST Nový Opel Zafira – první jízdní dojmy

Na evropský automobilový trh vstupuje druhá generace Opelu Zafira, modelu, kterému nelze upřít výrazný podíl na razantním růstu obliby MPV modelů.
Zpět na článek
14. 6. 2005 14:10
neregistrovaný "Dano"
14. 6. 2005 15:02
neregistrovaný "coca"
14. 6. 2005 15:34
neregistrovaný "Joe"
14. 6. 2005 17:57
neregistrovaný "Petr T."
14. 6. 2005 20:23
neregistrovaný "Joe"
14. 6. 2005 16:05
14. 6. 2005 16:12
neregistrovaný "mb"
14. 6. 2005 16:28
neregistrovaný "Lonestarstate"
14. 6. 2005 16:12
neregistrovaný "ciello"
14. 6. 2005 16:30
neregistrovaný "guma"
14. 6. 2005 17:02
neregistrovaný "ray"
14. 6. 2005 18:56
neregistrovaný "Máňa"
15. 6. 2005 08:55
neregistrovaný "Vena"
15. 6. 2005 10:41
neregistrovaný "GTI"
15. 6. 2005 17:56
neregistrovaný "Vena"
15. 6. 2005 19:27
neregistrovaný "125S"
19. 6. 2005 22:32
neregistrovaný "Dante"
20. 6. 2005 00:21
neregistrovaný "Dante"
21. 6. 2005 17:40
neregistrovaný "GTI"
14. 6. 2005 19:00
neregistrovaný "Máňa"
15. 6. 2005 09:28
neregistrovaný "ciello"
14. 6. 2005 16:50
neregistrovaný "paja"
14. 6. 2005 20:11
neregistrovaný "MM"
14. 6. 2005 20:18
neregistrovaný "MM"
14. 6. 2005 20:23
neregistrovaný "MM"
15. 6. 2005 09:30
neregistrovaný "ciello"
14. 6. 2005 21:44
neregistrovaný "Noom"
14. 6. 2005 21:47
neregistrovaný "Noom"
15. 6. 2005 07:01
neregistrovaný "RRAAFF"
15. 6. 2005 07:04
neregistrovaný "RRAAFF"
15. 6. 2005 10:44
neregistrovaný "GTI"
14. 6. 2005 21:57
neregistrovaný "Michal"
15. 6. 2005 01:26
neregistrovaný "Michal"
15. 6. 2005 06:00
neregistrovaný "Fany"
15. 6. 2005 09:12
neregistrovaný "Lonestarstate"
15. 6. 2005 14:59
neregistrovaný "Michal"
15. 6. 2005 10:08
neregistrovaný "GTI"
15. 6. 2005 15:41
neregistrovaný "Libor"
15. 6. 2005 17:38
neregistrovaný "Michal"
15. 6. 2005 10:03
neregistrovaný "GTI"
15. 6. 2005 15:04
neregistrovaný "Michal"
15. 6. 2005 15:25
neregistrovaný "GTI"
15. 6. 2005 17:49
neregistrovaný "Michal"
15. 6. 2005 19:37
neregistrovaný "Michal"
16. 6. 2005 02:30
neregistrovaný "Michal"
16. 6. 2005 02:41
neregistrovaný "anonym"
16. 6. 2005 08:47
15. 6. 2005 11:07
neregistrovaný "Umierneny"
15. 6. 2005 11:24
neregistrovaný "Lonestarstate"
15. 6. 2005 12:56
neregistrovaný "GTI"
15. 6. 2005 15:12
neregistrovaný "Umierneny"
15. 6. 2005 17:07
neregistrovaný "Umierneny"
14. 6. 2005 16:54
neregistrovaný "empi"
14. 6. 2005 18:34
neregistrovaný "Joe Black"
14. 6. 2005 20:28
14. 6. 2005 20:41
neregistrovaný "Honza"
14. 6. 2005 20:46
15. 6. 2005 15:21
neregistrovaný "V-max"
15. 6. 2005 17:33
neregistrovaný "Lonestarstate"
14. 6. 2005 20:51
neregistrovaný "Joe Black"
14. 6. 2005 21:03
14. 6. 2005 21:30
neregistrovaný "Joe Black"
14. 6. 2005 21:52
14. 6. 2005 21:59
neregistrovaný "Joe Black"
15. 6. 2005 07:09
neregistrovaný "RRAAFF"
14. 6. 2005 21:06
14. 6. 2005 21:32
neregistrovaný "Joe Black"
14. 6. 2005 20:51
neregistrovaný "neran"
14. 6. 2005 21:25
neregistrovaný "paja"
14. 6. 2005 21:49
14. 6. 2005 23:32
neregistrovaný "paja"
15. 6. 2005 09:47
neregistrovaný "ciello"
15. 6. 2005 10:05
neregistrovaný "Lonestarstate"
15. 6. 2005 10:39
neregistrovaný "GTI"
15. 6. 2005 11:02
neregistrovaný "ciello"
15. 6. 2005 12:50
neregistrovaný "GTI"
15. 6. 2005 09:18
neregistrovaný "cyrus"
15. 6. 2005 10:15
neregistrovaný "GTI"
15. 6. 2005 13:57
neregistrovaný "cyrus"
15. 6. 2005 15:17
neregistrovaný "ciello"
15. 6. 2005 16:04
neregistrovaný "GTI"
15. 6. 2005 11:07
neregistrovaný "paja"
15. 6. 2005 09:39
neregistrovaný "Fik"
15. 6. 2005 10:33
neregistrovaný "GTI"
15. 6. 2005 10:43
neregistrovaný "Lonestarstate"
15. 6. 2005 10:51
neregistrovaný "GTI"
15. 6. 2005 10:59
neregistrovaný "Fik"
15. 6. 2005 11:09
neregistrovaný "Lonestarstate"
15. 6. 2005 11:29
neregistrovaný "Fik"
15. 6. 2005 11:32
neregistrovaný "Fik"
15. 6. 2005 11:36
neregistrovaný "GTI"
15. 6. 2005 12:29
neregistrovaný "Lonestarstate"
15. 6. 2005 13:03
neregistrovaný "Fik"
15. 6. 2005 13:37
neregistrovaný "Fik"
15. 6. 2005 17:40
neregistrovaný "Lonestarstate"
16. 6. 2005 13:04
neregistrovaný "Fik"
16. 6. 2005 23:52
neregistrovaný "Fik"
15. 6. 2005 13:14
neregistrovaný "cyrus"
15. 6. 2005 14:30
neregistrovaný "Jozki."
15. 6. 2005 11:20
neregistrovaný "GTI"
15. 6. 2005 11:28
neregistrovaný "ciello"
15. 6. 2005 11:40
neregistrovaný "GTI"
15. 6. 2005 14:33
neregistrovaný "Jozki."
15. 6. 2005 15:13
neregistrovaný "ciello"
15. 6. 2005 10:39
neregistrovaný "WIKIK"
15. 6. 2005 10:52
neregistrovaný "GTI"
15. 6. 2005 11:10
neregistrovaný "Lonestarstate"
15. 6. 2005 11:10
neregistrovaný "paja"
15. 6. 2005 11:19
neregistrovaný "GTI"
15. 6. 2005 11:31
neregistrovaný "ciello"
15. 6. 2005 12:01
neregistrovaný "paja"
15. 6. 2005 14:38
neregistrovaný "Jozki."
15. 6. 2005 15:12
neregistrovaný "ciello"
15. 6. 2005 11:32
neregistrovaný "WIKIK"
15. 6. 2005 11:46
neregistrovaný "GTI"
15. 6. 2005 11:52
neregistrovaný "ciello"
15. 6. 2005 12:48
neregistrovaný "GTI"
15. 6. 2005 12:15
neregistrovaný "paja"
15. 6. 2005 12:16
neregistrovaný "paja"
15. 6. 2005 12:47
neregistrovaný "GTI"
15. 6. 2005 13:17
neregistrovaný "paja"
15. 6. 2005 13:52
neregistrovaný "Dano"
15. 6. 2005 15:42
neregistrovaný "DAVID"
15. 6. 2005 16:09
neregistrovaný "Mirek"
15. 6. 2005 16:25
neregistrovaný "GTI"
15. 6. 2005 18:07
neregistrovaný "Lonestarstate"
16. 6. 2005 09:23
neregistrovaný "ciello"
16. 6. 2005 08:07
neregistrovaný "gybby"
16. 6. 2005 07:55
neregistrovaný "Ken"
16. 6. 2005 09:25
neregistrovaný "WIKIK"
16. 6. 2005 10:23
neregistrovaný "Ken"
13. 2. 2007 13:07
neregistrovaný "ferda"
neregistrovaný "Dano"
14. 6. 2005 14:10
Skvelé autíčko
Skvelé autíčko len tá prístrojovka sa mi nepáči u všetkých oplov ale určiťe krajšia ako Touran ala nulová krása
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "coca"
14. 6. 2005 15:02
hmm
parada krasne auto okrem tej palubovky ta mi akosi nesedi ...
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Joe"
14. 6. 2005 15:34
Mazda5 vs Zafira
tak jsem zvedav na nejaky srovnavaci test se vcera predvedenou Mazdou 5 tedy modelem Premacy pro JP trh.
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "Petr T."
14. 6. 2005 17:57
Re: Mazda5 vs Zafira
To jsem nějak nepochopil s tou Mazdou 5 - pro JP trh? Ta se přece začne příští měsíc prodávat i u nás...
neregistrovaný "Joe"
14. 6. 2005 20:23
Re: Mazda5 vs Zafira
u nas Mazda 5 v JP Premacy.....
14. 6. 2005 16:05
MOC SE MI LÍBÍ
klíče od ZAFIRY - velice povedené. To auto... tak pánové, já to balím. Tohle není svět pro mně. V tomhle si prostě bejka představit nedovedu. To je auto pro čtyřprocentního hošana, případně pro rodinu, kde hlavní slovo má manželka, Co je tohle za umělý styl? Co v tom odvezu? Nic. Co mi to dá? Nic. Daj se s tím řezaz zatáčky? Nedaj. Je to lepší než kdejakej kombík? Není. Má to alespoň nějakej styl? Nemá. Kdo s tím jezdí? Nevím. Prostě nevím. P.S. Halóó, vyrábí se tu někde ještě auta pro bejka, co když vypadne po šichtě na vzduch, tak na něj na parkovišti čeká kára s velkým Ká. Hergot, kam nás to ti výrobci tläčej? Háló, tady je ještě jeden bejk, co křičí - nenechte se zatlačit do rohu argumentem, že chlap je přežitek minulosti...
Rozbalit vlákno
60
neregistrovaný "mb"
14. 6. 2005 16:12
Re: MOC SE MI LÍBÍ
presne auto pro mne... narvu tam sebe, zenu, dve deti, dva psi, kocarek a vybaveni pro celou rodinu na tydenni dovolenou kam nespecham, nerezu zatacky, ale uzivam si volna predpisovou jizdou a pohledem do krajiny
neregistrovaný "Lonestarstate"
14. 6. 2005 16:28
Re: MOC SE MI LÍBÍ
2 děti, 2 psi..... a kam že to dáš ty zavazadla pro celou rodinu? Pokud máte 2 čivavy, tak se omlouvám. V tomhle autě prostě NENÍ více místa než v kombíku (místo nad hlavou nepočítám, jak už jsem psal, salámy v autě nesuším a co jiného pověsit ke stropu?) Jen je mnohem dražší.
14. 6. 2005 16:36
Re: MOC SE MI LÍBÍ
Krásné... také bych chtěl být jednou šťastný... P.S. Časem to určitě přijde samo... anebo nepřijde...
neregistrovaný "ciello"
14. 6. 2005 16:12
Re: MOC SE MI LÍBÍ
neregistrovaný "guma"
14. 6. 2005 16:30
Re: MOC SE MI LÍBÍ
auto pro bejka? to mi pride na VW golf 2 GTI v bruthal tuningu /plysove kocky na spetatku, kinderko na antene , lesenarska trubka miesto vyfuku a pod./ ,lava ruka vonku az po prahy.. /na zapesti hodinky Casio s kalkulackou samozrejme/ , slnecne bryle ala Cobra-S.Stallone, na sebe sietkovane tielko a ukrutny naklom smerom vpravo , to vsetko za hroziveho zvuku tuc tuc songov od DJ Boba....to je ta kara a v nej bejk s velkym Kaaa :o))) ach jo...
14. 6. 2005 16:35
Re: MOC SE MI LÍBÍ
Vidím, že máš velké, ale velké mezery ve vzdělání. Poctivě nás tu čti, můžeš to dohnat. P.S. Neviem čo u vás značí henten - býk. Tak možná v tom je ten informační šum
14. 6. 2005 16:49
Re: MOC SE MI LÍBÍ
Dacan. Vieš. Ty nahoře píšeš o DACANOVI. Bejk, to je jiné téma...
neregistrovaný "ray"
14. 6. 2005 17:02
Re: MOC SE MI LÍBÍ
GUMA - musim uznat ze som uz davno nic vystiznejsie nepocul!
GTI ale vazne Zafira nie je pre "bejkov" to od nej ani nikto necaka

dobre sa bavim majte sa
14. 6. 2005 17:05
Re: MOC SE MI LÍBÍ
jo, já vím, jsou tu ty 4% hošani... a rodiny, kde má hlavní slovo manželka
neregistrovaný "Máňa"
14. 6. 2005 18:56
Re: MOC SE MI LÍBÍ
Panebože,zase ty keci ředitele zeměkoule->dej se na politiku,v ní podobný týpci jen kvetou....
14. 6. 2005 20:21
Re: MOC SE MI LÍBÍ
Tak ti nevím, kam sebe řadíš, jestli mezi ty 4procentní, nebo ty pod pantoflem. Podle nicku by mi to vycházelo na ty 4%. Tada jestli seš jako chlap No, chlap... prostě rozumíš mi... ale jinak nic proti tomu, jsem tolerantní... P.S. Já sem jen na ženský... takovej normální chlápek. já aby sis nedělal starosti
neregistrovaný "Vena"
15. 6. 2005 08:55
Re: MOC SE MI LÍBÍ
Prosimte uz to fakt nekdy prehanis....takovy kecy....!! nic proti ale nekdy uz je to desny! V jedne veci te doopravdy lituji a to, ze svuj volny cas travis u auto.cz a pises prispevky! A nerikej ze to neni pravda kdyz tvy prispevky tu jsou po 20 min. intervalech ! Ale kazdeho vec co dela se svym volnem
neregistrovaný "GTI"
15. 6. 2005 10:41
Re: MOC SE MI LÍBÍ
Teda Veno, že i ty tu začneš se rozepisovat o mě... P.S. Jaký volný čas?...
neregistrovaný "Vena"
15. 6. 2005 17:56
Re: MOC SE MI LÍBÍ
No vis ze nic proti ale nekdy je to des !! S tim casem jsem prece myslel to ze asi vsechen svuj volny cas travis u pocitace na AUTO.CZ ....coz je smutny (viz. tve prispevky jez tu jsou kazdou chvili) !!
neregistrovaný "125S"
15. 6. 2005 19:27
Re: MOC SE MI LÍBÍ
Co naděláš. Buď budeš bojovat nebo se připojíš k sektě V Wagenů.
15. 6. 2005 19:29
Re: MOC SE MI LÍBÍ
Nerozumím. Já nemám volný a nevolný čas. Já dělám od rána do rána jen to co chci. Já ti nerozumím.
neregistrovaný "Dante"
19. 6. 2005 22:32
Re: MOC SE MI LÍBÍ
GTI, čtyřprocentní seš tady asi jenom ty (nic proti), nebo taky extrémní narcis. Bejk ale určitě ne, možná tak ve svý druhý schizofrenní podobě. Třeba já, je mi devatenáct a rodinu nemám a určitě sem větší chlap než ty )) Tak pro příklad, ja si Zafiru teď v létě pořídím na leasing. A proč? Kvůli kapele, lidem co se mnou jezděj na festivaly, kvůli veškerý tý technice kterou s sebou tahám. A klasický VW už těžko dá sehnat navíc žere benzín jako máloco. Navíc pořádnej "bejk" si v takovýhle Zafiře může aspoň tahat o dvě děvočky větší harém. (i když ani tohle neni žádnej ukazatel pořádnýho bejka, protože takový holky nebejvaj nic jinýho než *zadarmo, pořádnej bejk musí v životě něco dokázat, aby byl bejkem) Vrať se ke svýmu votuzenýmu fávu nebo golfíkovi, kterýho už tu někdo zmiňoval, protože ty se stejně nezmůžeš na nic víc než tyhle kýče, co s opravdovym tuningem nemaj ani prd společnýho. Navíc k čemu jsou tu všichni ti umělečtí, profesionální designeři z automobilek, kteří navrhnou do výroby umělecké dílo a nějakej * z horní dolní si na to navaří plechy, ohází to plastama a natře to barvou na plechový střechy co mu zbyla z loňska. A večer po šichtě ve fabrice a hodinách na dvorku s "úpravama" svýho šrotu zas sedni ke svejm dvaceti pivum, seřvi manželku, která ti je stejně dávno nevěrná, protože s takovym * může sotva vydržet, a řekni jak sis zas dokázal že seš bejk. Bez toho aby ses zeptal ostatních na jejich názor.
neregistrovaný "Dante"
20. 6. 2005 00:21
Re: MOC SE MI LÍBÍ
Ok, "trošku" jsem se nechal unést do flamewaru. Dočetl jsem to tu do konce a ono to možná zas tak ztracené nebude Omlouvám se všem účastníkům. Tak proč volím Zafiru já...kapela, elektronika, nástroje, vysoký bedny, komba atd. a peníze na užitkový, mikrobus apod. nemám, natož na jeho údržbu, benzín a taky bych s tim chtěl někde v městě zaparkovat. Dále. Plno lidí co chce jet někam na víkend a tahat si s sebou nic moc nepotřebujou. Festivaly, s kamarádama na chaty. Měně lidí na nějakou sport. aktivitu s potřebou sport. náčiní...viz níže zmiňováno. Nemluvě o výhodách pro více než petičlenou rodinu.
Myslím, že v domácnosti pod pantoflem ženy by převládaly malá "kouzelná" vozítka na nákupy do obchodních center, kam by si jezdila jenom tato žena, mužova kreditka a malé autíčko ala smart nebo ta nová Kolínská. V angličtině maj pro ně takový pěkný název, volně přeložený jako "nákupní pytle". Ale co, zas vě městě jsou nedocenitelná.


Nechci zatracovat rallye, formule či jiné závody, zvlášť na rallye nebo offroad se často rád podívám, ale stejně řízení auta v žádnem směru napovažuji za sport jako SPORT, motosport mi nepřipadá jako plnohodnotný sport. Jedinnej důvod proč tíhnu k silnějším motorům je to, až bude auto plně naložené, tak abych do kopce neztrácel až moc rychlost a abych moh slušně zrychlit při předjíždění a rychleji (bezpečněji ) tak předjet.

Mně se zdá pro mé potřeby Zafira optimální.
neregistrovaný "GTI"
21. 6. 2005 17:40
Re: MOC SE MI LÍBÍ
Cením, Dante, že ti to nedalo, a že ses vrátil a diskutuješ tu sám se sebou. Také si myslím, že ses nechal trošku hodně unést. V tvých létech je to pochopitelné. Hledáš cestu, hledáš cíl. Kolem 30 už ti bude pravděpodobně 95% věcí jasných. Těch zbývajících 5% buďto zvládneš nebo ne... Jinak, pokud jsem ti svým horním příspěvkem naboural ideální představu o ideálním autě, tak věř, že to mým cílem nebylo. Psát ti o mém vztahu k tuningu asi nemá význam, protože buďto mě tu nečteš, nebo sám nevěříš, cos nahoře za nesmysl dokázal napsat. Tak ať ti vyjde léto se Zafirou, pořádně hrajte, neboť lidí, co něco umí je vždycky méně, než těch ostatních... Tu muziku cením. P.S. Odhadni sám, kolik 4% se tu ozvalo. Mě můžeš s přehledem vynechat...
neregistrovaný "Máňa"
14. 6. 2005 19:00
Re: MOC SE MI LÍBÍ
Vzkaz byl pro samozřejmě pro akademika GTI.
14. 6. 2005 20:29
Re: MOC SE MI LÍBÍ
Díky, Máňo... tvůj akademik
neregistrovaný "ciello"
15. 6. 2005 09:28
Re: MOC SE MI LÍBÍ
neregistrovaný "paja"
14. 6. 2005 16:50
Re: Touran a Scenic maji problem
Zafira si stale drzi svuj styl, po osahani v Brne muzu odprisahnout podstatne zlepseni pouzitych materialu, vyborne JTD od Fiatu...pro rodinu jako delane, Opel s Mazdou zahajili frontalni utok, vetsina konkurentu vypada opet o nejaky ten patek starsi. Bejci si koupi auto pro sebe a tyto vozy budou kupovat na pohodlnou dopravu rodiny kamkoliv, nebo se jim obloukem vyhnou, nebo-li vybere si kazdy...
14. 6. 2005 17:04
Re: Touran a Scenic maji problem
Dobrá věta - vybere si každý... jo, jo. Svět je krásný. Někdo Zafiru, někdo Marcose... Prosím tě k tomu Touranu - dnes jsem za ním jel, byl na trochu širších kolech v černé barvě a až mě ohromil tou jistotou, co z něj vyzařovala. Ale - úplně samovolně jsem se v autě rozchechtal, když jsem si uvědomil, jak ostatní si lámou ruce na tvarech a patvarech a pak holt přijde VW, vystřihne Tourana a na silnici je zameteno. Snaha ostatních je smetená. Tak to vnímám. Podívej se prosím tě na něho podrobně. Není tohle v téhle třídě přesně to, jak se to má dělat? Nebo ty snad chcěš mít na Scenicovi přítlačný křídlo? Tak já tvrdím, že Touran je střižený přesně jak má být tohle auto střižené.
neregistrovaný "MM"
14. 6. 2005 20:11
Re: Touran a Scenic maji problem
Jistě. Krabice na boty - po staletích evoluce- je svým způsobem dokonalá. Pokud se postaví na širší kola, není co řešit.
neregistrovaný "MM"
14. 6. 2005 20:18
Re: Touran a Scenic maji problem
Jistě. Krabice na boty - po staletích evoluce - je svým způsobem dokonalá. Pokud se postaví na trochu širší kola, není co řešit.
14. 6. 2005 20:23
Re: Touran a Scenic maji problem
Přečetl jsem to tvé skorostereo, a myslím, že se mýlíš. Čas mi dá za pravdu. Chce to jen mít oko...
neregistrovaný "MM"
14. 6. 2005 20:23
Re: Touran a Scenic maji problem
Jistě. Krabice na boty - po staletích evoluce- je svým způsobem dokonalá. Pokud se postaví na trochu širší kola, není co řešit.
14. 6. 2005 20:44
Re: Touran a Scenic maji problem
...ssses zasek
neregistrovaný "ciello"
15. 6. 2005 09:30
Re: Touran a Scenic maji problem
neregistrovaný "Noom"
14. 6. 2005 21:44
Re: Touran a Scenic maji problem
Touran se mi nelibi. Pusobi na me sterilne. Asi nejsem vwil.
neregistrovaný "Noom"
14. 6. 2005 21:47
Re: Touran a Scenic maji problem
Nebo vwfil. Nevim jak se tahle posedlost spravne jmenuje
14. 6. 2005 21:53
Re: Touran a Scenic maji problem
Tenhle názor se jmenuje - vybraný vkus
neregistrovaný "RRAAFF"
15. 6. 2005 07:01
Re: Touran a Scenic maji problem
A proč si vlastně myslíš,že je to auto pro 4% nebo potpantofláky?
Mně osobně je 21(mám přítelkyni a na chlapy nejsem,aby jsi neříkal )a tohle auto bych bral s fleku.Proč by i mladej kluk nemohl řídit Zafiru,aniž by se ti to zdálo divný?
neregistrovaný "RRAAFF"
15. 6. 2005 07:04
Re: Touran a Scenic maji problem
Ten příspěvek výše patřil GTI.
A sorry za ty chyby(Z fleku,podpantofláky )
neregistrovaný "GTI"
15. 6. 2005 10:44
Re: Touran a Scenic maji problem
Píšu, píšu, píšu... o tomhle nyní dole. Nesmíš každou zprávu chápat jako přikázání - tohle je diskuze. Mě by se to divné nezdálo... já bych ovšem řídil raději něco většího, když už, ale v této velikosti zásadně jen kombi.
neregistrovaný "Michal"
14. 6. 2005 21:57
Re: Touran a Scenic maji problem
Pro bejka jako si ty se urcite neco najde, co treba valnik s poradnou kupou hnoje, to by ti asi vyhovovalo nejlip.......co ti to da? Asi ze se premistis z bodu A do bodu B....ty nejses bejk, ale vul!!
14. 6. 2005 22:20
Re: Touran a Scenic maji problem
Co myslíš, Michale, chtěli by si tady kolegové číst co si myslím o tobě? Nechtěli, viď. Zrovna tak tu nikoho nezajímá co si zase myslíš ty o mně. Piš o autech - teď píšeme například o OPEL ZAFIRA. Možná sem vneseš nějaký origánlní soud o tomhle autě - můj názor na Zafiru již znáš. P.S. Z tvé předposlední věty dovozuji, že originální přístup k autům zaujímáš, když ti je jedno, jak auto vypadá... Tak nám to tu rozviň.
neregistrovaný "Michal"
15. 6. 2005 01:26
Re: Touran a Scenic maji problem
ty ses fakt retardovanej typek.....pani ucitelka ma vzdycky pravdu, co?.... Vzdyt mi neco napis, jako poradnej bejk bys mohl neco rozumnyho splacat. Ja tady nepisu o tobe, ze ses vul, pro to, ze mam potrebu to sdelit lidem kolem (ti chytrejsi uz to stejne vi), ale proto, abych to rekl tobe.......jo tvuj postoj je vazne erudovanej, viz. to ze hodnotis auto jestli je dobry nebo spatny podle toho pro koho je urceny........jinak fakt nechapu tvoji progresivni paralizu, ze tady kadrujes co maji druhy psat.......Kryton z Cervenyho trpaslika by pri pohledu na tebe musel 100% zahlasit, MA-GOOOR
neregistrovaný "Fany"
15. 6. 2005 06:00
Re: Touran a Scenic maji problem
Tak nejak takhle mam nutkani reagovat na kazdej prispevek od te nasi "diskusni mamy". Pak, jako asi dalsich 90% ctenaru, jen mavnu rukou, usmeju se a necham zvracet nesmysly te nasi zname party hosanku...
neregistrovaný "Lonestarstate"
15. 6. 2005 09:12
Re: pro 90% čtenářů
Asi se tu, my hošánci, už k unudění opakujem (stejně tu radu zopakuju), ale tohle je typicky české: "tady je to naprd". No ale pokud máš nějaký inteligentní myšlenky převyšující úroveň zdejších příspěvků, tak je sem kdykoliv hoď a pomoz tak zdejší diskusi k vyšší úrovni. GTI má určitý styl psaní. Napíše narovinu, co si o tom autě myslí. Udělá dost radikálně znějící soud, který ale určitě tak radikálně nemyslí. Asi ale rád zaujímá jasné postoje. Možná je to lepší než psát pod diskusi ke sporťáku: jo, to je brutální svezení a k diskuzi o minivanu: jo, to je přesně ono pro rodinu atd. Ale každý máme jiný pohled na věc. Proto ta DISKUSE.
neregistrovaný "Michal"
15. 6. 2005 14:59
Re: pro 90% čtenářů
'udělá dost radikálně znějící soud, který ale určitě tak radikálně nemyslí'......ja to beru, sefe .........muj jasny postoj je, ze GTI je vul......davam to jako name k 'proboha dikuzi'......get a life!!
neregistrovaný "GTI"
15. 6. 2005 10:08
Re: pro 90% čtenářů
Fany, zkus psát o autech... a musím ti napsat, že je mi velice milé, že mě poctivě čteš... Tak za to můj velký dík P.S. Jsem zvědav, jak se tu teď vyprofiluješ... nepředpokládám, že budeš psát jen o mně, proč taky,a že přidáš něco ze svého mozku k autům. Zkus to, Fany, fakt to zkus. Můj typ je, že psát nebudeš. Svědkem jsou mi ostatní kolegové.
neregistrovaný "Libor"
15. 6. 2005 15:41
Re: Už zase profiluje ... MA-GOOOR !!!!!
neregistrovaný "Michal"
15. 6. 2005 17:38
Re: Už zase profiluje ... MA-GOOOR !!!!!
A pak by jeste Krytakovi explodovala hlava
neregistrovaný "GTI"
15. 6. 2005 10:03
Re: Už zase profiluje ... MA-GOOOR !!!!!
Určitě si to tu Michale pleteš s diskusním forem o diskutujících. Mě přece vůbec nezajímá co si o mě myslíš. Tak jako tebe nezajímá, co si myslím o tobě. Máš to nějaké zmatené. Pokud máš názor na auto, tak ho zde napiš, dokonce se to tak trochu i očekává. To, jestli já jsem vůl, nebo bejk, to je vlastně jedno. Ty se tu prostituuješ na mé osobě, a spoléháš jen na anonymitu, do očí bys mi to těžko říci mohl, viď. Dost dobře ani nechápu tu zášť, která z tvého příspěvku sálá... Tak to trochu zlepši. P.S. vlastně tu zášť tak trochu i chápu... jestli mi tedy rozumíš
neregistrovaný "Michal"
15. 6. 2005 15:04
Re: Už zase profiluje ... MA-GOOOR !!!!!
GTI je vul.......vic se k tomu dodat neda......do oci bych ti to klidne rek, pokud bys placal sve zasvecenosti, asertivita opravdu neni muj problem....btw. Michal je moje skutecne jmeno, ty se jmenujes GTI? Kdyz uz jsme u te anonimity.....moje zast se nebes dotyka, a ty ses jeji pricinou (vazne vul)
neregistrovaný "GTI"
15. 6. 2005 15:25
Re: Už zase profiluje ... MA-GOOOR !!!!!
Vídím, že máš před sebou jěště dalekou a složitou cestu. Tak hodně štěstí, Michale.
neregistrovaný "Michal"
15. 6. 2005 17:49
Re: Už zase profiluje ... MA-GOOOR !!!!!
Zato ty uz si zasel tak daleko, ze se nelze vratit ......za tu dobu si byl schpnej dojit k nazoru, ze auto, ketry se ti nelibi je pro homosexuala......gratuluju, a tise si preji dosahnout tve dusevni urovne........
15. 6. 2005 19:04
Re: Už zase profiluje ... MA-GOOOR !!!!!
Jsem rád, že už nepíšeš sprostě. Tak a vzhůru na "Golfa" od Volva. P.S. Ale Michale, pokuď si mě ješte jednou nahoře přečteš, tak bys neobhájil názor, že auto, které se mi nelíbí je pro 4%. To bys mi křivdil.
neregistrovaný "Michal"
15. 6. 2005 19:37
Re: Už zase profiluje ... MA-GOOOR !!!!!
p.s zapomnel jsem....jses vul......aspon si stuj za svym nazorem, cituji, 'To je auto pro čtyřprocentního hošana', a to chapu jako odsouzeni......co zidi a cernosi? Pro ne bys neco nemel?
15. 6. 2005 21:47
Re: Už zase profiluje ... MA-GOOOR !!!!!
To, že jsem vůl píšeš stále do omrzení. Vždycky mě tím sice pobavíš ale nijak nesměřuješ v diskuzi k cíli. Asi se v tom stále nevyznáš, špatně si stále vysvětluješ ten můj příspěvek - to není o odsouzení auta a už vůbec ne nějakých variací orientace lidí. Kam ses to ve svých úvahách až dostal? Tys nějaký méně chápavý nebo co, nevím, jak ti to mám vysvětlit... Mě se zdá, že ti stále uniká smysl toho příspěvku. Ty to opravdu neumíš uchopit, pochopit ten smysl? Přece, to na mě nehraj... ty si teď děláš legraci, ne? P.S. Jak můžeš to, cos napsal chápat jako odsouzení... Michale tohle nemůžeš myslet vážně
neregistrovaný "Michal"
16. 6. 2005 02:30
Re: Got cranium?
Kamo, ja napsal ze TY ses vul, o me tady nepadlo ani slovo......uz jsi zapomnel, ze hodnotit cizi lidi je pod tvoji bozkou uroven (tvoje hlaska mi zavonela zakladkou, taky sme to tak obraceli, ale to uz je let, a dneska uz jsme dospeli)......jo sem nejak mene chapavej, muzes mi vysvetlit cos myslel vylevem, 'To je auto pro čtyřprocentního hošana, případně pro rodinu, kde hlavní slovo má manželka, Co je tohle za umělý styl? Co v tom odvezu? Nic. Co mi to dá? Nic. Daj se s tím řezaz zatáčky? Nedaj. Je to lepší než kdejakej kombík? Není. Má to alespoň nějakej styl? Nemá. Kdo s tím jezdí? Nevím. Prostě nevím.'.......uchop to pro me a poradne to rozeber, protoze takhle povrchne se o necem vyjadrit a odsoudit, to proste neni tvuj styl ........hele ja nevim jak ty, ale kdyz neco pisu tak to myslim vazne......taky bys to mel obcas zkusit. Peace out
neregistrovaný "anonym"
16. 6. 2005 02:41
Re: Got cranium?
wow, asi pecka na svicce.....jeden na to nevidi.....ale rozved sem to pekne, na nechapavyho az brilantne, takze za tu prvni cast la pardon, mea culpa......ale zbytek sedi.....
neregistrovaný "Umierneny"
15. 6. 2005 11:07
Re: Got cranium?
Pisal som Ti reakciu aj v diskusii na Mazdu 5, ale asi to uz necitas tak to skopirujem sem, lebo tu prezentujes tie iste nazory:
Auto je nastroj, nastroj na prepravu. Existuju modifikacie tohto nastroja na rozne ucely, pouzitie a pre rozne situacie. napr.
- modifikacia Ford Mustang (sportove kupe)- vhodne pre mladeho yuppie
- modifikacia Skoda Octavia (rodinne kombi)- vhodne pre rodinu s max 2 MALYMI detmi
- modifikacia Mazda 5 (minivan-rodinne auto s viac sedackami)- vhodne pre rodinu s 3-4 detmi atd, atd.
Takze nemyslim ze by nastaval era niecoho, napr. era minivanov a rodinne kombi pojdu do stratena. Tie rozne modifikacie aut budu existovat aj nadalej kedze stale budu existovat cielove skupiny a ucely na ktore boli dane modifikacie vyvinute.. Takze nevidim zmysel parodii o Karosach a fosniach pre 10 ludi. Proste ta Mazda 5 nie je modifikacia ktora by mala akykolvek zmysel pre Teba konkretne, to je vsetko. Mam napr. kolegu co ma 4 deti, spolu su teda siesti.. ake ine auto by si mu odporucil? On nutne potrebuje 6 miest na sedenie a bodka. Na vacsi van typu VW Sharan nie su peniaze, tu to ide cez milion. Prave taketo mini MPV ako Mazda 5 za cenu o tretinu lepsiu su riesenim.. Je to aj odpoved na Tvoje otazky ze 'Kdo s tim jezdi?', 'Je to lepsi nez kdejakej kombik' a 'Co v tom odvezu'..
neregistrovaný "Lonestarstate"
15. 6. 2005 11:24
Re: Got cranium?
Mustang není pro Yuppies. Na to je moc laciný. Yuppies kupují auta na demonstrování kupní síly.
neregistrovaný "GTI"
15. 6. 2005 12:56
Re: Got cranium?
Proč tu nepíší uživatelé těchto aut? Ty bys posadil dítě do té třetí řady? Já ne. Prostě neposadil. Termín mini MPV je pro mně vlastně protimluv...
neregistrovaný "Umierneny"
15. 6. 2005 15:12
Re: Got cranium?
Neviem preco sem nepisu. Asi ich je malo..

Suhlasim s Tebou ze miniMPV je nezmyselny typ auta. Napr Renault Scenic alebo Opel Zafira. Jedna sa totiz o 5 miestne auta. V pripade Scenic dokonca o 4+1 miestne, stredne sedadlo je totiz sirkou dizajnovane pre anorektikov. Co sa tyka batozinoveho priestoru tak silne zaostavaju za Combi nizsej strednej triedy a niektore dokonca aj za Sedanom nizsej strednej. Takze skutocne je otazne preco ich volaju Multi-Purpose ked akosi chyba ten Purpose na ktori by sa dali vyuzit

Ale Mazdu 5, Peugeot 307 SW alebo Renault Grand Scenic by som videl trochu v inej kategorii. Aj ked su to mini-MPV tak aspon maju 6-7 sedadiel, cize urcitu pridanu hodnotu naozaj prinasaju. Napr. oproti Combi alebo Sedanu strednej triedy.

Vyhodou mini-MPV je minimalne vyssia vyska posedu a o DOST lepsi prehlad o diani na ceste pred autom. Je toto jediny dovod preco ludia kupuju mini-MPV?
neregistrovaný "Umierneny"
15. 6. 2005 17:07
Re: Got cranium?
Ci by som posadil deti do tretej rady? Asi nie, nemam este deti takze neviem ale asi nie.
Ale pozri kolko ludi posadi svoje deti do druhej rady vo Felicii, Punte, Favorite atd. Pretoze musia..
Najradsej by som moje deti posadil do druhej rady v Toyote Landcruiser a este dozadu navaril velky chromovy naraznik Ale kazdy clovek ma obmedzene financne moznosti a kolega napr usadzuje deti do tretieho radu v 307SW aj ked by ich tiez radsej usadzal do Sharanu alebo Espacu.. Ty by si ich kam posadil, mohol posadit?
neregistrovaný "empi"
14. 6. 2005 16:54
Asi jsem divny
ale ty posledni Oply (Astra, Zafira, Vectra krom GTS) se mi nejak nelibi - jedine, co mi na nich prijde docela fajn, je prave ta tolik kritizovana pristrojovka, ikdyz mozna bude trochu neprakticka, ale designove se mi libi rozhodne vic nez 2 serizle trubky nad budiky v Alfe 156.
Rozbalit vlákno
14
neregistrovaný "Joe Black"
14. 6. 2005 18:34
Re: Asi jsem divny
Nemohu si pomoci, ale do brněnského autosalonu se mi velmi líbila poslední Vectra a dokonce i její palubka. Po autosalonu mohu říci jen, že mě velmi zklamala (Vectra) a naopak mě velmi překvapila právě Zafira. Je to na pohled velmi povedené auto, myslím že i hezčí než nová Mazda 5. Pro GTI: každý hledá auto podle svého a každý od auta očekává taky něco jiného. Jaké by to tu bylo, kdyby všichni jezdili jen ve VW a jeho podružených autech, popř. US muscle cars.
14. 6. 2005 20:28
Re: Asi jsem divny
Prosím tě, a já snad někumu vnucuji VW? Já vím, že třeba 4%hošani (nic proti nim) nebo ti pod pantoflem asi nepůjdou do Marcose ale mě to nevadí. Jestli si myslíš, že mi to vadí, tak se Joe Blacku mýlíš. P.S. Vectra je jedna velká tragedie. Jak, že tě zklamala po autosalonu, ta tě přece musela zklamat hned jak jsi ji prubnul... Přece Vectra byla už svým způsobem pojem devadesátejch let. To, co z ní udělali teď je zoufalství...
neregistrovaný "Honza"
14. 6. 2005 20:41
Re: Asi jsem divny
GTI, nemas problem? Porad se ti tam nejak plete ta ctverka s hosanama ..
14. 6. 2005 20:46
Re: Asi jsem divny
No já ne... ale nahoře nějakej Máňa možná jo. P.S. Mě se to neplete, vždyť jsem do napsal do svého prvního příspěvku nahoře.
neregistrovaný "V-max"
15. 6. 2005 15:21
Re: Asi jsem divny
Dejte na Altaviste hledat heslo "Marcos" ...GTI si ho urcite oblibil kvuli 1. v poradi vyhledanych obrazku!!!
neregistrovaný "Lonestarstate"
15. 6. 2005 17:33
Re: Asi jsem divny
neregistrovaný "Joe Black"
14. 6. 2005 20:51
Re: Asi jsem divny
Když se ti to nelíbí, tak to nekupuj, já ti to nevnucuju. Nemám nic proti Marcosu, jsou to krásné auta, ale i když bych na to měl, tak bych do něj stejně nešel. Podívej se na wreckedexotics.com a pochopíš. Ohledně Vectry; prubnul jsem ji až na autosalonu a ten interier mě fakt zklamal, jinak zvenku se mi Caravan dost líbí. Když nic jiného, tak není tak okoukaná jako celý slavný Passat, který tu má kdekdo a službu odvede stejnou.
14. 6. 2005 21:03
Re: Asi jsem divny
Passata nemá kde kdo... Ale k Vectře - jo, souhlas... sedan je trága, ale v kombi mu to sluší o poznání víc. Já do Vectry vlezl hned jak byla venku protože každej jsme čekali, že něco parádního vyskočí - tak jsem si do ní sedl a hned se pohádal se směrovkou , nijak mě to neuspokojilo, verze základní s tím zahnutým bočním okénkem, no to je těžkej úlet...
neregistrovaný "Joe Black"
14. 6. 2005 21:30
Re: Asi jsem divny
Do těď jsem ji zkoušet nepotřeboval, ale výměna auta se pomalu blíží, tak se poohlížím. Ty blinkry jsou o zvyku, chce to čas. U stodvacítky sis taky jistě zvyknul na kdeco. Co mě velmi potěšilo (po zklamání z přístrojovky) bylo místo v zadu. To bylo opravdu královské. Škoda, že při faceliftu, který teprve příjde na trh se konstruktéři zaměřili na exterier, namísto upravy tolik kritizované přístrojovky. Myslím, že by udělali o moc líp. Jó, Vectra Caravan s přístrojovkou z nové Zafiry - to si by bylo moc hezké povezeníčko a ještě k tomu motor 2,2iCTDi od Hondy, to by byla nádhera...
14. 6. 2005 21:52
Re: Asi jsem divny
Někdo tu psal, že snad ten kombík má delší rozvor než sedan, tak pak to místo vzadu bude královské.
neregistrovaný "Joe Black"
14. 6. 2005 21:59
Re: Asi jsem divny
Má tuším o 13 cm. Místa je tam na nohy minimálně stejně jak v superbu, ne-li víc. Na hlavu to bude jistě víc.
neregistrovaný "RRAAFF"
15. 6. 2005 07:09
Re: Asi jsem divny
Ano o 13cm,Caravan má 2830mm a sedan 2700mm
14. 6. 2005 21:06
Re: Asi jsem divny
To jsou tedy snímečky...
neregistrovaný "Joe Black"
14. 6. 2005 21:32
Re: Asi jsem divny
Tyhlety rodinné auta tě alespoň nenutí lítat mimo obec 200 a svezení je to nadmíru pohodlné.
neregistrovaný "neran"
14. 6. 2005 20:51
OPEL
to me zas teda v Brne velice prekvapila takova jakoby "tvrdost" ktera z nich vyzaruje.a to se mi teda docela libi.nejvice Astra OPC,ta byla fakt nice.
Rozbalit vlákno
8
neregistrovaný "paja"
14. 6. 2005 21:25
Re: OPEL
OPC je udelane s citem, vypada naprosto fantasticky, ackoliv jsem po Opelu nikdy netouzil, Zafira, Astra GTC, OPC a i Vami kritizovana Vectra, ovsem opet GTC (tedy liftback) se mi libi... K Touranu mohu rici jedine, kola delaji auto (znamy slogan nejmenovaneho prodejce disku) a to plati samozrejme i pro tento nezazivny model. Pokud si koupis kritizovane BMW 5 na seriovych 16" kolech, pak to opravdu je pouze zajimavy vuz, pokud bude na 18" ziskas obdivne pohledy i nezasvecenych. Jeste jednou tedy Zafira je povedena, alespon co se stylistiky tyce a konecne i zpracovani a spolu s M5 je stikou v rybnice s kapriky...
14. 6. 2005 21:49
Re: OPEL
Jo, jenže vedle štik a kapříků, kolem tebe mejestátně propluje parádní sumeček, černej lesklej s dokonalejma, širokejma ploutvema... TOURAN P.S. ...ale nesmíš se k liftbacku blížit zezadu, viď. Astra - vyčkej, bude tu, pustíme se do ní. Zafira je pro 4... ale to už tu víme
neregistrovaný "paja"
14. 6. 2005 23:32
Re: OPEL
Ano, komfort pro 4 dospele a svezeni pro 3 dalsi, Touran nebude prostornejsi...Navic sumec je osobity...Spatna trefa
neregistrovaný "ciello"
15. 6. 2005 09:47
Re: OPEL
.. .. hele.. pamatuješ si ještě tu reklamu na Tourana...?? Jak borec nakupuje a prodavačka mu k tomu s úsměvem přidá pár lízátek... a on se vrátí do auta podívá se na parťáky a dá jim ty lízátka.... Z toho usuzuješ..?? myslím ty 4%..?? No tak abych to opět shrnul.. začalo s tím VW.. který dalo tento styl reklam do oběhu... (i s těma sousedama)... Nicméně... kdyby jsi byl mladší... (někde jsi psal že ti je 22 nebo32?? nebo 29? nebo 39..??? ) to je fuk.. tak já takový auto vidím s partičkou lidí na kola, na hory... je fakt, že Zafira je tímto na můj vkus malá.. ale o třídu větší MPV jsou hodně praktická... zavodit..? hmmm.. moc né, ale když se s tím naučíš jezdit a nejsi poleno, tak si zábavy taky užiješ.. Takže dozadu hodím kola, naložím 4 parťáky.. (ženský necháme doma) a jedem na víkend jezdit... nebo v zimě.. do uličky naskládám prkna a lyže.. a 6 nás jede na hory.... Takovej malej autobus... praktickej... ale my si vlastně rozumíme... hlavně néééé VW...
neregistrovaný "Lonestarstate"
15. 6. 2005 10:05
Re: OPEL
Na tu reklamu už jsem dávno zapomněl. Fakt trefa
neregistrovaný "GTI"
15. 6. 2005 10:39
Re: OPEL
Stáří, nebo v mém případě spíše mládí nerozhoduje, souhlas. Souhlasím i s tou akční partou... jistě... Z. je malá, to je to umělé v tom... Píšeš krásně - (cituji) - TKOVEJ MALEL AUTOBUS. Tak tohle podepisuju. Ještě te zmáknu na Touranbus a jsme doma. P.S, co děláš v sobotu...
neregistrovaný "ciello"
15. 6. 2005 11:02
Re: OPEL
naložím lidi do malýho autobusu a asi pojedem grilovat nebo na kola... něco koupíme a budu doufat, že nám prodavačka přidá s úsměvem pár lízátek....
neregistrovaný "GTI"
15. 6. 2005 12:50
Re: OPEL
neregistrovaný "cyrus"
15. 6. 2005 09:18
pro GTI
víš GTI, oni asi existují normální chlapi od rodin, co jsou schopni splodit a vychovat děti, koupit psa a zafiru, a nejsou podpantofláci a pravděpodobně ani buzíci. dle tvých příspěvků usuzuji, že jsi v životě nic z toho nebyl schopen či ochoten udělat, viď . (nemyslím koupit zafiru).jestli se pletu, tak promiň.
mě tahle kategorie taky moc nebere,(to už raději kombi), ani na ní nemám prostředky, ale ty tvé názory...proboha..
obecně: ta zafira v brně mě utvrdila v názoru, že opel prostě nee. nové auto si nemůže dovolit mít uvolněný šroub co drží packu vymezující úhel otevírání dveří - vy co jste tam byli asi víte - dveře u spolujezdce.
Rozbalit vlákno
5
neregistrovaný "GTI"
15. 6. 2005 10:15
Re: pro GTI
Řekl bych, že se pleteš..., ale kdo sám sebe je schopný soudit..., nemusíš se ale omlouvat, byť tu potenciální omluvu velice cením, zejména s odkazem na neschopnost některých jedinců tady, trávit rozdílné názory, které dopadají pod ty jejich pantofle. Jinak v této kategorii také nenacházím svůj šálek... souhlasím, a líbí se mi i ten kontrapostoj - jo, kombi, to je smysluplné téma.
neregistrovaný "cyrus"
15. 6. 2005 13:57
Re: pro GTI
neznám tě a nikdy jsem tě neviděl. setkat bych se s tebou chtěl jen a pouze u toho panáka, že. chci jen říct, prosím, že někdo jiný - jiná sebejistá osobnost má i jiný názor, který nebereš. ale může být stejně dobrý, ne-li lepší. ty bejku.

jo, a touran i jiný auto se tváří sebejistě pouze dle toho, jak se tváří (spíš chová) jeho řidič. já osobně bych v této kategorii dal přednost toyotě previa. myslím, že i bez salámů bude vypadat lépe než touran. co ty na tu letadloidní previu? nic?
neregistrovaný "ciello"
15. 6. 2005 15:17
Re: pro GTI
..a ty se ptáš co já.... teda ty se ptáš co on.., ale kdyby tě zajímalo co já... tak já a Previa OK.. To je to co jsem tu psal.. Zapoměl jsem na ni.. což mě mrzí.. nicméně doplňuji.. 807, Espace a Previa... Jo.. to jo..!
neregistrovaný "GTI"
15. 6. 2005 16:04
Re: pro GTI
Já tu tvou první větu pořád nemohu uchopit... Jak si mohl dospět k názoru, že neberu jiné názory?... Koneckonců vždyť až na řídké, přisprostlé výjimky, tu poměrně slušně diskutujeme. Diskuse žádá protihráče - myslím, že těch je tu dost. Občas se sice najdou tací, kteří z mě neznámých důvodů realizují svůj pobyt tady pliváním na jiného přispěvatele, to je ale okraj, bahno, to nemusíme ani registrovat. Tak já za logické tady považuji, že ty se třeba zeptáš co si myslím o Previi, neboť o tom to je... Tu Previu mám nějak mlhavě v hlavě, což znamená, že mě zaujala... Podívám se na ní a napíši.
neregistrovaný "paja"
15. 6. 2005 11:07
Re: pro GTI
Doufam, ze jsi si prohledl take otresne zpracovane trcici kolejnice pro posuv sedadel u Audi A4 DTM Edition, to je vec, ktera me irituje, uvolneny sroub aretace se da utahnout, ale kolejnice neodmontujes...
neregistrovaný "Fik"
15. 6. 2005 09:39
Touran vs Zafira
To GTI: cauky, dotazek - dle Tve logiky tedy v Zafire buzici a v Touranu bejci? V cem se ta dve auta lisi probuh? uplne stejna koncova skupina zakazniku. Pokud hodis jedovatou slinu na Zafiru, tak sis poprskal i Tourana
Rozbalit vlákno
21
neregistrovaný "GTI"
15. 6. 2005 10:33
Re: Touran vs Zafira
Dík za dotaz, takhle to má být. Ne žádné jedovaté sliny, ale buďto píši o autě, nebo elegantně (jako teď ty) "nachytávám autora" Tak má odpověď: Když vyjela dnes už minulá ZAFIRA, byl jsem omráčen krásou toho vozidla. Podle mě, jasnej sportovní potenciál, svým způsoben nový duch, prostě povedené auto. Z hlediska "výrazu" v této kategorii nedostižné. Jak jde čas, já beru na vědomí, že se tu uměle vytváří nová třída, která ti nenabídne nic jiného, než kombi, jen to zdání, že "jdu s dobou" - viz Scenic. Navíc do toho zapadá přesně ten styl karoserie nové Z., který tedy neberu vůbec - sportovní šmrnc je pryč a najednou (jak nahoře mile píše kolega) v tom maj jezdit osmdesátkou tatínkové od rodin s dvěma psy a jak píše Lones, asi zapomínaj na salámy, aby je cestou sušili... když maj tedy to velké místo nad hlavou oproti kombíku. Tak ne. Tohle pro mě není styl, který vyrostl ze stylu života, tohle je umělý styl vytvořený na prknech designérů. No, jo, ale co s Touranem... abych si neprotiřečil, viď. Podle mě (jak mě naučil Jozki) prostě zase jen VW domyslel tenhle kvazitrend k dokonalosti - absolutně nevýrazné, absolutně stylové, absolutně dokonalé, neokázalé auto. To je to, co chci - ne "hezoučké autíčko pro 7 lidí" chci káru, na kterou když zaprší, tak se nerozmočí... chápeš? a to je přesně TOURAN. Drzej, nijakej, nehezkej, jistej, dokonalej v přehlížení ostatních, až odzbrojující nekompromisností v účelu k němuž je určen... P.S. Snad jsem to napsal smysluplně. P.P.S. Jak je možné, že Lones hned pochopí mou první zprávu tak, že samozřejmě nechci kontrolovat jestli řidičí Zafiry nosí boxtrenky nebo tanga , nýbrž, že rozehrávám diskusi, a ostatní zapomenou na Zafiru a jen a jen píší a píší o mně. Nejsem narcis. Jsem bejk.
neregistrovaný "Lonestarstate"
15. 6. 2005 10:43
Re: Touran vs Zafira
Ty holt píšeš tak, že to lidi, co tě míň znají, neuvěřitelně popuzuje. Chceš příklad? Zase si nakonec napsal: Jsem bejk. ps: Touran je vážně nuda nuda nuda. Abych tě parafrázoval: já volám, já křičím, vzbuďte mě. pss: Už se těším, co se dozvíme od tebe o faceliftu Vectry.
neregistrovaný "GTI"
15. 6. 2005 10:51
Re: Touran vs Zafira
neregistrovaný "Fik"
15. 6. 2005 10:59
Re: Touran vs Zafira
jo chapu - me osobne se zafira libi asi vic nez touran, ale i jemu bych se nebranil - rozhodne Touran a Zafira jsou krasavci oproti treba Grand Scenicu, ktery ma tak velky zadek, ze kdyz ho vidim, tak se bojim ze se preklopi a bude trcet prednimi kolecky k nebi. Sam jezdim MPV, ale samozrejme pokud mam moznost se projet sportakem uziju si to. Pamatuju se na svou jizdu na solnem jezere v Buicku 3.5 - bomba, dodnes citim ten adrenalin. Ale vzhledem k tomu, ze muzu provozovat realne jen jedno auto, musel jsem koupit prakticke...
neregistrovaný "Lonestarstate"
15. 6. 2005 11:09
Re: Touran vs Zafira
Slyšel jsem Buick? Slyšel jsem solné jezero? Já normálně bledě závidím.
neregistrovaný "Fik"
15. 6. 2005 11:29
Re: Touran vs Zafira
Slysel jsi spravne - v roce 2002 jsem byl v Utahu a mel z pujcovny standardni Buick Century... No a zjistil jsem, ze kdyz se dam smerem na Reno dorazim nekam, o cem jsem kdysi cetl v abicku... jako maly kluk v dobe, kdy me ani nenapadlo, ze bych se mohl do USA podivat. Takze v Salt Lake City jsem dotankoval a vyrazil smerem solne plane. Po ted uz nevim kolika majlich, kdy me predjizdely ruzne potvory typu RAM a F150 jsem dorazil na odpocivadlo a o kde byla moznost sjet na onu solnou plochu. Kolega, ktery doted nechapal, ze tam chci opravdu vjet mirne zbledl a pripoutal se snad vsemi pasy co v aute byly Bila plocha se leskne a zari v polednim slunci, palubni pocitac ukazuje nejake desne hausnumero v stupnich F. Jde se na to, solne jezero vypada jednolite, clovek ztraci predstavu o tom kde je. Obcas je tam nejaky prapodivny stroj - asi na vyrovnavani plochy pro opravdu nejaky superrychly stroj. Seslapnu plyn a kolega je cim dal zelenejsi
20 - 30 - 40 - 50 - 60 mph a neustale zrychluji, kolem me leti zarici plocha dozadu, nevnimam co kolega rika - takhle jsem se jeste v yivote necitil - rucicka prelezla 110mph a autu se uz moc nechce... sakra proc ja si nepujcil Corvettu???? Rucicka se zastavuje na nejakych 121mph a dal uz nic, auto se *vpred a nabaluje na sebe spoustu soli - je to jako jet po snehu. Najednou pred sebou vidim v dalce nejaky pruh a zacinam brzdit, auto zpomaluje a zacina klouzat... zastavuji asi 2m pred ryhou v soli, nevim jak vznikla, ale kdybych do ni vletel Busi mi srdce a citim se desne povznesene nezlomil jsem zadny rychlostni rekord, ale splnil si detsky sen - projet se po Bonneville Salt Flats Auto je obalene soli a ja se nechavam od kolegy vyfotit, abych mel pamatku...
neregistrovaný "Fik"
15. 6. 2005 11:32
Re: Touran vs Zafira
sorry - pisu na serveru , nemam hacky, carky a obcas mi uleti Z a Y
neregistrovaný "GTI"
15. 6. 2005 11:36
Re: Touran vs Zafira
Krásné, krásné
neregistrovaný "Lonestarstate"
15. 6. 2005 12:29
Re: Touran vs Zafira
Nádhera. Tam se asi využije palubní kompas, co?
neregistrovaný "Fik"
15. 6. 2005 13:03
Re: Touran vs Zafira
no tam by se navigace faskt sikla - nevedel jsem pomalu, jak se vratit na ten sjezd, abych se dostal zpet na highway, ale stalo to za to... Na zpatecni ceste mi rozbil kamion celni sklo, takze kdyz jsem vracel auto zpet do pujcovny, z ktereho padala sul v hrudkach a na celnim skle melo prasklinu asi pul metru, tvarili se dost divne
neregistrovaný "Fik"
15. 6. 2005 13:37
Re: Touran vs Zafira
kdyby mel nekdo zajem muzu dat fotky na web
neregistrovaný "Lonestarstate"
15. 6. 2005 17:40
Re: Touran vs Zafira
Že váháš. Ať už to někde visí!
neregistrovaný "Fik"
16. 6. 2005 13:04
Re: Touran vs Zafira
OK zkusim to dnes vecer dat na svuj web - www.jaguarracing.wz.cz
neregistrovaný "Fik"
16. 6. 2005 23:52
Re: Touran vs Zafira
Tak je to tam [odkaz]
neregistrovaný "cyrus"
15. 6. 2005 13:14
Re: Touran vs Zafira
kurňa chlape, tak TOHLE MÁ KOULE!! to nejsou plastoví ptáci.
neregistrovaný "Jozki."
15. 6. 2005 14:30
Re: Touran vs Zafira
Uz len pri citani sa mi zvysil tep a nabehol adrenalin. Uz viem o com sa mi dnes bude snivat.
neregistrovaný "GTI"
15. 6. 2005 11:20
Re: Touran vs Zafira
neregistrovaný "ciello"
15. 6. 2005 11:28
Re: Touran vs Zafira
..já bych to možná viděl ještě jinak... Ona Zafira a jim podobné.. není nijak odlišná prostorem než kombi.. jen v tom ohledu, že tam strčíš 6 lidí... Ale 6 lidí bez kufru a bez kufrů... jo to je auto pro 6 lidí s kreditkou a jedním ručnkem k moři.. Ale zase je cenově srovnatelná s větším kombíkem (Vectra).. Takže..? S rodinou o víkendu k babičce na venkov.. Se známýma grilovat..? jo ale jen ve 4 nebo 5.. protože kam dáš ten gril... Na střechu..?? to už to auto ztrácí význam ne..? Ale na druhou stranu.. Pro dva mladý lidi co rádi žijou aktivně... Tím bych přehodnotil výraz sportovního auta.. nemyslím sportovního jako se 250 koníkama a na okruh, ale sportovní jako styl života... Kdo aktivně sportuje.. vozí s sebou hromadu věcí na závody nebo zápasy.. tam se to vejde.. Ale k tomu vlastně stačí ten kombík.. takže jsme zase na začátku.. pro víc lidí bez báglů... Mít za tím vlek nebo to tahat na střeše... To bych volil rok maximálně 2 ojetý MPV typu 807 nebo espace... to už je jiná... Jinak ty auta se mi docela líbí... Sporťák je super věc, ale ne když máš 50 kilovýho psa.... K těmto autům se rádby řadí taky PT Cruser.. jenže kam dáš další lidi.. (žádná 3 řada).. ale vlastně taky na co..? V agile taky nejsou.. nebo ve Scenicu.. jenže pro mě je to volba image (PT).. image auta.. jeho stylu a jeho náboje... Jak je zpracovaný nebo jak jezdí je věc jiná... Mates mi to vysvětlil.. ale ten předek nemá chybu..! Tudíž bych auta tohoto typu Zafiry a Tourana moc nezatracoval... Mají svoje místo a nemyslím, že je to uměle vytvořený segment, který vlastně nikdo nepotřebuje... jasně vyplnilo to mezeru v prodejích, ale je to podobné jako s Off-roadem resp. SUVčkem... dává ti to možnost.. volnost.. takovej "doplňek" k aktivnímu životu.. a pro koho je..? no pro koho je...? Ještě jsem tu neviděl žádný příspěvek, který obhajuje své využití tohoto auta... Třeba se něco dozvíme..
neregistrovaný "GTI"
15. 6. 2005 11:40
Re: Touran vs Zafira
Krásná slova... náboj... aktivní styl... jo, když máte v Brně alkopauzu tak umíš napsat. P.S. Také čekám, že mě tu smete ten nějaký aktivní řidič Zafiry... nahoře kolega s těma dvěma čivavama, ten me nějak neinspiroval...
neregistrovaný "Jozki."
15. 6. 2005 14:33
Re: Touran vs Zafira
Ked som to cital tak reku taky styl ma ciello ale kde su smajliky.
neregistrovaný "ciello"
15. 6. 2005 15:13
Re: Touran vs Zafira
to měl být seriozní příspěvek...
neregistrovaný "WIKIK"
15. 6. 2005 10:39
Zafira má co nabídnout
"Stará" Zafira byla fenoménem - nejprodávanější MPV v Německu a kolem po x-let - asi ne náhodou. Nová Zafira má mnohem víc konkurentlů - a dobrejch - ale je taky zase lepčí: Větší, prostornější, "chytřejší" (ty zapouštěcí sedačky jsou fakt super). Sledoval jsem vášně GTI-ho, který touží po pořádné KKKKáře pro Bejka - tak to fakt Zafira není - ale ani nechce být. I když GTI: Bacha na věc: Myslím, že až zkusíš Zafiru 2.0 Turbo 200 HP se sportovním podvozkem, nebo - nedej Bože - na podzim Zafiru OPC/240 HP, tak nebudeš řešit, jestli je Zafira čtyřprocentní autíčko...
Rozbalit vlákno
8
neregistrovaný "GTI"
15. 6. 2005 10:52
Re: Zafira má co nabídnout
Jo, auto... to je především motor.
neregistrovaný "Lonestarstate"
15. 6. 2005 11:10
Re: Zafira má co nabídnout
A kola.
neregistrovaný "paja"
15. 6. 2005 11:10
Re: Zafira má co nabídnout
Jezisi, Ty jsi zase dnes vykolejeny... Touran vidim jako vhodny vuz pro lidi bez fantazie, tot vse...
neregistrovaný "GTI"
15. 6. 2005 11:19
Re: Zafira má co nabídnout
No, a to je přesně to. Uvažuj, jaké bylo zadání u TOURANA - "udělat auto pro lidi bez fantazie"? Podle mě ne. to je ten geniální záměr udělat programově nadčasové, jakoby "fádní" auto... jenže ono má vlastně paradoxně skrzevá tohle potenci zaujmout... Ne vše, co je "krásné" opravdu krásné je. A má být takovéto auto vůbec krásné?
neregistrovaný "ciello"
15. 6. 2005 11:31
Re: Zafira má co nabídnout
..to už je pak otázka toho PT... Jasně.. menší zavazadlovej prostor... ale z venku má co do sebe... Kupci Alfy Sportwagonu asi taky neřeší, že jejich kufr není jako u Volva 740...
neregistrovaný "paja"
15. 6. 2005 12:01
Re: Zafira má co nabídnout
Prosim Te a kolik dvanactistupnovych krasohledu musis denne uzivat, aby jsi nasel na Touranu neco rafinovaneho???
neregistrovaný "Jozki."
15. 6. 2005 14:38
Re: Zafira má co nabídnout
Hovori sa "V jednoduchosti je krasa". Na Touran to plati. Kopa miesta 105 PS TDI bohate staci pre rodinku (3 osoby + plny kufor do kopca v zakrutach na 6 = skvely tah). Kto chce viac nech ide do 140 PS. Kolesa ? 18 ? Na slovenske cesty ? Dakujem ale vystacim si so seriovymi 16. Kolesami aby bolo jasne.
neregistrovaný "ciello"
15. 6. 2005 15:12
Re: Zafira má co nabídnout
Jozki... nám je to jasný až moc...
neregistrovaný "WIKIK"
15. 6. 2005 11:32
O prioritách
GTI, reaguji především na tvůj názor, že "auto je především motoru" (nebo tak nějak). Podle mne¨to dnes už tak moc neplatí - platilo to před pár desítkami let, kdy byly motory OPRAVDU lepší a OPRAVDU horší. Dnes (globalizace, společný komponenty (možná bys ani neřek, co věcí má např. VW společných s Opelem, Fordem, P.S.A. atd...) už jsou motory všechny (ve svý třídě) plus minus srovnatelný - můj názor! NAvíc do toho vstupuje jeden zásadní fenomén (začnu asi zeširoka a možná mě napomeneš, že to má být debata o ZAFIŘE, ale nemůžu si pomoci, souvisí to s tím): K čemu ti je dnes 200 HP, 300 HP motor? Objektivně: Provoz je tak hustej a tak nebezpečněj, že to prostě nemáš šanci (v mezích zákona a zdravého rozumu) využít. Teď ta smrtící infromace: Toto píše člověk, kterému (Bože!) už 40 let a před pár roky založil rodinku (teda jako bejby a tak...). Není to nic osobního, ale tipnul bych GTI, že jsi (v dobrém) z té kategorie "mladí a neklidní". Fandím Vám, závidím Vám Vaše možnosti, derte se dopředu, užívejte si, jen při tom neztrácejte hlavu. Ojezdil jsem toho opravdu hodně (dobrej dvojsmysl...), ale taky hodně ošklivýho viděl. Vsadím se s tebou, že až se "usadíš", budou tvý priority jiný a budeš si v nich děsně rochnit. Takže k tý ZAFIŘE: Jo: Takovýhle auto chci: Rodinka nebo kámoši a věř, že ještě dokážeme zakalit i adrenalinově zablbnout třeba při paraglide), ale naprosto mi stačí "chrochta" CDTI s nějakými 120 HP, max. 6 l nafty na 100 km a jezdím si jako král. A ten "průšvih" je, že takovýhle "konzervy" jako já jsou většinou relavitvně slušně sociálně situovaný a je logický, že na ně taky marketiong automobilek maximálně cílí! Např. supersporty jsou nádherný okořenění koloritu silnic, ale bohužel se k tomu dost často váže i jakási sociální vykolejenost jejich movitých majitelů, spojená s bůh ví okdud se objevicvším pocitem nadřazenosti. Jak říká naše US elévka: U nás se těmhle supr-autům říká "Penis extender" - připadalo mi to docela ftipný...HOWGH
Rozbalit vlákno
7
neregistrovaný "GTI"
15. 6. 2005 11:46
Re: O prioritách
Pěkná story. Tech 40 si nepřipouštěj, prej to dost dobře jde i kolem padesátky Ten slogan o motoru - já to myslel tak, že když si sedneš do auta s 75 koňma a pak do toho samého ale bude mít 180koní, tak se zamiluješ do silňějšího... tak proto, jako že auto dělá motor. Samo, že účelem není lítat dvoustovkou... P.S. Tvůj dvojsmysl - špica..., co se týče mládí a neklidu... no nechal bych tam spíš už jen ten neklid...
neregistrovaný "ciello"
15. 6. 2005 11:52
Re: O prioritách
... .. Jak trefně netrefné... snad jsi polichocen... ale neznajíc tě soudím stejně.. v dobrým... Jo a WIKIKU... "penis extender" sedí... pod to se podepisuju..!
neregistrovaný "GTI"
15. 6. 2005 12:48
Re: O prioritách
neregistrovaný "paja"
15. 6. 2005 12:15
Re: O prioritách
Tady pan kolega ovsem zatracuje pouze vozy nepysnici se znackou jednoducheho a dvojiteho V, jinak smysl MPV je naprosto zrejmy a tim je trend, nemusim ten prostor nikdy vyuzit, ale uz pro tu moznost...sam za sebe priznavam, ze me vyhovuje vyssi posaz a spousta mista pro odkladani ruznych "nesmirne potrebnych" veci v kabine, nebo zavazadelniku, dokud jsem nevyzkousel Scenic 1.9dci (ktery za etalon nepovazuji), nikdy bych o nicem podobnem nepremyslel, ovsem po...velmi rad budu menit...
neregistrovaný "paja"
15. 6. 2005 12:16
Re: O prioritách
...a navic uz brzy...
neregistrovaný "GTI"
15. 6. 2005 12:47
Re: O prioritách
pajo... šeptám... našeptávám - Touran...Touran...
neregistrovaný "paja"
15. 6. 2005 13:17
Re: O prioritách
Az bude stat jako ostatni konkurence pak bych o tom uvazoval, ale ve chvili, kdy mohu mit za cenu Golfu 1.6 Alteu v tdi, neni o cem...Bohuzel firma chce nadale servisovat pouze koncern VW, Volvo a BMW, tzn. za 550.tis. neni moc velky vyber...
neregistrovaný "Dano"
15. 6. 2005 13:52
VW
VW je namyslená nemecká značka v ktorej jazdia samé holé hlavy a namyslený ludia !!!!!!!!!!!!!!!!!
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "DAVID"
15. 6. 2005 15:42
Re: VW
A co Corolla VERSO , to pěkný auto.Ale je pěkně mastný.
neregistrovaný "Mirek"
15. 6. 2005 16:09
Ruční brzda
To co je ve článku opěvováno to již objevil Renault při příchodu Megane II., kde je ruční brzda řešena obdobně.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "GTI"
15. 6. 2005 16:25
ZAFIRAME ZAFIRAME ZAFIRAME ZAFIRAME
Tak tahle ZAFIRA, ta to tu pěkně rozproudila. Jak by ne, tanga, čivavy a sušený salámy tohle teda umí diskuzi rozproudit. Já bych to tu SHRNUL. Já bych to viděl tak, že je to poměrně potentní auto pro impot... teda, to bych to tu schytal naplno i od toho co umí napsat jen tři písmena a soustavně se tu snaží diskuzi stáčet směrem ke mně, jako by nevěděl, že já sice jsem bejk, ale nemám ani třicet koní. A tady píšem od 45koní vejš. Takže - ta ZAFIRA asi půjde - je to, jak mě Ciello poučil vůz pro ty mladý, aktívní, pro ty s nábojem (kde?), takže my, starci, asi zůstaneme u svejch Marcosů a eresek a budeme s lehce zamlženým pohledem sledovat to rojení nového stylu. Jo, a novou krev do žil mi tu vlil kolega ze Solného jezera - tak to je téma Tak pozor - zaFiráme...
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "Lonestarstate"
15. 6. 2005 18:07
Re: ZAFIRAME ZAFIRAME ZAFIRAME ZAFIRAME
Asi ne každý chápe, že ty myslíš něco jiného, než oni si myslí, že ty si myslíš, když píšeš, co tě napadá. A to je škoda, myslím... Jinak Zafira pro akivní asi v tom smyslu, že si do ní hodíš prkno na surfování, lyže a lano od bungee-jumpingu a jedeš sportovat. Tedy jinak aktivní než Marcos. Tam je sportem ono řízení. Takže tak...
15. 6. 2005 19:01
Re: ZAFIRAME ZAFIRAME ZAFIRAME ZAFIRAME
neregistrovaný "ciello"
16. 6. 2005 09:23
Re: ZAFIRAME ZAFIRAME ZAFIRAME ZAFIRAME
..jak říkáš... to je to co jsem se snažil napsat nahoře... ale vážně já raději větší jako Voyager a tento typ aut... evropských japonských nebo amerických..
15. 6. 2005 21:09
GOLF GTI SMETL ASTRU GTC
Čekáme na to měsíce. A je to tady a je to černé na bílém. Velký test dvou odvěkých rivalů... (Auto tip č.12) GTičko smetlo GTCéčko. Tohle nikoho doufám tady nepřekvapuje... Tak bravo GTI P.S. Astra má dobrou cenu - 710, getei je za 761, tak v tom je Astra přítulnější, ovšem jako kára, jako dravec to smetl getei
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "gybby"
16. 6. 2005 08:07
Re: GOLF GTI SMETL ASTRU GTC
to bude vždycky, golf musí bejt lepší než astra, je to ale o pocitu...někdo prostě preferuje VW, někdo Opel a někdo není patriot a bere takový auto, který se mu zalíbí a uspokojí jeho potřeby a očekávání.Já měl vždycky auta z koncernu GM a nebyl jsem nespokojenej, nikde mě žádný nenechalo...Takže pokud je někdo spokojenej s VW, tak pěje chválu na VW, já chválim Oply, jelikož jsem spokojenej...
neregistrovaný "Ken"
16. 6. 2005 07:55
GTI vs. GTC, tak jak to je ?
Soupeřem GTI má být až OPC, GTC je jen třídveřová varianta Astry, takže ten test je tak trochu mimo mísu, Autotip tuším patří Autobildu, takže mě to ani nepřekvapuje.
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "WIKIK"
16. 6. 2005 09:25
Re: GTI vs. GTC, tak jak to je ?
Podle mne máš a nemáš pravdu:
a) Ano - vítězství VW nad Opel je u případě Auto Tipu/Bildu zcela očekávané (bohužel). BTW:Tuším asi před týdnem GTI zvítězil nad Astrou GTC 200 HP ve Světe (ne)motorů (tedy stejné vydavatelství jako Auto TIP) - sice to bylo opravdu o setinky bodíků (a rozhodovaly položky jako "design" nebo "image", takže naprosto subjektivní hopdnoty - stačilo půlbodík přidělit Astře a pořadí bylo úplně obrácené), ale přesto: VW opět zvítězil (znáte to přísloví o tom: Koho chleba jíš???)
b) Konkurentem Golgu GTI 200 HP je Astra GTC/200 HP. Nemůže to být Astra OPC/240 HP, ta se bude poměřovat s tím Golfem, jehož jméno jsem zapomněl, ale bude to nástupce R32.
Tak uvidíme, ale už předem tuším, jaký bude v médiích výsledek...
neregistrovaný "Ken"
16. 6. 2005 10:23
Re: GTI vs. GTC, tak jak to je ?
GTC je jako třídveřový golf, nemá tak vypiplaný sportovní podvozek jako OPC, které by se mělo tuším vyrábět ve dvou výkon. variantách - 200 a 240 z 2.0 T. R34 bude mít šest hrnků a tak OPC není konkurentem. Správně má být golf 3D vs. GTC (stejné motory) a pak GTI vs. OPC.
neregistrovaný "ferda"
13. 2. 2007 13:07
zafira
Mam sice starý model,ale je to zatím nejlepší vůz,který jsem vlastnil.Někdy bych si chtěl koupit ten novší model.Zkutečně 100 % spokojenost.
Rozbalit vlákno
0